Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai
Collapse
X
-
Su kuo susiję tie lopymai? Ar tai dėl vos platesnio asfaltavimo ploto? Kiek matau, kaip "ant durniaus" viskas daroma, tai manyčiau rezultatas aiškus visais atvejais.
-
Parašė Harlem Rodyti pranešimąKaimietis apsiverke kad gatve istisiniu asfaltu padenge.varyk i savo gimta kutora ir megaukis lopytu asfaltu.ten arklys su vezimu i 8h karta tik pravaziuoja
Duodu žodį, kad tas lygumas laikys kelis metus, po to prasidės lopymai, šulinių remontai ir pan.
Pavyzdžiai: Apkasų g. perasfaltuota prieš 3-4 metus, šiai dienai visa danga sutrukinėjusi; Naudarduko g. perasfaltuota prieš 5 metus, šiai dienai danga sutrukinėjusi ir prasidėjai lopymai
Ar to siekiame? Kad stabiliai remontuotume tas pačias gatvės?Paskutinis taisė Kaid; 2023.09.16, 21:56.
- 14 patinka
Komentuoti:
-
Kaimietis apsiverke kad gatve istisiniu asfaltu padenge.varyk i savo gimta kutora ir megaukis lopytu asfaltu.ten arklys su vezimu i 8h karta tik pravaziuoja
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Kaid Rodyti pranešimąŽiauru
Galėjo geriau nieko nedaryt, bent jau mažesniu greičiu būtų visi važinėję, dabar - neaišku ko laukt...
Jakšto g.
Šaltinis
Komentuoti:
-
Parašė Kaid Rodyti pranešimąŽiauru
Galėjo geriau nieko nedaryt, bent jau mažesniu greičiu būtų visi važinėję, dabar - neaišku ko laukt...
Jakšto g.
Šaltinis
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Kaid Rodyti pranešimąŽiauru
Galėjo geriau nieko nedaryt, bent jau mažesniu greičiu būtų visi važinėję, dabar - neaišku ko laukt...
Jakšto g.
Šaltinis
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Vilniuje lazeriu skenuojamos gatvių dangos: kam to reikia? https://www.15min.lt/verslas/naujien...a-1662-2110790
2023 m. bus nuskenuota 2150 km Vilniaus miesto gatvių dangų – visos asfaltuotos eismo juostos. Darbai prasidėjo rugpjūčio pradžioje ir turėtų būti užbaigti iki lapkričio vidurio. „Vilniuje keliame ambicingą tikslą per itin trumpą laiką atnaujinti kuo daugiau sostinės gatvių. Patirtis rodo, kad objektyvūs, duomenimis grįsti sprendimai dėl gatvių remonto leidžia sutaupyti apie 5 proc. gatvių remontui skirtų lėšų – tai reiškia, kad už tą patį biudžetą miestas turi galimybę kasmet sutvarkyti 5 proc. daugiau gatvių“, – sako Vilniaus miesto meras Valdas Benkunskas.
Tokį gatvių priežiūros metodą „Grinda“ inicijavo dar 2021 m. – ji sukūrė gatvių skenavimo ir duomenų interpretavimo algoritmą, kurį įgyvendinus, sostinės savivaldybės specialistai gali naudotis objektyviais gatvių dangų kokybės vertinimo kriterijais ir priimti duomenimis grįstus sprendimus dėl gatvių remonto prioritetų, laiko ir būdo.
Asfalto dangų skenavimui „Grinda“ nuomojasi itin modernų specializuotą kelio dangų tyrimams sukurtą lazerį, 4 m pločio eismo juostą analizuojantį 112 mln. taškų per sekundę raiška. Sferinės kameros fiksuoja nuskenuotus taškus net judant dideliu, 70–100 km/h greičiu jų nesuliedama. Specializuota įranga pasižymi dideliu įrašymo greičiu ir geba ypač greitai prisitaikyti prie skirtingo apšvietimo – tai ypač svarbu tuneliuose ar po tiltais esančių dangų tyrimo kokybei. Visi kadrai yra preciziškai „surišami“ į vientisą sferinę nuotrauką. Specializuota lazerio kūrėjų programinė įranga yra papildyta dirbtinio intelekto algoritmais, leidžiančiais automatiškai nustatyti IRI, provėžų gylius, skirtingai kategorizuojamus dangos įtrūkius, duobes, plyšius, mikrotekstūrą, lupimąsi, dirbtinius objektus (tokius kaip šuliniai, nuotekų grotelės ir pan.), kelio ženklinimą ir kitus parametrus. Visa lazerinės skenavimo įrangos ir papildomų agregatų vertė sudaro apie 800 tūkst. Eur.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Riedutis Rodyti pranešimąBūtų pats metas. Tik smalsu, kaip jie pro Antavilius pravestų 4 juostas
Komentuoti:
-
Parašė Riedutis Rodyti pranešimąBūtų pats metas. Tik smalsu, kaip jie pro Antavilius pravestų 4 juostas
https://citify.eu/lt/nemencines-pl-rekonstrukcija/
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąSavivaldybė vykdo konsultacijas dėl dviejų gatvių projektų rangos pirkimo.
Lazdynėlių g. rekonstrukcija: https://cvpp.eviesiejipirkimai.lt/No...ls/2023-648734
Nemenčinės plento rekonstrukcija: https://cvpp.eviesiejipirkimai.lt/No...ls/2023-621489
Komentuoti:
-
Būtų pats metas. Tik smalsu, kaip jie pro Antavilius pravestų 4 juostas
Komentuoti:
-
Savivaldybė vykdo konsultacijas dėl dviejų gatvių projektų rangos pirkimo.
Lazdynėlių g. rekonstrukcija: https://cvpp.eviesiejipirkimai.lt/No...ls/2023-648734
Nemenčinės plento rekonstrukcija: https://cvpp.eviesiejipirkimai.lt/No...ls/2023-621489
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimą
Nepamirškite, kad miestą vairuoja ne savivaldybių administracijų specialistai, o politikai. Vilnius turėjo išskirtinį atvejį, kai specialistai (konkrečiai DO Architects), vairavo pagrindinį politiką (merą Šimašių), o tas jau vairavo administraciją su pakalniais, nikitinais, gatvių, apšvietimo standartais ir t.t.
Miestelėnams tai nepatiko, išsirinko meru politiką, kurio pagrindinė žinutė buvo ta, kad jis jokių perversmų nedarys, tik praeskvalduos viską per naują. Išrinko Tarybą kuri išėdė Pakalnį (geras jis ar blogas vyr. architektas sužinosime palyginę su tuo, kas ateis į jo vietą), ko gero išės ir Nikitiną (nes jis ne specialistas, o tik apsišaukėlis).
Norit pokyčių - lipkit tiesiai Benkunskui ant galvos. Lipkit debilams Tarybos nariams iš Nacionalinio susivienijimo ir kitiems ant galvos, kad nesikištų ten kur nesueina ir kur neturi jokio supratimo.
DO Architects norėjo pokyčių per greitai, kai miestelėnams ne tas rūpėjo, kai rutininių gatvių ir šiaip miesto priežiūros darbų nebuvimas badė akis.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
NS žiūriu tampa rimta politine jėga jei su dviem-trim nariais opozicijoj vairuoja miestą.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimąMan dar įdomiau yra kiek senosios kartos yra VT ir miestų planavime, kokia įtaka lems jų kaita, bet čia jaučiu kokių 20 metų perspektyvoje.
Miestelėnams tai nepatiko, išsirinko meru politiką, kurio pagrindinė žinutė buvo ta, kad jis jokių perversmų nedarys, tik praeskvalduos viską per naują. Išrinko Tarybą kuri išėdė Pakalnį (geras jis ar blogas vyr. architektas sužinosime palyginę su tuo, kas ateis į jo vietą), ko gero išės ir Nikitiną (nes jis ne specialistas, o tik apsišaukėlis).
Norit pokyčių - lipkit tiesiai Benkunskui ant galvos. Lipkit debilams Tarybos nariams iš Nacionalinio susivienijimo ir kitiems ant galvos, kad nesikištų ten kur nesueina ir kur neturi jokio supratimo.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą1. Skusti visus tokius atvejus per tvarkaumiesta
2. Rasyti komentarus kas ir kodel blogai po savivaldybes, seniuniju, Grindos, Benkunsko ir kitu postais. FB grupeje WTF, Vilniau? Juk tikrai galime geriau!, nes i ja vis dar uzsuka VMS paskaityti ir atrasyti. T.y. buti aktyviu socialinese tinkluose. Ta mato ir kiti zmones, jie tokiu budu pasyviai mokosi urbanistikos ir mato kad yra nors keli procentai zmoniu turintys kitokia nuomone nei "gaidziai vel susiaurino, nipravaziuojia greitoji, visi mirs".
Pirmiems dviem punktams as skiriu kasdien po kelias valandas savo laiko. Jei ta pati darytu dar 100 zmoniu, mes turetume, manau, visokia kitokia situacija net nepaisant to kad FB yra tokia maza dalis aplinkinio pasaulio.
3. Jei kazkas turi pazistamu zurnalistu tarpe, kalbekit su jais, paaiskinkit kas blogai. Galbut iseis pakelt temas del viešojo transporto, miesto planavimo ir pan.
4. Visada lieka galimybe atsistoti su plakatais darbu vietoje ir pasifotografuoti, bet niekas to niekada nenori daryti, as tame tarpe irgi.
Komentuoti:
-
Klimato kaita, ES direktyvos, daugybę faktorių gali lemti pikinį automobilizmą Vilniuje, kurio dar nepasiekėm.
Nenustebtų apie 2030 m. pradžią jau ateitų automobilizmo mažinimo mados rimčiau į visuomenę.
Tada rimčiau gali pajudėti VT plėtra ir t.t.
Man dar įdomiau yra kiek senosios kartos yra VT ir miestų planavime, kokia įtaka lems jų kaita, bet čia jaučiu kokių 20 metų perspektyvoje.
Komentuoti:
Komentuoti: