Parašė SoulMulticast
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai
Collapse
X
-
-
Tuskulėnų jau frezuota. Panašu, kad liks tokia, kokia yra - viduryje rajono einanti gatvė su magistraliniu atitvaru tarp važiuojamųjų dalių. O juk buvo galima jį naikinti ir plotą panaudoti naudingiau, kad ir kairių posūkių juostoms.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
YIT Lietuva / Diena.lt 2025.06.19
Įsibėgėja gatvių rekonstrukcijos darbai
Abejoju, ar visose minėtose gatvėse bus rekonstrukcija - labiau tiesiog asfaltavimasPer šiuos metus planuojama ištisiniu būdu išasfaltuoti daugiau nei pusšimtį sostinės gatvių kilometrų. Dalį projektų įgyvendina bendrovė „YIT Lietuva“. Darbai atliekami pagal dvi su Vilniaus miesto savivaldybės administracija pasirašytas sutartis, kurių bendra vertė – 36 mln. eurų su PVM.
Šiemet „YIT Lietuva“ darbus jau pradėjo arba jie netrukus prasidės Kareivių, Žaliųjų Ežerų, P. Joniko–Šumsko, Tuskulėnų, Meistrų–Motorų ir Grūšiakalnio–Kryžiokų Sodų, Visalaukio, Austėjos, Naujakiemio, Didžiųjų Gulbinų–Žvelgaičio, Žalgirio, Šatrijos, Kalvų Sodų 4-ojoje bei Mokslininkų gatvėse. Siekiama pagerinti tiek pagrindinius susisiekimo srautus, tiek vietinę infrastruktūrą gyvenamuosiuose rajonuose.
https://diena.lt/naujienos/verslas/i...ngiems-1707794
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Tai realiai dar tokius pirks iki 2030 ir važinės jie bent iki 2050. Degalinė atsipirks.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąManau degalinės planų tikrai reikėtu atsisakyti, atsižvelgiant į tai kad po 5 metų nebebus galima pirkti naujų vidaus degimo variklio viešojo transporto priemonių (pagal europos reglamentą).
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Šiaip, jo, teisingai, bus degalinė. Šaligatvį reikės ardyti. Ta gatvės pusė bus gera pėstiesiemsParašė sleader Rodyti pranešimą
P.S. o ten kartais nebuvo planuojama/suprojektuota degalinė autobusams?
Vietoj to, kad padaryt vartus iš Justiniškių g. ir viską tvarkytis depo viduje, VVT sukniso normalią gatvę ir vakarais prie degalinės bus nenormalus autobusų kamštis. Stovės jie iki Laisvės pr. dabar.
Komentuoti:
-
Manau degalinės planų tikrai reikėtu atsisakyti, atsižvelgiant į tai kad po 5 metų nebebus galima pirkti naujų vidaus degimo variklio viešojo transporto priemonių (pagal europos reglamentą).
Komentuoti:
-
Kad tokios "kišenės ar įvažimai" yra suformuoti du, bet berods ties abiejais yra salelės, kurios neleistų išsukti į kairę. Todėl aš irgi galvočiau apie stovėjimo vietas. Juo labiau šaligatvis paklotas per visą ilgį toks pats. Tai jeigu darant įvažiavimą, vis vien reikėtų jį iš pagrindų padaryti, tai kokia prasmė įdėti tik kelis bortus.Parašė Nikas Rodyti pranešimą
Man atrodo, čia bus naujas įvažiavimas į troleibusų parką. Stovėjimo vietos kitoje pusėje įrengtos iškart, tai kam čia palikinėt kažką ateičiai.
P.S. o ten kartais nebuvo planuojama/suprojektuota degalinė autobusams?Paskutinis taisė sleader; 2025.06.19, 14:42.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Man atrodo, čia bus naujas įvažiavimas į troleibusų parką. Stovėjimo vietos kitoje pusėje įrengtos iškart, tai kam čia palikinėt kažką ateičiai.Parašė digital Rodyti pranešimą
čia matyt bus parkavimas:
Komentuoti:
-
Tai čia net po 2 projektinių pasiūlymų stadijų. O kas būtų, jei dar ir atsižvelgtų pilnai, nes net ne vienas forumietis teikė siūlymus? Būtų išvis Amerika.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Kaip smagu matyti nors ir super trumpą, bet visai normaliai sutvarkomą gatvę.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Pirmoj digital foto, matosi sutiko su siūlymu padaryti atskirą šaligatvio atšaką į šoną, o centre pasodinti medį. Tik gavosi, jog atšaka per mažu kampu, iš esmės orientuota į perėją į kitą kelio pusę, o ne išilgai einantį šaligatvį Justiniškių g., pratryptas takelis vos tolėliau liks, kaip liko, o žalia salelė gavosi tokia, kad vietoj medžio, kuris netilps, liks tik trūlų stulpas su transformatorine.
Siūliau įvesti juodos spalvos trinkeles iššaukti kontrastui-saugumui tarp dvirtakio / šaligatvio / gatvės (nepamenu konfiguracijos), tai suklojo standartiškai pilkas. Žiūrėsim ar įspėjamasis paviršius, bus kaip Japonijoj ar, kaip Lietuvoj.
Komentuoti:
-
Made in Vilnius 2025.06.16
Nuo šiandien – svarbūs eismo pokyčiai Verkių gatvėje: prasideda remontas
Nuo 2025 m. birželio 16 d. pradedami Verkių gatvės remonto darbai, kurių metu čia įsigalios vienpusis eismas. Transporto priemonėms bus leidžiama važiuoti tik viena kryptimi – nuo Kareivių gatvės Verkių gatvės kryptimi.
Kaip informuoja „JUDU“, remonto darbai truks iki rugpjūčio 18 dienos. Per šį laikotarpį planuojama atnaujinti ne tik kelio dangą, bet ir atlikti kitus infrastruktūros darbus, kurie pagerins eismo saugumą ir sklandumą vienoje intensyviausių miesto gatvių.
Pokyčiai paveiks ir 7-ojo maršruto autobusų trasą.
https://madeinvilnius.lt/transportas...rto-marsrutai/
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Jau išasfaltuota:Parašė Creatium Rodyti pranešimąViršilų g. prasidėjo rekonstrukcijos darbai, kol kas mažoje apimtyje.
čia matyt bus parkavimas:
- 14 patinka
Komentuoti:
-
Tiesiog stotelė stovi netinkamoje vietoje, kur yra potencialas avarijai. Geras variantas būtų atitempti ją kiek atgal, prieš sankryžą, padarant įvažą, nes tai ne ta vieta kur jų nereikia.Parašė spekas Rodyti pranešimą
Aš labiau apie susisiekimo infrą:
- pirma reikia galvoti ar reikia įvažos. Jei nereikia, tuomet vietoje jos turėjo būti šaligatvis, kuris skirtas laukti VT ir praeiti, o stotelė paliekama vietoje.
- jei įvažos reikia, tuomet reikėjo traukti stotelę, kad bent laukiantys turėtų vietos laukti, keleiviai išlipti ir tt.. Jei stotelė nepakankamai patraukiama, tuomet papildomai vertėtų apėjimą daryti už stotelės praeinantiems.
O kai viso to nėra, tuomet tie prieštankiniai stulpai, ypač tokiame kontekste, tampa paminklu cinizmui, apsileidimui ir visa šita vieta įgauna simbolinę prasmę.
Jeigu praėjimui vietos nelabai yra ir tai matoma, gali būti realizuota kaip Eigulių st., sudedant papildomas trinkeles už stotelės.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Pala, taigi yra apsauginiai stulpai net ant pačio posūkio. Be to, matot, už stotelės suformuotas savadarbis takelis, dėl akivaizdžių priežasčių.
Komentuoti:
-
Aš labiau apie susisiekimo infrą:Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
Riovonių st. apsauga dar galima pateisinti tuo, kad ten gan staigi trajektorijos kaita su gan dideliu leistinu greičiu todėl čia kaip prevencija nuo keleivių žūties.
Mindaugo g. tuo tarpu tikrai visiškas nesusipratimas. Reikia susimesti ant geltonų dažų ir perdaryti ją teisingai, su dviračių taku ir mažesnio pločio eismo juostomis.
- pirma reikia galvoti ar reikia įvažos. Jei nereikia, tuomet vietoje jos turėjo būti šaligatvis, kuris skirtas laukti VT ir praeiti, o stotelė paliekama vietoje.
- jei įvažos reikia, tuomet reikėjo traukti stotelę, kad bent laukiantys turėtų vietos laukti, keleiviai išlipti ir tt.. Jei stotelė nepakankamai patraukiama, tuomet papildomai vertėtų apėjimą daryti už stotelės praeinantiems.
O kai viso to nėra, tuomet tie prieštankiniai stulpai, ypač tokiame kontekste, tampa paminklu cinizmui, apsileidimui ir visa šita vieta įgauna simbolinę prasmę.Paskutinis taisė spekas; 2025.06.14, 11:47.
Komentuoti:
-
O gal čia genijai bandė ''palėtinti'' eismą iškreivindami juostas?.. Tuomet teisingai - ''lėtini'' eismą bet palieki 4 m pločio juostas. : DDD. Čia rimtai juoktis negaliu sustot. Gal jie norėjo driftą organizuoti?
Komentuoti:






Komentuoti: