Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • NeViskasTaipPaprasta
    replied
    Parašė Kecal Rodyti pranešimą
    Kas man keisčiausia, kad asfaltą visur lieja ir lies, o grindinio Trakų ir Basanavičiaus gatvėse kaip nesugeba sutvarkyti, taip nesugeba.
    Trakų g. turėtų būti kapitalinis remontas kažkada greit, nes jau prieš metus viešai projektą pristatinėjo. Jei tik nebus dėl kažko į stalčių padėję.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė Kecal Rodyti pranešimą
    Kas man keisčiausia, kad asfaltą visur lieja ir lies, o grindinio Trakų ir Basanavičiaus gatvėse kaip nesugeba sutvarkyti, taip nesugeba. Ir taip ištisais dešimtmečiais. Akyse tik blogėja vaizdas, hmm, reprezentacinėse gatvėse. Vietoje to renkamasi kovoti su troleibusų kontaktiniu tinklu, nes „teršia vaizdą“. Mistika kažkokia.
    Deja Vilniaus Senamiestis iš dalies tiesiog ne iki galo pavykęs turistinis disneilendas turintis potencialo virsti užkampiu. Dėl gerokai numarinto VT ir Baltarusijos pasienio faktoriaus. Realus Centras manau yra vis dar nepastatomas Nacionalinis Stadionas ir miesto plėtra aplink Šiaurinę gatvę. Manau daug politikos čia sukasi. Realus Vilniaus centras turbūt formuosis netgi šiauriau nei NMC, kuris bus net ne Šiaurinis, o Pietinis Vilniaus naujojo centro pakraštys. Tiesiog įvyko Vilniaus amerikanizacija, išsipildžiusi vėlyvojo 1980s svajonė, o vokiška urbanistika yra spėju kryžiuočių užkariautojų urbanistika, ne amerikiečiai su analogiška laisvės kova kaip mūsų. Prie jūros ("kur valdė kryžiuočiai") ir keliose kurortuose (kur tiesiog pasisekė) tokia pasiliksim pasivaikščiojimams ir netgi šiokioms tokioms car free erezijoms iki tam tikro riboto lygio, kitur sunkiai...
    Paskutinis taisė PoDV; 2025.04.22, 16:22.

    Komentuoti:


  • Kecal
    replied
    Kas man keisčiausia, kad asfaltą visur lieja ir lies, o grindinio Trakų ir Basanavičiaus gatvėse kaip nesugeba sutvarkyti, taip nesugeba. Ir taip ištisais dešimtmečiais. Akyse tik blogėja vaizdas, hmm, reprezentacinėse gatvėse. Vietoje to renkamasi kovoti su troleibusų kontaktiniu tinklu, nes „teršia vaizdą“. Mistika kažkokia.

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    Grindinio fanai nesupranta kad grindinys gerai laiko kai važiuoji arklio traukiamomis karietiomis ir subyra esant normaliam automobilių eismui. Asfaltas yra daug praktiškesnis dalykas.
    Ne tai, kad aš pritariu Vinecko, bet abu teiginiai neteisingi: karietomis mediniais ratais grindinys dar blogiau, nei šiuolaikiniais automobiliais su pakaba ir pneumatinėm padangom. Ilgaamžiškumu irgi grindiniai skųstis negali, gali tarnaut šimtmečius.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Grindinio fanai nesupranta kad grindinys gerai laiko kai važiuoji arklio traukiamomis karietiomis ir subyra esant normaliam automobilių eismui. Asfaltas yra daug praktiškesnis dalykas.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
    Tai gerai, kad ne tavo valia.
    Estetika nėra vienintėlis faktorius priimant tokius sprendimus. Pvz., sukibimas su kelio danga yra gan svarbu, kas gan kenčia su grįstais paviršiais, komfortas - kitas svarbus dalykas. Taip pat klausimas, kiek jau ten ilgaamžiškesnis būtų tas paviršius kai pro jį judėtų Konstitucijos pr. srautai.
    Asfaltas mažiau patikimas. Galime tai pamatyti kas antroje stotelėje. Ten ne lygus asfaltas, o bangos.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Grindinys gerai kur mažas eismo intensyvumas, arba visiškai vidinė istorinio centro dalyje gatvė (pvz. Gedimino prospektas, labai būtų gerai ir Pylimo gatvė, visos svarbesnės gatvės aplink Senamiestį). Kalvarijų gatvė ar juolabiau Konstitucijos prospektas tam netinka.

    Komentuoti:


  • Riedutis
    replied
    Tai gerai, kad ne tavo valia.
    Estetika nėra vienintėlis faktorius priimant tokius sprendimus. Pvz., sukibimas su kelio danga yra gan svarbu, kas gan kenčia su grįstais paviršiais, komfortas - kitas svarbus dalykas. Taip pat klausimas, kiek jau ten ilgaamžiškesnis būtų tas paviršius kai pro jį judėtų Konstitucijos pr. srautai.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Būtų mano valia, aš visus grindinius atnaujinčiau. Senamiestis atrodytų žymiai jaukiau.
    O daug srautų turinčiose gatvėse, pvz kaip Konstitucijos pr/Kalvarijų g. sankryžoje galima dėti šlifuotą grindinį. Atrodys geriau nei asfaltas, laikysis ilgiau, jeigu reikės galima bus išimti grindinį kur reikia ir poro sudėti atgal.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Net ir ne centre. Žaliųjų ežerų gatvės pradžioj irgi yra grindinys.

    Komentuoti:


  • Riedutis
    replied
    O tai taip yra praktiškai ne visur aplink centrą? Ar manote, jog kažkada pirmą kartą klojant asfaltą kažkas varginosi prieš tai grįstą gatvę pilnai išlupti?

    Komentuoti:


  • Alfas Vingys
    replied
    Prie Kalvarijų turgaus irgi yra grindinys, dabar atidengtas

    Komentuoti:


  • Vilniaus gyventojas
    replied
    Konstitucijos pr. - Šeimyniškių g. - Kalvarijų g. sankryža. Niekada nežinojau, kad po asfaltu net ir ten yra išlikęs senas akmeninis grindinys. Panašu, jog greitu metu vėl užasfaltuos ir grindinys vėl pasislėps iki kito perasfaltavimo.
    Attached Files

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Nežinau kur tokią foto dėti tad prašau nukreipkit jei yra tinkamesnė tema.

    Vasaros g sustatė ženklus... matomai kad jų nepražiopsotų...
    Attached Files

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Arba Kirkuto alėja, kurios dalyje net šaligatvio nėra... Blemba, VMS tereikėtų išleisti nutarimą, kad viso miesto mastu, kur eismo juostos, šaligatviai neatitinka šiuolaikinio STR, remontuojamos pagal STR. Ir tokiu nutarimu man atrodo net projektų ruošimo reikalavimą būtų galima apeiti tol kol neišlipama iš gatvės ribų - tiesiog paprasto remonto būdu įgyvendina STR ir viskas. Beje, projektų dabar net paruoštų nesilaikoma, tad...

    Click image for larger version  Name:	Capture.JPG Views:	0 Size:	38,4 kB ID:	2194739
    Click image for larger version  Name:	Capture2.JPG Views:	0 Size:	204,1 kB ID:	2194740

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Va dar viena vieta legendinio ištisinio asfaltavimo. Nors rengiamasi pagal projektą vos ne visą sklypą rekonstruoti, o jie ruošiasi pilti ištisinį asfaltą, kur jo būklė labai gera, o tada matomai kai vykdys projektą naują eksvaldą šalins...

    Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	1170
Size:	142,0 kB
ID:	2194732

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Viršilų g. prasidėjo rekonstrukcijos darbai, kol kas mažoje apimtyje.



    Komentuoti:


  • dziugas99
    replied
    Va dėl šito dalyko opozicijos politikai privalo kreiptis į prokuratūrą ir kitas atitinkamas institucijas. Vyksta tiesiog piktybinis lėšų švaistymas. Daug dalykų galima nurašyti ant kompetencijų trūkumo ar elementaraus kvailumo, bet šiuo atveju net nežinau, neturiu jokio paaiškinimo. Labiausiai linkstu link to, kad gal VMS tokiu būdu tikrina ribas kaip nusikalstamai gali elgtis nesulaukdami realių pasekmių? Skamba kaip nučiuožusi sąmokslo teorija, bet kitų variantų tiesiog nesugalvoju.

    Komentuoti:


  • Skeptikas
    replied
    Būtų įdomu kaip ten jie išties sugalvoja kur eksvalduoti, nes tikrai jokios logikos nesimato. Kažką pudrino dėl lazerių skanavimo, gal jiems reikia prasivalyti lidar objektyvą. Dar vienas įdomesnių: Žygio g. (kur asfaltas visiškai lygus iki tiek, kad gyvenamaja zona tapkutė spaudžiama iki galo), Subačiaus g. didelis gabalas, kur prieš 4 metus keista danga (neatrodo susidevėjusi, o šaligatvis apgailėtino pločio). Kas įdomu, tai Šnipiškėse link NMC vėl nenumatyta sutvarkyti nei viena gatvė, panašu duodama vystytojams daryti kas išeina, o rajonas bus pigių vienas su kitu ryšio neturinčių sprendimų kratinys.

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Vilniuje pradedamas gatvių remonto sezonas: sostinėje nebeliks prastos būklės gatvių, bus remontuojami tiltai

    https://vilnius.lt/naujienos/vilniuj...hELrEaBe7R2Ijw

    Žemėlapis

    Senamiesti toliau negailėstingai asfaltuos, net tokią gatvę, kaip Liejyklos, kur danga puikios būklės ir joje mėgstama pademonstruoti auromobilių įsibėgejimo galimybes (o ypač vakarais ir naktimis)

    Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	2211
Size:	199,4 kB
ID:	2191786Click image for larger version

Name:	1.JPG
Views:	2167
Size:	86,4 kB
ID:	2191787
    Click image for larger version

Name:	2.JPG
Views:	2156
Size:	133,9 kB
ID:	2191788

    Komentuoti:

Working...
X