Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Šviesoforų įrengimo tvarka Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • taccido
    replied
    Parašė dsanto Rodyti pranešimą
    Kad tamsta neturite suvokimo apie eismą. Nespaudžiat mygtuko ir piktinatės, kad neužsidega žalias
    Didžiulė klaida buvo be saiko platinti Naująją gatvę. Tada automatiškai ir sankryžoje atsiranda daug juostų, ilgiau užtrunka mašinoms pravažiuoti ir pan. Pėstiesiems irgi nepatogu kirsti dvi plačias gatves ir ilgai laukti – stoties iškėlimas yra dar viena klaida. Todėl, kai jau šitiek nesąmonių pridaryta, šviesoforininkai nedaug ką gali ir pagerinti. Belieka tik naikinti vieną perėją ir versti spaudinėti mygtukus

    Deja, tenka sutikti su kitais – pigios išeities nėra.
    1. Įgilinto turbo žiedo su pėsčiųjų viadukais turbūt neišeitų padaryti, nes šalia Gulbynė, o ir šiaip mažai vietos.
    2. Teoriškai būtų galima nutiesti Audėjų g. tęsinį iki Punsko gatvės ir šituo nauju aplinkkeliu nukreipti visą sunkvežimių eismą. Tokia gatvė buvo numatyta bendrajame plane. Tada Naujosios ir Putinų g. sankryža būtų mažiau apkrauta ir galbūt būtų įmanoma sutrumpinti laukimo laikus, nors abejoju. Dar tuo pačiu galbūt sumažinant juostų skaičių, nors tai vargiai įmanoma, turint omeny žmonių mentalitetą.
    3. Paradoksalu, bet geriausias sprendimas tikriausiai būtų išnaikinti pėsčiuosius Jeigu autobusų stotis būtų iškelta atgal į centrą, sankryžoje ženkliai sumažėtų pėsčiųjų. Automobilistai toliau lauktų po 3 minutes. Tačiau pėstiesiems nereikėtų laukti 13 minučių arba vaikščioti ratais kvadratais ir spaudinėt mygtukų.

    O čia šiaip įdėsiu GIF'ą iš straipsnelio, kur matosi atstumas ir laikas, per kurį įmanoma iš stoties patekti į stoteles:
    Click image for larger version

Name:	stoties-sankryzos-gif.gif
Views:	964
Size:	1,49 MB
ID:	1843260
    Attached Files

    Komentuoti:


  • manometras
    replied
    Parašė dsanto Rodyti pranešimą

    Kad tamsta neturite suvokimo apie eismą. Nespaudžiat mygtuko ir piktinatės, kad neužsidega žalias
    Populiariose ir svarbiose vietose neturėtų būti šviesoforų su mygtukais Ir neturėtų būti labai ilgų šviesoforo fazių nei viena sankryžos kryptimi, nebent gatvė tokia plati, kad žmonėms pereiti reikia daug laiko. O pas mus dažnai daro atvirkščiai: kuo platesnė gatvė, tuo trumpiau dega šviesoforas pėstiesiems, nes daug kam reikia važiuot.

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė taccido Rodyti pranešimą
    Naujosios ir Putinų sankryža turėtų būt vadovėlinis pavyzdys, kaip negalima daryt. Esu aprašęs tinklaraštyje, kaip išbandžiau šitą sankryžą – nespausdamas mygtuko, pralaukiau 11 minučių (nuo raudono signalo pradžios). Nekantraudamas paspaudžiau mygtuką, ir kai užsidegė žalia, buvo praėję 13 min. 35 sek. Nekalbu jau apie tai, kad viena perėja panaikinta...

    Šviesoforo įkaitai
    Kad tamsta neturite suvokimo apie eismą. Nespaudžiat mygtuko ir piktinatės, kad neužsidega žalias

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė taccido Rodyti pranešimą

    Žiede dar ir greičiai mažesni, todėl mažesnis susidūrimų ir mirčių pavojus. Be to, pėstiesiems nereikia laukt.
    Naujosios ir Putinų sankryža turėtų būt vadovėlinis pavyzdys, kaip negalima daryt. Esu aprašęs tinklaraštyje, kaip išbandžiau šitą sankryžą – nespausdamas mygtuko, pralaukiau 11 minučių (nuo raudono signalo pradžios). Nekantraudamas paspaudžiau mygtuką, ir kai užsidegė žalia, buvo praėję 13 min. 35 sek. Nekalbu jau apie tai, kad viena perėja panaikinta...

    Šviesoforo įkaitai
    Pritariu tau, bet Al1 vis dar gyvena sovietiniais laikais, jam tada buvo geriau.
    Drįščiau abejoti ar šviesoforas geriau, nes yra tiek pėsčiųjų einančių per raudona, tiek vairuotojų važiuojančių per raudoną, ar skubančių dar spėsiu per mirksinčią geltoną ar jau ką tik užsidegusį raudoną, tada būna ir greitis viršijamas. O atvažiuojantys prieš žiedą dažniausiai vairuotojai mažina greitį. Mažesnis greitis yra saugiau tiek vairuotojams su keleiviais, tiek pėstiesiems.

    Komentuoti:


  • Austras
    replied
    Parašė taccido Rodyti pranešimą
    Naujosios ir Putinų sankryža turėtų būt vadovėlinis pavyzdys, kaip negalima daryt...
    Žinau šią sankryžą, tenka važiuoti tik kaip vairuotojui, ir beveik visada viena kryptimi - nuo Kauno link Lazdijų ir atgal. Kai pakeitė šviesoforus susidarė visai priešinga nuomonė negu jūsų: "blemba, visus žalius pėstiesiems uždegė taip, kad nesikirstų srautai, todėl vairuotojams dažnai tenka laukti tuščiai." Kaip matau iš jūsų žinutės, šia tvarka nėra patenkinti nei pėstieji, nei vairuotojai. Tikrai pritariu, kad ši sankryža kažkoks nesusipratimas. Šią problemą dabar išsprendžiau savaip: Ties Miklusėnais suku dešinėn link Užubalių (naujai išasfaltuota) ir vėliau kairėn į Ūdrijos g. Taip stengiuosi aplenkti šį nesusipratimą.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą

    tai čia tavo nuomonė.

    O mano nuomone žiedas mažuose miestuose yra visalaik geriau už šviesoforą. Ypač kai mažas eismas ir jeigu nuiims sunkvežimių eismą nuo Pulko ir Ulonų sankryžos tai kam ten laikyti orą su šviesoforais? Puikus pavyzdys Alytuje su Naujosios Putinų sankryža, ten šviesoforas efektyviai veikia tik per piko valandas, tai yra max. 2 valandas per dieną. Visu kitu laikomas oras.
    Puikiai veikia žiedas Vilniaus, Kauno gatvių sankryžoje, tik piko metu jį pradeda kimšti Dariaus ir girėno g. šviesoforas.
    Tai čia irgi tavo nuomonė. Tarybiniais laikais o ir po jų iki masinės automobilizacijos Ulonų, Pulko ir Santaikos g. pilnai užteko šviesoforo. Nuėmus tranzitinį krovininį srautą jo irgi pilnai užteks. Net jei jo nenukreipti per apylanką, ten nebuvo jokių kamščių.

    Reguliuojamos sankryžos visada geriau pėstiesiems, nei kad žiedai su nereguliuojamomis perėjomis.

    Kas dėl Putinų ir Naujosios, tai ten, deja, jokios kitos ekonomiškai pateisinamos alternatyvos šviesoforui nėra. Žiedas ten problemų neišpręs. Transportui gal ir taip, o pėstiesiems tai būtų visiškas pravalas. Pėsčiųjų tiltai virš žiedo irgi būtų košmaras, nes tektų daug laipioti. Kaip veikia liftai tokiuose objektuose nereikia pasakoti - tai pinigų išmetimas - jie ima neveikti labai greitai po atidarymo.

    Komentuoti:


  • taccido
    replied
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą

    tai čia tavo nuomonė.

    O mano nuomone žiedas mažuose miestuose yra visalaik geriau už šviesoforą. Ypač kai mažas eismas ir jeigu nuiims sunkvežimių eismą nuo Pulko ir Ulonų sankryžos tai kam ten laikyti orą su šviesoforais? Puikus pavyzdys Alytuje su Naujosios Putinų sankryža, ten šviesoforas efektyviai veikia tik per piko valandas, tai yra max. 2 valandas per dieną. Visu kitu laikomas oras.
    Puikiai veikia žiedas Vilniaus, Kauno gatvių sankryžoje, tik piko metu jį pradeda kimšti Dariaus ir girėno g. šviesoforas.
    Žiede dar ir greičiai mažesni, todėl mažesnis susidūrimų ir mirčių pavojus. Be to, pėstiesiems nereikia laukt.
    Naujosios ir Putinų sankryža turėtų būt vadovėlinis pavyzdys, kaip negalima daryt. Esu aprašęs tinklaraštyje, kaip išbandžiau šitą sankryžą – nespausdamas mygtuko, pralaukiau 11 minučių (nuo raudono signalo pradžios). Nekantraudamas paspaudžiau mygtuką, ir kai užsidegė žalia, buvo praėję 13 min. 35 sek. Nekalbu jau apie tai, kad viena perėja panaikinta...

    Šviesoforo įkaitai

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Kvailystėmis užsiiminėja. Nereikalingas buvo žiedas Santaikos, Pulko ir Ulonų g. sankryžoje, Dariaus ir Girėno bei Vilniaus g. sankryžoje irgi nereikalingas.
    tai čia tavo nuomonė.

    O mano nuomone žiedas mažuose miestuose yra visalaik geriau už šviesoforą. Ypač kai mažas eismas ir jeigu nuiims sunkvežimių eismą nuo Pulko ir Ulonų sankryžos tai kam ten laikyti orą su šviesoforais? Puikus pavyzdys Alytuje su Naujosios Putinų sankryža, ten šviesoforas efektyviai veikia tik per piko valandas, tai yra max. 2 valandas per dieną. Visu kitu laikomas oras.
    Puikiai veikia žiedas Vilniaus, Kauno gatvių sankryžoje, tik piko metu jį pradeda kimšti Dariaus ir girėno g. šviesoforas.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Taip, todėl aš daug kartų sakiau ir pasakysiu dar kartą: "vairuotojų KET žinias reikia reguliariai tikrinti egzaminuose".
    Vairuoju jau arti dvim metų, per tuos dvim metų KET nesu atsivertęs ir nesijaučiu kažką praradęs.

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą

    Va, jei žinai, kas yra tiesiog žalias blynas, kai į visas puses leidžia sukti, ir kas yra blynas su rodyklėmis, tada problemų nebus
    Žalias blynas visais laikais leido važiuoti visomis kryptimis. Tik senesnėse KET nedeganti papildoma sekcija draudė važiuoti kryptimi, kuriai ji skirta. Dabar tiesiog šis punktas panaikintas.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą
    Va, jei žinai, kas yra tiesiog žalias blynas, kai į visas puses leidžia sukti, ir kas yra blynas su rodyklėmis, tada problemų nebus
    Taip, todėl aš daug kartų sakiau ir pasakysiu dar kartą: "vairuotojų KET žinias reikia reguliariai tikrinti egzaminuose".

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė oranger Rodyti pranešimą
    Reziumuojant. Jeigu ant pagrindinio žalio signalo nupiešta rodyklė priekin ir kairėn, tai važiuoti dešinėn galima tik sulaukus papildomos rodyklės užsidegimo. Taip?
    O jeigu ant pagrindinio nėra nupiešta jokių rodyklių, o tik žalias "blynas", tai galima ir nelaukti, kol užsidegs ta papildoma į dešinę. Taip?
    Taip. Stebėk, koks signalas šviečia, ir nežiūrėk į signalus, kurie nešviečia.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė oranger Rodyti pranešimą
    Reziumuojant. Jeigu ant pagrindinio žalio signalo nupiešta rodyklė priekin ir kairėn, tai važiuoti dešinėn galima tik sulaukus papildomos rodyklės užsidegimo. Taip?
    O jeigu ant pagrindinio nėra nupiešta jokių rodyklių, o tik žalias "blynas", tai galima ir nelaukti, kol užsidegs ta papildoma į dešinę. Taip?
    Dėl dešinės sekcijos, tai taip, jei užsidega tiesiog žalias blynas tada gali sukti į dešinę ir nekreipti dėmesio į prikabintą sekciją, tik pėsčiuosius reikia praleist, bet jei užsidega žalias blynas su rodykle "tiesiai" arba "tiesiai ir į kairę" tada į dešinę sukti negalėsi kol neužsidegs papildoma sekcija į dešinę.

    Kas liečia šviesoforus su kaire sekcija tai čia tarybinė vairavimo mokykla, tik tiems kas iš už SSRS ribų atvažiuoja bei gal estų jaunimas, bus problemų Tokius šviesoforus rengė tik iki 2012 m., o Kaune tokių sankryžų lyg ir neliko, nes prie sekcijų priklijavo papildomas dvi lempas, tai karaliauja Vilnius.
    Paskutinis taisė PoDV; 2020.10.12, 17:02.

    Komentuoti:


  • oranger
    replied
    Reziumuojant. Jeigu ant pagrindinio žalio signalo nupiešta rodyklė priekin ir kairėn, tai važiuoti dešinėn galima tik sulaukus papildomos rodyklės užsidegimo. Taip?
    O jeigu ant pagrindinio nėra nupiešta jokių rodyklių, o tik žalias "blynas", tai galima ir nelaukti, kol užsidegs ta papildoma į dešinę. Taip?

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Maišaties tikrai nėra. Visi aktyvūs forumiečiai (ir sekantys norminių aktų pasikeitimus) žino kad žalias "blynas" leidžia sukti į dešinę.
    Va, jei žinai, kas yra tiesiog žalias blynas, kai į visas puses leidžia sukti, ir kas yra blynas su rodyklėmis, tada problemų nebus
    Paskutinis taisė PoDV; 2020.10.12, 16:57.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą
    Kad maišaties vis dar daug, tai faktas.
    Maišaties tikrai nėra. Visi aktyvūs forumiečiai (ir sekantys norminių aktų pasikeitimus) žino kad žalias "blynas" leidžia sukti į dešinę.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Globaliai žiūrint, gal ir keistai (jei ne idiotiškai) atrodytų, bet praktine prasme gal ir yra logikos ir šioks toks postūmis į aiškumą

    Turiu omeny, tik šioks toks postūmis, bet ne galutinis ir absoliutus aiškumas

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą

    Kad maišaties vis dar daug, tai faktas. Gal aš kažko nesuprantu, bet kame būtų buvęs blogis visuose tokiuose šviesoforuose sužymėti važiavimo kryptis žaliame signale? Kur taip yra padaryta - jokių nesusipratimų nebūna. Dabar padaryta daug painiau, visiškai priešingai, negu buvo anksčiau, o dauguma žmonių nėra tokie imlūs naujovėms. O tie informaciniai stendai ties šviesoforu - dar labiau klaidina, nes vizualiai atrodo, kad sekcija dega
    Važiavimo kryptys pagrindiniame žaliame signale pažymėtos, jeigu nedegant sekcijai į dešinę, draudžiama važiuoti į dešinę:

    Click image for larger version

Name:	1.1.jpg
Views:	321
Size:	25,0 kB
ID:	1831737

    ... arba kai yra įrengta sekcija į kairę ir jai nedegant draudžiama sukti į kairę:

    Click image for larger version

Name:	1.jpg
Views:	318
Size:	42,8 kB
ID:	1831738

    Kitaip sakant, tokie šviesoforai yra laikini iki normalios sankryžos rekonstrukcijos.

    Kitais atvejais rodyklės nededamos. Argi ne idiotiškai atrodytų:

    Click image for larger version

Name:	2.jpg
Views:	313
Size:	25,7 kB
ID:	1831739

    Gal dar rodykles ir į šviesoforus be papildomų sekcijų pradėkim dėti, nes kažkas nežinos kur važiuoti?

    Click image for larger version

Name:	3a.jpg
Views:	312
Size:	21,4 kB
ID:	1831740

    Gal bus aiškiau, kaip veikia šviesoforai šiuose paveikslėliuose:

    Click image for larger version

Name:	3.jpg
Views:	310
Size:	24,7 kB
ID:	1831741

    Click image for larger version

Name:	5.jpg
Views:	321
Size:	28,9 kB
ID:	1831742

    Komentuoti:


  • MikasRidikas
    replied
    Parašė oranger Rodyti pranešimą
    Klausykite, kas pagaliau vienareikšmiškai gali išaiškinti posūkio į dešinę tvarką, esant šviesoforo rodyklei į dešinę (kuri nedega)?
    Nes iki šiol gatvėse painiava, vieni važiuoja, kiti stovi ir piktina kitus
    Kad maišaties vis dar daug, tai faktas. Gal aš kažko nesuprantu, bet kame būtų buvęs blogis visuose tokiuose šviesoforuose sužymėti važiavimo kryptis žaliame signale? Kur taip yra padaryta - jokių nesusipratimų nebūna. Dabar padaryta daug painiau, visiškai priešingai, negu buvo anksčiau, o dauguma žmonių nėra tokie imlūs naujovėms. O tie informaciniai stendai ties šviesoforu - dar labiau klaidina, nes vizualiai atrodo, kad sekcija dega

    Komentuoti:


  • oranger
    replied
    Klausykite, kas pagaliau vienareikšmiškai gali išaiškinti posūkio į dešinę tvarką, esant šviesoforo rodyklei į dešinę (kuri nedega)?
    Nes iki šiol gatvėse painiava, vieni važiuoja, kiti stovi ir piktina kitus

    Komentuoti:

Working...
X