Parašė Briedis
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Šviesoforų įrengimo tvarka Lietuvoje
Collapse
X
-
Aš ir iš pradžių galvojau, bet tai apsaugotas kairysis posūkis. Kaip suprantu, pirmas šviesoforas leidžia pavažiuoti į priekį. Galbūt toliau yra dar viena Stop linija. Tada lauki žalios rodyklės į kairę. Kai pagrindiniame šviesofore užsidega raudonas, iškart užsidega pirma žalia rodyklė, kuri leidžia toliau sukti į kairę. Šiaip labai keistas variantas, įdomu būtų pamatyti platesnį sankryžos vaizdą.
-
Lietuvoje prikabintų paaiškinančiųjų lentelių, po vieną prieš ir už sankryžos...Parašė dsanto Rodyti pranešimą
Pirma mintis - dalį laiko apsaugotas kairysis posūkis. Bet tada raudonai užsidegė kairiojo posūkio šviesoforas už sankryžos. Įdomi ir neaiški kombinacija. Gal raudonas už sankryžos neužsidega nesant priešpriešinio eismo?
Komentuoti:
-
Raudona visiems tik viena iš paprasčiausių priemonių. Smart sistema yra žymiai platesnė ir apima daugiau eismo organizavimo faktorių.Parašė Blaze Rodyti pranešimą
Kad visai ne aš apie intensyvumą pradėjau šnekėti.
Reikalas tame, kad Lietuvoje tokia praktika iš viso nėra naudojama. Jeigu Savanorių pr. neveikia, tai gal veiktų Asanavičiūtės, Taikos, Švitrigailos gatvėse? Ar yra bent viena vieta, kur tai taikoma?
Beje, manau, kad raudona visiems yra tik viena iš taikomų priemonių Stokholme, kad pasiekti tą efektą. Galbūt Silber418 galėtų pakomentuoti daugiau, kaip ten yra.
Komentuoti:
-
Kad visai ne aš apie intensyvumą pradėjau šnekėti.Parašė dsanto Rodyti pranešimą
Krypsti nuo temos. Aš tik sakau, kur paprastai naudojamas toks režimas.
Reikalas tame, kad Lietuvoje tokia praktika iš viso nėra naudojama. Jeigu Savanorių pr. neveikia, tai gal veiktų Asanavičiūtės, Taikos, Švitrigailos gatvėse? Ar yra bent viena vieta, kur tai taikoma?
Beje, manau, kad raudona visiems yra tik viena iš taikomų priemonių Stokholme, kad pasiekti tą efektą. Galbūt Silber418 galėtų pakomentuoti daugiau, kaip ten yra.
Komentuoti:
-
Krypsti nuo temos. Aš tik sakau, kur paprastai naudojamas toks režimas.Parašė Blaze Rodyti pranešimą
O pėstieji nevaikšto ten kur eismas mažai intensyvus?
Komentuoti:
-
Tavo pateiktam video matosi, kad mažo intensyvumo gatvė. O pačioj pabaigoj net pats filmuotojas juokiasi, kai vos užsidegus geltonam, mirkteli raudonas geltonas, ir vėl žalias
Komentuoti:
-
O pėstieji nevaikšto ten kur eismas mažai intensyvus?Parašė dsanto Rodyti pranešimą
Sakau, yra visokių sankryžų. Jeigu gatvėj yra žalia banga, visos sankryžos koordinuojamos. Pagal tave, tai tik priėjai, ir pyst žalias. Su tokia logika visose sankryžose, kiltų dar didesnis chaosas.
Režimas "visiems raudona" naudojamas mažai intensyviose vietose. Prisiminkit, kai toks režimas veikė Savanorių pr. sankryžoje Vilniuje ties buvusiu Vilniaus Vingiu. Buvo idiotiška diskoteka.
Komentuoti:
-
Sakau, yra visokių sankryžų. Jeigu gatvėj yra žalia banga, visos sankryžos koordinuojamos. Pagal tave, tai tik priėjai, ir pyst žalias. Su tokia logika visose sankryžose, kiltų dar didesnis chaosas.Parašė Blaze Rodyti pranešimą
Pas mus nėra prioritetų. Automobilininkams irgi. Pas mus tiesiog eisme visi sugaišta ilgiau. Pėstieji laukia žalios, kol gatvėje nėra judančio transporto. Kai pagaliau šviesoforas persijungia į žalią pėsčiajam, per tą laiką atvažiavę automobiliai yra priversti sustoti. Kvailystė, bet niekam nerūpi.
Stokholme buvau dar 2018 metais, jau tada ten buvo noras tapti labiausiai SMART miestu pasaulyje. Žalia užsidegdavo nespėjus atleisti piršto nuo mygtuko. Pavyzdinis video kaip veikia tokia sistema: arti nesant jokiam eismo dalyviui dega raudona. Priartėjus transporto priemonei ar pėsčiajam paspaudus mygtuką signalai keičiasi iš karto.
https://www.youtube.com/watch?v=Al6A...nnel=LastLasse
Režimas "visiems raudona" naudojamas mažai intensyviose vietose. Prisiminkit, kai toks režimas veikė Savanorių pr. sankryžoje Vilniuje ties buvusiu Vilniaus Vingiu. Buvo idiotiška diskoteka.Paskutinis taisė dsanto; 2020.09.18, 19:14.
Komentuoti:
-
Pas mus nėra prioritetų. Automobilininkams irgi. Pas mus tiesiog eisme visi sugaišta ilgiau. Pėstieji laukia žalios, kol gatvėje nėra judančio transporto. Kai pagaliau šviesoforas persijungia į žalią pėsčiajam, per tą laiką atvažiavę automobiliai yra priversti sustoti. Kvailystė, bet niekam nerūpi.Parašė dsanto Rodyti pranešimą
Na jau tą pačią sekundę visais atvejais negali užsidegti. Kartais gali pasisekti. Suprantu, kad turit omeny, jog žalio signalo nereikia laukti taip ilgai kaip Lietuvoje. Pas mus, deja visas prioritetas skirtas automobiliams. Dėl to pėstieji gauna tiek laiko, kiek jiems lieka nuo automobilių.
Stokholme buvau dar 2018 metais, jau tada ten buvo noras tapti labiausiai SMART miestu pasaulyje. Žalia užsidegdavo nespėjus atleisti piršto nuo mygtuko. Pavyzdinis video kaip veikia tokia sistema: arti nesant jokiam eismo dalyviui dega raudona. Priartėjus transporto priemonei ar pėsčiajam paspaudus mygtuką signalai keičiasi iš karto.
https://www.youtube.com/watch?v=Al6A...nnel=LastLasse
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Sankryžos labai skirtingos ir nėra kažkokio tipinio algoritmo. Tai apie tai diskutuoti būtų labai per platu. Ką norėjau pasakyti, kad pas mus pėsčiasis yra antraeilis.Parašė John Rodyti pranešimą
Ne užsidegti, bet pradėti signalo keitimo seką t. y. mašinoms mirksi žalia, tada geltona ir raudona. Užima kelias sekundes. Bent jau taip veikia kai kurie šviesoforai UK. Bet labai gali būti, kad Švedijoje ar kokiuose Nyderlanduose yra ir šviesoforų, kurie sensorių pagalba nustatę, kad tikrai nėra konkuruojančio eismo srauto, žalią signalą įjungia praktiškai iškart. Tas video apie NL šviesoforus keliais postais aukščiau rodo visokias panašias situacijas, kur gerai sudėlioti sensorial daro tikrus stebuklus.
Komentuoti:
-
Ne užsidegti, bet pradėti signalo keitimo seką t. y. mašinoms mirksi žalia, tada geltona ir raudona. Užima kelias sekundes. Bent jau taip veikia kai kurie šviesoforai UK. Bet labai gali būti, kad Švedijoje ar kokiuose Nyderlanduose yra ir šviesoforų, kurie sensorių pagalba nustatę, kad tikrai nėra konkuruojančio eismo srauto, žalią signalą įjungia praktiškai iškart. Tas video apie NL šviesoforus keliais postais aukščiau rodo visokias panašias situacijas, kur gerai sudėlioti sensorial daro tikrus stebuklus.Parašė dsanto Rodyti pranešimą
Na jau tą pačią sekundę visais atvejais negali užsidegti. Kartais gali pasisekti. Suprantu, kad turit omeny, jog žalio signalo nereikia laukti taip ilgai kaip Lietuvoje. Pas mus, deja visas prioritetas skirtas automobiliams. Dėl to pėstieji gauna tiek laiko, kiek jiems lieka nuo automobilių.
Komentuoti:
-
Na jau tą pačią sekundę visais atvejais negali užsidegti. Kartais gali pasisekti. Suprantu, kad turit omeny, jog žalio signalo nereikia laukti taip ilgai kaip Lietuvoje. Pas mus, deja visas prioritetas skirtas automobiliams. Dėl to pėstieji gauna tiek laiko, kiek jiems lieka nuo automobilių.Parašė Blaze Rodyti pranešimąStokholme, jei nėra eismo pėsčiajam paspaudus šviesoforo mygtuką žalia užsidega tą pačią sekundę. Gal kas nors galėtų paaiškinti kodėl Lietuvoje vis tiek tenka laukti kol praeis visas ciklas? Ar tai brangu technologiškai ar yra teisinių problemų, o gal tiesiog nemokam tinkamai valdyti savo įrangos?
Komentuoti:
-
Mentaliteto skirtumai. Tiesiog pėstieji ir dviratininkai yra laikomi kaip trukdis "eismui" ir "pralaidumui", o ne kaip eismo dalis. Gerai yra tai, kad tas keičiasi. Net sukandus dantis ir per didelius skausmus kartais stengiamasi tas problemas spręsti. Aišku dažniausiai nepavyksta, bet kartais bent iš dalies pavyksta. Tiesiog reiktų, kad pokytis vyktų greičiau.Parašė Blaze Rodyti pranešimąStokholme, jei nėra eismo pėsčiajam paspaudus šviesoforo mygtuką žalia užsidega tą pačią sekundę. Gal kas nors galėtų paaiškinti kodėl Lietuvoje vis tiek tenka laukti kol praeis visas ciklas? Ar tai brangu technologiškai ar yra teisinių problemų, o gal tiesiog nemokam tinkamai valdyti savo įrangos?
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Stokholme, jei nėra eismo pėsčiajam paspaudus šviesoforo mygtuką žalia užsidega tą pačią sekundę. Gal kas nors galėtų paaiškinti kodėl Lietuvoje vis tiek tenka laukti kol praeis visas ciklas? Ar tai brangu technologiškai ar yra teisinių problemų, o gal tiesiog nemokam tinkamai valdyti savo įrangos?
Komentuoti:
-
-
Šviesoforas įrengtas vos įsigaliojus šviesoforų įrengimo taisyklėms. Šiaip nėra prie ko prikibti. Formaliai kaip ir įvykdyta 93 p. sąlyga, nes tarp šviesoforų yra tarpas.Parašė Ignalina Rodyti pranešimąMan vienam gan keistokai atrodo šis šviesoforas Druskininkuose? Ar čia viskas pagal taisykles?
93. Kairiojo posūkio transporto šviesoforas turi būti pritvirtintas per atstumą nuo transporto šviesoforo, reguliuojančio važiavimą tiesiai, jeigu jie abu tvirtinami virš važiuojamosios dalies prie bendros laikančiosios konstrukcijos.
Komentuoti:
-
Man vienam gan keistokai atrodo šis šviesoforas Druskininkuose? Ar čia viskas pagal taisykles?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąDega žalia, bet automobiliai stovi: praėjus metams vairuotojai vis dar nežino, kaip elgtis sankryžose.
Važiuoti per naujai pertvarkytas sankryžas į dešinę Vilniuje tikra loterija - kas antrą kartą užstringi už grybaujančio vairuotojo. Būtų nieko, jei visos rodyklės į dešinę veiktų ilgesnį laiką, bet pvz. Žemaitės - Savanorių. pr. sankryžoje rodyklė į dešinę sureguliuota taip, kad jai užsidegus spėja pravažiuoti vos 1-2 automobiliai, kai degant pagrindiniam žaliam signalui ir praleidus pėsčiuosius pravažiuotų 10. Paradoksalu, bet esant dabartiniam informuotumo lygiui, sekcijos mažina pralaidumą, o ne didina.
Komentuoti:
-
Dega žalia, bet automobiliai stovi: praėjus metams vairuotojai vis dar nežino, kaip elgtis sankryžose.
https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...tis-sankryzoseVilniuje iš sankryžų dingus žaliosioms rodyklėms, jų vietoje atsirado papildomos sekcijos posūkiui į dešinę. Atrodytų, kad mokydamiesi vairuoti visi susipažino su šviesoforo signalais, tačiau vis dar pasitaiko vairuotojų, kurie net ir degant žaliam šviesoforo signalui nebežino, kaip elgtis.
Dalyje sostinės sankryžų prie šviesoforų atsirado paaiškinančios lentelės, kaip važiuoti degant žaliam šviesoforo signalui arba užsidegus sekcijai į kairę. Tačiau tokių sankryžų yra daugiau nei atsiradusių lentelių ir, pavyzdžiui, S. Konarskio ir V. Pietario gatvių sankryžoje vairuotojai nevažiuoja net ir degant žaliam šviesoforo signalui.
LRT.lt primena, kad nuo 2019-ųjų lapkričio nebegalioja Kelių eismo taisyklių (KET) 75 punktas, kuris skambėjo taip:
Jeigu ties žaliu šviesoforo signalu įrengta papildoma sekcija su žalia rodykle, važiuoti rodyklės nurodyta kryptimi leidžiama tik įsijungus šios sekcijos signalui.
Komentuoti:
Komentuoti: