Aš atsiprašau, bet kas čia pypt (galvoje riebesnis keiksmažodis sukasi) padaryta?? Čia rimtai kažkam su psichika negerai? Kaip paaiškinti tokius dalykus? Dar galiu pridėti, kad berods žmogus negali be saugumo salelės kirsti ilgesnės nei dviejų juostų atkarpos - ar esu teisus dėl to?
Čia yra Paminklas VMS nuprotėjimui. Tokių bajerių net sovietmečiu nesugalvoju kur pamatyti.
Pyktį išliejau, dabar reikia gerai pasijuokti : D
Man trūksta žodžių. Čia paminklas įeisiantis į istoriją.
Reikia naktį ateiti ten su geltonais dažais ir pertvarkyti eismo organizavimą. Bus 2 juostos + dviračių takas. Bus piktybinis urbanizmas ir miesto sveiko proto palaikymas
Aš atsiprašau, bet kas čia pypt (galvoje riebesnis keiksmažodis sukasi) padaryta?? Čia rimtai kažkam su galva negerai? Kaip paaiškinti tokius dalykus? Dar galiu pridėti, kad berods žmogus negali be saugumo salelės kirsti ilgesnės nei dviejų juostų atkarpos - ar esu teisus dėl to?
Čia yra Paminklas VMS nuprotėjimui. Tokių bajerių net sovietmečiu nesugalvoju kur pamatyti.
Pyktį išliejau, dabar reikia gerai pasijuokti : D
Man trūksta žodžių. Čia paminklas įeisiantis į istoriją.
Visa problema kylą, kad savivaldybė galvoja, jog bordiūras yra rekonstravimo proejkto nejudinamas, nors niekur taip neparašyta. Bordiūras tik gatvės elementas, taip kaip kelio ženklas, horizontalus ženklinimas, parkavimo vieta, takas ir pan. Šiuo atveju liks šitos visos problemos dar dauegliui metų, nes kažkas nemoka skaityti teisės aktų ir bijo visuomenės realcijos, nori "saugiai" dirbti.
Vat čia tai realiai nonsensas. Kažkaip savo paprastuoju remontu gali pakeisti eismo juostų skaičių, jų pločius padaryti didesnius (kas realiai yra esminiai gatvės, kaip statinio parametrai), bet vat borto pastumti, kurio perlokavimas nieko iš esmės nepakeičia - jau negali.
Visa problema kylą, kad savivaldybė galvoja, jog bordiūras yra tik rekonstravimo projektu judinamas, nors niekur taip neparašyta. Bordiūras - tik gatvės elementas, taip kaip kelio ženklas, horizontalus ženklinimas, parkavimo vieta, takas ir pan. Šiuo atveju liks šitos visos problemos dar daugeliui metų, nes kažkas nemoka skaityti teisės aktų ir bijo visuomenės reakcijos, nori "saugiai" dirbti.
Negaliu nustoti juoktis žiūrėdamas į tą greitėjimo juostą. Jei jau taip daryti nejudinant bortų, vietoje tos juostos buvo galima pratęsti parkingą iki perėjos pridedant kelias papildomas vietas ar dviračių stovus ir tuo pačiu sutrumpinant perėjos ilgį, daugmaž taip (dabar matau, kad lanxtot ir sleader irgi tokią pačią mintį pasiūlė):
Bet kadangi gatvės plotis yra apie 10.5 m, parkavimui skirta tarkime 2.5 m, tai turime dvi juostas po 4 metrus, kuriose abiejose maišysis dideliu greičiu važiuojantis srautas ir įsiparkuojantys į paralelinio bei toliau esančio palikto įstrižo parkavimo vietas. Be to, priėjimas prie šių parkavimo vietų siauras ir apribotas sienelės, tad bent jau buvo galima vietas atitraukti per 1-2 metrus nuo bordiūro, padaryti platesnį praėjimą ir tuo pačiu juostų plotį paversti labiau atitinkančiu gatvės kategorijai.
Kita šito "remonto" problema, kad buvo paliktas ir dar labiau išplėstas mixas parkingo kišenių ir parkavimo vietų piešimo važiuojamojoje dalyje. Kuomet buvo paskelbtas pasiūlymas dalį važiuojamosios dalies atiduoti parkavimui ir palikti dvi juostas, mano pasiūlymas buvo, jei ne dviračių takas, tai bent visas parkavimo vietas padaryti vienoje linijoje. Dabar čia pradžioje parkavimas padarytas važiuojamojoje dalyje, bet toliau ties Maxima paliktos įstrižo parkavimo kišenės ir, spėju, 3 juostos, nors palei visą ilgį buvo galima palikti 2 juostas ir paralelinio parkavimo eilę tuo pačiu praplatinant vietomis tikrai siaurus pėsčiųjų takus.
Ta įdiotiška 4 metrų ilgio "greitėjimo" juosta, tai čia grynai kažkas pasidarė paminklą sau ir savo durnumui. Kam ji skirta?
Iš nei vienos krypties negalimas eismas trijomis juostomis link šios atkarpos, kad reikėtų čia trijų juostų. Jau geriau būtų padarę juostų persislinkimą sankryžoje ir visą dešiniąją juostą paliktų stovėjimui.
Čia galėjo padaryti Algirdo g. variantą, tik viena kryptimi turbūt 2 juostos būtų tilpusios, bet kartu ir parkavimas ir dviračių takas. Bet dabar tiesiog perasfaltavo nuo tarybinių laikų likusią gatvę....
Ta įdiotiška 4 metrų ilgio "greitėjimo" juosta, tai čia grynai kažkas pasidarė paminklą sau ir savo durnumui. Kam ji skirta?
Iš nei vienos krypties negalimas eismas trijomis juostomis link šios atkarpos, kad reikėtų čia trijų juostų. Jau geriau būtų padarę juostų persislinkimą sankryžoje ir visą dešiniąją juostą paliktų stovėjimui.
Man skauda net žiūrėti... Praeitais metais įamžino pusės juostos pločio greitėjimo juostas Ukmergės g., o dabar tokia konstrukcija pačiame centre...
Jeigu jau reikėjo palikti asfalto dalį tokią pačią, tikrai galėjo papiešti brūkšniuotą zoną kitoje kelio pusėje iki pat parkingo pradžios. Bet TIK ne šitai.
Balsavo, rašė žmonės, kad nori šioje gatvėje dviračių tako, o savivaldybė vistiek laikėsi savo - daug juostų, daug juodo asfalto, daug užbrukšniuotų plotų, daug parkavimo ir neaiškios paskirties greitėjimo ir letėjimo juostos.
Nereikia vemti nesąmonių (čia sąmongai parašiau įžeidimą, kaip ir pats visai nepelnytai padarei prelegento atžvilgiu). Jokia tulžimi spjaudomasi nebuvo.
Vilniuje yra daug naujai asfaltuotų gatvių, kurios tenkina vos kelių asmenų interesus ir tikrai daug vietų, kur infrastruktūros trūksta tūkstančiams.
Jei naujiena tokia, kad reikalai pajudėjo, savivaldybė pradėjo žemės išpirkimą, kam rašyt, kad dar bent 13 metų ten tikrai nieko nebus? Kaip kitaip pavadinti šitą pesimizmą?
Teiginys "nuo Žirmūnų gatvės iki pat Kalvarijų gatvės" iš savęs kaip ir suponuoja kryptį.
Ten kalbama apie "dedikuotą" A juostą.
O "prie sankryžos Kareivių gatvėje centro kryptimi bus įrengtos dvi naujos eismo juostos" kalbama apie kryptį link Valakampių tilto, nors tai išvažiavimas iš miesto į Nemenčinės pusę.
Gal kas žinote kodėl nevyksta Kareivių g. nuo Verkių g. iki Žirmūnų g. rekonstrukcijos darbai? Lygtais konkursas baigėsi 2024m pabaigoje ir kažkur pamenu kalbėjo jog nuo kovo pradės darbus.
Vilnius lt 2025.06.09 Netrukus prasidės Kareivių gatvės rekonstrukcija – suplanuota daugiau eismo juostų ir naujas dviračių takas
Šį mėnesį planuojama pradėti Kareivių gatvės atkarpos nuo Verkių g. iki Žirmūnų g. rekonstrukciją. Itin didelius eismo srautus patiriančioje gatvėje bus siekiama pagerinti situaciją visiems eismo dalyviams – automobilių vairuotojams, dviratininkams ir pėstiesiems, taip pat viešojo transporto keleiviams.
Įgyvendinant projektą, bus pertvarkoma šviesoforais reguliuojama Kareivių–Verkių gatvių sankryža. Rekonstrukcijos metu prie sankryžos Kareivių gatvėjecentro kryptimi bus įrengtos dvi naujos eismo juostos – viešajam transportui ir visų transporto priemonių posūkiui į kairę (į Verkių g.). Atskiriant kairįjį posūkį, tiesiai per sankryžą link Ozo gatvės automobiliai galės netrukdomai judėti dviem eismo juostomis. Tuo metu viešajam transportui skirta dedikuota A juosta tęsis nenutrūkstamai nuo Žirmūnų gatvės iki pat Kalvarijų gatvės.
Atkarpoje tarp Žirmūnų g. ir Verkių g. bus nutiestas dviračių takas, platinamas pėsčiųjų takas, todėl keliauti patogiau ir sklandžiau bus ir šiems eismo dalyviams. Taip pat rekonstrukcijos metu bus tvarkomi lietaus nuotekų tinklai.
Neaišku, kokie suanglėję beraščiai rašo tuos pranešimus žiniasklaidai
1. Kareivių gatvės juosta bus "dedikuojama" Vilniaus miesto viešajam transportui - kaip koks eilėraštis mylimam ar gerbiamam žmogui.
Dedikuoti - (lot. dedicare - paskirti) - skirti kam nors savo kūrinį, nuotrauką ar ką nors kita ir parašyti tai kūrinio pradžioje, nuotraukoje ir pan https://www.lietuviuzodynas.lt/terminai/Dedikuoti
2 . Kur kas daugiau painiavos, kur yra Kareivių gatvė miesto centro kryptimi - ar link Žirmūnų, Valakampų tilto ir Nemenčinės, ar link Kalvarijų gatvės ir Šeškinės. Iš tolesnio aprašymo panašu, kad juostos "centro kryptimi" bus įrengiamos link Žirmūnų g. su posūkiu į kairę link autobusų parko.
Nereikia čia spjaudytis tužlim. Tokios gatvės periferijoj sistemingai tvarkomos. Vėjo gatvėj tarp Pilkalnio ir Jaunystės g. buvo panašios problemos, išsisprendė per 2-3 metus, ir dabar yra normali asfaltinė gatvė.
Nereikia vemti nesąmonių (čia sąmongai parašiau įžeidimą, kaip ir pats visai nepelnytai padarei prelegento atžvilgiu). Jokia tulžimi spjaudomasi nebuvo.
Vilniuje yra daug naujai asfaltuotų gatvių, kurios tenkina vos kelių asmenų interesus ir tikrai daug vietų, kur infrastruktūros trūksta tūkstančiams.
Vilniaus m. savivaldybė 2025.05.13 Išduotas statybos leidimas Džiaugsmo gatvės rekonstrukcijos projektui
Džiaugsmo gatvės rekonstrukcijos projekte Naujojoje Vilnioje – Vilniaus miesto savivaldybė Džiaugsmo gatvės rekonstrukcijai išdavė statybą leidžiantį dokumentą. (...)
Šiuo metu 3 km ilgio Džiaugsmo gatvės atkarpa (nuo Paeglinės g. iki Pergalės g.) yra nepritaikyta pėstiesiems ir dviratininkams. Joje nėra pėsčiųjų šaligatvių ar dviračių tako, neįrengtas gatvės apšvietimas, nėra lietaus nuotekų surinkimo sistemos. Esama gatvės būklė kelia pavojų eismo dalyviams, ypač pėstiesiems tamsiu paros metu.
Rekonstrukcijos metu ši gatvė bus iš esmės sutvarkyta, įrengiant saugiam eismui būtinus elementus. Planuojama įrengti naujus pėsčiųjų šaligatvius abiejose kelio pusėse ir nutiesti atskirą dviračių taką. Taip pat gatvėje bus įrengtas modernus apšvietimas, įdiegta 2,3 km ilgio lietaus nuotekų surinkimo sistema, įrengtos apšviestos pėsčiųjų perėjos bei naujos viešojo transporto stotelės. (...)
Džiaugsmo gatvės projektą parengė Vilniaus vystymo kompanijos Projektavimo skyriaus komanda.
Po kelių mėnesių rekonstrukcijos darbų viena svarbiausių Lazdynėlių transporto mazgų – Lazdynėlių–Šiltnamių–Erfurto gatvių sankryža – šiandien oficialiai atveriama miestiečiams. Kaip skelbia Vilniaus miesto mobilumo centras „JUDU“, atnaujinta sankryža užtikrins ne tik patogesnį judėjimą, bet ir didesnį saugumą visiems eismo dalyviams – nuo pėsčiųjų iki vairuotojų.
Rekonstrukcijos metu buvo įrengti nauji šaligatviai ir dviračių takai, pritaikyti patogiam ir saugiam judėjimui. Automobilių srautui pagerinti suformuota papildoma juosta dešiniajam posūkiui, o eismo organizavimas buvo peržiūrėtas ir atnaujintas, kad vairuotojams būtų mažiau neaiškumų sankryžoje.
Papilėnų ir Vydūno gatvių sankryžoje pradėjo keisti bortus, plyteles, susiaurino stotelės įvažą. Manau, greitu metu, prasidės ir žiedo įrengimas.
Gal žiedas toje vietoje ir gera idėja, tačiau visiška nesąmonė turėti Vydūnų g. eismo juostų skaičių besikaitaliojanti tarp 4 (6 įskaitant parkavimą), tada 2, ir vėl 4 (5 su stotele). Kas jiems trukdė tą žiedą kiek platesnį padaryti, kiek panašesnį į tokį, kaip sankryžoje su Smalinės g., jei vietos aplinkui pilna, o ir taip visur ten asfaltas (kurio tik viršutinį sluoksnį galima pakeisti)?
Komentuoti: