Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Ginthus
    replied
    Tiesa iškart matau 2 vietas, kur jau rėks, kad išsukti neįmanoma: išvažiuojant iš kiemo pasukus dešinėn pusėn trukdys salelės bordiūrai

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Dėl perėjos zebro nebūčiau tikras. Techniniame projekte nemačiau brėžinio su ženklinimu, tik tokį labiau techninį brėžinį pavyko rast.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Vingis, bent šioks toks, bus.

    Techninis projektas:

    Ai nu va, visgi keitėsi. Ir perėjos zebras pranyko

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Vingis, bent šioks toks, bus.

    Techninis projektas:

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Viršilų g. sužymėta visa teritorija, matyt prasidės gatvės rekonstrukcijos darbai.

    Projektas (čia projektiniai pasiūlymai, bet galutinis projektas esmingai nesiskiria):

    Kam projektuoti tiesią lygią gatvę, jei pagrindinis kelias nusuka šonan? Nu bent kokį vingį ar bent nepertraukiamą taką per šalutinę gatvelę... Ne?

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Viršilų g. sužymėta visa teritorija, matyt prasidės gatvės rekonstrukcijos darbai.

    Projektas (čia projektiniai pasiūlymai, bet galutinis projektas esmingai nesiskiria):

    Komentuoti:


  • Knope
    replied
    Kažin, ar paliks tokią grubuvą? Pylimo g.

    Click image for larger version

Name:	20250324_144143.jpg
Views:	1486
Size:	2,56 MB
ID:	2190299

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Nieko nereikia išradinėti. Reikia:
    1) Naujų suleidžiamųjų iešmų, išlygintų KT kreivių. Permontuoti, kur jie atgrubnagiškai sumontuoti (prie Spaudos rūmų). Užpirkti ne tik simetrinių, bet ir asimetrinių iešmų.
    2) VT juostų ten kur piko metu stringama (Kęstučio g. – nuo sankryžos su A. Mickevičiaus g.).
    3) Pakoreguotų tvarkaraščių, kurie skatintų važiuoti greitai, o ne vilktis.
    4) Panaikinti perėjų iškėlimą, vietoje to prieš ir už perėjos (kad nekiltų noras zigzagu apvažiuoti) dėti gulinčius policininkus su tarpais tiksliai paskaičiuotais pagal troleibusių ašių pločius.

    Viskas.

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Dar atsakau šioje temoje, nes nemažiau apie bendrą infrą visiems nei VT.

    Neturėjau minty, kad trūlai praleistų stoteles. Būtų galima PR'int, kaip tik, kad "greitieji" trūlai stojantys visur yra net geriau už dabartinius greituosius autobusus, nes kitomis priemonėmis proporciškai būtų galima pagerinti žymiai labiau nuo dabartinės padėties nei tik praleisti kelias stoteles. Visas greitis atsirastų dėl kontaktinio tinklo "greitinimo". Paminėjau ne "greitasis trūlo maršrutas", bet "greitoji troleibusų trasa", t. y. tos infros (tos greitosios trasos) vaisius skintų ne tik tie 2 konkretūs maršrutai, bet visi kiti maršrutai įriedėję į tą prasidubliuojančią trasą. Ten kaip tik reiktų išnaikinti visas įvažas, nes būtų vien A juostos, tada pagreitėtų ne tik 2 pasirinkti maršrutai, bet visi kiti dubliuojantys. Išskyrus ten, kur greitieji autobusai pravažiuoja, ir tai įverinti, ar negali jie persirikuoti toje atkarpoje, nes pvz. niekada nebūna sustojančių mašinų sankaupų. Dabar nuo Narbuto kalno ne greičio pedalas išminamas, net ne laisva eiga riedama žemyn, bet nuolat prilaikomas stabdis besileidžiant dėl kampuotų laidų.

    Esmė tokia: tais dviem kamieniniais maršrutais leisti važiuoti tik tiems patiems vairuotojams, kas didžiąja dalimi jau dabar yra. Juos koncentruotai išmokinti elgtis greitai arba surinkti labiausiai greitį mėgstančius vairuotojus. Stojimas kiekvienoj stotelėj būtų net geriau, nes patogiau keleiviui, laiko daug neatimtų, jei visur būtų A juosta ir praktiškai neliktų įvažų. Pvz. 7 trūlas dabar sutampa su G autobusu tik Narbute/Sietyno, kur G stoja ir nereikia įvažos, o Justiniškių g. kamščių laukuose ten nėra, tai laisvai gali greitasis apvažiuot antra juosta kur nestoja Sūduvių st. Pylimo g. (Reformatų st.) jau dabar apvažiuoja persirikiuodamas, nors ten kamščiai.

    Dėl kalniukų Kęstučio g. ir kitur:
    variantas gal iškilių nereguliuojamų perėjų vietose sudėt akmeninį grindinį / perpjautus riedulius? Reiktų tik mechaniškai pašiaušti, kad prireikus greitai stabdyt, būtų saugiau sustot nepraslydus. Galima perdaryt iškeltas pavienes perėjas ne sankryžose perpozicionuojant taip, kad "riedulinės perėjos" būtų visada už stotelių, tada trūlams pajudant iš kiekvienos stotelės, kai greitis visiškai minimalus, pravažiuojant per tokias perėjas nebūtų diskomforto. Jei reikia perėjų dažniau, kaip Kęstučio g., tai vis tiek nereiks trūlui stabdyt beveik iki nulio, kaip dabar. Na nuo riedulinio paviršiaus vibracija būtų prie greičio, bet taip stabdyti nereikėtų, o mašinas labiau paveiktų, tai prisabdytų, kaip dabar pristabdo prie iškiliųjų. Pėstiesiems (su ratukais) galima skersai lygias akmenų juostas sudėt, pvz. 1 neįgaliojo vežimo pločio perėjos centre.

    Reziume: trūlams ne dabartinį "greitojo autobuso maršruto standartą" taikyti, bet sukurti visiškai naują, "greitojo troleibuso trasos standartą", kur būtų tas tikrasis "VT kamienas". Ir bent čia turėtų būti A juostos 3,5 m STR'inio pločio, o ne 3,25 m.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė dondc Rodyti pranešimą
    Užsirovė SoulMulticast'as Tai noriu užjaust ir tuo pačiu pagirt su nauja el. svetaine. Atsakant į paskutinį teiginį: "Mažėja tik nereikalingas rezervas.", – tai tuo pačiu "didėja ir desperacijos perspektyva", t. y. netrukus, kai trulikai pasens, nenupirkus naujų, tai situacija iš esmės traktuotina, kaip blogesnė nei dabartinė, nes rezervo reikės ne mažiau nei dabar reikia.

    Kilo mintis, kaip ateityje galėtų atrodyti greitasis trūlų maršrutas – reiktų, pasirinkti pvz. 2 labiausiai apkrautus, pvz. 7'ą ir 2'ą trūlo trasas. Visiškai visu ilgiu padaryti A juostas, panaikint kalniukus, kaip Kęstučio g., ištiesinti kontaktinį tinklą, kaip pvz. pastarojoje foto matosi kampai, dar visur perdaryti tuos naujus iešmus, kad visada būtų greičiausia kryptis būtent tiems greitiesiems trūlų maršrutams skirta (pvz. dabar padaryta ties Spaudos rūmais 7'am trūlui lėčiausia konfiguracija, nes po estakada trūlas suka link centro, o 18'am trūlui greičiausia, nes jis tiesiai varo.
    “Greitojo troleibuso paprasto troleibuso pagrindu labai sudėtinga.
    Štai kodėl:
    1. Prie kiekvienos stotelės kur nestoja G troleibusas bus reikalingi 2 iešmai (prieš, kad G galėtų aplenkti ir po, kad grįžti į pagrindinius laidus.
    2. Padaryti A juostas visur ir paprastas troleibusas galės lėkti taip pat.
    3. Jeigu padaryti kokybišką KT atnaujinimą, priversti vairuotojus atidaryti visas duris, įvesti tokį dalyką kaip stotelės pagal pareikalavimą (Kauno pavyzdys kur visos stotelės pagal pareikalavimą) tai tas G maršrutas visoje trasoje taupys nedaugiau 3-5 minučių ir realiai nebus labai reikalingas.

    Komentuoti:


  • SoulMulticast
    replied
    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

    O apie troleibusų kiekį pataisėte? Ar liks tas manipuliacinis 186?
    Teisingas variantas yra toks: Vilniuje yra apie 250 troleibusų, iš kurių realiai gatvėse važiuoja tik 177. Po pakeitimo troleibusų liks 205, tačiau gatvėse dirbs 185 troleibusai. Mažėja tik nereikalingas rezervas.
    pataisiau

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Užsirovė SoulMulticast'as Tai noriu užjaust ir tuo pačiu pagirt su nauja el. svetaine. Atsakant į paskutinį teiginį: "Mažėja tik nereikalingas rezervas.", – tai tuo pačiu "didėja ir desperacijos perspektyva", t. y. netrukus, kai trulikai pasens, nenupirkus naujų, tai situacija iš esmės traktuotina, kaip blogesnė nei dabartinė, nes rezervo reikės ne mažiau nei dabar reikia.

    Kilo mintis, kaip ateityje galėtų atrodyti greitasis trūlų maršrutas – reiktų, pasirinkti pvz. 2 labiausiai apkrautus, pvz. 7'ą ir 2'ą trūlo trasas. Visiškai visu ilgiu padaryti A juostas, panaikint kalniukus, kaip Kęstučio g., ištiesinti kontaktinį tinklą, kaip pvz. pastarojoje foto matosi kampai, dar visur perdaryti tuos naujus iešmus, kad visada būtų greičiausia kryptis būtent tiems greitiesiems trūlų maršrutams skirta (pvz. dabar padaryta ties Spaudos rūmais 7'am trūlui lėčiausia konfiguracija, nes po estakada trūlas suka link centro, o 18'am trūlui greičiausia, nes jis tiesiai varo).
    Reziume, padarius 4 dalykus:
    1. A juostas visoje trasoje;
    2. greičio kalniukų išnaikinimą;
    3. ištiesint kontaktinį tinklą posūkiuose ir vingiuose;
    4. prioritetizuojant naujuosius radijo iešmus skiriant greičiausią konfiguraciją skirtą 50 km/h greičiui, kartu padarant greituosius suėjimo iešmus –
    būtų galima PR'int, kaip greitąsias troleibusų trasas, skatinti jomis naudotis, o pvz. 1 trol. maršrutą ar kt. irgi reklamuoti, kaip didžiąja dalį trasos besinaudojant greitąja trasa. Taip būtų iliuzija, kad pvz. 1 troleibusas nebūdamas greituoju, iš tikrųjų irgi labai geras dalykas. Visur padaryti max. gerai neįimanoma (bent praktiškai), tai padarius 2 (kad būtų daugiskaita) trasas max. gerai, būtų galima PR'intis koks Vilniaus VT nuostabus. Iš esmės, palygyinus, beveik toks ir taptų su tuo kas dabar yra.

    EDIT: galėtų vadintis numeriai F7 ir F2, tipo, kaip Formulė 1, tik troleibusai. Dar F būtų lygu Futurizmas / Future (ateitis). Nu žodžiu, būtų saldainis rinkėjams ir būtų tikrai gerai realybėj.
    Paskutinis taisė dondc; 2025.03.22, 19:54. Priežastis: Ne 3 trol. maršrutas, o 1

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

    aciu uz pastebejima, pataisiau.
    O apie troleibusų kiekį pataisėte? Ar liks tas manipuliacinis 186?
    Teisingas variantas yra toks: Vilniuje yra apie 250 troleibusų, iš kurių realiai gatvėse važiuoja tik 177. Po pakeitimo troleibusų liks 205, tačiau gatvėse dirbs 185 troleibusai. Mažėja tik nereikalingas rezervas.

    Komentuoti:


  • SoulMulticast
    replied
    Parašė abruo Rodyti pranešimą

    Teisybės dėlei situacija ten šiek tiek pagerėjo, nes vietoj 4 juostų nubraižytos 3, o parkavimas yra atskirai subraižytas ir neužima dalies juostos. Tai, manau, straipsnyje reitkų tai pataisyti, nes susidaro įspūdis, kad ten taip ir liko 4 juostos su parkavimu dvejose kraštinėse, kas nėra visai tiesa (išskyrus, aišku, atkarpos pradžią ir pabaigą prie sankryžų).

    Dėl visų kitų dalykų visiškai sutinku. Remontas tiesiog apgailėtinas, betikslis. Niekas nepasikeitė. Aiškiai matyti, kad iš pradžių jie net nebuvo apsisprendę kaip subraižyti juostas (kitu atveju būtų pakoregavę pėsčiųjų salelės kryptį sankryžoje su Vytauto g. pagal naują dvigubos ištisinės linijos trajektoriją).

    O tiek buvo galima padaryti! Pritaikyti dviračiams, padidinti saugumą perėjose, panaikinti neišnaudojamą asfalto plotą, įrengti daugiau želdinių... Viskas išmesta į balą dar 50-čiai metų į priekį.
    aciu uz pastebejima, pataisiau.

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
    Keli pamastymai apie neseniai uzbaigta Liubarto gatves remonta:

    https://vilnius.wtf/liubarto-g-tarybinis-remontas/

    Beje, nuotraukoje jau suremontuota gatve, kur pakeista visa danga, saligatviai, bortai, zymejimas ir t.t.

    Click image for larger version  Name:	20241103_151444.jpg Views:	206 Size:	1,78 MB ID:	2189962
    Teisybės dėlei situacija ten šiek tiek pagerėjo, nes vietoj 4 juostų nubraižytos 3, o parkavimas yra atskirai subraižytas ir neužima dalies juostos. Tai, manau, straipsnyje reitkų tai pataisyti, nes susidaro įspūdis, kad ten taip ir liko 4 juostos su parkavimu dvejose kraštinėse, kas nėra visai tiesa (išskyrus, aišku, atkarpos pradžią ir pabaigą prie sankryžų).

    Dėl visų kitų dalykų visiškai sutinku. Remontas tiesiog apgailėtinas, betikslis. Niekas nepasikeitė. Aiškiai matyti, kad iš pradžių jie net nebuvo apsisprendę kaip subraižyti juostas (kitu atveju būtų pakoregavę pėsčiųjų salelės kryptį sankryžoje su Vytauto g. pagal naują dvigubos ištisinės linijos trajektoriją).

    O tiek buvo galima padaryti! Pritaikyti dviračiams, padidinti saugumą perėjose, panaikinti neišnaudojamą asfalto plotą, įrengti daugiau želdinių... Viskas išmesta į balą dar 50-čiai metų į priekį.
    Paskutinis taisė abruo; 2025.03.22, 13:51.

    Komentuoti:


  • DeSadas
    replied
    nu ir kam ta daryt? dabar ant liubarto tilto darys dviraciu taka, atsimus i sita nesamone.... ziauru.. o nera juk pinigu

    Komentuoti:


  • SoulMulticast
    replied
    Parašė lanxtot Rodyti pranešimą
    Taip pat matosi ir Vilniaus gatvių standartas 2025 – KT stulpų „dažymas“ ruda spalva.
    "nera pinigu"

    Komentuoti:


  • lanxtot
    replied
    Taip pat matosi ir Vilniaus gatvių standartas 2025 – KT stulpų „dažymas“ ruda spalva.

    Komentuoti:


  • SoulMulticast
    replied
    Keli pamastymai apie neseniai uzbaigta Liubarto gatves remonta:

    https://vilnius.wtf/liubarto-g-tarybinis-remontas/

    Beje, nuotraukoje jau suremontuota gatve, kur pakeista visa danga, saligatviai, bortai, zymejimas ir t.t.

    Click image for larger version

Name:	20241103_151444.jpg
Views:	630
Size:	1,78 MB
ID:	2189962

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Tas Vilniaus gatvių standartas oficialiai panaikintas, tai spėju neverta prikelinėt temos?

    Skroblų g. Kas nežino, ten silpnaregių / neregių koncentruota vieta, tiek gyvenančių, tiek yra dirbančių. Nuo seniai daug įspėjamųjų kelio ženklų.
    Click image for larger version

Name:	IMG_20250320_141857.jpg
Views:	810
Size:	1,17 MB
ID:	2189858
    Click image for larger version

Name:	IMG_20250320_141945.jpg
Views:	785
Size:	1,08 MB
ID:	2189859
    Click image for larger version

Name:	IMG_20250320_142016.jpg
Views:	790
Size:	1,09 MB
ID:	2189860
    Click image for larger version

Name:	IMG_20250320_142109.jpg
Views:	791
Size:	1,15 MB
ID:	2189861
    Click image for larger version

Name:	IMG_20250320_142137.jpg
Views:	780
Size:	959,7 kB
ID:	2189862
    Click image for larger version

Name:	IMG_20250320_142243.jpg
Views:	792
Size:	1,15 MB
ID:	2189863

    Čia dvigubas žiedas (antras už tos smėlio krūvos):
    Click image for larger version

Name:	IMG_20250320_142300.jpg
Views:	783
Size:	1,13 MB
ID:	2189864
    Click image for larger version

Name:	IMG_20250320_142351.jpg
Views:	786
Size:	997,3 kB
ID:	2189865

    Link "Lidl" darbai nevyksta:
    Click image for larger version

Name:	IMG_20250320_142457.jpg
Views:	785
Size:	1,10 MB
ID:	2189866

    Komentuoti:

Working...
X