Parašė Lettered
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai
Collapse
X
-
Tada gal reikia naikint ir 2+2 likusioj atkarpoj. Dabar bent tarp kapinių ir mazgo su Drujos gatve gaunasi bereikalingi asfalto laukai. Retai ten važinėju piko metu, bet gal ir likusioj atkarpoj iki Liepkalnio gatvės nereikia tokių pločių.
- 4 patinka
-
Klausimas ar to realiai reikia, kitose gatvėse kilometriniai kamščiai būna, o čia turbūt keliasdešimt metrų max.Parašė mantasm Rodyti pranešimąNet ir panaikinus šaligatvį, vistiek netilps 2+2. Net ir 2+1 vargu ar tilptų.Paskutinis taisė Lettered; 2025.09.19, 09:18.
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Paversti tiek Sukilėlių, tiek Rasų gatves vienpusėmis, leidžiant eismą po 2 juostas į vieną pusę ir taip užžiedinant, atrodo visai racionalus variantas. Galbūt su jungiamąja gatve tarp Rasų ir Sukilėlių palei kapinių šiaurinę tvorą, ten užtektų išpirkti dalį kelių sklypų:

Tuo pačiu turėtų ir atlaisvėti Rasų/Sukilėlių/Dunojaus sankryža:
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Net ir panaikinus šaligatvį, vistiek netilps 2+2. Net ir 2+1 vargu ar tilptų.
Komentuoti:
-
Nėra ten realistiškų variantų sutvarkyti viską pagal standartus, nekeičiant eismo kategorijų. Kapų nieks neiškelinės. Tunelio ir estakados nedarys.
Pigiausia alternatyva - deprioritetizuoti auto eismą, daryti lėto eismo gatvę, bet surasti, pro kur kitur kompensuoti didesniu pralaidumu. O čia bėda, kad net ir bukai paėmus "flomasterį" nėra kur piešti ant žemėlapio.
Pritarčiau tam ekonomiškam variantui kaip realistiškiausiam - t.y. naikint pėsčiųjų eismą tarpe tarp kapinių. Tik tas Geležinės gatvės išsiraitymas labai trukdo sugalvot kažką normalesnio pėstiesiems.
Parašė spekas Rodyti pranešimąSu Rasų kapinių arterija labai blogai tai, kad be estakados ar tunelio nematau alternatyvos pėsčiųjų susisiekimui. Pvz net darant ekonominį variantą kuomet paliekamos dvi juostos, tada tarp tvorų panaikinti pseudošaligatvius, greičio kalnelius ir ne vietoje įrengtą perėją bei paleisti eismą ant 50 kmh, vis tiek lieka pėsčiųjų infros dilema. Nagrinėjau variantus organizuoti taką bent vienoje pusėje kapinių teritorija, tai gaunasi, kad arba nerandu apskritai kur jį įrengi, arba takas gaunasi pernelyg vingiuotas.
Darant ekonominį variantą gaunasi taip, kad virš kapinių reikia statyti viadukus pėstiesiems... Tai tuomet gal jau geriau tiesiog transportui statyti viaduką, o apačioje susisiekimas lieka pėstiesiems, kapinių erdvės bent dalinai galima sakyti susijungia į vientisą teritoriją, bei turėtų triukšmas sumažėti.
Dar yra variantas iškelti kapus.
Komentuoti:
-
Su Rasų kapinių arterija labai blogai tai, kad be estakados ar tunelio nematau alternatyvos pėsčiųjų susisiekimui. Pvz net darant ekonominį variantą kuomet paliekamos dvi juostos, tada tarp tvorų panaikinti pseudošaligatvius, greičio kalnelius ir ne vietoje įrengtą perėją bei paleisti eismą ant 50 kmh, vis tiek lieka pėsčiųjų infros dilema. Nagrinėjau variantus organizuoti taką bent vienoje pusėje kapinių teritorija, tai gaunasi, kad arba nerandu apskritai kur jį įrengi, arba takas gaunasi pernelyg vingiuotas.
Darant ekonominį variantą gaunasi taip, kad virš kapinių reikia statyti viadukus pėstiesiems... Tai tuomet gal jau geriau tiesiog transportui statyti viaduką, o apačioje susisiekimas lieka pėstiesiems, kapinių erdvės bent dalinai galima sakyti susijungia į vientisą teritoriją, bei turėtų triukšmas sumažėti.
Dar yra variantas iškelti kapus.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Na ką, panašu bus eilinis VMS "laikinas" gatvės asfaltavimas, nepadarant šaligatvių, dviračių takų, apšvietimo ir t.t... Nieko geriau ir negalima tikėtis iš auto proteguojančios savivaldybės.Parašė Knope Rodyti pranešimą
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Tiek Sukilėlių, tiek Rasų gatvės yra B kategorijos. Kaip alternatyvus variantas galbūt pasiteisintų vienpusis eismas. Sukilėlių g. judėjimas vyksta į Batoro g. pusę, o Rasų g. - Dunojaus g. link. Pėstiesiems šiuo atveju nelabai kas pagerėtų. Bet gal automobilių eismas geriau organizuotųsi.
Komentuoti:
-
Mašinoms ten blogai, bet dar dar. Blogiausia pėstiesiems. Šaligatvis tokio pločio, kad prasilenkt sunku, nekalbant apie vežimėlius, praspirtukininkus ir t.t. O eismo ant tų siauručių šaligatvių ne tiek ir mažai. Šlykšti vieta tiek eismo dalyviams, tiek kapinių lankytojams.Parašė Fulgur Rodyti pranešimąPer Rasų kapines būtų gerai.
Ten B kategorijos gatvė, ir taip kaip yra, yra blogai. Negali būti 100 m atkarpoje 3 "gulinčių policininkų", kai yra B kategorija.
- 8 patinka
Komentuoti:
-
Būtent taip ir pagalvojau, rašydamas "...tarp jų eina labai patogaus pločio tarpas." ir turėjau omeny numatytą tarpą tarp esamų kapinių (nes daugelis mano, jog ten per pačias kapines ta atkarpa eitų); o komentarą apie "estakadą" suinterpretavau kaip hiperbolizaciją; todėl ir pasirodė labai jau perteklinis rajoninių kapinių įvertinimas.Parašė ttttt Rodyti pranešimą
Tai gal reiktų pagalvoti prieš atstakant į kažką? Ar jūs galvojat, kad čia apie Viršuliškių kapines buvo parašyta "vienos svarbiausių šalyje", "istorinės" ir "kultūros paveldo saugoma teritorija"?
Na ką, iš visų teksto suvokimo niuansų, kuriuos tenka matyti kitų atžvilgiu šiame forume, šis turbūt vienas švelnesnių.
Komentuoti:
-
Tas servisas? Po dešine. Foto nuo Bitėnų g.Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimąAutolaužynas po kaire?
Komentuoti:
-
Blogiausiu atveju “užkasti” gatvę. Tiesti žemės lygyje, bet padaryti ale tunelį. Kad garso nebūtų ir “pieva” žaliuotų.Parašė abruo Rodyti pranešimą
Estakadą virš tuščio gatvei palikto ploto tam, kad būtų mažiau triukšmo? Ar daug ten tose kapinėse besilankančių, kad juos kankintų triukšmas? Bus galima triuškmą izoliuojančias sieneles įrengti, tai jau bus su kaupu.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Estakadą virš tuščio gatvei palikto ploto tam, kad būtų mažiau triukšmo? Ar daug ten tose kapinėse besilankančių, kad juos kankintų triukšmas? Bus galima triuškmą izoliuojančias sieneles įrengti, tai jau bus su kaupu.Parašė PoDV Rodyti pranešimąAteityje nebus taip baugu sujungti Ozo g. ir Šešuolių gatves per Sudervės kapines, galbūt ir ten įrengiant estakadą, kad laisvai būtų galima po apačia judėti, o triukšmo smarkiai nepadidėtų.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Per Rasų kapines būtų gerai.
Ten B kategorijos gatvė, ir taip kaip yra, yra blogai. Negali būti 100 m atkarpoje 3 "gulinčių policininkų", kai yra B kategorija.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Pritariu, kad daugiau privalumų negu trūkumų. Išlaikomas vienodas juostų skaičius, pėstiesiems ir gal net dviratininkams eismas pagerėja.Parašė sleader Rodyti pranešimą
Ilgiau pagalvojus ir neskubant emocingai reaguoti, tai tokia estakada yra pakankamai geras variantas. Kažko kito ten nepadarysi: esamos gatvės neišplatinsi, požeminio tunelio irgi neiškasi, nes šalia dabartinės gatvės jau kapai. Iš esmės įrengus atramas šonę (ant dabartinių šaligatvių) ir esamą gatvę pavertus pėsčiųjų aleja būtų galima turėti ir normalią gatvę viršuje ir pašalinti triukšmo šaltinį iš už kapinių tvoros. Dabartine siaura, triukšminga tranzitinė gatvę be normalių šaligatvių kertanti kapines yra labai blogai. Po estakada jas būtų galima apjungti ir užtikrinti bent jau patogų susisiekimą pėsčiomis ar dviračiu.
Ateityje nebus taip baugu sujungti Ozo g. ir Šešuolių gatves per Sudervės kapines, galbūt ir ten įrengiant estakadą, kad laisvai būtų galima po apačia judėti, o triukšmo smarkiai nepadidėtų.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Tai gal reiktų pagalvoti prieš atstakant į kažką? Ar jūs galvojat, kad čia apie Viršuliškių kapines buvo parašyta "vienos svarbiausių šalyje", "istorinės" ir "kultūros paveldo saugoma teritorija"?Parašė Riedutis Rodyti pranešimąMes čia apie Rasų kapines ar apie pratęsiamą Ozo g. (kuri irgi eina šalia kapinių) kalbame?
Aš kalbu apie Ozo g.
Rasų g. tas pakeltas kelias tai absurdas. Ten tikrai reikia ilgiau pagalvoti, kaip racionaliai eismą sutvarkyti.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Ilgiau pagalvojus ir neskubant emocingai reaguoti, tai tokia estakada yra pakankamai geras variantas. Kažko kito ten nepadarysi: esamos gatvės neišplatinsi, požeminio tunelio irgi neiškasi, nes šalia dabartinės gatvės jau kapai. Iš esmės įrengus atramas šonę (ant dabartinių šaligatvių) ir esamą gatvę pavertus pėsčiųjų aleja būtų galima turėti ir normalią gatvę viršuje ir pašalinti triukšmo šaltinį iš už kapinių tvoros. Dabartine siaura, triukšminga tranzitinė gatvę be normalių šaligatvių kertanti kapines yra labai blogai. Po estakada jas būtų galima apjungti ir užtikrinti bent jau patogų susisiekimą pėsčiomis ar dviračiu.Parašė Riedutis Rodyti pranešimąRasų g. tas pakeltas kelias tai absurdas. Ten tikrai reikia ilgiau pagalvoti, kaip racionaliai eismą sutvarkyti.
- 15 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: