Parašė Savitarnos kasa
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Šviesoforų įrengimo tvarka Lietuvoje
Collapse
X
-
Nauji šviesoforai Žukausko g. ir Lukšio g. yra tragedija, momentais automobilių iš viso nėra bet pėstiesiems ciklai kas kokias dvi minutes. Žinoma niekas tiek nelaukia ir per raudoną praeina, o po to vairuotojai stovi prie tuščios perėjos. Visiems buvo geriau, kai perėjos buvo nereguliuojamos.
Lidlo šviesoforas iš viso pasaka, neužtenka laiko kad pėstiesiems pereiti kampu, tai visi įžengia per mirksintį o išeina jau seniai degant raudonai. Žinoma automobiliai privalo praleisti baigiančius ėjimą pėsčiuosius, bet iš saugumo pusės atrodo jog programavo žmogus, kuris nėra gyvenime vaikščiojęs pėsčiomis.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Matomai koordinuotas su Savanorių pr., tai negali junginėtis kaip kalėdinė eglutėParašė Rimas_OK Rodyti pranešimąNaujas šviesoforas Kaune Žukausko g. prie Lidlo. Jutikliai matyt tradiciškai neveikia, gatvė tuščia, o keli automobiliai stovi ir laukia kelias min. Tiesiog provokuoja vienąsyk prarast teises
Tikrai kelių minučių nelauki
Komentuoti:
-
Kaunas, Raudindvario pl ir Seredžiaus g. sankryžą.
Suprantama, kad šviesaforas įsijungia kai pėstysis paspaudžia ten mygtuką.
Bet kokio velnio jis yra įsijungiantis ir šiaip sau pastoviai kai ten net nėra sankryžos, o tik kažkoks įvažiavimas, kuriame dar nei karto nemačiau išvažiuojančios mašinos.
Pagal kokią čia tvarką tokia nesąmonė vyksta ir dėl nieko stabdomas eismas Raudondvario pl (kai joks pėsčiasis nėra paspaudęs mygtuko)?
Komentuoti:
-
Kam laukti ir visada pažeidinėti KET, jei galima sureguliuoti. Nebent fiziniai dėsniai neleistų, bet su šiuolaikinėm tech. man taip neatrodoParašė Tomas Rodyti pranešimą
Jei kažkas tuščioje perėjoje laukia 3-5 minutes kol užsidegs žalia, tai yra galvos, o ne šviesoforo sureguliavimo problema.
Mirksinčios žalios atsisakymas leistų dar greičiau reguliuoti srautus. Iškvietus signalą, ne 7 sec laukt, o priklausomai nuo srauto gal net dvigubai trumpiau.
Taip per visą miestą suderinant šviesoforus, lankstumo atsiranda daugiau. Iš eilės einantys šviesoforai neužsigaišta, greičiau reaguoja į pravažiuojančią mašiną. Neblogas būtų sprendimas.
---
Aišku, gaila, kad pas mus adaptyvus valdymas palyginti prastas, ypač pėsčiųjų atžvilgiu, tai su tuo mirksinčios žalios atsisakymu gali nepasijausti eismo judėjimo kokybė, nebent iš karto kartu paleisti ir high tech adaptyvinių šviesoforų technologijas ir atsisakyti žalio mirksinčio. Sistemą diegti po truputį savivaldybė po savivaldybės, tik turi būti iškelti tikslai, kad visoje šalyje šviesoforai bus adaptyvūs po pvz. kokio 5-10 m. laikotarpio.Paskutinis taisė PoDV; 2022.05.11, 14:50.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Jei kažkas tuščioje perėjoje laukia 3-5 minutes kol užsidegs žalia, tai yra galvos, o ne šviesoforo sureguliavimo problema.Parašė PoDV Rodyti pranešimąKaune šviesoforai padaryti taip, kad žalias pėstiesiems yra tik kantriausiems, išlaukus kartais tuščioje perėjoje po 120-180 sec. (girdėjau, kad yra laukusių ir po 5 min)
- 1 patinka
Komentuoti:
-
1. Reformatoriai, BLT, pirma padarykit asfaltą kaip filmuke rodo, pilna gatvių kur vairo laikyti nereikia - auto provėžom kaip tramas bėgiais rieda.Parašė PoDV Rodyti pranešimąŠviesoforai turi būti su adaptyviu valdymu, mirksinti žalia gaišina laiką. Nėra situacijų, kai sankryža tuščia, kurioziškos situacijos, kai eiti per raudoną faktiškai saugu. Mirksinti žalia bent jau virš 2 sec gaišina laiką, trukdo adaptyviam valdymui.
https://www.youtube.com/watch?v=ELC-k4ZD8is
2. Mirksintis ŽALIAS pakeistas mirksinčiu GELTONU.
Per nuimtas žalias lenteles kelionė pailgėjo >2 min, taupys kelias sekundes už kosmodromo kainą.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Kaune labai ydinga šviesoforų valdymo sistema, per daug tuščių laikymų, mygtukai tiesiog signalizuoti vairuotojams, kad čia pėstysis nori praeiti, kas manau, padaryta nesąmonė. Kaune šviesoforai padaryti taip, kad žalias pėstiesiems yra tik kantriausiems, išlaukus kartais tuščioje perėjoje po 120-180 sec. (girdėjau, kad yra laukusių ir po 5 min) Parodo Vieningo Kauno xebros požiūrį į pėsčiuosius (vargu tikėtis, kad BBD feraris ir pėsčiųjų saugumas derintųsi)...Parašė Tomas321 Rodyti pranešimąKaunas turi VIENĄ šviesaforą kuris panašus į tai - Užnemunės / Marvelės sankryža prie degalinės. Tikriausiai vienintelis šviesaforas kur beveik iškart užsidega žalias atvažiavus marvelės g. Bei vienas iš kelių kurie sugeba uždegti žalia tik reikalingom kryptim VISA DIENA (kitas prie Petrašiūnu Lidl). Visi like nors ir turi mygtukus, daviklius, kameras veikia pastoviu ciklu ir davikliai, mygtukai dienos metu nieko nepagreitina. Naktį kai kurie sugeba praleisti fazes, bet tik kai pasibaigia degančios žalios fazė, jokiu "žalios karpymų".Paskutinis taisė PoDV; 2022.05.10, 19:46.
Komentuoti:
-
Kaunas turi VIENĄ šviesaforą kuris panašus į tai - Užnemunės / Marvelės sankryža prie degalinės. Tikriausiai vienintelis šviesaforas kur beveik iškart užsidega žalias atvažiavus marvelės g. Bei vienas iš kelių kurie sugeba uždegti žalia tik reikalingom kryptim VISA DIENA (kitas prie Petrašiūnu Lidl). Visi like nors ir turi mygtukus, daviklius, kameras veikia pastoviu ciklu ir davikliai, mygtukai dienos metu nieko nepagreitina. Naktį kai kurie sugeba praleisti fazes, bet tik kai pasibaigia degančios žalios fazė, jokiu "žalios karpymų".Parašė PoDV Rodyti pranešimąŠviesoforai turi būti su adaptyviu valdymu, mirksinti žalia gaišina laiką. Nėra situacijų, kai sankryža tuščia, kurioziškos situacijos, kai eiti per raudoną faktiškai saugu. Mirksinti žalia bent jau virš 2 sec gaišina laiką, trukdo adaptyviam valdymui.
https://www.youtube.com/watch?v=ELC-k4ZD8is
Komentuoti:
-
O gal pradžiai tegu kas nors pabando tą adaptyvų valdymą padaryti Lietuvoje? Koks skirtumas ta mirksinti žalia šviesa jei net pėstieji vidury ciklo negali sau pasidaryt žalios šviesos su mygtuku?Parašė PoDV Rodyti pranešimąŠviesoforai turi būti su adaptyviu valdymu, mirksinti žalia gaišina laiką. Nėra situacijų, kai sankryža tuščia, kurioziškos situacijos, kai eiti per raudoną faktiškai saugu. Mirksinti žalia bent jau virš 2 sec gaišina laiką, trukdo adaptyviam valdymui.
Komentuoti:
-
Šviesoforai turi būti su adaptyviu valdymu, mirksinti žalia gaišina laiką. Nėra situacijų, kai sankryža tuščia, kurioziškos situacijos, kai eiti per raudoną faktiškai saugu. Mirksinti žalia bent jau virš 2 sec gaišina laiką, trukdo adaptyviam valdymui.
https://www.youtube.com/watch?v=ELC-k4ZD8is
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Ministerija siūlo atsisakyti žaliojo mirksinčio šviesoforo signalo
https://madeinvilnius.lt/naujienos/l...oforo-signalo/Registruotame Kelių šviesoforų įrengimo taisyklių pakeitimo projekte, kuriuos ministras tvirtintų įsakymu, siūloma, jog „bendruoju atveju transporto priemonių šviesoforų žalias mirksintis signalas nenaudotinas“. Vis dėlto liktų ankstesnė nuostata, kad esant išimtims toks mirksintis signalas dar galėtų veikti, o jo mažiausia mirksėjimo trukmė automobiliams galėtų būti 5 sekundės.
Komentuoti:
-
Visai įdomios iliustracijos (pavyzdžiai) siūlomam maršrutinio transporto šviesoforų pritaikyme. Paimta iš siūlomo Šviesoforų įrengimo taisyklių pakeitimo projekto.
1071. Maršrutiniam transportui skirti šviesoforai gali būti naudojami siekiant suteikti prioritetą maršrutinio transporto eismui. Bendruoju atveju maršrutiniam transportui skirti šviesoforai gali būti įrengiami kelio (gatvės) ruože, pažymėtame nurodomuoju kelio ženklu „Eismo juosta maršrutiniam transportui“ arba „Kelias su eismo juosta maršrutiniam transportui“ ir horizontaliuoju ženklinimu – raide „A“.
1072. Maršrutiniam transportui skirti trijų sekcijų šviesoforai naudojami, kai maršrutinio transporto eismą reikia reguliuoti atskirai nuo kitų transporto priemonių eismo. Šiuo atveju maršrutiniam transportui skirtoje eismo juostoje turi būti negalimas kitų transporto priemonių eismas. Toks reguliavimo būdas naudojamas:
1072.1. kai maršrutiniam transportui norima suteikti prioritetą kitų transporto priemonių atžvilgiu (12 pav.);
12 pav. Maršrutiniam transportui skirtų trijų sekcijų šviesoforų naudojimo pavyzdys, kai maršrutiniam transportui norima suteikti prioritetą kitų transporto priemonių atžvilgiu
1072.2. kai kartu leisti maršrutinį ir kitą transportą nėra saugu dėl pavojingai susikertančių trajektorijų arba bendras reguliavimas su kitomis transporto priemonėmis nėra galimas dėl vietos trūkumo (13 pav.);
13 pav. Maršrutiniam transportui skirtų trijų sekcijų šviesoforų naudojimo pavyzdys, kai bendras reguliavimas su kitomis transporto priemonėmis nėra galimas dėl vietos trūkumo
1072.3. kitais, individualiai sprendžiamais atvejais, kai to reikia eismo saugumui užtikrinti ar maršrutinio transporto eismo kokybės lygiui pagerinti.
1073. Maršrutiniam transportui skirti vienos sekcijos šviesoforai naudojami, kai maršrutiniam transportui norima suteikti prioritetą kitų transporto priemonių atžvilgiu ir nereikalingi maršrutiniam transportui skirti draudžiami šviesoforo signalai. Toks reguliavimo būdas naudojamas:
1073.1. kai maršrutinio transporto eismą norima paleisti anksčiau nei kitų transporto priemonių eismą, o vėliau maršrutinio transporto eismas reguliuojamas įprastais transporto šviesoforais (14 pav.);
1073.2. kai iš pradžių maršrutinio transporto eismas reguliuojamas transporto šviesoforais, o vėliau maršrutinio transporto eismą norima leisti ilgiau nei kitų transporto priemonių eismą (baigus degti žaliam transporto šviesoforo signalui) (14 pav.);
14 pav. Maršrutiniam transportui skirtų vienos sekcijos šviesoforų naudojimo pavyzdys, kai maršrutinio transporto eismą norima paleisti anksčiau nei kitų transporto priemonių eismą arba (ir) kai maršrutinio transporto eismą norima leisti ilgiau nei kitų transporto priemonių eismą
1073.3. kai maršrutinio transporto eismą norima paleisti kartu su iš šoninio kelio sukančių transporto priemonių eismu (15 pav.);
15 pav. Maršrutiniam transportui skirtų vienos sekcijos šviesoforų naudojimo pavyzdys, kai maršrutinio transporto eismą norima paleisti kartu su iš šoninio kelio sukančių transporto priemonių eismu
1073.4. kitais individualiai sprendžiamais atvejais, kai to reikia eismo saugumui užtikrinti ar maršrutinio transporto eismo kokybės lygiui pagerinti.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Pėsčiuosius reikia visuomet praleisti, kai jiems dega žalias signalas. Tiesiog degant žalioms rodyklėms pėstiesiems tuo metu dega raudonas signalas.Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
apie tai, jog prie vienokios spalvos rodyklės reikia praleisti pėsčiuosius, o prie inversinio varianto jau nereikia.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Prie žalios rodyklės juodame fone posūkis yra apsaugotas, ir pėsčiajam turi degti raudona (nebent padarytas toks kuriozas, kaip Raseiniuose).Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
apie tai, jog prie vienokios spalvos rodyklės reikia praleisti pėsčiuosius, o prie inversinio varianto jau nereikia.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
apie tai, jog prie vienokios spalvos rodyklės reikia praleisti pėsčiuosius, o prie inversinio varianto jau nereikia.Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
Buvo kalbėta apie skirtumus tarp dviejų sankryžų. Tema taip pat apie šviesoforų įrengimo tvarką. Dar kart paklausiu, prie ko čia KET?
Komentuoti:
-
Buvo kalbėta apie skirtumus tarp dviejų sankryžų. Tema taip pat apie šviesoforų įrengimo tvarką. Dar kart paklausiu, prie ko čia KET?Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
Skaityti reikia ne kažkokias šviesoforų įrengimo taisykles, o KET.
Komentuoti:
-
Į kelių direkciją dėl Raseinių sankryžos kreipiausi dėl šviesoforų neatitikimo Kelių šviesoforų įrengimo taisyklėms. Tai, kad KET nėra aprašyta, kad žalios rodyklės reiškia apsaugotą posūkį, ne esmė. Esmė, kad sankryža atitiktų šviesoforų įrengimo taisykles. Be to, daugelis eismo dalyvių įpratę ir žino, kad sukant pagal žalią rodyklę turi pirmumą.
Komentuoti:
-
Skaityti reikia ne kažkokias šviesoforų įrengimo taisykles, o KET.Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
Teisės čia ne prie ko. Žalia rodyklė juodame fone reiškia pilnai apsaugotą posūkį, t. y. raudoną pėstiesiems ir kitiems, su kuriais kertasi trajektorija. Atvirkštinis variantas, juoda rodyklė žaliame fone, tiesiog nurodo kryptis, kuriomis galima važiuoti degant žaliam, tačiau šiuo atveju žalia gali degti ir pėstiesiems. Pastarasis variantas yra tik dėl to, kad turim seno standarto sekcijų į kairę.
Citata iš šviesoforų įrengimo taisyklių:
Komentuoti:
Komentuoti: