Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai
Collapse
X
-
Kalba apie Neries kratinės projektą tarp Žaliojo ir baltojo tiltų:
Laura Kairienė išsakė nuomonę, jog norint tęsti naujai užsakyto – Neries krantinės projekto rengimą, reikėtų patikslinti užduotį UAB „Urban Line“ projektuotojams, bei pasiūlė užfiksuoti gatvės važiuojamosios dalies eismo juostų plotį. Meras pabrėžė, kad užduotyje neturi būti prioriteto mažinti asfalto dangos plotį. Estetinis vaizdas turi būti kuriamas kitomis priemonėmis, Neries krantinės pusėje. Tikslas – turėti joje sutvarkytą dviračių ir pėsčiųjų taką, sukuriant tinkamą jungtį su kitomis miesto dviračių trasos atkarpomis. Kalbant apie kitą A. Goštauto gatvės pusę – svarbu įvertinti gatvės pločio keitimo galimybę bei tikslingumą ir suderinti dangas. Projektas turi parengtas, maksimaliai atsižvelgiant į viešojo transporto infrastuktūros poreikius.
Infrastruktūros grupės vadovas Ilja Karužis papildė: plėtojant projektą svarbu maksimaliai atsižvelgti ir į požeminę inžinerinių tinklų infrastuktūrą, kuri A. Goštauto gatvėje labai tanki. Dėl šios priežasties aktualus ir bortų perkėlimo klausimas – jų, kiek įmanoma, negalima judinti, kad būtų kuo mažiau intervencijos. Dėl gatvės: svarbiausia užduotis – dangų atnaujinimas ir želdinių atkūrimas. A. Goštauto gatvę išbraukus iš Neries krantinės projekto, šiai teritorijos daliai Savivaldybei pakaktų parengti schemą, ją pagal tvarką paviešinti, ir atlikti kaip paprastą gatvės remontą, kuriam taikomos paprastintos procedūros, sutaupant laiką, kaštus.
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Dėl Nemenčinės plento dvirtakio paskirties, tai ten nemaža dalis srauto buvo vietiniai sodininkai minantysi ki Norfos ledų su alum, grybautojai, žvejai ir t.t. Kas sakyčiau yra grynai komūtacija.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Jis reikalingas išimtinai tik rekreaciniam mynimui, tame tarpe ir man, kai noriu prasimimt pem km. Visgi turėtų būti savaime suprantama, kad absoliutus prioritetas turėtų būti ne rekreaciniams, o realioms kelionėms mieste naudojamiems (t.y. commute) takams.
Papildysiu: ir net filosofiškai sakyčiau, prioritetas turėtų būti rekreacijos skatinimas naudojant alternatyvias transporto priemones (dviračiais iki ežero nuvažiuot palei Nemenčinės pl., vietoje auto, dviračiais nuvažiuoti iki miesto centro, pagerti kavos, suvalgyti kroiusantą, ir parminti namo, vietoje auto, ir t.t.). Žmonės magiškai neperlips iš auto į dviračius, jei iki tol bent kelis sezonus nebus komfortabiliai pravažinėję rekreaciškai ir supratę, kad visgi įmanoma ilgesnius atstumus nuvažiuoti be auto.
Žodžiu, visa ši beletristika: šiuo atveju, viena paskirtis (rekreacinė) kitos nepaneigia (transportacinė).Paskutinis taisė Riedutis; 2024.04.11, 08:23.
- 8 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąPrioritetai nevisai aiškūs, tik dėl paskutinės sentencijos nesutikčiau. Nemenčinės pl. dviračių takas tikrai reikalingas daug kam.
- 12 patinka
Komentuoti:
-
Prioritetai nevisai aiškūs, tik dėl paskutinės sentencijos nesutikčiau. Nemenčinės pl. dviračių takas tikrai reikalingas daug kam.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Šiek tiek dar dėl Vilniaus prioritetų.- Valakampių tiltas avarinės būklės, tačiau uždaromas Goštauto g. viadukas remontui.
- Senamiestyje ir prie savivaldybės (Kalvarijų g.) takai apverktinos būklas, tačiau Grinda perkloja šaligatvius Gynėjų g. atkarpje nuo A. Goštauto g. iki Lukiškių g. bei salelėse.
- Miestas visą dieną dūsta nuo kamščių išvažiavimuose (Gariūnai ir Tarandė/Avižieniai), tačiau rekonstruojama ne tokia strategiškai svarbi atkarpa Nemenčinės plente.
- Miesto tikslas mažinti automobilinių kelionių skaičių, tačiau jokių projektų dviračių takams ar VT gerinimui nėra paskelbta, o rekonstruojama atkarpa, kuri skatins keliauti su automobiliu (Nemenčinės pl. dv. takas bus skirtas sportininkams arba trenktiems, kurie ilgai ir nuobodžiai mins iš vieno miesto į kitą).
- 13 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimąYra ir kitų keistenybių Panerių gatvėje. Štai tipinis pavyzdys kas pridaryta su įvažiavimais. Matosi ir seni spinduliai ir naujos įvažiavimo plokštės. Neužteks nei tos 5m pločio eismo juostos, kad užsisukt į tokį tarpelį.
Įtariu čia panaši istorija.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė CreatiumKurioje čia vietoje?
Komentuoti:
-
-
O Dieve, stebint kas vyksta mieste su infra, aš jau lūžtu vienas sedėdamas prie kompo balsu ypač po paskutinių kelių pranešimų skirtingose temose.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Dėl to ir eksvaldavo neilgalaikės kokybės mišiniais, tuoj atsiras duobės ir nebelakstys niekas. Nes sankryžos zonoje jau naujas asfaltas pradėjęs trupėti.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
-
Užsakys PAV, pakoreaguos DP, išpirks NT, pristatys PP, pradės rengt TP, perasfaltuos status quo = kiekvienam išsirink po 1 ir bus strateginis progresas
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Planuose – gatvių rekonstrukcijos, strateginiai projektai ir ramaus eismo gatvės
https://structum.lt/vilniuje-tesiami...120-km-gatviu/
,,Per ateinančius kelerius metus Vilniaus miesto savivaldybė planuoja įgyvendinti dar 7 strateginius susisiekimo infrastruktūros projektus. Šiame sąraše:
1. Nemenčinės pl. rekonstrukcija, kuri bus pradėta jau šiemet,
2. Abiejų Tautų Respublikos plento rekonstrukcija,
3. Gariūnų–Jočionių sankryžos rekonstrukcija,
4. Tarandės g. rekonstrukcija,
5. Mykolo Lietuvio g. statybos, Mokslininkų g. ir
6. Mokslininkų–Geležinio Vilko g. sankryžos rekonstrukcija ir kt.
Šiuo metu rengiamasi ir 54 sostinės gatvių rekonstrukcijai, ruošiami rekonstrukcijų projektai. Didžioji dalis rekonstrukcijų projektų prasidės kitąmet.
Kartu dėmesys skiriamas ir 40-čiai intensyvaus eismo gyvenamųjų kvartalų gatvių, kurios ilgainiui taps ramaus eismo gatvėmis.
Ramaus eismo gatvės bus skirtos užtikrinti saugumą pėstiesiems ir mikrojudumo transporto naudotojams išnaudojant tą pačią gatvės erdvę ten, kur vyrauja vidiniai namų kvartalai, viešosios įstaigos, yra didelė gyventojų koncentracija. Projektuojant ramaus eismo gatves didelis dėmesys bus skirtas gyventojų įtraukimui į sprendimų priėmimą, vyks viešos konsultacijos, apklausos ir kūrybinės dirbtuvės.''
Kyla klausimai punktams:
2. Pajudės plento Trakai-Vilnius rekonstrukcija ir pagaliau turėsime 4 juostas ir du lygius?
3. Jočionių sankryža?.. Kuri čia tokia - turima mintyje Gariūnų šviesoforinę sankryžą, jos pertvarkymą į du lygius? Būtų labai gerai.
5. Visgi pajudės Lietuvio / Mokslininkų tiesimas?
6. GV/Mokslininkų reikia dviejų lygių.
O šiaip pažiūrėsime kiek čia eilinės propagandos, o kiek bus realiai daroma. Turint mintyje eksvaldavimo fetišą, gal jis visgi šiose vietose pasireikš naudingai ir pramuš bent kelių šių minimų darbų delsimą?
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Nes ten buvo tik piarinė akcija sklypų vertei užkelti.
Man čia bus savotiškas lakmuso popierėlis, kaip išspręs su pertekliniais asfalto kvadratais perėjoje: a) sutrumpins perėją fiziškai; b) susuks stulpelius; c) paliks asfalto laukymę, kaip vaikystėje be cirkų
Komentuoti:
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Kai Kalvarijų g. tai visi verkia kaip čia nesugebama pakeist trinkelių šaligatvyje, net jeigu po kelių metų bus visa gatvė tvarkoma. Čia, kai keičia asfaltą, dabar vėl visi verkia kaip čia negalima palaukti kelių metų iki projekto.
Vaikų darželis, ne kitaip.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė KEdas Rodyti pranešimą
Subrendusiam jaunuoliui nekyla įtarimų, kad šaligatvius galima keisti po plytelę o eksvalduoti tokiais gabaliukais nėra pigu? Tuo labiau eksvalduoti plotą, kurį po to uždažys ir „papuoš“ kuoliukais.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Kai Kalvarijų g. tai visi verkia kaip čia nesugebama pakeist trinkelių šaligatvyje, net jeigu po kelių metų bus visa gatvė tvarkoma. Čia, kai keičia asfaltą, dabar vėl visi verkia kaip čia negalima palaukti kelių metų iki projekto.
Vaikų darželis, ne kitaip.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąIroniška, kad piktinamasi, kad Kareivių gatvėje atsiranda A juosta nes automobiliams juostų nepadaugėja - kiek buvo 2 su juostomis posūkiams (dėl šitų faktas - tokio lygio gatvėje jų nereikia), tiek ir lieka.
O šiaip tai iš tiesų panašu, kad projektas tikrai bus koreguojamas. Visiškai nesuvesta su Kareivių g. atkarpa tarp Kalvarijų g. ir Verkių g., nevertinami Verkių g. dviračių takai (tiek nuo Ogmios, tiek būsimas nuo autobusų parko).
Komentuoti:
Komentuoti: