Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Šviesoforų įrengimo tvarka Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Ignalina
    replied
    Skydai atsirado 8-iose sankryžose.

    Dalyje Vilniaus sankryžų – informaciniai skydai atliekantiems posūkius į dešinę
    Informaciniai skydai yra dviejų tipų. Pirmieji – kai vairuotojai kerta pėsčiųjų perėją, todėl jiems leidžiama sukti į dešinę tik praleidus pėsčiuosius ir dviratininkus.

    https://vilnius.lt/lt/2020/04/11/dal...kius-i-desine/


    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
    Taip pat visose nereguliuojamose pėsčiųjų perėjose - "toliau važiuokite tik praleidę pėsčiuosius", ties kiekvienu išvažiavimu iš kiemo - "toliau važiuokite tik praleidę kitus eismo dalyvius". Ir apskritai prie kiekvieno kelio ženklo po paaiškinamąją lentelę, nes maža ką...
    Na bet Vilniuje dabar tikrai mišrainė. Tiek visokių skirtingų šviesoforų su rodyklėm, be rodyklių, kad žmonėms jau sunku susigaudyti, kas kur kaip

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Parašė Riedis Rodyti pranešimą
    Tokia galėtų visose neapsaugotose sankryžose būti
    Taip pat visose nereguliuojamose pėsčiųjų perėjose - "toliau važiuokite tik praleidę pėsčiuosius", ties kiekvienu išvažiavimu iš kiemo - "toliau važiuokite tik praleidę kitus eismo dalyvius". Ir apskritai prie kiekvieno kelio ženklo po paaiškinamąją lentelę, nes maža ką...

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Buvo nepatentintų, jog rodyklės visai nereikėjo vaizduot info lentelėje, o man dabar dar taip pat kliūna žodis bei – derėtų keisti į trumpesnį ir, kad greičiau ir aiškiau persiskaitytų.

    Komentuoti:


  • Riedis
    replied
    Oi nusišnekėjau. Taip, Geležinio Vilko-Gerosios Vilties gatvių sankryža. Vilniuje berods jau 8 tokios sankryžos. Kol kas vos kelios su pėsčiųju eismu.

    Apsigalvojau dėl buvusių baimių dėl vairuotojų nepastabumo. Ties Spaudos g. yra pervaža, tai gan adekvačiai vairuotojai praleidžia - daug kartų išsibandżiau. Gal tai susiję su geru matomumu sankryžoje, bus matyt, kai įrengs daugiau. Bet kuriuo atveju be žalių lentelių ženkliai ramiau minti greičiau.

    Įdomu kaip atrodo infolentelės pramoniniuose rajonuose, kiek tenka prasukti, tai labai varijuoja vairuotojų žinios. Mačiau net latvius ir lenkus naudojantis pralaidumu.
    Paskutinis taisė Riedis; 2020.04.11, 09:14.

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė Riedis Rodyti pranešimą
    Pasirodo ne visos lentelės vienodos. Pirma buvo Baltupio-Ateities g., o ši Geležinio Vilko - Naugarduko g. sankryžoje

    Click image for larger version

Name:	Svies.jpg
Views:	183
Size:	153,7 kB
ID:	1795337

    Tokia galėtų visose neapsaugotose sankryžose būti
    Čia Geležinio Vilko - Gerosios Vilties g. sankryža? Dar buvau pagalvojęs, kad čia galėtų būti dalį laiko apsaugotas dešinysis posūkis, nors projekte buvo numatyta rodyklė pagrindiniame žaliame signale. Juk čia mažai pėsčiųjų. Kam tas atskiras reguliavimas.

    Kaip jau buvo skelbta šiame forume, Vilniuje tokių vietų atsiras žymiai daugiau. Pagaliau suprasta, kad atskiras reguliavimas nemažai atvejų nebūtinas.

    Komentuoti:


  • Riedis
    replied
    Pasirodo ne visos lentelės vienodos. Pirma buvo Baltupio-Ateities g., o ši Geležinio Vilko - Naugarduko g. sankryžoje

    Click image for larger version

Name:	Svies.jpg
Views:	183
Size:	153,7 kB
ID:	1795337

    Tokia galėtų visose neapsaugotose sankryžose būti

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Tokius ženklus reikėjo kabinti tuo pačiu metu kaip ir sekcijas. Dabar iš jų naudos apskritas 0, tik vizualinė tarša.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Kai sekcija nešviečia, tai matosi kaip juodas blynas, todėl ir ženkle turėjo taip atrodyti. Nes nesuprasi kas ten žalia, o kas ten pilka ir ką tai turi reikšti.
    Ties Spaudos g. ir Pilaitės pr. sankryžą tokį irgi pakabino, tai pamačiau kas jame parodyta tik eidamas pro ten pėsčiomis. Nes kabo pačiame viršuje ir sustojus prie šviesoforo tos vietos nesimato. Jeigu ir matosi, tai stovint kokiam 4-5 eilėje, bet tada neįmanoma nieko ten suprasti ir įžiūrėti.

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė Riedis Rodyti pranešimą
    Praėjo pusė metų, kol susivokė, kad pakeitus eismo reguliavimą verta įrengti informacinius ženklus.

    Praeis dar pusė metų, kol supras, kad vairuotojai į ženklus nežiūri. Kaip stovėjo žiopliai taip ir stovi.

    Click image for larger version Name:	382020163740.jpg Views:	1 Size:	252,9 kB ID:	1794827

    P.S. Kam ženklo sekcijoje yra rodyklė?
    Tai rodyklė neaktyvi, pilka, bet kai ženklas mikroskopinio dydžio, tai galima pagalvoti, kad sekcija dega...

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Riedis Rodyti pranešimą

    P.S. Kam ženklo sekcijoje yra rodyklė?
    Ne tik kad nesąmonę nupiešė, bet ir dizainas su šriftų dydžiais matomai skirtas piratams, nes be binoklio nieko neįžiūrėsi.

    Komentuoti:


  • MikasRidikas
    replied
    Parašė Riedis Rodyti pranešimą

    P.S. Kam ženklo sekcijoje yra rodyklė?
    Čia yra kosmosas

    Komentuoti:


  • Riedis
    replied
    Praėjo pusė metų, kol susivokė, kad pakeitus eismo reguliavimą verta įrengti informacinius ženklus.

    Praeis dar pusė metų, kol supras, kad vairuotojai į ženklus nežiūri. Kaip stovėjo žiopliai taip ir stovi.

    Click image for larger version  Name:	382020163740.jpg Views:	1 Size:	252,9 kB ID:	1794827

    P.S. Kam ženklo sekcijoje yra rodyklė?
    Paskutinis taisė Riedis; 2020.04.08, 15:52.

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Klaipėdoje, dešiniajame posūkyje iš Vingio g. į Smiltelės g. (vakarų kryptimi) sumontuota papildoma sekcija. Kol kas užvyniota juodu šiukšlių maišu, todėl galima paspėlioti, kokie pokyčiai nusimato artimiausiu metu. Šiuo metu sankryžos situacija tokia:



    Yra 3 fazės


    Akivaizdu, kad pirmoji Vingio g. juosta bus skirta tik posūkiui dešinėn. Tikėtina (esu įsitikinęs), kad esamą 1-ąją fazę padalins į dvi - bus 4 fazės. Taip atsiras galimybė dešinį posūkį iš Vingio g. leisti pagal papildomą sekciją, taip pat kairieji posūkiai į Vingio g. taps apsaugoti. Tačiau visoms kryptims (įskaitant pėsčiuosius) išaugs prastovos laikas prie raudono šviesoforo signalo.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė dsanto Rodyti pranešimą

    Reikėtų pamatyti tą Rygos variantą. Nelabai įsivaizduoju, kaip įmanoma tokios pačios krypties šviesoforus junginėti skirtingai virš kelių eismo juostų. Tam ir skirti VT šviesoforai. Su paprastais šviesoforais galima nebent tuo atveju, kai juostos atskirtos salele, kaip PoDV pvz.
    Kažkaip nutilo planai dėl VT šviesoforų. Įdomu, ar artimiausiu metu įves tokius šviesoforus, ar reiks laukt bent 10 m.?

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą

    Rygoje mačiau gana paprastą, bet ko gero efektyvų sprendimą:

    Atskirta (tiesiog balta linija) VT juosta su tradiciniu šviesoforu, kuris galioja tik tai juostai. Panašiai, kaip šviesoforai, galiojantys tik posūkiui į dešinę ir pan. Kažin, ar tai įmanoma Lietuvoje?
    Reikėtų pamatyti tą Rygos variantą. Nelabai įsivaizduoju, kaip įmanoma tokios pačios krypties šviesoforus junginėti skirtingai virš kelių eismo juostų. Tam ir skirti VT šviesoforai. Su paprastais šviesoforais galima nebent tuo atveju, kai juostos atskirtos salele, kaip PoDV pvz.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą

    Rygoje mačiau gana paprastą, bet ko gero efektyvų sprendimą:

    Atskirta (tiesiog balta linija) VT juosta su tradiciniu šviesoforu, kuris galioja tik tai juostai. Panašiai, kaip šviesoforai, galiojantys tik posūkiui į dešinę ir pan. Kažin, ar tai įmanoma Lietuvoje?
    dsanto patikslintų.

    Gal ir įmanomas, bet kiek domėjausi Taisyklėmis, turi būti prieš sankryžą tokia juosta atskirta salele ir valdoma tarsi būtų atskira sankryža. Ant salelės du šviesoforai vienas šalia kito, vienas skirtas paprastam eismui, kitas A juostai. Klausimas ar galima taip įrengti, ir ar tilptų salelė Kęstučio g. Salelę pažymėjau rausvai. Žalia galėtų reaguoti pagal atvažiuojantį autobusą, taip pareguliuotų fazes. Kęstučio g. nėra intensyvi, todėl fazes neturėtų būti sunku priderinti individualiai pagal situaciją.

    Planuoja Kęstučio g. padaryti taip, kad žalia degtų pėstiesiems iš visų pusių. Galėtų tos fazės metu pareguliuot taip, kad VT tuo metu galėtų pravažiuot, o perėjoms per Kęstučio g. degtų raudona. Kai nėra VT visoms pusėms dega žalias. Dar viena sąlyga - tam, kad pereiti Kęstučio g. nereiktų laukti ilgiau 60 sec

    Click image for larger version  Name:	A_juosta.jpg Views:	1 Size:	22,2 kB ID:	1786246

    Įdomu būtų pamatyti Google Street View vaizdą iš Rygos.
    Paskutinis taisė PoDV; 2020.02.29, 15:01.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą

    Tikrai taip. Įdomu, kiek reiks jų laukti, nors girdėjau, kad nori įvesti juos.
    Rygoje mačiau gana paprastą, bet ko gero efektyvų sprendimą:

    Atskirta (tiesiog balta linija) VT juosta su tradiciniu šviesoforu, kuris galioja tik tai juostai. Panašiai, kaip šviesoforai, galiojantys tik posūkiui į dešinę ir pan. Kažin, ar tai įmanoma Lietuvoje?

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė disident Rodyti pranešimą

    Galėtų būti ne tik fiziškai atskirta VT juosta, bet ir atskiri VT (kaip užsienyje tramvajaus) šviesoforai. Taip būtų išspręsta persirikiavimo į VT juostą atliekant dešinį posūkį problema. Šiuo metu sukantys į dešinę sustabdo VT, nes dar labai dažnai turi praleisti pėsčiuosius.
    Tikrai taip. Įdomu, kiek reiks jų laukti, nors girdėjau, kad nori įvesti juos.
    Paskutinis taisė PoDV; 2020.02.29, 12:11.

    Komentuoti:


  • disident
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą
    Kęstučio g. projektas pasiekiamas citify.eu svetainėje https://citify.eu/kestucio-g-rekonstrukcija/

    Kas bus padaryta:
    • Panašu, kad prie Muzikinio teatro padarys normalų šaligatvį, nereikės eiti per chaotišką parkavimo aikštelę.
    • Jei neapsigalvos, A juosta bus atskirta ištisine linija, panašiai kaip daroma Vilniuje. Duodu 50%, kad braižys ištisinę, nes visos A juostos Kaune yra atskiros punktyros. Yra savų privalumų ištisinės A juostos, taip traktuojant A juostas tarsi kokias nors neliečiamas traukinio/tramvajų linijas, dar galėtų atskirti gumbeliais ir kuoleliais panašiai kaip Vilniaus miesto magistralinėje Ukmergės gatvėje. Judėjimas A juosta galbūt taptų sklandesnis, nes nebūtų persirikiuojančių.
    • Išlaikoma panaši ženklinimo tvarka kaip dabar: dviračių juosta dešinėje, tik A juosta praplečiama iki Vytauto pr., o kairėje nuo pernai metų pažymėtos lygiagretaus parkavimo vietos. Statmeno parkavimo galimybė į šaligatvį turėtų būti panaikinta.
    • Irgi, kaip ir dėl ištisinės A juostos linijos, jeigu neapsigalvos (-ojo), siaura vienpusė dviračių juosta atsiras ant Kęstučio g. šaligatvio, priešingoje gatvės pusėje nei vienpusio eismo dviračių juosta važiuojamoje dalyje. Visai pritarčiau minčiai 1,2 m pločio juostai ant šaligatvio. Vietos turėtų būti, berods ir pėsčiųjų ten mažiau vaikšto nei priešingoje pusėje.

    Ko trūksta miesto Centrui:
    • Daugiau dviračių juostų K. Donelaičio g. atkarpoje. Šiuo metu yra dviračių juosta tik tarp L. Sapiegos g. ir S. Daukanto g. Pačioje S. Daukanto g. pagal ženklinimą dviračių eismas draudžiamas (tiksliau - nukreiptas "pėsčiųjų tako" ženklu). Pagal S. Daukanto g. atnaujinimo projektus, neturėtų likti dviračių juostų, o gal net dviračių eismo apskritai.
    • Galbūt išeitų kaip nors pažymėt dviračių juostas gatvei lygiagrečioje S. Daukanto g., pvz. Maironio, Mickevičiaus arba Gedimino g. Atsisakytų posūkių juostų ties Kęstučio ir K. Donelaičio g., pažymėti dviračių juostas, greitį padaryti 30 km/h, apsunkinti galimybės viršyti greitį
    Galėtų būti ne tik fiziškai atskirta VT juosta, bet ir atskiri VT (kaip užsienyje tramvajaus) šviesoforai. Taip būtų išspręsta persirikiavimo į VT juostą atliekant dešinį posūkį problema. Šiuo metu sukantys į dešinę sustabdo VT, nes dar labai dažnai turi praleisti pėsčiuosius.

    Komentuoti:

Working...
X