Parašė Kukumalu
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Šviesoforų įrengimo tvarka Lietuvoje
Collapse
X
-
-
Parašė Tomas321 Rodyti pranešimąKaune, Zukausko / Luksio g. Taip galima irengti papildoma sekcija, kai is pirmos galima ir tiesiai? (Rodykle jau veikia)
Panaši situacija buvo Alytuje, Naujosios - Statybininkų g. sankryžoje. Naujosios g. iš pirmos juostos iš pradžių buvo tiesiai ir į dešinę, dabar užklijavo rodyklę tiesiai, o ant asfalto lyg ir bandyta uždažyt. Gavau tokias foto (sorry už kokybę):
Komentuoti:
-
Parašė Tomas321 Rodyti pranešimąKaune, Zukausko / Luksio g. Taip galima irengti papildoma sekcija, kai is pirmos galima ir tiesiai? (Rodykle jau veikia)
17. Skirtingos eismo kryptys privalo būti leidžiamos vienos šviesoforų fazės metu, jeigu jos nėra atskirtos, pavyzdžiui, transporto priemonės tiesiai ir į dešinę juda ta pačia eismo juosta. Skirtingos eismo kryptys gali būti leidžiamos skirtingų šviesoforų fazių metu tik tuomet, kai jos yra išskaidytos į atskiras eismo juostas, pavyzdžiui, važiuojančios tiesiai ir sukančios transporto priemonės juda atskiromis, joms skirtomis eismo juostomis.
Komentuoti:
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimą
Kaip sakė Einšteinas: "Yra du beribiai dalykai, visata ir žmonių kvailumas. Bet dėl visatos aš abejoju."
Komentuoti:
-
Parašė Auwris Rodyti pranešimą
Supratau. Dėkui už patikslinimą Dabar tik reik laukt kol įpras žmonės, nes dažnai sustoja ir nevažiuoja į dešinę nes mato degantį raudoną (nors jame rodyklė tik tiesiai ir į kairę) ;/
Komentuoti:
-
Parašė Auwris Rodyti pranešimą
Supratau. Dėkui už patikslinimą Dabar tik reik laukt kol įpras žmonės, nes dažnai sustoja ir nevažiuoja į dešinę nes mato degantį raudoną (nors jame rodyklė tik tiesiai ir į kairę) ;/
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimą
Taip, įrengtas naujas šviesoforas su rodyklėmis tiesiai ir į kairę. Į dešinę nebeliko lentelės su žalia rodykle, įrengta trikampė salelė ir kelio ženklas "Duoti kelią". Sukant į dešinę pėsčiuosius reikia praleisti nereguliuojamoje perėjoje (zebrą turėtų artimiausiu metu nubraižyti).
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimą
Europoje, išskyrus buvusias tarybines šalis ir Suomiją, mano žiniomis reguliuojamose perėjose kelio ženklai "Pėsčiųjų perėja" neįrengiami.
bent jau vietomis įrengiami ir Lenkijoje, Rumunijoje, bei Slovakijoje. Kitur nerandu.
Suomija net ir tuo požiūriu toks truputį posovietinis Honkongas, o Talinas ŠenženasPaskutinis taisė PoDV; 2019.11.16, 19:38.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimąAr prasminga įrengti perėjų ženklus reguliuojamoms perėjoms? Gal tokiais atvejais kai nėra perėjų ženklų ties šviesoforais, jau ir skydų nereikėtų ten kur tarp reguliuojamų perėjų atsiranda nereguliuojama?
Komentuoti:
-
Hmm, tokiose vietose, kur kelias daro lanką ir akivaizdžiai nesimato perėjos galėtų vis tik būti įrengiamos perėjos su skydais. Taip pat išskirtų perėją kaip nereguliuojamą. Tiesa, ne tokiais kaip šiuo metu Kaune visur pridėliojo, o užtektų tik apvadų. Kitur kur matomumas geras ir ypač ten kur yra salelės ir tik viena juosta važiavimo kryptimi, ten skydų, sakyčiau, nereikia. Skydai turėtų būti pritaikomi, išpildžius tam tikrus kriterijus.
Kitas klausimas. Ar prasminga įrengti perėjų ženklus reguliuojamoms perėjoms? Gal tokiais atvejais kai nėra perėjų ženklų ties šviesoforais, jau ir skydų nereikėtų ten kur tarp reguliuojamų perėjų atsiranda nereguliuojama?Paskutinis taisė PoDV; 2019.11.15, 23:36.
Komentuoti:
-
Parašė Auwris Rodyti pranešimąKlausimas kadangi susijęs su šviesaforais, tai rašau čia: ar aš nemačiau/nesupratau (dairiausi stovint kamštyj, nemačiau), bet ar Kaune atvažiavus nuo Kauno pilies tilto ir norint sukti į A. Kriščiukaičio g, po pertvarkymo nebeliko šviesaforo reguliuojančio dešinį nusukimą (paliko tik tiesiai ir į kairę). Taip išeina, kad važiuoti galima visada tik reikia praleisti atvažiuojančius nuo Brastos g. arba Jurbarko g.? Bet kaip tada su einančiais per perėją?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Diim4iik Rodyti pranešimą
O kaip žinot koks ten šviesoforas yra? Gi sukančiam gaunasi kad jei ten apsisuka per pagrindini žalia (arba per papildoma sekcija kartu su pagrindiniu žaliu, arba per triju sekciju šviesofora su rodyklėm i kaire) jis turi praleist apsisukančius, bet jei apsisukantiem degtu papildoma sekcija su raudonu tai jau atvirkščiai gaunasi kad sukantis turi pirmenybe.
Apsisukantysis niekada negali būti tikras, kad jam pirmumas, tai dėl saugumo reiktų visuomet praleisti sukantįjį į dešinę. Sukantysis į dešinę per raudoną su papildoma sekcija turi duoti kelią, nes jam tai nurodo KET 163 punktas. Tik 3 atveju sukantysis į dešinę turi 100 % pirmumą.
Iš principo chaosą į visą šitą reikalą įneša KET 163 p. Pvz., Vokietija jo neturi. Pas vokiečius žalia rodyklė rodo pirmumą, tad sukantysis į dešinę visuomet turi pirmumą, o apsisukantysis pagal konkretų KET punktą turi duoti kelią visiems eismo dalyviams (analogiškai kaip pas mus taisyklė važiuojančiam atbulam).
Komentuoti:
-
Klausimas kadangi susijęs su šviesaforais, tai rašau čia: ar aš nemačiau/nesupratau (dairiausi stovint kamštyj, nemačiau), bet ar Kaune atvažiavus nuo Kauno pilies tilto ir norint sukti į A. Kriščiukaičio g, po pertvarkymo nebeliko šviesaforo reguliuojančio dešinį nusukimą (paliko tik tiesiai ir į kairę). Taip išeina, kad važiuoti galima visada tik reikia praleisti atvažiuojančius nuo Brastos g. arba Jurbarko g.? Bet kaip tada su einančiais per perėją?
Komentuoti:
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimą
Vadovaujantis KET:
sukantis į dešinę turi praleisti apsisukantį.
Atkreipiau dėmesį į šią situaciją. Manau, kad tie garsiniai signalai ten nebuvo reikalingi, nes visi gražiai susidėliojo. Bet gal sukantis į kairę galvojo, kad sukantis į dešinę suka pagal lentelę, tai labiau susinervino Sukančiam į kairę yra atskiras šviesoforas:
Komentuoti:
-
Parašė dinux Rodyti pranešimą
O kaip ši situacija?
Audi dega žalia (nepamenu ten lyg rodyklė), Citroen irgi dega rodyklė, tad apsisukantys turėtu praleist? Kliūtis iš dešinės.
Bet net ir video girdėjosi (garsinis signalas), jei supratau teisingai, kad apsisukinėjantis nelabai patenkinti, kad jiems maišosi.
163. Važiuodamas kryptimi, kurią rodo rodyklė, įjungta papildomoje šviesoforo sekcijoje kartu su geltonu arba raudonu signalu, vairuotojas privalo duoti kelią iš kitų krypčių pagal leidžiamąjį šviesoforo signalą važiuojančioms transporto priemonėms.
Atkreipiau dėmesį į šią situaciją. Manau, kad tie garsiniai signalai ten nebuvo reikalingi, nes visi gražiai susidėliojo. Bet gal sukantis į kairę galvojo, kad sukantis į dešinę suka pagal lentelę, tai labiau susinervino Sukančiam į kairę yra atskiras šviesoforas:
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimą
Audi dega žalia (nepamenu ten lyg rodyklė), Citroen irgi dega rodyklė, tad apsisukantys turėtu praleist? Kliūtis iš dešinės.
Bet net ir video girdėjosi (garsinis signalas), jei supratau teisingai, kad apsisukinėjantis nelabai patenkinti, kad jiems maišosi.
Komentuoti:
-
Parašė Riedis Rodyti pranešimąŽiūrint pirmus video susidaro įspūdis, kad drąsiai važiuoja tik dėl dešiniausiojo šviesoforo viršuje prie lentelės "į dešinę" arba iš įpročio dėl ten kabėjusios žalios lentelės.
Kažkaip skeptiškai žiūriu į idėją, kad daugelis girdėjo apie ar suvokia naują pakitimą. Tikiuosi klystu ir liaudis labiau informuota.Paskutinis taisė dsanto; 2019.11.12, 14:27.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Iš Jonavos gatvės ir anksčiau buvo leidžiama sukti į dešinę kartu su pėsčiaisiais. Čia jų ir mažai būna. Kas pasikeitė, tai, kad pėstieji dabar įgauna pirmumą, nes jiems žalias signalas uždegamas 1 s anksčiau nei transportui. Ir tai, kad į dešinę nebegalima sukti, kai iš priekio apsaugotai suka į kairę.Paskutinis taisė dsanto; 2019.11.11, 23:54.
Komentuoti:
-
Žiūrint pirmus video susidaro įspūdis, kad drąsiai važiuoja tik dėl dešiniausiojo šviesoforo viršuje prie lentelės "į dešinę" arba iš įpročio dėl ten kabėjusios žalios lentelės.
Kažkaip skeptiškai žiūriu į idėją, kad daugelis girdėjo apie ar suvokia naują pakitimą. Tikiuosi klystu ir liaudis labiau informuota.
Greitis atrodo didelis posūkyje, gal ir gerai, kad neskuba visur tokių kabint. Įdomu bus pasižiūrėti vietą, kur pėsčiųjų eismas intensyvesnis ir reguliuojama nauja tvarka.
Komentuoti:
Komentuoti: