Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Šviesoforų įrengimo tvarka Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Fulgur
    replied
    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

    Būtų galima plačiau? Kas tai per sistema?
    dsato supažindino forume prieš kokius 4 metus.

    Sometimes, there may be a special left turn signal located at the far left side of the intersection. These signals, which consist of either a yellow and green left arrow assembly or just the green arrow, are used when the left turn changes from permitted to protected during the green phase for that direction. When both the green and yellow signals are used, the signal shown in Figure 4 (yellow blinking) indicates a left turn is permitted but not protected-- use caution. When the green arrow is on, then the turn is protected.

    When used by itself, a green arrow indicates a protected left turn. If the arrow is off, then obey the signals for straight-through traffic.
    https://www.auguszt.de/english/VZ/zeichen4.htm

    Pas mus daug ką kopijuoja iš Vokietijos, galėtų ir šitą.
    Koks rezultatas - galima būtų sukti ne tik per atskirą kairėn sukimo fazę.

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
    Per gatvę – pamojus berlyniečiui
    https://klaipeda.diena.lt/naujienos/...ieciui-1029647
    sunku suprasti kodėl keičiant kompiuterį, prie kurio jungiasi šviesoforai, reikia kartu keisti ir patį šviesoforą. Kitur kažkaip padaro, o pas mus jau reikia visą sankryžą užpirkti naujai

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Per gatvę – pamojus berlyniečiui
    https://klaipeda.diena.lt/naujienos/...ieciui-1029647
    Klaipėdos Miško rajone pėsčiųjų eismą daugiau nei du dešimtmečius reguliuoja neįprastas šviesoforas. Skrybėlėtas žmogiukas „Ost-Ampelmann“ – tipinis buvusios Rytų Vokietijos simbolis. Berlyne dar praėjusiame amžiuje sukurtas mažasis eismo reguliuotojas į Klaipėdą atvyko ne vienas. Tačiau daugumą jo „draugų“ jau pakeitė paprasti šviesoforai.

    Ateityje vokiškų žmogiukų Klaipėdoje veikiausiai liks dar mažiau. Uostamiesčio meras Vytautas Grubliauskas mano, kad jie galėtų būti perkelti į muziejų. „Pirmiausia šviesoforas atlieka svarbią funkciją – reguliuoja eismą. Tai yra pagrindinis kriterijus. Vienu ar kitu laiku juos reikės pakeisti. Bet ne dėl to, kad jie kažkur pagaminti. Tiesiog jie nebeatitinka šiandieninių reikalavimų“, – paaiškino V.Grubliauskas. Liepų gatvėje stovinčio šviesoforo valdiklį ketinama keisti artimiausiu metu.

    „Šiaip šviesoforas trukdo eismui iš P.Lideikio gatvės. Vasarą važiuojant iš jūros susidaro kamščiai. Jis trukdo padaryti vadinamąjį žaliąjį koridorių“, – teigė „Gatvių apšvietimo“ Eismo valdymo skyriaus vadovas M.Vasiliauskas. Bendrovės vadovas nepažada, kad tvarkant šviesoforą pavyks išsaugoti skrybėliuotą žmogiuką iš Vokietijos. „Jei technologija leis išsaugoti sekciją – paliksime. Bet tikėtina, kad, atnaujinant pagal naujas šviesoforų įrengimo taisykles, žmogiuko gali ir nelikti“, – apgailestavo M.Vasiliauskas.



    Komentuoti:


  • Shernas
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Kokių žmonių šitoje sferoje yra daugiau? - protingų inžinierių ar mokančių gražiai parašyti CV, bet nieko neišmanančių?
    Gerų ketinimų vedami bandė protingus surinkti į VšĮ Transporto kompetencijų agentūrą o gražius palikti savivaldybėse ... gavosi kaip visada.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė dsanto Rodyti pranešimą
    Šviesoforų įrengimo taisyklės parengtos pagal vokiečių šviesoforų įrengimo taisykles. Vokiečiai taisykles rengia su tokia mintim, kad ne visiškam durniui jas imti ir taikyti, o nuovoką ir patirtį turinčiam techniniam žmogui.
    Kokių žmonių šitoje sferoje yra daugiau? - protingų inžinierių ar mokančių gražiai parašyti CV, bet nieko neišmanančių?

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Atkelta iš Vilniaus šviesoforų temos.

    Parašė Briedis Rodyti pranešimą

    Norisi panarplioti/prisikabinti prie taisyklių
    34.2 punktas. Kas tai yra "intensyvus eismas"? 100, 200, 1000 automobilių?
    43 punktas. Jeigu dešiniojo posūkio juosta atskirta nuo kitų eismo juostų trikampe salele ir yra greitėjimo juosta, būtina įrengti šviesoforą? Nes ženklas "Duoti kelią" tokiu atveju negali būti statomas. "Didelis sukančių intensyvumas", "pernelyg sklandus", "didelis greitis" - per daug neapibrėžtumų kaip taisyklėms.
    100 punktas. Įprastinė situacija - kokia ji? O kokia neįprastinė? O jeigu neįprastinė, kokie tada atstumų ir greičių rodikliai?
    Šviesoforų įrengimo taisyklės parengtos pagal vokiečių šviesoforų įrengimo taisykles. Vokiečiai taisykles rengia su tokia mintim, kad ne visiškam durniui jas imti ir taikyti, o nuovoką ir patirtį turinčiam techniniam žmogui. Tie nekonkretūs dalykai paprasčiausiai turi užvesti ant kelio/priminti ir įspėti inžinierių, kad jis galėtų parinkti tinkamą sprendimą. Mes pripratę, kad turi būti viskas taip ar ne kitaip. O ką duos tie skaičiai? Jau turėjom seną standartą su skaičiais, ar buvo naudos? Jei bus parašyta 100, o realybėje apskaičiuos 98, kas tada? Posūkio sklandumo irgi neaprašysi, kaip ir didelio greičio. Kiekviena sankryža skirtinga ir reikia vertinti individualiai. Be abejo, kai kurie dalykai taisyklėse aprašyti griežtai, kaip pėsčiųjų žalio signalo paankstinimas; draudimas numatyti atskirą fazę krypčiai, jeigu ji neturi atskiros eismo juostos; draudimas leisti kitas kryptis, jeigu dega žalia rodyklė; nurodymas apsaugoti kairįjį posūkį, jeigu priešpriešiniame eisme yra trys ar daugiau eismo juostų; griežti rodyklių matmenys ir t.t. Bet yra dalykų, kurie turėtų būti vertinami individualiai ir taisyklės palieka tai spręsti specialistams.

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Parašė dsanto Rodyti pranešimą
    Šilutės pl. – Statybininkų pr. sankryžoje Klaipėdoje įrengta papildoma sekcija į dešinę. Briedis, ar gali būti, kad pirma juosta palikta važiuoti ir tiesiai, ir į dešinę?
    Ne. Pirma juosta nuo šiol tik sukantiems dešinėn.
    Kodėl šitoj sankryžoj iki šiol neįrengė sekcijos sukantiems dešinėn iš Statybininkų pr. į Šilutės pl., kai esamos fazės tam netrukdo, klausimas lieka atviras.

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė Diim4iik Rodyti pranešimą
    O gali but toks variantas kad jis užsidega kartu su pagrindiniu šviesoforu kai pesčiuju nera, o kai yra pėstieji dega tik pagrindinis? Ar vistiek reikalinga atskira juosta posukiui i dešine?
    Pagal šviesoforų įrengimo taisykles reikalinga, jei dešinysis posūkis turi atskirą fazę (foto matosi, kad sekcija dega su raudonu):

    17. Skirtingos eismo kryptys privalo būti leidžiamos vienos šviesoforų fazės metu, jeigu jos nėra atskirtos, pavyzdžiui, transporto priemonės tiesiai ir į dešinę juda ta pačia eismo juosta. Skirtingos eismo kryptys gali būti leidžiamos skirtingų šviesoforų fazių metu tik tuomet, kai jos yra išskaidytos į atskiras eismo juostas, pavyzdžiui, važiuojančios tiesiai ir sukančios transporto priemonės juda atskiromis, joms skirtomis eismo juostomis.

    36. Jeigu sankryžoje yra ne daugiau kaip viena atskira dešiniojo posūkio juosta, atskirais atvejais gali būti svarbu numatyti papildomą žalio signalo laiką transporto priemonėms, sukančioms į dešinę. Papildomas laikas pridedamas prie pagrindinės krypties žalio signalo laiko, taip gaunamas ankstintasis arba vėlintasis dešinysis posūkis.

    Komentuoti:


  • Diim4iik
    replied
    O gali but toks variantas kad jis užsidega kartu su pagrindiniu šviesoforu kai pesčiuju nera, o kai yra pėstieji dega tik pagrindinis? Ar vistiek reikalinga atskira juosta posukiui i dešine?

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Šilutės pl. – Statybininkų pr. sankryžoje Klaipėdoje įrengta papildoma sekcija į dešinę. Briedis, ar gali būti, kad pirma juosta palikta važiuoti ir tiesiai, ir į dešinę?

    Click image for larger version  Name:	175089932_4432191223476930_3073128072517560326_n - Copy.jpg Views:	0 Size:	33,9 kB ID:	1879420

    https://www.facebook.com/klaipedos.s...tion&ref=notif

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Tiesiog iš seniau turi visokių šablonų ir juos pamažu sunaudoja.

    Komentuoti:


  • Sklansky
    replied
    Parašė Čikupakas Rodyti pranešimą
    Vokietija:

    Click image for larger version  Name:	1393271-383685911.jpg?itok=8GVV6imn.jpg Views:	36 Size:	29,1 kB ID:	1874720

    Mumbajus:

    Click image for larger version  Name:	mumbai%201596355425-1597112302.jpg?itok=UlGOK35o.jpg Views:	34 Size:	29,1 kB ID:	1874721

    Mančesteris:

    Click image for larger version  Name:	screen_shot_2018-08-22_at_12.11.50_pm.png?itok=NGkfT1ob&mtime=1534904823.png Views:	34 Size:	303,5 kB ID:	1874722

    Viena:

    Click image for larger version  Name:	RTX1CH5V.jpg?itok=nnvXxcRc.jpg Views:	34 Size:	75,2 kB ID:	1874723

    O čia irgi didelė problema? Turbūt labai daug pėsčiųjų buvo suvažinėti nuo to
    Na, sitie atrodo cool. Bet Kaune tiesiog panasu, kad sandely buvo skirtingi sviesoforai tai taip ir sudejo, be jokios minties. Tai tik simbolizuoja bardaka ir nevientisuma, o ne tvarka ar koki tai miesto identita, ar socialine zinute. Mano priekaistas tik del estetikos, cia ne apie veikima, funkcionaluma ar pan.

    Ir prie ko Rytu Vokietijos Ampelmännchen ir Kaunas? Jei jau Kaunas, tai galetu buti koks nors krepsininkas ar pan., ypac perejoje prie arenos.
    https://en.wikipedia.org/wiki/Ampelm%C3%A4nnchen

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Kaune tiesiog senose sankryžose, kurios įrengtos pagal seną standartą ir kuriose nudaužiami šviesoforai, šablonus deda tokius, kokius turi sandėly. Tai senose sankryžose gaunasi šiokia tokia įvairovė.

    Daug didesnė nei siluetų forma problema yra Vilniaus trijų sekcijų šviesoforai, kurių vis dar pilna Vilniuje. Vilniaus šviesoforų modernizacijos metu maždaug prieš 13 metų buvo pradėti įrenginėti trijų sekcijų transporto šviesoforai pėstiesiems (!). Jie veikė skirtingai nei transporto šviesoforai, skirti transporto priemonėms (!!!). Savivaldybė rodė į tuometinį standartą LST 1405, bet nesugebėjo paaiškinti, kodėl viena kryptimi įrengti transporto šviesoforai rodo skirtingus signalus.

    Click image for larger version

Name:	749O0024 (Copy).JPG
Views:	753
Size:	33,6 kB
ID:	1874751

    Click image for larger version

Name:	Vilnius Naugarduko - Pylimo7.jpg
Views:	758
Size:	36,8 kB
ID:	1874748

    Click image for larger version

Name:	Vilnius, Ausros vartu gale.jpg
Views:	756
Size:	30,3 kB
ID:	1874749

    Norėdama bent dalinai sumažinti nesusipratimus, savivaldybė ant trijų sekcijų šviesoforų, skirtų pėstiesiems, įrengė juodus žmogeliukus.

    Click image for larger version

Name:	2641f0b05930f702a260314fa9c7412f.jpg
Views:	756
Size:	22,6 kB
ID:	1874750

    Atkreiptinas dėmesys, kad juodus žmogeliukus iš tolo sunku įmatyti, o tamsoje iš tolo jų visai gali nesimatyti. Jau geriau būtų sudėję trafaretus spalvotiems žmogeliukams juodame fone.

    Click image for larger version

Name:	20200115_130623.jpg
Views:	751
Size:	39,1 kB
ID:	1874753

    Na dabar po truputį šiuos šviesoforus keičia į dviejų sekcijų, naudoja miestiečių pinigus klaidoms taisyti. Nekalbant apie tai, kiek jų išleista tūkstančiams bereikalingų geltonų sekcijų per daugelį metų.

    Click image for larger version

Name:	WP_20140211_005.jpg
Views:	753
Size:	29,9 kB
ID:	1874752

    Komentuoti:


  • Čikupakas
    replied
    Vokietija:

    Click image for larger version

Name:	1393271-383685911.jpg?itok=8GVV6imn.jpg
Views:	807
Size:	29,1 kB
ID:	1874720

    Mumbajus:

    Click image for larger version

Name:	mumbai%201596355425-1597112302.jpg?itok=UlGOK35o.jpg
Views:	787
Size:	29,1 kB
ID:	1874721

    Mančesteris:

    Click image for larger version

Name:	screen_shot_2018-08-22_at_12.11.50_pm.png?itok=NGkfT1ob&mtime=1534904823.png
Views:	781
Size:	303,5 kB
ID:	1874722

    Viena:

    Click image for larger version

Name:	RTX1CH5V.jpg?itok=nnvXxcRc.jpg
Views:	795
Size:	75,2 kB
ID:	1874723

    O čia irgi didelė problema? Turbūt labai daug pėsčiųjų buvo suvažinėti nuo to

    Komentuoti:


  • Sklansky
    replied
    Parašė Čikupakas Rodyti pranešimą
    ^^ Nesuprantu kame čia problema. Kad viename šviesofore žmogeliukas su išskėstomis rankomis, o kitame ne?
    Na taip, skirtingi sviesoforai vienoj sankryzoj. Man tai problema.

    Komentuoti:


  • Čikupakas
    replied
    ^^ Nesuprantu kame čia problema. Kad viename šviesofore žmogeliukas su išskėstomis rankomis, o kitame ne?

    Komentuoti:


  • Sklansky
    replied
    Kaunas. Viena pagrindiniu miesto sankryzu. Pritruko pinigu irengti vienodus sviesoforus, ar viena gavo dovanu is Berlyno?

    Attached Files

    Komentuoti:


  • themanual
    replied
    Iš ortofoto atrodo panašu jog pakankamai vietos vienos juostos žiedui. Manau būtų geresnis sprendimas nei šviesoforas - pigiau, o lėtesnis eismas padarytų perėjas saugesnes.

    Beje gal kas žino kiek kainuoja miestui viena vidutinio dydžio šviesoforinė sankryža per metus?

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Siūlyčiau nusiųsti pasiūlymą.

    Komentuoti:


  • MartynasT
    replied
    Fabijoniškių žiede verkiant reikia pagrindinį kelią duot autobusams, nes jie ten turi antrą šalutinį. Visas mašinas turi praleist, kol gali išvažiuot iš to durno išvažiavimo.

    Click image for larger version

Name:	zied.png
Views:	971
Size:	1,15 MB
ID:	1873163

    Komentuoti:

Working...
X