Ukmergė. Kęstučio a. - Gedmino g. sankryža. Papildoma sekcija įrengta pernai metų lapkritį. Tiek, kad papildoma sekcija primityviai pajungta prie raudono signalo ir dega sinchroniškai su juo.
Vaizdas atvažiavus nuo Kauno pusės:
Analogiška sekcija Kęstučio a. - Vytauto - Vilniaus g. sankryžoje:
Šioje sankryžoje iš Vilniaus g. iš pradžių buvo irgi įrengta papildoma sekcija. Bet ji buvo neteisinga suprogramuota, nes degant sekcijai, buvo kertamas pėsčiųjų ir iš kairės atvažiuojančių automobilių eismas. Dėl to jau po dienos sekciją išmontavo.
https://www.ukzinios.lt/gyvenimas/ak...pabuvo-neilgai
O po sausio 1 d. atsiradus galimybei įrengti lenteles, įrengė lentelę:
Sankryžos rekonstruojamos, tai gali būti, kad šviesoforai jau pakeisti.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Šviesoforų įrengimo tvarka Lietuvoje
Collapse
X
-
-
Parašė Briedis Rodyti pranešimąLietuvoje prikabintų paaiškinančiųjų lentelių, po vieną prieš ir už sankryžos...
Pirma mintis - dalį laiko apsaugotas kairysis posūkis. Bet tada raudonai užsidegė kairiojo posūkio šviesoforas už sankryžos. Įdomi ir neaiški kombinacija. Gal raudonas už sankryžos neužsidega nesant priešpriešinio eismo?
Komentuoti:
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimą
Pirma mintis - dalį laiko apsaugotas kairysis posūkis. Bet tada raudonai užsidegė kairiojo posūkio šviesoforas už sankryžos. Įdomi ir neaiški kombinacija. Gal raudonas už sankryžos neužsidega nesant priešpriešinio eismo?
Komentuoti:
-
Parašė Blaze Rodyti pranešimą
Kad visai ne aš apie intensyvumą pradėjau šnekėti.
Reikalas tame, kad Lietuvoje tokia praktika iš viso nėra naudojama. Jeigu Savanorių pr. neveikia, tai gal veiktų Asanavičiūtės, Taikos, Švitrigailos gatvėse? Ar yra bent viena vieta, kur tai taikoma?
Beje, manau, kad raudona visiems yra tik viena iš taikomų priemonių Stokholme, kad pasiekti tą efektą. Galbūt Silber418 galėtų pakomentuoti daugiau, kaip ten yra.
Komentuoti:
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimą
Krypsti nuo temos. Aš tik sakau, kur paprastai naudojamas toks režimas.
Reikalas tame, kad Lietuvoje tokia praktika iš viso nėra naudojama. Jeigu Savanorių pr. neveikia, tai gal veiktų Asanavičiūtės, Taikos, Švitrigailos gatvėse? Ar yra bent viena vieta, kur tai taikoma?
Beje, manau, kad raudona visiems yra tik viena iš taikomų priemonių Stokholme, kad pasiekti tą efektą. Galbūt Silber418 galėtų pakomentuoti daugiau, kaip ten yra.
Komentuoti:
-
Parašė Blaze Rodyti pranešimą
O pėstieji nevaikšto ten kur eismas mažai intensyvus?
Komentuoti:
-
Tavo pateiktam video matosi, kad mažo intensyvumo gatvė. O pačioj pabaigoj net pats filmuotojas juokiasi, kai vos užsidegus geltonam, mirkteli raudonas geltonas, ir vėl žalias
Komentuoti:
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimą
Sakau, yra visokių sankryžų. Jeigu gatvėj yra žalia banga, visos sankryžos koordinuojamos. Pagal tave, tai tik priėjai, ir pyst žalias. Su tokia logika visose sankryžose, kiltų dar didesnis chaosas.
Režimas "visiems raudona" naudojamas mažai intensyviose vietose. Prisiminkit, kai toks režimas veikė Savanorių pr. sankryžoje Vilniuje ties buvusiu Vilniaus Vingiu. Buvo idiotiška diskoteka.
Komentuoti:
-
Parašė Blaze Rodyti pranešimą
Pas mus nėra prioritetų. Automobilininkams irgi. Pas mus tiesiog eisme visi sugaišta ilgiau. Pėstieji laukia žalios, kol gatvėje nėra judančio transporto. Kai pagaliau šviesoforas persijungia į žalią pėsčiajam, per tą laiką atvažiavę automobiliai yra priversti sustoti. Kvailystė, bet niekam nerūpi.
Stokholme buvau dar 2018 metais, jau tada ten buvo noras tapti labiausiai SMART miestu pasaulyje. Žalia užsidegdavo nespėjus atleisti piršto nuo mygtuko. Pavyzdinis video kaip veikia tokia sistema: arti nesant jokiam eismo dalyviui dega raudona. Priartėjus transporto priemonei ar pėsčiajam paspaudus mygtuką signalai keičiasi iš karto.
https://www.youtube.com/watch?v=Al6A...nnel=LastLasse
Režimas "visiems raudona" naudojamas mažai intensyviose vietose. Prisiminkit, kai toks režimas veikė Savanorių pr. sankryžoje Vilniuje ties buvusiu Vilniaus Vingiu. Buvo idiotiška diskoteka.Paskutinis taisė dsanto; 2020.09.18, 18:14.
Komentuoti:
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimą
Na jau tą pačią sekundę visais atvejais negali užsidegti. Kartais gali pasisekti. Suprantu, kad turit omeny, jog žalio signalo nereikia laukti taip ilgai kaip Lietuvoje. Pas mus, deja visas prioritetas skirtas automobiliams. Dėl to pėstieji gauna tiek laiko, kiek jiems lieka nuo automobilių.
Stokholme buvau dar 2018 metais, jau tada ten buvo noras tapti labiausiai SMART miestu pasaulyje. Žalia užsidegdavo nespėjus atleisti piršto nuo mygtuko. Pavyzdinis video kaip veikia tokia sistema: arti nesant jokiam eismo dalyviui dega raudona. Priartėjus transporto priemonei ar pėsčiajam paspaudus mygtuką signalai keičiasi iš karto.
https://www.youtube.com/watch?v=Al6A...nnel=LastLasse
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Ne užsidegti, bet pradėti signalo keitimo seką t. y. mašinoms mirksi žalia, tada geltona ir raudona. Užima kelias sekundes. Bent jau taip veikia kai kurie šviesoforai UK. Bet labai gali būti, kad Švedijoje ar kokiuose Nyderlanduose yra ir šviesoforų, kurie sensorių pagalba nustatę, kad tikrai nėra konkuruojančio eismo srauto, žalią signalą įjungia praktiškai iškart. Tas video apie NL šviesoforus keliais postais aukščiau rodo visokias panašias situacijas, kur gerai sudėlioti sensorial daro tikrus stebuklus.
Komentuoti:
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimą
Na jau tą pačią sekundę visais atvejais negali užsidegti. Kartais gali pasisekti. Suprantu, kad turit omeny, jog žalio signalo nereikia laukti taip ilgai kaip Lietuvoje. Pas mus, deja visas prioritetas skirtas automobiliams. Dėl to pėstieji gauna tiek laiko, kiek jiems lieka nuo automobilių.
Komentuoti:
-
Parašė Blaze Rodyti pranešimąStokholme, jei nėra eismo pėsčiajam paspaudus šviesoforo mygtuką žalia užsidega tą pačią sekundę. Gal kas nors galėtų paaiškinti kodėl Lietuvoje vis tiek tenka laukti kol praeis visas ciklas? Ar tai brangu technologiškai ar yra teisinių problemų, o gal tiesiog nemokam tinkamai valdyti savo įrangos?
Komentuoti:
-
Parašė Blaze Rodyti pranešimąStokholme, jei nėra eismo pėsčiajam paspaudus šviesoforo mygtuką žalia užsidega tą pačią sekundę. Gal kas nors galėtų paaiškinti kodėl Lietuvoje vis tiek tenka laukti kol praeis visas ciklas? Ar tai brangu technologiškai ar yra teisinių problemų, o gal tiesiog nemokam tinkamai valdyti savo įrangos?
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Stokholme, jei nėra eismo pėsčiajam paspaudus šviesoforo mygtuką žalia užsidega tą pačią sekundę. Gal kas nors galėtų paaiškinti kodėl Lietuvoje vis tiek tenka laukti kol praeis visas ciklas? Ar tai brangu technologiškai ar yra teisinių problemų, o gal tiesiog nemokam tinkamai valdyti savo įrangos?
Komentuoti:
-
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimąMan vienam gan keistokai atrodo šis šviesoforas Druskininkuose? Ar čia viskas pagal taisykles?
93. Kairiojo posūkio transporto šviesoforas turi būti pritvirtintas per atstumą nuo transporto šviesoforo, reguliuojančio važiavimą tiesiai, jeigu jie abu tvirtinami virš važiuojamosios dalies prie bendros laikančiosios konstrukcijos.
Komentuoti:
-
Man vienam gan keistokai atrodo šis šviesoforas Druskininkuose? Ar čia viskas pagal taisykles?
- 1 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: