Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Šviesoforų įrengimo tvarka Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Sula
    replied
    Dar painiavos įneša tai, kad iš tolo skaidrių nesimato (ypač blogu oru), o jos išaiškėja tik privažiavus gana arti (pvz.: prie Nordikos). Kai kada tai labai pavojinga, pvz. pasukus į kairę prieš tiesiai atvažiuojantį automobilį. https://goo.gl/maps/mmVaR8CQK667czRYA

    Komentuoti:


  • Romas
    replied


    Sukurta šviesoforų tvarka, kurios beveik niekas nesupranta su kelių spalvų blynais ir nesančių pėsčiųjų "apsaugotais posūkiais".
    Dubliuojančių šviesoforų naikinimas nieko gero nedavė, o po atskirą šviesoforą kiekvienai juostai - tai puki proga kažkam pasišildyti rankas.
    2012 m. tvarkos ir žalių rodyklių panaikinimas naudos nedavė. Tik aišku, kad iš to uždirba miestus darkančių gembių pardavėjai, šviesoforų montuotojai ir kiti suinteresuotieji.

    Kad nereikėtų n+k kartą rašyti kaip suprasti tas abrakadabras su įvairaus skaidrumo žaliomis sekcijomis ir rodyklėmis pakartosiu dsanto atsakymą į tuos pačius mano klausimus.


    Parašė dsanto Rodyti pranešimą

    1) Žalias šviesoforo blynas be jokių rodyklių
    Galima važiuoti visomis kryptimis praleidžiant pėsčiuosius ir dviratininkus. Kryptis gali riboti kelio ženklai arba atskiri šviesoforai su rodyklėmis

    2) Žalias fonas (blynas) su skaidriomis rodyklėmis
    Galima važiuoti rodyklių kryptimis praleidžiant pėsčiuosius ir dviratininkus (tokių signalų su laiku turi nelikti)

    3) Žalias blynas su juodomis rodyklėmis
    Galima važiuoti rodyklių kryptimis praleidžiant pėsčiuosius ir dviratininkus (tokių signalų su laiku turi nelikti)

    4) Juodas blynas su žaliomis rodyklėmis
    Galima važiuoti rodyklių kryptimis. Gali kirstis apsisukančių ir sukančių į dešinę trajektorijos. Pirmumas pagal KET.

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Kam ta sekcija tada reikalinga? Kaip tik tai yra perteklinis ir klaidinantis dalykas. Jei yra sekcija su rodykle, ir pagrindinis šviesoforo žalias turi būti su rodykle.
    Sekcija tik leidžia sukti į dešinę, nepriklausomai nuo to, ką rodo pagrindinis šviesoforas. Kai ji nedega, ji nieko nereiškia ir reikia vadovautis pagrindinio šviesoforo signalais.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Kam ta sekcija tada reikalinga? Kaip tik tai yra perteklinis ir klaidinantis dalykas. Jei yra sekcija su rodykle, ir pagrindinis šviesoforo žalias turi būti su rodykle.
    Sekcija leidžia tik sukti į dešinę, "blynas" be rodyklių leidžia važiuoti visomis kryptimis (o dabar beveik nuolat Pelesos/D&G sankryžoje "blynas" dega, o mašina į dešinę stovi ir laukia, nes "rodyklė tai nedega").

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Kam ta sekcija tada reikalinga? Kaip tik tai yra perteklinis ir klaidinantis dalykas. Jei yra sekcija su rodykle, ir pagrindinis šviesoforo žalias turi būti su rodykle.

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

    Tokia pat situacija su juodomis rodyklėmis yra ir Žirmūnų-Kareivių sankryžoje, sukant link Milašiaus g. Šiaip sprendimas visai neblogas, nes net ir nesusipažinę su KET pakeitimais mato, kad galima sukti nedegant sekcijai.
    Sprendimas kaip laikinas yra geras, nes leidžia sukti į dešinę dviejose fazėse. Bet tik kaip laikinas iki normalios rekonstrukcijos. Nes juodos rodyklės žaliame signale dėl nepakankamo matomumo nenaudojamos absoliučioje daugumoje šalių. Leidžiamų krypčių indikacijai naudojamos žalios rodyklės tamsiame fone. Juodo kontūro rodyklės žaliame signale naudojamos praktiškai buvusios SSRS teritorijoje.

    Mūsų vairuotojai turi suprasti vieną esminį dalyką - žalias skritulio formos signalas leidžia važiuoti visomis kryptimis, nebent eismo kryptis riboja kelio ženklai arba dega draužiamas (raudonas) signalas atitinkamai krypčiai. Nedeganti papildoma sekcija nėra draudžiamas signalas. Užtenka kirsti Lenkijos sieną ir judėti toliau, kad pamatytum tą patį.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė dsanto Rodyti pranešimą
    Kadangi nuo tilto pusės yra papildoma sekcija į kairę ir norima dešinįjį posūkį leisti kartu su pėsčiaisiais, dešinėje esančių šviesoforų žaliuose signaluose įrengtos juodos rodyklės tiesiai ir į dešinę. Jau ir balti skydai nebededami. Foto gavau iš kolegos Vilniuje
    Tokia pat situacija su juodomis rodyklėmis yra ir Žirmūnų-Kareivių sankryžoje, sukant link Milašiaus g. Šiaip sprendimas visai neblogas, nes net ir nesusipažinę su KET pakeitimais mato, kad galima sukti nedegant sekcijai.

    Komentuoti:


  • DArnas
    replied
    Parašė Riedis Rodyti pranešimą
    Kažką labai keistai ten prireguliavo taisydami, prošal važiuojant įsijungė žalias D&G, kol pėstiesiems tik pradėjo mirksėti užgęstantis žalias (bent jau kirsti Kapsų g.) Neturėjau laiko stabtelt geriau įsižiūrėt ir įsitikinti.
    Ten taip jau seniai

    Komentuoti:


  • Resutas
    replied
    Parašė Riedis Rodyti pranešimą
    Kažką labai keistai ten prireguliavo taisydami, prošal važiuojant įsijungė žalias D&G, kol pėstiesiems tik pradėjo mirksėti užgęstantis žalias (bent jau kirsti Kapsų g.) Neturėjau laiko stabtelt geriau įsižiūrėt ir įsitikinti.
    Parašykit į Tvarkau Vilnių. Gal klaida įsivelė.

    Komentuoti:


  • Riedis
    replied
    Kažką labai keistai ten prireguliavo taisydami, prošal važiuojant įsijungė žalias D&G, kol pėstiesiems tik pradėjo mirksėti užgęstantis žalias (bent jau kirsti Kapsų g.) Neturėjau laiko stabtelt geriau įsižiūrėt ir įsitikinti.

    Komentuoti:


  • Resutas
    replied
    Parašė DArnas Rodyti pranešimą

    Aš irgi pastebėjau. Galėtų dažniau neveikti.
    O ar nebus, kad tai pesčiųjų ir dviratininkų sąskaita tų kamsčių nebuvo? Mačiau aš irgi sankryžą, pravažiavau greičiau, bet pažiūrėjau į pesčiuosus bandančius prabėgti sankryžą, tai nenorėjau jų vietoje būti.

    Komentuoti:


  • DArnas
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Šnd ryte neveikė šviesoforas D&G-Kapsų-Šaltkalvių sankryžoje, tai kamščiai buvo perpus mažesni nei įprastai.
    Aš irgi pastebėjau. Galėtų dažniau neveikti.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Šnd ryte neveikė šviesoforas D&G-Kapsų-Šaltkalvių sankryžoje, tai kamščiai buvo perpus mažesni nei įprastai.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

    Tai tada nuoširdžiai nesuprantu, kam ta papildoma rodyklė į dešine, jei blynas žalias leidžia sukti į dešinę? Papildomas, laikas pasukt dešinėn kai nėra pėsčiųjų?

    Nes vadovaujantis elementaria logika, gali sukti tik užsidegus papildomai sekcijai jei ji yra įrengta.

    ​​​​​​Užtruks kol visi įsikirs, bet atvykę tikrai nesupras.
    Neleidžia, nes daugumoje šviesoforų yra juodos tik tiesiai rodančios rodyklės.

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Parašė dsanto Rodyti pranešimą

    Papildoma sekcija dabar ir atlieka savo tikrąją paskirtį - papildomai leidžia sukti. Jei ji nedega, neturi draudžiamosios reikšmės.

    Nesupras nebent atvykę iš Rytų. O iš Vakarų supras, nes pas juos tas pats.
    Dėkui už pagalbą bandant suprasti - laiko tikrai prireikė, visą koncepcija iš naujo galvoje susidėlioti

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

    Tai tada nuoširdžiai nesuprantu, kam ta papildoma rodyklė į dešine, jei blynas žalias leidžia sukti į dešinę? Papildomas, laikas pasukt dešinėn kai nėra pėsčiųjų?

    Nes vadovaujantis elementaria logika, gali sukti tik užsidegus papildomai sekcijai jei ji yra įrengta.

    ​​​​​​Užtruks kol visi įsikirs, bet atvykę tikrai nesupras.
    Papildoma sekcija dabar ir atlieka savo tikrąją paskirtį - papildomai leidžia sukti. Jei ji nedega, neturi draudžiamosios reikšmės.

    Nesupras nebent atvykę iš Rytų. O iš Vakarų supras, nes pas juos tas pats.

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

    Blynas BE rodyklių- galima
    Blynas SU bet kuriomis rodyklėmis (pilnomis ar tuščiavidurėmis) - negalima.
    Tai tada nuoširdžiai nesuprantu, kam ta papildoma rodyklė į dešine, jei blynas žalias leidžia sukti į dešinę? Papildomas, laikas pasukt dešinėn kai nėra pėsčiųjų?

    Nes vadovaujantis elementaria logika, gali sukti tik užsidegus papildomai sekcijai jei ji yra įrengta.

    ​​​​​​Užtruks kol visi įsikirs, bet atvykę tikrai nesupras.

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
    Tad jeigu dega žalias blynas, bet nedega žalia papildoma rodyklė į dešinę sukti negaliu?
    ​​
    Galite. Niekas juk nedraudžia. Papildoma sekcija nedega, bet nebėra KET punkto, kuris draustų sukti, kai ji nedega. O žalias blynas leidžia važiuoti ir į dešinę.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
    Tad jeigu dega žalias blynas, bet nedega žalia papildoma rodyklė į dešinę sukti negaliu?
    ​​
    Blynas BE rodyklių- galima
    Blynas SU bet kuriomis rodyklėmis (pilnomis ar tuščiavidurėmis) - negalima.

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Tad jeigu dega žalias blynas, bet nedega žalia papildoma rodyklė į dešinę sukti negaliu?
    ​​

    Komentuoti:

Working...
X