Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai
Collapse
X
-
Aš abejoju, kad apskritai kas nors iš VMS fiziškai vyksta priimti darbų. Yypač Grindos. Jie sako padarė, reiškia padarė.
- 4 patinka
-
Jau ne kartą rašiau, jog Grinda daro ne pagal technologijas. Ir aišku dėl vykdomų darbų be projektų arba paprastųjų remontų - nėra privalomo techninio prižiūrėtojo.
Granito trinkelės yra ne gaminys, todėl visos skirtingų matmenų ir negali būti klojamos taip pat, kaip betono gaminiai - ant atsijų. Granito trinkelės turėtų būti dedamos ant skiedinio, tokiu būdu kompensuojami granitinių trinkelių skirtumai.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
O negali būti, kad plytelių aukščiai nekalibruoti? Tai tada dedant vieno lygio nesudėsi, nes gi nerankiosi ten puzlės, kai vis vien bent keliolikos vienodų nerasi. Jeigu pavyksta po to suvibruoti į vieną lygį, tai nedidelė čia problema. Aišku jeigu vis vien lieka kreiva, tai š krūva.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Buvo ir Tilto gatvėje, bet ne taip akivaizdžiai. Kiek pamenu, pranešimų dėl kokybės taip pat būta. Šaligatviai ten iki šiol po klausimu.Parašė Creatium Rodyti pranešimąMVP. Bet tas pats buvo ir Tilto g., bet po to lyg tai arba susilygino nuo naudojimo arba buvo atskirai sulyginta? Nes kelis kartus einant pro šalį tai nekliuvo akys už kreivumo, nebent nepastebėjau?
Nuotrauka dar neatskleidžia tikro broko lygio. Lygiai "išstatomi" dedant, o ne po sudėjimo. Labai daug duobių, tai kaip jas iškels - sunku pasakyti.
Gal pravažiuos dar su vibro plokšte, bet tai jau different tecnologia
, ta kur iš Interneto.
Paskutinis taisė Robyla; 2025.07.28, 13:44.
Komentuoti:
-
MVP. Bet tas pats buvo ir Tilto g., bet po to lyg tai arba susilygino nuo naudojimo arba buvo atskirai sulyginta? Nes kelis kartus einant pro šalį tai nekliuvo akys už kreivumo, nebent nepastebėjau?
Komentuoti:
-
Čia yra "proof of concept". Iki PROD dar toli.Parašė Robyla Rodyti pranešimąKą jie rūko taip tvarkant gatves. Kur techninė projekto priežiūra?
Sirvydo g. Vilnius
Komentuoti:
-
-
Gatvės atkarpos pabaigoje platesnė labiau reikalinga posūkiams, nei pradžioje.
Komentuoti:
-
Tai visgi vienoje pusėje susiaurėjo gatvė, kitoje išplatėjo. Kitaip tariant perbalansuota. Kam bus išnaudota - kol kas neaišku.Parašė Creatium Rodyti pranešimąBūtų įdomu pamatyt gyvai. Bet aš kiek mačiau per JUDU kameras internete, tai kaip tik dabar nuo Rinktinės g. sankryžos centrinė juosta yra gerokai plačiau praardyta negu buvo. Atrodo tarsi kaip tik siaurinti ketintų.
Vieta maždaug šita: https://www.google.com/maps/@54.7028...oASAFQAw%3D%3D
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Nustebau, kad čia oficialiai Vilnius, bet dar labiau nustebau, jog nedaro to planuoto dvirtakio Lentvario g. Dar keista, kad naujai tiesus šaligatvį prieš "Regitrą" klojo plytelėmis, o ne asfaltu, nors periferijoj mėgsta bendrus asfalto takus daryt.
Nuo tavo tos gyvenamos zonos, pažvelgus į žemėlapį, logiška dar būtų padaryti dvirtakį tiesiai į Grigiškes. Juolab VT, tai dar nėra.
Komentuoti:
-
Jaučiu, prieš tai takas buvo nuleistas, o bus pakelta iki šaligatvio aukščio perėja.Parašė Bluefox Rodyti pranešimąPatvarkė dviračių pervažą, kuri prieš tai turėjo eiti per plyteles ir taktilinį paviršių, nors nieko nereportinau, bet skersiniai bortai lieka, nors prieš tai takas su asfaltu buvo suvestas be jo:
Komentuoti:
-
Noriu jums papasakoti apie Paluknio gatvę. Ją išasfaltavo mūsų bendrijos iniciatyva 2008 metais, pasinaudojom kažkokia programa kur jei gyventojai sumoka už pagindą, savivaldybė uždeda asfaltą. Bent dešimtmetį vadinom tą gatvę "jungtimi", nes tai buvo tiesiog asfaltinis kelias per laukus be pavadinimo. Naudojosi juo ~100 mūsų kvartalo gyventojų.
Štai 2017 metų vaizdas:
Kažkur apie pandemiją šituose laukuose prasidėjo statybos. Praeitais metais vaizdas buvo daugmaž toks:
Aplinkiniai kvartalai plėtėsi, eismas intensyvėjo, 4,5 m asfaltu važinėjo gal tūkstančio gyventojų lengvosios, statybų sunkvežimiai, ir ten pat vaikščiojo pėstieji, mamos su vėžimėliais. Asfalto krašai kentėjo, savivaldybė keletą kartų lopė.
2021 m. bendrajame plane buvo numatyta šita gatve paleisti VT, nes buvom gyventojai, kuriems nėra stotelės 500 m atstumu:
Praeitą vasarą Panerių seniūnija ar tai Lentvario seniūnaitija paskelbė, kad nuo spalio prasidės gatvės pertvarkymo darbai, o nuo 2026 ja paleis VT. Realiai rudenį sustatė atšvaitus, o gal ir tiek ne. Pavasariop ėmė tvarkyti griovius, tada statyti bortus, tada nuskuto seną asfaltą ir per porą dienų suklojo naują. Dabar kokį mėnesį ar du daro šaligatvius. Panašu, bus 6 m. pločio, plius VT stotelių įvažos:
Kažkas FB skundėsi nesutapdintom perėjom, bet seniūnija atsakė, kad bus pakeltos perėjos. Gerai, o tai platus asfaltas kai kuriuos skatina lakstyti.
Paskutinis taisė alga; 2025.07.23, 02:32.
- 16 patinka
Komentuoti:
-
Tuskulėnų g.
Pasirodo bus trys juostos ir link Žalgirio g. nuo Mikalojaus Katkaus st. Tad galimai visgi šioje gatvėje atsiras A juostos atkarpų, ne papildomo parkavimo kaip spėjo Creatium. Ties sankryža su Apkasų g. greičiausiai plėsis į 4 juostas.
Turiu spėjimą kas bus ties ta esama parkavimo kišene, kur per vieną juostą perkėlė bordiūrus. 2 juostos link Žalgirio g. bus pastumtos šiauriau ir taip pat atsiras papildoma juosta nuo Žalgirio g. link Tuskulėnų g, galbūt atskiram dešiniam posūkiui.
Patvarkė dviračių pervažą, kuri prieš tai turėjo eiti per plyteles ir taktilinį paviršių, nors nieko nereportinau, bet skersiniai bortai lieka, nors prieš tai takas su asfaltu buvo suvestas be jo:
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Nereguliuojama perėja gali kirsti iki 2 eismo juostų. Tad arba A juosta baigiasi, arba galimas sprendimas kaip išvažiavime iš Pedagoginio žiedo į T. Narbuto g., arba šviesoforai.
Pirmas variantas pasirodė lengvesnis.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Kelis kartus piko metu ten važiavau, tai verčiau būčiau pėsčiom ėjęs. Gal ir būtų daugiau keleivių tokiuose maršrutuose kaip 34, jei ne kamščiai Tuskulėnų–Olandų arterijoje. Plius, A juostą įrengti ten turbūt lengviausia vieta Vilniuje. Tačiau vėl sudirbo. Juk aiškiai nuotraukose matosi, kad ir nenutraukus juostos ties perėjomis išlieka ne mažesnė salelė, nei gauname prie bene kiekvienos šviesoforinės perėjos. O tose dar būna situacijų, kai reikia laukti, kol iš abiejų pusių važinėja mašinos, kai čia – paprasta perėja, kur ir taip privaloma visus pėsčiuosius praleidinėti...
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Ar tik nebus ta galima A juosta susijusi su naujo greitojo maršruto paleidimu po konkurso?
Vakarais atkarpa nuo Apkasų iki žiedo būna totaliai užsikišusi, neretai ją įveikti užtrunka 20+ minučių.
Jei taip, tuomet VMS nors kartą sugebėjo paplanuoti į ateitį dviejų skirtingų kategorijų veiksmus (VT ir eksvaldizacija).
- 2 patinka
Komentuoti:
-
O rimtai Tuskulėnų yra tokia kritinė vieta viešajam transportui, kad būtent čia reikėtų kažkokių A juostų? Aš kaip ir ne prieš, bet nesprendžiama jokia esminė problema jomis. Kodėl trūksta politinės valios A juostas nupiešti, kur jų tikrai reikia - Antakalnio, Goštauto, Narbuto galų gale?
- 2 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: