Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Maalinauskas
    replied
    Parašė Kaid Rodyti pranešimą
    Apie takų remontą nei žodžio
    Paprastai šiek tiek patvarko. Kada Žaliojo tilto žiedą planavo asfaltuoti irgi nieko nesakė apie šaligatvius, bet dabar tvarko, kur buvo labai išbirę.

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Apie takų remontą nei žodžio

    Grinda FB

    PRADEDAME PANERIŲ GATVĖS REMONTĄ
    Panerių gatvė yra viena iš judresnių gatvių Vilniaus mieste, svarbi tranzitinio sunkiojo transporto jungtis. Jos dangų nusidėvėjimui metams bėgant didelę įtaką padarė aptarnaujantis geležinkelio krovinių stoties transportas ir tranzitinis sunkvežimių eismas.
    Šioje gatvėje numatyta suremontuoti dangas ir atlikti ištisinio asfaltavimo darbus. Juos vykdysime dviem etapais - nuo Iešmininkų iki Švitrigailos gatvės ir nuo Švitrigailos iki Mindaugo gatvės. Viso – beveik 1,5 km.
    Remonto metu numatyta:
    Asfalto dangos frezavimas,
    Kelio bortų keitimas,
    Inžinerinių komunikacijų tinklų ir šulinių remontas,
    Apatinės asfalto dangos pažaidų remontas,
    Ištisinio asfalto klojimas.
    Dėl vykdomų darbų numatomi eismo ribojimai – pagal galimybes rinkitės alternatyvius maršrutus.
    Darbus užbaigti planuojame iki 2023-12-15.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Tai kelininkai norėtu kad ir pačioje perėjoje pirma juosta būtų užstatyta automobiliais, tik va dabar yra kas paskundžia.

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Visi, kurie vėl pradės aiškinti, kad čia "higiena"
    nu bl*t ne, čia yra akivaizdus pinigų švaistymas. Vietoj to super perteklinio asfalto galėjo žolę pasėti, bent 3 kartus susiaurinti ties perėjomis, nedėti tų 5 kart brangesnių granitinių bortų ir būtų dar vieną gatvę sutvarkę, dabar visą vasarą dirbo, keitė, o pagerėjo tik automobilių greitis

    Jeigu dar neaišku kaip Europoje tvarkomos gatvės, video žemiau:


    ​​

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Ačiū Valdai, kad gelbėji Vilnių nuo europėjimo
    ​​
    ​​​​​

    Komentuoti:


  • SoulMulticast
    replied
    Pasivaiksciojau palei ka tik restaurota Seskines D kategorijos 4 juostu gatve. Nuotrauku daug, net nezinau ka cia issirinkt...

    Kas cia padaryta yra visiskas vamzdec. Viskas prasideda sita nuostabia pereja. Kitoj gatves pusej yra dvi juostos. Tam prasme buvo viena, nes pirma yra uzparkuota visa laika (ne, isskyrus 7-9 val darbo dienom!), paskui ties pesciuju pereja isplateja iki 2 juostu, paskui iskart uz jos vel pasidaro viena juosta. Sssssska (kitu zodziu nera, cia bus tokiu daug)

    Click image for larger version

Name:	20230918_141358.jpg
Views:	1378
Size:	1,80 MB
ID:	2076734
    Click image for larger version

Name:	20230918_141537.jpg
Views:	1416
Size:	2,44 MB
ID:	2076735
    Click image for larger version

Name:	20230918_141650.jpg
Views:	1378
Size:	1,85 MB
ID:	2076736

    Del posukio i desine ivaziuoti i Seskines gatve is Ozo, rodos viskas logiska - dvi juostos. Kaire juosta ivaziuoja tie kurie vaziuoja nuo Ukmerges, kiti suka i desine is Ozo. Bet gi ne, pirma juosta uzparkuota ISKART uz sankryzos, ko pasekoje realiai naudojama tik viena, kaire juosta. I ja isuka abu srautai iskart. Pirma juosta uzasfaltuota saip sau, kad pereja butu kuo ilgesne ir sitoje puseje.

    Ok, toliau.
    Ar cia teisingas zenklas? Kodel viena rodykle kiekviena puse, jei judejimas vyksta 2x2? Kitavertus, koks skirtumas, ar tikrai imanoma vaziuojant isidemeti tiek zenklu 50 metru atstumu?
    30 metru pries kiekviena pereja draudžiamas parkavimas (idomu butu paziureti kokia 2 nakties ar tikrai to zenklo kas nors laikosi)

    Click image for larger version

Name:	20230918_142146.jpg
Views:	1397
Size:	2,20 MB
ID:	2076737

    Pereja kitoje puseje atrodo va taip. ISKART uz jos viskas uzparkuota (bet nuo 7-9 val negalima!). Pereja aisku turi eiti per eismo juosta, kurios nera. Perejos turi buti kuo ilgesnes, kad butum kelyje kuo ilgesni laika ir tave numustu bet kas besukant.
    Primenu, kad tam parkavimuisi pasibaigiant vel pereja eina sita puse per dvi juostas, o paskui tiesiai uz jos gatve susiveda i viena juosta jau sukti i Ukmerges. Nes nu, geriausios kegliu musimo praktikos, straikas, t.t.

    Click image for larger version

Name:	20230918_142352.jpg
Views:	1359
Size:	1,39 MB
ID:	2076738

    Svarbiausia pripaisyti kuo daugiau zenklu VAIKAI ant kelio. Va, panaudoti saugumo elementai! Padarem viska ka galejom!


    Click image for larger version

Name:	20230918_142447.jpg
Views:	1392
Size:	2,04 MB
ID:	2076739

    Vaikai nupaisyti begantys. Begioja per kelia, zuikiai zulikai. Na, uzmusi, ka padarysi, padarem viska galejom! Taip jam ir reikia, kur tevai ziuri? Vargsas vairuotojas, paskui po teismus tampytis..

    Sekanti pereja tokia pati:

    Click image for larger version

Name:	20230918_142721.jpg
Views:	1406
Size:	2,43 MB
ID:	2076740

    Ties pereja eismo juostos turi buti 4. Specialiai kad jei koks stabdys sustotu galetum greitai aplenkt ant pacios perejos.

    Trecia pereja saleles NETURI. Nera saleles, Karlai. Per 4 eismo juostas. Nes, per gerai gyvenat ten Seskinej, zinokit savo vieta.

    Click image for larger version

Name:	20230918_143025.jpg
Views:	1409
Size:	2,23 MB
ID:	2076741

    Na, o aplink yra taip:

    - Gal cia irgi reiketu plyteliu, zmones gi vaiksto?
    - Nenumatyta

    Click image for larger version

Name:	20230918_143600.jpg
Views:	1434
Size:	2,79 MB
ID:	2076742

    O ten toliau laiptai kuriuos atnaujinot, bet jais negali palikt nei tevai su vezimeliais, nei neigalieji, galbut cia reiketu uzkilimo kur zmones patys jau padare?
    - Ne, cia paprastas remontas, nenumatyta

    Click image for larger version

Name:	20230918_143718.jpg
Views:	1400
Size:	2,41 MB
ID:	2076743

    - O cia kam tiek plyteliu, cia ju tukstanciai? Jus ka negalejot puse ju paklot tam paciam takelyje kairiau?
    - Cia gali sustoti trys autobusai vorele! Dvigubi! O!, kaip jum? Nieko tokio kad jie apytiksliai tris kartus per valanda cia isvis atvaziuoja? Cia paprastas remontas, nesikabinekit!

    Click image for larger version

Name:	20230918_143757.jpg
Views:	1348
Size:	1,53 MB
ID:	2076744

    Kitoj gatves pusei saligatvis senas ir duobetas. Gal pinigu neuzteko, nu ka padarysi...

    Click image for larger version

Name:	20230918_143249.jpg
Views:	1420
Size:	2,95 MB
ID:	2076745

    Komentuoti:


  • Maalinauskas
    replied
    Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
    Antakalnio žiede baigtas tiesti šviežias asfalto sluoksnis, pakeisti šuliniai, perėjoje nebeliko kalnelio, na o šaligatviai ir toliau lieka vieni prasčiausių Vilniuje
    Kai kreipiausi į Tvarkau Vilnių dėl šaligatvio prie Antakalnio stotelės (kur viskas dar labiau išbirę), tai pranešė kad ten 2024-tais numatyta didelė rekonstrukcija. Gal dėl to plytelių nekeičia.

    Click image for larger version

Name:	Screenshot 2023-09-18 191657.png
Views:	1327
Size:	12,6 kB
ID:	2076674

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
    Antakalnio žiede baigtas tiesti šviežias asfalto sluoksnis, pakeisti šuliniai, perėjoje nebeliko kalnelio, na o šaligatviai ir toliau lieka vieni prasčiausių Vilniuje
    Jei jau asfaltą varo užkeltą iki šaligatvių, tai taip nepaliks - lups ir bordiūrus

    Komentuoti:


  • Riedutis
    replied
    Antakalnio žiede baigtas tiesti šviežias asfalto sluoksnis, pakeisti šuliniai, perėjoje nebeliko kalnelio, na o šaligatviai ir toliau lieka vieni prasčiausių Vilniuje Click image for larger version

Name:	20230918_182614.jpg
Views:	1409
Size:	3,13 MB
ID:	2076660
    Click image for larger version

Name:	20230918_182703.jpg
Views:	1407
Size:	3,33 MB
ID:	2076661 Click image for larger version

Name:	20230918_182447.jpg
Views:	1395
Size:	2,55 MB
ID:	2076662 Click image for larger version

Name:	20230918_182602.jpg
Views:	1399
Size:	2,71 MB
ID:	2076663 Click image for larger version

Name:	20230918_182649.jpg
Views:	1395
Size:	2,47 MB
ID:	2076664

    Komentuoti:


  • Maalinauskas
    replied
    Parašė Riedutis Rodyti pranešimą

    Originaliai Konstitucijos pr. buvo rekonstruotas (ir perasfaltuotas) gal kokiais 2004 m. Atsimenu dar kaip rekonstruojamame ir eismui neatidarytame prospekte riedučiais važinėjau.
    Nuo to laiko, buvo tik pavienės atkarpėlės tvarkomos.
    Tai vat tame ir esmė, kad asfaltuojant atkarpom greičiausiai buvo perasfaltuotas visas kelias.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą

    Nu nesutikčiau. Jei jau negali padaryti gatvės humanizavimo (o to masiškai nepadarysi, jau ne kartą buvo diskutuota), tai geriau jau tegul sutvarko asfaltą ir šaligatvius iki priimtino lygio. Bent man dabar, su Vilniaus gatvių ir šaligatvių lygiu, geriau 20 gatvių per metus nehumanizuojant, nei 2 humanizuojant.
    Jeigu nereikėtu išleisti tiek daug pinigų pakilimo takų asfaltui, tai galėtum masiškai daryti humanizavimą.
    Parašė John Rodyti pranešimą
    "Klimato" argumentas yra naudojamas gavnochronitėlių tokiose šalyse kaip Rusija (tiksliau, jos provincija), kur "niekas negalima" ir "viskas kitaip", nei civilizuotose šalyse. Duobės ir asfalto lopai Vilniaus gatvėse yra ne dėl klimato, o dėl elementaraus apsileidimo ir nekompetencijos.
    Klimato argumentas pukiai veikia ir Kanadoje kur jie iš vis išradinėja asfalto mišinį labiau pritaikytą jų sąlygoms, o Lenkija vasara dėl minkšto mišinio draudžia fūrų eismą saulėtomis dienomis, nes taip yra pigiau nei dėti kietą mišinį kuris žiema skilinėja.

    Komentuoti:


  • Riedutis
    replied
    Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
    Nu tikrai ne dvidešimt metų, aš Vilniuje gyvenu 18 metų ir esu savo akimis matęs ten asfaltavimą atskiromis atkarpomis. Ir tikrai arčiau link 2010-tųjų nei link 2005-tųjų. ]
    Originaliai Konstitucijos pr. buvo rekonstruotas (ir perasfaltuotas) gal kokiais 2004 m. Atsimenu dar kaip rekonstruojamame ir eismui neatidarytame prospekte riedučiais važinėjau.
    Nuo to laiko, buvo tik pavienės atkarpėlės tvarkomos.
    Paskutinis taisė Riedutis; 2023.09.18, 08:39.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Matant kas vyksta, naivu tikėtis kažko protingo. Tiesiog įpis juostas po 6 metrus, aftamabilystai skraidys po 80 km/h, 4G vairuotoja Janina pravažiuos be problemų, Romas džiaugsis kad gatvė be radarų, meras bus perrinktas dar 6-ioms kadencijoms.

    Komentuoti:


  • VLR
    replied
    Parašė Kaid Rodyti pranešimą
    Žiauru

    Galėjo geriau nieko nedaryt, bent jau mažesniu greičiu būtų visi važinėję, dabar - neaišku ko laukt...

    Jakšto g.
    Click image for larger version  Name:	374265096_696086002539786_7941560384122660237_n.jpg Views:	329 Size:	213,3 kB ID:	2075988

    Šaltinis

    Įdomu kaip sužymės linijas - ar gali būti, kad taip pat, kaip buvo? Nenoriu tuo tikėti, nors su automarozu meru nežinau jau ko ir besitikėti. Civilizuotai sužymėjus šitą asfalto lauką, galima kažkiek ir pagerinti buvusią situaciją. Idealiu atveju, čia reiktų įrengti Naugarduko gatvės stiliaus dviračių taką (kurį po to būtų galima pakeisti tikru dviračiu taku). Būtų tikrai naudinga jungtis dviračių takų tinkle. Bet tokie dalykai, spėju, jau praeityje.
    Paskutinis taisė VLR; 2023.09.17, 21:21.

    Komentuoti:


  • Maalinauskas
    replied
    Parašė acetonas Rodyti pranešimą
    Konstitucijos pr. kiek jau dvidešimt metų laiko? Ir jokio ištisinio perasfaltavimk jam nereikia. Antakalnio gatvės asfaltavimo 1 etapas jau irgi senai buvo.
    Nu tikrai ne dvidešimt metų, aš Vilniuje gyvenu 18 metų ir esu savo akimis matęs ten asfaltavimą atskiromis atkarpomis. Ir tikrai arčiau link 2010-tųjų nei link 2005-tųjų. Deja, negaliu surasti nieko internete kad pagrįsti savo žodžius.
    Be to, netgi pagal Konstitucijos prospektą matosi kad per 10 metų gali atsirasti stiprūs paviršiaus pažeidimai:

    2012 vs 2022 metai

    Click image for larger version

Name:	Screenshot 2023-09-17 144159.png
Views:	753
Size:	3,75 MB
ID:	2076344

    Be kita ko, nereikia kabintis prie tų 10-ties metų - tai labiau iliustracija, pusiau iš lempos paimtas skaičius, nei moksliškai pagrįstas teiginys. Nu tebūnie 15 metų. Mano argumentavimo esmė nuo to nesikeičia - humanizuojant gatves dabartiniu tempu, daugiau kelių susidėvės senų nei bus sutvarkyta naujų. Štai jums paprasta aritmetika:

    1. Kelių Vilniuje yra 1100 km, tarkime, iš jų reikia humanizuoti ketvirtadalį, t.y. 225 km.
    2. Vilniuje nuo 2018-tų yra humanizuota 20 km gatvių (pagal 2023-ių vasario Madeinvilnius duomenis), t.y. po 4 km per metus.
    3. Nesunku paskaičiuoti, kad net jeigu padvigubintume humanizuojamų gatvių skaičių (kas būtų didelis projektavimo/derinimo prasme iššūkis), mums vis tiek reikės 22.5 metų kad sutvarkyti visus potencialiai humanizuojamus kelius. Joks kelias tikrai tiek nelaikys be kapitalinio remonto.

    Parašė acetonas Rodyti pranešimą
    Antakalnio gatvės asfaltavimo 1 etapas jau irgi senai buvo.
    Bent atkarpa nuo Žolyno iki Šilo gatvės buvo pradėta tvarkyti 2018-tais, t.y. toli gražu jam iki 10 metų. Be to, tame pačiame straipsnyje paminėta, kad gatvė nebuvo asfaltuota daugiau kaip 20 metų ir mes visi puikiai prisimename, kaip ta gatvė tuo metu atrodė.
    Straipsnis čia: https://madeinvilnius.lt/transportas...tavimo-darbai/

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Klimato korta metama pridengti apsileidimui. Kai kelio sankasa išplaukusi, kelkraščiai užaukštėję, o drenažiniai grioviai užakę, tai lopyk tą asfaltą nors ir kasmet. Arba kur prie šulinio įgriuva, tai irgi vis asfaltu palopoma, bet po kelių mėnesių vėl įdumba.
    Užtat asfaltas labai patogu dviem aspektais: 1) žymiai greičiau įsisavinamas biudžetas; 2) nereikia daug laiko ir darbo jėgos, kaip žaidžiant su trinkelėm bei kitais gerbūvio elementais

    Komentuoti:


  • Bmweda
    replied
    Parašė acetonas Rodyti pranešimą
    Nesutinku. Konstitucijos pr. kiek jau dvidešimt metų laiko? Ir jokio ištisinio perasfaltavimk jam nereikia. Antakalnio gatvės asfaltavimo 1 etapas jau irgi senai buvo.
    Arčiau upės ties Swedbank banguojas jau.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    "Klimato" argumentas yra naudojamas gavnochronitėlių tokiose šalyse kaip Rusija (tiksliau, jos provincija), kur "niekas negalima" ir "viskas kitaip", nei civilizuotose šalyse. Duobės ir asfalto lopai Vilniaus gatvėse yra ne dėl klimato, o dėl elementaraus apsileidimo ir nekompetencijos.

    Komentuoti:


  • acetonas
    replied
    Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
    Deja, tai susiję su mūsų klimatu - net ir kokybiškiausiai paklotas kelias laikys geriausiu atveju 10 metų.
    Nesutinku. Konstitucijos pr. kiek jau dvidešimt metų laiko? Ir jokio ištisinio perasfaltavimk jam nereikia. Antakalnio gatvės asfaltavimo 1 etapas jau irgi senai buvo.

    Komentuoti:


  • Maalinauskas
    replied
    Parašė spekas Rodyti pranešimą
    Perteklinio ploto asfaltavimas valgo tuos pačius pinigus, dėl kurių vis rėkiama NėrA PiInGų ŠaligAtVIAms.
    Tie "nėra pinigų šaligatviams" (kaip ir nėra pinigų keliams) yra tiesiog atmazai - visi 2023-čiais daromi rekordiniai gatvių tvarkymai (dėl kurių buvo netgi paleista atskira PR kompanija) Vilniaus miestui tekainuoja vos 40 mln iš 1.3 mlrd metinio biudžeto. Net renginiams išleidžiama per metus daugiau, nei visiems tiems "rekordiniems kelių tvarkymams". Tiesiog daugelį metų miesto valdžiai buvo dzin - kaip ant prastos kokybės kelių, taip ir ant subyrėjusių šaligatvių. Džiugu kad pagaliau atsirado visuomenėje paklausa tokiems dalykams - atkreipkite dėmesį į mero rinkimus, apie tai kad reikia sutvarkyti šaligatvius kalbėjo praktiškai visi kandidatai.

    Komentuoti:

Working...
X