
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai
Collapse
X
-
na ir kas cia per planavimas? Asfvaldas gi sake visa Kareiviu gatve planuose versti 2 lygiu sankryzomis o dabar projektuoja vel vieno lygio ir toje vietoje kur vien pagal reljefa galetu eiti 2 lygiu
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimąNe Kareivių-Verkių, bet Kareivių su nauja gatve, kuri eis lygiagrečiai su Verkių g.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Ne Kareivių-Verkių, bet Kareivių su nauja gatve, kuri eis lygiagrečiai su Verkių g.
Komentuoti:
-
Parašė mr_miegas Rodyti pranešimąPanasu yra siuloma irengti 2 naujas reguliuojamas sankryzas (Kareiviu ir Verkiu g.):
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Panasu yra siuloma irengti 2 naujas reguliuojamas sankryzas (Kareiviu ir Verkiu g.):
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė DeSadas Rodyti pranešimą
na karalius nuogas... pasake kaip ir tiesa, nei valstybes dotaciju nei es fondu Vilniui neskiriama.
Ar turi duoti neprašę ir nepagrindę?
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąV. Benkunskas: metro idėja Vilniuje gali ir neveikti https://madeinvilnius.lt/transportas...i-ir-neveikti/
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Tikras kaimo plūgas. Griaus miestą, statys viadukus ir tunelius, jog visi kaimiečiai atvažiavę su automobiliais galėtų grožėtis įspūdinga infra... nes nei traukinių, nei tramvajų, nei VT eismo gatvių ar darnių susisiekimo priemonių sostinėje nebuvo, nėra, nebus.
- 17 patinka
Komentuoti:
-
Tai čia tie 6 kilometrai A juostų, kurie nebuvo įrengti pagal 2020-2024 veiksmų planą (padaryti 2-3km iš planuotų 9) bus įrengti po kelių metųKaune jau riedės tramvajus, kai Vilnius pagal dabartinius tempus pagaliau pabaigs 2020-2024 numatytus darbus. Anūkai galės džiaugtis iki 2027 metų suplanuotais šaligatviais ir dviračių takais, o kai jau bus pradėta kolonizuoti saulės sistema gal jau bus baigtas užvingio tiltas.
- 30 patinka
Komentuoti:
-
V. Benkunskas: metro idėja Vilniuje gali ir neveikti https://madeinvilnius.lt/transportas...i-ir-neveikti/
Jis priduria, kad numatyta ir A juostų plėtra, esą per ateinančius kelerius metus planuojama turėti papildomus 6 km A juostų judriose gatvėse. Kalbant apie sudėtingiausias sankryžas, kuriose pralaidumas visada kelia iššūkių, meras pabrėžia, kad ten reikalingos didelės investicijos, kad būtų statomi tuneliai ar viadukai, naikinant šviesoforines sankryžas.
Jis vardija, kad gatvių, kuriose planuojama imtis pokyčių, yra 20, tarp kurių – Geležinio Vilko g., Žalgirio g., Kareivių g. Tačiau realių projektų dar nėra.
„Reikia juos turėti, iš ko finansuoti, nes jie yra brangūs ir, turiu pasakyti, kad Vilniaus mieste visos investicijos infrastruktūros gerinimo arba keitimo, arba remonto yra daromos praktiškai miesto biudžeto pinigais. Deja, mes neturime valstybės pinigų. <…> Viską, ką darom, darom iš savų pinigų, bet iki pinigų išleidimo reikia padaryt nemažus darbus – susiprojektuoti, susikontraktuoti, ir tada tie darbai pasidarys“, – dėsto jis.
Meras tikina, kad artimiausiais metais žmonės pajus pagerėjimą išvažiavimo iš miesto sankryžose – esą prie Gariūnų sankryžos atsiras viadukas, kuris leis greičiau judėti į miestą ir iš miesto, taip pat Tarandės tunelis, Nemenčinės plentas bus 4 eismo juostų.
Komentuoti:
-
Naujoji gatvė Vilniuje netapo santarvės vieta – čia nuolat konfliktuoja dviračių ir automobilių vairuotojai
A. Dumalakas // https://www.lrytas.lt/auto/saugus-ei...tojai-35890006Dviračių gatve pernai pavasarį tapusioje P.Vileišio gatvėje jau dukart užfiksuotos įgriuvos, vilniečiai pečiais gūžčioja dėl keistų atitvarų, o automobilių vairuotojams tramdyti reikia nuolat prašyti policijos pagalbos. <...>
Nors didelių liūčių nebuvo, prieš mėnesį joje užfiksuota įgriuva – dalis šaligatvio ir šlaito nugarmėjo žemyn.
Komentuoti:
-
Parašė liootas Rodyti pranešimą
Aš tą patį galvojau. Man rodos, kai (jei?) Pylimo gatvė taps tramvajaus gatve, reiktų joje visiškai naikinti automobilių eismą ir tada Tauro/Mindaugo paleisti abipusį
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė spekas Rodyti pranešimąO gal apsimokėtų šį ruožą padaryti dvipusio eismo? Ar nebūtų taip geriau, nes man kyla klausimas gal tada nusiimtų transporto nuo Pylimo ir kitų senamiesčio gatvių? Gal dalis ir Pylimo bei kitomis senamiesčio gatvėmis vykstančio tranzitinio eismo vyktų šia arterija? Dar ir aptarnaujantis transportas galėtų greičiau patekti prie objektų ne taip daug sukinėdamasis po kitas gatves?
Galbūt vertėtų ir 30 kmh ribojimą uždėtį jei dar neuždėta?
- 2 patinka
Komentuoti:
-
O gal apsimokėtų šį ruožą padaryti dvipusio eismo? Ar nebūtų taip geriau, nes man kyla klausimas gal tada nusiimtų transporto nuo Pylimo ir kitų senamiesčio gatvių? Gal dalis ir Pylimo bei kitomis senamiesčio gatvėmis vykstančio tranzitinio eismo vyktų šia arterija? Dar ir aptarnaujantis transportas galėtų greičiau patekti prie objektų ne taip daug sukinėdamasis po kitas gatves?
Galbūt vertėtų ir 30 kmh ribojimą uždėtį jei dar neuždėta?
Paskutinis taisė spekas; 2024.12.28, 19:20.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Parašė abruo Rodyti pranešimą
Pritarčiau, jei Švitrigailos g. būtų leidžiama sukti į kairę. Bet negalima, turi atvažiuoti iš Vytenio gatvės. Pavyzdžiui, atvažiuodamas nuo centro (tarkim, nuo Pylimo g.) ir norėdamas patekti į Algirdo g., turi važiuoti iki Vytenio g. ir tada suktis atgal per mano minėtas gatves. Tai kaži ar pėstiesiems saugiau, kai minėtose gatvėse dabar kur kas daugiau automobilių važiuoja. Algirdo g. gal kažkiek ir saugiau dėl vienpusio, nors, sakyčiau, saugumą visų pirma užtikrina gatvės parametrų pritaikymas joje leidžiamam greičiui.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Manau vienpusio eismo gatvių centre turėtų būti kuo daugiau, tokias saugiau pėstiesiems kirsti ne ties šviesoforais. Ir iš parkavimo vietų gatvėje esančiai komercijai daugiau naudos nei iš antros eismo juostos.Paskutinis taisė abruo; 2024.12.27, 19:05.
Komentuoti:
-
Parašė abruo Rodyti pranešimą
Nuo pat pradžių Algirdo g. buvo suplanuotas dvipusis eismas ir viskas padaryta būtent jam, bet baigiant darbus vietiniai nusprendė, kad jiems valstybė privalo suteikti nemokamą parkavimą tiesiai priešais namo langus. Na, o savivaldybė emė ir nusileido. Turėjo šiaip nenusileisti, nes vienpusis eismas ten gana stipriai padidino kamščius Vivulskio, Ševčenkos ir Naugarduko gatvėse.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė lanxtot Rodyti pranešimąTačiau visi kiti gatvių humanizavimo pavyzdžiai dar prastesni. Algirdo g. tapo labai patogi dviratininkams (na, sutinku, kad vieną gatvę dviratininkams ir galima „paaukoti“), tačiau kelio danga ir šaligatvis iš vienos pusės neatnaujintas. Paliktos dvi vienpusės „eismo juostos“, tačiau kairioji palaipsniui tapo parkavimo juosta, ir kadangi tam originaliai nebuvo pritaikyta, išvažiavimai iš kiemų ir pan. liko „nehumanizuoti“. Net ir sudubliuotas (ir iš esmės nereikalingas) šaligatvis tarp dvirtakio ir kelio tapo parkingu, o net praėjus tiek laiko po darbų pabaigos, vis dar likęs STOP juostos ženklinimas iš dvipusės gatvės laikų.
- 3 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: