Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Riedutis
    replied
    Parašė KEdas Rodyti pranešimą

    <...> kas kiek laiko yra perasfaltuojami daugiabučių kiemai, kur eismo intensyvumas yra KARTAIS mažesnis nei minėtose gatvėse?
    Anekdotiškai kiek žinau daugiabučių kiemų, tai per 30+ metų gyvenimo mačiau po vieną perasfaltavimą. Čia turėjo būti "WOW" analogija?
    Gal pateikite konkrečiau, jei jau užsiminėte taip emociškai?

    Komentuoti:


  • acetonas
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą

    Taip puikiai tarnauja, kad prieš kokius 5 metus neatsargiai greičiau pravažiavęs sugebėjau ten sulaužyti automobilio stabilizatoriaus traukę, nes tikrai puiki dangos būklė
    Tai kada ten grindinys paklotas? Ne prieš karą dar? Ar buvo daryti "lopimai", kaip asfaltuotose gatvėse. Dar prie Mindaugo tilto grindinys yra. Nors ir naujesnis, bet tikrai jau tarnauja daugiau nei penkis metus.

    Komentuoti:


  • KEdas
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    Grindinio fanai nesupranta kad grindinys gerai laiko kai važiuoji arklio traukiamomis karietiomis ir subyra esant normaliam automobilių eismui. Asfaltas yra daug praktiškesnis dalykas.
    Kaip galima tokias nesąmones rašyti? Esate matęs Universiteto, Lydos gatves Vilniuje? Numanote kas kiek laiko ten yra perklojamos TOS PAČIOS trinkelės ir kas kiek laiko yra perasfaltuojami daugiabučių kiemai, kur eismo intensyvumas yra KARTAIS mažesnis nei minėtose gatvėse?

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Čia trinkelės išvažinėtos linksmaisiasi kalneliais.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą

    Taip puikiai tarnauja, kad prieš kokius 5 metus neatsargiai greičiau pravažiavęs sugebėjau ten sulaužyti automobilio stabilizatoriaus traukę, nes tikrai puiki dangos būklė
    Todėl Vilniaus gatvėmis važinėti reikalingas suv'as.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė acetonas Rodyti pranešimą

    Kiek metų tarnauja grindinys Geležinkelio gatvėje?

    Beje būtent ten reikėtų grindinį užkloti asfaltu dėl didžiulio triukšmo.
    Taip puikiai tarnauja, kad prieš kokius 5 metus neatsargiai greičiau pravažiavęs sugebėjau ten sulaužyti automobilio stabilizatoriaus traukę, nes tikrai puiki dangos būklė

    Komentuoti:


  • acetonas
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    0 metų, ten grindinio nėra.
    O kas čia?
    https://maps.app.goo.gl/fziiK5Rp96PqhdUn8?g_st=ac

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė acetonas Rodyti pranešimą

    Kiek metų tarnauja grindinys Geležinkelio gatvėje?

    Beje būtent ten reikėtų grindinį užkloti asfaltu dėl didžiulio triukšmo.
    0 metų, ten grindinio nėra.

    Komentuoti:


  • acetonas
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Blogiau grindiniui, ne karietai/automobiliui. Ir grindinys tikrai nėra ilgaamžiškas sprendinys su dabartinėmis apkrovomis. Šimtmečius tarnauti gali karietoms, mašimons gerai jeigu penkmetį tarnaus.
    Kiek metų tarnauja grindinys Geležinkelio gatvėje?

    Beje būtent ten reikėtų grindinį užkloti asfaltu dėl didžiulio triukšmo.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Provėžos atsiranda ne pačiuose akmenyse, o jų pagrinduose. Šiuolaikiniai grindiniai grindžiami ant betono pagrindo, tai net labiau tiktų stotelių įvažioms, nei kad asfaltas.
    Kita vertus grindinius už senamiesčio ribų logiška turėti nebent gyvenamosiose zonose, bet ne tranzitinėse gatvėse.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė alga Rodyti pranešimą

    Ne tai, kad aš pritariu Vinecko, bet abu teiginiai neteisingi: karietomis mediniais ratais grindinys dar blogiau, nei šiuolaikiniais automobiliais su pakaba ir pneumatinėm padangom. Ilgaamžiškumu irgi grindiniai skųstis negali, gali tarnaut šimtmečius.
    Blogiau grindiniui, ne karietai/automobiliui. Ir grindinys tikrai nėra ilgaamžiškas sprendinys su dabartinėmis apkrovomis. Šimtmečius tarnauti gali karietoms, mašimons gerai jeigu penkmetį tarnaus.

    Komentuoti:


  • lanxtot
    replied
    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

    Asfaltas mažiau patikimas. Galime tai pamatyti kas antroje stotelėje. Ten ne lygus asfaltas, o bangos.
    Aha, o Rūdninkų st. irgi nežinia kiek kartų perklojo, bet vis provėžos siaubingos. Realiai veiktų nebent nešlifuotos trinkelės, paruoštos atlaikyti autobusų svorius, kaip stotelėje Rudaminoje. Bet tik įvažose, ir tikrai ne judrioj gatvėj ar sankryžoj.

    Komentuoti:


  • NeViskasTaipPaprasta
    replied
    Parašė Kecal Rodyti pranešimą
    Kas man keisčiausia, kad asfaltą visur lieja ir lies, o grindinio Trakų ir Basanavičiaus gatvėse kaip nesugeba sutvarkyti, taip nesugeba.
    Trakų g. turėtų būti kapitalinis remontas kažkada greit, nes jau prieš metus viešai projektą pristatinėjo. Jei tik nebus dėl kažko į stalčių padėję.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė Kecal Rodyti pranešimą
    Kas man keisčiausia, kad asfaltą visur lieja ir lies, o grindinio Trakų ir Basanavičiaus gatvėse kaip nesugeba sutvarkyti, taip nesugeba. Ir taip ištisais dešimtmečiais. Akyse tik blogėja vaizdas, hmm, reprezentacinėse gatvėse. Vietoje to renkamasi kovoti su troleibusų kontaktiniu tinklu, nes „teršia vaizdą“. Mistika kažkokia.
    Deja Vilniaus Senamiestis iš dalies tiesiog ne iki galo pavykęs turistinis disneilendas turintis potencialo virsti užkampiu. Dėl gerokai numarinto VT ir Baltarusijos pasienio faktoriaus. Realus Centras manau yra vis dar nepastatomas Nacionalinis Stadionas ir miesto plėtra aplink Šiaurinę gatvę. Manau daug politikos čia sukasi. Realus Vilniaus centras turbūt formuosis netgi šiauriau nei NMC, kuris bus net ne Šiaurinis, o Pietinis Vilniaus naujojo centro pakraštys. Tiesiog įvyko Vilniaus amerikanizacija, išsipildžiusi vėlyvojo 1980s svajonė, o vokiška urbanistika yra spėju kryžiuočių užkariautojų urbanistika, ne amerikiečiai su analogiška laisvės kova kaip mūsų. Prie jūros ("kur valdė kryžiuočiai") ir keliose kurortuose (kur tiesiog pasisekė) tokia pasiliksim pasivaikščiojimams ir netgi šiokioms tokioms car free erezijoms iki tam tikro riboto lygio, kitur sunkiai...
    Paskutinis taisė PoDV; 2025.04.22, 17:22.

    Komentuoti:


  • Kecal
    replied
    Kas man keisčiausia, kad asfaltą visur lieja ir lies, o grindinio Trakų ir Basanavičiaus gatvėse kaip nesugeba sutvarkyti, taip nesugeba. Ir taip ištisais dešimtmečiais. Akyse tik blogėja vaizdas, hmm, reprezentacinėse gatvėse. Vietoje to renkamasi kovoti su troleibusų kontaktiniu tinklu, nes „teršia vaizdą“. Mistika kažkokia.

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    Grindinio fanai nesupranta kad grindinys gerai laiko kai važiuoji arklio traukiamomis karietiomis ir subyra esant normaliam automobilių eismui. Asfaltas yra daug praktiškesnis dalykas.
    Ne tai, kad aš pritariu Vinecko, bet abu teiginiai neteisingi: karietomis mediniais ratais grindinys dar blogiau, nei šiuolaikiniais automobiliais su pakaba ir pneumatinėm padangom. Ilgaamžiškumu irgi grindiniai skųstis negali, gali tarnaut šimtmečius.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Grindinio fanai nesupranta kad grindinys gerai laiko kai važiuoji arklio traukiamomis karietiomis ir subyra esant normaliam automobilių eismui. Asfaltas yra daug praktiškesnis dalykas.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
    Tai gerai, kad ne tavo valia.
    Estetika nėra vienintėlis faktorius priimant tokius sprendimus. Pvz., sukibimas su kelio danga yra gan svarbu, kas gan kenčia su grįstais paviršiais, komfortas - kitas svarbus dalykas. Taip pat klausimas, kiek jau ten ilgaamžiškesnis būtų tas paviršius kai pro jį judėtų Konstitucijos pr. srautai.
    Asfaltas mažiau patikimas. Galime tai pamatyti kas antroje stotelėje. Ten ne lygus asfaltas, o bangos.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Grindinys gerai kur mažas eismo intensyvumas, arba visiškai vidinė istorinio centro dalyje gatvė (pvz. Gedimino prospektas, labai būtų gerai ir Pylimo gatvė, visos svarbesnės gatvės aplink Senamiestį). Kalvarijų gatvė ar juolabiau Konstitucijos prospektas tam netinka.

    Komentuoti:


  • Riedutis
    replied
    Tai gerai, kad ne tavo valia.
    Estetika nėra vienintėlis faktorius priimant tokius sprendimus. Pvz., sukibimas su kelio danga yra gan svarbu, kas gan kenčia su grįstais paviršiais, komfortas - kitas svarbus dalykas. Taip pat klausimas, kiek jau ten ilgaamžiškesnis būtų tas paviršius kai pro jį judėtų Konstitucijos pr. srautai.

    Komentuoti:

Working...
X