Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Šviesoforų įrengimo tvarka Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • dsanto
    replied
    Ką tik gavau foto iš Klaipėdos. "Šedevras"-mįslė. Kas čia ne taip?

    Click image for larger version

Name:	IMG-93b35c92e91ebcb901e874cd3881b11c-V.jpg
Views:	90
Size:	142,1 kB
ID:	1777222

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Gan išsamus straipsnis, kaip važiuoti per sankryžas.

    Nebegaliojant vienai KET taisyklei vairuotojai toliau kelia chaosą – nevažiuoja net degant žaliai šviesai

    Nors prieš porą savaičių ir pranešta, kad žaliosios rodyklės grįš į sankryžas, tačiau dalis vairuotojų su eismo pakeitimais sankryžose nesusidoroja iki šių dienų. Vietoje lentelės su žalia rodykle atsiradus papildomoms šviesoforo sekcijoms, dalis vairuotojų nesupranta, kaip važiuoti tokia sankryža, dėl to driekiasi spūstys.

    Nuo 2019-ųjų lapkričio nebegalioja Kelių eismo taisyklių (KET) 75 punktas, kuris skambėjo taip:

    Jeigu ties žaliu šviesoforo signalu įrengta papildoma sekcija su žalia rodykle, važiuoti rodyklės nurodyta kryptimi leidžiama tik įsijungus šios sekcijos signalui.
    https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...zaliai-sviesai

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Kaune toliau atsisakoma papildomų sekcijų į kairę. Žemaičių pl. - Šarkuvos g. sankryža.

    Prieš tai:

    ​​​​​​​Click image for larger version  Name:	Kaunas, Žemaičių pl. - Šarkuvos1.jpg Views:	1 Size:	178,3 kB ID:	1777213

    Click image for larger version

Name:	Kaunas, Žemaičių pl. - Šarkuvos2.jpg
Views:	99
Size:	65,2 kB
ID:	1777220

    Šiandien:

    Click image for larger version  Name:	IMG-0904fb995e09631677ee46a273c86d7c-V.jpg Views:	1 Size:	94,7 kB ID:	1777211

    Click image for larger version  Name:	IMG-8f84f64d5175a55ff3d021e6d2ae13ab-V.jpg Views:	1 Size:	87,7 kB ID:	1777212
    Paskutinis taisė dsanto; 2020.01.21, 23:24.

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė Resutas Rodyti pranešimą
    O kaip elgtis jeigu sankryžoje dešineje yra žalias su rodykle tik tiesiai, o sankryžos viduryje stovi šviesoforas be rodyklių visai. Pagal naujas taisykles vienas kitam prieštarauja juk, ar aš klystu?

    Vieksmas vyksta Dariaus ir Girėno ir F. Vaitkaus sankryžoje (prie oro uosto) važiuojant nuo Lytagros pusės tiesiai.
    Reikėtų konkrečiau, kokios kryptys sankryžoje ir kokie šviesoforai.

    Komentuoti:


  • Resutas
    replied
    O kaip elgtis jeigu sankryžoje dešineje yra žalias su rodykle tik tiesiai, o sankryžos viduryje stovi šviesoforas be rodyklių visai. Pagal naujas taisykles vienas kitam prieštarauja juk, ar aš klystu?

    Vieksmas vyksta Dariaus ir Girėno ir F. Vaitkaus sankryžoje (prie oro uosto) važiuojant nuo Lytagros pusės tiesiai.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą

    Deja, taisyklių keitimas buvo suveltas ir daugumai vairuotojų liko nesuprantamas. Per porą mėnesių po daugybės paaiškinimų (ir papypsenimų) gal trečdalis ar pusė vairuotojų jau suka esant žaliam blynui kai užgesta sekcija.

    Lapkričio pradžioje ėjo straipsniai tik apie žiemines padangas ir apie mažesnį greitų autostrados. Išaiškinimai su schemutėmis pasirodė jau prsidėjsu ilgajam savaitgaliui.
    Gal būtų padėjusi kelias savaites trukusi socialinė reklama per TV ir internetą; ar galų gale bent prie svarbesnių prie pakeistų sankryžų reikėtų pakabinti plakatą "Suk nelaukdamas rodyklės" ar panašiai.
    Liko nesuprantamas dviems kategorijoms vairuotojų:
    a) Tie kurie vairavimo teisęs išsilaikė dar TSRS laikais ir lietuviškas KET yra pavartę rankose ir pažiūrėję viršelį ar max porą puslapių;
    b) Tie kurie teisęs išsilaikė jau nepriklausomos Lietuvos laikais, tačiau KET irgi tik pavartė ieškodamį paveiksliukų, o teorijos egzaminams ruošėsi (pačias taisykles mokėsi), tik iš instruktoriaus perduotos informacijos ir spręsdami visokius KET testukus.
    O pastarųjų labai daug, ką parodo visa egzaminų išlaikymo statistika. Kaip galima egzaminus perlaikinėti 3 ir daugiau kartų?

    Visiems tiems, kurie KET buvo ne tik vartę, o skaitę ir supratę kas ten parašyta, nebuvo problemų susigaudyti. Nes kai žinai, kad yra punktas, kuris draudžia važiuoti kol nedega papildoma sekcija, o po to sužinai, kad tokio punkto nebėra. Tai veikiausiai nereikia didelio IQ, kad suprasti kada galima atlikti posūkį, o kada - ne.

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Parašė dsanto Rodyti pranešimą
    Yra dar toks KET punktas:

    Bet aišku, geriausia, kai visi šviesoforai su rodyklėmis. Vilniuje planuojama sudėti rodykles į visus šviesoforus, jei bent vienas šviesoforas yra su papildoma sekcija.
    Abu šviesoforai yra įrengti judėjimo kryptimi ir skirti ta kryptimi važiuojantiems.

    Galėtų būti visi su rodyklėmis, bet dar geriau kad vietoj kairinių sekcijų būtų pilnaverčiai 3 spalvų šviesoforai (kol nėra įteisintas papildoma sekcija reguliuojamas dalį laiko apsaugotas kairysis posūkis).

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą

    Deja, taisyklių keitimas buvo suveltas ir daugumai vairuotojų liko nesuprantamas. Per porą mėnesių po daugybės paaiškinimų (ir papypsenimų) gal trečdalis ar pusė vairuotojų jau suka esant žaliam blynui kai užgesta sekcija.

    Lapkričio pradžioje ėjo straipsniai tik apie žiemines padangas ir apie mažesnį greitų autostrados. Išaiškinimai su schemutėmis pasirodė jau prsidėjsu ilgajam savaitgaliui.
    Gal būtų padėjusi kelias savaites trukusi socialinė reklama per TV ir internetą; ar galų gale bent prie svarbesnių prie pakeistų sankryžų reikėtų pakabinti plakatą "Suk nelaukdamas rodyklės" ar panašiai.
    Stendus prie sankryžų siūliau, bet laikomasi nuomonės, kad gatvėse nebūtų ženklų, kurie nenumatyti KET. Be abejo, tv ir internetas turėtų apie tai informuoti, bet to labai trūksta - apart pavienių žurnalistų reportažų ir straipsnių nieko nėra.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė dsanto Rodyti pranešimą
    video matosi, kaip pats nevažiuoja per žalią ir laukia papildomos sekcijos
    https://facebook.com/story.php?sto...00006022777812
    Deja, taisyklių keitimas buvo suveltas ir daugumai vairuotojų liko nesuprantamas. Per porą mėnesių po daugybės paaiškinimų (ir papypsenimų) gal trečdalis ar pusė vairuotojų jau suka esant žaliam blynui kai užgesta sekcija.

    Lapkričio pradžioje ėjo straipsniai tik apie žiemines padangas ir apie mažesnį greitų autostrados. Išaiškinimai su schemutėmis pasirodė jau prsidėjsu ilgajam savaitgaliui.
    Gal būtų padėjusi kelias savaites trukusi socialinė reklama per TV ir internetą; ar galų gale bent prie svarbesnių prie pakeistų sankryžų reikėtų pakabinti plakatą "Suk nelaukdamas rodyklės" ar panašiai.

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
    Bet dešinėje esantis šviesoforas leidžia eismą visomis kryptimis, ne tik tiesiai ir į dešinę...
    Yra dar toks KET punktas:

    74. Šviesoforų signalai išdėstomi vertikaliai nuo viršaus į apačią šia tvarka: raudonas, geltonas, žalias. Prireikus signalai gali būti išdėstyti ir horizontaliai: raudonas – kairėje, geltonas – viduryje, žalias – dešinėje (reversinis šviesoforas). Eismo dalyviai privalo vadovautis jų judėjimo kryptimi įrengtų ir jiems skirtų, taip pat dubliuojančiųjų šviesoforų signalais.
    Bet aišku, geriausia, kai visi šviesoforai su rodyklėmis. Vilniuje planuojama sudėti rodykles į visus šviesoforus, jei bent vienas šviesoforas yra su papildoma sekcija.

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Kairėn ne, nes yra rodyklė tiesiai. Jei jos nebūtų, būtų galima sukti. Dešinėn galima.
    Bet dešinėje esantis šviesoforas leidžia eismą visomis kryptimis, ne tik tiesiai ir į dešinę...

    73. Šviesoforų signalai turi šias reikšmes:
    73.1. žalias skritulio formos signalas leidžia eismą;

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
    Upd. Ir papildomas klausimas. Kodėl pranešimas atkeltas iš temos "Kelių eismo taisyklės"? Pirmieji klausimai susiję būtent su KET.
    Čia yra ir daugiau paaiškinimų dėl šviesoforų

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Kairėn ne, nes yra rodyklė tiesiai. Jei jos nebūtų, būtų galima sukti. Dešinėn galima.

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Trumpai drūtai.
    Tokia situacija:..



    ir toks klausimas: ar galima sukti kairėn? Kodėl?

    Upd. Ir papildomas klausimas. Kodėl pranešimas atkeltas iš temos "Kelių eismo taisyklės"? Pirmieji klausimai susiję būtent su KET.
    Paskutinis taisė Briedis; 2020.01.18, 14:48.

    Komentuoti:


  • Diim4iik
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Dar painiavos įneša tai, kad iš tolo skaidrių nesimato (ypač blogu oru), o jos išaiškėja tik privažiavus gana arti (pvz.: prie Nordikos). Kai kada tai labai pavojinga, pvz. pasukus į kairę prieš tiesiai atvažiuojantį automobilį. https://goo.gl/maps/mmVaR8CQK667czRYA
    Pritariu kad ju nesimato ir tai labai blogai. Bet nesutiksiu kad tai pavojinga, jei sukantis ir nepamate tu rodykliu, t.y jis galvoja kad suka per paprasta žalia (blyna) jis bet kokiu atveju turi praleist atvažiuojanti.

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą

    Kuo skiriasi šie du variantai ?
    Jeigu matot, niekuo. Tiesiog pilnavidurės rodyklės geriau matosi.
    Paskutinis taisė dsanto; 2020.01.18, 12:39.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied

    Parašė dsanto Rodyti pranešimą
    2) Žalias fonas (blynas) su skaidriomis rodyklėmis
    Galima važiuoti rodyklių kryptimis praleidžiant pėsčiuosius ir dviratininkus (tokių signalų su laiku turi nelikti)

    3) Žalias blynas su juodomis rodyklėmis
    Galima važiuoti rodyklių kryptimis praleidžiant pėsčiuosius ir dviratininkus (tokių signalų su laiku turi nelikti)
    Kuo skiriasi šie du variantai ?

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Bet kontūrines sudėti daug kur suspėjo, ar tai kažkoks didelis skirtumas?
    Kontūrinės likę nuo seno. Konrūrinių trūko vos keliose vietose. Pagal konkursą turi būti sudėtos naujos pilnavidurės rodyklės. Kaune apskritai naikina papildomas sekcijas į kairę. Neužilgo mieste jų turi nelikti. Bus įrengti atskiri šviesoforai su rodyklėmis į kairę.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė dsanto Rodyti pranešimą

    Vilniaus savivaldybė sudėti storas juodas rodykles planavo iki lapkričio 1 d., bet suvėlavo su konkursais.
    Bet kontūrines sudėti daug kur suspėjo, ar tai kažkoks didelis skirtumas?

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Dar painiavos įneša tai, kad iš tolo skaidrių nesimato (ypač blogu oru), o jos išaiškėja tik privažiavus gana arti (pvz.: prie Nordikos). Kai kada tai labai pavojinga, pvz. pasukus į kairę prieš tiesiai atvažiuojantį automobilį. https://goo.gl/maps/mmVaR8CQK667czRYA
    Vilniaus savivaldybė sudėti storas juodas rodykles planavo iki lapkričio 1 d., bet suvėlavo su konkursais.

    Komentuoti:

Working...
X