Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Perfect
    replied
    Dėve, dėve. Sakė bus be cirkų, bet tai tikras regresuojantis CYRKAS.

    Komentuoti:


  • Riedis
    replied
    Kalba apie Neries kratinės projektą tarp Žaliojo ir baltojo tiltų:

    Laura Kairienė išsakė nuomonę, jog norint tęsti naujai užsakyto – Neries krantinės projekto rengimą, reikėtų patikslinti užduotį UAB „Urban Line“ projektuotojams, bei pasiūlė užfiksuoti gatvės važiuojamosios dalies eismo juostų plotį. Meras pabrėžė, kad užduotyje neturi būti prioriteto mažinti asfalto dangos plotį. Estetinis vaizdas turi būti kuriamas kitomis priemonėmis, Neries krantinės pusėje. Tikslas – turėti joje sutvarkytą dviračių ir pėsčiųjų taką, sukuriant tinkamą jungtį su kitomis miesto dviračių trasos atkarpomis. Kalbant apie kitą A. Goštauto gatvės pusę – svarbu įvertinti gatvės pločio keitimo galimybę bei tikslingumą ir suderinti dangas. Projektas turi parengtas, maksimaliai atsižvelgiant į viešojo transporto infrastuktūros poreikius.
    Infrastruktūros grupės vadovas Ilja Karužis papildė: plėtojant projektą svarbu maksimaliai atsižvelgti ir į požeminę inžinerinių tinklų infrastuktūrą, kuri A. Goštauto gatvėje labai tanki. Dėl šios priežasties aktualus ir bortų perkėlimo klausimas – jų, kiek įmanoma, negalima judinti, kad būtų kuo mažiau intervencijos. Dėl gatvės: svarbiausia užduotis – dangų atnaujinimas ir želdinių atkūrimas. A. Goštauto gatvę išbraukus iš Neries krantinės projekto, šiai teritorijos daliai Savivaldybei pakaktų parengti schemą, ją pagal tvarką paviešinti, ir atlikti kaip paprastą gatvės remontą, kuriam taikomos paprastintos procedūros, sutaupant laiką, kaštus.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Dėl Nemenčinės plento dvirtakio paskirties, tai ten nemaža dalis srauto buvo vietiniai sodininkai minantysi ki Norfos ledų su alum, grybautojai, žvejai ir t.t. Kas sakyčiau yra grynai komūtacija.

    Komentuoti:


  • Riedutis
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Jis reikalingas išimtinai tik rekreaciniam mynimui, tame tarpe ir man, kai noriu prasimimt pem km. Visgi turėtų būti savaime suprantama, kad absoliutus prioritetas turėtų būti ne rekreaciniams, o realioms kelionėms mieste naudojamiems (t.y. commute) takams.
    Jokie sprendimai tokiame konktekste nėra "either / or" tipo. Apie "geriau jau ten skirtų pinigus" net neverta diskutuoti, nes VMS vienu metu vykdo turbūt šimtus projektų, o ne vieną, du.

    Papildysiu: ir net filosofiškai sakyčiau, prioritetas turėtų būti rekreacijos skatinimas naudojant alternatyvias transporto priemones (dviračiais iki ežero nuvažiuot palei Nemenčinės pl., vietoje auto, dviračiais nuvažiuoti iki miesto centro, pagerti kavos, suvalgyti kroiusantą, ir parminti namo, vietoje auto, ir t.t.). Žmonės magiškai neperlips iš auto į dviračius, jei iki tol bent kelis sezonus nebus komfortabiliai pravažinėję rekreaciškai ir supratę, kad visgi įmanoma ilgesnius atstumus nuvažiuoti be auto.

    Žodžiu, visa ši beletristika: šiuo atveju, viena paskirtis (rekreacinė) kitos nepaneigia (transportacinė).
    Paskutinis taisė Riedutis; 2024.04.11, 08:23.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Prioritetai nevisai aiškūs, tik dėl paskutinės sentencijos nesutikčiau. Nemenčinės pl. dviračių takas tikrai reikalingas daug kam.
    Jis reikalingas išimtinai tik rekreaciniam mynimui, tame tarpe ir man, kai noriu prasimimt pem km. Visgi turėtų būti savaime suprantama, kad absoliutus prioritetas turėtų būti ne rekreaciniams, o realioms kelionėms mieste naudojamiems (t.y. commute) takams.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Prioritetai nevisai aiškūs, tik dėl paskutinės sentencijos nesutikčiau. Nemenčinės pl. dviračių takas tikrai reikalingas daug kam.

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Šiek tiek dar dėl Vilniaus prioritetų.
    • Valakampių tiltas avarinės būklės, tačiau uždaromas Goštauto g. viadukas remontui.
    • Senamiestyje ir prie savivaldybės (Kalvarijų g.) takai apverktinos būklas, tačiau Grinda perkloja šaligatvius Gynėjų g. atkarpje nuo A. Goštauto g. iki Lukiškių g. bei salelėse.
    • Miestas visą dieną dūsta nuo kamščių išvažiavimuose (Gariūnai ir Tarandė/Avižieniai), tačiau rekonstruojama ne tokia strategiškai svarbi atkarpa Nemenčinės plente.
    • Miesto tikslas mažinti automobilinių kelionių skaičių, tačiau jokių projektų dviračių takams ar VT gerinimui nėra paskelbta, o rekonstruojama atkarpa, kuri skatins keliauti su automobiliu (Nemenčinės pl. dv. takas bus skirtas sportininkams arba trenktiems, kurie ilgai ir nuobodžiai mins iš vieno miesto į kitą).

    Komentuoti:


  • tajus2
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
    Yra ir kitų keistenybių Panerių gatvėje. Štai tipinis pavyzdys kas pridaryta su įvažiavimais. Matosi ir seni spinduliai ir naujos įvažiavimo plokštės. Neužteks nei tos 5m pločio eismo juostos, kad užsisukt į tokį tarpelį.
    Kai stačiausi namą buvau susidūręs su panašia situacija, kad kai architektas derino projektą jam buvo pasakyta, kad čia įvažiavimui į kiemą visai nereikia tokio plataus įvažiavimo ir neleisime tiek valstybinės žemės užkloti plytelėmis (nes tarp privataus sklypo ir gatvės yra valstybinė žemė). Tai taip ir sukiojuosi dabar pamažu labai pro siaurą įvažiavimą, nes platesnis įvažiavimas negalimas.

    Įtariu čia panaši istorija.

    Komentuoti:


  • Julius.ste
    replied
    Parašė Creatium
    Kurioje čia vietoje?
    Prie Panerių Vytenio sankryžos (pagal aplinką). GMaps

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Yra ir kitų keistenybių Panerių gatvėje. Štai tipinis pavyzdys kas pridaryta su įvažiavimais. Matosi ir seni spinduliai ir naujos įvažiavimo plokštės. Neužteks nei tos 5m pločio eismo juostos, kad užsisukt į tokį tarpelį.
    Paskutinis taisė Ginthus; 2024.04.09, 08:10.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    O Dieve, stebint kas vyksta mieste su infra, aš jau lūžtu vienas sedėdamas prie kompo balsu ypač po paskutinių kelių pranešimų skirtingose temose.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Dėl to ir eksvaldavo neilgalaikės kokybės mišiniais, tuoj atsiras duobės ir nebelakstys niekas. Nes sankryžos zonoje jau naujas asfaltas pradėjęs trupėti.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    • Pereksvalduojam Panerių gatvę su kosminiais pločiais ir nejaučiamais kalniukais;
    • Skraidantys vairuotojai nuneša šviesoforą;
    • Click image for larger version

Name:	Screen_Shot_2018-10-25_at_11.02.15_AM.jpg
Views:	661
Size:	50,6 kB
ID:	2122642

    Click image for larger version

Name:	Screenshot_20240407_150413_Facebook.jpg
Views:	678
Size:	143,6 kB
ID:	2122643

    Komentuoti:


  • Riedis
    replied


    Užsakys PAV, pakoreaguos DP, išpirks NT, pristatys PP, pradės rengt TP, perasfaltuos status quo = kiekvienam išsirink po 1 ir bus strateginis progresas

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Planuose – gatvių rekonstrukcijos, strateginiai projektai ir ramaus eismo gatvės

    https://structum.lt/vilniuje-tesiami...120-km-gatviu/

    ,,
    Per ateinančius kelerius metus Vilniaus miesto savivaldybė planuoja įgyvendinti dar 7 strateginius susisiekimo infrastruktūros projektus. Šiame sąraše:

    1. Nemenčinės pl. rekonstrukcija, kuri bus pradėta jau šiemet,
    2. Abiejų Tautų Respublikos plento rekonstrukcija,
    3. Gariūnų–Jočionių sankryžos rekonstrukcija,
    4. Tarandės g. rekonstrukcija,
    5. Mykolo Lietuvio g. statybos, Mokslininkų g. ir
    6. Mokslininkų–Geležinio Vilko g. sankryžos rekonstrukcija ir kt.

    Šiuo metu rengiamasi ir 54 sostinės gatvių rekonstrukcijai, ruošiami rekonstrukcijų projektai. Didžioji dalis rekonstrukcijų projektų prasidės kitąmet.

    Kartu dėmesys skiriamas ir 40-čiai intensyvaus eismo gyvenamųjų kvartalų gatvių, kurios ilgainiui taps ramaus eismo gatvėmis.

    Ramaus eismo gatvės bus skirtos užtikrinti saugumą pėstiesiems ir mikrojudumo transporto naudotojams išnaudojant tą pačią gatvės erdvę ten, kur vyrauja vidiniai namų kvartalai, viešosios įstaigos, yra didelė gyventojų koncentracija. Projektuojant ramaus eismo gatves didelis dėmesys bus skirtas gyventojų įtraukimui į sprendimų priėmimą, vyks viešos konsultacijos, apklausos ir kūrybinės dirbtuvės.''

    Kyla klausimai punktams:
    2. Pajudės plento Trakai-Vilnius rekonstrukcija ir pagaliau turėsime 4 juostas ir du lygius?
    3. Jočionių sankryža?.. Kuri čia tokia - turima mintyje Gariūnų šviesoforinę sankryžą, jos pertvarkymą į du lygius? Būtų labai gerai.
    5. Visgi pajudės Lietuvio / Mokslininkų tiesimas?
    6. GV/Mokslininkų reikia dviejų lygių.

    O šiaip pažiūrėsime kiek čia eilinės propagandos, o kiek bus realiai daroma. Turint mintyje eksvaldavimo fetišą, gal jis visgi šiose vietose pasireikš naudingai ir pramuš bent kelių šių minimų darbų delsimą?

    Komentuoti:


  • SoulMulticast
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Nes ten buvo tik piarinė akcija sklypų vertei užkelti.
    Man čia bus savotiškas lakmuso popierėlis, kaip išspręs su pertekliniais asfalto kvadratais perėjoje: a) sutrumpins perėją fiziškai; b) susuks stulpelius; c) paliks asfalto laukymę, kaip vaikystėje be cirkų
    nejuokauk, koks dar lakmuso popierelis? Dejo jie ant jusu lakmusu, aisku paliks kaip yra dabar.

    Komentuoti:


  • Robyla
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą

    Kai Kalvarijų g. tai visi verkia kaip čia nesugebama pakeist trinkelių šaligatvyje, net jeigu po kelių metų bus visa gatvė tvarkoma. Čia, kai keičia asfaltą, dabar vėl visi verkia kaip čia negalima palaukti kelių metų iki projekto.

    Vaikų darželis, ne kitaip.
    Nu ir šiaip - laukiama nuo 2007 m., kiek pamenu. Jau šiai, antrai, iteracijai daugiau nei du metai. Tiesiog kantriųjų, laukiančiųjų tauta. Aš būsiu antras verkšlenantis . Kas kitas?

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė KEdas Rodyti pranešimą

    Subrendusiam jaunuoliui nekyla įtarimų, kad šaligatvius galima keisti po plytelę o eksvalduoti tokiais gabaliukais nėra pigu? Tuo labiau eksvalduoti plotą, kurį po to uždažys ir „papuoš“ kuoliukais.
    Merui reikia rekordinių kiekių. 1000m2 asfalto ar 100m2 plytelių per dieną - kuris arčiau rekordo?

    Komentuoti:


  • KEdas
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą

    Kai Kalvarijų g. tai visi verkia kaip čia nesugebama pakeist trinkelių šaligatvyje, net jeigu po kelių metų bus visa gatvė tvarkoma. Čia, kai keičia asfaltą, dabar vėl visi verkia kaip čia negalima palaukti kelių metų iki projekto.

    Vaikų darželis, ne kitaip.
    Subrendusiam jaunuoliui nekyla įtarimų, kad šaligatvius galima keisti po plytelę o eksvalduoti tokiais gabaliukais nėra pigu? Tuo labiau eksvalduoti plotą, kurį po to uždažys ir „papuoš“ kuoliukais.

    Komentuoti:


  • Zefyras
    replied
    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
    Ironiška, kad piktinamasi, kad Kareivių gatvėje atsiranda A juosta nes automobiliams juostų nepadaugėja - kiek buvo 2 su juostomis posūkiams (dėl šitų faktas - tokio lygio gatvėje jų nereikia), tiek ir lieka.


    O šiaip tai iš tiesų panašu, kad projektas tikrai bus koreguojamas. Visiškai nesuvesta su Kareivių g. atkarpa tarp Kalvarijų g. ir Verkių g., nevertinami Verkių g. dviračių takai (tiek nuo Ogmios, tiek būsimas nuo autobusų parko).
    Pačioje sankryžoje vietoje dabartinių 2 atsiranda 4 juostos (papildoma juosta sukti iš Kareivių g. į Verkių g. ir A juosta pratęsiama iki sankryžos nuo Impuls pusės.

    Komentuoti:

Working...
X