Parašė Auerswald
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Šviesoforų įrengimo tvarka Lietuvoje
Collapse
X
-
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąKaip nesugebėjo per 9 metus pataisyt? Ar 8 metus nesutiko, kad tai klaida?
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Važiuojant Laisvės pr. ir sukant į dešinę Buivydiškių gatve Vilniuje ta pati klaida.
Komentuoti:
-
Kaip nesugebėjo per 9 metus pataisyt? Ar 8 metus nesutiko, kad tai klaida?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
-
Turėtų būti virš kiekvienos juostos kryptis nurodytaNebent numatė, kad taip "negražiai atrodys"
Komentuoti:
-
Sankryža Panevėžyje laukia išmaniųjų šviesoforų. Kuo prasti yra senieji ženklai?
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
Būtų galima plačiau? Kas tai per sistema?
Sometimes, there may be a special left turn signal located at the far left side of the intersection. These signals, which consist of either a yellow and green left arrow assembly or just the green arrow, are used when the left turn changes from permitted to protected during the green phase for that direction. When both the green and yellow signals are used, the signal shown in Figure 4 (yellow blinking) indicates a left turn is permitted but not protected-- use caution. When the green arrow is on, then the turn is protected.
When used by itself, a green arrow indicates a protected left turn. If the arrow is off, then obey the signals for straight-through traffic.
Pas mus daug ką kopijuoja iš Vokietijos, galėtų ir šitą.
Koks rezultatas - galima būtų sukti ne tik per atskirą kairėn sukimo fazę.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Briedis Rodyti pranešimąPer gatvę – pamojus berlyniečiui
https://klaipeda.diena.lt/naujienos/...ieciui-1029647
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Per gatvę – pamojus berlyniečiui
https://klaipeda.diena.lt/naujienos/...ieciui-1029647
Klaipėdos Miško rajone pėsčiųjų eismą daugiau nei du dešimtmečius reguliuoja neįprastas šviesoforas. Skrybėlėtas žmogiukas „Ost-Ampelmann“ – tipinis buvusios Rytų Vokietijos simbolis. Berlyne dar praėjusiame amžiuje sukurtas mažasis eismo reguliuotojas į Klaipėdą atvyko ne vienas. Tačiau daugumą jo „draugų“ jau pakeitė paprasti šviesoforai.
Ateityje vokiškų žmogiukų Klaipėdoje veikiausiai liks dar mažiau. Uostamiesčio meras Vytautas Grubliauskas mano, kad jie galėtų būti perkelti į muziejų. „Pirmiausia šviesoforas atlieka svarbią funkciją – reguliuoja eismą. Tai yra pagrindinis kriterijus. Vienu ar kitu laiku juos reikės pakeisti. Bet ne dėl to, kad jie kažkur pagaminti. Tiesiog jie nebeatitinka šiandieninių reikalavimų“, – paaiškino V.Grubliauskas. Liepų gatvėje stovinčio šviesoforo valdiklį ketinama keisti artimiausiu metu.
„Šiaip šviesoforas trukdo eismui iš P.Lideikio gatvės. Vasarą važiuojant iš jūros susidaro kamščiai. Jis trukdo padaryti vadinamąjį žaliąjį koridorių“, – teigė „Gatvių apšvietimo“ Eismo valdymo skyriaus vadovas M.Vasiliauskas. Bendrovės vadovas nepažada, kad tvarkant šviesoforą pavyks išsaugoti skrybėliuotą žmogiuką iš Vokietijos. „Jei technologija leis išsaugoti sekciją – paliksime. Bet tikėtina, kad, atnaujinant pagal naujas šviesoforų įrengimo taisykles, žmogiuko gali ir nelikti“, – apgailestavo M.Vasiliauskas.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąKokių žmonių šitoje sferoje yra daugiau? - protingų inžinierių ar mokančių gražiai parašyti CV, bet nieko neišmanančių?
Komentuoti:
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąŠviesoforų įrengimo taisyklės parengtos pagal vokiečių šviesoforų įrengimo taisykles. Vokiečiai taisykles rengia su tokia mintim, kad ne visiškam durniui jas imti ir taikyti, o nuovoką ir patirtį turinčiam techniniam žmogui.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Atkelta iš Vilniaus šviesoforų temos.
Parašė Briedis Rodyti pranešimą
Norisi panarplioti/prisikabinti prie taisyklių
34.2 punktas. Kas tai yra "intensyvus eismas"? 100, 200, 1000 automobilių?
43 punktas. Jeigu dešiniojo posūkio juosta atskirta nuo kitų eismo juostų trikampe salele ir yra greitėjimo juosta, būtina įrengti šviesoforą? Nes ženklas "Duoti kelią" tokiu atveju negali būti statomas. "Didelis sukančių intensyvumas", "pernelyg sklandus", "didelis greitis" - per daug neapibrėžtumų kaip taisyklėms.
100 punktas. Įprastinė situacija - kokia ji? O kokia neįprastinė? O jeigu neįprastinė, kokie tada atstumų ir greičių rodikliai?
Komentuoti:
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąŠilutės pl. – Statybininkų pr. sankryžoje Klaipėdoje įrengta papildoma sekcija į dešinę. Briedis, ar gali būti, kad pirma juosta palikta važiuoti ir tiesiai, ir į dešinę?
Kodėl šitoj sankryžoj iki šiol neįrengė sekcijos sukantiems dešinėn iš Statybininkų pr. į Šilutės pl., kai esamos fazės tam netrukdo, klausimas lieka atviras.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Diim4iik Rodyti pranešimąO gali but toks variantas kad jis užsidega kartu su pagrindiniu šviesoforu kai pesčiuju nera, o kai yra pėstieji dega tik pagrindinis? Ar vistiek reikalinga atskira juosta posukiui i dešine?
17. Skirtingos eismo kryptys privalo būti leidžiamos vienos šviesoforų fazės metu, jeigu jos nėra atskirtos, pavyzdžiui, transporto priemonės tiesiai ir į dešinę juda ta pačia eismo juosta. Skirtingos eismo kryptys gali būti leidžiamos skirtingų šviesoforų fazių metu tik tuomet, kai jos yra išskaidytos į atskiras eismo juostas, pavyzdžiui, važiuojančios tiesiai ir sukančios transporto priemonės juda atskiromis, joms skirtomis eismo juostomis.
36. Jeigu sankryžoje yra ne daugiau kaip viena atskira dešiniojo posūkio juosta, atskirais atvejais gali būti svarbu numatyti papildomą žalio signalo laiką transporto priemonėms, sukančioms į dešinę. Papildomas laikas pridedamas prie pagrindinės krypties žalio signalo laiko, taip gaunamas ankstintasis arba vėlintasis dešinysis posūkis.
Komentuoti:
-
O gali but toks variantas kad jis užsidega kartu su pagrindiniu šviesoforu kai pesčiuju nera, o kai yra pėstieji dega tik pagrindinis? Ar vistiek reikalinga atskira juosta posukiui i dešine?
Komentuoti:
-
Šilutės pl. – Statybininkų pr. sankryžoje Klaipėdoje įrengta papildoma sekcija į dešinę. Briedis, ar gali būti, kad pirma juosta palikta važiuoti ir tiesiai, ir į dešinę?
https://www.facebook.com/klaipedos.s...tion&ref=notif
Komentuoti:
-
Parašė Čikupakas Rodyti pranešimąVokietija:
Mumbajus:
Mančesteris:
Viena:
O čia irgi didelė problema? Turbūt labai daug pėsčiųjų buvo suvažinėti nuo to
Ir prie ko Rytu Vokietijos Ampelmännchen ir Kaunas? Jei jau Kaunas, tai galetu buti koks nors krepsininkas ar pan., ypac perejoje prie arenos.
https://en.wikipedia.org/wiki/Ampelm%C3%A4nnchen
Komentuoti:
Komentuoti: