Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Šviesoforų įrengimo tvarka Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • dsanto
    replied
    Smuko nekilnojamojo turto vertė...

    Moteriai ramybės neduoda karštakošiai: dėl nuolatinio pypsenimo ne tik nebemiega – krito ir būsto vertė

    Kaune, Raudondvario plente, prie nusukimo į Vakarinį aplinkkelį, gyvenanti Indrė J. kol kas nesėkmingai siekia priversti miesto savivaldybę šalia sankryžos pastatyti stendą, kuriame būtų išsamiai paaiškinta, kaip važiuoti. Problemos kilo įrengus papildomą, sukti dešinėn leidžiančią, šviesoforo sekciją. Pasak moters, užsidegus žaliai rodyklei ir tuo pačiu metu degant raudonam šviesoforo signalui kai kurie vairuotojai nedrįsta sukti, o už jų stovintys – be paliovos signalizuoja ir taip trikdo rimtį.
    https://delfi.lt/auto/patarimai/article.php?id=86789577
    Paskutinis taisė dsanto; 2021.03.27, 20:32.

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą
    Norėtųsi tokio sprendinio, kad autobusuose būtų įrengta įranga, kuri reguliuotų VT šviesoforus, o A juosta būtų atskirta nuo eismo visais atvejais, reguliuojama VT šviesoforais. Jeigu reikia pasukti į dešinę nemaršrutinėms tr. priemonėms, tai daroma esant leidžiamam signalui iš antros eismo juostos (kuri ne VT eismui yra pirma juosta). Įdomu kaip bus su A+ juostomis, galbūt šioms tr. priemonėms būtų atskiras šviesoforas šalia VT šviesoforo ir būtų galima pasukti tik į dešinę, arba važiuoti tiesiai.
    Manau, kad bus sąlyga, jog VT šviesoforai gali būti įrengti tik tuomet, jei yra A, o ne A+ juosta.

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Čia prieš 10 metų nufilmavau Taline. VT šviesoforo rodyklė tiesiai užsidega anksčiau nei transporto priemonėms, kad autobusas išvažiuotų iš kišenės. Dešinėje esančiame VT šviesofore perdegusi rodyklė tiesiai.

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė Riedis Rodyti pranešimą
    dsanto Gal turi video pavyzdžių kaip tai galėtų veikti? Ypač su kokiu posūkiu į kairę
    Čia pavyzdys, kaip prioritetas suteikiamas VT (nors video pradžioje matoma, kaip užsižioplinęs kartu su VT nuvažiuoja ir paprastas vairuotojas). Čia prioritetas VT suteikiamas, nes transporto priemonės, kitoje sankryžoje norinčios sukti į kairę, turi persirikiuoti į kairę per viduryje esančią VT juostą, todėl norint užkirsti kelią susikirtimams, numatytas atskiras reguliavimas:



    Čia šviesoforai tiesiai ir į kairę, bet nesimato, kaip važiuoja transporto priemonės:

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Norėtųsi tokio sprendinio, kad autobusuose būtų įrengta įranga, kuri reguliuotų VT šviesoforus, o A juosta būtų atskirta nuo eismo visais atvejais, reguliuojama VT šviesoforais. Jeigu reikia pasukti į dešinę nemaršrutinėms tr. priemonėms, tai daroma esant leidžiamam signalui iš antros eismo juostos (kuri ne VT eismui yra pirma juosta). Įdomu kaip bus su A+ juostomis, galbūt šioms tr. priemonėms būtų atskiras šviesoforas šalia VT šviesoforo ir būtų galima pasukti tik į dešinę, arba važiuoti tiesiai.

    Komentuoti:


  • Riedis
    replied
    dsanto Gal turi video pavyzdžių kaip tai galėtų veikti? Ypač su kokiu posūkiu į kairę

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Paskelbus kelių eismo taisyklių keitimo projektą, akivaizdu, kad Vilniuje netolimoje ateityje galime išvysti VT šviesoforus.

    KET projektas:

    https://e-seimas.lrs.lt/portal/legalAct/lt/TAP/918a9b8188cf11eb998483d0ae31615c

    Taip turėtų atrodyti VT šviesoforai:

    Click image for larger version  Name:	VT signalai.jpg Views:	0 Size:	41,8 kB ID:	1871080
    Paskutinis taisė dsanto; 2021.03.20, 17:59.

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą
    Nuotrauka turbūt iš laikraščio.

    ...bet kokybė tokia, kad jei ne šviesoforas atrodytų kaip iš Tarpukario

    Patiko stilizuotos tvorelės.
    Iš Kauno dienos Tokio stiliaus tvorelės buvo Kaune sovietmečiu

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė dsanto Rodyti pranešimą
    Kauno Savanorių pr. - K. Petrausko g. - Utenos g. sankryžos pokyčiai.
    1987 m.

    Click image for larger version

Name:	WP_20160228_18_48_14_Rich (2).jpg
Views:	263
Size:	83,0 kB
ID:	1856198
    Nuotrauka turbūt iš laikraščio.

    ...bet kokybė tokia, kad jei ne šviesoforas atrodytų kaip iš Tarpukario

    Patiko stilizuotos tvorelės.

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Kauno Savanorių pr. - K. Petrausko g. - Utenos g. sankryžos pokyčiai.

    1987 m.

    Click image for larger version

Name:	WP_20160228_18_48_14_Rich (2).jpg
Views:	263
Size:	83,0 kB
ID:	1856198

    2010 m.

    Click image for larger version

Name:	IMG_0358.JPG
Views:	264
Size:	135,6 kB
ID:	1856199

    2013 m.

    Click image for larger version

Name:	IMG_0028.JPG
Views:	256
Size:	113,6 kB
ID:	1856200

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė dondc Rodyti pranešimą
    Stebiuosi, kad stulpai anksčiau buvo baltai juodi, o dabar nebe. Nyderlanduose, etc. išliko juodai balti. Matomumas geresnis, ypač tamsoje:

    Click image for larger version

Name:	Sankryza.jpg
Views:	1644
Size:	387,9 kB
ID:	1856091
    Man irgi įdomu. Kodėl atsisakė?

    Nyderlandai netgi išsiskiria dryžuotais stulpais, nes kitur (pvz. Vokietijoje, Lenkijoje) lyg neteko matyti.

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Stebiuosi, kad stulpai anksčiau buvo baltai juodi, o dabar nebe. Nyderlanduose, etc. išliko juodai balti. Matomumas geresnis, ypač tamsoje:

    Click image for larger version

Name:	Sankryza.jpg
Views:	1644
Size:	387,9 kB
ID:	1856091

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Kauno Šv. Gertrūdos - Savanorių pr. sankryžos pokyčiai laike.

    Tarybiniai laikai (data nežinoma).

    Click image for larger version  Name:	Kaunas. Raudonosios Armijos prospektas. Fotografas J.Cikoto.jpg Views:	0 Size:	86,3 kB ID:	1856221

    1980 m.

    Click image for larger version  Name:	1980.jpg Views:	164 Size:	83,7 kB ID:	1856010

    2016 m.

    Click image for larger version  Name:	749O0015.JPG Views:	165 Size:	118,0 kB ID:	1856011

    2019 m.

    Click image for larger version  Name:	20191029_111135.jpg Views:	166 Size:	147,8 kB ID:	1856012
    Paskutinis taisė dsanto; 2021.01.20, 21:47.

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Ankstesnis planas dėl sankryžos S. Batoro g. - Rudens g. buvo pakeistas, dabar ten tebus pėsčiųjų šviesoforas. Juostų skaičius visur lieka toks pats, niekas nesikeičia.

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė liootas Rodyti pranešimą
    Ir vėl: kam A juosta ir tada stotelė su įvaža? Kam kam kam
    Šie nukrypimai apie Akropolio sankryžą mažai ką turi bendro su šviesoforų įrengimo tvarka.

    Komentuoti:


  • liootas
    replied
    Ir vėl: kam A juosta ir tada stotelė su įvaža? Kam kam kam

    Komentuoti:


  • Riedis
    replied
    Parašė abruo Rodyti pranešimą
    Toje sankryžoje labiausiai reikėtų atimti vieną juostą sukimui kairėn į Arkopolį iš Ozo g. ir atiduoti ją važiavimui tiesiai. Tada bus galima antrąją juostą padaryti VT juosta. Kai yra Arkopolio viadukas, nesuprantu, kam net dvi juostos posūkiui į kairę.
    Pagal 3D Vilniuje esantį priešprojektinį pasiūlymą, panašu kad taip ir bus. Arba netikslingai persidengia A juostos ir Sankryžos schemos.

    Click image for larger version  Name:	20201210_182330.jpg Views:	0 Size:	593,8 kB ID:	1846001

    Tik viešintame pasiūlymų dokumente gan dviprasmiškos kelios schemos, vienoje išlieka 2 kairėn, kitoje ne. Reikia palaukti pirkimų, kad įsitikint kaip pakoreaguotas.

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Prieš porą savaičių leido važiuoti tiesiai ir į dešinę, kai nebuvo pėsčiųjų (tikriausiai, pakoregavo valdymo programą).
    Arba pasisekė

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Tokių sankryžų su pertekliniais ciklais ir rodyklėmis daug yra ir Vilniuje. Ypač žavi šviesoforo fazės, kai galima važiuoti tiesiai, bet draudžiama sukti į dešinę, nors pėsčiųjų nėra:
    - Kauno-Žemaitės-Naugarduko (tą nevykusią rekonstrukciją sau po langais finansavo Maxima).
    Prieš porą savaičių leido važiuoti tiesiai ir į dešinę, kai nebuvo pėsčiųjų (tikriausiai, pakoregavo valdymo programą).

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė abruo Rodyti pranešimą
    Toje sankryžoje labiausiai reikėtų atimti vieną juostą sukimui kairėn į Arkopolį iš Ozo g. ir atiduoti ją važiavimui tiesiai. Tada bus galima antrąją juostą padaryti VT juosta. Kai yra Arkopolio viadukas, nesuprantu, kam net dvi juostos posūkiui į kairę.
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Geras pastebėjimas. Dviejų juostų į kairę ten nereikia.
    Dvi juostos likę nuo tų laikų, kai nebuvo Akropolio viaduko ir susidarydavo nemažos spūstys norint pasukti į kairę nepaisant dviejų juostų. Realiai dabar apskritai nebereikalingas tos posūkis į kairę, vietoje jo geriau pėstiesiems papildomas ciklas atsirastų, A juosta bei atskira juosta posūkiui į dešinę į Gelvonų g.

    Click image for larger version  Name:	Untitled.png Views:	0 Size:	2,21 MB ID:	1845604

    Komentuoti:

Working...
X