Parašė Romas
Rodyti pranešimą
Žalias signalas leidžia eisma. Tai dalykas, kurį tikriausiai visi supranta. Anksčiau buvo nelogiška taisyklė, kad nešviečianti sekcija kažką draudžia (čia buvo didžiausias nonsensas), bet jos tokios nebeliko. Ir tai nėra kažkokios naujos taisyklės atsiradimas, kad būtų galima apkaltinti jos rašytojus. Tiesiog nėra jokios taisyklės, kuri apibrėžtu tokią situaciją (kaip galima kaltinti, kad bloga taisyklė, kurios tiesiog nėra). Todėl problema naudotojuose, kad jie prisikūrę nebūtų "taisyklių" ar savo "sistemų" jomis vadovaujasi.
Visiška analogija yra su važiavimu per žiedines sankryžas. Dauguma yra prisigalvoję, kad žiedinėje sankryžoje, jeigu yra daugiau nei viena eismo juosta, tai iš pirmos juostos galima važiuoti į artimiausią išvažiavimą, o žiedu galima važiuoti tik iš antros. Nors tokios taisyklės nėra ir niekada nebuvo. Apskritai nėra jokios taisyklės skirtos išskirtinai žiedinėms sankryžos. Viską reguliuoja ženklai. Jeigu ženklų nėra, tai važiuojama kaip paprastoje sankryžoje. Bet vat daugybė žmonių įsikalę sau į galvas, kad jau kai sankryža žiedinė, tai reikia "važiuoti kažkaip kitaip" ir jau tada važiuoja taip, kaip įprasta kitose sankryžose, nors jose ta tvarka nustatyta kelio ženklais.
Man tai nesuprantama kaip neįmanoma įsisavinti tokio elementaraus dalyko, kaip "Šviečia žalias, todėl galiu važiuoti".
Tik šiam dalykui yra pora išimčių:
a) Jeigu šviečia kartu ir raudonas su rodykle norima važiuoti kryptimi - važiuoti ta kryptimi draudžiama (tą turbūt visi supranta);
b) Jeigu žaliame signale yra rodyklės, kuriose neparodyta tavo kryptis - važiuoti ta kryptimi "žalio" signalo nėra. Toks elementarus dalykas, jeigu yra rodyklės, tai žalias tik tiems, kurie važiuoja tų rodyklių kryptimis.
Vat ir viskas. Visiškai nesvarbu ar yra ten sekcija, ar jos nėra, ar stulpas rudas, ar pilkas, ar kabo vazonas su gėlėmis ant stulpo ar nekabo, tai visiškai neturi jokios įtakos.
Komentuoti: