Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Knope
    replied
    Ruošiama asfaltavimui Gilužio g. Pilaitėje.

    Click image for larger version

Name:	20250918_080048.jpg
Views:	759
Size:	1,53 MB
ID:	2220914

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė abruo Rodyti pranešimą

    Estakadą virš tuščio gatvei palikto ploto tam, kad būtų mažiau triukšmo? Ar daug ten tose kapinėse besilankančių, kad juos kankintų triukšmas? Bus galima triuškmą izoliuojančias sieneles įrengti, tai jau bus su kaupu.
    Blogiausiu atveju “užkasti” gatvę. Tiesti žemės lygyje, bet padaryti ale tunelį. Kad garso nebūtų ir “pieva” žaliuotų.

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą
    Ateityje nebus taip baugu sujungti Ozo g. ir Šešuolių gatves per Sudervės kapines, galbūt ir ten įrengiant estakadą, kad laisvai būtų galima po apačia judėti, o triukšmo smarkiai nepadidėtų.
    Estakadą virš tuščio gatvei palikto ploto tam, kad būtų mažiau triukšmo? Ar daug ten tose kapinėse besilankančių, kad juos kankintų triukšmas? Bus galima triuškmą izoliuojančias sieneles įrengti, tai jau bus su kaupu.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Per Rasų kapines būtų gerai.

    Ten B kategorijos gatvė, ir taip kaip yra, yra blogai. Negali būti 100 m atkarpoje 3 "gulinčių policininkų", kai yra B kategorija.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą

    Ilgiau pagalvojus ir neskubant emocingai reaguoti, tai tokia estakada yra pakankamai geras variantas. Kažko kito ten nepadarysi: esamos gatvės neišplatinsi, požeminio tunelio irgi neiškasi, nes šalia dabartinės gatvės jau kapai. Iš esmės įrengus atramas šonę (ant dabartinių šaligatvių) ir esamą gatvę pavertus pėsčiųjų aleja būtų galima turėti ir normalią gatvę viršuje ir pašalinti triukšmo šaltinį iš už kapinių tvoros. Dabartine siaura, triukšminga tranzitinė gatvę be normalių šaligatvių kertanti kapines yra labai blogai. Po estakada jas būtų galima apjungti ir užtikrinti bent jau patogų susisiekimą pėsčiomis ar dviračiu.
    Pritariu, kad daugiau privalumų negu trūkumų. Išlaikomas vienodas juostų skaičius, pėstiesiems ir gal net dviratininkams eismas pagerėja.
    Ateityje nebus taip baugu sujungti Ozo g. ir Šešuolių gatves per Sudervės kapines, galbūt ir ten įrengiant estakadą, kad laisvai būtų galima po apačia judėti, o triukšmo smarkiai nepadidėtų.

    Komentuoti:


  • ttttt
    replied
    Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
    Mes čia apie Rasų kapines ar apie pratęsiamą Ozo g. (kuri irgi eina šalia kapinių) kalbame?
    Aš kalbu apie Ozo g.
    Rasų g. tas pakeltas kelias tai absurdas. Ten tikrai reikia ilgiau pagalvoti, kaip racionaliai eismą sutvarkyti.
    Tai gal reiktų pagalvoti prieš atstakant į kažką? Ar jūs galvojat, kad čia apie Viršuliškių kapines buvo parašyta "vienos svarbiausių šalyje", "istorinės" ir "kultūros paveldo saugoma teritorija"?

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
    Rasų g. tas pakeltas kelias tai absurdas. Ten tikrai reikia ilgiau pagalvoti, kaip racionaliai eismą sutvarkyti.
    Ilgiau pagalvojus ir neskubant emocingai reaguoti, tai tokia estakada yra pakankamai geras variantas. Kažko kito ten nepadarysi: esamos gatvės neišplatinsi, požeminio tunelio irgi neiškasi, nes šalia dabartinės gatvės jau kapai. Iš esmės įrengus atramas šonę (ant dabartinių šaligatvių) ir esamą gatvę pavertus pėsčiųjų aleja būtų galima turėti ir normalią gatvę viršuje ir pašalinti triukšmo šaltinį iš už kapinių tvoros. Dabartine siaura, triukšminga tranzitinė gatvę be normalių šaligatvių kertanti kapines yra labai blogai. Po estakada jas būtų galima apjungti ir užtikrinti bent jau patogų susisiekimą pėsčiomis ar dviračiu.

    Komentuoti:


  • Riedutis
    replied
    Mes čia apie Rasų kapines ar apie pratęsiamą Ozo g. (kuri irgi eina šalia kapinių) kalbame?
    Aš kalbu apie Ozo g.
    Rasų g. tas pakeltas kelias tai absurdas. Ten tikrai reikia ilgiau pagalvoti, kaip racionaliai eismą sutvarkyti.

    Komentuoti:


  • Košutas
    replied
    Parašė Perfect Rodyti pranešimą
    Atsiprašau, bet negi yra manančių, kad inteligentija leis pabandyti pastatyti transporto viaduką "virš" Čiurlionio ir Basanavičiaus kapų (nesvarbu, kad jie yra toliau ir nepatektų po viaduku), tai pagalvokite dar kartą. Net sovietmečiu tos gatvės neišplatino.
    Didž. gerb. tautos vyrus galėtų perlaidoti suburbinėse kapinėse pvz. Karveliškėse, kad lankytojai galėtų autotransportu atvažiuoti iki pat kapų.

    Komentuoti:


  • Nikas
    replied
    O ne meras gyvena toj pusėj už kapinių? Jo tempais, tuoj ir statybos prasidės

    Komentuoti:


  • Perfect
    replied
    Parašė Riedutis Rodyti pranešimą

    Tik nereikia čia iš oro apie kažkokias "istorines" "ir tikriausiai svarbiausias kapines šalyje" fantazuoti. Ten tarp jų eina labai patogaus pločio tarpas.


    Atsiprašau, bet negi yra manančių, kad inteligentija leis pabandyti pastatyti transporto viaduką "virš" Čiurlionio ir Basanavičiaus kapų (nesvarbu, kad jie yra toliau ir nepatektų po viaduku), tai pagalvokite dar kartą. Net sovietmečiu tos gatvės neišplatino.

    Jeigu kažkam trukdo Sukilėlių g. plotis, siūlau geriau keisti gyvenamąja vietą, nei tikėtis, kad toks viadukas ten galėtų atsirasti. Nebent tunelis arba


    Click image for larger version  Name:	544896464_817891790737900_4985039844615903236_n.jpg Views:	0 Size:	64,8 kB ID:	2220780
    Paskutinis taisė Perfect; 2025.09.17, 11:12.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Neištiktų, nes yra Naugarduko g. išvažiavimas į Tūkstantmečio g. Į abi puses. Čia tam vienam atvejui per 5 metus.
    Teoriškai - taip. Bet praktiškai ten ta sankryža ir taip žiauriai apkrauta, bei didžiąjai daliai Naujamiesčio aplink Savanorių pr. pakankamai sudėtingai pasiekiama.
    Nematau poreikio Vingio parko pakraščiui suteikti kažkokios sakralinės reikšmės ir juodai kovoti dėl kiekvieno kvadratinio metro. Parkas savo funkcija ir esme nuo šalia įrengtos gatvės jungties nenukentėtų, o eismas apylinkėse taptų gerokai sklandesniu. Būtų galima Savanorių pr. atkarpoje sukurti normalų ir veikiantį prioritetą VT.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė ttttt Rodyti pranešimą
    Atsiprašau, bet čia reikia būti su#istu ligoniu, kad pasiūlyti tokią estakadą per istorines ir tikriausiai svarbiausias kapines šalyje, kurios dar ir yra saugoma kultūros paveldo teritorija

    Yra žinoma kieno būtent yra šitas pasiųlymas? Manau visuomenė turi žinoti kas yra šitas klounas, bent jau tam, kad ateityje jokiais būdais jis nebūtų leidžiamas į bent kažkiek svarbias pareigas.






    Paskutinis taisė Lettered; 2025.09.17, 08:34.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė ttttt Rodyti pranešimą
    Atsiprašau, bet čia reikia būti su#istu ligoniu, kad pasiūlyti tokią estakadą per istorines ir tikriausiai svarbiausias kapines šalyje, kurios dar ir yra saugoma kultūros paveldo teritorija
    Kapines, kurios jau seniai turėjo būti iškeltos kitur

    Komentuoti:


  • Riedutis
    replied
    Parašė ttttt Rodyti pranešimą
    Atsiprašau, bet čia reikia būti su#istu ligoniu, kad pasiūlyti tokią estakadą per istorines ir tikriausiai svarbiausias kapines šalyje, kurios dar ir yra saugoma kultūros paveldo teritorija

    Yra žinoma kieno būtent yra šitas pasiųlymas? Manau visuomenė turi žinoti kas yra šitas klounas, bent jau tam, kad ateityje jokiais būdais jis nebūtų leidžiamas į bent kažkiek svarbias pareigas.
    Tik nereikia čia iš oro apie kažkokias "istorines" "ir tikriausiai svarbiausias kapines šalyje" fantazuoti. Ten tarp jų eina labai patogaus pločio tarpas.

    Komentuoti:


  • ttttt
    replied
    Atsiprašau, bet čia reikia būti su#istu ligoniu, kad pasiūlyti tokią estakadą per istorines ir tikriausiai svarbiausias kapines šalyje, kurios dar ir yra saugoma kultūros paveldo teritorija

    Yra žinoma kieno būtent yra šitas pasiųlymas? Manau visuomenė turi žinoti kas yra šitas klounas, bent jau tam, kad ateityje jokiais būdais jis nebūtų leidžiamas į bent kažkiek svarbias pareigas.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Neištiktų, nes yra Naugarduko g. išvažiavimas į Tūkstantmečio g. Į abi puses. Čia tam vienam atvejui per 5 metus.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Zefyras Rodyti pranešimą
    Atsiprašant kam reikalingas įsukimas iš Pietario g. į Savanorių pr., kuriam būtinai reikia dalį Vingio parko nukramtyti?
    Tame pačiame dokumente ir surašyti argumentai šalia schemos. Ten įvažiavimas ne į Savanorių pr., o į Geležinio Vilko g.
    Kadangi naikinamas kairysis posūkis iš Gerosios vilties g., tai visos tos Naujamiesčio dalies išvažiavimas pietvakarių kryptimi lieka tik per vienintelę vietą - savanorių žiedą. Jeigu dėl kažkokios priežasties ta vieta būtų blokuota (avariją, remontas ar kt.) tai ištiktų visiškas eismo kolapsas, nes nebūtų kaip pravažiuoti.

    Komentuoti:


  • JuliusVNO
    replied
    Parašė DKL Rodyti pranešimą

    O gal iš pradžių reiktų dokumentą perskaityti, o komentuoti paskiau...
    Click image for larger version

Name:	Screenshot 2025-09-16 114845.png
Views:	520
Size:	266,8 kB
ID:	2220584
    Click image for larger version

Name:	Screenshot 2025-09-16 114959.png
Views:	521
Size:	337,8 kB
ID:	2220585
    Tiesa, nedaskaičiau, kaltas.

    Komentuoti:


  • Picusiaubas
    replied
    Gerai tik kad neužteks nei pinigų, nei kadencijos šitų nesąmonių įgyvendinimui.

    Komentuoti:

Working...
X