Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Creatium
    replied
    Mažiau to Asvaldo klausyt reik

    Komentuoti:


  • SoulMulticast
    replied
    na ir kas cia per planavimas? Asfvaldas gi sake visa Kareiviu gatve planuose versti 2 lygiu sankryzomis o dabar projektuoja vel vieno lygio ir toje vietoje kur vien pagal reljefa galetu eiti 2 lygiu

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
    Ne Kareivių-Verkių, bet Kareivių su nauja gatve, kuri eis lygiagrečiai su Verkių g.
    Nupaišytas ir vienas naujas šviesoforas Verkių gatvės su naująja gatve.

    Komentuoti:


  • Obi-Wan Kenobi
    replied
    Ne Kareivių-Verkių, bet Kareivių su nauja gatve, kuri eis lygiagrečiai su Verkių g.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė mr_miegas Rodyti pranešimą
    Panasu yra siuloma irengti 2 naujas reguliuojamas sankryzas (Kareiviu ir Verkiu g.):
    Click image for larger version

Name:	Capture.PNG
Views:	1214
Size:	579,6 kB
ID:	2174945
    O visi žaliu punktyru apvesti sklypai - būsimi svečių namai, loftai ir panašūs dariniai?

    Komentuoti:


  • mr_miegas
    replied
    Panasu yra siuloma irengti 2 naujas reguliuojamas sankryzas (Kareiviu ir Verkiu g.):
    Click image for larger version

Name:	Capture.PNG
Views:	1214
Size:	579,6 kB
ID:	2174945

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Parašė DeSadas Rodyti pranešimą

    na karalius nuogas... pasake kaip ir tiesa, nei valstybes dotaciju nei es fondu Vilniui neskiriama.
    O jie bent kokius projektus ar studijas yra pasidarę?
    Ar turi duoti neprašę ir nepagrindę?

    Komentuoti:


  • DeSadas
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    V. Benkunskas: metro idėja Vilniuje gali ir neveikti https://madeinvilnius.lt/transportas...i-ir-neveikti/
    na karalius nuogas... pasake kaip ir tiesa, nei valstybes dotaciju nei es fondu Vilniui neskiriama.

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Tikras kaimo plūgas. Griaus miestą, statys viadukus ir tunelius, jog visi kaimiečiai atvažiavę su automobiliais galėtų grožėtis įspūdinga infra... nes nei traukinių, nei tramvajų, nei VT eismo gatvių ar darnių susisiekimo priemonių sostinėje nebuvo, nėra, nebus.

    Komentuoti:


  • Skeptikas
    replied
    Tai čia tie 6 kilometrai A juostų, kurie nebuvo įrengti pagal 2020-2024 veiksmų planą (padaryti 2-3km iš planuotų 9) bus įrengti po kelių metų Kaune jau riedės tramvajus, kai Vilnius pagal dabartinius tempus pagaliau pabaigs 2020-2024 numatytus darbus. Anūkai galės džiaugtis iki 2027 metų suplanuotais šaligatviais ir dviračių takais, o kai jau bus pradėta kolonizuoti saulės sistema gal jau bus baigtas užvingio tiltas.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    V. Benkunskas: metro idėja Vilniuje gali ir neveikti https://madeinvilnius.lt/transportas...i-ir-neveikti/
    Jis priduria, kad numatyta ir A juostų plėtra, esą per ateinančius kelerius metus planuojama turėti papildomus 6 km A juostų judriose gatvėse. Kalbant apie sudėtingiausias sankryžas, kuriose pralaidumas visada kelia iššūkių, meras pabrėžia, kad ten reikalingos didelės investicijos, kad būtų statomi tuneliai ar viadukai, naikinant šviesoforines sankryžas.
    Jis vardija, kad gatvių, kuriose planuojama imtis pokyčių, yra 20, tarp kurių – Geležinio Vilko g., Žalgirio g., Kareivių g. Tačiau realių projektų dar nėra.
    „Reikia juos turėti, iš ko finansuoti, nes jie yra brangūs ir, turiu pasakyti, kad Vilniaus mieste visos investicijos infrastruktūros gerinimo arba keitimo, arba remonto yra daromos praktiškai miesto biudžeto pinigais. Deja, mes neturime valstybės pinigų. <…> Viską, ką darom, darom iš savų pinigų, bet iki pinigų išleidimo reikia padaryt nemažus darbus – susiprojektuoti, susikontraktuoti, ir tada tie darbai pasidarys“, – dėsto jis.
    Meras tikina, kad artimiausiais metais žmonės pajus pagerėjimą išvažiavimo iš miesto sankryžose – esą prie Gariūnų sankryžos atsiras viadukas, kuris leis greičiau judėti į miestą ir iš miesto, taip pat Tarandės tunelis, Nemenčinės plentas bus 4 eismo juostų.

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Naujoji gatvė Vilniuje netapo santarvės vieta – čia nuolat konfliktuoja dviračių ir automobilių vairuotojai
    A. Dumalakas // https://www.lrytas.lt/auto/saugus-ei...tojai-35890006
    Dviračių gatve pernai pavasarį tapusioje P.Vileišio gatvėje jau dukart užfiksuotos įgriuvos, vilniečiai pečiais gūžčioja dėl keistų atitvarų, o automobilių vairuotojams tramdyti reikia nuolat prašyti policijos pagalbos. <...>

    Nors didelių liūčių nebuvo, prieš mėnesį joje užfiksuota įgriuva – dalis šaligatvio ir šlaito nugarmėjo žemyn.
    Įgriuvos foto paskutinė. Dviračių take (šiauriau dviračių gatvės) dar prieš kelis metus buvo didžiulė nuošliauža. Žadėjo lietaus vamzdžius platinti.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Parašė liootas Rodyti pranešimą

    Aš tą patį galvojau. Man rodos, kai (jei?) Pylimo gatvė taps tramvajaus gatve, reiktų joje visiškai naikinti automobilių eismą ir tada Tauro/Mindaugo paleisti abipusį
    Ar visu ilgiu vertės eismą naikinti nežinau - klausimas atviras. Būtų bent jau pvz galima ją įtraukti į kilpinių eismo arterijų tinklą taip nutraukiant keliones ištisiniu būdu per visą Pylimo g ilgį.

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    7 trūlikas jau dabar labiausiai ir visiškai stringa Pylimo g.

    Komentuoti:


  • liootas
    replied
    Parašė spekas Rodyti pranešimą
    O gal apsimokėtų šį ruožą padaryti dvipusio eismo? Ar nebūtų taip geriau, nes man kyla klausimas gal tada nusiimtų transporto nuo Pylimo ir kitų senamiesčio gatvių? Gal dalis ir Pylimo bei kitomis senamiesčio gatvėmis vykstančio tranzitinio eismo vyktų šia arterija? Dar ir aptarnaujantis transportas galėtų greičiau patekti prie objektų ne taip daug sukinėdamasis po kitas gatves?

    Galbūt vertėtų ir 30 kmh ribojimą uždėtį jei dar neuždėta?
    Aš tą patį galvojau. Man rodos, kai (jei?) Pylimo gatvė taps tramvajaus gatve, reiktų joje visiškai naikinti automobilių eismą ir tada Tauro/Mindaugo paleisti abipusį

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    O gal apsimokėtų šį ruožą padaryti dvipusio eismo? Ar nebūtų taip geriau, nes man kyla klausimas gal tada nusiimtų transporto nuo Pylimo ir kitų senamiesčio gatvių? Gal dalis ir Pylimo bei kitomis senamiesčio gatvėmis vykstančio tranzitinio eismo vyktų šia arterija? Dar ir aptarnaujantis transportas galėtų greičiau patekti prie objektų ne taip daug sukinėdamasis po kitas gatves?

    Galbūt vertėtų ir 30 kmh ribojimą uždėtį jei dar neuždėta?

    Click image for larger version  Name:	Capture.JPG Views:	0 Size:	203,2 kB ID:	2173380
    Paskutinis taisė spekas; 2024.12.28, 19:20.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė abruo Rodyti pranešimą

    Pritarčiau, jei Švitrigailos g. būtų leidžiama sukti į kairę. Bet negalima, turi atvažiuoti iš Vytenio gatvės. Pavyzdžiui, atvažiuodamas nuo centro (tarkim, nuo Pylimo g.) ir norėdamas patekti į Algirdo g., turi važiuoti iki Vytenio g. ir tada suktis atgal per mano minėtas gatves. Tai kaži ar pėstiesiems saugiau, kai minėtose gatvėse dabar kur kas daugiau automobilių važiuoja. Algirdo g. gal kažkiek ir saugiau dėl vienpusio, nors, sakyčiau, saugumą visų pirma užtikrina gatvės parametrų pritaikymas joje leidžiamam greičiui.
    Algirdo g. lygiagrečiai į kitą pusę eina Mindaugo g., o su ja pralaidumo prasme viskas ok, nes dviem juostom eismas vyksta, dabar galės netgi labiau būti išnaudojama, nes plati šiaip gatvė.

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Manau vienpusio eismo gatvių centre turėtų būti kuo daugiau, tokias saugiau pėstiesiems kirsti ne ties šviesoforais. Ir iš parkavimo vietų gatvėje esančiai komercijai daugiau naudos nei iš antros eismo juostos.
    Pritarčiau, jei Švitrigailos g. būtų leidžiama sukti į kairę. Bet negalima, turi atvažiuoti iš Vytenio gatvės. Pavyzdžiui, atvažiuodamas nuo centro (tarkim, nuo Pylimo g.) ir norėdamas patekti į Algirdo g., turi važiuoti iki Vytenio g. ir tada suktis atgal per mano minėtas gatves. Tai kaži ar pėstiesiems saugiau, kai minėtose gatvėse dabar kur kas daugiau automobilių važiuoja. Algirdo g. gal kažkiek ir saugiau dėl vienpusio, nors, sakyčiau, saugumą visų pirma užtikrina gatvės parametrų pritaikymas joje leidžiamam greičiui.
    Paskutinis taisė abruo; 2024.12.27, 19:05.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė abruo Rodyti pranešimą

    Nuo pat pradžių Algirdo g. buvo suplanuotas dvipusis eismas ir viskas padaryta būtent jam, bet baigiant darbus vietiniai nusprendė, kad jiems valstybė privalo suteikti nemokamą parkavimą tiesiai priešais namo langus. Na, o savivaldybė emė ir nusileido. Turėjo šiaip nenusileisti, nes vienpusis eismas ten gana stipriai padidino kamščius Vivulskio, Ševčenkos ir Naugarduko gatvėse.
    Manau vienpusio eismo gatvių centre turėtų būti kuo daugiau, tokias saugiau pėstiesiems kirsti ne ties šviesoforais. Ir iš parkavimo vietų gatvėje esančiai komercijai daugiau naudos nei iš antros eismo juostos.

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Parašė lanxtot Rodyti pranešimą
    Tačiau visi kiti gatvių humanizavimo pavyzdžiai dar prastesni. Algirdo g. tapo labai patogi dviratininkams (na, sutinku, kad vieną gatvę dviratininkams ir galima „paaukoti“), tačiau kelio danga ir šaligatvis iš vienos pusės neatnaujintas. Paliktos dvi vienpusės „eismo juostos“, tačiau kairioji palaipsniui tapo parkavimo juosta, ir kadangi tam originaliai nebuvo pritaikyta, išvažiavimai iš kiemų ir pan. liko „nehumanizuoti“. Net ir sudubliuotas (ir iš esmės nereikalingas) šaligatvis tarp dvirtakio ir kelio tapo parkingu, o net praėjus tiek laiko po darbų pabaigos, vis dar likęs STOP juostos ženklinimas iš dvipusės gatvės laikų.
    Nuo pat pradžių Algirdo g. buvo suplanuotas dvipusis eismas ir viskas padaryta būtent jam, bet baigiant darbus vietiniai nusprendė, kad jiems valstybė privalo suteikti nemokamą parkavimą tiesiai priešais namo langus. Na, o savivaldybė emė ir nusileido. Turėjo šiaip nenusileisti, nes vienpusis eismas ten gana stipriai padidino kamščius Vivulskio, Ševčenkos ir Naugarduko gatvėse.

    Komentuoti:

Working...
X