Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • sleader
    replied
    Parašė Kaid Rodyti pranešimą

    Bužinskas: traktoriams apgadinus sostinės asfaltą, organizatoriai turės padengti tvarkymo išlaidas
    Eilinis atvejis, kai žurnalistų clickbaitinė antraštė turi mažai bendro su pačiu tekstu ar žmogaus pasisakymu.
    Tekste niekur nemačiau, kad Bužinskas būtų sakęs apie traktorių apgadinamą asfaltą ar trinkeles. Kaip tik ir pabrėžė, jog Grindos technika sunkesnė, todėl visiškai dėl traktorių apkrovos kelio dangai nesuka galvos. Vienintelis ką paminėjo, kad apgadinus infrastruktūrą, turės būti atlyginta. Čia veikiausiai turėjo mintyje tokius dalykus kaip bortų išvartymas ar kokių tvorelių, ženklų išlaužymas jei būtų bandyta važiuoti ten, kur nenumatyta. Nes davė pavyzdį apie karinės technos išvartytus bortus.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Tiksliau užvėminėja buvęs Šimašiaus patarėjas Karolis Žukauskas. Benkunskas kaip tik kaip suprantu sako, kad viskas tvarkoj ir jei ką - protestuotojai sutvarkys ką sugadino.
    Jep, Žukauskas too, kuriam kažkodėl nė karto neužkliuvo į šipulius trupantys nauji ir akivaizdžiai nekokybiškai ir švaistant pinigus pastatyti Šimašiaus šaligatviai ir dviračių takai, bet staiga parūpo ūkininkų traktorių neva gadinamos jau seniai sugadintos Gedimino pr. trinkelės.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Šiaip tai biškį nenuoširdžiai atrodo Bužinsko pezalai, nes tos trinkelės jau seniai sumaltos ir turi būti keičiamos į kokybiškas. Aišku, turbūt paprasčiau tiesiog kažką užvemti ant ūkininkų traktorių.
    Tiksliau užvėminėja buvęs Šimašiaus patarėjas Karolis Žukauskas. Benkunskas kaip tik kaip suprantu sako, kad viskas tvarkoj ir jei ką - protestuotojai sutvarkys ką sugadino.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Šiaip tai biškį nenuoširdžiai atrodo Bužinsko pezalai, nes tos trinkelės jau seniai sumaltos ir turi būti keičiamos į kokybiškas. Aišku, turbūt paprasčiau tiesiog kažką užvemti ant ūkininkų traktorių.

    Komentuoti:


  • evvt
    replied
    O kažin dar kaip pavasarį pasimatys ant kiniškų Gedimino prospekto "trinkelių"?

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Parašė Kaid Rodyti pranešimą

    [B]Bužinskas: traktoriams apgadinus sostinės asfaltą, organizatoriai turės padengti tvarkymo išlaidas.
    Įdomu, kaip įrodys - ekspertizę yra atlikę? Sėkmės teismuose.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Kaid Rodyti pranešimą

    Palyginimui. Galingiausias John Deere traktorius sveria 9,5 t, Lietuvos kariuomenės tankas (Haubica) - apie 50 t
    John Deere spaudimas į gruntą 0,05-0,08 MPa, Leo-2 - 0,083 MPa.

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Parašė rmss Rodyti pranešimą
    Gatvių tvarkyt pagal galiojančius STR negalima nes nepravažiuos gaisrinės ir Janina su 4G autobusu, bet užstatyt viską griozdiškais traktoriais tai ok.
    Man labiau šitas protestas būtų įrodymas, kaip viena centrinių miesto gatvių galėtų būti uždaryta.
    __________________________________________________ __________________________________

    Bužinskas: traktoriams apgadinus sostinės asfaltą, organizatoriai turės padengti tvarkymo išlaidas

    „Mačiau sklando nuogąstavimai, kad neatlaikys asfaltas ar Gedimino pr. trinkelės. (...) „Grindos“ barstytuvai ir kita technika sveria ženkliai daugiau už šiandien atvažiavusius traktorius, o jų kiekis mūsų taip pat negąsdina. Keliais gali važiuoti tik tos transporto priemonės, kurių ašiai tenka ne didesnė nei 11,5 tonos apkrova. Būtent taip ir yra suprojektuoti visi keliai. O jei po šio renginio bus padaryta žala miesto infrastruktūrai, organizatoriai privalės padengti tvarkymo išlaidas. Puikus to pavyzdys – Kariuomenės paradas, kuomet nesėkmingai parkuojantis buvo išmalti Upės g. esantys bortai“, – socialiniame tinkle nurodė A. Bužinskas.
    https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...box=1706013818


    Palyginimui. Galingiausias John Deere traktorius sveria 9,5 t, Lietuvos kariuomenės tankas (Haubica) - apie 50 t

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Atnaujinau postą su naujais brėžiniais iš pirkimo. Su minimaliais pagerinimais liko.

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Dviračių takas tiesiog idealiai baigiasi, tiesiai į sanryžos vidury.

    Kiek girdėjau, šitas projektas niekaip nepraėjo ekspetizės, todėl labai abejoju ar gatvė liko "ramaus eismo".
    Paskutinis taisė Kaid; 2024.01.23, 12:16.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Ruošiamasi pirkti kapitalinio remonto darbus Riovonių g. Projektas:

    https://citify.eu/lt/ramaus-eismo-riovoniu-g/











    Paskutinis taisė Creatium; 2024.01.23, 12:11.

    Komentuoti:


  • rmss
    replied
    Gatvių tvarkyt pagal galiojančius STR negalima nes nepravažiuos gaisrinės ir Janina su 4G autobusu, bet užstatyt viską griozdiškais traktoriais tai ok.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

    Galbut kazkas neprimato, taciau vaizde After saligatvis yra kurkas platesnis nei Before. Paziureciau kaip jie praplatintu saligatvi be projekto paprastuoju remontu, gal turite tokiu pavyzdziu?
    Ne tik praplatino, bet ir įrengė: Saulės gatvėje nesiruošė net įrengti šaligatvio ištisai asfaltuodami palei 2019 m (ten šaligatvio net nebuvo). Įrengė kai aš su VMS pakariavau apie 3 mėnesius. Taip pat šaligatvį dalyje praplatino iš 70 cm pločio iki 1 m.

    Beveik tas pats įvyko Paco gatvėje palei 2020.

    Jei dar atsiversčiau savo papkutę apie Antakalnio gatvių asfaltavimus ir šaligatvių tiesimus (ir ką jie ten pridarė) nenustebčiau jei ir ten kažkas pasimatytų.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Forumiečiai, na jus ar kokia momentinė amnezė ištiko ar kas : )? Juk nereikia projekto plytelių pakeitimui ir persafaltavimui.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

    Galbut kazkas neprimato, taciau vaizde After saligatvis yra kurkas platesnis nei Before. Paziureciau kaip jie praplatintu saligatvi be projekto paprastuoju remontu, gal turite tokiu pavyzdziu?
    Platesnis, bet iš skirtingų plytelių, tai ten gal kažkosk techninis šaligatvis priklijuotas ar kas?

    Komentuoti:


  • Zefyras
    replied
    Jei darytų ir taktinę dviračių infrastruktūrą be projektų, tai nesupyktume turbūt ne vienas, praktika deja rodo kad išasfaltuojama taip, kad kuo plačiau automobilistams.

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

    Galbut kazkas neprimato, taciau vaizde After saligatvis yra kurkas platesnis nei Before. Paziureciau kaip jie praplatintu saligatvi be projekto paprastuoju remontu, gal turite tokiu pavyzdziu?
    Buvo iš pusmetrinių (didesnių plytelių) viso 1,5 m, o viena plytelė buvo beveik apsinešusi žemėmis nuo šlaito. Nuvalė žemes ir praplatino vos 0,425 m. Jei buvo projektas nebūtų darbų sprendiniai keitinėjami, o statybos leidimą vargu ar būtų gavę paliekant šį stulpą dėl, kurio nesigauna STR atitiktis šaligatvio pločiui. Taip pat yra vietų kur trijų po 0,375 m pločio plytelių šaligatvis (per siauras būti legaliu, o medžiai irgi ne visur trukdė).

    Didžiausio kilometražo pavyzdys be projekto būtų 2018 m. nutiestas dviračių takas ir remontuotas šaligatvis per beveik visą Laisvės pr. jungiant kelis mikrorajonus. Antras pavyzdys Justiniškių g. nuo Rygos g. iki Laisvės pr., kur net panaikino lietaus surinkimo sistemą, nes matyt per žioplumą ir nebuvus vietoje nepamatė, jog reikia perpiešti esamą latakų sistemą ant naujos darbų schemos. Ten buvo pieštiniai Zuoko takai, tai sakykim "rekonstrukcija". Pilnai naujas dvirtakis, kurio niekada nebuvo atsirado visoje Architektų g., kur neatitinka legalaus išilginio nuolydžio ir yra tiesiog absurdas. Norint vis tiek daryti ten, buvo įmanoma padaryti legaliai, viena atkarpa net buvo aptarta ir išspręsta čia forume, pvz. prie "Litexpo".

    Edit: Aš asmeniškai nieko prieš darant be projektų, dėl to pats siūliau pvz. Latvių dviračių gatvės schemą dar ir dėl to, kad užbėgt įvykiams už akių ir nesuprojektuot blogose gatvėse, kaip yra planuojama, bet turi gautis bent maždaug gerai ir būtinai legaliai.
    Paskutinis taisė dondc; 2023.12.27, 15:59.

    Komentuoti:


  • KEdas
    replied
    Turime pavyzdžių ne tik kai šaligatvį be projekto praplatina, bet ir kai be jokio projekto jį nutiesia naujoje vietoje, bet visiškai jokių normų neatitinkančio pločio.
    Pvz. čia: https://tvarkaumiesta.lt/pranesimai/311153
    Click image for larger version

Name:	Ekrano nuotrauka 2023-12-27 143026.jpg
Views:	1397
Size:	62,2 kB
ID:	2099474

    Komentuoti:


  • SoulMulticast
    replied
    Parašė dondc Rodyti pranešimą
    Net neabejoju, kad nebūtini jokie projektai, kad ir KPD zonoj. Net įvedant atskirą dviračių infrą, stumdant bortus, kreivinant gatvę keičiant eismo organizavimą (dviračių juosta ten vienpusis tik būtų) ir apsižioplinus, kad pritrūko centimetrų, nes ne taip paskaičiavo "Anthony & Co. prie VMS" – buvo viskas pagal pačių papaišytą schemą:

    After (2023 m.):

    Click image for larger version Name:	After.png Views:	1 Size:	1,89 MB ID:	2099386
    Galbut kazkas neprimato, taciau vaizde After saligatvis yra kurkas platesnis nei Before. Paziureciau kaip jie praplatintu saligatvi be projekto paprastuoju remontu, gal turite tokiu pavyzdziu?

    Komentuoti:


  • Horn
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Dauguma suplanuota, bet yra darbų kurie yra Benkūnsko nuopelnas, kaip pvz saltoniškių g. sankryžos rekonsturkcijos sabotažas.
    Šitą dar ilgai prisiminsim. Į vadovėlius bus galima traukti ateities kartoms.

    Komentuoti:

Working...
X