Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Šviesoforų įrengimo tvarka Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • PoDV
    replied
    Parašė oranger Rodyti pranešimą
    Reziumuojant. Jeigu ant pagrindinio žalio signalo nupiešta rodyklė priekin ir kairėn, tai važiuoti dešinėn galima tik sulaukus papildomos rodyklės užsidegimo. Taip?
    O jeigu ant pagrindinio nėra nupiešta jokių rodyklių, o tik žalias "blynas", tai galima ir nelaukti, kol užsidegs ta papildoma į dešinę. Taip?
    Dėl dešinės sekcijos, tai taip, jei užsidega tiesiog žalias blynas tada gali sukti į dešinę ir nekreipti dėmesio į prikabintą sekciją, tik pėsčiuosius reikia praleist, bet jei užsidega žalias blynas su rodykle "tiesiai" arba "tiesiai ir į kairę" tada į dešinę sukti negalėsi kol neužsidegs papildoma sekcija į dešinę.

    Kas liečia šviesoforus su kaire sekcija tai čia tarybinė vairavimo mokykla, tik tiems kas iš už SSRS ribų atvažiuoja bei gal estų jaunimas, bus problemų Tokius šviesoforus rengė tik iki 2012 m., o Kaune tokių sankryžų lyg ir neliko, nes prie sekcijų priklijavo papildomas dvi lempas, tai karaliauja Vilnius.
    Paskutinis taisė PoDV; 2020.10.12, 17:02.

    Komentuoti:


  • oranger
    replied
    Reziumuojant. Jeigu ant pagrindinio žalio signalo nupiešta rodyklė priekin ir kairėn, tai važiuoti dešinėn galima tik sulaukus papildomos rodyklės užsidegimo. Taip?
    O jeigu ant pagrindinio nėra nupiešta jokių rodyklių, o tik žalias "blynas", tai galima ir nelaukti, kol užsidegs ta papildoma į dešinę. Taip?

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Maišaties tikrai nėra. Visi aktyvūs forumiečiai (ir sekantys norminių aktų pasikeitimus) žino kad žalias "blynas" leidžia sukti į dešinę.
    Va, jei žinai, kas yra tiesiog žalias blynas, kai į visas puses leidžia sukti, ir kas yra blynas su rodyklėmis, tada problemų nebus
    Paskutinis taisė PoDV; 2020.10.12, 16:57.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą
    Kad maišaties vis dar daug, tai faktas.
    Maišaties tikrai nėra. Visi aktyvūs forumiečiai (ir sekantys norminių aktų pasikeitimus) žino kad žalias "blynas" leidžia sukti į dešinę.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Globaliai žiūrint, gal ir keistai (jei ne idiotiškai) atrodytų, bet praktine prasme gal ir yra logikos ir šioks toks postūmis į aiškumą

    Turiu omeny, tik šioks toks postūmis, bet ne galutinis ir absoliutus aiškumas

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą

    Kad maišaties vis dar daug, tai faktas. Gal aš kažko nesuprantu, bet kame būtų buvęs blogis visuose tokiuose šviesoforuose sužymėti važiavimo kryptis žaliame signale? Kur taip yra padaryta - jokių nesusipratimų nebūna. Dabar padaryta daug painiau, visiškai priešingai, negu buvo anksčiau, o dauguma žmonių nėra tokie imlūs naujovėms. O tie informaciniai stendai ties šviesoforu - dar labiau klaidina, nes vizualiai atrodo, kad sekcija dega
    Važiavimo kryptys pagrindiniame žaliame signale pažymėtos, jeigu nedegant sekcijai į dešinę, draudžiama važiuoti į dešinę:

    Click image for larger version

Name:	1.1.jpg
Views:	376
Size:	25,0 kB
ID:	1831737

    ... arba kai yra įrengta sekcija į kairę ir jai nedegant draudžiama sukti į kairę:

    Click image for larger version

Name:	1.jpg
Views:	375
Size:	42,8 kB
ID:	1831738

    Kitaip sakant, tokie šviesoforai yra laikini iki normalios sankryžos rekonstrukcijos.

    Kitais atvejais rodyklės nededamos. Argi ne idiotiškai atrodytų:

    Click image for larger version

Name:	2.jpg
Views:	368
Size:	25,7 kB
ID:	1831739

    Gal dar rodykles ir į šviesoforus be papildomų sekcijų pradėkim dėti, nes kažkas nežinos kur važiuoti?

    Click image for larger version

Name:	3a.jpg
Views:	359
Size:	21,4 kB
ID:	1831740

    Gal bus aiškiau, kaip veikia šviesoforai šiuose paveikslėliuose:

    Click image for larger version

Name:	3.jpg
Views:	355
Size:	24,7 kB
ID:	1831741

    Click image for larger version

Name:	5.jpg
Views:	367
Size:	28,9 kB
ID:	1831742

    Komentuoti:


  • MikasRidikas
    replied
    Parašė oranger Rodyti pranešimą
    Klausykite, kas pagaliau vienareikšmiškai gali išaiškinti posūkio į dešinę tvarką, esant šviesoforo rodyklei į dešinę (kuri nedega)?
    Nes iki šiol gatvėse painiava, vieni važiuoja, kiti stovi ir piktina kitus
    Kad maišaties vis dar daug, tai faktas. Gal aš kažko nesuprantu, bet kame būtų buvęs blogis visuose tokiuose šviesoforuose sužymėti važiavimo kryptis žaliame signale? Kur taip yra padaryta - jokių nesusipratimų nebūna. Dabar padaryta daug painiau, visiškai priešingai, negu buvo anksčiau, o dauguma žmonių nėra tokie imlūs naujovėms. O tie informaciniai stendai ties šviesoforu - dar labiau klaidina, nes vizualiai atrodo, kad sekcija dega

    Komentuoti:


  • oranger
    replied
    Klausykite, kas pagaliau vienareikšmiškai gali išaiškinti posūkio į dešinę tvarką, esant šviesoforo rodyklei į dešinę (kuri nedega)?
    Nes iki šiol gatvėse painiava, vieni važiuoja, kiti stovi ir piktina kitus

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Ukmergė. Kęstučio a. - Gedmino g. sankryža. Papildoma sekcija įrengta pernai metų lapkritį. Tiek, kad papildoma sekcija primityviai pajungta prie raudono signalo ir dega sinchroniškai su juo.





    Vaizdas atvažiavus nuo Kauno pusės:



    Analogiška sekcija Kęstučio a. - Vytauto - Vilniaus g. sankryžoje:



    Šioje sankryžoje iš Vilniaus g. iš pradžių buvo irgi įrengta papildoma sekcija. Bet ji buvo neteisinga suprogramuota, nes degant sekcijai, buvo kertamas pėsčiųjų ir iš kairės atvažiuojančių automobilių eismas. Dėl to jau po dienos sekciją išmontavo.

    Click image for larger version  Name:	e41f1765fb4a3bcb198caf2893fc8312_L.jpg Views:	0 Size:	54,7 kB ID:	1829979

    https://www.ukzinios.lt/gyvenimas/ak...pabuvo-neilgai

    O po sausio 1 d. atsiradus galimybei įrengti lenteles, įrengė lentelę:

    Click image for larger version  Name:	20200627_161015.jpg Views:	0 Size:	75,2 kB ID:	1829980

    Sankryžos rekonstruojamos, tai gali būti, kad šviesoforai jau pakeisti.

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Ne per seniausiai Kaune Donelaičio - Maironio g. sankryžoje įrengta papildoma sekcija į dešinę iš Maironio g.

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Mano spėjimą patvirtino dar vienas video:

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
    Lietuvoje prikabintų paaiškinančiųjų lentelių, po vieną prieš ir už sankryžos...

    Pirma mintis - dalį laiko apsaugotas kairysis posūkis. Bet tada raudonai užsidegė kairiojo posūkio šviesoforas už sankryžos. Įdomi ir neaiški kombinacija. Gal raudonas už sankryžos neužsidega nesant priešpriešinio eismo?
    Aš ir iš pradžių galvojau, bet tai apsaugotas kairysis posūkis. Kaip suprantu, pirmas šviesoforas leidžia pavažiuoti į priekį. Galbūt toliau yra dar viena Stop linija. Tada lauki žalios rodyklės į kairę. Kai pagrindiniame šviesofore užsidega raudonas, iškart užsidega pirma žalia rodyklė, kuri leidžia toliau sukti į kairę. Šiaip labai keistas variantas, įdomu būtų pamatyti platesnį sankryžos vaizdą.

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Parašė dsanto Rodyti pranešimą
    O va tokių šviesoforų yra Vokietijoje. Ar Lietuvoje susigaudytų, kaip pagal juos važiuoti?

    Lietuvoje prikabintų paaiškinančiųjų lentelių, po vieną prieš ir už sankryžos...

    Pirma mintis - dalį laiko apsaugotas kairysis posūkis. Bet tada raudonai užsidegė kairiojo posūkio šviesoforas už sankryžos. Įdomi ir neaiški kombinacija. Gal raudonas už sankryžos neužsidega nesant priešpriešinio eismo?

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė Blaze Rodyti pranešimą

    Kad visai ne aš apie intensyvumą pradėjau šnekėti.

    Reikalas tame, kad Lietuvoje tokia praktika iš viso nėra naudojama. Jeigu Savanorių pr. neveikia, tai gal veiktų Asanavičiūtės, Taikos, Švitrigailos gatvėse? Ar yra bent viena vieta, kur tai taikoma?

    Beje, manau, kad raudona visiems yra tik viena iš taikomų priemonių Stokholme, kad pasiekti tą efektą. Galbūt Silber418 galėtų pakomentuoti daugiau, kaip ten yra.
    Raudona visiems tik viena iš paprasčiausių priemonių. Smart sistema yra žymiai platesnė ir apima daugiau eismo organizavimo faktorių.

    Komentuoti:


  • Blaze
    replied
    Parašė dsanto Rodyti pranešimą

    Krypsti nuo temos. Aš tik sakau, kur paprastai naudojamas toks režimas.
    Kad visai ne aš apie intensyvumą pradėjau šnekėti.

    Reikalas tame, kad Lietuvoje tokia praktika iš viso nėra naudojama. Jeigu Savanorių pr. neveikia, tai gal veiktų Asanavičiūtės, Taikos, Švitrigailos gatvėse? Ar yra bent viena vieta, kur tai taikoma?

    Beje, manau, kad raudona visiems yra tik viena iš taikomų priemonių Stokholme, kad pasiekti tą efektą. Galbūt Silber418 galėtų pakomentuoti daugiau, kaip ten yra.

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė Blaze Rodyti pranešimą

    O pėstieji nevaikšto ten kur eismas mažai intensyvus?
    Krypsti nuo temos. Aš tik sakau, kur paprastai naudojamas toks režimas.

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Tavo pateiktam video matosi, kad mažo intensyvumo gatvė. O pačioj pabaigoj net pats filmuotojas juokiasi, kai vos užsidegus geltonam, mirkteli raudonas geltonas, ir vėl žalias

    Komentuoti:


  • Blaze
    replied
    Parašė dsanto Rodyti pranešimą

    Sakau, yra visokių sankryžų. Jeigu gatvėj yra žalia banga, visos sankryžos koordinuojamos. Pagal tave, tai tik priėjai, ir pyst žalias. Su tokia logika visose sankryžose, kiltų dar didesnis chaosas.

    Režimas "visiems raudona" naudojamas mažai intensyviose vietose. Prisiminkit, kai toks režimas veikė Savanorių pr. sankryžoje Vilniuje ties buvusiu Vilniaus Vingiu. Buvo idiotiška diskoteka.
    O pėstieji nevaikšto ten kur eismas mažai intensyvus?

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė Blaze Rodyti pranešimą

    Pas mus nėra prioritetų. Automobilininkams irgi. Pas mus tiesiog eisme visi sugaišta ilgiau. Pėstieji laukia žalios, kol gatvėje nėra judančio transporto. Kai pagaliau šviesoforas persijungia į žalią pėsčiajam, per tą laiką atvažiavę automobiliai yra priversti sustoti. Kvailystė, bet niekam nerūpi.


    Stokholme buvau dar 2018 metais, jau tada ten buvo noras tapti labiausiai SMART miestu pasaulyje. Žalia užsidegdavo nespėjus atleisti piršto nuo mygtuko. Pavyzdinis video kaip veikia tokia sistema: arti nesant jokiam eismo dalyviui dega raudona. Priartėjus transporto priemonei ar pėsčiajam paspaudus mygtuką signalai keičiasi iš karto.

    https://www.youtube.com/watch?v=Al6A...nnel=LastLasse
    Sakau, yra visokių sankryžų. Jeigu gatvėj yra žalia banga, visos sankryžos koordinuojamos. Pagal tave, tai tik priėjai, ir pyst žalias. Su tokia logika visose sankryžose, kiltų dar didesnis chaosas.

    Režimas "visiems raudona" naudojamas mažai intensyviose vietose. Prisiminkit, kai toks režimas veikė Savanorių pr. sankryžoje Vilniuje ties buvusiu Vilniaus Vingiu. Buvo idiotiška diskoteka.
    Paskutinis taisė dsanto; 2020.09.18, 18:14.

    Komentuoti:


  • Blaze
    replied
    Parašė dsanto Rodyti pranešimą

    Na jau tą pačią sekundę visais atvejais negali užsidegti. Kartais gali pasisekti. Suprantu, kad turit omeny, jog žalio signalo nereikia laukti taip ilgai kaip Lietuvoje. Pas mus, deja visas prioritetas skirtas automobiliams. Dėl to pėstieji gauna tiek laiko, kiek jiems lieka nuo automobilių.
    Pas mus nėra prioritetų. Automobilininkams irgi. Pas mus tiesiog eisme visi sugaišta ilgiau. Pėstieji laukia žalios, kol gatvėje nėra judančio transporto. Kai pagaliau šviesoforas persijungia į žalią pėsčiajam, per tą laiką atvažiavę automobiliai yra priversti sustoti. Kvailystė, bet niekam nerūpi.


    Stokholme buvau dar 2018 metais, jau tada ten buvo noras tapti labiausiai SMART miestu pasaulyje. Žalia užsidegdavo nespėjus atleisti piršto nuo mygtuko. Pavyzdinis video kaip veikia tokia sistema: arti nesant jokiam eismo dalyviui dega raudona. Priartėjus transporto priemonei ar pėsčiajam paspaudus mygtuką signalai keičiasi iš karto.

    https://www.youtube.com/watch?v=Al6A...nnel=LastLasse

    Komentuoti:

Working...
X