Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Šviesoforų įrengimo tvarka Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • dsanto
    replied
    Kaune tiesiog senose sankryžose, kurios įrengtos pagal seną standartą ir kuriose nudaužiami šviesoforai, šablonus deda tokius, kokius turi sandėly. Tai senose sankryžose gaunasi šiokia tokia įvairovė.

    Daug didesnė nei siluetų forma problema yra Vilniaus trijų sekcijų šviesoforai, kurių vis dar pilna Vilniuje. Vilniaus šviesoforų modernizacijos metu maždaug prieš 13 metų buvo pradėti įrenginėti trijų sekcijų transporto šviesoforai pėstiesiems (!). Jie veikė skirtingai nei transporto šviesoforai, skirti transporto priemonėms (!!!). Savivaldybė rodė į tuometinį standartą LST 1405, bet nesugebėjo paaiškinti, kodėl viena kryptimi įrengti transporto šviesoforai rodo skirtingus signalus.

    Click image for larger version

Name:	749O0024 (Copy).JPG
Views:	934
Size:	33,6 kB
ID:	1874751

    Click image for larger version

Name:	Vilnius Naugarduko - Pylimo7.jpg
Views:	921
Size:	36,8 kB
ID:	1874748

    Click image for larger version

Name:	Vilnius, Ausros vartu gale.jpg
Views:	931
Size:	30,3 kB
ID:	1874749

    Norėdama bent dalinai sumažinti nesusipratimus, savivaldybė ant trijų sekcijų šviesoforų, skirtų pėstiesiems, įrengė juodus žmogeliukus.

    Click image for larger version

Name:	2641f0b05930f702a260314fa9c7412f.jpg
Views:	933
Size:	22,6 kB
ID:	1874750

    Atkreiptinas dėmesys, kad juodus žmogeliukus iš tolo sunku įmatyti, o tamsoje iš tolo jų visai gali nesimatyti. Jau geriau būtų sudėję trafaretus spalvotiems žmogeliukams juodame fone.

    Click image for larger version

Name:	20200115_130623.jpg
Views:	927
Size:	39,1 kB
ID:	1874753

    Na dabar po truputį šiuos šviesoforus keičia į dviejų sekcijų, naudoja miestiečių pinigus klaidoms taisyti. Nekalbant apie tai, kiek jų išleista tūkstančiams bereikalingų geltonų sekcijų per daugelį metų.

    Click image for larger version

Name:	WP_20140211_005.jpg
Views:	915
Size:	29,9 kB
ID:	1874752

    Komentuoti:


  • Čikupakas
    replied
    Vokietija:

    Click image for larger version

Name:	1393271-383685911.jpg?itok=8GVV6imn.jpg
Views:	976
Size:	29,1 kB
ID:	1874720

    Mumbajus:

    Click image for larger version

Name:	mumbai%201596355425-1597112302.jpg?itok=UlGOK35o.jpg
Views:	949
Size:	29,1 kB
ID:	1874721

    Mančesteris:

    Click image for larger version

Name:	screen_shot_2018-08-22_at_12.11.50_pm.png?itok=NGkfT1ob&mtime=1534904823.png
Views:	943
Size:	303,5 kB
ID:	1874722

    Viena:

    Click image for larger version

Name:	RTX1CH5V.jpg?itok=nnvXxcRc.jpg
Views:	965
Size:	75,2 kB
ID:	1874723

    O čia irgi didelė problema? Turbūt labai daug pėsčiųjų buvo suvažinėti nuo to

    Komentuoti:


  • Sklansky
    replied
    Parašė Čikupakas Rodyti pranešimą
    ^^ Nesuprantu kame čia problema. Kad viename šviesofore žmogeliukas su išskėstomis rankomis, o kitame ne?
    Na taip, skirtingi sviesoforai vienoj sankryzoj. Man tai problema.

    Komentuoti:


  • Čikupakas
    replied
    ^^ Nesuprantu kame čia problema. Kad viename šviesofore žmogeliukas su išskėstomis rankomis, o kitame ne?

    Komentuoti:


  • Sklansky
    replied
    Kaunas. Viena pagrindiniu miesto sankryzu. Pritruko pinigu irengti vienodus sviesoforus, ar viena gavo dovanu is Berlyno?

    Attached Files

    Komentuoti:


  • themanual
    replied
    Iš ortofoto atrodo panašu jog pakankamai vietos vienos juostos žiedui. Manau būtų geresnis sprendimas nei šviesoforas - pigiau, o lėtesnis eismas padarytų perėjas saugesnes.

    Beje gal kas žino kiek kainuoja miestui viena vidutinio dydžio šviesoforinė sankryža per metus?

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Siūlyčiau nusiųsti pasiūlymą.

    Komentuoti:


  • MartynasT
    replied
    Fabijoniškių žiede verkiant reikia pagrindinį kelią duot autobusams, nes jie ten turi antrą šalutinį. Visas mašinas turi praleist, kol gali išvažiuot iš to durno išvažiavimo.

    Click image for larger version

Name:	zied.png
Views:	1129
Size:	1,15 MB
ID:	1873163

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Smuko nekilnojamojo turto vertė... 8D

    Moteriai ramybės neduoda karštakošiai: dėl nuolatinio pypsenimo ne tik nebemiega – krito ir būsto vertė

    Kaune, Raudondvario plente, prie nusukimo į Vakarinį aplinkkelį, gyvenanti Indrė J. kol kas nesėkmingai siekia priversti miesto savivaldybę šalia sankryžos pastatyti stendą, kuriame būtų išsamiai paaiškinta, kaip važiuoti. Problemos kilo įrengus papildomą, sukti dešinėn leidžiančią, šviesoforo sekciją. Pasak moters, užsidegus žaliai rodyklei ir tuo pačiu metu degant raudonam šviesoforo signalui kai kurie vairuotojai nedrįsta sukti, o už jų stovintys – be paliovos signalizuoja ir taip trikdo rimtį.
    https://delfi.lt/auto/patarimai/article.php?id=86789577
    Paskutinis taisė dsanto; 2021.03.27, 19:32.

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą
    Norėtųsi tokio sprendinio, kad autobusuose būtų įrengta įranga, kuri reguliuotų VT šviesoforus, o A juosta būtų atskirta nuo eismo visais atvejais, reguliuojama VT šviesoforais. Jeigu reikia pasukti į dešinę nemaršrutinėms tr. priemonėms, tai daroma esant leidžiamam signalui iš antros eismo juostos (kuri ne VT eismui yra pirma juosta). Įdomu kaip bus su A+ juostomis, galbūt šioms tr. priemonėms būtų atskiras šviesoforas šalia VT šviesoforo ir būtų galima pasukti tik į dešinę, arba važiuoti tiesiai.
    Manau, kad bus sąlyga, jog VT šviesoforai gali būti įrengti tik tuomet, jei yra A, o ne A+ juosta.

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Čia prieš 10 metų nufilmavau Taline. VT šviesoforo rodyklė tiesiai užsidega anksčiau nei transporto priemonėms, kad autobusas išvažiuotų iš kišenės. Dešinėje esančiame VT šviesofore perdegusi rodyklė tiesiai.

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė Riedis Rodyti pranešimą
    dsanto Gal turi video pavyzdžių kaip tai galėtų veikti? Ypač su kokiu posūkiu į kairę
    Čia pavyzdys, kaip prioritetas suteikiamas VT (nors video pradžioje matoma, kaip užsižioplinęs kartu su VT nuvažiuoja ir paprastas vairuotojas). Čia prioritetas VT suteikiamas, nes transporto priemonės, kitoje sankryžoje norinčios sukti į kairę, turi persirikiuoti į kairę per viduryje esančią VT juostą, todėl norint užkirsti kelią susikirtimams, numatytas atskiras reguliavimas:



    Čia šviesoforai tiesiai ir į kairę, bet nesimato, kaip važiuoja transporto priemonės:

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Norėtųsi tokio sprendinio, kad autobusuose būtų įrengta įranga, kuri reguliuotų VT šviesoforus, o A juosta būtų atskirta nuo eismo visais atvejais, reguliuojama VT šviesoforais. Jeigu reikia pasukti į dešinę nemaršrutinėms tr. priemonėms, tai daroma esant leidžiamam signalui iš antros eismo juostos (kuri ne VT eismui yra pirma juosta). Įdomu kaip bus su A+ juostomis, galbūt šioms tr. priemonėms būtų atskiras šviesoforas šalia VT šviesoforo ir būtų galima pasukti tik į dešinę, arba važiuoti tiesiai.

    Komentuoti:


  • Riedis
    replied
    dsanto Gal turi video pavyzdžių kaip tai galėtų veikti? Ypač su kokiu posūkiu į kairę

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Paskelbus kelių eismo taisyklių keitimo projektą, akivaizdu, kad Vilniuje netolimoje ateityje galime išvysti VT šviesoforus.

    KET projektas:

    https://e-seimas.lrs.lt/portal/legalAct/lt/TAP/918a9b8188cf11eb998483d0ae31615c

    Taip turėtų atrodyti VT šviesoforai:

    Click image for larger version  Name:	VT signalai.jpg Views:	0 Size:	41,8 kB ID:	1871080
    Paskutinis taisė dsanto; 2021.03.20, 16:59.

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą
    Nuotrauka turbūt iš laikraščio.

    ...bet kokybė tokia, kad jei ne šviesoforas atrodytų kaip iš Tarpukario

    Patiko stilizuotos tvorelės.
    Iš Kauno dienos Tokio stiliaus tvorelės buvo Kaune sovietmečiu

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė dsanto Rodyti pranešimą
    Kauno Savanorių pr. - K. Petrausko g. - Utenos g. sankryžos pokyčiai.
    1987 m.

    Click image for larger version

Name:	WP_20160228_18_48_14_Rich (2).jpg
Views:	296
Size:	83,0 kB
ID:	1856198
    Nuotrauka turbūt iš laikraščio.

    ...bet kokybė tokia, kad jei ne šviesoforas atrodytų kaip iš Tarpukario

    Patiko stilizuotos tvorelės.

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Kauno Savanorių pr. - K. Petrausko g. - Utenos g. sankryžos pokyčiai.

    1987 m.

    Click image for larger version

Name:	WP_20160228_18_48_14_Rich (2).jpg
Views:	296
Size:	83,0 kB
ID:	1856198

    2010 m.

    Click image for larger version

Name:	IMG_0358.JPG
Views:	298
Size:	135,6 kB
ID:	1856199

    2013 m.

    Click image for larger version

Name:	IMG_0028.JPG
Views:	285
Size:	113,6 kB
ID:	1856200

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė dondc Rodyti pranešimą
    Stebiuosi, kad stulpai anksčiau buvo baltai juodi, o dabar nebe. Nyderlanduose, etc. išliko juodai balti. Matomumas geresnis, ypač tamsoje:

    Click image for larger version

Name:	Sankryza.jpg
Views:	1769
Size:	387,9 kB
ID:	1856091
    Man irgi įdomu. Kodėl atsisakė?

    Nyderlandai netgi išsiskiria dryžuotais stulpais, nes kitur (pvz. Vokietijoje, Lenkijoje) lyg neteko matyti.

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Stebiuosi, kad stulpai anksčiau buvo baltai juodi, o dabar nebe. Nyderlanduose, etc. išliko juodai balti. Matomumas geresnis, ypač tamsoje:

    Click image for larger version

Name:	Sankryza.jpg
Views:	1769
Size:	387,9 kB
ID:	1856091

    Komentuoti:

Working...
X