Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus infrastruktūros projektai
Collapse
X
-
Nereguliuojama perėja gali kirsti iki 2 eismo juostų. Tad arba A juosta baigiasi, arba galimas sprendimas kaip išvažiavime iš Pedagoginio žiedo į T. Narbuto g., arba šviesoforai.
Pirmas variantas pasirodė lengvesnis.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Kelis kartus piko metu ten važiavau, tai verčiau būčiau pėsčiom ėjęs. Gal ir būtų daugiau keleivių tokiuose maršrutuose kaip 34, jei ne kamščiai Tuskulėnų–Olandų arterijoje. Plius, A juostą įrengti ten turbūt lengviausia vieta Vilniuje. Tačiau vėl sudirbo. Juk aiškiai nuotraukose matosi, kad ir nenutraukus juostos ties perėjomis išlieka ne mažesnė salelė, nei gauname prie bene kiekvienos šviesoforinės perėjos. O tose dar būna situacijų, kai reikia laukti, kol iš abiejų pusių važinėja mašinos, kai čia – paprasta perėja, kur ir taip privaloma visus pėsčiuosius praleidinėti...
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Ar tik nebus ta galima A juosta susijusi su naujo greitojo maršruto paleidimu po konkurso?
Vakarais atkarpa nuo Apkasų iki žiedo būna totaliai užsikišusi, neretai ją įveikti užtrunka 20+ minučių.
Jei taip, tuomet VMS nors kartą sugebėjo paplanuoti į ateitį dviejų skirtingų kategorijų veiksmus (VT ir eksvaldizacija).
- 2 patinka
Komentuoti:
-
O rimtai Tuskulėnų yra tokia kritinė vieta viešajam transportui, kad būtent čia reikėtų kažkokių A juostų? Aš kaip ir ne prieš, bet nesprendžiama jokia esminė problema jomis. Kodėl trūksta politinės valios A juostas nupiešti, kur jų tikrai reikia - Antakalnio, Goštauto, Narbuto galų gale?
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimąĮvairių gatvių Šnipiškėse projektai laukia nuo kada? Kokių 2018?
Ankščiau buvo populiaru gatves humanizuoti, o dabar sovietinį paveldą betonuoti. Viskas pagal vilniečių norus.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
VMS yra tiek prisimanipuliavus, primelavus, panašu, kad ir gaslight'ino, kad pasiektas įspūdingas lygis.
Mantros buvo tokios:
Kad ką keisti, reikia projektų.
Tada sakė, kad projektai ilgai užtrunka todėl mes jų vengiame.
Kai projektai parengti, jie ignoruojami (Kosciuškos, berods Maironio, berods Radvilaitės, brods Mindaugo ir dar gal dar ką praleidau gatvės)
Tuomet nuo maždaug 2024 išvis į daug ką nusispjauta ir daroma kas kaip nori - projektai velniop, paprastų remontų metu keičiami esminiai gatvės parametrai, ten kur paprastojo remonto metu galima kažką pakeisti į teigiamą pusę neišlipant iš paprastojo remonto gairių bent jau rangovas aiškina, kad mes tada išlipsime iš paprastojo remonto kai tuo metu pats daro nesamones (Vasaros g remontas 2025). Taip pat kenčia senamiestis kur liejamas lištisinis asfaltas, puoselėjami sovietiniai dariniai tokie kaip šaligatviai etc..Tai būtų nieko tokio jei tokiu laukiniu būdu būtų daroma gerai, bet deja taip nėra.
Kokia institucija ar kas yra aukštesnis nei VMS ir galėtų užkirsti kelią tokiai VMS kenkėjiškai veiklai?
PS.
Gaila, kad dėl tokio VMS elgesio kenčia ta pati gera VMS veikla: granitiniai bortai, šaligatvių nutiesimas kur jų nebuvo, lietaus nutekėjimo grotelės bortuose ir dar kas ko galbūt nepaminėjau.Paskutinis taisė spekas; 2025.07.20, 14:11.
- 8 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Bluefox Rodyti pranešimąKalvarijų g. remontas. Naiviai tikėjausi, kad po tiek metų laukimo nebus tiesiog aksfaltavimas. Bet panašu, kad bus. Kalvarijų turgaus st. palikta įvaža A juostoje, nors ant šaligatvio vietos labai nedaug, palikta ir Broniaus Lauarinavičiaus st, spėju tas bus ir Žalgirio st. kur išvis laukimo peronas prie pat gatvės. Kas netingite, parašykite, gal išgirs dar
Kažkaip tokiais momentais labai svyra rankos būti tuo aktyviu piliečiu ir stengtis, kad infrastruktūra būtų visiems patogesnė.
- 14 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąTuskulėnų g. gal ten tipo parkingui gatvėje vietos daroma? Nu nes A juostų plėtra ten nebuvo numatyta ir poreikio nelabai yra. O parkingas gi dabar centrinė tema yra.
P.S. Kelt vėją manau reikėtų ne tiek dėl pačių darbų, kiek dėl visiško nederinimo su gyventojais. Vykdo paprastus remontus, bet realiai keičia krūvą parametrų. Turėtų bent viešinti brėžinius.
Jeigu bus parkavimas, tai prieš perėją bus vingis, todėl pralėkti 120 vienoje juostoje nepavyks.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Tuskulėnų g. gal ten tipo parkingui gatvėje vietos daroma? Nu nes A juostų plėtra ten nebuvo numatyta ir poreikio nelabai yra. O parkingas gi dabar centrinė tema yra.
P.S. Kelt vėją manau reikėtų ne tiek dėl pačių darbų, kiek dėl visiško nederinimo su gyventojais. Vykdo paprastus remontus, bet realiai keičia krūvą parametrų. Turėtų bent viešinti brėžinius.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąNežinau dėl Fabijoniškių g., o ir šiaip nesu specialistas šioje srityje, bet čia kažkokia technika naudojama asfaltavimo. Pirma dideliais lopais sutvarko blogiausias atkarpas ar net labai grubiai užasfaltuoja pilnai viską. Tada palieka kelioms savaitėms, tada viską švariai nuskuta ir jau deda normalų lygų sluoksnį. Čia šitas dalykas kartojasi visose gatvėse.
Komentuoti:
-
Iš miesto aksfaldavimo temos. Daug kas jau paminėta, bet dar šis tas naujo.
Visų pirma nepagaunu, kodėl atsirado praktika išlieti asfaltą, o tada keisti bortus, pjaustyti dėl įvairių šulinių:
Tuskulėnų g.
Ne iš pirmo karto pavyko suprasti, kas čia bus. Pirmiausia atrodė, jog bus padaryta platesnė žalia juosta per vidurį, bet atrodo, kad turėsime naują Savanorių prospekto A juostos variantą, kuri tris kartus nutrūks ties perėjomis. Nežinau, kodėl tokie gatvės modifikavimai neturėtų būti viešinami visuomenei susipažinti, norėčiau, kad keistųsi tokia praktika. Mano asmeniniu vertinimu, čia buvo galima tiesiog padaryti pirmą juostą kaip A tarp Trimitų ir Tuskulėnų stotelių, o prieš žiedą srautas pasiskirstytų į dvi juostas, na bet matysime, džiugu, kad kažkas daroma dėl VT.
Nauju kampu stotelės peronas:
Tik viena perėja veda į laiptus, visos kitos galėjo būti padarytos su pervažomis nuo esamo dviračių tako, bet net ir ten, kur takas jau atvestas į perėją iš anksčiau, padarytos plytelės:
Savanorių pr. zigzagai:
Už sankryžos su Rinktinės g. link Žalgirio g., kur buvo kišenė, kurioje parkuodavosi. Kol kas visiškai nesuprantu, kas čia bus, ypač kodėl taip juokingai pavingiuoti bortai. Bet perėja bus viena juosta ilgesnė:
Kalvarijų/Konstitucijos pr. sankryžoje bus daugiau vietos ant šaligatvio, kur jo labai trūko. Per tiek pat metrų pastumta vidurinė salelė, tad dideliam transportui bus net lengviau pasukti dėl didesnio spindulio, win-win:
Kalvarijų g. Naiviai tikėjausi, kad po tiek metų laukimo nebus tiesiog aksfaltavimas. Bet panašu, kad bus. Kalvarijų turgaus st. palikta įvaža A juostoje, nors ant šaligatvio vietos labai nedaug, palikta ir Broniaus Lauarinavičiaus st, spėju tas bus ir Žalgirio st. kur išvis laukimo peronas prie pat gatvės. Kas netingite, parašykite, gal išgirs dar:
Paskutinis taisė Bluefox; 2025.07.20, 10:58.
- 18 patinka
Komentuoti:
-
Nežinau dėl Fabijoniškių g., o ir šiaip nesu specialistas šioje srityje, bet čia kažkokia technika naudojama asfaltavimo. Pirma dideliais lopais sutvarko blogiausias atkarpas ar net labai grubiai užasfaltuoja pilnai viską. Tada palieka kelioms savaitėms, tada viską švariai nuskuta ir jau deda normalų lygų sluoksnį. Čia šitas dalykas kartojasi visose gatvėse.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Geras pavyzdys, kurį užmačiau, kaip bukai taškomi pinigai. Fabijoniškių gatvė. Pernai (ar tai jau šiemet, gerai nebepamenu?) visa gatvė buvo aplopyta daugybėje vietų. Kelias savaites buvo palikti išskaptuoti asfalto plotai, kur tie lopai buvo naujai išasfaltuoti. Tik kad ta Fabijoniškių g. nebuvo tokia ir bloga ir nebuvo ten nei kažkokių duobių, nei poreikio tuos asfalto lopus ten kloti. Na bet tiek jau to, gal ten jau vyko koks dar nelabai matomas asfalto irimas ir reikėjo užlopyti. Dar ir šulinių dangčius sutvarkė. Ok.
Dabar, prieš kokią savaitę, spėkit ką... ogi perasfaltuoja visa Fabijoniškių gatvę. I mean what? Tai kiek čia pinigų buvo elementariai ištaškyta? Kalba turbūt eina apie keliasdešimt tūkstančių Eur už tuos visai nesenus ir absoliučiuai nereikalingus palopymus? Jeigu kokį Nemenčinės naujo tako klojimą vietoj kito, prieš porą metų už 300K pakloto, naujo tako, galima nurašyti kaip skirtingų administracijų nesusikalbėjimo ir nesuderinimo dalyką, tai šitas pavyzdys buvo jau po šia administracija ir jos gatvių infrastruktūros tvarkymo programomis. Ir kiek panašių pavyzdžių dar yra Vilniuje? Bijau, kad šitas atvejis nėra vienintelis.Paskutinis taisė John; 2025.07.19, 18:11.
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Kas prie tos sankryžos bus neaišku, tačiau panašiausia, kad link žiedo bus A juosta. Tik tiek, kad ji užsibaigs ties kiekviena perėja dėl perėjų įrengimo reikalavimų. Nes šviesoforus ties perėjomis įrengti kažkodėl nedašilo.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąBūtų įdomu pamatyt gyvai. Bet aš kiek mačiau per JUDU kameras internete, tai kaip tik dabar nuo Rinktinės g. sankryžos centrinė juosta yra gerokai plačiau praardyta negu buvo. Atrodo tarsi kaip tik siaurinti ketintų.
Vieta maždaug šita: https://www.google.com/maps/@54.7028...oASAFQAw%3D%3D
Komentuoti:
-
Nepadariau nuotraukų, bet pasirodė, kad bent jau vietomis platėja centrinė žalia juosta, nors tai siauresnė tai platesnė padaryta, o šoniniai bortai lieka savo vietose, tad gal kiek siaurės juostos.
Komentuoti:
-
Būtų įdomu pamatyt gyvai. Bet aš kiek mačiau per JUDU kameras internete, tai kaip tik dabar nuo Rinktinės g. sankryžos centrinė juosta yra gerokai plačiau praardyta negu buvo. Atrodo tarsi kaip tik siaurinti ketintų.
Vieta maždaug šita: https://www.google.com/maps/@54.7028...oASAFQAw%3D%3D
Komentuoti:
Komentuoti: