Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Šviesoforų įrengimo tvarka Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • dsanto
    replied
    Ukmergė. Kęstučio a. - Gedmino g. sankryža. Papildoma sekcija įrengta pernai metų lapkritį. Tiek, kad papildoma sekcija primityviai pajungta prie raudono signalo ir dega sinchroniškai su juo.





    Vaizdas atvažiavus nuo Kauno pusės:



    Analogiška sekcija Kęstučio a. - Vytauto - Vilniaus g. sankryžoje:



    Šioje sankryžoje iš Vilniaus g. iš pradžių buvo irgi įrengta papildoma sekcija. Bet ji buvo neteisinga suprogramuota, nes degant sekcijai, buvo kertamas pėsčiųjų ir iš kairės atvažiuojančių automobilių eismas. Dėl to jau po dienos sekciją išmontavo.

    Click image for larger version  Name:	e41f1765fb4a3bcb198caf2893fc8312_L.jpg Views:	0 Size:	54,7 kB ID:	1829979

    https://www.ukzinios.lt/gyvenimas/ak...pabuvo-neilgai

    O po sausio 1 d. atsiradus galimybei įrengti lenteles, įrengė lentelę:

    Click image for larger version  Name:	20200627_161015.jpg Views:	0 Size:	75,2 kB ID:	1829980

    Sankryžos rekonstruojamos, tai gali būti, kad šviesoforai jau pakeisti.

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Ne per seniausiai Kaune Donelaičio - Maironio g. sankryžoje įrengta papildoma sekcija į dešinę iš Maironio g.

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Mano spėjimą patvirtino dar vienas video:

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
    Lietuvoje prikabintų paaiškinančiųjų lentelių, po vieną prieš ir už sankryžos...

    Pirma mintis - dalį laiko apsaugotas kairysis posūkis. Bet tada raudonai užsidegė kairiojo posūkio šviesoforas už sankryžos. Įdomi ir neaiški kombinacija. Gal raudonas už sankryžos neužsidega nesant priešpriešinio eismo?
    Aš ir iš pradžių galvojau, bet tai apsaugotas kairysis posūkis. Kaip suprantu, pirmas šviesoforas leidžia pavažiuoti į priekį. Galbūt toliau yra dar viena Stop linija. Tada lauki žalios rodyklės į kairę. Kai pagrindiniame šviesofore užsidega raudonas, iškart užsidega pirma žalia rodyklė, kuri leidžia toliau sukti į kairę. Šiaip labai keistas variantas, įdomu būtų pamatyti platesnį sankryžos vaizdą.

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Parašė dsanto Rodyti pranešimą
    O va tokių šviesoforų yra Vokietijoje. Ar Lietuvoje susigaudytų, kaip pagal juos važiuoti?

    Lietuvoje prikabintų paaiškinančiųjų lentelių, po vieną prieš ir už sankryžos...

    Pirma mintis - dalį laiko apsaugotas kairysis posūkis. Bet tada raudonai užsidegė kairiojo posūkio šviesoforas už sankryžos. Įdomi ir neaiški kombinacija. Gal raudonas už sankryžos neužsidega nesant priešpriešinio eismo?

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė Blaze Rodyti pranešimą

    Kad visai ne aš apie intensyvumą pradėjau šnekėti.

    Reikalas tame, kad Lietuvoje tokia praktika iš viso nėra naudojama. Jeigu Savanorių pr. neveikia, tai gal veiktų Asanavičiūtės, Taikos, Švitrigailos gatvėse? Ar yra bent viena vieta, kur tai taikoma?

    Beje, manau, kad raudona visiems yra tik viena iš taikomų priemonių Stokholme, kad pasiekti tą efektą. Galbūt Silber418 galėtų pakomentuoti daugiau, kaip ten yra.
    Raudona visiems tik viena iš paprasčiausių priemonių. Smart sistema yra žymiai platesnė ir apima daugiau eismo organizavimo faktorių.

    Komentuoti:


  • Blaze
    replied
    Parašė dsanto Rodyti pranešimą

    Krypsti nuo temos. Aš tik sakau, kur paprastai naudojamas toks režimas.
    Kad visai ne aš apie intensyvumą pradėjau šnekėti.

    Reikalas tame, kad Lietuvoje tokia praktika iš viso nėra naudojama. Jeigu Savanorių pr. neveikia, tai gal veiktų Asanavičiūtės, Taikos, Švitrigailos gatvėse? Ar yra bent viena vieta, kur tai taikoma?

    Beje, manau, kad raudona visiems yra tik viena iš taikomų priemonių Stokholme, kad pasiekti tą efektą. Galbūt Silber418 galėtų pakomentuoti daugiau, kaip ten yra.

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė Blaze Rodyti pranešimą

    O pėstieji nevaikšto ten kur eismas mažai intensyvus?
    Krypsti nuo temos. Aš tik sakau, kur paprastai naudojamas toks režimas.

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Tavo pateiktam video matosi, kad mažo intensyvumo gatvė. O pačioj pabaigoj net pats filmuotojas juokiasi, kai vos užsidegus geltonam, mirkteli raudonas geltonas, ir vėl žalias

    Komentuoti:


  • Blaze
    replied
    Parašė dsanto Rodyti pranešimą

    Sakau, yra visokių sankryžų. Jeigu gatvėj yra žalia banga, visos sankryžos koordinuojamos. Pagal tave, tai tik priėjai, ir pyst žalias. Su tokia logika visose sankryžose, kiltų dar didesnis chaosas.

    Režimas "visiems raudona" naudojamas mažai intensyviose vietose. Prisiminkit, kai toks režimas veikė Savanorių pr. sankryžoje Vilniuje ties buvusiu Vilniaus Vingiu. Buvo idiotiška diskoteka.
    O pėstieji nevaikšto ten kur eismas mažai intensyvus?

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė Blaze Rodyti pranešimą

    Pas mus nėra prioritetų. Automobilininkams irgi. Pas mus tiesiog eisme visi sugaišta ilgiau. Pėstieji laukia žalios, kol gatvėje nėra judančio transporto. Kai pagaliau šviesoforas persijungia į žalią pėsčiajam, per tą laiką atvažiavę automobiliai yra priversti sustoti. Kvailystė, bet niekam nerūpi.


    Stokholme buvau dar 2018 metais, jau tada ten buvo noras tapti labiausiai SMART miestu pasaulyje. Žalia užsidegdavo nespėjus atleisti piršto nuo mygtuko. Pavyzdinis video kaip veikia tokia sistema: arti nesant jokiam eismo dalyviui dega raudona. Priartėjus transporto priemonei ar pėsčiajam paspaudus mygtuką signalai keičiasi iš karto.

    https://www.youtube.com/watch?v=Al6A...nnel=LastLasse
    Sakau, yra visokių sankryžų. Jeigu gatvėj yra žalia banga, visos sankryžos koordinuojamos. Pagal tave, tai tik priėjai, ir pyst žalias. Su tokia logika visose sankryžose, kiltų dar didesnis chaosas.

    Režimas "visiems raudona" naudojamas mažai intensyviose vietose. Prisiminkit, kai toks režimas veikė Savanorių pr. sankryžoje Vilniuje ties buvusiu Vilniaus Vingiu. Buvo idiotiška diskoteka.
    Paskutinis taisė dsanto; 2020.09.18, 18:14.

    Komentuoti:


  • Blaze
    replied
    Parašė dsanto Rodyti pranešimą

    Na jau tą pačią sekundę visais atvejais negali užsidegti. Kartais gali pasisekti. Suprantu, kad turit omeny, jog žalio signalo nereikia laukti taip ilgai kaip Lietuvoje. Pas mus, deja visas prioritetas skirtas automobiliams. Dėl to pėstieji gauna tiek laiko, kiek jiems lieka nuo automobilių.
    Pas mus nėra prioritetų. Automobilininkams irgi. Pas mus tiesiog eisme visi sugaišta ilgiau. Pėstieji laukia žalios, kol gatvėje nėra judančio transporto. Kai pagaliau šviesoforas persijungia į žalią pėsčiajam, per tą laiką atvažiavę automobiliai yra priversti sustoti. Kvailystė, bet niekam nerūpi.


    Stokholme buvau dar 2018 metais, jau tada ten buvo noras tapti labiausiai SMART miestu pasaulyje. Žalia užsidegdavo nespėjus atleisti piršto nuo mygtuko. Pavyzdinis video kaip veikia tokia sistema: arti nesant jokiam eismo dalyviui dega raudona. Priartėjus transporto priemonei ar pėsčiajam paspaudus mygtuką signalai keičiasi iš karto.

    https://www.youtube.com/watch?v=Al6A...nnel=LastLasse

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Ne užsidegti, bet pradėti signalo keitimo seką t. y. mašinoms mirksi žalia, tada geltona ir raudona. Užima kelias sekundes. Bent jau taip veikia kai kurie šviesoforai UK. Bet labai gali būti, kad Švedijoje ar kokiuose Nyderlanduose yra ir šviesoforų, kurie sensorių pagalba nustatę, kad tikrai nėra konkuruojančio eismo srauto, žalią signalą įjungia praktiškai iškart. Tas video apie NL šviesoforus keliais postais aukščiau rodo visokias panašias situacijas, kur gerai sudėlioti sensorial daro tikrus stebuklus.
    Sankryžos labai skirtingos ir nėra kažkokio tipinio algoritmo. Tai apie tai diskutuoti būtų labai per platu. Ką norėjau pasakyti, kad pas mus pėsčiasis yra antraeilis.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė dsanto Rodyti pranešimą

    Na jau tą pačią sekundę visais atvejais negali užsidegti. Kartais gali pasisekti. Suprantu, kad turit omeny, jog žalio signalo nereikia laukti taip ilgai kaip Lietuvoje. Pas mus, deja visas prioritetas skirtas automobiliams. Dėl to pėstieji gauna tiek laiko, kiek jiems lieka nuo automobilių.
    Ne užsidegti, bet pradėti signalo keitimo seką t. y. mašinoms mirksi žalia, tada geltona ir raudona. Užima kelias sekundes. Bent jau taip veikia kai kurie šviesoforai UK. Bet labai gali būti, kad Švedijoje ar kokiuose Nyderlanduose yra ir šviesoforų, kurie sensorių pagalba nustatę, kad tikrai nėra konkuruojančio eismo srauto, žalią signalą įjungia praktiškai iškart. Tas video apie NL šviesoforus keliais postais aukščiau rodo visokias panašias situacijas, kur gerai sudėlioti sensorial daro tikrus stebuklus.

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė Blaze Rodyti pranešimą
    Stokholme, jei nėra eismo pėsčiajam paspaudus šviesoforo mygtuką žalia užsidega tą pačią sekundę. Gal kas nors galėtų paaiškinti kodėl Lietuvoje vis tiek tenka laukti kol praeis visas ciklas? Ar tai brangu technologiškai ar yra teisinių problemų, o gal tiesiog nemokam tinkamai valdyti savo įrangos?
    Na jau tą pačią sekundę visais atvejais negali užsidegti. Kartais gali pasisekti. Suprantu, kad turit omeny, jog žalio signalo nereikia laukti taip ilgai kaip Lietuvoje. Pas mus, deja visas prioritetas skirtas automobiliams. Dėl to pėstieji gauna tiek laiko, kiek jiems lieka nuo automobilių.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Blaze Rodyti pranešimą
    Stokholme, jei nėra eismo pėsčiajam paspaudus šviesoforo mygtuką žalia užsidega tą pačią sekundę. Gal kas nors galėtų paaiškinti kodėl Lietuvoje vis tiek tenka laukti kol praeis visas ciklas? Ar tai brangu technologiškai ar yra teisinių problemų, o gal tiesiog nemokam tinkamai valdyti savo įrangos?
    Mentaliteto skirtumai. Tiesiog pėstieji ir dviratininkai yra laikomi kaip trukdis "eismui" ir "pralaidumui", o ne kaip eismo dalis. Gerai yra tai, kad tas keičiasi. Net sukandus dantis ir per didelius skausmus kartais stengiamasi tas problemas spręsti. Aišku dažniausiai nepavyksta, bet kartais bent iš dalies pavyksta. Tiesiog reiktų, kad pokytis vyktų greičiau.

    Komentuoti:


  • Blaze
    replied
    Stokholme, jei nėra eismo pėsčiajam paspaudus šviesoforo mygtuką žalia užsidega tą pačią sekundę. Gal kas nors galėtų paaiškinti kodėl Lietuvoje vis tiek tenka laukti kol praeis visas ciklas? Ar tai brangu technologiškai ar yra teisinių problemų, o gal tiesiog nemokam tinkamai valdyti savo įrangos?

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    O va tokių šviesoforų yra Vokietijoje. Ar Lietuvoje susigaudytų, kaip pagal juos važiuoti?

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    Man vienam gan keistokai atrodo šis šviesoforas Druskininkuose? Ar čia viskas pagal taisykles?
    Šviesoforas įrengtas vos įsigaliojus šviesoforų įrengimo taisyklėms. Šiaip nėra prie ko prikibti. Formaliai kaip ir įvykdyta 93 p. sąlyga, nes tarp šviesoforų yra tarpas.

    93. Kairiojo posūkio transporto šviesoforas turi būti pritvirtintas per atstumą nuo transporto šviesoforo, reguliuojančio važiavimą tiesiai, jeigu jie abu tvirtinami virš važiuojamosios dalies prie bendros laikančiosios konstrukcijos.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Man vienam gan keistokai atrodo šis šviesoforas Druskininkuose? Ar čia viskas pagal taisykles?

    Click image for larger version

Name:	119666445_319976832411089_290518456842294682_n.jpg
Views:	437
Size:	71,2 kB
ID:	1825680

    Komentuoti:

Working...
X