Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • alga
    replied
    Hm, kokių priekaištų galima turėt Asanavičūtės gatvei? Su gerais šaligatviais ir dvirtakiais, medžiais, vakarinam kampe lėta ir siaura, šiauriniam platesnė bet irgi rami.

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied


    Jau matau, kaip bus tęsiami sovietinių gatvių išsaugojimo darbai... t.y. Architektų, Erfurto, Smalinės, L. Asanavičiūtės g.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    UAB „YIT Lietuva“ / Diena.lt 2024.03.13
    YIT Lietuva“ atnaujins 22 kilometrus gatvių Vilniuje
    „YIT Lietuva“ Vilniaus miesto savivaldybės užsakymu sutvarkys iš viso 22,4 km gatvių ruožų vakarinėje ir pietinėje miesto dalyse. Kartu bus tvarkomi ir daugiabučių kiemai, kurie priklauso savivaldybei. (...)

    „YIT Lietuva“ jai priskirtas pagrindines Vilniaus gatves pradėjo tvarkyti tik atšilus orams. Įmonė planuoja iki rugsėjo mėnesio atnaujinti asfalto dangas Ukmergės gatvės atkarpoje, Architektų gatvėje, dalyje Savanorių prospekto ir Laisvės prospekto, Geležinio Vilko gatvėje.
    Taip pat bus tvarkomos Ateities, Justiniškių, Ozo, Oslo, Erfurto, L. Asanavičiūtės, Smalinės, Pikutiškių, Kaimelio, Neužmirštuolių, Rūko, Paneriškių, Kuro, Vaduvos, Šaltupio, J. Janonio gatvės, Šviesos, Dirkliškių/Paluknio ir Zietelos gatvės. (...)

    „YIT Lietuva“ tvarkys ir duobes, atsivėrusias daugiabučių kiemuose. Įmonės atstovai atkreipia dėmesį, kad įmonė tvarko savivaldybei priklausančių daugiabučių kiemus. Jei sklypas, kuriame stovi daugiabutis – privatus, kiemų būkle turi rūpintis šios teritorijos savininkas ar paskirta namų bendrija.
    „YIT Lietuva“ sostinėje prižiūri ir tvarko Grigiškių, Panerių, Naujininkų, Naujosios Vilnios, Pilaitės, Rasų, Justiniškių, Karoliniškių ir Vilkpėdės rajonus.
    Nors kelių specialistai kasdien važiuoja į prižiūrimas gatves ir renka informaciją apie pažaidas, visų duobių užfiksuoti neįmanoma. Gyventojai gali pranešti apie avarinės būklės gatves ar kiemus jų prižiūrimoje teritorijoje el. paštu vilniaus.gatves@YIT.lt.

    https://m.kauno.diena.lt/naujienos/v...ngesni-1164981

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė Globalus Rodyti pranešimą
    Grigalaukio g.
    Gal geriau perkelti į Pašilaičių infrastruktūros projektų temą - geriau matysis pažanga.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Vilniuje nuskenuota beveik 1,2 tūkst. km gatvių
    Per praėjusius metus specializuota transporto priemone su lazerinio skenavimo įranga nuskaityta beveik 1,2 tūkst. sostinės gatvių kilometrų. Itin tikslūs skenavimo rezultatai jau antrus metus iš eilės leidžia įvertinti Vilniaus gatvių asfalto dangos būklę ir pagal tai sudaryti tvarkomų gatvių ruožų prioritetinį sąrašą.

    Komentuoti:


  • Globalus
    replied
    Grigalaukio g.
    Click image for larger version

Name:	P40311-170037.jpg
Views:	1149
Size:	1,30 MB
ID:	2116415 Click image for larger version

Name:	P40311-170045.jpg
Views:	1113
Size:	1,76 MB
ID:	2116416

    Komentuoti:


  • Nikas
    replied
    Parašė dondc Rodyti pranešimą

    Mūšyje už Viršūlus jau prieš 2 m. teko panaudoti HIMARS bateriją. Dabar vėl suvedinėju kooradinates, tik šįkart taktiniam brandoliniam smūgiui. Rezerve dar branduolinis bombonešis. Tik gaila prasileista iš flango ir apie Viršilų/J. Rutkausko g. leidimą neteko girdėt, tad dar šausiu, bet karas jau pralaimėtas.

    Per didelis ir nepagrįstas įsukimo spindulys į degalinę didina automobilių greitį ir mažina dviratininkų bei pėsčiųjų saugumą. Numatytas R12 radiuso įvažiavimas į degalinę prilygsta VT parko įvažiavimui, kur intensyviai važiuoja ilgos ir sunkiasvorės transporto priemonės. Nelogiška. Prašau įvažiaivmui į degalinę numatyti R6 spindulio įvažiavimus, kaip ir greta numatytame įvažiavime. Taip būtų sudaromas ne tik didesnis saugumas, bet ir vizualinis maloniai nuteikiantis simetrinis infrastuktūros vientisumas, o ne keistai kreivos formos.
    Click image for larger version  Name:	3a.png Views:	575 Size:	332,4 kB ID:	1999027
    Toks didelis spindulys padarytas autobusams, kad galėtų piltis Viadoje. Nors kaip teigia VVT, parke atsisakoma dyzelinių autobusų, bus elektriniai, tačiau gatvė dešimtmečiams į ateitį pritaikoma būtent dyzelinių pylimui pėsčiųjų saugumo kaina. Nors abejoju, kad dėl triukšmo naktį, autobusai ten dar ilgai pilsis.

    Beje, turiu info, kad statytojas, kuris turėjo rekontruoti gatvę, nori to atsisakyti ir perduoti tai VMS, tad vargu, kad ši rekonstrukcija įvyks artimiausiu laiku. O jeigu ir vyks, tai bus apgailėtini tempai ir darbų kokybė
    Paskutinis taisė Nikas; 2024.03.04, 10:10.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Spėčiau kad "kiti" reiškia ne jie patys darys, o kažkas kitas (savininkas samdys matyt). Jeigu darys jie patys gal nurodys padalinį ar pan?

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Pastebėjau gairelę su lipduku:
    Click image for larger version

Name:	427979687_944336433422197_460151574775239608_n.jpg
Views:	1937
Size:	680,4 kB
ID:	2111454Click image for larger version

Name:	427117252_1104121024231252_6495816065887253496_n (1).jpg
Views:	1928
Size:	402,2 kB
ID:	2111455

    Nuskanavus QR kodą, numeta į šį žemėlapį:
    https://gis.grinda.lt/portal/apps/we...nv0_ROfxQgSb2A

    Čia kažkas naujos? Grinda susižymėjus savo gaireles kur pastatė?
    Įdomi naujovė, bet tvarkymo terminai labai jau ilgi. Ir kas tie kiti?
    Click image for larger version

Name:	1.JPG
Views:	1838
Size:	21,3 kB
ID:	2111456


    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Deja, mašinyčių mylėtojai labai mėgsta užsikirst ir kartot tą patį per tą patį, ar tai būtų nuotrauka iš troleibuso, kuri naudojama bandant pažeminti (čia nuostaba neturėtų kilti - tokių siaurų pažiūrų ir mažų smegenų vingių asmenims važinėjimas VT vis dar yra nelygis, lochiškumo ir silpnumo simbolis), ar pastoviai apsiverkinėti dėl radarų, kurie varžo prigimtines vadyteliaus teises paspaust dugną.

    Jei ta nuotrauka kelia tokį lytinį susijaudinimą, kad negali nustoti jos publikuoti, prašom, negi gaila. Įkelčiau kažką ir vairuodamas automobilį, gal tada gaučiau daugiau pripažinimo iš visų romų, tačiau, deja, to neleidžia KET (beje, labai geras skaitinys, kurį perskaičius turėtų būti atsakyta į vieną kitą klausimą, kam reikalingi radarai).

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Ten buvo atsikirtimas į nuolatinį Ignalina bandymą įkąsti.
    Tai ir atsikirtinėk normaliai, o ne pašiepdamas, kad žmogus važiuoja troleibusiu (lyg čia būtų kažkas blogo).

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Ten buvo atsikirtimas į nuolatinį Ignalina bandymą įkąsti.
    Ką aš galiu padaryti kad jo galbūt vienintelė publikuota nuotrauka yra pro toleibuso langą.

    Baigiame off-topicą.
    Paskutinis taisė Romas; 2024.01.28, 20:56.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Juk niekas nevaro ant važiuojančio dvirtakiu, stumiančio vaikišką vėžimėlį ar invalido vežimėlį, kad jis mato vaizdą iš savo perspektyvos
    Tamsta varai ant vieno forumiečio ir vis įdedi jo nuotrauką iš troleibuso - tai bent jau varančių ant važinėjančių VT tikrai turim.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė abruo Rodyti pranešimą
    Tik kad tvarkoma lygiai taip pat nekokybiškai. Pavyzdys – šulinių dangčiai, (...)
    Su kokybe ir terminais yra nemažų problemų - apie tai nemažai ir šiame forume diskutuojama.
    Tačiau su pagrindinių gatvių tvarkymo kiekybe ir ambicijomis tvarkant yra pastebima pažanga.

    Parašė abruo Rodyti pranešimą
    Aišku, jei žmogus miestą mato tik pro automobilio langą, tai šito nepastebės.
    Negi negalima buvo išsireikšti neutraliai - vairuojant tų smulkių problemų nesimato. Nors šuliniai yra pastebimi
    Juk niekas nevaro ant važiuojančio dvirtakiu, stumiančio vaikišką vėžimėlį ar invalido vežimėlį, kad jis mato vaizdą iš savo perspektyvos

    Gerai tas, kad per praėjusius metus Vilniuje smarkiai sumažėjo duobių, o atsivėrusios taisomos santykinai greitai.

    Komentuoti:


  • Riedis
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Nors iš opradžių nelabai tikėjau, kad pasikeitus valdžiai kas nors smarkiai pasikeis su gatvių būkle, bet per 2023 metus turbūt suremontuota daugiau pagrindinių gatvių dangų nei per Šimašiaus 8 metus nieko neveikimo.
    Praeitą kadenciją gan intensyviai pradėjo ruoštis kaip objektyvizuoti gatvių (ir ne tik) tvarkymo darbų prioritetus. Vienas naujas žingsnis buvo SAM įpareigojimas daryti trimečius planus, kas kartu su skaitmenizavimu privertė viešinti vis daugiau planų iki darbų pradžios ir sukėlė atitinkamų klausimų "o kodėl čia?" Užsakyti dažnesni google streetview ir analogiškas profesionalesni mapillary važinėjimai, kas leido nutoliu vertinti ir lyginti kas ir kaip daroma ar planuojama. Eksperimentavo su skanavimais ir galų gale užsakė beveik viso miesto mąstu nuskanavo dangas. Priruošė du detalius artimo mąstelio aerofoto žemėlapius iš 4 krypčių, nuskanavo ir papildė Lidar duomenimis, taip pat reguliariai atnaujina detalius topografinius žemėlapius maps.vilnius pagrindo žemėlapiuose. Nemažai dėliojo atskirų tarnybų kaip Vilniaus vandenys ir šilumos tinklai darbus su tolimesniu planavimu. Taip pat skaitmenizavo visokius leidimus kasti, šulinių gylius ir pan. Tai turint reguliariai prižiūrimus objektyvesnius duomenis lengvai prieinamuose sluoksniuose turėtų sumažinti politinio prioriteto patvarkymus be platesnio vaizdo pertvarkų ir investicijos į paprastus remontus bent jau būtų labiau pagrįstos.

    Svarbiausia, kad įsivažiuotų (bent jau planuoja šiemet pradėti diskusijas ir projektavimus) ir rekonstrukcijos projektai, kurių priruošta/ruošiami gal kokie 30-40, D kategorijos ramaus eismo gatvių pertvarka rajonų vidinėse gatvėse paraleliai tam prasčiausios būklės gatvių remontui. Iki C ir B kategorijos gatvių pertvarkos aiškiai dar reiks palaukti kokią kadenciją tie projektai per didelės apimties vykti paraleliai, kai politikai spaudžia investuoti dešimtis milijonų į kažkokius evakuacinius kelius.

    Komentuoti:


  • kar
    replied
    Parašė abruo Rodyti pranešimą
    Beje, ar nepamenat, kada buvo sutvarkyta Žirmūnų g. nuo Lukšio iki Kareivių g.? Pravažiavau vakar – atrodo, visai neseniai buvo tvarkyta, bet asfaltas jau žiauriai suskeldėjęs, gal trijose vietose atsivėrusios nemažos duobės. O suskeldėta taip, kad atrodo, kad po šitos žiemos didžioji dalis tos atkarpos bus duobėta. Ar čia eilinį kartą problema su kokybės kontrolės neegzistavimu?
    Prieš 4-5 metus.

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Tik kad tvarkoma lygiai taip pat nekokybiškai. Pavyzdys – šulinių dangčiai, kurių nesugeba sulyginti klodami viršutinį asfalto sluoksnį. Kasinėjimai ir rausimasis tvarkyti kažkokių tinklų ką tik išasfaltuotose atkarpose irgi niekur nedingo. Jau nekalbu, kad buvo nustota mažinti nenaudojamo asfalto plotus, sodinti medžius, krūmelius ir apskritai, užsiimti smulkiuoju urbanizmu.

    Aišku, jei žmogus miestą mato tik pro automobilio langą, tai šito nepastebės.

    Pasižiūrėjau, kaip, pvz. Pylimo g. atrodė 2021: https://www.google.com/maps/@54.6790...8192?entry=ttu

    ir kaip – 2022: https://www.google.com/maps/@54.6790...8192?entry=ttu

    Atrodo, kad fotografuota alternatyvioje dimensijoje.
    Paskutinis taisė abruo; 2024.01.28, 11:32.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Dveji metai ir teoriškai nebeliks prastos būklės gatvių Vilniuje.
    Nors iš pradžių nelabai tikėjau, kad pasikeitus valdžiai kas nors smarkiai pasikeis su gatvių būkle, bet per 2023 metus turbūt suremontuota daugiau pagrindinių gatvių dangų nei per Šimašiaus 8 metus nieko neveikimo.
    Paskutinis taisė Romas; 2024.01.28, 16:04.

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Beje, ar nepamenat, kada buvo sutvarkyta Žirmūnų g. nuo Lukšio iki Kareivių g.? Pravažiavau vakar – atrodo, visai neseniai buvo tvarkyta, bet asfaltas jau žiauriai suskeldėjęs, gal trijose vietose atsivėrusios nemažos duobės. O suskeldėta taip, kad atrodo, kad po šitos žiemos didžioji dalis tos atkarpos bus duobėta. Ar čia eilinį kartą problema su kokybės kontrolės neegzistavimu?

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Iš savivaldybės susitikimų protokolų:

    Paminėjo, kad 2021-2022 metais buvo nuskenuota 1009 km gatvių, arba 2150 km eismo juostų, nustatyta prasta arba labai prasta būklė 241,1 km gatvėse. 2023 metais sutvarkyta 105,6 km gatvių. Prastos ar labai prastos būklės gatvės ruožų sumažėjo 46 proc. Išsamiai pristatė 2023 m. gatvių skaitmenizavimo modulio, kelio dangos būklės vertinimui naudojamus techninius parametrus. 2023 m. nuskenuota 2098 km gatvių eismo juostų arba 1167,1 km gatvių. Nustatyta prasta arba labai prasta būklė 164,06 km gatvėse. Informavo, kad atlikus homogeninių ruožų analizę 2024 metais planuojama sutvarkyti 123,11 km gatvių.
    Dveji metai ir teoriškai nebeliks prastos būklės gatvių Vilniuje.

    Komentuoti:

Working...
X