Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Šviesoforų įrengimo tvarka Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Briedis
    replied
    Parašė dsanto Rodyti pranešimą
    Sekantis klausimas būtų, ar ministerija nepastovėjo už nugaros, kai rodykles dėjo

    Jei rimtai, tai LST 1405:1995 aiškiai parašyta, kad rodyklės turi būti tik žaliame signale.

    Dešinysis šviesoforas, aišku, galioja visiems.
    Tai turbūt kaip nurodė, taip sudėjo. Stovėti už nugaros nebūtų reikėję, jeigu būtų nurodyta ne tik ką, bet ir kaip atlikti

    Ko gero tokia situacija susidarė todėl, kad rodykles sudėjo pagal dabar galiojančias taisykles, nors turėjo atsižvelgti į negaliojantį standartą.

    Čia vėlgi drįsčiau teigti, kad reikia tobulinti naująsias taisykles. Kaip griežtai buvo pasielgta su lentelėmis, taip reikia pasielgti ir su sovietiniu šviesoforų palikimu. Tokioje situacijoje vietoj sekcijos turi būti pilnavertis 3 spalvų šviesoforas, skirtas tik kairiajam posūkiui. O sekcija turėtų būti naudojama tik "iš dalies apsaugotam kairiajam posūkiui", kuris, deja, dar nėra įteisintas.

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
    Dešinysis šviesoforas paliktas be rodyklių. Ar jis nieko nereiškia šiuo atveju?

    Negi ministerija savivaldybei nenurodė, kokias rodykles reikia įrengti? Juk žino, kokios galvos ten sėdi.
    Sekantis klausimas būtų, ar ministerija nepastovėjo už nugaros, kai rodykles dėjo

    Jei rimtai, tai LST 1405:1995 aiškiai parašyta, kad rodyklės turi būti tik žaliame signale.

    Dešinysis šviesoforas, aišku, galioja visiems.

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Dešinysis šviesoforas paliktas be rodyklių. Ar jis nieko nereiškia šiuo atveju?

    Negi ministerija savivaldybei nenurodė, kokias rodykles reikia įrengti? Juk žino, kokios galvos ten sėdi.

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą

    Kaip ir parašė, taip nėra raudono signalo į kairę. Raudonas tik tiesiai, o į kairę kas? Pagal naują KET redakciją, nedegant sekcijai, nedraudžiama važiuoti jos kryptimi, taigi pagal tokį šviesoforą kaip ir visada galima sukti į kairę, nes reguliuojamoje sankryžoje ši kryptis nereguliuojama. Atsakingi asmenys su teksto suvokimu (normatyvai, taisyklės) ir su elementaria logika nedraugauja.
    You say it.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
    O kodėl taip negerai?
    Kaip ir parašė, taip nėra raudono signalo į kairę. Raudonas tik tiesiai, o į kairę kas? Pagal naują KET redakciją, nedegant sekcijai, nedraudžiama važiuoti jos kryptimi, taigi pagal tokį šviesoforą kaip ir visada galima sukti į kairę, nes reguliuojamoje sankryžoje ši kryptis nereguliuojama. Atsakingi asmenys su teksto suvokimu (normatyvai, taisyklės) ir su elementaria logika nedraugauja.

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Parašė dsanto Rodyti pranešimą
    Dar durniau Nebeliko raudono signalo į kairę
    O kodėl taip negerai?

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
    Rodyklės jau sudėtos. Dabar vaizdas toks:
    Dar durniau Nebeliko raudono signalo į kairę

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Parašė dsanto Rodyti pranešimą
    Klaipėda. Važiavimas per sankryžą su papildoma sekcija į kairę. Šviesoforas įrengtas ne pagal standartą, nes pagrindinis žalias be rodyklių.

    Rodyklės jau sudėtos. Dabar vaizdas toks:

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė evil Rodyti pranešimą

    Tikrai taip, tik Vilniuje visi kulturingi, Kaune ir Klaipėdoje vairavimo kultūros nerasta. Mokslininkų patvirtinta pažiūrėjus pora youtube video.
    Oi ne ne, iš poros video sprendžiant, užeina keista nuojauta, kad Klaipėdoj žemesnė nei Kaune, o Vilniaus situacijos nežinau. Girdėjau, kad Vilniuje mėgstama vairuot chaotiškai, bet kaip palygint tarp Kauno ir Klaipėdos nežinau
    Toks jausmas, kad Kaune ne taip agresyviai viskas atrodytų Bet čia tik nuojauta.

    Dar, spėčiau, pačių šviesoforų reguliavimas matyt skatina agresyvumą, Kaunas pagal šviesoforų tvarką, gal net sakyčiau lyderis (tikrai ne Vilnius ir turbūt ne Klaipėda), todėl ir eismas priverstas tvarkingiau važiuot
    Paskutinis taisė PoDV; 2019.12.20, 10:44.

    Komentuoti:


  • evil
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą
    Ar man vaidenasi, ar rimtai Klaipėdoje žemesnė vairavimo kultūra negu Kaune? Mokomajam video pastebiu daugiau KET pažeidimų negu tikėčiausi pamatyti, kaip Klaipėdai. Atrodo, kad jų daugiau negu būtų nufilmavus panašų video Kaune
    Tikrai taip, tik Vilniuje visi kulturingi, Kaune ir Klaipėdoje vairavimo kultūros nerasta. Mokslininkų patvirtinta pažiūrėjus pora youtube video.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Ar man vaidenasi, ar rimtai Klaipėdoje žemesnė vairavimo kultūra negu Kaune? Mokomajam video pastebiu daugiau KET pažeidimų negu tikėčiausi pamatyti, kaip Klaipėdai. Atrodo, kad jų daugiau negu būtų nufilmavus panašų video Kaune

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Klaipėda. Važiavimas per sankryžą su papildoma sekcija į kairę. Šviesoforas įrengtas ne pagal standartą, nes pagrindinis žalias be rodyklių.

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Klaipėda. Važiavimas per sankryžą su papildoma sekcija į dešinę pagal naują tvarką.

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Įspėti apie nereguliuojamą sankryžą(?).

    Eismo įvykiai jose buvo įprastas reikalas.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Kokiu tikslu išvis buvo įrengti tie geltoni "šviesoforai"?

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Nepastebėjau, ar buvo informacija iš Raseinių.

    Neliko unikalių 24/7 geltonai mirksėjusių šviesoforų (gal tiksliau sakyti lempų? https://goo.gl/maps/nfisrgfaZqsgqpei6), kabojusių Vilniaus g. sankryžose su Stonų g. ir Jurbarko g. Dabar eismą reguliuoja nauji pilnaverčiai šviesoforai. Nepastebėjau, ar jie turi jutiklius, tačiau Vilniaus gatve ties abejomis sankryžomis pavyko pravažiuoti degant žaliai šviesai.

    Prieš kelis metus pagal naujas taisykles įrengtas šviesoforas Vilniaus ir Maironio g. sankryžoje tebeturi kryptis nurodančias rodykles, nors tuo pačiu metu žalia šviesa dega ir pėstiesiems.

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė Riedis

    Kai teorija skiriasi nuo praktikos



    Kareivių g - Rimi sankryžos šviesoforinio reguliavimo schema ir pastabos.

    Pritariu. Tai Vilniaus košmaras. Šiandien važiavau pro Naugarduko - Žemaitės sankryžą, tai lygiai tas pats!!! Užsidegė žalias tiesiai ir pėstiesiems su dviratininkais, o norintis sukti į dešinę stovėjo, nes jam degė raudonas. Pėsčiųjų ir dviratininkų nė kvapo.

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą

    Reiktų Vilniui kaip Rusijoj su tais apskritais raudonais pažaist ant papildomų sekcijų
    Tai kad apskritimų nenumato Kelio ženklų ir signalų konvencija Visų pirma rusai, šviesoforų su papildomomis sekcijomis žaliems signalams numatę juodo kontūro rodykles, išsityčiojo iš pačios šviesoforo idėjos. Nedegantis daiktas įgavo draudžiamą funkciją. Tai galiausiai dar sugalvojo raudoną apskritimą, kuris parodo tą nematomą daiktą - papildomą sekciją.

    Click image for larger version

Name:	617922862582212.jpg
Views:	112
Size:	127,5 kB
ID:	1769838

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė dsanto Rodyti pranešimą
    Šiandien teko pravažiuoti pro atnaujintą Laisvės pr. - Viršuliškių g. sankryžą tamsiu metu. Sukau iš Laisvės pr. į Viršuliškių g. link Ąžuolyno g. Žalias pagrindinis signalas su juoda pilnavidure rodykle, bet jis taip ryškiai šviečia, kad tą rodyklę sunku įžiūrėti. Problema turbūt tame, kad šių šviesoforų įranga negali pritemdyti šviesoforų tamsiu paros metu.
    Reiktų Vilniui kaip Rusijoj su tais apskritais raudonais pažaist ant papildomų sekcijų

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Šiandien teko pravažiuoti pro atnaujintą Laisvės pr. - Viršuliškių g. sankryžą tamsiu metu. Sukau iš Laisvės pr. į Viršuliškių g. link Ąžuolyno g. Žalias pagrindinis signalas su juoda pilnavidure rodykle, bet jis taip ryškiai šviečia, kad tą rodyklę sunku įžiūrėti. Problema turbūt tame, kad šių šviesoforų įranga negali pritemdyti šviesoforų tamsiu paros metu.

    Komentuoti:

Working...
X