Parašė Kaid
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai
Collapse
X
-
-
Apie takų remontą nei žodžio
Grinda FB
PRADEDAME PANERIŲ GATVĖS REMONTĄ
Panerių gatvė yra viena iš judresnių gatvių Vilniaus mieste, svarbi tranzitinio sunkiojo transporto jungtis. Jos dangų nusidėvėjimui metams bėgant didelę įtaką padarė aptarnaujantis geležinkelio krovinių stoties transportas ir tranzitinis sunkvežimių eismas.
Šioje gatvėje numatyta suremontuoti dangas ir atlikti ištisinio asfaltavimo darbus. Juos vykdysime dviem etapais - nuo Iešmininkų iki Švitrigailos gatvės ir nuo Švitrigailos iki Mindaugo gatvės. Viso – beveik 1,5 km.
Remonto metu numatyta:
Asfalto dangos frezavimas,
Kelio bortų keitimas,
Inžinerinių komunikacijų tinklų ir šulinių remontas,
Apatinės asfalto dangos pažaidų remontas,
Ištisinio asfalto klojimas.
Dėl vykdomų darbų numatomi eismo ribojimai – pagal galimybes rinkitės alternatyvius maršrutus.
Darbus užbaigti planuojame iki 2023-12-15.
Komentuoti:
-
Tai kelininkai norėtu kad ir pačioje perėjoje pirma juosta būtų užstatyta automobiliais, tik va dabar yra kas paskundžia.
Komentuoti:
-
Visi, kurie vėl pradės aiškinti, kad čia "higiena"
nu bl*t ne, čia yra akivaizdus pinigų švaistymas. Vietoj to super perteklinio asfalto galėjo žolę pasėti, bent 3 kartus susiaurinti ties perėjomis, nedėti tų 5 kart brangesnių granitinių bortų ir būtų dar vieną gatvę sutvarkę, dabar visą vasarą dirbo, keitė, o pagerėjo tik automobilių greitis
Jeigu dar neaišku kaip Europoje tvarkomos gatvės, video žemiau:
- 17 patinka
Komentuoti:
-
Pasivaiksciojau palei ka tik restaurota Seskines D kategorijos 4 juostu gatve. Nuotrauku daug, net nezinau ka cia issirinkt...
Kas cia padaryta yra visiskas vamzdec. Viskas prasideda sita nuostabia pereja. Kitoj gatves pusej yra dvi juostos. Tam prasme buvo viena, nes pirma yra uzparkuota visa laika (ne, isskyrus 7-9 val darbo dienom!), paskui ties pesciuju pereja isplateja iki 2 juostu, paskui iskart uz jos vel pasidaro viena juosta. Sssssska (kitu zodziu nera, cia bus tokiu daug)
Del posukio i desine ivaziuoti i Seskines gatve is Ozo, rodos viskas logiska - dvi juostos. Kaire juosta ivaziuoja tie kurie vaziuoja nuo Ukmerges, kiti suka i desine is Ozo. Bet gi ne, pirma juosta uzparkuota ISKART uz sankryzos, ko pasekoje realiai naudojama tik viena, kaire juosta. I ja isuka abu srautai iskart. Pirma juosta uzasfaltuota saip sau, kad pereja butu kuo ilgesne ir sitoje puseje.
Ok, toliau.
Ar cia teisingas zenklas? Kodel viena rodykle kiekviena puse, jei judejimas vyksta 2x2? Kitavertus, koks skirtumas, ar tikrai imanoma vaziuojant isidemeti tiek zenklu 50 metru atstumu?
30 metru pries kiekviena pereja draudžiamas parkavimas (idomu butu paziureti kokia 2 nakties ar tikrai to zenklo kas nors laikosi)
Pereja kitoje puseje atrodo va taip. ISKART uz jos viskas uzparkuota (bet nuo 7-9 val negalima!). Pereja aisku turi eiti per eismo juosta, kurios nera. Perejos turi buti kuo ilgesnes, kad butum kelyje kuo ilgesni laika ir tave numustu bet kas besukant.
Primenu, kad tam parkavimuisi pasibaigiant vel pereja eina sita puse per dvi juostas, o paskui tiesiai uz jos gatve susiveda i viena juosta jau sukti i Ukmerges. Nes nu, geriausios kegliu musimo praktikos, straikas, t.t.
Svarbiausia pripaisyti kuo daugiau zenklu VAIKAI ant kelio. Va, panaudoti saugumo elementai! Padarem viska ka galejom!
Vaikai nupaisyti begantys. Begioja per kelia, zuikiai zulikai. Na, uzmusi, ka padarysi, padarem viska galejom! Taip jam ir reikia, kur tevai ziuri? Vargsas vairuotojas, paskui po teismus tampytis..
Sekanti pereja tokia pati:
Ties pereja eismo juostos turi buti 4. Specialiai kad jei koks stabdys sustotu galetum greitai aplenkt ant pacios perejos.
Trecia pereja saleles NETURI. Nera saleles, Karlai. Per 4 eismo juostas. Nes, per gerai gyvenat ten Seskinej, zinokit savo vieta.
Na, o aplink yra taip:
- Gal cia irgi reiketu plyteliu, zmones gi vaiksto?
- Nenumatyta
O ten toliau laiptai kuriuos atnaujinot, bet jais negali palikt nei tevai su vezimeliais, nei neigalieji, galbut cia reiketu uzkilimo kur zmones patys jau padare?
- Ne, cia paprastas remontas, nenumatyta
- O cia kam tiek plyteliu, cia ju tukstanciai? Jus ka negalejot puse ju paklot tam paciam takelyje kairiau?
- Cia gali sustoti trys autobusai vorele! Dvigubi! O!, kaip jum? Nieko tokio kad jie apytiksliai tris kartus per valanda cia isvis atvaziuoja? Cia paprastas remontas, nesikabinekit!
Kitoj gatves pusei saligatvis senas ir duobetas. Gal pinigu neuzteko, nu ka padarysi...
- 38 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Riedutis Rodyti pranešimąAntakalnio žiede baigtas tiesti šviežias asfalto sluoksnis, pakeisti šuliniai, perėjoje nebeliko kalnelio, na o šaligatviai ir toliau lieka vieni prasčiausių Vilniuje
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Riedutis Rodyti pranešimąAntakalnio žiede baigtas tiesti šviežias asfalto sluoksnis, pakeisti šuliniai, perėjoje nebeliko kalnelio, na o šaligatviai ir toliau lieka vieni prasčiausių Vilniuje
- 2 patinka
Komentuoti:
-
-
Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
Originaliai Konstitucijos pr. buvo rekonstruotas (ir perasfaltuotas) gal kokiais 2004 m. Atsimenu dar kaip rekonstruojamame ir eismui neatidarytame prospekte riedučiais važinėjau.
Nuo to laiko, buvo tik pavienės atkarpėlės tvarkomos.
Komentuoti:
-
Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
Nu nesutikčiau. Jei jau negali padaryti gatvės humanizavimo (o to masiškai nepadarysi, jau ne kartą buvo diskutuota), tai geriau jau tegul sutvarko asfaltą ir šaligatvius iki priimtino lygio. Bent man dabar, su Vilniaus gatvių ir šaligatvių lygiu, geriau 20 gatvių per metus nehumanizuojant, nei 2 humanizuojant.
Parašė John Rodyti pranešimą"Klimato" argumentas yra naudojamas gavnochronitėlių tokiose šalyse kaip Rusija (tiksliau, jos provincija), kur "niekas negalima" ir "viskas kitaip", nei civilizuotose šalyse. Duobės ir asfalto lopai Vilniaus gatvėse yra ne dėl klimato, o dėl elementaraus apsileidimo ir nekompetencijos.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimąNu tikrai ne dvidešimt metų, aš Vilniuje gyvenu 18 metų ir esu savo akimis matęs ten asfaltavimą atskiromis atkarpomis. Ir tikrai arčiau link 2010-tųjų nei link 2005-tųjų. ]
Nuo to laiko, buvo tik pavienės atkarpėlės tvarkomos.Paskutinis taisė Riedutis; 2023.09.18, 08:39.
Komentuoti:
-
Matant kas vyksta, naivu tikėtis kažko protingo. Tiesiog įpis juostas po 6 metrus, aftamabilystai skraidys po 80 km/h, 4G vairuotoja Janina pravažiuos be problemų, Romas džiaugsis kad gatvė be radarų, meras bus perrinktas dar 6-ioms kadencijoms.
- 28 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Kaid Rodyti pranešimąŽiauru
Galėjo geriau nieko nedaryt, bent jau mažesniu greičiu būtų visi važinėję, dabar - neaišku ko laukt...
Jakšto g.
Šaltinis
Įdomu kaip sužymės linijas - ar gali būti, kad taip pat, kaip buvo? Nenoriu tuo tikėti, nors su automarozu meru nežinau jau ko ir besitikėti. Civilizuotai sužymėjus šitą asfalto lauką, galima kažkiek ir pagerinti buvusią situaciją. Idealiu atveju, čia reiktų įrengti Naugarduko gatvės stiliaus dviračių taką (kurį po to būtų galima pakeisti tikru dviračiu taku). Būtų tikrai naudinga jungtis dviračių takų tinkle. Bet tokie dalykai, spėju, jau praeityje.Paskutinis taisė VLR; 2023.09.17, 21:21.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė acetonas Rodyti pranešimąKonstitucijos pr. kiek jau dvidešimt metų laiko? Ir jokio ištisinio perasfaltavimk jam nereikia. Antakalnio gatvės asfaltavimo 1 etapas jau irgi senai buvo.
Be to, netgi pagal Konstitucijos prospektą matosi kad per 10 metų gali atsirasti stiprūs paviršiaus pažeidimai:
2012 vs 2022 metai
Be kita ko, nereikia kabintis prie tų 10-ties metų - tai labiau iliustracija, pusiau iš lempos paimtas skaičius, nei moksliškai pagrįstas teiginys. Nu tebūnie 15 metų. Mano argumentavimo esmė nuo to nesikeičia - humanizuojant gatves dabartiniu tempu, daugiau kelių susidėvės senų nei bus sutvarkyta naujų. Štai jums paprasta aritmetika:
1. Kelių Vilniuje yra 1100 km, tarkime, iš jų reikia humanizuoti ketvirtadalį, t.y. 225 km.
2. Vilniuje nuo 2018-tų yra humanizuota 20 km gatvių (pagal 2023-ių vasario Madeinvilnius duomenis), t.y. po 4 km per metus.
3. Nesunku paskaičiuoti, kad net jeigu padvigubintume humanizuojamų gatvių skaičių (kas būtų didelis projektavimo/derinimo prasme iššūkis), mums vis tiek reikės 22.5 metų kad sutvarkyti visus potencialiai humanizuojamus kelius. Joks kelias tikrai tiek nelaikys be kapitalinio remonto.
Parašė acetonas Rodyti pranešimąAntakalnio gatvės asfaltavimo 1 etapas jau irgi senai buvo.
Straipsnis čia: https://madeinvilnius.lt/transportas...tavimo-darbai/
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Klimato korta metama pridengti apsileidimui. Kai kelio sankasa išplaukusi, kelkraščiai užaukštėję, o drenažiniai grioviai užakę, tai lopyk tą asfaltą nors ir kasmet. Arba kur prie šulinio įgriuva, tai irgi vis asfaltu palopoma, bet po kelių mėnesių vėl įdumba.
Užtat asfaltas labai patogu dviem aspektais: 1) žymiai greičiau įsisavinamas biudžetas; 2) nereikia daug laiko ir darbo jėgos, kaip žaidžiant su trinkelėm bei kitais gerbūvio elementais
- 10 patinka
Komentuoti:
-
Parašė acetonas Rodyti pranešimąNesutinku. Konstitucijos pr. kiek jau dvidešimt metų laiko? Ir jokio ištisinio perasfaltavimk jam nereikia. Antakalnio gatvės asfaltavimo 1 etapas jau irgi senai buvo.
Komentuoti:
-
"Klimato" argumentas yra naudojamas gavnochronitėlių tokiose šalyse kaip Rusija (tiksliau, jos provincija), kur "niekas negalima" ir "viskas kitaip", nei civilizuotose šalyse. Duobės ir asfalto lopai Vilniaus gatvėse yra ne dėl klimato, o dėl elementaraus apsileidimo ir nekompetencijos.
- 18 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimąDeja, tai susiję su mūsų klimatu - net ir kokybiškiausiai paklotas kelias laikys geriausiu atveju 10 metų.
Komentuoti:
-
Parašė spekas Rodyti pranešimąPerteklinio ploto asfaltavimas valgo tuos pačius pinigus, dėl kurių vis rėkiama NėrA PiInGų ŠaligAtVIAms.
- 2 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: