Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Šviesoforų įrengimo tvarka Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Ignalina
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Šitas taisykles rašė neišsilavinę bukagalviai dundukai.
    Jei pats kažko nesupranti, nereikia dėl to įžeidinėti kitų.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    Teisės čia ne prie ko.
    Prie to.
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    Citata iš šviesoforų įrengimo taisyklių:
    Šitas taisykles rašė neišsilavinę bukagalviai dundukai.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Reikšmė yra vienoda. O jeigu tu manai kitaip - tu nupirkai teises už bulvių maišą.
    Teisės čia ne prie ko. Žalia rodyklė juodame fone reiškia pilnai apsaugotą posūkį, t. y. raudoną pėstiesiems ir kitiems, su kuriais kertasi trajektorija. Atvirkštinis variantas, juoda rodyklė žaliame fone, tiesiog nurodo kryptis, kuriomis galima važiuoti degant žaliam, tačiau šiuo atveju žalia gali degti ir pėstiesiems. Pastarasis variantas yra tik dėl to, kad turim seno standarto sekcijų į kairę.

    Citata iš šviesoforų įrengimo taisyklių:
    1. Jeigu šviesoforas reguliuoja konkrečią transporto priemonių eismo kryptį (-is), ta eismo kryptis (-ys) turi būti nurodyta (-os) rodyklėmis visose šviesoforo sekcijose. Rodyklės, nukreiptos į kairę ir (arba) į dešinę, gali būti įrengtos tik tuomet, jeigu posūkis (-iai) yra apsaugotas (-i). Tai turi būti taikoma visiems rodyklių deriniams (1, 2, 8, 9 pav.).
    2. Tamsiame fone šviečiančios rodyklės signalas pastebimas geriau, tačiau tokio signalo šviesos intensyvumas mažesnis nei šviečiančio signalo su juoda rodykle. Todėl geltoname ir raudoname signaluose turi būti juodos rodyklės (1, 8 pav.). Žaliame signale turi būti šviečiančios rodyklės tamsiame fone (2, 9 pav.).
    Paskutinis taisė Ignalina; 2021.12.20, 19:56.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    Juoda rodyklė žaliame fone ir žalia rodyklė juodame fone turi dvi skirtingas reikšmės.
    Reikšmė yra vienoda. O jeigu tu manai kitaip - tu nupirkai teises už bulvių maišą.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė Auerswald Rodyti pranešimą

    Prašau paaiškinkit kuo skiriasi Laisvės pr. Buivydiškių atvejis nuo anksčiau jūsų įkelto "neteisingo" Raseiniai, Vilniaus - Maironio g. šviesoforai laiko bėgyje (5) Traffic lights over time
    Juoda rodyklė žaliame fone ir žalia rodyklė juodame fone turi dvi skirtingas reikšmės.

    Komentuoti:


  • Auerswald
    replied
    Parašė dsanto Rodyti pranešimą

    Juodos informacinės rodyklės senos tvarkos šviesoforų žaliame signale (dėl kitos krypties papildomų sekcijų) šiuo atveju nėra laikomos apsaugoto posūkio rodyklėmis.
    Prašau paaiškinkit kuo skiriasi Laisvės pr. Buivydiškių atvejis nuo anksčiau jūsų įkelto "neteisingo" Raseiniai, Vilniaus - Maironio g. šviesoforai laiko bėgyje (5) Traffic lights over time

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Ukmergės pagrindinės sankryžos metamorfozės laike. Galiausiai dešiniajam posūkiui dėl sklandesnio eismo palikta papildoma sekcija į dešinę.



    Gal ir Vilniuje kažkada supras, kad vienu laikotarpiu masiškai įrenginėti apsaugoti dešinieji posūkiai yra nereikalingi ir net priešingai - kartais žalingi, nes pailgina tiek sukančiųjų į dešinę, tiek pėsčiųjų raudono signalo trukmę ir trumpina žalio signalo trukmę, kas kartais pėsčiuosius skatina pažeidinėti taisykles ir eiti per raudoną.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė Riedis Rodyti pranešimą

    Jeigu taip negali būti, tai tikrai taip (ne pirma klaida šioje sankryžoje). Tik ten sprendimas turi būti kitaip fazes perdaryt dėl sekcijos į kairę. Bet jau paaiškino aukščiau kodėl gali.

    Click image for larger version Name:	Screenshot_20211219-114930_Chrome.jpg Views:	0 Size:	78,2 kB ID:	1937545
    Mažėjant sovietino standarto šviesoforų, norėtųsi labai nedidelės instrukcijų, gal net be teksto, kaip elgtis prieš kiekvieną tokią sankryžą. Čia gal aktualiau užsieniečiams ateičiai.

    Tačiau kas liečia dešinį posūkio sekciją, kur kartais , tai aiškumo dėlei, įrengiant visur juodo žalio signalo rodykles čia manau pridėtų aiškumo, dar įrengiant geltoną mirksintį signalą, įspėjantį apie žalią signalą pėstiesiems. Išimtis būtų, kai žalia sekcija dega tik tada kai pagrindinis šviesoforas raudonas. Tada pagrindinis žalias degtų kartu su sekcija.

    Kai tokių sovietinių šviesoforų tokiam Vilniuje liks mažiau kaip 5-10%, ir ypač jei neliks šviesoforų su dešine sekcija, kuri draudžia sukt į dešinę, tai tų perteklinių rodyklių jau nebereikės. Tada jau galios bendros KET
    Paskutinis taisė PoDV; 2021.12.19, 15:18.

    Komentuoti:


  • Riedis
    replied
    Parašė Auerswald Rodyti pranešimą
    Važiuojant Laisvės pr. ir sukant į dešinę Buivydiškių gatve Vilniuje ta pati klaida.
    Jeigu taip negali būti, tai tikrai taip (ne pirma klaida šioje sankryžoje). Tik ten sprendimas turi būti kitaip fazes perdaryt dėl sekcijos į kairę. Bet jau paaiškino aukščiau kodėl gali.

    Click image for larger version  Name:	Screenshot_20211219-114930_Chrome.jpg Views:	0 Size:	78,2 kB ID:	1937545

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė Auerswald Rodyti pranešimą
    Važiuojant Laisvės pr. ir sukant į dešinę Buivydiškių gatve Vilniuje ta pati klaida.
    Juodos informacinės rodyklės senos tvarkos šviesoforų žaliame signale (dėl kitos krypties papildomų sekcijų) šiuo atveju nėra laikomos apsaugoto posūkio rodyklėmis.

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    Kaip nesugebėjo per 9 metus pataisyt? Ar 8 metus nesutiko, kad tai klaida?
    2012 m. bendravau tiek su projektuotojais, tiek su savivaldybe, buvo informuota kelių direkcija. Visi nusiplovė rankas ir nieko nedarė. Dabar tiesiog pasisekė, kad direkcijoj dirba normalūs žmonės, kurie neignoravo problemos ir sutvarkė, kaip turi būti.

    Komentuoti:


  • Auerswald
    replied
    Važiuojant Laisvės pr. ir sukant į dešinę Buivydiškių gatve Vilniuje ta pati klaida.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Kaip nesugebėjo per 9 metus pataisyt? Ar 8 metus nesutiko, kad tai klaida?

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Pagaliau pavyko po 9 metų suderinti su kelių direkcija, kad ištaisytų Lietuvoje unikalią sankryžos šviesoforų klaidą. Raseiniuose degant žaliai rodyklei buvo leidžiamas pėsčiųjų eismas...



    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Turėtų būti virš kiekvienos juostos kryptis nurodyta Nebent numatė, kad taip "negražiai atrodys"

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    taigi matosi, naujas ženklas platesnis

    Komentuoti:


  • Egiuxz
    replied
    Sankryža Panevėžyje laukia išmaniųjų šviesoforų. Kuo prasti yra senieji ženklai?


    Click image for larger version

Name:	LN0MZ.jpg
Views:	521
Size:	31,5 kB
ID:	1936570

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

    Būtų galima plačiau? Kas tai per sistema?
    dsato supažindino forume prieš kokius 4 metus.

    Sometimes, there may be a special left turn signal located at the far left side of the intersection. These signals, which consist of either a yellow and green left arrow assembly or just the green arrow, are used when the left turn changes from permitted to protected during the green phase for that direction. When both the green and yellow signals are used, the signal shown in Figure 4 (yellow blinking) indicates a left turn is permitted but not protected-- use caution. When the green arrow is on, then the turn is protected.

    When used by itself, a green arrow indicates a protected left turn. If the arrow is off, then obey the signals for straight-through traffic.
    https://www.auguszt.de/english/VZ/zeichen4.htm

    Pas mus daug ką kopijuoja iš Vokietijos, galėtų ir šitą.
    Koks rezultatas - galima būtų sukti ne tik per atskirą kairėn sukimo fazę.

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
    Per gatvę – pamojus berlyniečiui
    https://klaipeda.diena.lt/naujienos/...ieciui-1029647
    sunku suprasti kodėl keičiant kompiuterį, prie kurio jungiasi šviesoforai, reikia kartu keisti ir patį šviesoforą. Kitur kažkaip padaro, o pas mus jau reikia visą sankryžą užpirkti naujai

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Per gatvę – pamojus berlyniečiui
    https://klaipeda.diena.lt/naujienos/...ieciui-1029647
    Klaipėdos Miško rajone pėsčiųjų eismą daugiau nei du dešimtmečius reguliuoja neįprastas šviesoforas. Skrybėlėtas žmogiukas „Ost-Ampelmann“ – tipinis buvusios Rytų Vokietijos simbolis. Berlyne dar praėjusiame amžiuje sukurtas mažasis eismo reguliuotojas į Klaipėdą atvyko ne vienas. Tačiau daugumą jo „draugų“ jau pakeitė paprasti šviesoforai.

    Ateityje vokiškų žmogiukų Klaipėdoje veikiausiai liks dar mažiau. Uostamiesčio meras Vytautas Grubliauskas mano, kad jie galėtų būti perkelti į muziejų. „Pirmiausia šviesoforas atlieka svarbią funkciją – reguliuoja eismą. Tai yra pagrindinis kriterijus. Vienu ar kitu laiku juos reikės pakeisti. Bet ne dėl to, kad jie kažkur pagaminti. Tiesiog jie nebeatitinka šiandieninių reikalavimų“, – paaiškino V.Grubliauskas. Liepų gatvėje stovinčio šviesoforo valdiklį ketinama keisti artimiausiu metu.

    „Šiaip šviesoforas trukdo eismui iš P.Lideikio gatvės. Vasarą važiuojant iš jūros susidaro kamščiai. Jis trukdo padaryti vadinamąjį žaliąjį koridorių“, – teigė „Gatvių apšvietimo“ Eismo valdymo skyriaus vadovas M.Vasiliauskas. Bendrovės vadovas nepažada, kad tvarkant šviesoforą pavyks išsaugoti skrybėliuotą žmogiuką iš Vokietijos. „Jei technologija leis išsaugoti sekciją – paliksime. Bet tikėtina, kad, atnaujinant pagal naujas šviesoforų įrengimo taisykles, žmogiuko gali ir nelikti“, – apgailestavo M.Vasiliauskas.



    Komentuoti:

Working...
X