Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Riedis
    replied
    REZ-tyrimo-ataskaita_Jeruzale.pdf . Ataskaitas parengė ne Judu, tai šiek tiek įdomesnė.

    Click image for larger version

Name:	Screenshot_20250109_154915_Foxit PDF Editor.jpg
Views:	1051
Size:	150,8 kB
ID:	2175855

    Remiantis gerąja užsienio ir Lietuvos miestų praktika, ramaus eismo zonos principų užtikrinimui teritorijoje,atsižvelgiant į identifikuotą problematiką ir poreikius konkrečiose vietose, gali būti taikomos šios priemonės:
    I. Infrastruktūrinės priemonės:
    1. Lygiagretus automobilių stovėjimas (prioritetas – išnaudojant perteklinį važiuojamosios dalies
    plotį, kas 2-3 vietas sodinami želdiniai);
    2. Automobilių stovėjimo vietų mažinimas (ten, kur neatitinka teisės aktų reikalavimų, kelia eismo
    saugos problemas arba kur trūksta vietos pėsčiųjų ar dviratininkų infrastruktūrai);
    3. Erdvės dalinimosi paslaugoms (dalinimosi paslaugų prieinamumo užtikrinimas, mikromobilumo
    priemonių atveju - užtikrinama tvarka, mažinama kliūčių ir barjerų tikimybė);
    4. Infrastruktūra dviračių ir paspirtukų trumpalaikiam sustojimui / ilgalaikiam laikymui (turi būti
    įrengiama netrukdant pėsčiųjų eismui ir nebloginant sąlygų pėstiesiems);
    5. Gatvės iškreivinimai (20 – 30 km/h lėto eismo gatvėse, siekiant užtikrinti greičio režimo laikymąsi
    ir didinti eismo saugą);
    6. Vienpusio eismo gatvė (gatvėse, kuriose yra poreikis perskirstyti važiuojamosios dalies erdvę,
    valdyti, perskirstyti eismo srautus, tranzitinio srauto mažinimui);
    7. Iškilios perėjos;
    8. Važiuojamosios dalies susiaurinimas nereguliuojamose perėjose ar sankryžose (siekiant užtikrinti
    greičio režimo laikymąsi ir didinti eismo saugą);
    9. Dviračių eismas bendrame sraute (galimas 20 - 30 km/h gatvėse, kuriose automobilių srautas nėra
    didelis);
    10. Dviračių gatvė (įrengiamos 20 - 30 km/h gatvėse, gatvės geometrija parenkama taip, kad nebūtų
    patraukli greitam automobilių eismui);
    11. Ramaus eismo gatvė (įrengiamos 5 km/h lėto eismo gatvėse, siauresnėse nei 12 m);
    12. Pėsčiųjų ir dviračių prioritetas per dizainą / taktinį urbanizmą (mažosios architektūros elementai,
    dangos, viešosios erdvės ir t.t.);
    13. Želdiniai;
    II. Kitos priemonės REZ funkcionavimo gerinimui:
    1. Greičio ribojimas;
    2. Automobilių stovėjimo politika;
    3. Tranzito ribojimas;
    4. Aptarnaujančio transporto valdymas;
    5. „Mokyklos gatvė“.
    Žiūrėsim kaip Mokyklos gatvę pavers į "Mokyklos gatvę"

    Attached Files

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Tos analizės nieko vertos, nes infrastruktūrą vertino net neapsilankę vietoje. Tas matosi iš nuotraukų, kurios yra paimtos iš Google Streetview.

    V. Vaitkaus g. vyrauja pakankamai geros kokybės infrastruktūra, tačiau pasitaiko pavienių trūkumų, kurie gali trukdyti pėsčiųjų, nemotorinių transporto priemonių ir SPTŽ judėjimui, todėl vertinama, kad įrengta infrastruktūra tik iš dalies atitinka reikalavimus.
    Nifiga ten ne gera infrastruktūra, pėsčiųjų takai praktiškai neegzistuoja kaip yra ištrupėję. Gatvė duobėta belenkaip, lopyta nedalopyta, bortai nutrupėję.

    https://www.google.com/maps/@54.6991...oASAFQAw%3D%3D

    Komentuoti:


  • SoulMulticast
    replied
    Karoliniskiu REZ v.1.2.pdf
    Tuo tarpu pasidalinu ir Karoliniskiu REZ analize, kuria jie pasidalino pries rengini. Deja, susirgau ir sudalyvauti neisejo, nors labai norejau.

    Noriu atkreipti demesi i punkta 1.5.2. Eismo srautų matavimų rezultatai

    Click image for larger version  Name:	Karoliniskiu-REZ-v-1-2-pdf-01-11-2025_12_38_PM.png Views:	0 Size:	457,1 kB ID:	2175709

    Druskio - Sietyno sankryzoje jie paskaiciavo 999 masinas per valanda viena kryptimi ir 846 kita. Maksimalus vienos eismo juostos pralaidumas yra apie 1340 masinu per valanda vaziuojant 30 kmh su 2s tarpais, arba apie 1700 su 1.5s tarpais ir skaiciavimais is kito saltinio. Bet konkreciai sitoje vietoje toks greitis neimanomas, nes matavo prie pat sankryzos kur automobiliai niekaip negali fiziskai visi vaziuoti 30kmh, jie cia visi leteja ar isibegeja bei praleidzia sukancius. Taigi tas 1000 suskaiciuotu automobiliu yra realiai FIZIŠKAI šios vietos didžiausia imanoma riba. Tai tiesiog nenutrukstamu srautu vienas paskui kita be perstojo judantys automobiliai.

    O konkreti vieta su tuo 999x846 srautu atrodo va taip:

    Click image for larger version  Name:	8-Sietyno-g-Google-Maps-01-11-2025_12_47_PM.png Views:	0 Size:	3,40 MB ID:	2175710

    O cia 30 zenklo kryptimi 763 auto per val

    Click image for larger version  Name:	8-Sietyno-g-Google-Maps-01-11-2025_12_48_PM.png Views:	0 Size:	3,18 MB ID:	2175711

    Sietyno gatves jie tiesiog neitrauke i REZ, nes nu kas cia per gatve isvis, gi pries 5 metus ant teslyno tiesiog pribertas asfaltas... klasikine D kategorijos "gatve" su 1000 auto/val/juosta srautu niekada gyvenime neturejusi jokio statybos projekto, neskanu, nelieskim.

    Raso, "reikia riboti automobiliu srauta ramaus eismo gatvese". B% ka jie nori ten riboti ir kaip? Visas sitas srautas isilieja i ju ramaus eismo zonos gatves, ar jie isivaizduoja kad visi sitie automobiliai kazkaip stebuklingai dings - neveziuos vaiku i mokyklas ir darzelius bei ju prikurtus traukos taskus, kaip naujas komisoriatas Sietyno gatveje ir kt.?

    Tiesa, ju analizes isvados tokios pat kaip ir Pasilaiciu, kiek matau. Na, nesvarbu, kad nera saligatviu aplinkinese gatvese IŠVIS, kas matosi net sitose nuotraukuose, px kad saligatviai desimtmeciais netaisomi, didziausia problema - žmonių su negalią paviršių trūkumas.
    Žmonės su negalia, jūs daeisite prie tu pavirsiu patys? Nera zodziu.
    Attached Files
    Paskutinis taisė SoulMulticast; 2025.01.11, 12:10.

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Parašė KEdas Rodyti pranešimą

    Taip, kiek sulaužė geriausias tradicijas, kai analizus ištraukia jau susitikimo metu.

    Ir turbūt davė tik užsiregistravusiems į viešą renginį? Įdomu kaip bus, jei eisiu nesiregistravęs. Neįįleis?
    Įleis. Vietoje dar visus registravo, bet be kontaktų rinkimo

    Komentuoti:


  • KEdas
    replied
    Parašė Kaid Rodyti pranešimą

    Pasidalino parą prieš, iš kitų dalyvių supratau, jog daugelis spėjo perskaityti.
    Taip, kiek sulaužė geriausias tradicijas, kai analizus ištraukia jau susitikimo metu.

    Ir turbūt davė tik užsiregistravusiems į viešą renginį? Įdomu kaip bus, jei eisiu nesiregistravęs. Neįįleis?

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Parašė KEdas Rodyti pranešimą

    Ar gerai suprantu, kad šiuos analizus jie davė tik susitikimo metu, o ne prieš jį? Lyg ir nesu matęs, kad tokiais analizais būtų kur nors viešai dalijamasi, bet gal ką praleidau.
    Pasidalino parą prieš, iš kitų dalyvių supratau, jog daugelis spėjo perskaityti.

    Komentuoti:


  • KEdas
    replied
    Parašė Kaid Rodyti pranešimą

    Pridedu gautą analizę, kurios išvadose nurodytas žmonių su negalią paviršių trūkumas.
    Ar gerai suprantu, kad šiuos analizus jie davė tik susitikimo metu, o ne prieš jį? Lyg ir nesu matęs, kad tokiais analizais būtų kur nors viešai dalijamasi, bet gal ką praleidau.

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Šiandien teko sudalyvauti Pašilaičių ramaus eismo zonų dirtbtuvėse.
    Gyventojai standartiškai klausinėja klausimų, kurių JUDU specialistai negali atsakyti (parkavimas, sniego valymas, vaikų vežimas į ugdymo įstaigas, nesiaurinamos gatvės ir kaip triukšmo daug nuo sporto aikštelių).
    Tačiau dalyvavo ir savivaldyvės atstovė, kuri parodė profesionalią nekompetenciją (pasakojo kaip neramins gatvių, bet humanizuos, kaip projekto rengėjai nemoka pagal STR parinkti gatvės parametrų ir dar visokį briedą) ir prižadėjo, jog 2028 metais bus Šiaurinė gatvė ir Pavilnionių gatvės tęsinys. Kaip ji teigė, projektavimas šiais laikais trunka iki metų, tad pagal šį teiginį nori įpiršt mintį apie tikrą įgyvendinimą, nesvarbu, kad šios gatvės projektuojamos ne vieną dešimtmetį.

    Pridedu gautą analizę, kurios išvadose nurodytas žmonių su negalią paviršių trūkumas.
    Attached Files
    Paskutinis taisė Kaid; 2025.01.08, 20:13. Priežastis: Rašyba

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
    Skaitykite kas parašyta: "atsiras" == "kada nors kažkas pastatys".
    Turbūt nesuprantate lengvo ironizavimo. Tai labiau apie atsakingų pareigūnų kalbėjimo stilių.
    Kita vertus, planai jau gvildenami bene 20 metų. Dabar lygtais žada pradėti 2026 m. Žiūrėsim.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Tai VMS viaduko nebestatys? Jis tiesiog kažkada atsiras, sintezuosis iš aplinkos kvantų?
    Skaitykite kas parašyta: "atsiras" == "kada nors kažkas pastatys".

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė mr_miegas Rodyti pranešimą
    Panasu yra siuloma irengti 2 naujas reguliuojamas sankryzas (Kareiviu ir Verkiu g.)
    Kareivių g. bus D kategorijos?

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Hanner nutiesė aplink savo daugiabutį gatvę, tą padarys ir Citus su projektu šiauriau. Tą patį padarys Citus pietinėje Kareivių g. pusėje su nauja gatve link Lukšio g. (tiesa, tik savo sklypo ribose). Tada Hanner galės pilnai sujungti ir su Lukšio g. ir su Verkių g.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Labiau servisas: https://www.google.com/maps/@54.7164...oASAFQAw%3D%3D

    Komentuoti:


  • liudasbar
    replied
    Parašė romm Rodyti pranešimą

    šitos "gatvės" trasoje jau Hanner daugiabutis stovi
    Click image for larger version

Name:	Screenshot 2025-01-08 at 01.57.51.png
Views:	1015
Size:	790,0 kB
ID:	2175125
    Click image for larger version

Name:	Screenshot 2025-01-08 at 01.57.56.png
Views:	988
Size:	4,96 MB
ID:	2175126

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
    Negerai.
    Bet Kareivių g. prie Circle ir Impuls šviesoforas įkomponuotas į žaliąją bangą, kad beveik nejusti.
    koks skirtumas, kai abi gatvės nebetenka savo funkcijos, eismas tampa dar sudėtingesnis ir dar nepatrauklesnis pėsčiomis ar dviračiu

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Negerai.
    Bet Kareivių g. prie Circle ir Impuls šviesoforas įkomponuotas į žaliąją bangą, kad beveik nejusti.

    Komentuoti:


  • Zefyras
    replied
    Nuostabu, kai STR standartai atstumams tarp B kategorijos sankryžų nustatomi vienaip, bet va kažkoks sklypo vystytojas nusisamdo šaraškino architektus padaryti skypo detalųjį planą, susigalvoja kad jiems reikalinga sankryža įsukimui į D kategorijos gatvelę ir voila, taip gausis dar vienas šviesoforas B kategorijos gatvėje

    Komentuoti:


  • mr_miegas
    replied
    https://vilnius.lt/lt/teritoriju-pla...gautu-pastabu/

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė mr_miegas Rodyti pranešimą
    Panasu yra siuloma irengti 2 naujas reguliuojamas sankryzas (Kareiviu ir Verkiu g.):
    Click image for larger version

Name:	Capture.PNG
Views:	1217
Size:	579,6 kB
ID:	2174945
    Kur galima rasti būtent šį brėžinį/dokumentą?

    Komentuoti:


  • romm
    replied
    Parašė mr_miegas Rodyti pranešimą
    Panasu yra siuloma irengti 2 naujas reguliuojamas sankryzas (Kareiviu ir Verkiu g.):
    Click image for larger version

Name:	Capture.PNG
Views:	1217
Size:	579,6 kB
ID:	2174945
    šitos "gatvės" trasoje jau Hanner daugiabutis stovi

    Komentuoti:

Working...
X