Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Šviesoforų įrengimo tvarka Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • PoDV
    replied
    Parašė dsanto Rodyti pranešimą

    Tikrai taip. Rekonstruojamoje Kęstučio gatvėje bus ne tik tokie dviračių šviesoforai, bet ir unikalūs Lietuvoje (populiarūs Vokietijoje) dviračių eismo reguliavimo sprendiniai
    Reiks išbandyti, kai įrengs

    Įdomu gal ir K. Donelaičio g. sugalvos panašiai pertvarkyt? Lyg skaičiau, kad planavo.

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą
    dsanto

    Ar ką nors girdėti dėl tokių dviračių šviesoforų Kaune?
    Tikrai taip. Rekonstruojamoje Kęstučio gatvėje bus ne tik tokie dviračių šviesoforai, bet ir unikalūs Lietuvoje (populiarūs Vokietijoje) dviračių eismo reguliavimo sprendiniai

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė Riedis Rodyti pranešimą

    Šįkart specialiai progomis stebėjau kaip valdomos sankryžos, tai pamačiau fenomenalių pavyzdžių: tarkim išilgai eisiantiems pėstiesiems žalias uždegamas keliom sekundėm vėliau nei pagrindinis žalias automobiliams be sekcijų. Kad pėstieji sudvejotų žengti į judrią sankryžą

    Taip pat pilna vakariniu bei nakties metu geltonai mirksinčių šviesoforų.
    Baltarusija man tokia neigiama egzotika su įdomiais šviesoforais. Ačiū už info Jei yra daugiau foto ar net video, pasidalinkit palyginimui su mūsų sistema.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    dsanto

    Ar ką nors girdėti dėl tokių dviračių šviesoforų Kaune?

    Komentuoti:


  • Riedis
    replied
    Parašė dsanto Rodyti pranešimą
    O tai reiškia, kad pėsčiajam nesuteikiama galimybė laisvai įžengti į pėsčiųjų perėją. Automobiliai suka be sustojimo.
    Šįkart specialiai progomis stebėjau kaip valdomos sankryžos, tai pamačiau fenomenalių pavyzdžių: tarkim išilgai eisiantiems pėstiesiems žalias uždegamas keliom sekundėm vėliau nei pagrindinis žalias automobiliams be sekcijų. Kad pėstieji sudvejotų žengti į judrią sankryžą

    Taip pat pilna vakariniu bei nakties metu geltonai mirksinčių šviesoforų.

    Parašė dsanto Rodyti pranešimą

    Click image for larger version

Name:	20200215_143851.jpg
Views:	105
Size:	127,5 kB
ID:	1783446
    Šaunus kadras! Net su vėliava link šventės tematikos.

    O Linkmenų g. šviesoforas bene tik 4-tas Vilniuje su nauju reguliavimu. Nedrįsta daugiau jų įrengti kartu su pėsčiaisiais.

    Nors nevažiuojančių ties žaliu be rodyklių vis dar pilna, bet jau pagaliau pasitaikė atvejis, kai iš Spaudos g. teko pasinaudoti nauju reguliavimu. Įvyko gan idealus scenarijus. Pradėjo judėti be raginimų, saugiai praleido pėsčiuosius ir virš 8 automobilių papildomai išvažiavo.

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Konstitucijos pr. - Linkmenų g. sankryžoje šią savaitę įjungti nauji šviesoforai. Iš Linkmenų g. posūkiui į dešinę įrengta papildoma sekcija.

    Click image for larger version

Name:	20200215_162306.jpg
Views:	111
Size:	193,3 kB
ID:	1783451

    Click image for larger version

Name:	20200215_162653.jpg
Views:	93
Size:	169,7 kB
ID:	1783452

    Skydai viršuje pagal naujas šviesoforų taisykles, papildoma sekcija turi atskirą skydą.

    Click image for larger version

Name:	20200215_163012.jpg
Views:	112
Size:	97,4 kB
ID:	1783453

    Bet papildomų sekcijų tvirtinimas niekaip nesikeičia nuo tarybinių laikų. Nors kiekviena sekcija yra modulinė, t.y. gali būti tvirtinama su atskirais laikikliais, niekaip neapsieinama be skardos juostų ir varžtų, sukamų į šviesoforų korpusus...

    Click image for larger version

Name:	20200215_162549.jpg
Views:	101
Size:	111,4 kB
ID:	1783454

    Click image for larger version

Name:	20200215_163028.jpg
Views:	89
Size:	107,8 kB
ID:	1783455

    Čia vilniečiams reikėtų pasimokyti iš kauniečių, kad šviesoforų korpusų gadinti nereikia:

    Click image for larger version

Name:	20200118_113454.jpg
Views:	104
Size:	117,2 kB
ID:	1783456


    Click image for larger version

Name:	20200127_133031.jpg
Views:	95
Size:	104,5 kB
ID:	1783457

    Na ir lietuviški vairavimo ypatumai. Per raudoną važiuoju, per žalią stoviu:



    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Naugarduko - Švitrigailos g. sankryžoje įrengti dviračių šviesoforai iš abiejų Naugarduko g. pusių. Dviračių Stop linija perstumta į priekį, o žalias signalas dviratininkams užsidega 1 s anksčiau.

    Click image for larger version

Name:	20200215_143904.jpg
Views:	111
Size:	201,5 kB
ID:	1783445

    Click image for larger version

Name:	20200215_143851.jpg
Views:	105
Size:	127,5 kB
ID:	1783446





    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė Diim4iik Rodyti pranešimą

    Kad atvirkščiai viskas paprasta ir suprantama, dega rodykle - važiuoji, nedega stovi. O ne tai kad privažiaves dar turi nagrineti kokios ten kombinacijos dega, ar ten pagrindinis blinas paprastas ar stebuklingas. Už tai kad Baltarusijoj su šia tema gaunasi intuityvu dedu jiems pliusa.
    Intuityvu, kai pripratęs prie tarybinių KET ir reikia persiorientuoti į pasaulyje įprastus šviesoforo signalus. Sunku, kai esi pripratęs, kad nedeganti rodyklė kažką draudžia.

    Beje, pagal foto matosi, kad papildoma sekcija greičiausiai degė su raudonu ir lieka toliau degti su žaliu. Žodžiu, nepertraukiamai. Pirmoje foto dega raudonas signalas pėstiesiems, nors posūkis į dešinę leidžiamas. Antroje jau žalias ir pėstiesiems. O tai reiškia, kad pėsčiajam nesuteikiama galimybė laisvai įžengti į pėsčiųjų perėją. Automobiliai suka be sustojimo.

    Komentuoti:


  • Diim4iik
    replied
    Parašė dsanto Rodyti pranešimą
    signalų valdymą padarė dar sudėtingesnį
    Kad atvirkščiai viskas paprasta ir suprantama, dega rodykle - važiuoji, nedega stovi. O ne tai kad privažiaves dar turi nagrineti kokios ten kombinacijos dega, ar ten pagrindinis blinas paprastas ar stebuklingas. Už tai kad Baltarusijoj su šia tema gaunasi intuityvu dedu jiems pliusa.

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė Riedis Rodyti pranešimą
    Baltarusija, Minskas. Šviesoforų įrengimo tvarka.

    Kitaip nei pas mus, ten kartu su papildoma sekcija gali būti leidžiamas pėsčiųjų eismas išilgai. Tuo pačiu vietomis tai pabrėžiama gan unikalia sekcija su žmogeliuku (mirksinti).

    Click image for larger version

Name:	115202016720.jpg
Views:	351
Size:	328,1 kB
ID:	1783392

    Click image for larger version

Name:	11520201679.jpg
Views:	356
Size:	317,5 kB
ID:	1783393
    Baltarusija suprato, kad tarybinis KET punktas, draudžiantis važiuoti papildomos sekcijos kryptimi, kol ji neįjungta, yra ydingas, nes neleidžia kartu naudoti ir apsaugoto, ir neapsaugoto posūkio. Tačiau vietoje to, kad šio punkto atsisakytų, signalų valdymą padarė dar sudėtingesnį. Tokie šviesoforai, beje, pradėti naudoti ir Rusijoje.

    Komentuoti:


  • Riedis
    replied
    Baltarusija, Minskas. Šviesoforų įrengimo tvarka.

    Kitaip nei pas mus, ten kartu su papildoma sekcija gali būti leidžiamas pėsčiųjų eismas išilgai. Tuo pačiu vietomis tai pabrėžiama gan unikalia sekcija su žmogeliuku (mirksinti).

    Click image for larger version

Name:	115202016720.jpg
Views:	351
Size:	328,1 kB
ID:	1783392

    Click image for larger version

Name:	11520201679.jpg
Views:	356
Size:	317,5 kB
ID:	1783393

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Parašė dsanto Rodyti pranešimą
    Kur tai parašyta?
    KET
    46. Užsidegus geltonam šviesoforo signalui arba reguliuotojui pakėlus ranką aukštyn, pėstieji, atsižvelgdami į tai, kurioje važiuojamojoje dalyje jie yra, privalo baigti pereiti ją arba sustoti saugumo salelėje.

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą

    Įspėja pėsčiuosius, kad tuos užsidegs raudona ir jeigu pėstysis nespės sustoti, gali pabaigti ėjimo per perėją manevrą
    Kur tai parašyta?

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė dsanto Rodyti pranešimą

    Pavyzdžiui, mieste pilna trijų sekcijų šviesoforų pėstiesiems. Ką reiškia geltonas signalas su pėsčiojo simboliu KET?
    Įspėja pėsčiuosius, kad tuos užsidegs raudona ir jeigu pėstysis nespės sustoti, gali pabaigti ėjimo per perėją manevrą

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
    Kelių šviesoforų įrengimo taisyklėse

    Nors, stebint ką Vilnius išdarinėja su šviesoforais, nenustebčiau jeigu ir šitą punktą praignoruotų.
    Pavyzdžiui, mieste pilna trijų sekcijų šviesoforų pėstiesiems. Ką reiškia geltonas signalas su pėsčiojo simboliu KET?

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Parašė Agas Rodyti pranešimą

    Ir ką gi tokio Vilnius išdarinėja su šviesoforais, kas prieštarautų KET?
    KET neprieštarauja. Prieštarauja šviesoforų įrengimo taisyklėms.

    Komentuoti:


  • Agas
    replied
    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
    Kelių šviesoforų įrengimo taisyklėse

    Nors, stebint ką Vilnius išdarinėja su šviesoforais, nenustebčiau jeigu ir šitą punktą praignoruotų.
    Ir ką gi tokio Vilnius išdarinėja su šviesoforais, kas prieštarautų KET?

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
    Vis negaliu atsistebėt tuo šviesoforiniu absurdu. Matai degantį tuščią blyną, bet turi permesti akimis visą matomą lauką, nes gal kažkur kokia nors rodyklė šviečia atskirai pakabinta. Gal Vilniuje ir kitaip, bet Kaune tai pilna tokių vietų, kur šviesoforai išbarstyti, toje pačioje sankryžoje į dvi puses nupieštos rodykles, į trečia pusę tuščias blynas kažkodėl be jokios rodyklės.
    Aš tikriausiai esu dar sovietžmogis, kuris galvoja, kad šviesoforas su sekcijomis turi būti ant baltos lentos. Ir eismo informacija turi būti konkreti ir aiški, be dviprasmybių.
    Rašykit konkrečiai.

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Parašė AudriusV Rodyti pranešimą
    Tai kažkur teisiškai reglamentuota ?
    Kelių šviesoforų įrengimo taisyklėse
    17. Skirtingos eismo kryptys privalo būti leidžiamos vienos šviesoforų fazės metu, jeigu jos nėra atskirtos, pavyzdžiui, transporto priemonės tiesiai ir į dešinę juda ta pačia eismo juosta. Skirtingos eismo kryptys gali būti leidžiamos skirtingų šviesoforų fazių metu tik tuomet, kai jos yra išskaidytos į atskiras eismo juostas, pavyzdžiui, važiuojančios tiesiai ir sukančios transporto priemonės juda atskiromis, joms skirtomis eismo juostomis.
    Nors, stebint ką Vilnius išdarinėja su šviesoforais, nenustebčiau jeigu ir šitą punktą praignoruotų.

    Komentuoti:


  • AudriusV
    replied
    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
    Taip. Sekciją galima įrengti tik esant atskirai dešiniojo posūkio eismo juostai.
    Tai kažkur teisiškai reglamentuota ?

    Komentuoti:

Working...
X