Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • alga
    replied
    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

    Cia kam reikalingos tos plyteliu juros?
    Gal lauko kavinėm? Arba dviračių konteineriui numatė vietą?

    Komentuoti:


  • SoulMulticast
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą


    Cia kam reikalingos tos plyteliu juros?

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Tuskulėnų jau frezuota. Panašu, kad liks tokia, kokia yra - viduryje rajono einanti gatvė su magistraliniu atitvaru tarp važiuojamųjų dalių. O juk buvo galima jį naikinti ir plotą panaudoti naudingiau, kad ir kairių posūkių juostoms.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    YIT Lietuva / Diena.lt 2025.06.19
    Įsibėgėja gatvių rekonstrukcijos darbai
    Per šiuos metus planuojama ištisiniu būdu išasfaltuoti daugiau nei pusšimtį sostinės gatvių kilometrų. Dalį projektų įgyvendina bendrovė „YIT Lietuva“. Darbai atliekami pagal dvi su Vilniaus miesto savivaldybės administracija pasirašytas sutartis, kurių bendra vertė – 36 mln. eurų su PVM.

    Šiemet „YIT Lietuva“ darbus jau pradėjo arba jie netrukus prasidės Kareivių, Žaliųjų Ežerų, P. Joniko–Šumsko, Tuskulėnų, Meistrų–Motorų ir Grūšiakalnio–Kryžiokų Sodų, Visalaukio, Austėjos, Naujakiemio, Didžiųjų Gulbinų–Žvelgaičio, Žalgirio, Šatrijos, Kalvų Sodų 4-ojoje bei Mokslininkų gatvėse. Siekiama pagerinti tiek pagrindinius susisiekimo srautus, tiek vietinę infrastruktūrą gyvenamuosiuose rajonuose.

    https://diena.lt/naujienos/verslas/i...ngiems-1707794
    Abejoju, ar visose minėtose gatvėse bus rekonstrukcija - labiau tiesiog asfaltavimas

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    Manau degalinės planų tikrai reikėtu atsisakyti, atsižvelgiant į tai kad po 5 metų nebebus galima pirkti naujų vidaus degimo variklio viešojo transporto priemonių (pagal europos reglamentą).
    Tai realiai dar tokius pirks iki 2030 ir važinės jie bent iki 2050. Degalinė atsipirks.

    Komentuoti:


  • Nikas
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą

    P.S. o ten kartais nebuvo planuojama/suprojektuota degalinė autobusams?
    Šiaip, jo, teisingai, bus degalinė. Šaligatvį reikės ardyti. Ta gatvės pusė bus gera pėstiesiems
    Vietoj to, kad padaryt vartus iš Justiniškių g. ir viską tvarkytis depo viduje, VVT sukniso normalią gatvę ir vakarais prie degalinės bus nenormalus autobusų kamštis. Stovės jie iki Laisvės pr. dabar.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Manau degalinės planų tikrai reikėtu atsisakyti, atsižvelgiant į tai kad po 5 metų nebebus galima pirkti naujų vidaus degimo variklio viešojo transporto priemonių (pagal europos reglamentą).

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Nikas Rodyti pranešimą

    Man atrodo, čia bus naujas įvažiavimas į troleibusų parką. Stovėjimo vietos kitoje pusėje įrengtos iškart, tai kam čia palikinėt kažką ateičiai.
    Kad tokios "kišenės ar įvažimai" yra suformuoti du, bet berods ties abiejais yra salelės, kurios neleistų išsukti į kairę. Todėl aš irgi galvočiau apie stovėjimo vietas. Juo labiau šaligatvis paklotas per visą ilgį toks pats. Tai jeigu darant įvažiavimą, vis vien reikėtų jį iš pagrindų padaryti, tai kokia prasmė įdėti tik kelis bortus.

    P.S. o ten kartais nebuvo planuojama/suprojektuota degalinė autobusams?
    Paskutinis taisė sleader; 2025.06.19, 14:42.

    Komentuoti:


  • Nikas
    replied
    Parašė digital Rodyti pranešimą

    čia matyt bus parkavimas:

    Click image for larger version  Name:	IMG_20250614_153210.jpg Views:	699 Size:	3,91 MB ID:	2205660
    Man atrodo, čia bus naujas įvažiavimas į troleibusų parką. Stovėjimo vietos kitoje pusėje įrengtos iškart, tai kam čia palikinėt kažką ateičiai.

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Tai čia net po 2 projektinių pasiūlymų stadijų. O kas būtų, jei dar ir atsižvelgtų pilnai, nes net ne vienas forumietis teikė siūlymus? Būtų išvis Amerika.

    Komentuoti:


  • Horn
    replied
    Kaip smagu matyti nors ir super trumpą, bet visai normaliai sutvarkomą gatvę.

    Komentuoti:


  • Alfas Vingys
    replied
    Bendrai civilizacijos daugiau

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Čia dar mano keletas. Prasilenkėm su digital matyt.












    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Pirmoj digital foto, matosi sutiko su siūlymu padaryti atskirą šaligatvio atšaką į šoną, o centre pasodinti medį. Tik gavosi, jog atšaka per mažu kampu, iš esmės orientuota į perėją į kitą kelio pusę, o ne išilgai einantį šaligatvį Justiniškių g., pratryptas takelis vos tolėliau liks, kaip liko, o žalia salelė gavosi tokia, kad vietoj medžio, kuris netilps, liks tik trūlų stulpas su transformatorine.

    Siūliau įvesti juodos spalvos trinkeles iššaukti kontrastui-saugumui tarp dvirtakio / šaligatvio / gatvės (nepamenu konfiguracijos), tai suklojo standartiškai pilkas. Žiūrėsim ar įspėjamasis paviršius, bus kaip Japonijoj ar, kaip Lietuvoj.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Made in Vilnius 2025.06.16
    Nuo šiandien – svarbūs eismo pokyčiai Verkių gatvėje: prasideda remontas
    Nuo 2025 m. birželio 16 d. pradedami Verkių gatvės remonto darbai, kurių metu čia įsigalios vienpusis eismas. Transporto priemonėms bus leidžiama važiuoti tik viena kryptimi – nuo Kareivių gatvės Verkių gatvės kryptimi.
    Kaip informuoja „JUDU“, remonto darbai truks iki rugpjūčio 18 dienos. Per šį laikotarpį planuojama atnaujinti ne tik kelio dangą, bet ir atlikti kitus infrastruktūros darbus, kurie pagerins eismo saugumą ir sklandumą vienoje intensyviausių miesto gatvių.
    Pokyčiai paveiks ir 7-ojo maršruto autobusų trasą.

    https://madeinvilnius.lt/transportas...rto-marsrutai/

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Viršilų g. prasidėjo rekonstrukcijos darbai, kol kas mažoje apimtyje.
    Jau išasfaltuota:

    Click image for larger version

Name:	IMG_20250614_152912.jpg
Views:	983
Size:	2,94 MB
ID:	2205657 Click image for larger version

Name:	IMG_20250614_152927.jpg
Views:	977
Size:	2,81 MB
ID:	2205658 Click image for larger version

Name:	IMG_20250614_153034.jpg
Views:	983
Size:	2,84 MB
ID:	2205656 Click image for larger version

Name:	IMG_20250614_153042.jpg
Views:	967
Size:	3,16 MB
ID:	2205653 Click image for larger version

Name:	IMG_20250614_153125.jpg
Views:	980
Size:	3,79 MB
ID:	2205659 Click image for larger version

Name:	IMG_20250614_153203.jpg
Views:	970
Size:	2,51 MB
ID:	2205655

    čia matyt bus parkavimas:

    Click image for larger version

Name:	IMG_20250614_153210.jpg
Views:	2240
Size:	3,91 MB
ID:	2205660 Click image for larger version

Name:	IMG_20250614_153226.jpg
Views:	995
Size:	2,59 MB
ID:	2205649 Click image for larger version

Name:	IMG_20250614_153338.jpg
Views:	988
Size:	3,51 MB
ID:	2205650 Click image for larger version

Name:	IMG_20250614_153430.jpg
Views:	988
Size:	2,40 MB
ID:	2205652 Click image for larger version

Name:	IMG_20250614_153527.jpg
Views:	981
Size:	2,38 MB
ID:	2205654 Click image for larger version

Name:	IMG_20250614_153530.jpg
Views:	982
Size:	2,55 MB
ID:	2205651

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė spekas Rodyti pranešimą

    Aš labiau apie susisiekimo infrą:
    - pirma reikia galvoti ar reikia įvažos. Jei nereikia, tuomet vietoje jos turėjo būti šaligatvis, kuris skirtas laukti VT ir praeiti, o stotelė paliekama vietoje.
    - jei įvažos reikia, tuomet reikėjo traukti stotelę, kad bent laukiantys turėtų vietos laukti, keleiviai išlipti ir tt.. Jei stotelė nepakankamai patraukiama, tuomet papildomai vertėtų apėjimą daryti už stotelės praeinantiems.

    O kai viso to nėra, tuomet tie prieštankiniai stulpai, ypač tokiame kontekste, tampa paminklu cinizmui, apsileidimui ir visa šita vieta įgauna simbolinę prasmę.
    Tiesiog stotelė stovi netinkamoje vietoje, kur yra potencialas avarijai. Geras variantas būtų atitempti ją kiek atgal, prieš sankryžą, padarant įvažą, nes tai ne ta vieta kur jų nereikia.
    Jeigu praėjimui vietos nelabai yra ir tai matoma, gali būti realizuota kaip Eigulių st., sudedant papildomas trinkeles už stotelės.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Pala, taigi yra apsauginiai stulpai net ant pačio posūkio. Be to, matot, už stotelės suformuotas savadarbis takelis, dėl akivaizdžių priežasčių.

    Click image for larger version  Name:	Capture.JPG Views:	0 Size:	130,1 kB ID:	2205452

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

    Riovonių st. apsauga dar galima pateisinti tuo, kad ten gan staigi trajektorijos kaita su gan dideliu leistinu greičiu todėl čia kaip prevencija nuo keleivių žūties.

    Mindaugo g. tuo tarpu tikrai visiškas nesusipratimas. Reikia susimesti ant geltonų dažų ir perdaryti ją teisingai, su dviračių taku ir mažesnio pločio eismo juostomis.
    Aš labiau apie susisiekimo infrą:
    - pirma reikia galvoti ar reikia įvažos. Jei nereikia, tuomet vietoje jos turėjo būti šaligatvis, kuris skirtas laukti VT ir praeiti, o stotelė paliekama vietoje.
    - jei įvažos reikia, tuomet reikėjo traukti stotelę, kad bent laukiantys turėtų vietos laukti, keleiviai išlipti ir tt.. Jei stotelė nepakankamai patraukiama, tuomet papildomai vertėtų apėjimą daryti už stotelės praeinantiems.

    O kai viso to nėra, tuomet tie prieštankiniai stulpai, ypač tokiame kontekste, tampa paminklu cinizmui, apsileidimui ir visa šita vieta įgauna simbolinę prasmę.
    Paskutinis taisė spekas; 2025.06.14, 11:47.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    O gal čia genijai bandė ''palėtinti'' eismą iškreivindami juostas?.. Tuomet teisingai - ''lėtini'' eismą bet palieki 4 m pločio juostas. : DDD. Čia rimtai juoktis negaliu sustot. Gal jie norėjo driftą organizuoti?

    Komentuoti:

Working...
X