Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • mantasm
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Klausimas ar to realiai reikia, kitose gatvėse kilometriniai kamščiai būna, o čia turbūt keliasdešimt metrų max.
    Tada gal reikia naikint ir 2+2 likusioj atkarpoj. Dabar bent tarp kapinių ir mazgo su Drujos gatve gaunasi bereikalingi asfalto laukai. Retai ten važinėju piko metu, bet gal ir likusioj atkarpoj iki Liepkalnio gatvės nereikia tokių pločių.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą
    Net ir panaikinus šaligatvį, vistiek netilps 2+2. Net ir 2+1 vargu ar tilptų.
    Klausimas ar to realiai reikia, kitose gatvėse kilometriniai kamščiai būna, o čia turbūt keliasdešimt metrų max.
    Paskutinis taisė Lettered; 2025.09.19, 09:18.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Paversti tiek Sukilėlių, tiek Rasų gatves vienpusėmis, leidžiant eismą po 2 juostas į vieną pusę ir taip užžiedinant, atrodo visai racionalus variantas. Galbūt su jungiamąja gatve tarp Rasų ir Sukilėlių palei kapinių šiaurinę tvorą, ten užtektų išpirkti dalį kelių sklypų:


    Tuo pačiu turėtų ir atlaisvėti Rasų/Sukilėlių/Dunojaus sankryža:

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Net ir panaikinus šaligatvį, vistiek netilps 2+2. Net ir 2+1 vargu ar tilptų.

    Komentuoti:


  • RamasN
    replied
    Nėra ten realistiškų variantų sutvarkyti viską pagal standartus, nekeičiant eismo kategorijų. Kapų nieks neiškelinės. Tunelio ir estakados nedarys.

    Pigiausia alternatyva - deprioritetizuoti auto eismą, daryti lėto eismo gatvę, bet surasti, pro kur kitur kompensuoti didesniu pralaidumu. O čia bėda, kad net ir bukai paėmus "flomasterį" nėra kur piešti ant žemėlapio.

    Pritarčiau tam ekonomiškam variantui kaip realistiškiausiam - t.y. naikint pėsčiųjų eismą tarpe tarp kapinių. Tik tas Geležinės gatvės išsiraitymas labai trukdo sugalvot kažką normalesnio pėstiesiems.

    Parašė spekas Rodyti pranešimą
    Su Rasų kapinių arterija labai blogai tai, kad be estakados ar tunelio nematau alternatyvos pėsčiųjų susisiekimui. Pvz net darant ekonominį variantą kuomet paliekamos dvi juostos, tada tarp tvorų panaikinti pseudošaligatvius, greičio kalnelius ir ne vietoje įrengtą perėją bei paleisti eismą ant 50 kmh, vis tiek lieka pėsčiųjų infros dilema. Nagrinėjau variantus organizuoti taką bent vienoje pusėje kapinių teritorija, tai gaunasi, kad arba nerandu apskritai kur jį įrengi, arba takas gaunasi pernelyg vingiuotas.

    Darant ekonominį variantą gaunasi taip, kad virš kapinių reikia statyti viadukus pėstiesiems... Tai tuomet gal jau geriau tiesiog transportui statyti viaduką, o apačioje susisiekimas lieka pėstiesiems, kapinių erdvės bent dalinai galima sakyti susijungia į vientisą teritoriją, bei turėtų triukšmas sumažėti.

    Dar yra variantas iškelti kapus.

    Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	965
Size:	89,5 kB
ID:	2221028

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Su Rasų kapinių arterija labai blogai tai, kad be estakados ar tunelio nematau alternatyvos pėsčiųjų susisiekimui. Pvz net darant ekonominį variantą kuomet paliekamos dvi juostos, tada tarp tvorų panaikinti pseudošaligatvius, greičio kalnelius ir ne vietoje įrengtą perėją bei paleisti eismą ant 50 kmh, vis tiek lieka pėsčiųjų infros dilema. Nagrinėjau variantus organizuoti taką bent vienoje pusėje kapinių teritorija, tai gaunasi, kad arba nerandu apskritai kur jį įrengi, arba takas gaunasi pernelyg vingiuotas.

    Darant ekonominį variantą gaunasi taip, kad virš kapinių reikia statyti viadukus pėstiesiems... Tai tuomet gal jau geriau tiesiog transportui statyti viaduką, o apačioje susisiekimas lieka pėstiesiems, kapinių erdvės bent dalinai galima sakyti susijungia į vientisą teritoriją, bei turėtų triukšmas sumažėti.

    Dar yra variantas iškelti kapus.

    Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	965
Size:	89,5 kB
ID:	2221028

    Komentuoti:


  • Agas
    replied
    Parašė Knope Rodyti pranešimą
    Ruošiama asfaltavimui Gilužio g. Pilaitėje.

    Click image for larger version

Name:	20250918_080048.jpg
Views:	1185
Size:	1,53 MB
ID:	2220914
    Na ką, panašu bus eilinis VMS "laikinas" gatvės asfaltavimas, nepadarant šaligatvių, dviračių takų, apšvietimo ir t.t... Nieko geriau ir negalima tikėtis iš auto proteguojančios savivaldybės.

    Komentuoti:


  • Julius.ste
    replied
    Tiek Sukilėlių, tiek Rasų gatvės yra B kategorijos. Kaip alternatyvus variantas galbūt pasiteisintų vienpusis eismas. Sukilėlių g. judėjimas vyksta į Batoro g. pusę, o Rasų g. - Dunojaus g. link. Pėstiesiems šiuo atveju nelabai kas pagerėtų. Bet gal automobilių eismas geriau organizuotųsi.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
    Per Rasų kapines būtų gerai.

    Ten B kategorijos gatvė, ir taip kaip yra, yra blogai. Negali būti 100 m atkarpoje 3 "gulinčių policininkų", kai yra B kategorija.
    Mašinoms ten blogai, bet dar dar. Blogiausia pėstiesiems. Šaligatvis tokio pločio, kad prasilenkt sunku, nekalbant apie vežimėlius, praspirtukininkus ir t.t. O eismo ant tų siauručių šaligatvių ne tiek ir mažai. Šlykšti vieta tiek eismo dalyviams, tiek kapinių lankytojams.

    Komentuoti:


  • Riedutis
    replied
    Parašė ttttt Rodyti pranešimą

    Tai gal reiktų pagalvoti prieš atstakant į kažką? Ar jūs galvojat, kad čia apie Viršuliškių kapines buvo parašyta "vienos svarbiausių šalyje", "istorinės" ir "kultūros paveldo saugoma teritorija"?
    Būtent taip ir pagalvojau, rašydamas "...tarp jų eina labai patogaus pločio tarpas." ir turėjau omeny numatytą tarpą tarp esamų kapinių (nes daugelis mano, jog ten per pačias kapines ta atkarpa eitų); o komentarą apie "estakadą" suinterpretavau kaip hiperbolizaciją; todėl ir pasirodė labai jau perteklinis rajoninių kapinių įvertinimas.

    Na ką, iš visų teksto suvokimo niuansų, kuriuos tenka matyti kitų atžvilgiu šiame forume, šis turbūt vienas švelnesnių.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Pristatytas mašinas, matomas nuotraukoje, vadina autolaužynu.

    Komentuoti:


  • Knope
    replied
    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
    Autolaužynas po kaire?
    Tas servisas? Po dešine. Foto nuo Bitėnų g.

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Autolaužynas po kaire?

    Komentuoti:


  • Knope
    replied
    Ruošiama asfaltavimui Gilužio g. Pilaitėje.

    Click image for larger version

Name:	20250918_080048.jpg
Views:	1185
Size:	1,53 MB
ID:	2220914

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė abruo Rodyti pranešimą

    Estakadą virš tuščio gatvei palikto ploto tam, kad būtų mažiau triukšmo? Ar daug ten tose kapinėse besilankančių, kad juos kankintų triukšmas? Bus galima triuškmą izoliuojančias sieneles įrengti, tai jau bus su kaupu.
    Blogiausiu atveju “užkasti” gatvę. Tiesti žemės lygyje, bet padaryti ale tunelį. Kad garso nebūtų ir “pieva” žaliuotų.

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą
    Ateityje nebus taip baugu sujungti Ozo g. ir Šešuolių gatves per Sudervės kapines, galbūt ir ten įrengiant estakadą, kad laisvai būtų galima po apačia judėti, o triukšmo smarkiai nepadidėtų.
    Estakadą virš tuščio gatvei palikto ploto tam, kad būtų mažiau triukšmo? Ar daug ten tose kapinėse besilankančių, kad juos kankintų triukšmas? Bus galima triuškmą izoliuojančias sieneles įrengti, tai jau bus su kaupu.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Per Rasų kapines būtų gerai.

    Ten B kategorijos gatvė, ir taip kaip yra, yra blogai. Negali būti 100 m atkarpoje 3 "gulinčių policininkų", kai yra B kategorija.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą

    Ilgiau pagalvojus ir neskubant emocingai reaguoti, tai tokia estakada yra pakankamai geras variantas. Kažko kito ten nepadarysi: esamos gatvės neišplatinsi, požeminio tunelio irgi neiškasi, nes šalia dabartinės gatvės jau kapai. Iš esmės įrengus atramas šonę (ant dabartinių šaligatvių) ir esamą gatvę pavertus pėsčiųjų aleja būtų galima turėti ir normalią gatvę viršuje ir pašalinti triukšmo šaltinį iš už kapinių tvoros. Dabartine siaura, triukšminga tranzitinė gatvę be normalių šaligatvių kertanti kapines yra labai blogai. Po estakada jas būtų galima apjungti ir užtikrinti bent jau patogų susisiekimą pėsčiomis ar dviračiu.
    Pritariu, kad daugiau privalumų negu trūkumų. Išlaikomas vienodas juostų skaičius, pėstiesiems ir gal net dviratininkams eismas pagerėja.
    Ateityje nebus taip baugu sujungti Ozo g. ir Šešuolių gatves per Sudervės kapines, galbūt ir ten įrengiant estakadą, kad laisvai būtų galima po apačia judėti, o triukšmo smarkiai nepadidėtų.

    Komentuoti:


  • ttttt
    replied
    Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
    Mes čia apie Rasų kapines ar apie pratęsiamą Ozo g. (kuri irgi eina šalia kapinių) kalbame?
    Aš kalbu apie Ozo g.
    Rasų g. tas pakeltas kelias tai absurdas. Ten tikrai reikia ilgiau pagalvoti, kaip racionaliai eismą sutvarkyti.
    Tai gal reiktų pagalvoti prieš atstakant į kažką? Ar jūs galvojat, kad čia apie Viršuliškių kapines buvo parašyta "vienos svarbiausių šalyje", "istorinės" ir "kultūros paveldo saugoma teritorija"?

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
    Rasų g. tas pakeltas kelias tai absurdas. Ten tikrai reikia ilgiau pagalvoti, kaip racionaliai eismą sutvarkyti.
    Ilgiau pagalvojus ir neskubant emocingai reaguoti, tai tokia estakada yra pakankamai geras variantas. Kažko kito ten nepadarysi: esamos gatvės neišplatinsi, požeminio tunelio irgi neiškasi, nes šalia dabartinės gatvės jau kapai. Iš esmės įrengus atramas šonę (ant dabartinių šaligatvių) ir esamą gatvę pavertus pėsčiųjų aleja būtų galima turėti ir normalią gatvę viršuje ir pašalinti triukšmo šaltinį iš už kapinių tvoros. Dabartine siaura, triukšminga tranzitinė gatvę be normalių šaligatvių kertanti kapines yra labai blogai. Po estakada jas būtų galima apjungti ir užtikrinti bent jau patogų susisiekimą pėsčiomis ar dviračiu.

    Komentuoti:

Working...
X