Pirmoj digital foto, matosi sutiko su siūlymu padaryti atskirą šaligatvio atšaką į šoną, o centre pasodinti medį. Tik gavosi, jog atšaka per mažu kampu, iš esmės orientuota į perėją į kitą kelio pusę, o ne išilgai einantį šaligatvį Justiniškių g., pratryptas takelis vos tolėliau liks, kaip liko, o žalia salelė gavosi tokia, kad vietoj medžio, kuris netilps, liks tik trūlų stulpas su transformatorine.
Siūliau įvesti juodos spalvos trinkeles iššaukti kontrastui-saugumui tarp dvirtakio / šaligatvio / gatvės (nepamenu konfiguracijos), tai suklojo standartiškai pilkas. Žiūrėsim ar įspėjamasis paviršius, bus kaip Japonijoj ar, kaip Lietuvoj.
Made in Vilnius 2025.06.16 Nuo šiandien – svarbūs eismo pokyčiai Verkių gatvėje: prasideda remontas
Nuo 2025 m. birželio 16 d. pradedami Verkių gatvės remonto darbai, kurių metu čia įsigalios vienpusis eismas. Transporto priemonėms bus leidžiama važiuoti tik viena kryptimi – nuo Kareivių gatvės Verkių gatvės kryptimi.
Kaip informuoja „JUDU“, remonto darbai truks iki rugpjūčio 18 dienos. Per šį laikotarpį planuojama atnaujinti ne tik kelio dangą, bet ir atlikti kitus infrastruktūros darbus, kurie pagerins eismo saugumą ir sklandumą vienoje intensyviausių miesto gatvių.
Pokyčiai paveiks ir 7-ojo maršruto autobusų trasą.
Aš labiau apie susisiekimo infrą:
- pirma reikia galvoti ar reikia įvažos. Jei nereikia, tuomet vietoje jos turėjo būti šaligatvis, kuris skirtas laukti VT ir praeiti, o stotelė paliekama vietoje.
- jei įvažos reikia, tuomet reikėjo traukti stotelę, kad bent laukiantys turėtų vietos laukti, keleiviai išlipti ir tt.. Jei stotelė nepakankamai patraukiama, tuomet papildomai vertėtų apėjimą daryti už stotelės praeinantiems.
O kai viso to nėra, tuomet tie prieštankiniai stulpai, ypač tokiame kontekste, tampa paminklu cinizmui, apsileidimui ir visa šita vieta įgauna simbolinę prasmę.
Tiesiog stotelė stovi netinkamoje vietoje, kur yra potencialas avarijai. Geras variantas būtų atitempti ją kiek atgal, prieš sankryžą, padarant įvažą, nes tai ne ta vieta kur jų nereikia.
Jeigu praėjimui vietos nelabai yra ir tai matoma, gali būti realizuota kaip Eigulių st., sudedant papildomas trinkeles už stotelės.
Riovonių st. apsauga dar galima pateisinti tuo, kad ten gan staigi trajektorijos kaita su gan dideliu leistinu greičiu todėl čia kaip prevencija nuo keleivių žūties.
Mindaugo g. tuo tarpu tikrai visiškas nesusipratimas. Reikia susimesti ant geltonų dažų ir perdaryti ją teisingai, su dviračių taku ir mažesnio pločio eismo juostomis.
Aš labiau apie susisiekimo infrą:
- pirma reikia galvoti ar reikia įvažos. Jei nereikia, tuomet vietoje jos turėjo būti šaligatvis, kuris skirtas laukti VT ir praeiti, o stotelė paliekama vietoje.
- jei įvažos reikia, tuomet reikėjo traukti stotelę, kad bent laukiantys turėtų vietos laukti, keleiviai išlipti ir tt.. Jei stotelė nepakankamai patraukiama, tuomet papildomai vertėtų apėjimą daryti už stotelės praeinantiems.
O kai viso to nėra, tuomet tie prieštankiniai stulpai, ypač tokiame kontekste, tampa paminklu cinizmui, apsileidimui ir visa šita vieta įgauna simbolinę prasmę.
O gal čia genijai bandė ''palėtinti'' eismą iškreivindami juostas?.. Tuomet teisingai - ''lėtini'' eismą bet palieki 4 m pločio juostas. : DDD. Čia rimtai juoktis negaliu sustot. Gal jie norėjo driftą organizuoti?
Aš atsiprašau, bet kas čia pypt (galvoje riebesnis keiksmažodis sukasi) padaryta?? Čia rimtai kažkam su psichika negerai? Kaip paaiškinti tokius dalykus? Dar galiu pridėti, kad berods žmogus negali be saugumo salelės kirsti ilgesnės nei dviejų juostų atkarpos - ar esu teisus dėl to?
Čia yra Paminklas VMS nuprotėjimui. Tokių bajerių net sovietmečiu nesugalvoju kur pamatyti.
Pyktį išliejau, dabar reikia gerai pasijuokti : D
Man trūksta žodžių. Čia paminklas įeisiantis į istoriją.
Reikia naktį ateiti ten su geltonais dažais ir pertvarkyti eismo organizavimą. Bus 2 juostos + dviračių takas. Bus piktybinis urbanizmas ir miesto sveiko proto palaikymas
Aš atsiprašau, bet kas čia pypt (galvoje riebesnis keiksmažodis sukasi) padaryta?? Čia rimtai kažkam su galva negerai? Kaip paaiškinti tokius dalykus? Dar galiu pridėti, kad berods žmogus negali be saugumo salelės kirsti ilgesnės nei dviejų juostų atkarpos - ar esu teisus dėl to?
Čia yra Paminklas VMS nuprotėjimui. Tokių bajerių net sovietmečiu nesugalvoju kur pamatyti.
Pyktį išliejau, dabar reikia gerai pasijuokti : D
Man trūksta žodžių. Čia paminklas įeisiantis į istoriją.
Visa problema kylą, kad savivaldybė galvoja, jog bordiūras yra rekonstravimo proejkto nejudinamas, nors niekur taip neparašyta. Bordiūras tik gatvės elementas, taip kaip kelio ženklas, horizontalus ženklinimas, parkavimo vieta, takas ir pan. Šiuo atveju liks šitos visos problemos dar dauegliui metų, nes kažkas nemoka skaityti teisės aktų ir bijo visuomenės realcijos, nori "saugiai" dirbti.
Vat čia tai realiai nonsensas. Kažkaip savo paprastuoju remontu gali pakeisti eismo juostų skaičių, jų pločius padaryti didesnius (kas realiai yra esminiai gatvės, kaip statinio parametrai), bet vat borto pastumti, kurio perlokavimas nieko iš esmės nepakeičia - jau negali.
Visa problema kylą, kad savivaldybė galvoja, jog bordiūras yra tik rekonstravimo projektu judinamas, nors niekur taip neparašyta. Bordiūras - tik gatvės elementas, taip kaip kelio ženklas, horizontalus ženklinimas, parkavimo vieta, takas ir pan. Šiuo atveju liks šitos visos problemos dar daugeliui metų, nes kažkas nemoka skaityti teisės aktų ir bijo visuomenės reakcijos, nori "saugiai" dirbti.
Negaliu nustoti juoktis žiūrėdamas į tą greitėjimo juostą. Jei jau taip daryti nejudinant bortų, vietoje tos juostos buvo galima pratęsti parkingą iki perėjos pridedant kelias papildomas vietas ar dviračių stovus ir tuo pačiu sutrumpinant perėjos ilgį, daugmaž taip (dabar matau, kad lanxtot ir sleader irgi tokią pačią mintį pasiūlė):
Bet kadangi gatvės plotis yra apie 10.5 m, parkavimui skirta tarkime 2.5 m, tai turime dvi juostas po 4 metrus, kuriose abiejose maišysis dideliu greičiu važiuojantis srautas ir įsiparkuojantys į paralelinio bei toliau esančio palikto įstrižo parkavimo vietas. Be to, priėjimas prie šių parkavimo vietų siauras ir apribotas sienelės, tad bent jau buvo galima vietas atitraukti per 1-2 metrus nuo bordiūro, padaryti platesnį praėjimą ir tuo pačiu juostų plotį paversti labiau atitinkančiu gatvės kategorijai.
Kita šito "remonto" problema, kad buvo paliktas ir dar labiau išplėstas mixas parkingo kišenių ir parkavimo vietų piešimo važiuojamojoje dalyje. Kuomet buvo paskelbtas pasiūlymas dalį važiuojamosios dalies atiduoti parkavimui ir palikti dvi juostas, mano pasiūlymas buvo, jei ne dviračių takas, tai bent visas parkavimo vietas padaryti vienoje linijoje. Dabar čia pradžioje parkavimas padarytas važiuojamojoje dalyje, bet toliau ties Maxima paliktos įstrižo parkavimo kišenės ir, spėju, 3 juostos, nors palei visą ilgį buvo galima palikti 2 juostas ir paralelinio parkavimo eilę tuo pačiu praplatinant vietomis tikrai siaurus pėsčiųjų takus.
Ta įdiotiška 4 metrų ilgio "greitėjimo" juosta, tai čia grynai kažkas pasidarė paminklą sau ir savo durnumui. Kam ji skirta?
Iš nei vienos krypties negalimas eismas trijomis juostomis link šios atkarpos, kad reikėtų čia trijų juostų. Jau geriau būtų padarę juostų persislinkimą sankryžoje ir visą dešiniąją juostą paliktų stovėjimui.
Čia galėjo padaryti Algirdo g. variantą, tik viena kryptimi turbūt 2 juostos būtų tilpusios, bet kartu ir parkavimas ir dviračių takas. Bet dabar tiesiog perasfaltavo nuo tarybinių laikų likusią gatvę....
Ta įdiotiška 4 metrų ilgio "greitėjimo" juosta, tai čia grynai kažkas pasidarė paminklą sau ir savo durnumui. Kam ji skirta?
Iš nei vienos krypties negalimas eismas trijomis juostomis link šios atkarpos, kad reikėtų čia trijų juostų. Jau geriau būtų padarę juostų persislinkimą sankryžoje ir visą dešiniąją juostą paliktų stovėjimui.
Man skauda net žiūrėti... Praeitais metais įamžino pusės juostos pločio greitėjimo juostas Ukmergės g., o dabar tokia konstrukcija pačiame centre...
Jeigu jau reikėjo palikti asfalto dalį tokią pačią, tikrai galėjo papiešti brūkšniuotą zoną kitoje kelio pusėje iki pat parkingo pradžios. Bet TIK ne šitai.
Balsavo, rašė žmonės, kad nori šioje gatvėje dviračių tako, o savivaldybė vistiek laikėsi savo - daug juostų, daug juodo asfalto, daug užbrukšniuotų plotų, daug parkavimo ir neaiškios paskirties greitėjimo ir letėjimo juostos.
Nereikia vemti nesąmonių (čia sąmongai parašiau įžeidimą, kaip ir pats visai nepelnytai padarei prelegento atžvilgiu). Jokia tulžimi spjaudomasi nebuvo.
Vilniuje yra daug naujai asfaltuotų gatvių, kurios tenkina vos kelių asmenų interesus ir tikrai daug vietų, kur infrastruktūros trūksta tūkstančiams.
Jei naujiena tokia, kad reikalai pajudėjo, savivaldybė pradėjo žemės išpirkimą, kam rašyt, kad dar bent 13 metų ten tikrai nieko nebus? Kaip kitaip pavadinti šitą pesimizmą?
Komentuoti: