Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Tomas
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą
    Man dar įdomiau yra kiek senosios kartos yra VT ir miestų planavime, kokia įtaka lems jų kaita, bet čia jaučiu kokių 20 metų perspektyvoje.
    Nepamirškite, kad miestą vairuoja ne savivaldybių administracijų specialistai, o politikai. Vilnius turėjo išskirtinį atvejį, kai specialistai (konkrečiai DO Architects), vairavo pagrindinį politiką (merą Šimašių), o tas jau vairavo administraciją su pakalniais, nikitinais, gatvių, apšvietimo standartais ir t.t.

    Miestelėnams tai nepatiko, išsirinko meru politiką, kurio pagrindinė žinutė buvo ta, kad jis jokių perversmų nedarys, tik praeskvalduos viską per naują. Išrinko Tarybą kuri išėdė Pakalnį (geras jis ar blogas vyr. architektas sužinosime palyginę su tuo, kas ateis į jo vietą), ko gero išės ir Nikitiną (nes jis ne specialistas, o tik apsišaukėlis).

    Norit pokyčių - lipkit tiesiai Benkunskui ant galvos. Lipkit debilams Tarybos nariams iš Nacionalinio susivienijimo ir kitiems ant galvos, kad nesikištų ten kur nesueina ir kur neturi jokio supratimo.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
    1. Skusti visus tokius atvejus per tvarkaumiesta
    2. Rasyti komentarus kas ir kodel blogai po savivaldybes, seniuniju, Grindos, Benkunsko ir kitu postais. FB grupeje WTF, Vilniau? Juk tikrai galime geriau!, nes i ja vis dar uzsuka VMS paskaityti ir atrasyti. T.y. buti aktyviu socialinese tinkluose. Ta mato ir kiti zmones, jie tokiu budu pasyviai mokosi urbanistikos ir mato kad yra nors keli procentai zmoniu turintys kitokia nuomone nei "gaidziai vel susiaurino, nipravaziuojia greitoji, visi mirs".
    Pirmiems dviem punktams as skiriu kasdien po kelias valandas savo laiko. Jei ta pati darytu dar 100 zmoniu, mes turetume, manau, visokia kitokia situacija net nepaisant to kad FB yra tokia maza dalis aplinkinio pasaulio.
    3. Jei kazkas turi pazistamu zurnalistu tarpe, kalbekit su jais, paaiskinkit kas blogai. Galbut iseis pakelt temas del viešojo transporto, miesto planavimo ir pan.
    4. Visada lieka galimybe atsistoti su plakatais darbu vietoje ir pasifotografuoti, bet niekas to niekada nenori daryti, as tame tarpe irgi.
    Buvo ne kartą kreiptąsi, tai visada atrašo, kad čia tik remontas be projekto, o ne gatvės rekonstrukcija, todėl nieko keisti negali...

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Klimato kaita, ES direktyvos, daugybę faktorių gali lemti pikinį automobilizmą Vilniuje, kurio dar nepasiekėm.
    Nenustebtų apie 2030 m. pradžią jau ateitų automobilizmo mažinimo mados rimčiau į visuomenę.
    Tada rimčiau gali pajudėti VT plėtra ir t.t.
    Man dar įdomiau yra kiek senosios kartos yra VT ir miestų planavime, kokia įtaka lems jų kaita, bet čia jaučiu kokių 20 metų perspektyvoje.

    Komentuoti:


  • vaidasp
    replied
    Problema su automobiliais išsispręs tik sutvarkius VVT.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

    Malinauskas nedarys reportazo kur butu pasakojama, kad reiketu jums vaziuoti i darba ne savo nuosavu automobiliu o VT, arba kad reikia siaurinti gatves vardan kazkokio tai mistinio saugumo. Nes tuomet jo patrionu sumazetu, o ne padaugetu. Kai zmonems pasakojama kad reikia mazinti cukraus vartojima del sveikatos, jie ta supranta. Su automobiliais lietuviams toks fintas nepraeina, nes kiekvienas automobili supranta kaip savo geroves simboli. Tad deja, bet cia temos ne jam.
    Teisybės dėlei, Malinauskas daug temų yra palietęs po kurių daug patronų nubyrėjo.

    Komentuoti:


  • SoulMulticast
    replied
    Parašė vaidasp Rodyti pranešimą

    Gal Skirmantui Malinauskui būtų įdomu padaryti išsamų reportažą apie Vilniaus "urbanistiką"? Bet jaučiu daug Patreonų prarastų po jo, reiktų pasižadėti forumiečiams tapti naujais jo patronais.
    Malinauskas nedarys reportazo kur butu pasakojama, kad reiketu jums vaziuoti i darba ne savo nuosavu automobiliu o VT, arba kad reikia siaurinti gatves vardan kazkokio tai mistinio saugumo. Nes tuomet jo patrionu sumazetu, o ne padaugetu. Kai zmonems pasakojama kad reikia mazinti cukraus vartojima del sveikatos, jie ta supranta. Su automobiliais lietuviams toks fintas nepraeina, nes kiekvienas automobili supranta kaip savo geroves simboli. Tad deja, bet cia temos ne jam.

    Komentuoti:


  • vaidasp
    replied
    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
    3. Jei kazkas turi pazistamu zurnalistu tarpe, kalbekit su jais, paaiskinkit kas blogai. Galbut iseis pakelt temas del viešojo transporto, miesto planavimo ir pan.
    Gal Skirmantui Malinauskui būtų įdomu padaryti išsamų reportažą apie Vilniaus "urbanistiką"? Bet jaučiu daug Patreonų prarastų po jo, reiktų pasižadėti forumiečiams tapti naujais jo patronais.

    Komentuoti:


  • SoulMulticast
    replied
    1. Skusti visus tokius atvejus per tvarkaumiesta
    2. Rasyti komentarus kas ir kodel blogai po savivaldybes, seniuniju, Grindos, Benkunsko ir kitu postais. FB grupeje WTF, Vilniau? Juk tikrai galime geriau!, nes i ja vis dar uzsuka VMS paskaityti ir atrasyti. T.y. buti aktyviu socialinese tinkluose. Ta mato ir kiti zmones, jie tokiu budu pasyviai mokosi urbanistikos ir mato kad yra nors keli procentai zmoniu turintys kitokia nuomone nei "gaidziai vel susiaurino, nipravaziuojia greitoji, visi mirs".
    Pirmiems dviem punktams as skiriu kasdien po kelias valandas savo laiko. Jei ta pati darytu dar 100 zmoniu, mes turetume, manau, visokia kitokia situacija net nepaisant to kad FB yra tokia maza dalis aplinkinio pasaulio.
    3. Jei kazkas turi pazistamu zurnalistu tarpe, kalbekit su jais, paaiskinkit kas blogai. Galbut iseis pakelt temas del viešojo transporto, miesto planavimo ir pan.
    4. Visada lieka galimybe atsistoti su plakatais darbu vietoje ir pasifotografuoti, bet niekas to niekada nenori daryti, as tame tarpe irgi.

    Komentuoti:


  • Maalinauskas
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Pritariam, o ką siūlai? VMS pasiūs ant dviejų raidžių, statybų inspekcijai neįdomu, gal į seimą kreiptis?
    Gal pabandyti kad ir per tą patį tvarkau Vilnių išsiųsti? Blogiau gi nebus, o gal sureaguos.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
    Ar jus pritariate, kad sita nesamone reikia kazkaip stabdyti? Nes sitas ukvedys sugadins visas Vilniaus gatves ir padarys is ju paminklus tarybu sajungai?
    Pritariam, o ką siūlai? VMS pasiūs ant dviejų raidžių, statybų inspekcijai neįdomu, gal į seimą kreiptis?

    Komentuoti:


  • Perfect
    replied
    Parašė rmss Rodyti pranešimą

    Jei teisingai suprantu, čia tas pats šulinys.

    Jei taip, tai nieko nepaplatino. Bet vietos gerai nepažįstu, tai maikės nesiplėšysiu.
    Yra ir kitas šulinys, ant šaligatvio, kuris leidžia pamatyti koks atstumas iki borto buvo prieš tai ir po to. Jis buvo beveik per 2 dideles 50 cm plyteles iki bordiūro. Dabar geriausiu atveju tilptų 1,5 plytelės.
    Paskutinis taisė Perfect; 2023.09.08, 07:26.

    Komentuoti:


  • rmss
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Kad nepanašu, jog į medžio pusę gatvė buvo praplatinta: https://www.google.com/maps/@54.6953...8192?entry=ttu
    Jei teisingai suprantu, čia tas pats šulinys.
    Click image for larger version

Name:	Capture.PNG
Views:	431
Size:	405,7 kB
ID:	2074235
    Click image for larger version

Name:	Capture1.PNG
Views:	417
Size:	288,1 kB
ID:	2074236

    Jei taip, tai nieko nepaplatino. Bet vietos gerai nepažįstu, tai maikės nesiplėšysiu.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Kad nepanašu, jog į medžio pusę gatvė buvo praplatinta: https://www.google.com/maps/@54.6953...8192?entry=ttu

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    „O ką, sunku apeit? Už tai bus kur prisiparkuot“ - meras Eksvaldas.

    Komentuoti:


  • SoulMulticast
    replied
    Ar jus pritariate, kad sita nesamone reikia kazkaip stabdyti? Nes sitas ukvedys sugadins visas Vilniaus gatves ir padarys is ju paminklus tarybu sajungai?

    Komentuoti:


  • SoulMulticast
    replied
    Parašė Perfect Rodyti pranešimą
    Net neįsivaizdavau, kad tokią nesąmonę Mildos g. galėtų sumeistrauti. Gatvę praplatino po 20 cm į kiekvieną pusę, o tada prasidėjo...
    Tokiu zodziu mano leksikone nera.
    Paskutinis taisė digital; 2023.09.07, 22:24. Priežastis: ištrinta cituota nuotrauka

    Komentuoti:


  • neoplan
    replied
    Parašė Perfect Rodyti pranešimą
    Net neįsivaizdavau, kad tokią nesąmonę Mildos g. galėtų sumeistrauti. Gatvę praplatino po 20 cm į kiekvieną pusę, o tada prasidėjo...
    Nu jo)) Gatvių humanizacija pagal Valdą)) O dar tik kadencija prasidėjo.

    Komentuoti:


  • Maalinauskas
    replied
    Parašė Perfect Rodyti pranešimą
    Net neįsivaizdavau, kad tokią nesąmonę Mildos g. galėtų sumeistrauti. Gatvę praplatino po 20 cm į kiekvieną pusę, o tada prasidėjo...
    Gaila kad forume nėra reakcijos facepalm.
    Paskutinis taisė digital; 2023.09.07, 21:53. Priežastis: ištrinta cituota nuotrauka

    Komentuoti:


  • Pilaitis
    replied
    Na būtent, tų dangos konstrukcijų tipų yra begalės. Ne vien asfaltas, betonas, grindinys arba kombinuotai - bet kiekviena iš tų dangų dar turi po n+1 variantų.

    Ant molio akmeninį grindinį dabartinė VMS ir Grinda deda, prieš karą taip nechaltūrino

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Kaid Rodyti pranešimą

    Pagal mokslinius tyrimus visą dangos konstrukcija tarnauja 50 metų. O jūs siūlote 100+ metų senumo konstrukciją naudoti toliau? Tie akmenys neaišku ant ko guli, gal ant molio.
    Plius šiai dienai transporto priemonių svoris ženkliai didiesnis, net ir eilinių automobilių.
    Vidutinis tarnavimo laikas kaip vidutinė temperatūra palatoj.

    Komentuoti:

Working...
X