Parašė Rijikas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus šviesoforai
Collapse
X
-
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąGera naujiena.
Lukšio - Kalvarijų g. sankryžoje preiš kelas mėnesius buvo uždraustas posūkis iš Lukšio g. į kairę, bet buvo likęs tą sukimą leidžiantis rudimentinis šviesoforo ciklas (iš Lukšio g. į kairę).
Vakar jau atsirado nauji šviesoforai su aiškiai užpaišytomis rodyklėmis tik į dešinę iš Lukšio g. (link Kuro aparatūros sankryžos).
Rašykit laiškus ir būsit išgirsti
Komentuoti:
-
Gera naujiena.
Lukšio - Kalvarijų g. sankryžoje prieš kelis mėnesius buvo uždraustas posūkis iš Lukšio g. į kairę, bet buvo likęs tą sukimą leidžiantis rudimentinis šviesoforo ciklas (iš Lukšio g. į kairę).
Vakar jau atsirado nauji šviesoforai su aiškiai užpaišytomis rodyklėmis tik į dešinę iš Lukšio g. (link Kuro aparatūros sankryžos).
Dėl orientacijos įdedu tos paprastos, bet labai sujauktos vietos nuotrauką
(fotografuota sekmadienį dienos "A" išvakarėse)
Atrodo, panaikintas ir nereikalingas ciklas. Važiuojantiems reikės įprasti pre pasikeitimų
Toje sankryžoje važiuojant nuo Ozo-Kareivių g,. link miestų pasikeitė eiliškumas - anksčiau kairę juostą būdavo užkimšę sukantys į kairę; o tiesiai buvo galima važiuoti tik iš nykstančios juostos (ji įsiremia į A juostą). O jei važiuodavai iš antros juostos (nesiprastinančios) juostos, tai tekdavo praleisti "besiprastinančių" srautą iš pirmos juostos. (nors pagal ženklus primenybė esanties antroje juostoje)
Šiandien greičiau važiuoti tiesiai buvo galima iš antros juostos. O besiprastinantys pirmojoje nustebę stovėjo ir žiūrėjo į judantį antroje juostoje.
Pažiūrėsime, per laiko ten bus sureguliuoti šviesoforo ciklai ir pagerės pralaidumas - bent centro kryptimiPaskutinis taisė Romas; 2014.05.27, 22:03.
Komentuoti:
-
Tai va aš ir nepastebėjau tokio dalyko... Jokių konfliktinių situacijų, išskyrus per ilgą raudoną signalą abiems srautams, nemačiau. Na, gal dar šiandien pavyks kažką užmatyt.
Beje, man labai keistai atrodo tie mygtukai pagal pareikalavimą šitokioje perėjoje, kai ten vaikšto daug žmonių. Kai atvažiuoja autobusas - išvis minios eina.
Komentuoti:
-
Parašė Haiku Rodyti pranešimąTen labai įdomiai būna, jog pėstiesiems dar mirksi žalia, o automobiliams jau įsijungia geltonas šviesoforo signalas (čia kalbant apie kryptį iš miesto centro).
Kaune tokia yra Savanorių pr. prie Hyper Maximos kertant Savanorių pr. ties Iki.Paskutinis taisė dsanto; 2014.04.12, 08:18.
Komentuoti:
-
Ten labai įdomiai būna, jog pėstiesiems dar mirksi žalia, o automobiliams jau įsijungia geltonas šviesoforo signalas (čia kalbant apie kryptį iš miesto centro).
Komentuoti:
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąVis gi čia netikras aliarmas - šiandien tokio reiškinio ten tikrai nepastebėjau. Tik va ilgas laiko tarpas, kol pėstiesiems užsidegs žalia, išliko, todėl minia žmonių jau spėja pereiti gatvę per raudoną, kol užsidega žalia.
Komentuoti:
-
Vis gi čia netikras aliarmas - šiandien tokio reiškinio ten tikrai nepastebėjau. Tik va ilgas laiko tarpas, kol pėstiesiems užsidegs žalia, išliko, todėl minia žmonių jau spėja pereiti gatvę per raudoną, kol užsidega žalia.
Komentuoti:
-
Siūlau diskusiją apie Vilniaus šviesoforus pratęsti čia.
Parašė Mettal Rodyti pranešimąGal ne visai į temą, bet vis tiek parašysiu. Pilaitės pr. ties "Pupa", atrodo, pasitaiko tokie momentai, kai pėstiesiems labai ilgai neužsidega žalia, nors mašinoms jau seniausiai raudona. Bet blogiausiai yra tai, kad mašinoms užsidega žalia, pėstiesiems kokią sekundę-dvi dar dega žalia! Nežinau, kiek tame yra tiesios - pats savo akimis nesu matęs, man tik yra pasakoję. Šiandien reikės ten nuvažiuoti ir pažiūrėti, kaip yra iš tikrųjų.
Komentuoti:
-
/\ Jei nebūtų perteklinio šviesoforo ciklo, sukančių iš Lukšio gatvės į kairę labai sumažėtų.
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąKalvarijų - Lukšio g. buvo trijų ciklų šviesoforas:
1. Kalvarijų g. abiem kryptimis
2. Kalvarijų g. į miestą ir kairysis posūkis į Lukšio gatvę. (iš Lukšio g- žalia rodyklė)
3. Iš Lukšio g. abiem Kalvarijų g. kryptimis.
Neseniai uždraustas kairysis posūkis iš Lukšio g. į Kalvarijų g. Keista, kad jis išvis buvo leidžiamas, kai ten tokia siaura vieta.
Į ciklo (ne)pasikeitimą būtų galima nekreipti dėmesio, jei ten nebūtų sugdintas eismas į miesto pusę pribraižius "A" juostų. Rytais Kalvarijų g. centro kryptimi užkemšama kairė juosta iki pat Ozo-Kareivių g. sankryžos.
Pagal viską turėtų būti panaikintas trečias šviesoforo ciklas, galbūt prailginant antrąjį ciklą.
Komentuoti:
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąTen apskritai iš to posūkio (Kalvarijų g. - Lukšio g.) kyla daugiau problemų, nei jis duoda naudos. Jeigu žiūrint į kelionę nuo Ozo g. - Kalvarijų g. sankryžos iki Lukšio g. - Verkių g. sankryžos, tai racionalesnis (ir greitesnis kelias) važiuoti per Kareivių -> Verkių gatves. Įrengus apsaugotą kairįjį posūkį iš Kalvarijų į Kareivių g. ir padarius pravažiavimą dešiniajam posūkiui iš Kareivių į Verkių g. (vietoje keistos aikštelės visokioms būdelėms), galima būtų drąsiai naikinti tą posūkį į Lukšio g. ir panaikinti "butelio kaklelį" toje vietoje.
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąKalvarijų - Lukšio g. buvo trijų ciklų šviesoforas:
1. Kalvarijų g. abiem kryptimis
2. Kalvarijų g. į miestą ir kairysis posūkis į Lukšio gatvę. (iš Lukšio g- žalia rodyklė)
3. Iš Lukšio g. abiem Kalvarijų g. kryptimis.
Neseniai uždraustas kairysis posūkis iš Lukšio g. į Kalvarijų g. Keista, kad jis išvis buvo leidžiamas, kai ten tokia siaura vieta.
Į ciklo (ne)pasikeitimą būtų galima nekreipti dėmesio, jei ten nebūtų sugdintas eismas į miesto pusę pribraižius "A" juostų. Rytais Kalvarijų g. centro kryptimi užkemšama kairė juosta iki pat Ozo-Kareivių g. sankryžos.
Pagal viską turėtų būti panaikintas trečias šviesoforo ciklas, galbūt prailginant antrąjį ciklą.
Komentuoti:
-
Kalvarijų - Lukšio g. buvo trijų ciklų šviesoforas:
1. Kalvarijų g. abiem kryptimis
2. Kalvarijų g. į miestą ir kairysis posūkis į Lukšio gatvę. (iš Lukšio g- žalia rodyklė)
3. Iš Lukšio g. abiem Kalvarijų g. kryptimis.
Neseniai uždraustas kairysis posūkis iš Lukšio g. į Kalvarijų g. Keista, kad jis išvis buvo leidžiamas, kai ten tokia siaura vieta.
Į ciklo (ne)pasikeitimą būtų galima nekreipti dėmesio, jei ten nebūtų sugdintas eismas į miesto pusę pribraižius "A" juostų. Rytais Kalvarijų g. centro kryptimi užkemšama kairė juosta iki pat Ozo-Kareivių g. sankryžos.
Pagal viską turėtų būti panaikintas trečias šviesoforo ciklas, galbūt prailginant antrąjį ciklą.
Komentuoti:
-
.Doktorantės išrasti išmanieji šviesoforai beveik perpus sumažina spūstis
Kiekvienas, kam teko vairuoti didelių miestų pakraščiuose, žino, kokių emocijų sukelia begalinės spūstys. Laimei, Toronto universiteto doktorantės sukurta sistema gali padėti jas pamiršti, rašo „Yahoo News Canada“.
Samah El-Tantawy išradimas sumažino spūstis dviejuose itin dažnai šį reiškinį patiriančiuose miestuose – Toronte ir Kaire.
Išradėjos šviesoforų sistema naudoja inovatyvų problemos sprendimo būdą. Spūsčių suvaldymui nėra pasirenkama viena iš pagrindinių centrinių sistemų, kurios įprastai naudojamos suvaldyti automobilių srautams. S. El-Tantawy išradimas naudoja dirbtinį intelektą ir Žaidimų teoriją (angl. Game theory) tam, kad šviesoforai „kalbėtų“ vienas su kitu.
Šviesoforai tarpusavyje koordinuoja veiksmus, remdamiesi informacija apie spūsčių padėtį esamu momentu ir parenka geriausią įmanomą sprendimo būdą.
„Šviesoforai veikia tarsi komanda, kuri stengiasi laimėti žaidimą – visai kaip futbole, kur kiekvienas žaidėjas, turėdamas galimybę mušti įvartį, ją apsvarsto, tačiau tuo pat metu pagalvoja ir apie galimybę kamuolį perduoti komandos draugui“, – savo žaidimą pristato išradėja S. El-Tantawy.
Išradėjos šviesoforai buvo pastatyti 60-yje Toronto sankryžų. Net ir piko valandomis jie padėjo spūsts sumažinti iki 40 proc., o sugaištą keliaujančiųjų laiką – 26 procentais.
Šis išradimas S. El-Tantawy pelnė civilinės inžinerijos daktarės laipsnį Toronto universitete, taip pat ir keletą apdovanojimų.
Eismo spūstys pasaulio ekonomikai kasmet atneša milijardus dolerių nuotolių. Vien Toronte spūsčių žala kasmet vertinama 10 milijardų JAV dolerių.
Komentuoti:
-
Sistema veikt pradėjo sąlyginai nesenai. Nes metus ar du buvo neveiksni, vyko ala derinimo darbai. Dabar gi veikt veikia, bet įdėmiau pažiūrėjus nesunku pastebėti centralizacijos trūkumus.
Vienas jų - esant mažam eismo intensyvumui ne visada uždegamos papildomos sekcijos, nors laukiančių yra.
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąPraėjo nemažai laiko. Sistema pasiteisino ir veikia gerai?
Komentuoti:
-
Parašė dyko Rodyti pranešimąJie tie patys, kurie beveik Urbico ir toliau daug ką diegia.
Komentuoti:
-
Jie tie patys, kurie beveik Urbico ir toliau daug ką diegia.
Parašė giurza Rodyti pranešimąJie turbūt tie patys kur nelabai laimėjo? Nors šiaip gi Fima, man atrodo, nemažus kąsnius apžioja?
Komentuoti:
Komentuoti: