Parašė Ignalina
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai
Collapse
X
-
Jei maždaug čia būtų pėsčiųjų tunelis ir būtų panaikinta šviesoforinė sankryža - ar ne geriau?
- 1 patinka
-
Siūlau atkreipti dėmesį į bylą "04 Koncepcija - A, B ir C kategorijų GRL ir D - m5000.pdf" - ten viso Vilniaus m. žemėlapis su prieš tai įkeltom didžiųjų sankryžų schemom ir įvairių gatvių galimom "perspektyvom". Matosi ir A juostų galima plėtra, aišku beveik visur tik didinant eismo juostų skaičių. Bet matosi ir sprendinių, kurių jau nepanašu, kad svarstys, pvz Žaliasis tiltas:
Geležinio vilko magistralinimas atjungiant sodus ir įveiklinant akropolio viaduką.
Olandų žiedo konvertacija į keturšalę sankryžą
- Visokių gatvių platinimai (kaip Zuokas prieš keletą metų agitavo visus užmiestinius/pakraštinius į bent 2+1) kaip Žaliųjų ežerų/Eišiškių
- Kairiųjų posūkių (tuo pačiu ir įvažiavimų skaičiaus) mažinimas kaip Ateities g. rengiant centrines saleles
Ir dar daug visokių sprendinių žiūrint įvairiose vietose. Tiesiog kai susidursite su kokios nors lokalios vietos sprendiniais, manau galima bus įsivertint, kas perspektyvoje buvo galvojama ir bent taškiniu principu turėt kaip referuoti į platesnį kontekstą.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Wow. Tuoj Benkunskistanas, Dubajus, Dallasas eis kaip sinonimai. Negaliu patikėti, kad šis vyr asfalto kombinato ūkvedys blogesnis nei tarė gandai. Ir tikėtina jog Vilniaus urbanistikos sprendimai blogiausi Lietuvoje nusimato būti daugiau nei tik vieną kadenciją, kadangi vis tik perasfaltavimo tempas tikrai neblogas ir tai didelę dalį gerbiamųjų rinkėjų išties malonina, ypač kuomet tiek gatvių yra/buvo tokios apleistos. Atrodo vienintelis šansas išgelbėti Vilnių nuo dar 4 metų būtų Zuokas. Sėkmės su tuo. Kažkaip...
Galime pasižiaugti, kad Kauno Matijošaitis, kuris irgi iš pirmo žvilgsnio primena tą ūkvedžio, "liaudies asfaltuotojo" asmenybė, realybėje nevykdo jokių platinimo, automobilizavimo ar miesto greitkelizavimo iniciatyvų, o daro visiškai atvirkščiai - apmokestina centro įvažiavimą (tačiau dėja labai politiškai nepavyko), nepagrindines centro gatves siaurina iki absoliutaus minimumo, stato pesčiųjų gatvę. Didelis kontrastas su Vilniaus Benkunsko Maskvos aplinkkeliais. Ne tokia turėtų būti Lietuvos sostinė.Paskutinis taisė Wintautas; 2024.11.16, 00:21.
- 16 patinka
Komentuoti:
-
Kad eismo organizavimo skyrius net pats nežino, kaip kai kuriose sankryžose sudėliotos šviesoforų fazės, kiek jų yra... Tikrai galima bent jau kai kur minimaliais pokyčiais šį tą pagerinti, bet tam reikia, kad kas nors būtų motyvuotas tai daryti.Parašė liudasbar Rodyti pranešimąO kiek problemų susitvarkytų, jeigu šviesoforai išties IŠMANIAI veiktų.. :') Keista, kad tai nepažymima kaip viena iš problemų.
O tie brėžiniai tai tikrai kliedesys. Baisu. Jei tai yra Vlado planas ką daryti baigus "higieną", tai reikia skubiai ieškoti gero kandidato į merus naujiems savivaldybių rinkimams.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
O kiek problemų susitvarkytų, jeigu šviesoforai išties IŠMANIAI veiktų.. :') Keista, kad tai nepažymima kaip viena iš problemų.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Kas čia per sveiku protu nepaaiškinamų 1980-ųjų stiliaus schemų rinkinys??? Koks viso to tikslas, ar čia yra tai, kas planuojama įgyvendinti?
Iš pirmo atrodė, kaip ištraukti kokie seni eskizai, bet pamatęs schemas su alternatyvia Šiaurinės g. trasa, Paupio gatvėmis supratau, jog visa tai kažkieno sukurta esamuoju laiku. Viskas, ką matome, tai krūvos automobilių eismo juostų, viadukai ant tunelių ir parkingai. Nieko apie VT, dviračių infrastruktūrą ir jų trasų modeliavimą, pėstieji išvis neegzistuoja.
- 21 patinka
Komentuoti:
-
Man tai visi šitie konceptai panašūs į "automobilizacinį rytojų". Siekis, padaryti, kad kelionės automobiliu būtų kuo patogesnės ir be jokių trikdžių.Parašė liootas Rodyti pranešimą
Visus dalykus tikrai įgyvendinčiau Cities:Skylines Vilniuj, bet gal geriau realybės Vilniui visų pirma atiduoti duoklę ir investuoti į apleistą VT, o tada papilti viadukų ir tunelių...
Pavyzdys palyginimui iš kitos temos "[VLN] Dviračių takai Vilniuje":
Galime tokį dviračių infrastruktūros pokytį padaryti, skatinant keliones alternatyviomis TP:
Arba galime tokį šaut, jeigu mūsų siekiamybė - automobilizacijos skatinimas:Parašė dondc Rodyti pranešimąBūtume Paryžius, tai galėtume tokį šaut:
oranžinė – požeminis tunelis;
punktyrai – "irgi žemiau jūros lygio", bet viršuj atvira, kad būtų šviesu ir pigiau statyt (nereiktų dirbtinės ventiliacijos ir elektrinio apšvietimo), pėstieji neįkris, nes ten nėra šaligatvių, tai nereiktų atitvarų net.
Visur esami takai išliktų, tik pasislinktų nuo nuvažiavimų į tunelius pradžios. Susikirtime po estakada spėju reiktų žieduko saugumui nuo didelio greičio, nes ilgoje atkarpoje jokių pristabdymų nebūtų. Pagrindiniai srautai nuo Pilaitės ir Spaudos rūmų į Narbuto g.
Atrodytų absurdas, panašiai ir yra, bet kita vertus, Savanorių pr. žiede ten bent 4 sluoksniai su tais pačiais "tuneliais" pėstiesiems, tik tiek, kad su laiptais...
Aišku, matau didesnę problemą - kad visas paslaugų ir verslo branduolys kuriamas centre - tada normalu, kad bus kamščiai į centrą rytais, kamščiai atgal iš centro vakarais. Tada ir atsiranda poreikis didinti automobilių pralaidumą į centro branduolį iš aplinkinių rajonų.
Paskutinis taisė liudasbar; 2024.11.15, 21:00.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Visus dalykus tikrai įgyvendinčiau Cities:Skylines Vilniuj, bet gal geriau realybės Vilniui visų pirma atiduoti duoklę ir investuoti į apleistą VT, o tada papilti viadukų ir tunelių...Parašė liudasbar Rodyti pranešimą
Toje S-RJ-13-21-790 koncepcijoje išties įdomių pasiūlymų ten yra. Pridedu aktualiausius.
- 8 patinka
Komentuoti:
-
Toje S-RJ-13-21-790 koncepcijoje išties įdomių pasiūlymų ten yra. Pridedu aktualiausius.Parašė Riedis Rodyti pranešimą
Neesu tikras ar veiks ši nuoroda ilgai - eiti į planuoju statau -> rengiami dokumentai -> įrašyti TPD numerį. Savaitės pradžioje papildyti duomenys:
- Aiškinamasis raštas su siūlomais sprendiniais ir principinėm eismo schemom didžiosiom sankryžom
- Gatvių raudonųjų linijų žemėlapiai su jų ribose nurodytais preliminariais eismo organizavimo sprendiniais.
Manau įdomus dokumentas, aišku pagrinde susijęs su gatvių raudonomis linijomis, bet galim rasti nemažai planuojamų ar senai palaidotų eismo schemų. Sėkmės analizuojant!
...
Paskutinis taisė liudasbar; 2024.11.15, 20:45.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Vat ir ne! Rytais Narbuto g. stovi žemyn, stovės šitas tuneliukas.Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimąKosmonautai ir kenkejai. VT ir toliau stoves prie sankryzos, o masinytes vaziuos i tuneli.
Komentuoti:
-
Žymiai maloniau? Per nereguliuojamas perėjas ir tunelius bei ilgesnius atstumus? Tai jau tikrai.Parašė spekas Rodyti pranešimąLabai laukiu tunelio po Ozo g ties Ralio g, nes tada ne tik transportas nebus stabdomas, bet ir pėstieji galės nestabdomi ir žymiai maloniau tęsti kelionę.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Labai laukiu tunelio po Ozo g ties Ralio g, nes tada ne tik transportas nebus stabdomas, bet ir pėstieji galės nestabdomi ir žymiai maloniau tęsti kelionę.
Komentuoti:
-
Kosmonautai ir kenkejai. VT ir toliau stoves prie sankryzos, o masinytes vaziuos i tuneli. Pilaites prospekto vidurys yra skirtas TRAMVAJUI. Kaip graudu miestui netureti visiskai jokios transporto vizijos... kas ka nori tas savo gabaliukui ir sufantazuoja.Parašė Riedis Rodyti pranešimą
- 13 patinka
Komentuoti:
-
Labai minimaliai. Stotelės yra ties sankryžos šviesoforais, net greitasis stoja.Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Tunelis irgi padėtų VT važiuojantiems iš Pilaitės į Centrą.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Ozo g. tai pagerintų situaciją VT. Laisvės Narbuto g. sutinku, reikia iš keturių pusių A juostų su VT šviesoforais, bet sankryžos dydis ir dizainas nedraudžia tai daryt. Tunelis irgi padėtų VT važiuojantiems iš Pilaitės į Centrą.Parašė abruo Rodyti pranešimą
Kiek matosi, tai vėl pagrindinis koncentravimasis yra į automobilius, o ne į VT ar pėsčiuosius/dviratininkus. Laisvės pr - Narbuto g. reikia atskirtų VT juostų ir VT šviesoforų, o ne tokių fantazijų.
Komentuoti:
-
Kiek matosi, tai vėl pagrindinis koncentravimasis yra į automobilius, o ne į VT ar pėsčiuosius/dviratininkus. Laisvės pr - Narbuto g. reikia atskirtų VT juostų ir VT šviesoforų, o ne tokių fantazijų.Parašė Riedis Rodyti pranešimą
Neesu tikras ar veiks ši nuoroda ilgai - eiti į planuoju statau -> rengiami dokumentai -> įrašyti TPD numerį. Savaitės pradžioje papildyti duomenys:
- Aiškinamasis raštas su siūlomais sprendiniais ir principinėm eismo schemom didžiosiom sankryžom
- Gatvių raudonųjų linijų žemėlapiai su jų ribose nurodytais preliminariais eismo organizavimo sprendiniais.
Manau įdomus dokumentas, aišku pagrinde susijęs su gatvių raudonomis linijomis, bet galim rasti nemažai planuojamų ar senai palaidotų eismo schemų. Sėkmės analizuojant!
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Neesu tikras ar veiks ši nuoroda ilgai - eiti į planuoju statau -> rengiami dokumentai -> įrašyti TPD numerį. Savaitės pradžioje papildyti duomenys:Parašė Riedis Rodyti pranešimąGatvių kategorijų analizės žemėlapiai iš www.tpdris.lt (TPD Nr. S-RJ-13-21-790 ). Gal kas nežino kaip prieiti tai įkeliu pačius žemėlapius.
Raudona spalva (plati) žymimos siūlomos mažinti kategorijos.
Violetine spalva žymimos siūlomos didinti kategorijos.
Čia tik griaučiai, laukiam sprendinių (ir D kategorijų analizės)
A kategorijos
B kategorijos
C kategorijos
- Aiškinamasis raštas su siūlomais sprendiniais ir principinėm eismo schemom didžiosiom sankryžom
- Gatvių raudonųjų linijų žemėlapiai su jų ribose nurodytais preliminariais eismo organizavimo sprendiniais.
Manau įdomus dokumentas, aišku pagrinde susijęs su gatvių raudonomis linijomis, bet galim rasti nemažai planuojamų ar senai palaidotų eismo schemų. Sėkmės analizuojant!
Sneak peek pavyzdžiai užkabinimui:
Narbuto - Laisvės - Pilaitės pr. tunelis
Kernavės - Ralio g. tunelis po Ozo g.
- 11 patinka
Komentuoti:
-
- 11 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: