Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Šviesoforų įrengimo tvarka Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Shernas
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Kokių žmonių šitoje sferoje yra daugiau? - protingų inžinierių ar mokančių gražiai parašyti CV, bet nieko neišmanančių?
    Gerų ketinimų vedami bandė protingus surinkti į VšĮ Transporto kompetencijų agentūrą o gražius palikti savivaldybėse ... gavosi kaip visada.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė dsanto Rodyti pranešimą
    Šviesoforų įrengimo taisyklės parengtos pagal vokiečių šviesoforų įrengimo taisykles. Vokiečiai taisykles rengia su tokia mintim, kad ne visiškam durniui jas imti ir taikyti, o nuovoką ir patirtį turinčiam techniniam žmogui.
    Kokių žmonių šitoje sferoje yra daugiau? - protingų inžinierių ar mokančių gražiai parašyti CV, bet nieko neišmanančių?

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Atkelta iš Vilniaus šviesoforų temos.

    Parašė Briedis Rodyti pranešimą

    Norisi panarplioti/prisikabinti prie taisyklių
    34.2 punktas. Kas tai yra "intensyvus eismas"? 100, 200, 1000 automobilių?
    43 punktas. Jeigu dešiniojo posūkio juosta atskirta nuo kitų eismo juostų trikampe salele ir yra greitėjimo juosta, būtina įrengti šviesoforą? Nes ženklas "Duoti kelią" tokiu atveju negali būti statomas. "Didelis sukančių intensyvumas", "pernelyg sklandus", "didelis greitis" - per daug neapibrėžtumų kaip taisyklėms.
    100 punktas. Įprastinė situacija - kokia ji? O kokia neįprastinė? O jeigu neįprastinė, kokie tada atstumų ir greičių rodikliai?
    Šviesoforų įrengimo taisyklės parengtos pagal vokiečių šviesoforų įrengimo taisykles. Vokiečiai taisykles rengia su tokia mintim, kad ne visiškam durniui jas imti ir taikyti, o nuovoką ir patirtį turinčiam techniniam žmogui. Tie nekonkretūs dalykai paprasčiausiai turi užvesti ant kelio/priminti ir įspėti inžinierių, kad jis galėtų parinkti tinkamą sprendimą. Mes pripratę, kad turi būti viskas taip ar ne kitaip. O ką duos tie skaičiai? Jau turėjom seną standartą su skaičiais, ar buvo naudos? Jei bus parašyta 100, o realybėje apskaičiuos 98, kas tada? Posūkio sklandumo irgi neaprašysi, kaip ir didelio greičio. Kiekviena sankryža skirtinga ir reikia vertinti individualiai. Be abejo, kai kurie dalykai taisyklėse aprašyti griežtai, kaip pėsčiųjų žalio signalo paankstinimas; draudimas numatyti atskirą fazę krypčiai, jeigu ji neturi atskiros eismo juostos; draudimas leisti kitas kryptis, jeigu dega žalia rodyklė; nurodymas apsaugoti kairįjį posūkį, jeigu priešpriešiniame eisme yra trys ar daugiau eismo juostų; griežti rodyklių matmenys ir t.t. Bet yra dalykų, kurie turėtų būti vertinami individualiai ir taisyklės palieka tai spręsti specialistams.

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Parašė dsanto Rodyti pranešimą
    Šilutės pl. – Statybininkų pr. sankryžoje Klaipėdoje įrengta papildoma sekcija į dešinę. Briedis, ar gali būti, kad pirma juosta palikta važiuoti ir tiesiai, ir į dešinę?
    Ne. Pirma juosta nuo šiol tik sukantiems dešinėn.
    Kodėl šitoj sankryžoj iki šiol neįrengė sekcijos sukantiems dešinėn iš Statybininkų pr. į Šilutės pl., kai esamos fazės tam netrukdo, klausimas lieka atviras.

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė Diim4iik Rodyti pranešimą
    O gali but toks variantas kad jis užsidega kartu su pagrindiniu šviesoforu kai pesčiuju nera, o kai yra pėstieji dega tik pagrindinis? Ar vistiek reikalinga atskira juosta posukiui i dešine?
    Pagal šviesoforų įrengimo taisykles reikalinga, jei dešinysis posūkis turi atskirą fazę (foto matosi, kad sekcija dega su raudonu):

    17. Skirtingos eismo kryptys privalo būti leidžiamos vienos šviesoforų fazės metu, jeigu jos nėra atskirtos, pavyzdžiui, transporto priemonės tiesiai ir į dešinę juda ta pačia eismo juosta. Skirtingos eismo kryptys gali būti leidžiamos skirtingų šviesoforų fazių metu tik tuomet, kai jos yra išskaidytos į atskiras eismo juostas, pavyzdžiui, važiuojančios tiesiai ir sukančios transporto priemonės juda atskiromis, joms skirtomis eismo juostomis.

    36. Jeigu sankryžoje yra ne daugiau kaip viena atskira dešiniojo posūkio juosta, atskirais atvejais gali būti svarbu numatyti papildomą žalio signalo laiką transporto priemonėms, sukančioms į dešinę. Papildomas laikas pridedamas prie pagrindinės krypties žalio signalo laiko, taip gaunamas ankstintasis arba vėlintasis dešinysis posūkis.

    Komentuoti:


  • Diim4iik
    replied
    O gali but toks variantas kad jis užsidega kartu su pagrindiniu šviesoforu kai pesčiuju nera, o kai yra pėstieji dega tik pagrindinis? Ar vistiek reikalinga atskira juosta posukiui i dešine?

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Šilutės pl. – Statybininkų pr. sankryžoje Klaipėdoje įrengta papildoma sekcija į dešinę. Briedis, ar gali būti, kad pirma juosta palikta važiuoti ir tiesiai, ir į dešinę?

    Click image for larger version  Name:	175089932_4432191223476930_3073128072517560326_n - Copy.jpg Views:	0 Size:	33,9 kB ID:	1879420

    https://www.facebook.com/klaipedos.s...tion&ref=notif

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Tiesiog iš seniau turi visokių šablonų ir juos pamažu sunaudoja.

    Komentuoti:


  • Sklansky
    replied
    Parašė Čikupakas Rodyti pranešimą
    Vokietija:

    Click image for larger version  Name:	1393271-383685911.jpg?itok=8GVV6imn.jpg Views:	36 Size:	29,1 kB ID:	1874720

    Mumbajus:

    Click image for larger version  Name:	mumbai%201596355425-1597112302.jpg?itok=UlGOK35o.jpg Views:	34 Size:	29,1 kB ID:	1874721

    Mančesteris:

    Click image for larger version  Name:	screen_shot_2018-08-22_at_12.11.50_pm.png?itok=NGkfT1ob&mtime=1534904823.png Views:	34 Size:	303,5 kB ID:	1874722

    Viena:

    Click image for larger version  Name:	RTX1CH5V.jpg?itok=nnvXxcRc.jpg Views:	34 Size:	75,2 kB ID:	1874723

    O čia irgi didelė problema? Turbūt labai daug pėsčiųjų buvo suvažinėti nuo to
    Na, sitie atrodo cool. Bet Kaune tiesiog panasu, kad sandely buvo skirtingi sviesoforai tai taip ir sudejo, be jokios minties. Tai tik simbolizuoja bardaka ir nevientisuma, o ne tvarka ar koki tai miesto identita, ar socialine zinute. Mano priekaistas tik del estetikos, cia ne apie veikima, funkcionaluma ar pan.

    Ir prie ko Rytu Vokietijos Ampelmännchen ir Kaunas? Jei jau Kaunas, tai galetu buti koks nors krepsininkas ar pan., ypac perejoje prie arenos.
    https://en.wikipedia.org/wiki/Ampelm%C3%A4nnchen

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Kaune tiesiog senose sankryžose, kurios įrengtos pagal seną standartą ir kuriose nudaužiami šviesoforai, šablonus deda tokius, kokius turi sandėly. Tai senose sankryžose gaunasi šiokia tokia įvairovė.

    Daug didesnė nei siluetų forma problema yra Vilniaus trijų sekcijų šviesoforai, kurių vis dar pilna Vilniuje. Vilniaus šviesoforų modernizacijos metu maždaug prieš 13 metų buvo pradėti įrenginėti trijų sekcijų transporto šviesoforai pėstiesiems (!). Jie veikė skirtingai nei transporto šviesoforai, skirti transporto priemonėms (!!!). Savivaldybė rodė į tuometinį standartą LST 1405, bet nesugebėjo paaiškinti, kodėl viena kryptimi įrengti transporto šviesoforai rodo skirtingus signalus.

    Click image for larger version

Name:	749O0024 (Copy).JPG
Views:	962
Size:	33,6 kB
ID:	1874751

    Click image for larger version

Name:	Vilnius Naugarduko - Pylimo7.jpg
Views:	949
Size:	36,8 kB
ID:	1874748

    Click image for larger version

Name:	Vilnius, Ausros vartu gale.jpg
Views:	958
Size:	30,3 kB
ID:	1874749

    Norėdama bent dalinai sumažinti nesusipratimus, savivaldybė ant trijų sekcijų šviesoforų, skirtų pėstiesiems, įrengė juodus žmogeliukus.

    Click image for larger version

Name:	2641f0b05930f702a260314fa9c7412f.jpg
Views:	963
Size:	22,6 kB
ID:	1874750

    Atkreiptinas dėmesys, kad juodus žmogeliukus iš tolo sunku įmatyti, o tamsoje iš tolo jų visai gali nesimatyti. Jau geriau būtų sudėję trafaretus spalvotiems žmogeliukams juodame fone.

    Click image for larger version

Name:	20200115_130623.jpg
Views:	956
Size:	39,1 kB
ID:	1874753

    Na dabar po truputį šiuos šviesoforus keičia į dviejų sekcijų, naudoja miestiečių pinigus klaidoms taisyti. Nekalbant apie tai, kiek jų išleista tūkstančiams bereikalingų geltonų sekcijų per daugelį metų.

    Click image for larger version

Name:	WP_20140211_005.jpg
Views:	943
Size:	29,9 kB
ID:	1874752

    Komentuoti:


  • Čikupakas
    replied
    Vokietija:

    Click image for larger version

Name:	1393271-383685911.jpg?itok=8GVV6imn.jpg
Views:	1007
Size:	29,1 kB
ID:	1874720

    Mumbajus:

    Click image for larger version

Name:	mumbai%201596355425-1597112302.jpg?itok=UlGOK35o.jpg
Views:	976
Size:	29,1 kB
ID:	1874721

    Mančesteris:

    Click image for larger version

Name:	screen_shot_2018-08-22_at_12.11.50_pm.png?itok=NGkfT1ob&mtime=1534904823.png
Views:	970
Size:	303,5 kB
ID:	1874722

    Viena:

    Click image for larger version

Name:	RTX1CH5V.jpg?itok=nnvXxcRc.jpg
Views:	993
Size:	75,2 kB
ID:	1874723

    O čia irgi didelė problema? Turbūt labai daug pėsčiųjų buvo suvažinėti nuo to

    Komentuoti:


  • Sklansky
    replied
    Parašė Čikupakas Rodyti pranešimą
    ^^ Nesuprantu kame čia problema. Kad viename šviesofore žmogeliukas su išskėstomis rankomis, o kitame ne?
    Na taip, skirtingi sviesoforai vienoj sankryzoj. Man tai problema.

    Komentuoti:


  • Čikupakas
    replied
    ^^ Nesuprantu kame čia problema. Kad viename šviesofore žmogeliukas su išskėstomis rankomis, o kitame ne?

    Komentuoti:


  • Sklansky
    replied
    Kaunas. Viena pagrindiniu miesto sankryzu. Pritruko pinigu irengti vienodus sviesoforus, ar viena gavo dovanu is Berlyno?

    Attached Files

    Komentuoti:


  • themanual
    replied
    Iš ortofoto atrodo panašu jog pakankamai vietos vienos juostos žiedui. Manau būtų geresnis sprendimas nei šviesoforas - pigiau, o lėtesnis eismas padarytų perėjas saugesnes.

    Beje gal kas žino kiek kainuoja miestui viena vidutinio dydžio šviesoforinė sankryža per metus?

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Siūlyčiau nusiųsti pasiūlymą.

    Komentuoti:


  • MartynasT
    replied
    Fabijoniškių žiede verkiant reikia pagrindinį kelią duot autobusams, nes jie ten turi antrą šalutinį. Visas mašinas turi praleist, kol gali išvažiuot iš to durno išvažiavimo.

    Click image for larger version

Name:	zied.png
Views:	1157
Size:	1,15 MB
ID:	1873163

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Smuko nekilnojamojo turto vertė... 8D

    Moteriai ramybės neduoda karštakošiai: dėl nuolatinio pypsenimo ne tik nebemiega – krito ir būsto vertė

    Kaune, Raudondvario plente, prie nusukimo į Vakarinį aplinkkelį, gyvenanti Indrė J. kol kas nesėkmingai siekia priversti miesto savivaldybę šalia sankryžos pastatyti stendą, kuriame būtų išsamiai paaiškinta, kaip važiuoti. Problemos kilo įrengus papildomą, sukti dešinėn leidžiančią, šviesoforo sekciją. Pasak moters, užsidegus žaliai rodyklei ir tuo pačiu metu degant raudonam šviesoforo signalui kai kurie vairuotojai nedrįsta sukti, o už jų stovintys – be paliovos signalizuoja ir taip trikdo rimtį.
    https://delfi.lt/auto/patarimai/article.php?id=86789577
    Paskutinis taisė dsanto; 2021.03.27, 20:32.

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą
    Norėtųsi tokio sprendinio, kad autobusuose būtų įrengta įranga, kuri reguliuotų VT šviesoforus, o A juosta būtų atskirta nuo eismo visais atvejais, reguliuojama VT šviesoforais. Jeigu reikia pasukti į dešinę nemaršrutinėms tr. priemonėms, tai daroma esant leidžiamam signalui iš antros eismo juostos (kuri ne VT eismui yra pirma juosta). Įdomu kaip bus su A+ juostomis, galbūt šioms tr. priemonėms būtų atskiras šviesoforas šalia VT šviesoforo ir būtų galima pasukti tik į dešinę, arba važiuoti tiesiai.
    Manau, kad bus sąlyga, jog VT šviesoforai gali būti įrengti tik tuomet, jei yra A, o ne A+ juosta.

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Čia prieš 10 metų nufilmavau Taline. VT šviesoforo rodyklė tiesiai užsidega anksčiau nei transporto priemonėms, kad autobusas išvažiuotų iš kišenės. Dešinėje esančiame VT šviesofore perdegusi rodyklė tiesiai.

    Komentuoti:

Working...
X