Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Šviesoforų įrengimo tvarka Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Briedis
    replied
    Parašė dsanto Rodyti pranešimą
    Kur tai parašyta?
    KET
    46. Užsidegus geltonam šviesoforo signalui arba reguliuotojui pakėlus ranką aukštyn, pėstieji, atsižvelgdami į tai, kurioje važiuojamojoje dalyje jie yra, privalo baigti pereiti ją arba sustoti saugumo salelėje.

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą

    Įspėja pėsčiuosius, kad tuos užsidegs raudona ir jeigu pėstysis nespės sustoti, gali pabaigti ėjimo per perėją manevrą
    Kur tai parašyta?

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė dsanto Rodyti pranešimą

    Pavyzdžiui, mieste pilna trijų sekcijų šviesoforų pėstiesiems. Ką reiškia geltonas signalas su pėsčiojo simboliu KET?
    Įspėja pėsčiuosius, kad tuos užsidegs raudona ir jeigu pėstysis nespės sustoti, gali pabaigti ėjimo per perėją manevrą

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
    Kelių šviesoforų įrengimo taisyklėse

    Nors, stebint ką Vilnius išdarinėja su šviesoforais, nenustebčiau jeigu ir šitą punktą praignoruotų.
    Pavyzdžiui, mieste pilna trijų sekcijų šviesoforų pėstiesiems. Ką reiškia geltonas signalas su pėsčiojo simboliu KET?

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Parašė Agas Rodyti pranešimą

    Ir ką gi tokio Vilnius išdarinėja su šviesoforais, kas prieštarautų KET?
    KET neprieštarauja. Prieštarauja šviesoforų įrengimo taisyklėms.

    Komentuoti:


  • Agas
    replied
    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
    Kelių šviesoforų įrengimo taisyklėse

    Nors, stebint ką Vilnius išdarinėja su šviesoforais, nenustebčiau jeigu ir šitą punktą praignoruotų.
    Ir ką gi tokio Vilnius išdarinėja su šviesoforais, kas prieštarautų KET?

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
    Vis negaliu atsistebėt tuo šviesoforiniu absurdu. Matai degantį tuščią blyną, bet turi permesti akimis visą matomą lauką, nes gal kažkur kokia nors rodyklė šviečia atskirai pakabinta. Gal Vilniuje ir kitaip, bet Kaune tai pilna tokių vietų, kur šviesoforai išbarstyti, toje pačioje sankryžoje į dvi puses nupieštos rodykles, į trečia pusę tuščias blynas kažkodėl be jokios rodyklės.
    Aš tikriausiai esu dar sovietžmogis, kuris galvoja, kad šviesoforas su sekcijomis turi būti ant baltos lentos. Ir eismo informacija turi būti konkreti ir aiški, be dviprasmybių.
    Rašykit konkrečiai.

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Parašė AudriusV Rodyti pranešimą
    Tai kažkur teisiškai reglamentuota ?
    Kelių šviesoforų įrengimo taisyklėse
    17. Skirtingos eismo kryptys privalo būti leidžiamos vienos šviesoforų fazės metu, jeigu jos nėra atskirtos, pavyzdžiui, transporto priemonės tiesiai ir į dešinę juda ta pačia eismo juosta. Skirtingos eismo kryptys gali būti leidžiamos skirtingų šviesoforų fazių metu tik tuomet, kai jos yra išskaidytos į atskiras eismo juostas, pavyzdžiui, važiuojančios tiesiai ir sukančios transporto priemonės juda atskiromis, joms skirtomis eismo juostomis.
    Nors, stebint ką Vilnius išdarinėja su šviesoforais, nenustebčiau jeigu ir šitą punktą praignoruotų.

    Komentuoti:


  • AudriusV
    replied
    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
    Taip. Sekciją galima įrengti tik esant atskirai dešiniojo posūkio eismo juostai.
    Tai kažkur teisiškai reglamentuota ?

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Parašė AudriusV Rodyti pranešimą

    Net ir po šito pakeitimo, kai nereikalaujama sukti?

    https://www.keliueismotaisykles.info...nuo-2019-11-01
    Taip. Sekciją galima įrengti tik esant atskirai dešiniojo posūkio eismo juostai.

    Komentuoti:


  • AudriusV
    replied
    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
    Arba Mockus kalba vėjus, arba žurnalistė rašo vėjus. Išvardintose sankryžose be rimtų infrastruktūrinių pakeitimų sekcijų įrengti neįmanoma.
    Net ir po šito pakeitimo, kai nereikalaujama sukti?

    https://www.keliueismotaisykles.info...nuo-2019-11-01

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Arba Mockus kalba vėjus, arba žurnalistė rašo vėjus. Išvardintose sankryžose be rimtų infrastruktūrinių pakeitimų sekcijų įrengti neįmanoma.

    Komentuoti:


  • Rimas_OK
    replied
    Vis negaliu atsistebėt tuo šviesoforiniu absurdu. Matai degantį tuščią blyną, bet turi permesti akimis visą matomą lauką, nes gal kažkur kokia nors rodyklė šviečia atskirai pakabinta. Gal Vilniuje ir kitaip, bet Kaune tai pilna tokių vietų, kur šviesoforai išbarstyti, toje pačioje sankryžoje į dvi puses nupieštos rodykles, į trečia pusę tuščias blynas kažkodėl be jokios rodyklės.
    Aš tikriausiai esu dar sovietžmogis, kuris galvoja, kad šviesoforas su sekcijomis turi būti ant baltos lentos. Ir eismo informacija turi būti konkreti ir aiški, be dviprasmybių.

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    KLAIPĖDOS GATVES ŽALIOSIOS RODYKLĖS – JAU PAKELIUI?

    Kai kuriose gatvių sankryžose jau šį mėnesį bus įrengtos žaliosios rodyklės. Tiesa, kol kas ne vairuotojų ypač laukiamos, nuo šių metų panaikintos skardinės rodyklės, o šviečiančios sekcijos, dėl kurių įrengimo miestas gali spręsti savarankiškai. Senųjų rodyklių pirmiausia bus siekiama šešioms sankryžoms.

    Į Klaipėdos gatves nuo šių metų panaikintos žaliosios rodyklės grįš etapais.

    Uostamiesčio savivaldybė pirmadienį pradėjo miestams, norintiems susigrąžinti skardines žaliąsias rodykles, privalomus eismo srautų matavimus ir transporto priemonių skaičiavimą šešiose šviesoforais reguliuojamose sankryžose.

    Tyrimas atliekamas Šilutės pl. ir Debreceno g., Simonaitytės g. ir Statybininkų pr., Agluonos g. ir Minijos g., Šilutės pl. ir Statybininkų pr., Taikos pr. ir Paryžiaus Komunos g. bei Dubysos g. ir Minijos g. sankryžose.

    "Dabar, kad viskas vyktų greičiau, žiūrime, tiriame srautus šešiose sankryžose. Ten yra nemažai darbo, todėl imame dalimis", – paaiškino Klaipėdos savivaldybės Transporto skyriaus vedėjas Rimantas Mockus.

    Taip pat vertinami ir neseniai surinkti gyventojų pasiūlymai dėl sankryžų, kuriose, klaipėdiečių nuomone, būtina įrengti rodykles. Rodykles atstačius šešiose sankryžose bus vertinamos kitos.

    Atlikus minėtą tyrimą, jo duomenys bus pateikti Transporto kompetencijų agentūrai, kuri turės patvirtinti miesto planus dėl rodyklių atstatymo, ir bus galima pradėti rodyklių sugrąžinimo darbus.

    Vis dėlto dar šį mėnesį septyniose miesto sankryžose į dešinę sukti taps lengviau – prie šviesoforų numatoma įrengti šviečiančias žaliųjų rodyklių sekcijas.

    Transporto skyriaus vedėjas paaiškino, kad dėl šviesoforų sekcijų miestas sprendžia pats, minėtos agentūros pritarimo nereikia.

    "Tos septynios atsirado, kai buvo panaikintos rodyklės. Buvo atlikta studija, numatytos vietos, ir dėsime", – dėstė R.Mockus.

    Šviečiančios sekcijos atsiras Vingio g. ir Smiltelės g., Kretingos g. ir Šiaurės pr., Herkaus Manto g. ir Liepų g., Smiltelės g. ir Taikos pr., Liepų g. ir Artojo g., Taikos pr. ir Kauno g., Smiltelės g. ir Reikjaviko g. sankryžose.
    https://diena.lt/naujienos/klaipeda/...akeliui-952268

    Komentuoti:


  • kotofeich1
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą

    Rumunijoje berods esu matęs mirksintį žalią, jei neklystu, kuris indikuoja, kad šviesoforas išjungtas.

    O Europoje nepamenu ar yra kur nors mirksintis raudonas. Esu matęs tik mirksintį geltoną.
    Esu prieš 10-15 metų nakti prie Mindaugo tilto tokį dalyką matęs, net nufilmavęs buvau, bet jaučiu, kad koks gedimas buvo...

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė Kukumalu Rodyti pranešimą

    Ne, raudonas kaip Amerikoj, geriau atkreipia dėmesį, plius prie mirksinčio raudono turi sustot ir važiuot tik įsitikinęs kad saugu. Stop ženklo atitikmuo.
    Rumunijoje berods esu matęs mirksintį žalią, jei neklystu, kuris indikuoja, kad šviesoforas išjungtas.

    O Europoje nepamenu ar yra kur nors mirksintis raudonas. Esu matęs tik mirksintį geltoną.

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė dsanto Rodyti pranešimą


    Dar užkliuvo pėsčiųjų šviesoforas Naujosios - Statybininkų g. sankryžoje. "Vilnietiškas" trijų spalvų pėsčiųjų šviesoforas, bet su lenkiškais žmogeliukais

    Su šiuo šviesoforu buvo broblemų kai tik juos įrengė išplatinus Naująją gatvę, tai tas trijų sekcijų pėsčiųjų šviesoforas buvo be "lenkiškų" žmogeliukų, ir vairuotojai važiuojantys Statybinkų gatve jį maišydavo su automobilių šviesoforu ir jam užsidegus, vairuotojai realiai pradėdavo važiuoti per raudoną ir kirsdavosi su atvažiuojančiais nuo centro į Statybininkų gatvę. Ne viena avarija įvyko.

    Komentuoti:


  • Kukumalu
    replied
    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
    Gal geltoną? Mirksinčio raudono būti negali, o ir raudonas signalas draudžia eismą:
    Ne, raudonas kaip Amerikoj, geriau atkreipia dėmesį, plius prie mirksinčio raudono turi sustot ir važiuot tik įsitikinęs kad saugu. Stop ženklo atitikmuo.

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Parašė Kukumalu Rodyti pranešimą
    Geriau ne visai išjugnti o perjungti į mirgsintį raudoną.
    Gal geltoną? Mirksinčio raudono būti negali, o ir raudonas signalas draudžia eismą:
    Parašė KET
    73.11. raudonas signalas arba du pakaitomis mirksintys raudoni signalai draudžia eismą<...>.

    Komentuoti:


  • Kukumalu
    replied
    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
    Kai eismas neintensyvus šviesoforą išvis reikėtų išjungti (jeigu nėra jutiklinio valdymo).
    Geriau ne visai išjugnti o perjungti į mirgsintį raudoną.

    Komentuoti:

Working...
X