Parašė PoDV
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Šviesoforų įrengimo tvarka Lietuvoje
Collapse
X
-
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimąŠviesoforai turi būti su adaptyviu valdymu, mirksinti žalia gaišina laiką. Nėra situacijų, kai sankryža tuščia, kurioziškos situacijos, kai eiti per raudoną faktiškai saugu. Mirksinti žalia bent jau virš 2 sec gaišina laiką, trukdo adaptyviam valdymui.
Komentuoti:
-
Šviesoforai turi būti su adaptyviu valdymu, mirksinti žalia gaišina laiką. Nėra situacijų, kai sankryža tuščia, kurioziškos situacijos, kai eiti per raudoną faktiškai saugu. Mirksinti žalia bent jau virš 2 sec gaišina laiką, trukdo adaptyviam valdymui.
https://www.youtube.com/watch?v=ELC-k4ZD8is
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Ministerija siūlo atsisakyti žaliojo mirksinčio šviesoforo signalo
Registruotame Kelių šviesoforų įrengimo taisyklių pakeitimo projekte, kuriuos ministras tvirtintų įsakymu, siūloma, jog „bendruoju atveju transporto priemonių šviesoforų žalias mirksintis signalas nenaudotinas“. Vis dėlto liktų ankstesnė nuostata, kad esant išimtims toks mirksintis signalas dar galėtų veikti, o jo mažiausia mirksėjimo trukmė automobiliams galėtų būti 5 sekundės.
Komentuoti:
-
Visai įdomios iliustracijos (pavyzdžiai) siūlomam maršrutinio transporto šviesoforų pritaikyme. Paimta iš siūlomo Šviesoforų įrengimo taisyklių pakeitimo projekto.
1071. Maršrutiniam transportui skirti šviesoforai gali būti naudojami siekiant suteikti prioritetą maršrutinio transporto eismui. Bendruoju atveju maršrutiniam transportui skirti šviesoforai gali būti įrengiami kelio (gatvės) ruože, pažymėtame nurodomuoju kelio ženklu „Eismo juosta maršrutiniam transportui“ arba „Kelias su eismo juosta maršrutiniam transportui“ ir horizontaliuoju ženklinimu – raide „A“.
1072. Maršrutiniam transportui skirti trijų sekcijų šviesoforai naudojami, kai maršrutinio transporto eismą reikia reguliuoti atskirai nuo kitų transporto priemonių eismo. Šiuo atveju maršrutiniam transportui skirtoje eismo juostoje turi būti negalimas kitų transporto priemonių eismas. Toks reguliavimo būdas naudojamas:
1072.1. kai maršrutiniam transportui norima suteikti prioritetą kitų transporto priemonių atžvilgiu (12 pav.);
12 pav. Maršrutiniam transportui skirtų trijų sekcijų šviesoforų naudojimo pavyzdys, kai maršrutiniam transportui norima suteikti prioritetą kitų transporto priemonių atžvilgiu
1072.2. kai kartu leisti maršrutinį ir kitą transportą nėra saugu dėl pavojingai susikertančių trajektorijų arba bendras reguliavimas su kitomis transporto priemonėmis nėra galimas dėl vietos trūkumo (13 pav.);
13 pav. Maršrutiniam transportui skirtų trijų sekcijų šviesoforų naudojimo pavyzdys, kai bendras reguliavimas su kitomis transporto priemonėmis nėra galimas dėl vietos trūkumo
1072.3. kitais, individualiai sprendžiamais atvejais, kai to reikia eismo saugumui užtikrinti ar maršrutinio transporto eismo kokybės lygiui pagerinti.
1073. Maršrutiniam transportui skirti vienos sekcijos šviesoforai naudojami, kai maršrutiniam transportui norima suteikti prioritetą kitų transporto priemonių atžvilgiu ir nereikalingi maršrutiniam transportui skirti draudžiami šviesoforo signalai. Toks reguliavimo būdas naudojamas:
1073.1. kai maršrutinio transporto eismą norima paleisti anksčiau nei kitų transporto priemonių eismą, o vėliau maršrutinio transporto eismas reguliuojamas įprastais transporto šviesoforais (14 pav.);
1073.2. kai iš pradžių maršrutinio transporto eismas reguliuojamas transporto šviesoforais, o vėliau maršrutinio transporto eismą norima leisti ilgiau nei kitų transporto priemonių eismą (baigus degti žaliam transporto šviesoforo signalui) (14 pav.);
14 pav. Maršrutiniam transportui skirtų vienos sekcijos šviesoforų naudojimo pavyzdys, kai maršrutinio transporto eismą norima paleisti anksčiau nei kitų transporto priemonių eismą arba (ir) kai maršrutinio transporto eismą norima leisti ilgiau nei kitų transporto priemonių eismą
1073.3. kai maršrutinio transporto eismą norima paleisti kartu su iš šoninio kelio sukančių transporto priemonių eismu (15 pav.);
15 pav. Maršrutiniam transportui skirtų vienos sekcijos šviesoforų naudojimo pavyzdys, kai maršrutinio transporto eismą norima paleisti kartu su iš šoninio kelio sukančių transporto priemonių eismu
1073.4. kitais individualiai sprendžiamais atvejais, kai to reikia eismo saugumui užtikrinti ar maršrutinio transporto eismo kokybės lygiui pagerinti.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
apie tai, jog prie vienokios spalvos rodyklės reikia praleisti pėsčiuosius, o prie inversinio varianto jau nereikia.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
apie tai, jog prie vienokios spalvos rodyklės reikia praleisti pėsčiuosius, o prie inversinio varianto jau nereikia.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
Buvo kalbėta apie skirtumus tarp dviejų sankryžų. Tema taip pat apie šviesoforų įrengimo tvarką. Dar kart paklausiu, prie ko čia KET?
Komentuoti:
-
Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
Skaityti reikia ne kažkokias šviesoforų įrengimo taisykles, o KET.
Komentuoti:
-
Į kelių direkciją dėl Raseinių sankryžos kreipiausi dėl šviesoforų neatitikimo Kelių šviesoforų įrengimo taisyklėms. Tai, kad KET nėra aprašyta, kad žalios rodyklės reiškia apsaugotą posūkį, ne esmė. Esmė, kad sankryža atitiktų šviesoforų įrengimo taisykles. Be to, daugelis eismo dalyvių įpratę ir žino, kad sukant pagal žalią rodyklę turi pirmumą.
Komentuoti:
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
Teisės čia ne prie ko. Žalia rodyklė juodame fone reiškia pilnai apsaugotą posūkį, t. y. raudoną pėstiesiems ir kitiems, su kuriais kertasi trajektorija. Atvirkštinis variantas, juoda rodyklė žaliame fone, tiesiog nurodo kryptis, kuriomis galima važiuoti degant žaliam, tačiau šiuo atveju žalia gali degti ir pėstiesiems. Pastarasis variantas yra tik dėl to, kad turim seno standarto sekcijų į kairę.
Citata iš šviesoforų įrengimo taisyklių:
Komentuoti:
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąŠitas taisykles rašė neišsilavinę bukagalviai dundukai.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimąTeisės čia ne prie ko.
Parašė Ignalina Rodyti pranešimąCitata iš šviesoforų įrengimo taisyklių:
Komentuoti:
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąReikšmė yra vienoda. O jeigu tu manai kitaip - tu nupirkai teises už bulvių maišą.
Citata iš šviesoforų įrengimo taisyklių:
1. Jeigu šviesoforas reguliuoja konkrečią transporto priemonių eismo kryptį (-is), ta eismo kryptis (-ys) turi būti nurodyta (-os) rodyklėmis visose šviesoforo sekcijose. Rodyklės, nukreiptos į kairę ir (arba) į dešinę, gali būti įrengtos tik tuomet, jeigu posūkis (-iai) yra apsaugotas (-i). Tai turi būti taikoma visiems rodyklių deriniams (1, 2, 8, 9 pav.).
2. Tamsiame fone šviečiančios rodyklės signalas pastebimas geriau, tačiau tokio signalo šviesos intensyvumas mažesnis nei šviečiančio signalo su juoda rodykle. Todėl geltoname ir raudoname signaluose turi būti juodos rodyklės (1, 8 pav.). Žaliame signale turi būti šviečiančios rodyklės tamsiame fone (2, 9 pav.).
Paskutinis taisė Ignalina; 2021.12.20, 18:56.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimąJuoda rodyklė žaliame fone ir žalia rodyklė juodame fone turi dvi skirtingas reikšmės.
Komentuoti:
-
Parašė Auerswald Rodyti pranešimą
Prašau paaiškinkit kuo skiriasi Laisvės pr. Buivydiškių atvejis nuo anksčiau jūsų įkelto "neteisingo" Raseiniai, Vilniaus - Maironio g. šviesoforai laiko bėgyje (5) Traffic lights over time
Komentuoti:
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimą
Juodos informacinės rodyklės senos tvarkos šviesoforų žaliame signale (dėl kitos krypties papildomų sekcijų) šiuo atveju nėra laikomos apsaugoto posūkio rodyklėmis.
Komentuoti:
-
Ukmergės pagrindinės sankryžos metamorfozės laike. Galiausiai dešiniajam posūkiui dėl sklandesnio eismo palikta papildoma sekcija į dešinę.
Gal ir Vilniuje kažkada supras, kad vienu laikotarpiu masiškai įrenginėti apsaugoti dešinieji posūkiai yra nereikalingi ir net priešingai - kartais žalingi, nes pailgina tiek sukančiųjų į dešinę, tiek pėsčiųjų raudono signalo trukmę ir trumpina žalio signalo trukmę, kas kartais pėsčiuosius skatina pažeidinėti taisykles ir eiti per raudoną.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Riedis Rodyti pranešimą
Tačiau kas liečia dešinį posūkio sekciją, kur kartais , tai aiškumo dėlei, įrengiant visur juodo žalio signalo rodykles čia manau pridėtų aiškumo, dar įrengiant geltoną mirksintį signalą, įspėjantį apie žalią signalą pėstiesiems. Išimtis būtų, kai žalia sekcija dega tik tada kai pagrindinis šviesoforas raudonas. Tada pagrindinis žalias degtų kartu su sekcija.
Kai tokių sovietinių šviesoforų tokiam Vilniuje liks mažiau kaip 5-10%, ir ypač jei neliks šviesoforų su dešine sekcija, kuri draudžia sukt į dešinę, tai tų perteklinių rodyklių jau nebereikės. Tada jau galios bendros KETPaskutinis taisė PoDV; 2021.12.19, 14:18.
Komentuoti:
-
Parašė Auerswald Rodyti pranešimąVažiuojant Laisvės pr. ir sukant į dešinę Buivydiškių gatve Vilniuje ta pati klaida.
- 1 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: