Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Šviesoforų įrengimo tvarka Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • dsanto
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą

    Reiktų Vilniui kaip Rusijoj su tais apskritais raudonais pažaist ant papildomų sekcijų
    Tai kad apskritimų nenumato Kelio ženklų ir signalų konvencija Visų pirma rusai, šviesoforų su papildomomis sekcijomis žaliems signalams numatę juodo kontūro rodykles, išsityčiojo iš pačios šviesoforo idėjos. Nedegantis daiktas įgavo draudžiamą funkciją. Tai galiausiai dar sugalvojo raudoną apskritimą, kuris parodo tą nematomą daiktą - papildomą sekciją.

    Click image for larger version

Name:	617922862582212.jpg
Views:	70
Size:	127,5 kB
ID:	1769838

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė dsanto Rodyti pranešimą
    Šiandien teko pravažiuoti pro atnaujintą Laisvės pr. - Viršuliškių g. sankryžą tamsiu metu. Sukau iš Laisvės pr. į Viršuliškių g. link Ąžuolyno g. Žalias pagrindinis signalas su juoda pilnavidure rodykle, bet jis taip ryškiai šviečia, kad tą rodyklę sunku įžiūrėti. Problema turbūt tame, kad šių šviesoforų įranga negali pritemdyti šviesoforų tamsiu paros metu.
    Reiktų Vilniui kaip Rusijoj su tais apskritais raudonais pažaist ant papildomų sekcijų

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Šiandien teko pravažiuoti pro atnaujintą Laisvės pr. - Viršuliškių g. sankryžą tamsiu metu. Sukau iš Laisvės pr. į Viršuliškių g. link Ąžuolyno g. Žalias pagrindinis signalas su juoda pilnavidure rodykle, bet jis taip ryškiai šviečia, kad tą rodyklę sunku įžiūrėti. Problema turbūt tame, kad šių šviesoforų įranga negali pritemdyti šviesoforų tamsiu paros metu.

    Komentuoti:


  • themanual
    replied
    Parašė themanual Rodyti pranešimą
    Klausykit, aš dar kart žiūriu tas diagramas ir suprantu, kad nebesuprantu nieko. Rašot "Tik 3 atveju sukantysis į dešinę turi 100 % pirmumą.", tai kaip tuomet yra 2 atveju, nes nupaišytas pirmumas sukančiam į dešinę (kaip aš ir surpatau iš pat pradžių), bet tai prieštarauja citatai

    Ir dar kaip tuomet, jeigu apsisukančiam šviesoforas su faze iš 1 pvz, o sukančiam į dešinę šviesoforas su faze iš 3 pvz. ? spėju, kad tokių sankryžų nebūna, bet praktiškai juk gali būt, ar pažeistų kokį reglamentą?
    Pakalbėjau su vienu specialistu, tai konkrečiausia, ką pavyko išpešti, tai:
    1) tam antram atvejyje pirmumas sukančiam į dešinę (bet jo, negali būti garantuotas, nežinodamas koks šviesoforas stovi ir kas šviečia sukančiam į kairę)
    2) toj hipotetinėj situacijoj su šviesoforais iš skirtingų pvz, pirmumas sukančiam į dešinę taip pat.

    Aš lieku prie nuomonės, kad reikalinga taisyklė, jog apsisukant šviesoforinėje sankryžoje privaloma duoti kelią visiems.
    Su sekcijom ir rodyklėm signaluose gavosi makalynė, bet ten nevažiuojant per raudoną bus sunku patekti į pavojingą situaciją, o su apsisukimais problema didelė, nes Lietuvoje vairuotojai tai daro labai drąsiai.

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė Riedis Rodyti pranešimą
    Tiesa prisiminiau, čia juk nauja jungtis iš dešinės bus, tai pasikeis į keturšalę sankryžą - nebeaktuali mintis. Trišalėje daug daugiau progų saugiai važiuoti tiesiai.

    Bet įdomu reikalavimas, tai būtinas konstrukcinis atskyrimas, kad tiltptų 2 šviesoforai skirtingoms juostoms? Ar pakaktų platesnio fizinio atskyrimo.
    Esmė, kad šviesoforus privaloma įrengti salelėse ir skiriamosiose juostose.

    Komentuoti:


  • Riedis
    replied
    Tiesa prisiminiau, čia juk nauja jungtis iš dešinės bus, tai pasikeis į keturšalę sankryžą - nebeaktuali mintis. Trišalėje daug daugiau progų saugiai važiuoti tiesiai.

    Bet įdomu reikalavimas, tai būtinas konstrukcinis atskyrimas, kad tiltptų 2 šviesoforai skirtingoms juostoms? Ar pakaktų platesnio fizinio atskyrimo.

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

    Jei yra šviesoforas kiekvienai juostai atskiras, ar nėra galimybės patį dešiniausią laikyti žalią, sankryžoje tą juostą fiziškai atskyrus?
    Jeigu juostos konstrukciškai atskirtos, galima. Bet skiriamojoje juostoje turi būti du atskiri šviesoforai vienai ir kitai krypčiai.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė dsanto Rodyti pranešimą

    Ties naujų šviesoforų viešajam transportui klausimu dirbama. Tais pačiais šviesoforais, kaip dabar, nelabai ką pareguliuosi atskirai.
    Jei yra šviesoforas kiekvienai juostai atskiras, ar nėra galimybės patį dešiniausią laikyti žalią, sankryžoje tą juostą fiziškai atskyrus?

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė Riedis
    Konstitucijos pr. sankryža su Linkmenų g. (kur nauja skiriamoji juosta)
    Dėmesingumui didinti, standartai?
    Gal yra potencialas pritaikyti VT palikti visada žalią išskyrus pėsčiųjų fazę (dešiniausias šviesoforas)? Šiuo metu nepanašu į tai.

    Ties naujų šviesoforų viešajam transportui klausimu dirbama. Tais pačiais šviesoforais, kaip dabar, nelabai ką pareguliuosi atskirai.

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė themanual Rodyti pranešimą
    Klausykit, aš dar kart žiūriu tas diagramas ir suprantu, kad nebesuprantu nieko. Rašot "Tik 3 atveju sukantysis į dešinę turi 100 % pirmumą.", tai kaip tuomet yra 2 atveju, nes nupaišytas pirmumas sukančiam į dešinę (kaip aš ir surpatau iš pat pradžių), bet tai prieštarauja citatai

    Ir dar kaip tuomet, jeigu apsisukančiam šviesoforas su faze iš 1 pvz, o sukančiam į dešinę šviesoforas su faze iš 3 pvz. ? spėju, kad tokių sankryžų nebūna, bet praktiškai juk gali būt, ar pažeistų kokį reglamentą?
    2 atveju sukantis į dešinę turi pirmumą, bet jis to negali 100 % žinoti, nes jis nemato, koks signalas dega apsisukančiam.

    Dėl 1 pvz su 3 pvz dešiniojo posūkio šviesoforu. Teoriškai gali pasitaikyti tokia situacija, kai rekonstruojama tik viena sankryžos pusė.

    Kaip jau sakiau, viską išspręstų viena taisyklė, kas apsisukantis turi visais atvejais duoti kelią.

    Komentuoti:


  • themanual
    replied
    Parašė dsanto Rodyti pranešimą
    Buvau rašęs:
    Klausykit, aš dar kart žiūriu tas diagramas ir suprantu, kad nebesuprantu nieko. Rašot "Tik 3 atveju sukantysis į dešinę turi 100 % pirmumą.", tai kaip tuomet yra 2 atveju, nes nupaišytas pirmumas sukančiam į dešinę (kaip aš ir surpatau iš pat pradžių), bet tai prieštarauja citatai

    Ir dar kaip tuomet, jeigu apsisukančiam šviesoforas su faze iš 1 pvz, o sukančiam į dešinę šviesoforas su faze iš 3 pvz. ? spėju, kad tokių sankryžų nebūna, bet praktiškai juk gali būt, ar pažeistų kokį reglamentą?

    Komentuoti:


  • Diim4iik
    replied
    Parašė themanual Rodyti pranešimą

    Arba turi būti šviesoforų įrengimo tvarka nesukurianti spėliojimo situacijų arba dar geriau - tiesiog įrašom pagaliau taisyklę, kad šviesoforais reguliuojamose sankryžose apsisukant visada reik praleist kitus eismo dalyvius
    Pritariu, butu viskas kur kas paprasčiau ir sklandžiau, nei kiekviena karta apskaičiuot kas ką turi praleist.

    Komentuoti:


  • themanual
    replied
    Parašė Diim4iik Rodyti pranešimą

    Bet jei apsisukančiam dega papildoma sekcija kartu su pagrindniu žaliu tai jau jam yra pirmumas.
    tiesa. šiaip tai man biški atrodo kvaila, jeigu taisyklės ir šviesoforų įrengimo tvarka sukuria tokias situacijas, kur turi spėlioti, kas šviečia kitam vairuotojui.
    dsanto teisingai rašo, kad dėl saugumo apsisukant reiktų apsidrausti ir visad praleisti, bet jei du pareigingi susitiks tai kas tuomet? Aišku, tokios situacijos visad greit išsisprendžia ir ilgai neužtruktų, bet mano nuomone taip neturėtų būti.
    Arba turi būti šviesoforų įrengimo tvarka nesukurianti spėliojimo situacijų arba dar geriau - tiesiog įrašom pagaliau taisyklę, kad šviesoforais reguliuojamose sankryžose apsisukant visada reik praleist kitus eismo dalyvius, kas nelikus lentelėms turbūt ir gana teisinga būtų. Ar aš praleidžiu kažkokį svarbų aspektą?

    Komentuoti:


  • Diim4iik
    replied
    Parašė themanual Rodyti pranešimą

    Šitai ir mane domina, nepamenu, ar esu kur Vilniuje iki šiol matęs, jog būtų tokia situacija. Drąsiai nevažiuočiau nė iš vienos pusės, bet įvykio metu nujaučiu, jog apsisukantysis liktų kaltas, nes jei abiem dega papildoma sekcija su pagrindiniu raudonu, tai kaip ir lygiareikšmis kelias gaunasi posūkio kryptimi ir apsisukantysis turėtų duoti kelią iš priešais atvažiuojantiems Bet čia tik mano interpretacija, reikia ekspertų
    Bet jei apsisukančiam dega papildoma sekcija kartu su pagrindniu žaliu tai jau jam yra pirmumas.

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Buvau rašęs:

    Parašė dsanto Rodyti pranešimą

    Galimos šios situacijos:

    Click image for larger version

Name:	Susikertantys posukiai.jpg
Views:	343
Size:	94,5 kB
ID:	1762831

    Apsisukantysis niekada negali būti tikras, kad jam pirmumas, tai dėl saugumo reiktų visuomet praleisti sukantįjį į dešinę. Sukantysis į dešinę per raudoną su papildoma sekcija turi duoti kelią, nes jam tai nurodo KET 163 punktas. Tik 3 atveju sukantysis į dešinę turi 100 % pirmumą.

    Iš principo chaosą į visą šitą reikalą įneša KET 163 p. Pvz., Vokietija jo neturi. Pas vokiečius žalia rodyklė rodo pirmumą, tad sukantysis į dešinę visuomet turi pirmumą, o apsisukantysis pagal konkretų KET punktą turi duoti kelią visiems eismo dalyviams (analogiškai kaip pas mus taisyklė važiuojančiam atbulam).

    Komentuoti:


  • themanual
    replied
    Parašė Riedis Rodyti pranešimą
    Ten yra 2 juostos, todėl kaip ir Baltupio-Ateities g. teoriškai galima gražiai išsisukti. Tačiau ar gali apsisukantis važiuoti iškart į pirmą juostą (raudona rodyklė) su šiam galiojančiu pirmumu? Praktiškai taip vyksta ir dabar (tik su lentele) bet nutikus eismo įvykiui - kas bus kaltas ?
    Šitai ir mane domina, nepamenu, ar esu kur Vilniuje iki šiol matęs, jog būtų tokia situacija. Drąsiai nevažiuočiau nė iš vienos pusės, bet įvykio metu nujaučiu, jog apsisukantysis liktų kaltas, nes jei abiem dega papildoma sekcija su pagrindiniu raudonu, tai kaip ir lygiareikšmis kelias gaunasi posūkio kryptimi ir apsisukantysis turėtų duoti kelią iš priešais atvažiuojantiems Bet čia tik mano interpretacija, reikia ekspertų

    Komentuoti:


  • Riedis
    replied
    Abejoju ar daug kas žino tokį subtilumą. Kai nuims lenteles, atsiras vietų, kur tokia situacija bus aktuali. Kad ir apsisukant iš Geležinio vilko. Tuo pačiu tikriausiai bus paleistas eismas iš Mokslininkų g. (pagal sankryžos sekas iš viešųjų pirkimų).



    Ten yra 2 juostos, todėl kaip ir Baltupio-Ateities g. teoriškai galima gražiai išsisukti. Tačiau ar gali apsisukantis važiuoti iškart į pirmą juostą (raudona rodyklė) su šiam galiojančiu pirmumu? Praktiškai taip vyksta ir dabar (tik su lentele) bet nutikus eismo įvykiui - kas bus kaltas ?

    --
    Beje, įdomu kas nutiks šioje sankryžoje po pakeitimų. Turiu spėjimą, kad piko metu norintiems važiuoti tiesiai į Molėtų plentą teks pataikyti tarp uodegų. Atskiros sekcijos tiek į kairę tiek į dešinę - tai eilutės tikrai išlys už papildomų juostų.
    Paskutinis taisė Riedis; 2020.01.24, 08:46.

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė Riedis Rodyti pranešimą

    Su tokia konfigūracija gali kirsti kelią kitas auto eismas? Maniau tai apsaugoto posūkio vaizdas (išskyrus apsisukantieji iš dešinės).
    Painiojuosi dėl tų pirmumų. Kadaise buvo schema įdėta - neberandu.​​​​
    Tai ir turiu omeny apsisukančius iš dešinės.

    Komentuoti:


  • Riedis
    replied
    Parašė dsanto Rodyti pranešimą

    Galite papildyti paskutinį paveikslą, kad reikia duoti kelią transporto priemonėms.
    Su tokia konfigūracija gali kirsti kelią kitas auto eismas? Maniau tai apsaugoto posūkio vaizdas (išskyrus apsisukantieji iš dešinės).
    Painiojuosi dėl tų pirmumų. Kadaise buvo schema įdėta - neberandu.​​​​

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Buvo papaišytas lapkričio 1 d.
    Parašė Briedis Rodyti pranešimą


    Komentuoti:

Working...
X