Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Šviesoforų įrengimo tvarka Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • dsanto
    replied
    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
    Bet dešinėje esantis šviesoforas leidžia eismą visomis kryptimis, ne tik tiesiai ir į dešinę...
    Yra dar toks KET punktas:

    74. Šviesoforų signalai išdėstomi vertikaliai nuo viršaus į apačią šia tvarka: raudonas, geltonas, žalias. Prireikus signalai gali būti išdėstyti ir horizontaliai: raudonas – kairėje, geltonas – viduryje, žalias – dešinėje (reversinis šviesoforas). Eismo dalyviai privalo vadovautis jų judėjimo kryptimi įrengtų ir jiems skirtų, taip pat dubliuojančiųjų šviesoforų signalais.
    Bet aišku, geriausia, kai visi šviesoforai su rodyklėmis. Vilniuje planuojama sudėti rodykles į visus šviesoforus, jei bent vienas šviesoforas yra su papildoma sekcija.

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Kairėn ne, nes yra rodyklė tiesiai. Jei jos nebūtų, būtų galima sukti. Dešinėn galima.
    Bet dešinėje esantis šviesoforas leidžia eismą visomis kryptimis, ne tik tiesiai ir į dešinę...

    73. Šviesoforų signalai turi šias reikšmes:
    73.1. žalias skritulio formos signalas leidžia eismą;

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
    Upd. Ir papildomas klausimas. Kodėl pranešimas atkeltas iš temos "Kelių eismo taisyklės"? Pirmieji klausimai susiję būtent su KET.
    Čia yra ir daugiau paaiškinimų dėl šviesoforų

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Kairėn ne, nes yra rodyklė tiesiai. Jei jos nebūtų, būtų galima sukti. Dešinėn galima.

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Trumpai drūtai.
    Tokia situacija:..



    ir toks klausimas: ar galima sukti kairėn? Kodėl?

    Upd. Ir papildomas klausimas. Kodėl pranešimas atkeltas iš temos "Kelių eismo taisyklės"? Pirmieji klausimai susiję būtent su KET.
    Paskutinis taisė Briedis; 2020.01.18, 13:48.

    Komentuoti:


  • Diim4iik
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Dar painiavos įneša tai, kad iš tolo skaidrių nesimato (ypač blogu oru), o jos išaiškėja tik privažiavus gana arti (pvz.: prie Nordikos). Kai kada tai labai pavojinga, pvz. pasukus į kairę prieš tiesiai atvažiuojantį automobilį. https://goo.gl/maps/mmVaR8CQK667czRYA
    Pritariu kad ju nesimato ir tai labai blogai. Bet nesutiksiu kad tai pavojinga, jei sukantis ir nepamate tu rodykliu, t.y jis galvoja kad suka per paprasta žalia (blyna) jis bet kokiu atveju turi praleist atvažiuojanti.

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą

    Kuo skiriasi šie du variantai ?
    Jeigu matot, niekuo. Tiesiog pilnavidurės rodyklės geriau matosi.
    Paskutinis taisė dsanto; 2020.01.18, 11:39.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied

    Parašė dsanto Rodyti pranešimą
    2) Žalias fonas (blynas) su skaidriomis rodyklėmis
    Galima važiuoti rodyklių kryptimis praleidžiant pėsčiuosius ir dviratininkus (tokių signalų su laiku turi nelikti)

    3) Žalias blynas su juodomis rodyklėmis
    Galima važiuoti rodyklių kryptimis praleidžiant pėsčiuosius ir dviratininkus (tokių signalų su laiku turi nelikti)
    Kuo skiriasi šie du variantai ?

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Bet kontūrines sudėti daug kur suspėjo, ar tai kažkoks didelis skirtumas?
    Kontūrinės likę nuo seno. Konrūrinių trūko vos keliose vietose. Pagal konkursą turi būti sudėtos naujos pilnavidurės rodyklės. Kaune apskritai naikina papildomas sekcijas į kairę. Neužilgo mieste jų turi nelikti. Bus įrengti atskiri šviesoforai su rodyklėmis į kairę.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė dsanto Rodyti pranešimą

    Vilniaus savivaldybė sudėti storas juodas rodykles planavo iki lapkričio 1 d., bet suvėlavo su konkursais.
    Bet kontūrines sudėti daug kur suspėjo, ar tai kažkoks didelis skirtumas?

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Dar painiavos įneša tai, kad iš tolo skaidrių nesimato (ypač blogu oru), o jos išaiškėja tik privažiavus gana arti (pvz.: prie Nordikos). Kai kada tai labai pavojinga, pvz. pasukus į kairę prieš tiesiai atvažiuojantį automobilį. https://goo.gl/maps/mmVaR8CQK667czRYA
    Vilniaus savivaldybė sudėti storas juodas rodykles planavo iki lapkričio 1 d., bet suvėlavo su konkursais.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Dar painiavos įneša tai, kad iš tolo skaidrių nesimato (ypač blogu oru), o jos išaiškėja tik privažiavus gana arti (pvz.: prie Nordikos). Kai kada tai labai pavojinga, pvz. pasukus į kairę prieš tiesiai atvažiuojantį automobilį. https://goo.gl/maps/mmVaR8CQK667czRYA

    Komentuoti:


  • Romas
    replied


    Sukurta šviesoforų tvarka, kurios beveik niekas nesupranta su kelių spalvų blynais ir nesančių pėsčiųjų "apsaugotais posūkiais".
    Dubliuojančių šviesoforų naikinimas nieko gero nedavė, o po atskirą šviesoforą kiekvienai juostai - tai puki proga kažkam pasišildyti rankas.
    2012 m. tvarkos ir žalių rodyklių panaikinimas naudos nedavė. Tik aišku, kad iš to uždirba miestus darkančių gembių pardavėjai, šviesoforų montuotojai ir kiti suinteresuotieji.

    Kad nereikėtų n+k kartą rašyti kaip suprasti tas abrakadabras su įvairaus skaidrumo žaliomis sekcijomis ir rodyklėmis pakartosiu dsanto atsakymą į tuos pačius mano klausimus.


    Parašė dsanto Rodyti pranešimą

    1) Žalias šviesoforo blynas be jokių rodyklių
    Galima važiuoti visomis kryptimis praleidžiant pėsčiuosius ir dviratininkus. Kryptis gali riboti kelio ženklai arba atskiri šviesoforai su rodyklėmis

    2) Žalias fonas (blynas) su skaidriomis rodyklėmis
    Galima važiuoti rodyklių kryptimis praleidžiant pėsčiuosius ir dviratininkus (tokių signalų su laiku turi nelikti)

    3) Žalias blynas su juodomis rodyklėmis
    Galima važiuoti rodyklių kryptimis praleidžiant pėsčiuosius ir dviratininkus (tokių signalų su laiku turi nelikti)

    4) Juodas blynas su žaliomis rodyklėmis
    Galima važiuoti rodyklių kryptimis. Gali kirstis apsisukančių ir sukančių į dešinę trajektorijos. Pirmumas pagal KET.

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Kam ta sekcija tada reikalinga? Kaip tik tai yra perteklinis ir klaidinantis dalykas. Jei yra sekcija su rodykle, ir pagrindinis šviesoforo žalias turi būti su rodykle.
    Sekcija tik leidžia sukti į dešinę, nepriklausomai nuo to, ką rodo pagrindinis šviesoforas. Kai ji nedega, ji nieko nereiškia ir reikia vadovautis pagrindinio šviesoforo signalais.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Kam ta sekcija tada reikalinga? Kaip tik tai yra perteklinis ir klaidinantis dalykas. Jei yra sekcija su rodykle, ir pagrindinis šviesoforo žalias turi būti su rodykle.
    Sekcija leidžia tik sukti į dešinę, "blynas" be rodyklių leidžia važiuoti visomis kryptimis (o dabar beveik nuolat Pelesos/D&G sankryžoje "blynas" dega, o mašina į dešinę stovi ir laukia, nes "rodyklė tai nedega").

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Kam ta sekcija tada reikalinga? Kaip tik tai yra perteklinis ir klaidinantis dalykas. Jei yra sekcija su rodykle, ir pagrindinis šviesoforo žalias turi būti su rodykle.

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

    Tokia pat situacija su juodomis rodyklėmis yra ir Žirmūnų-Kareivių sankryžoje, sukant link Milašiaus g. Šiaip sprendimas visai neblogas, nes net ir nesusipažinę su KET pakeitimais mato, kad galima sukti nedegant sekcijai.
    Sprendimas kaip laikinas yra geras, nes leidžia sukti į dešinę dviejose fazėse. Bet tik kaip laikinas iki normalios rekonstrukcijos. Nes juodos rodyklės žaliame signale dėl nepakankamo matomumo nenaudojamos absoliučioje daugumoje šalių. Leidžiamų krypčių indikacijai naudojamos žalios rodyklės tamsiame fone. Juodo kontūro rodyklės žaliame signale naudojamos praktiškai buvusios SSRS teritorijoje.

    Mūsų vairuotojai turi suprasti vieną esminį dalyką - žalias skritulio formos signalas leidžia važiuoti visomis kryptimis, nebent eismo kryptis riboja kelio ženklai arba dega draužiamas (raudonas) signalas atitinkamai krypčiai. Nedeganti papildoma sekcija nėra draudžiamas signalas. Užtenka kirsti Lenkijos sieną ir judėti toliau, kad pamatytum tą patį.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė dsanto Rodyti pranešimą
    Kadangi nuo tilto pusės yra papildoma sekcija į kairę ir norima dešinįjį posūkį leisti kartu su pėsčiaisiais, dešinėje esančių šviesoforų žaliuose signaluose įrengtos juodos rodyklės tiesiai ir į dešinę. Jau ir balti skydai nebededami. Foto gavau iš kolegos Vilniuje
    Tokia pat situacija su juodomis rodyklėmis yra ir Žirmūnų-Kareivių sankryžoje, sukant link Milašiaus g. Šiaip sprendimas visai neblogas, nes net ir nesusipažinę su KET pakeitimais mato, kad galima sukti nedegant sekcijai.

    Komentuoti:


  • DArnas
    replied
    Parašė Riedis Rodyti pranešimą
    Kažką labai keistai ten prireguliavo taisydami, prošal važiuojant įsijungė žalias D&G, kol pėstiesiems tik pradėjo mirksėti užgęstantis žalias (bent jau kirsti Kapsų g.) Neturėjau laiko stabtelt geriau įsižiūrėt ir įsitikinti.
    Ten taip jau seniai

    Komentuoti:


  • Resutas
    replied
    Parašė Riedis Rodyti pranešimą
    Kažką labai keistai ten prireguliavo taisydami, prošal važiuojant įsijungė žalias D&G, kol pėstiesiems tik pradėjo mirksėti užgęstantis žalias (bent jau kirsti Kapsų g.) Neturėjau laiko stabtelt geriau įsižiūrėt ir įsitikinti.
    Parašykit į Tvarkau Vilnių. Gal klaida įsivelė.

    Komentuoti:

Working...
X