Parašė John
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Šviesoforų įrengimo tvarka Lietuvoje
Collapse
X
-
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimą
Na jau tą pačią sekundę visais atvejais negali užsidegti. Kartais gali pasisekti. Suprantu, kad turit omeny, jog žalio signalo nereikia laukti taip ilgai kaip Lietuvoje. Pas mus, deja visas prioritetas skirtas automobiliams. Dėl to pėstieji gauna tiek laiko, kiek jiems lieka nuo automobilių.
Komentuoti:
-
Parašė Blaze Rodyti pranešimąStokholme, jei nėra eismo pėsčiajam paspaudus šviesoforo mygtuką žalia užsidega tą pačią sekundę. Gal kas nors galėtų paaiškinti kodėl Lietuvoje vis tiek tenka laukti kol praeis visas ciklas? Ar tai brangu technologiškai ar yra teisinių problemų, o gal tiesiog nemokam tinkamai valdyti savo įrangos?
Komentuoti:
-
Parašė Blaze Rodyti pranešimąStokholme, jei nėra eismo pėsčiajam paspaudus šviesoforo mygtuką žalia užsidega tą pačią sekundę. Gal kas nors galėtų paaiškinti kodėl Lietuvoje vis tiek tenka laukti kol praeis visas ciklas? Ar tai brangu technologiškai ar yra teisinių problemų, o gal tiesiog nemokam tinkamai valdyti savo įrangos?
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Stokholme, jei nėra eismo pėsčiajam paspaudus šviesoforo mygtuką žalia užsidega tą pačią sekundę. Gal kas nors galėtų paaiškinti kodėl Lietuvoje vis tiek tenka laukti kol praeis visas ciklas? Ar tai brangu technologiškai ar yra teisinių problemų, o gal tiesiog nemokam tinkamai valdyti savo įrangos?
Komentuoti:
-
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimąMan vienam gan keistokai atrodo šis šviesoforas Druskininkuose? Ar čia viskas pagal taisykles?
93. Kairiojo posūkio transporto šviesoforas turi būti pritvirtintas per atstumą nuo transporto šviesoforo, reguliuojančio važiavimą tiesiai, jeigu jie abu tvirtinami virš važiuojamosios dalies prie bendros laikančiosios konstrukcijos.
Komentuoti:
-
Man vienam gan keistokai atrodo šis šviesoforas Druskininkuose? Ar čia viskas pagal taisykles?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąDega žalia, bet automobiliai stovi: praėjus metams vairuotojai vis dar nežino, kaip elgtis sankryžose.
Važiuoti per naujai pertvarkytas sankryžas į dešinę Vilniuje tikra loterija - kas antrą kartą užstringi už grybaujančio vairuotojo. Būtų nieko, jei visos rodyklės į dešinę veiktų ilgesnį laiką, bet pvz. Žemaitės - Savanorių. pr. sankryžoje rodyklė į dešinę sureguliuota taip, kad jai užsidegus spėja pravažiuoti vos 1-2 automobiliai, kai degant pagrindiniam žaliam signalui ir praleidus pėsčiuosius pravažiuotų 10. Paradoksalu, bet esant dabartiniam informuotumo lygiui, sekcijos mažina pralaidumą, o ne didina.
Komentuoti:
-
Dega žalia, bet automobiliai stovi: praėjus metams vairuotojai vis dar nežino, kaip elgtis sankryžose.
Vilniuje iš sankryžų dingus žaliosioms rodyklėms, jų vietoje atsirado papildomos sekcijos posūkiui į dešinę. Atrodytų, kad mokydamiesi vairuoti visi susipažino su šviesoforo signalais, tačiau vis dar pasitaiko vairuotojų, kurie net ir degant žaliam šviesoforo signalui nebežino, kaip elgtis.
Dalyje sostinės sankryžų prie šviesoforų atsirado paaiškinančios lentelės, kaip važiuoti degant žaliam šviesoforo signalui arba užsidegus sekcijai į kairę. Tačiau tokių sankryžų yra daugiau nei atsiradusių lentelių ir, pavyzdžiui, S. Konarskio ir V. Pietario gatvių sankryžoje vairuotojai nevažiuoja net ir degant žaliam šviesoforo signalui.
LRT.lt primena, kad nuo 2019-ųjų lapkričio nebegalioja Kelių eismo taisyklių (KET) 75 punktas, kuris skambėjo taip:
Jeigu ties žaliu šviesoforo signalu įrengta papildoma sekcija su žalia rodykle, važiuoti rodyklės nurodyta kryptimi leidžiama tik įsijungus šios sekcijos signalui.
Komentuoti:
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
Kol tokie remontai bus leidžiami, tol ir turėsim daugybę skirtingų standartų. Taip pat kaip ir Vilniuje iki šiol įrengiamos sekcijos į kairę.
Komentuoti:
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimą
Sunku nėra, bet kainuoja pinigus. Čia pasirinktas paprastasis remontas pakeičiant šviesoforus.
Komentuoti:
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
2019 pakeisti šviesoforai, o jų išdėstymas paliktas kaip sovietmečiu.. Nu nejau taip sunku tvarkant esamus šviesoforus tuo pačiu ir sudėlioti juos pagal galiojančias taisykles?
Komentuoti:
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąVienintelė Šakiuose reguliuojama Kęstučio - Kudirkos g. sankryža. Šviesoforai pakeisti naujais 2019 m. viduryje, o pernai metų gale įrengti šviesoforai ir papildomos sekcijos dešiniesiems posūkiams. Taip Šakiai tapo vieninteliu Suvalkijos miestu, kuriame nereikėjo grąžinti lentelių 2020 metais. Vienintelė reguliuojama sankryža mieste, o yra ir apsaugotas kairysis, ir apsaugotas dešinysis, ir dalį laiko apsaugotas ankstintasis dešinysis posūkiai
Komentuoti:
-
2020 m. vasario mėn. Marijampolėje rekonstruota pirmoji sankryža pagal naujas šviesoforų įrengimo taisykles. Nors valdžia žiniasklaidoje gyrė, kad sankryža išmani, bestebint eismą didelio išmanumo nepastebėjau.
Kudirkos g. nuo pietų pusės prieš rekonstrukciją atrodė taip:
Panašu, kad santvaros ir kelio ženklai palikti esami, atnaujinti tik šviesoforai:
Tik iš pirmos juostos padaryta į dešinę:
Kas labai įdomu, abiejose Kudirkos g. pusėje kairiesiems posūkiams virš važiuojamosios dalies įrengti šviesoforai su lenkiško dizaino rodyklėmis. Visgi Lenkijos įtaka daro savo
Tačiau pats šviesoforų veikimas labai keistas. Visos kryptys (į kairę, tiesiai ir į dešinę) leidžiamos vienu metu. Iš pradžių iš vienos Kudirkos g. pusės, vėliau iš kitos. Papildoma sekcija su raudonu nedega. Su žaliu ji dega, jei neina pėstieji. Jei eina pėstieji, tada ji nedega:
Iš šiaurės pusės Kudirkos g. buvo taip:
Dabar atnaujinta analogiškai kaip pietinėje pusėje. Tik nesupratau, kam tie geltoni skydai:
Jei neina pėstieji, papildoma sekcija dega su žaliu:
Jei eina pėstieji, ji nedega:
Papildomos sekcijos įrengtos su atskirais laikikliais:
Iš Dariaus ir Girėno abiejų pusių eismas leidžiamas vienu metu. Kairieji posūkiai neapsaugoti:
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Vienintelė Šakiuose reguliuojama Kęstučio - Kudirkos g. sankryža. Šviesoforai pakeisti naujais 2019 m. viduryje, o pernai metų gale įrengti šviesoforai ir papildomos sekcijos dešiniesiems posūkiams. Taip Šakiai tapo vieninteliu Suvalkijos miestu, kuriame nereikėjo grąžinti lentelių 2020 metais. Vienintelė reguliuojama sankryža mieste, o yra ir apsaugotas kairysis, ir apsaugotas dešinysis, ir dalį laiko apsaugotas ankstintasis dešinysis posūkiai
Atvažiavus nuo Kauno posūkis iš Kudirkos g. į kairę, į Kęstučio g., būdavo apsaugotas papildoma sekcija. Google street view:
2019 m. buvo pakeisti šviesoforai ir vietoje papildomos sekcijos įrengtas atskiras šviesoforas į kairę:
Paprastai šviesoforas į kairę žaliai užsidega kartu su važiavimu tiesiai:
Bet jei yra pėstieji, norintys kirsti Kudirkos g., kol sukama į kairę, sustabdomas važiavimas tiesiai:
Iš Kęstučio g. anksčiau buvo šviesoforas su lentele su žalia rodykle:
Po remonto ji buvo pašalinta, bet 2019-ųjų pabaigoje buvo įrengtas atskiras šviesoforas į dešinę:
Iš kitos Kudirkos g. pusės seni šviesoforai buvo su lentele su žalia rodykle:
Po remonto lentelė buvo pašalinta:
Visgi artėjant 2020-iesiems miesto valdžia nusprendė įrengti papildomą sekciją į dešinę pagal naują tvarką:
Jeigu nėra pėsčiųjų (nenuspaustas mygtukas), papildoma sekcija lieka degti su žaliu pagrindiniu signalu:
Jeigu pėstieji yra, papildoma sekcija užgęsta prieš užsidegant žaliam signalui:
Dubliuojantis šviesoforas su papildoma sekcija įrengtas kairėje sankryžos pusėje:
Skiriasi abiejų sekcijų įrengimas. Kairėje pusėje sekcija įrengta su atskirais laikikliais.
Dešinėje pusėje dėl vietos trūkumo (ant stulpo įrengta daug šviesoforų), sekcija primontuota prie pagrindinio šviesoforo:
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Riedis Rodyti pranešimąNeesu tikras ar ženklas klaidina, ar žmonės dėjo ant taisyklių. Mokslininkų - Geležinio Vilko g. važiuoja per raudoną, tarsi būtų prisukta lentelė.
Ten kabo šis variantas:
Komentuoti:
-
Neesu tikras ar ženklas klaidina, ar žmonės dėjo ant taisyklių. Mokslininkų - Geležinio Vilko g. važiuoja per raudoną, tarsi būtų prisukta lentelė.
Ten kabo šis variantas:
Komentuoti:
Komentuoti: