Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Šviesoforų įrengimo tvarka Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • dsanto
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą



    Tokių sankryžų su pertekliniais ciklais ir rodyklėmis daug yra ir Vilniuje. Ypač žavi šviesoforo fazės, kai galima važiuoti tiesiai, bet draudžiama sukti į dešinę, nors pėsčiųjų nėra:
    - Kauno-Žemaitės-Naugarduko (tą nevykusią rekonstrukciją sau po langais finansavo Maxima). Molėtų pl. Santaros g. Tas šviesoforas gali būti apvaziuojamas sukant anksčiau link Santariškių garažo ir pro Mažumos aikštelę (jei aikštelės šlagbaumai neriboja laiko).
    O taip, Vilniuje tokių yra. Dar prie Kareivių g. Rimi yra, esu čia įkėlęs video su absurdišku valdymu. Kaune, ten kur yra atskiri šviesoforai į dešinę, yra veikiantys pėsčiųjų mygtukai. Jei nespausi mygtuko, žalias pėstiesiems neužsidegs.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė Austras Rodyti pranešimą

    Žinau šią sankryžą, tenka važiuoti tik kaip vairuotojui, ir beveik visada viena kryptimi - nuo Kauno link Lazdijų ir atgal. Kai pakeitė šviesoforus susidarė visai priešinga nuomonė negu jūsų: "blemba, visus žalius pėstiesiems uždegė taip, kad nesikirstų srautai, todėl vairuotojams dažnai tenka laukti tuščiai." Kaip matau iš jūsų žinutės, šia tvarka nėra patenkinti nei pėstieji, nei vairuotojai. Tikrai pritariu, kad ši sankryža kažkoks nesusipratimas. Šią problemą dabar išsprendžiau savaip: Ties Miklusėnais suku dešinėn link Užubalių (naujai išasfaltuota) ir vėliau kairėn į Ūdrijos g. Taip stengiuosi aplenkti šį nesusipratimą.
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą
    šioje sankryžoje visomis kryptimis yra po atskirą rodyklę, čia tik bendrai, nenorėjau smulkintis, nes čia buvo teigiančių, kad sukantiems į dešinę niekaip neįtakoja pėsčiųjų mygtukas.
    Aš tą puikiai žinau nes esu turėjas ne vieną keleivį ir neįmanoma nediskutuoti apie šią sankryžą kai tu važiuoji ne piko metu ir stovi ten kelias minutes vienas sankryžoje ir lauki kol praeis visi ciklai. Tai vieni klausia kaip čia yra, kad kartais posūkis į dešinę užsidega kartu su srautu tiesiai, o kartais pirmiau tiesiai, o tik paskui į dešinę, tai aš jiems atsakau, kad čia įtakoja pėstieji, jeigu jie paspaudė mygtuką ir užsidegė jiems signalas, tada automobiliams neleidžia sukti į dešinę.
    Man dažniausiai tenka šią sankryžą įveikinėti iš Kauno pusės tiesiai link centro, tai jei matau, kad jau tiesiai dega raudona, o į dešinę dar žalia rodyklė, tai suku į dešinę už 50m apsisuku Kalniškės gatvėje ir jau į Naujają g. dega žalia rodyklė. Nereikia stovėti ir laikyti oro.
    Click image for larger version

Name:	gulbyne.JPG
Views:	1980
Size:	136,7 kB
ID:	1844307
    Tokių sankryžų su pertekliniais ciklais ir rodyklėmis daug yra ir Vilniuje. Ypač žavi šviesoforo fazės, kai galima važiuoti tiesiai, bet draudžiama sukti į dešinę, nors pėsčiųjų nėra:
    - Kauno-Žemaitės-Naugarduko (tą nevykusią rekonstrukciją sau po langais finansavo Maxima).
    - Molėtų pl. Santaros g. Tas šviesoforas gali būti apvaziuojamas sukant anksčiau link Santariškių garažo ir pro Mažumos aikštelę (jei aikštelės šlagbaumai neriboja laiko).

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė dsanto Rodyti pranešimą
    P.S. pranešimus reiktų iškelti į šviesoforų temą.
    Diskusija apie Alytaus šviesoforus iškelta / nukopijuota į šviesoforų temą.

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą

    Vis tiek jos sudaro gal vieną kitą procentą nuo visų ir atsirado tik per paskutinius kelis metus.
    aš labiau palaikau dsanto kad bent jau Kaune tokių šviesoforų dauguma. Dar vieną galėčiau pridėti tai Gimnazijos ir Šv. Gertrūdos g. sankryža. Bet pamirštam šitą ginčą ir nenutolstam nuo Alytaus temos.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą

    aš mažiausiai tris galiu įvardinti: tai ši Alytuje prie autobusų stoties (gulbynės sankryža), Kaune Neries kr. ir Varnių g., Savanorių pr. Birželio 23-sios (Anūkėlio sankryža) tad drąsiai manau, kad tokių sankryžų yra daugiau nei pas tave pirštų.
    Vis tiek jos sudaro gal vieną kitą procentą nuo visų ir atsirado tik per paskutinius kelis metus.

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė themanual Rodyti pranešimą

    o tai horizontalus žymėjimas nustoja galioti? Manau kad pirmumas nė prie ko, tiesiog kol yra reikalavimas įrengti ženklus tol ir įrengia
    Horizontalus ženklinimas vadinasi Reguliuojama pėsčiųjų perėja.

    Komentuoti:


  • Blaze
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Gal kaimuose taip ir yra, bet vairuotojai vilniečiai tikrai praleidžia pėsčiuosius.
    Po 21h vakaro, matyt, lovytėj gulit.

    Komentuoti:


  • ttttt
    replied
    Parašė dsanto Rodyti pranešimą

    Čia rimtai 10 s ar iš akies?
    Tiesiog paskaičiavau sekundes iš akies, tai galimai yra kokių 2-3 sekundžių paklaida, kitą kartą įjungsiu laikmatį. Bet kad ir 15 ar 20 sekundžių būtų, to vistiek neužtenka, kad senjoras sureaguotų į įsijungusią žalią ir ramiai be streso pereitų 30 metrų atkarpą.

    Komentuoti:


  • themanual
    replied
    Parašė dsanto Rodyti pranešimą

    Lietuvoje laikomasi pozicijos, kad neveikiant šviesoforams arba jiems mirksint geltonai, pėsčiųjų perėja būtų nereguliuojama, t.y. vairuotojai turi praleisti pėsčiuosius. Jei ženklų nebūtų, pėstieji neturėtų pirmumo.
    o tai horizontalus žymėjimas nustoja galioti? Manau kad pirmumas nė prie ko, tiesiog kol yra reikalavimas įrengti ženklus tol ir įrengia

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė Blaze Rodyti pranešimą
    Mano supratimu esama tvarka yra ydinga, nes eismo kultūra labai toli nuo tokios Lietuvos pozicijos išguldytos ant popieriaus. Vairuotojai dažniausiai ignoruoja pėsčiųjų pirmumą, o pastarieji nesijaučia saugiai, todėl praleidžia automobilius ir tik tada eina.
    Gal kaimuose taip ir yra, bet vairuotojai vilniečiai tikrai praleidžia pėsčiuosius.

    Komentuoti:


  • Blaze
    replied
    Parašė dsanto Rodyti pranešimą

    Lietuvoje laikomasi pozicijos, kad neveikiant šviesoforams arba jiems mirksint geltonai, pėsčiųjų perėja būtų nereguliuojama, t.y. vairuotojai turi praleisti pėsčiuosius. Jei ženklų nebūtų, pėstieji neturėtų pirmumo.
    Mano supratimu esama tvarka yra ydinga, nes eismo kultūra labai toli nuo tokios Lietuvos pozicijos išguldytos ant popieriaus. Vairuotojai dažniausiai ignoruoja pėsčiųjų pirmumą, o pastarieji nesijaučia saugiai, todėl praleidžia automobilius ir tik tada eina.

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė dsanto Rodyti pranešimą

    Čia kur tokia sankryža? Pagrindiniame žaliame signale yra rodyklės tiesiai ir į kairę?
    šioje sankryžoje visomis kryptimis yra po atskirą rodyklę, čia tik bendrai, nenorėjau smulkintis, nes čia buvo teigiančių, kad sukantiems į dešinę niekaip neįtakoja pėsčiųjų mygtukas.
    Aš tą puikiai žinau nes esu turėjas ne vieną keleivį ir neįmanoma nediskutuoti apie šią sankryžą kai tu važiuoji ne piko metu ir stovi ten kelias minutes vienas sankryžoje ir lauki kol praeis visi ciklai. Tai vieni klausia kaip čia yra, kad kartais posūkis į dešinę užsidega kartu su srautu tiesiai, o kartais pirmiau tiesiai, o tik paskui į dešinę, tai aš jiems atsakau, kad čia įtakoja pėstieji, jeigu jie paspaudė mygtuką ir užsidegė jiems signalas, tada automobiliams neleidžia sukti į dešinę.
    Man dažniausiai tenka šią sankryžą įveikinėti iš Kauno pusės tiesiai link centro, tai jei matau, kad jau tiesiai dega raudona, o į dešinę dar žalia rodyklė, tai suku į dešinę už 50m apsisuku Kalniškės gatvėje ir jau į Naujają g. dega žalia rodyklė. Nereikia stovėti ir laikyti oro.
    Click image for larger version

Name:	gulbyne.JPG
Views:	1980
Size:	136,7 kB
ID:	1844307
    Attached Files

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Mano gyvenimo praktika rodo, kad dar nei vienoje sankryžoje nebuvau aptikęs mygtuko, kuris kaip nors įtakotų pėsčiojo šviesoforo įsijungimą. Todėl drąsiai teigiu, kad mygtukai veikia išimtinai tik perėjose, reguliuojamose šviesoforo. Neneigiu, kad yra ir kitokių sankryžų, kur mygtukai veikia, bet jų ant visos Lietuvos galima suskaičiuoti ant pirštų. Aš tokios nei vienos nesu matęs.
    aš mažiausiai tris galiu įvardinti: tai ši Alytuje prie autobusų stoties (gulbynės sankryža), Kaune Neries kr. ir Varnių g., Savanorių pr. Birželio 23-sios (Anūkėlio sankryža) tad drąsiai manau, kad tokių sankryžų yra daugiau nei pas tave pirštų.

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė ttttt Rodyti pranešimą
    Turiu klausimą: kas čia per naujas VMS know-how, kad kai kur pėstiesiems žalia dega tik 10 sekundžių? Esu sveikas ir gerai fiziškai pasirengęs, todėl pvz Linkmenų/Žalgirio sankryžoje nebegant, bet einant greičiau spėju pereiti 30 metrų gatvės jau mirksint arba įsijungiant raudonai, bet kur tie genijai matė senukus-sprinterius? Senjorams tiesiog nepaliekama šansų, todėl pvz prie Rinktinės Lidlo jie jau patys tai puikiai supranta ir bando iš anksto praeit iki saugumo salelės per raudoną, kas dažnai būna labai pavojinga.
    Čia rimtai 10 s ar iš akies?

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė Blaze Rodyti pranešimą
    Turbūt forume nėra artimesnės temos, tad rašysiu čia. Lietuvoje nauji šviesoforai yra dubliuojami mėlynu perėjos ženklu. Kaip suprantu, idėja yra ta, kad jei šviesoforas neveikia, tai vairuotojas turi praleisti pėsčiuosius. Bet juk pėstieji ir taip turi būti praleidžiami nereguliuojamoje sankirtoje, kai mirksi geltona šviesa. Tai kokia to ženklo prasmė? Juk praktikoje vairuotojai tuos ženklus tiesiog ignoruoja.
    Lietuvoje laikomasi pozicijos, kad neveikiant šviesoforams arba jiems mirksint geltonai, pėsčiųjų perėja būtų nereguliuojama, t.y. vairuotojai turi praleisti pėsčiuosius. Jei ženklų nebūtų, pėstieji neturėtų pirmumo.

    Komentuoti:


  • ttttt
    replied
    Turiu klausimą: kas čia per naujas VMS know-how, kad kai kur pėstiesiems žalia dega tik 10 sekundžių? Esu sveikas ir gerai fiziškai pasirengęs, todėl pvz Linkmenų/Žalgirio sankryžoje nebegant, bet einant greičiau spėju pereiti 30 metrų gatvės jau mirksint arba įsijungiant raudonai, bet kur tie genijai matė senukus-sprinterius? Senjorams tiesiog nepaliekama šansų, todėl pvz prie Rinktinės Lidlo jie jau patys tai puikiai supranta ir bando iš anksto praeit iki saugumo salelės per raudoną, kas dažnai būna labai pavojinga.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė Blaze Rodyti pranešimą

    Ar nebūtų protingiau tiesiog įrašyti į taisykles, kad neveikiant šviesoforui sankryžą reikia traktuoti kaip nereguliuojamą? Nereikėtų taškyti milijonų eurų visiems tiems kelio ženklams ir nebūtų vizualinės taršos.
    Suomijoj per Street View kažkada teko matyti miniatiūrinius perėjų ženklus. Manau yra logikos juos daryti bent jau mažesnius.

    Taip pat ne iš visų sankryžos pusių yra įrengiamos perėjos. Neveikiantis šviesoforas be pėsčiųjų šviesoforų neturėtų kurti nereguliuojamos perėjos.

    Komentuoti:


  • Blaze
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Kartais atsitinka taip, kad šviesoforas ne mirksi, o tiesiog neveikia. Todėl ir reguliuojamose sankryžose kabina ženklus "pagrindinis kelias", "duoti kelią".
    Ar nebūtų protingiau tiesiog įrašyti į taisykles, kad neveikiant šviesoforui sankryžą reikia traktuoti kaip nereguliuojamą? Nereikėtų taškyti milijonų eurų visiems tiems kelio ženklams ir nebūtų vizualinės taršos.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Kartais atsitinka taip, kad šviesoforas ne mirksi, o tiesiog neveikia. Todėl ir reguliuojamose sankryžose kabina ženklus "pagrindinis kelias", "duoti kelią".

    Komentuoti:


  • Blaze
    replied
    Turbūt forume nėra artimesnės temos, tad rašysiu čia. Lietuvoje nauji šviesoforai yra dubliuojami mėlynu perėjos ženklu. Kaip suprantu, idėja yra ta, kad jei šviesoforas neveikia, tai vairuotojas turi praleisti pėsčiuosius. Bet juk pėstieji ir taip turi būti praleidžiami nereguliuojamoje sankirtoje, kai mirksi geltona šviesa. Tai kokia to ženklo prasmė? Juk praktikoje vairuotojai tuos ženklus tiesiog ignoruoja.

    Komentuoti:

Working...
X