Parašė Ignalina
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Šviesoforų įrengimo tvarka Lietuvoje
Collapse
X
-
Kai eismas neintensyvus šviesoforą išvis reikėtų išjungti (jeigu nėra jutiklinio valdymo).
- 1 patinka
-
Pas mus pagal taisykles berods negalima, bet tai Europoje kai kur naudojama praktika. Kai savaitgaliais ar kitu laiku, kai eismas neintensyvus, pvz. kairieji posūkiai iš apsaugotų paverčiami paprastais įjungiant mirksintį geltoną į kairę.Parašė Ignalina Rodyti pranešimąTiesiog draudžiamas signalas > leidžiamas signalas. Nežinau, ar galima pagal taisykles, bet naktį, kai eismas neintensyvus, būtų galima apsaugotą posukį perjungti į geltoną mirksintį signalą. Tuomet pagrindinis žalias leistų važiuoti visomis kryptimis.
Komentuoti:
-
Tiesiog draudžiamas signalas > leidžiamas signalas. Nežinau, ar galima pagal taisykles, bet naktį, kai eismas neintensyvus, būtų galima apsaugotą posukį perjungti į geltoną mirksintį signalą. Tuomet pagrindinis žalias leistų važiuoti visomis kryptimis.
Komentuoti:
-
Būtent, tuomet vis tiktai išeina, kad žalias blynas ne visada reiškia į visas puses. O tai yra absurdiška.Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
Ne,nes yra draudžiamas į kairę.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Iš principo rodyklės šviesoforų signaluose skirtos informuoti apie apsaugotus posūkius. Čia tik iš sovietinių laikų išlikęs principas dėti juodas rodykles į pagrindinį šviesoforo su papildoma sekcija žalią signalą. Pasaulinėje praktikoje juodos rodyklės žaliuose signaluose išvis nenaudojamos.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Ne,nes yra draudžiamas į kairę.Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
Beje, apatinėje nuotraukoje #3010 pagal žalią blyną "gali važiuoti visomis kryptimis"?
Komentuoti:
-
Amerikonai taip ir daro. Bet aš nesiūlau aiškinti detaliai "Važiuoti galima į kairę ir į dešinę ir dar kur nors". Siūlau tik kad visi šviesoforo signalai visada turėtų galiojimo kryptis.Parašė sleader Rodyti pranešimą
O kam ten rodyklės, jeigu žalias blynas ir šiaip reiškia, kad galima važiuoti visomis kryptimis? Kodėl kažkieno KET nemokėjimą reikia kompensuoti iškraipant ženklų ir simbolių sistemą?
Gal tada ir po elementariais kelio ženklais apačioje kabinkime lenteles su detaliu to ženklo paaiškinimu, nes gi galbūt kažkas nežino ką jis reiškia.
Pasikartosiu - turi būti intuityvu, o ne moralizuojama kas ką išmoko ar neišmoko.
Beje, apatinėje nuotraukoje #3010 pagal žalią blyną "gali važiuoti visomis kryptimis"?Paskutinis taisė Rimas_OK; 2020.02.10, 12:35.
Komentuoti:
-
O kam ten rodyklės, jeigu žalias blynas ir šiaip reiškia, kad galima važiuoti visomis kryptimis? Kodėl kažkieno KET nemokėjimą reikia kompensuoti iškraipant ženklų ir simbolių sistemą?Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
Nu tai ir nupiešti tas rodykles į tris puses ant žalo blyno. Kur čia bėda?
Bet žinoma tada prarasim progą papypsėti ir pasirodyti kokie mes protingi ir išmanantys.
Gal tada ir po elementariais kelio ženklais apačioje kabinkime lenteles su detaliu to ženklo paaiškinimu, nes gi galbūt kažkas nežino ką jis reiškia.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Nu tai ir nupiešti tas rodykles į tris puses ant žalo blyno. Kur čia bėda?Parašė dsanto Rodyti pranešimą
Žalias blynas leidžia važiuoti visomis kryptimis. Vairuotojai turi pratintis prie normalios praktikos, kad nedeganti sekcija nedraudžia eismo. Pradėjus piešti rodykles dar ir ant pagrindinio žalio, būsim išvis unikalūs pasaulyje kaip rodyklininkai
Bet žinoma tada prarasim progą papypsėti ir pasirodyti kokie mes protingi ir išmanantys.
Komentuoti:
-
Žalias blynas leidžia važiuoti visomis kryptimis. Vairuotojai turi pratintis prie normalios praktikos, kad nedeganti sekcija nedraudžia eismo. Pradėjus piešti rodykles dar ir ant pagrindinio žalio, būsim išvis unikalūs pasaulyje kaip rodyklininkaiParašė Rimas_OK Rodyti pranešimąKlausimas, kodėl atsiradus šviesoforinėms rodyklėms į dešinę, ant bendro žalio blyno negali nupiešti rodyklių, kurioms kryptims galioja žalias blynas? Suprantu, kad čia turi būti savaime suprantama, bet eismo reguliavimas neturi būti testu ir vairuotojų žinių tikrinimu, o turi būti kuo paprasčiau suvokiama.
Komentuoti:
-
Tokią idėją turėjau ir aš, pamatęs Liepkalnio sankryžą, kurioje sekcija į dešinę ir rodyklės žaliame signale tiesiai ir į dešinę. Būtų buvę gerai bent pereinamuoju laikotarpiu tokias sudėti visur.
Komentuoti:
-
Taip tik dar labiau "pjautųsi" šviesoforai įrengti pagal LST su šviesoforais įrengtais pagal 2012 m. taisykles.
Šviečia žalias blynas - važiuoji. Visomis įmanomomis kryptimis. Jokios aukštosios matematikos, paprasta kaip 2x2.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Klausimas, kodėl atsiradus šviesoforinėms rodyklėms į dešinę, ant bendro žalio blyno negali nupiešti rodyklių, kurioms kryptims galioja žalias blynas? Suprantu, kad čia turi būti savaime suprantama, bet eismo reguliavimas neturi būti testu ir vairuotojų žinių tikrinimu, o turi būti kuo paprasčiau suvokiama.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Tuščiavidures rodykles į juodas pakeis visur Vilniuje.Parašė DArnas Rodyti pranešimąPastebėjau, kad kai kuriose vietose, bent jau Vilniuje, pakeistos baltos rodyklės žalio šviesoforo signalo fone į juodas, pvz., sukant į kairę iš Dariaus ir Girėno g. link oro uosto. Konkrečiai šiuo atveju keitėsi rodyklė „tiesiai“ pagrindiniame šviesoforo signale.
Šiandien lankiausi Alytuje. Tai ten irgi dar permatomos rodyklės, tik jų ten niekas ir nesiruošia keisti.
Dar užkliuvo pėsčiųjų šviesoforas Naujosios - Statybininkų g. sankryžoje. "Vilnietiškas" trijų spalvų pėsčiųjų šviesoforas, bet su lenkiškais žmogeliukais
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Pastebėjau, kad kai kuriose vietose, bent jau Vilniuje, pakeistos baltos rodyklės žalio šviesoforo signalo fone į juodas, pvz., sukant į kairę iš Dariaus ir Girėno g. link oro uosto. Konkrečiai šiuo atveju keitėsi rodyklė „tiesiai“ pagrindiniame šviesoforo signale.
Komentuoti:
-
Kaune mažėja šviesoforų su papildomomis sekcijomis į kairę. Šiandien įrengti atskiri šviesoforai į kairę Baltų pr. - Rasytės - Grušo g. sankryžoje.
Vaizdas prieš:
Dabar:
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Vakar paleido su detekcija.Parašė dinux Rodyti pranešimą
Vienai dienai buvo įjungtas gruodžio mėn., atrodo prieš pat šventes. Degant raudonai visi masiškai kirto kampą per Neste degalinę.
Komentuoti:
-
Vienai dienai buvo įjungtas gruodžio mėn., atrodo prieš pat šventes. Degant raudonai visi masiškai kirto kampą per Neste degalinę.Parašė dsanto Rodyti pranešimąKaune, Raudondvario pl. - Brastos g. sankryžoje įjungti šviesoforai. Jie buvo įrengti prieš porą metų, bet visą laiką mirksėjo.
Komentuoti:
-
Kaip vairuotojas džiaugiuosi tuo. Bet iš pėsčiųjų perspektyvos tai vietom tas mygtukas beprasmis gaunasi, ypač ne sankryžose, o ten kur šviesoforas įrengtas tik dėl perėjos. Žalia pėstiesiems užsidega neretai tada kai automobilių ir taip nebelikę nes jie stovi prie tolimesnių sankryžų.Parašė dsanto Rodyti pranešimą
Žalioji banga. Kai mašinoj sėdi, tai norisi per visus žalius pravažiuoti.
Komentuoti:
-
90 sekundžių dar nieko, netoli mano namų yra kur užsidega 188sekundėmsParašė Gator Rodyti pranešimąPagal kokias normas programuojamos mygtuku uždegamos perėjos? Vienose iškart užsidega žalias, kitose 90 sekundžių laikmatis įsijungia, kurio daug kas neištveria išlaukti ir eina per raudoną, o po to tuščiai dega žalia sustandanti eimą.
Kas yra genijus tų 90 sek?
Komentuoti:
Komentuoti: