Parašė Gator
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Šviesoforų įrengimo tvarka Lietuvoje
Collapse
X
-
Parašė sleader Rodyti pranešimą
Dvigubas kiekis įsuktų, jei vairuotojai važiuotų ir šviečiant sekcijai, bei šviečiant pagrindiniam žaliam "blynui". Bet 2/3 ten degant žaliai stovi ir "šaudo varnas".
Komentuoti:
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimą
Kurioj vietoj?
Komentuoti:
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Tokiu atveju kitus kartus turėčiau pastebėti skirtingus laukimo laikus priklausomai nuo žalios bangos stadijos?
Kolkas tris kartus buvo apie 90 sek.
Komentuoti:
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimą
Žalioji banga. Kai mašinoj sėdi, tai norisi per visus žalius pravažiuoti.
Kolkas tris kartus buvo apie 90 sek.
Komentuoti:
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąKas yra genijus tų 90 sek?
Komentuoti:
-
Pagal kokias normas programuojamos mygtuku uždegamos perėjos? Vienose iškart užsidega žalias, kitose 90 sekundžių laikmatis įsijungia, kurio daug kas neištveria išlaukti ir eina per raudoną, o po to tuščiai dega žalia sustandanti eimą.
Kas yra genijus tų 90 sek?
Komentuoti:
-
Parašė sleader Rodyti pranešimą
Dvigubas kiekis įsuktų, jei vairuotojai važiuotų ir šviečiant sekcijai, bei šviečiant pagrindiniam žaliam "blynui". Bet 2/3 ten degant žaliai stovi ir "šaudo varnas".
Komentuoti:
-
Parašė Shernas Rodyti pranešimąIr jokių vilčių dėl jutiklių entelekto - šiandien ~11:00 pabandžiau įveikti dešinį posūkį iš Spaudos g. į Pilaitės pr. - su žalia lentele į visiškai tuščią prospektą būtų įsukę dvigubas kiekis automobilių.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimą
Skirtumas nuo lentelės, kad sukant į dešinę degant raudonam signalui nereikės sustoti. Be to, tuo metu eismas Justiniškių g. iš kairės bus draudžiamas.
Ir jokių vilčių dėl jutiklių entelekto - šiandien ~11:00 pabandžiau įveikti dešinį posūkį iš Spaudos g. į Pilaitės pr. - su žalia lentele į visiškai tuščią prospektą būtų įsukę dvigubas kiekis automobilių.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Resutas Rodyti pranešimą
Bet tai visgi yra žadama tokias visas vietas pakeisti artimaiusiu metu?
Komentuoti:
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimą
Senas standartas, pagal kurį įrengti šviesoforai, leido šviesoforų, kurie be papildomų sekcijų, žalius signalus įrengti be rodyklių. Šiai dienai tai gali kelti neaiškumų. Vilniaus savivaldybė turėjo visose sankryžose, kuriose yra šviesoforai su papildomomis sekcijomis, įrengti juodas rodykles visuose šviesoforuose. Bet kaip esu minėjęs, konkursas suvėlavo ir darbai nusikėlė.
Komentuoti:
-
Parašė Resutas Rodyti pranešimą
Prisegiau foto iš oro uosto pusės važiuojant. Analogiškai važiuojant ir iš Lytagros pusės. Esmė, kad žalias signalas į kairę rodomas tik ant vieno šviesoforo. Vidurinis šviesoforas ciklus dubliuoja, bet yra be rodyklių, t.y. pagal naujas taisykles jam degant turiu teisę važiuoti į visas puses, nors akivaizdžiai sankryžą sureguliuota ne tam.
Komentuoti:
-
Parašė sleader Rodyti pranešimą
Kiek nesusijęs pvz.: Ukmergės g. Vilniuje važiuojant link Centro ir norint išsukti į nuovažą link Ozo g., prieš nusukimą kabo (net sudubliuoti) kelio ženklai, kad į dešinę sukama iš pirmos (dešiniausios juostos). 80 proc. vairuotojų į dešinę kažkodėl ten suka iš antros juostos. Kodėl? Man tai nesuprantama. Nors kabo aiškūs kelio ženklai, o horizontalaus ženklinimo iš kurios juostos reikia važiuoti į dešinę - nėra. Juo labiau, kad ten niekas nepasikeitė, o į dešinę visada buvo važiuojama iš dešiniausios juostos. Tik anksčiau visi važiuodavo taip kaip rodo ženklai, dabar dauguma susigalvojo, kad reikia važiuoti kažkaip kitaip.
Komentuoti:
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Bėda tame, kad KET neparašyti algoritmai. Jeigu net sprendžiant keblesnius KET klausimus valandomis diskutuoja specialistai, tai kaip elgtis eismo dalyviui, kai reikia priimti sprendimus sekundžių bėgyje.
Kurioziškiausias mano matytas atvejis. "Beretė", retkarčiais vairuojantis automobilį mieste, sukant į kairę sustodavo prieš raudoną šviesoforą, nes "nu gi negalima važiuot per raudoną"
Taip ir didžioji dauguma yra įsikalę, kad "jeigu yra sekcija, tai sukti atitinkama kryptimi galima kai tik joje šviečia žalias signalas". Ir jie visiškai nežino nei kodėl būtent tai, nei koks punktas (jau nebegaliojantis) tą nusako. Todėl sakyti, kad čia blogi kažkokie taisyklių kurėjai, kurių niekas nesupranta yra labai netikslu ir klaidinga. Kadangi jokia nauja taisyklė neatsidaro, jokia nauja tvarka, sistema ar "algoritmas" nebuvo įvestas į taisykles. Tiesiog panaikintas vienas taisyklių punktas ir viskas.
O dėl eismo dalyvių priimamų sprendimų ir logikos juos priimant tai čia labai plati ir didelė tema diskusijoms. Kiek nesusijęs pvz.: Ukmergės g. Vilniuje važiuojant link Centro ir norint išsukti į nuovažą link Ozo g., prieš nusukimą kabo (net sudubliuoti) kelio ženklai, kad į dešinę sukama iš pirmos (dešiniausios juostos). 80 proc. vairuotojų į dešinę kažkodėl ten suka iš antros juostos. Kodėl? Man tai nesuprantama. Nors kabo aiškūs kelio ženklai, o horizontalaus ženklinimo iš kurios juostos reikia važiuoti į dešinę - nėra. Juo labiau, kad ten niekas nepasikeitė, o į dešinę visada buvo važiuojama iš dešiniausios juostos. Tik anksčiau visi važiuodavo taip kaip rodo ženklai, dabar dauguma susigalvojo, kad reikia važiuoti kažkaip kitaip.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąJAV šviesoforai montuojami tik už sankryžos (kiek man teko matyti) ir jie nemato problemos.
Komentuoti:
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąa) Jeigu šviečia kartu ir raudonas su rodykle norima važiuoti kryptimi - važiuoti ta kryptimi draudžiama (tą turbūt visi supranta);
Komentuoti:
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimąTai taip neretai pasielgia ir moteriškės, ypač jei ne nuolat ten važinėja, o sankryžos konfigūracija tokia, kad skiriamoji juosta platesnė už važiuojamą dalį. Tai irgi viena iš priežasčių, kodėl nereikalingi šviesoforai už sankryžos.
Komentuoti:
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Bėda tame, kad KET neparašyti algoritmai. Jeigu net sprendžiant keblesnius KET klausimus valandomis diskutuoja specialistai, tai kaip elgtis eismo dalyviui, kai reikia priimti sprendimus sekundžių bėgyje.
Kurioziškiausias mano matytas atvejis. "Beretė", retkarčiais vairuojantis automobilį mieste, sukant į kairę sustodavo prieš raudoną šviesoforą, nes "nu gi negalima važiuot per raudoną"
Komentuoti:
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąTai, kad tie naudotojai masto kažkokiu labai sudėtingu "algoritmu" ir jiems kyla neaiškumai pačiose paprasčiausiose situacijose.
Kurioziškiausias mano matytas atvejis. "Beretė", retkarčiais vairuojantis automobilį mieste, sukant į kairę sustodavo prieš raudoną šviesoforą, nes "nu gi negalima važiuot per raudoną"
- 1 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: