Rašiau, kad būtų panaikinta lėtėjimo juosta į Tilto g. iš Vilniaus g., padaroma VT juosta per Goštauto g. sankryžą, sumažintų eismo juostų plotį, įrengtų dviračių taką Vilniaus g. Maloniai pasiuntė n*, viskas už projekto ribų
Jei bus klojami šaligatviai palei minusą - ruoškitės pavasarį pamatyti linksmuosius kalnelius. O tokių klojimų matau formuojasi gan nemažai ir keliose vietose.
Sodų - taip. Tačiau tai, kad netvarkė Kalvarijų g., yra geras dalykas - dabar ji vis perrausiama vis naujose vietose. Jei būtų sutvarkę, būtų daug daugiau bumbėjimo "tai negalėjo pirma tinklų nutiest o po to asfaltuot???".
Sodu gatve kartu su kalvariju yra didziausios Vilniaus infrastrukturos gedos, vietoj to, kad perklotu narbuto ar konstitucijos gatve antra karta per pora metu, galeru sutvarkyti sitas reprezentacines vietas. ypac sodu gatve, eina uzsienieciai is traukiniu ir autobusu su lagaminais per isbimbarduota 40 metu neliesta saligatvi.
Mano siūlymas patobulinti Žaliojo žiedą. Įeina ir ateityje galimo įrengti tramvajaus / light rail linijos.
Žiūrėkit, gal ir puikus viešojo transporto hub'as išeitų šioje vietoje, patrauklesnis - arčiau senamiesčio bei su galimybe tam hub'ui PLĖSTIS
Užrodykit savivaldybės klerkams, kaip galima padaryti geriau, negu svaigti apie tokias nesamones:
Deja, kaip sakė klasikas: Kisa, kam tau pinigai, tu gi vaizduotės neturi.
Tą Vakarinio aplinkl.-Pavilnionių-Justiniškių jau prastuminėja. Yra švieži PP paslenkant VT Skalvių žiedą, pagal čia rodomą schemą. Va Ozo-Laisvės keistas reikalas, nes dar toliau esančiame skvere neseniai rekonstruoti takai, šiemet prisodinta medžių ir pastatytas skatepark'as (BP ten tunelis numatytas).
Komentuoti: