Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Šviesoforų įrengimo tvarka Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • dsanto
    replied
    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
    Dėl posūkių nieko konkretaus nepasakysiu, bet papildomų sekcijų nėra.

    Iš įdomybių, tai maži dviračių šviesoforai akių lygyje, va tokie panašūs:

    Ar dar kur nors Lietuvoje yra kas nors panašaus?
    Panašu, kad tada jau atsižvelgė į atnaujintas šviesoforų taisykles. Tai skydai greičiausiai neatsitiktinai viršuje. Dviračių šviesoforai irgi numatyti naujose taisyklėse. Vilniuje tokie buvo panaudoti anksčiau kaip bandomasis projektas Gedimino pr.:

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Parašė dsanto Rodyti pranešimą
    Klaipėdoje skydai naudojami nuo senų laikų. Tai sunku pasakyti, ar jie sumontuoti dėl taisyklių pakeitimo.

    O kaip šioje sankryžose reguliuojami dešinieji posūkiai?
    Dėl posūkių nieko konkretaus nepasakysiu, bet papildomų sekcijų nėra.

    Iš įdomybių, tai maži dviračių šviesoforai akių lygyje, va tokie panašūs:
    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
    Lankiausi liepą Vokietijoje, Potsdame. Pirmą kartą mačiau tokius šviesoforiukus dviračiams



    Ir apskritai matosi, kad ten dviratininkams skiriama daug dėmesio.
    Ar Lietuvos šviesoforų įrengimo taisyklėse yra tokie numatyti?
    Ar dar kur nors Lietuvoje yra kas nors panašaus?
    Paskutinis taisė Briedis; 2019.12.29, 18:32.

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
    Šią ar praėjusią savaitę įjungti nauji šviesoforai Klaipėdoje, Tilžės gatvėje ties turgumi. Virš važiuojamosios dalies šviesoforai su skydais, apačioje be skydų.
    Klaipėdoje skydai naudojami nuo senų laikų. Tai sunku pasakyti, ar jie sumontuoti dėl taisyklių pakeitimo.

    O kaip šioje sankryžose reguliuojami dešinieji posūkiai?

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Parašė dsanto Rodyti pranešimą
    Privalomi skydai numatyti šviesoforų taisyklėse nuo lapkričio 1 d. Tik nuo šios dienos rengiamiems projektams galioja šis reikalavimas. Tad skydus išvysime geriausiu atveju po kelių mėnesių.
    Šią ar praėjusią savaitę įjungti nauji šviesoforai Klaipėdoje, Tilžės gatvėje ties turgumi. Virš važiuojamosios dalies šviesoforai su skydais, apačioje be skydų.

    Komentuoti:


  • AudriusV
    replied
    Vienas iš argumentų atsisakyti lentelių, tai panaikinti skirtumus su Vienoje ir Ženevoje priimtomis konvecinėmis taisyklėmis. Bet dabar, ar ne įveda vėl gi kažkokių išimčių su šviesoforais, kurios galios tik Lietuvoje? Ar kas žino ar prisimena, kaip yra kitur su tomis papildomomis sekcijomis? Jau senai praėjo laikai, kai žmonės keliauja tik po Lietuvą.
    Paskutinis taisė AudriusV; 2019.12.29, 10:38.

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
    Sviesoforų įrengimo taisyklėse yra punktas:

    Kiek teko matyti video is Kauno, taip pat foto is Konstitucijos pr. Vilniuje irenginejamos sankryžos, jie nėra dedami. Kodėl?
    Privalomi skydai numatyti šviesoforų taisyklėse nuo lapkričio 1 d. Tik nuo šios dienos rengiamiems projektams galioja šis reikalavimas. Tad skydus išvysime geriausiu atveju po kelių mėnesių.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Sviesoforų įrengimo taisyklėse yra punktas:
    Pagalbinius skydus privaloma įrengti šviesoforams, įrengiamiems virš važiuojamosios dalies.
    Kiek teko matyti video is Kauno, taip pat foto is Konstitucijos pr. Vilniuje irenginejamos sankryžos, jie nėra dedami. Kodėl?

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Na, mums tokia garbė pasitaikė, kad naudojami du labai skirtingi (gal net polar-opposite) šviesoforų standartai, tai nereikia labai nustebti, kad kažkas neišmanys kaip reikia sudėt.

    Na jei dega raudona tiesiai, o kairiam posūkiui nėra signalo į kairę, tai man atrodo galėsi policijai aiškinti, kad šviesoforas visada leidžia sukti į kairę Tiesa tikriausiai reiktų praleisti eismą, važiuojantį labai neįprasta šviesoforinei sankryžai trajektorija, kai gali važiuoti. Visai kas kita, kai yra apskritas blynas, kuris draudžia eismą visomis kryptimis ir jau policijai nelabai ką paaiškinsi

    Nebent ant dienų nupirktų raudonų ir geltonų lempų kairiajam posūkiui
    Paskutinis taisė PoDV; 2019.12.20, 21:51.

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
    Žinoma ne. Turbūt tiksliau turėjau parašyti "kaip nenurodė, taip sudėjo".
    Nu bet žinai, kas gali nuspėti, kas savivaldybei šaus į galvą

    O dėl pilno šviesoforo, tai rekonstruojant sankryžas jie yra įrengiami. Nurodyti pertvarkyti esamas sankryžas būtų per daug drastiška, nes tai kainuoja didelius pinigus. Lenteles nuimti tiek nekainuoja

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Parašė dsanto Rodyti pranešimą
    Nejaugi manai, kad ministerija galėjo nurodyti nesamonę - sudėti rodykles į geltoną ir raudoną signalus? Net minties tokios neturiu.
    Žinoma ne. Turbūt tiksliau turėjau parašyti "kaip nenurodė, taip sudėjo".

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
    Tai turbūt kaip nurodė, taip sudėjo. Stovėti už nugaros nebūtų reikėję, jeigu būtų nurodyta ne tik ką, bet ir kaip atlikti

    Ko gero tokia situacija susidarė todėl, kad rodykles sudėjo pagal dabar galiojančias taisykles, nors turėjo atsižvelgti į negaliojantį standartą.

    Čia vėlgi drįsčiau teigti, kad reikia tobulinti naująsias taisykles. Kaip griežtai buvo pasielgta su lentelėmis, taip reikia pasielgti ir su sovietiniu šviesoforų palikimu. Tokioje situacijoje vietoj sekcijos turi būti pilnavertis 3 spalvų šviesoforas, skirtas tik kairiajam posūkiui. O sekcija turėtų būti naudojama tik "iš dalies apsaugotam kairiajam posūkiui", kuris, deja, dar nėra įteisintas.
    Nejaugi manai, kad ministerija galėjo nurodyti nesamonę - sudėti rodykles į geltoną ir raudoną signalus? Net minties tokios neturiu. Va kad savivaldybėje tuščios galvos sėdi, tai matosi.

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Parašė dsanto Rodyti pranešimą
    Sekantis klausimas būtų, ar ministerija nepastovėjo už nugaros, kai rodykles dėjo

    Jei rimtai, tai LST 1405:1995 aiškiai parašyta, kad rodyklės turi būti tik žaliame signale.

    Dešinysis šviesoforas, aišku, galioja visiems.
    Tai turbūt kaip nurodė, taip sudėjo. Stovėti už nugaros nebūtų reikėję, jeigu būtų nurodyta ne tik ką, bet ir kaip atlikti

    Ko gero tokia situacija susidarė todėl, kad rodykles sudėjo pagal dabar galiojančias taisykles, nors turėjo atsižvelgti į negaliojantį standartą.

    Čia vėlgi drįsčiau teigti, kad reikia tobulinti naująsias taisykles. Kaip griežtai buvo pasielgta su lentelėmis, taip reikia pasielgti ir su sovietiniu šviesoforų palikimu. Tokioje situacijoje vietoj sekcijos turi būti pilnavertis 3 spalvų šviesoforas, skirtas tik kairiajam posūkiui. O sekcija turėtų būti naudojama tik "iš dalies apsaugotam kairiajam posūkiui", kuris, deja, dar nėra įteisintas.

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
    Dešinysis šviesoforas paliktas be rodyklių. Ar jis nieko nereiškia šiuo atveju?

    Negi ministerija savivaldybei nenurodė, kokias rodykles reikia įrengti? Juk žino, kokios galvos ten sėdi.
    Sekantis klausimas būtų, ar ministerija nepastovėjo už nugaros, kai rodykles dėjo

    Jei rimtai, tai LST 1405:1995 aiškiai parašyta, kad rodyklės turi būti tik žaliame signale.

    Dešinysis šviesoforas, aišku, galioja visiems.

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Dešinysis šviesoforas paliktas be rodyklių. Ar jis nieko nereiškia šiuo atveju?

    Negi ministerija savivaldybei nenurodė, kokias rodykles reikia įrengti? Juk žino, kokios galvos ten sėdi.

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą

    Kaip ir parašė, taip nėra raudono signalo į kairę. Raudonas tik tiesiai, o į kairę kas? Pagal naują KET redakciją, nedegant sekcijai, nedraudžiama važiuoti jos kryptimi, taigi pagal tokį šviesoforą kaip ir visada galima sukti į kairę, nes reguliuojamoje sankryžoje ši kryptis nereguliuojama. Atsakingi asmenys su teksto suvokimu (normatyvai, taisyklės) ir su elementaria logika nedraugauja.
    You say it.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
    O kodėl taip negerai?
    Kaip ir parašė, taip nėra raudono signalo į kairę. Raudonas tik tiesiai, o į kairę kas? Pagal naują KET redakciją, nedegant sekcijai, nedraudžiama važiuoti jos kryptimi, taigi pagal tokį šviesoforą kaip ir visada galima sukti į kairę, nes reguliuojamoje sankryžoje ši kryptis nereguliuojama. Atsakingi asmenys su teksto suvokimu (normatyvai, taisyklės) ir su elementaria logika nedraugauja.

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Parašė dsanto Rodyti pranešimą
    Dar durniau Nebeliko raudono signalo į kairę
    O kodėl taip negerai?

    Komentuoti:


  • dsanto
    replied
    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
    Rodyklės jau sudėtos. Dabar vaizdas toks:
    Dar durniau Nebeliko raudono signalo į kairę

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Parašė dsanto Rodyti pranešimą
    Klaipėda. Važiavimas per sankryžą su papildoma sekcija į kairę. Šviesoforas įrengtas ne pagal standartą, nes pagrindinis žalias be rodyklių.

    Rodyklės jau sudėtos. Dabar vaizdas toks:

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė evil Rodyti pranešimą

    Tikrai taip, tik Vilniuje visi kulturingi, Kaune ir Klaipėdoje vairavimo kultūros nerasta. Mokslininkų patvirtinta pažiūrėjus pora youtube video.
    Oi ne ne, iš poros video sprendžiant, užeina keista nuojauta, kad Klaipėdoj žemesnė nei Kaune, o Vilniaus situacijos nežinau. Girdėjau, kad Vilniuje mėgstama vairuot chaotiškai, bet kaip palygint tarp Kauno ir Klaipėdos nežinau
    Toks jausmas, kad Kaune ne taip agresyviai viskas atrodytų Bet čia tik nuojauta.

    Dar, spėčiau, pačių šviesoforų reguliavimas matyt skatina agresyvumą, Kaunas pagal šviesoforų tvarką, gal net sakyčiau lyderis (tikrai ne Vilnius ir turbūt ne Klaipėda), todėl ir eismas priverstas tvarkingiau važiuot
    Paskutinis taisė PoDV; 2019.12.20, 09:44.

    Komentuoti:

Working...
X