Ankstesnis planas dėl sankryžos S. Batoro g. - Rudens g. buvo pakeistas, dabar ten tebus pėsčiųjų šviesoforas. Juostų skaičius visur lieka toks pats, niekas nesikeičia.
Toje sankryžoje labiausiai reikėtų atimti vieną juostą sukimui kairėn į Arkopolį iš Ozo g. ir atiduoti ją važiavimui tiesiai. Tada bus galima antrąją juostą padaryti VT juosta. Kai yra Arkopolio viadukas, nesuprantu, kam net dvi juostos posūkiui į kairę.
Pagal 3D Vilniuje esantį priešprojektinį pasiūlymą, panašu kad taip ir bus. Arba netikslingai persidengia A juostos ir Sankryžos schemos.
Tik viešintame pasiūlymų dokumente gan dviprasmiškos kelios schemos, vienoje išlieka 2 kairėn, kitoje ne. Reikia palaukti pirkimų, kad įsitikint kaip pakoreaguotas.
Tokių sankryžų su pertekliniais ciklais ir rodyklėmis daug yra ir Vilniuje. Ypač žavi šviesoforo fazės, kai galima važiuoti tiesiai, bet draudžiama sukti į dešinę, nors pėsčiųjų nėra:
- Kauno-Žemaitės-Naugarduko (tą nevykusią rekonstrukciją sau po langais finansavo Maxima).
Prieš porą savaičių leido važiuoti tiesiai ir į dešinę, kai nebuvo pėsčiųjų (tikriausiai, pakoregavo valdymo programą).
Toje sankryžoje labiausiai reikėtų atimti vieną juostą sukimui kairėn į Arkopolį iš Ozo g. ir atiduoti ją važiavimui tiesiai. Tada bus galima antrąją juostą padaryti VT juosta. Kai yra Arkopolio viadukas, nesuprantu, kam net dvi juostos posūkiui į kairę.
Geras pastebėjimas. Dviejų juostų į kairę ten nereikia.
Dvi juostos likę nuo tų laikų, kai nebuvo Akropolio viaduko ir susidarydavo nemažos spūstys norint pasukti į kairę nepaisant dviejų juostų. Realiai dabar apskritai nebereikalingas tos posūkis į kairę, vietoje jo geriau pėstiesiems papildomas ciklas atsirastų, A juosta bei atskira juosta posūkiui į dešinę į Gelvonų g.
Toje sankryžoje labiausiai reikėtų atimti vieną juostą sukimui kairėn į Arkopolį iš Ozo g. ir atiduoti ją važiavimui tiesiai. Tada bus galima antrąją juostą padaryti VT juosta. Kai yra Arkopolio viadukas, nesuprantu, kam net dvi juostos posūkiui į kairę.
Geras pastebėjimas. Dviejų juostų į kairę ten nereikia.
Toje sankryžoje labiausiai reikėtų atimti vieną juostą sukimui kairėn į Arkopolį iš Ozo g. ir atiduoti ją važiavimui tiesiai. Tada bus galima antrąją juostą padaryti VT juosta. Kai yra Arkopolio viadukas, nesuprantu, kam net dvi juostos posūkiui į kairę.
Kaip priešingas variantas, absoliučiai automobiliams prioritetinė sankryža ties PC "Akropolis", Vilniuje (Ozo - Stanevičiaus g.). Pėstėsiems neleidžiama eiti kartu su paraleliu automobilių srautu, todėl jeigu eini/važiuoji pagal laikrodžio rodyklę - turėsi laukti visą pilną ciklą saugumo salelėje, kurios plotis nesiekia 2m (dviračio ratai išlindę už salelės ribų). Nesuprantu tokio sprendimo, jei gretimoje Ozo - Kareivių - Kalvarijų kuo puikiausiai leidžia kartu su paraleliniu srautu. Tai man asmeniškai adekvačiau būtų arba "konfliktinis" reguliavimas arba pilnai apsaugoti posūkiai su ilgesniu laukimu, bet visos sankryžos kirtimu negu tokie išmislai.
Tokių sankryžų su pertekliniais ciklais ir rodyklėmis daug yra ir Vilniuje. Ypač žavi šviesoforo fazės, kai galima važiuoti tiesiai, bet draudžiama sukti į dešinę, nors pėsčiųjų nėra:
- Kauno-Žemaitės-Naugarduko (tą nevykusią rekonstrukciją sau po langais finansavo Maxima). Molėtų pl. Santaros g. Tas šviesoforas gali būti apvaziuojamas sukant anksčiau link Santariškių garažo ir pro Mažumos aikštelę (jei aikštelės šlagbaumai neriboja laiko).
O taip, Vilniuje tokių yra. Dar prie Kareivių g. Rimi yra, esu čia įkėlęs video su absurdišku valdymu. Kaune, ten kur yra atskiri šviesoforai į dešinę, yra veikiantys pėsčiųjų mygtukai. Jei nespausi mygtuko, žalias pėstiesiems neužsidegs.
Žinau šią sankryžą, tenka važiuoti tik kaip vairuotojui, ir beveik visada viena kryptimi - nuo Kauno link Lazdijų ir atgal. Kai pakeitė šviesoforus susidarė visai priešinga nuomonė negu jūsų: "blemba, visus žalius pėstiesiems uždegė taip, kad nesikirstų srautai, todėl vairuotojams dažnai tenka laukti tuščiai." Kaip matau iš jūsų žinutės, šia tvarka nėra patenkinti nei pėstieji, nei vairuotojai. Tikrai pritariu, kad ši sankryža kažkoks nesusipratimas. Šią problemą dabar išsprendžiau savaip: Ties Miklusėnais suku dešinėn link Užubalių (naujai išasfaltuota) ir vėliau kairėn į Ūdrijos g. Taip stengiuosi aplenkti šį nesusipratimą.
šioje sankryžoje visomis kryptimis yra po atskirą rodyklę, čia tik bendrai, nenorėjau smulkintis, nes čia buvo teigiančių, kad sukantiems į dešinę niekaip neįtakoja pėsčiųjų mygtukas.
Aš tą puikiai žinau nes esu turėjas ne vieną keleivį ir neįmanoma nediskutuoti apie šią sankryžą kai tu važiuoji ne piko metu ir stovi ten kelias minutes vienas sankryžoje ir lauki kol praeis visi ciklai. Tai vieni klausia kaip čia yra, kad kartais posūkis į dešinę užsidega kartu su srautu tiesiai, o kartais pirmiau tiesiai, o tik paskui į dešinę, tai aš jiems atsakau, kad čia įtakoja pėstieji, jeigu jie paspaudė mygtuką ir užsidegė jiems signalas, tada automobiliams neleidžia sukti į dešinę.
Man dažniausiai tenka šią sankryžą įveikinėti iš Kauno pusės tiesiai link centro, tai jei matau, kad jau tiesiai dega raudona, o į dešinę dar žalia rodyklė, tai suku į dešinę už 50m apsisuku Kalniškės gatvėje ir jau į Naujają g. dega žalia rodyklė. Nereikia stovėti ir laikyti oro.
Tokių sankryžų su pertekliniais ciklais ir rodyklėmis daug yra ir Vilniuje. Ypač žavi šviesoforo fazės, kai galima važiuoti tiesiai, bet draudžiama sukti į dešinę, nors pėsčiųjų nėra:
- Kauno-Žemaitės-Naugarduko (tą nevykusią rekonstrukciją sau po langais finansavo Maxima).
- Molėtų pl. Santaros g. Tas šviesoforas gali būti apvaziuojamas sukant anksčiau link Santariškių garažo ir pro Mažumos aikštelę (jei aikštelės šlagbaumai neriboja laiko).
Vis tiek jos sudaro gal vieną kitą procentą nuo visų ir atsirado tik per paskutinius kelis metus.
aš labiau palaikau dsanto kad bent jau Kaune tokių šviesoforų dauguma. Dar vieną galėčiau pridėti tai Gimnazijos ir Šv. Gertrūdos g. sankryža. Bet pamirštam šitą ginčą ir nenutolstam nuo Alytaus temos.
aš mažiausiai tris galiu įvardinti: tai ši Alytuje prie autobusų stoties (gulbynės sankryža), Kaune Neries kr. ir Varnių g., Savanorių pr. Birželio 23-sios (Anūkėlio sankryža) tad drąsiai manau, kad tokių sankryžų yra daugiau nei pas tave pirštų.
Vis tiek jos sudaro gal vieną kitą procentą nuo visų ir atsirado tik per paskutinius kelis metus.
Tiesiog paskaičiavau sekundes iš akies, tai galimai yra kokių 2-3 sekundžių paklaida, kitą kartą įjungsiu laikmatį. Bet kad ir 15 ar 20 sekundžių būtų, to vistiek neužtenka, kad senjoras sureaguotų į įsijungusią žalią ir ramiai be streso pereitų 30 metrų atkarpą.
Lietuvoje laikomasi pozicijos, kad neveikiant šviesoforams arba jiems mirksint geltonai, pėsčiųjų perėja būtų nereguliuojama, t.y. vairuotojai turi praleisti pėsčiuosius. Jei ženklų nebūtų, pėstieji neturėtų pirmumo.
o tai horizontalus žymėjimas nustoja galioti? Manau kad pirmumas nė prie ko, tiesiog kol yra reikalavimas įrengti ženklus tol ir įrengia
Komentuoti: