Parašė Briedis
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Šviesoforų įrengimo tvarka Lietuvoje
Collapse
X
-
- 1 patinka
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąKlaipėdoje skydai naudojami nuo senų laikų. Tai sunku pasakyti, ar jie sumontuoti dėl taisyklių pakeitimo.
O kaip šioje sankryžose reguliuojami dešinieji posūkiai?
Iš įdomybių, tai maži dviračių šviesoforai akių lygyje, va tokie panašūs:
Parašė Briedis Rodyti pranešimąLankiausi liepą Vokietijoje, Potsdame. Pirmą kartą mačiau tokius šviesoforiukus dviračiams
Ir apskritai matosi, kad ten dviratininkams skiriama daug dėmesio.
Ar Lietuvos šviesoforų įrengimo taisyklėse yra tokie numatyti?Paskutinis taisė Briedis; 2019.12.29, 18:32.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Briedis Rodyti pranešimąŠią ar praėjusią savaitę įjungti nauji šviesoforai Klaipėdoje, Tilžės gatvėje ties turgumi. Virš važiuojamosios dalies šviesoforai su skydais, apačioje be skydų.
O kaip šioje sankryžose reguliuojami dešinieji posūkiai?
Komentuoti:
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąPrivalomi skydai numatyti šviesoforų taisyklėse nuo lapkričio 1 d. Tik nuo šios dienos rengiamiems projektams galioja šis reikalavimas. Tad skydus išvysime geriausiu atveju po kelių mėnesių.
Komentuoti:
-
Vienas iš argumentų atsisakyti lentelių, tai panaikinti skirtumus su Vienoje ir Ženevoje priimtomis konvecinėmis taisyklėmis. Bet dabar, ar ne įveda vėl gi kažkokių išimčių su šviesoforais, kurios galios tik Lietuvoje? Ar kas žino ar prisimena, kaip yra kitur su tomis papildomomis sekcijomis? Jau senai praėjo laikai, kai žmonės keliauja tik po Lietuvą.Paskutinis taisė AudriusV; 2019.12.29, 10:38.
Komentuoti:
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimąSviesoforų įrengimo taisyklėse yra punktas:
Kiek teko matyti video is Kauno, taip pat foto is Konstitucijos pr. Vilniuje irenginejamos sankryžos, jie nėra dedami. Kodėl?
Komentuoti:
-
Sviesoforų įrengimo taisyklėse yra punktas:
Pagalbinius skydus privaloma įrengti šviesoforams, įrengiamiems virš važiuojamosios dalies.
Komentuoti:
-
Na, mums tokia garbė pasitaikė, kad naudojami du labai skirtingi (gal net polar-opposite) šviesoforų standartai, tai nereikia labai nustebti, kad kažkas neišmanys kaip reikia sudėt.
Na jei dega raudona tiesiai, o kairiam posūkiui nėra signalo į kairę, tai man atrodo galėsi policijai aiškinti, kad šviesoforas visada leidžia sukti į kairęTiesa tikriausiai reiktų praleisti eismą, važiuojantį labai neįprasta šviesoforinei sankryžai trajektorija, kai gali važiuoti. Visai kas kita, kai yra apskritas blynas, kuris draudžia eismą visomis kryptimis ir jau policijai nelabai ką paaiškinsi
Nebent ant dienų nupirktų raudonų ir geltonų lempų kairiajam posūkiuiPaskutinis taisė PoDV; 2019.12.20, 21:51.
Komentuoti:
-
Parašė Briedis Rodyti pranešimąŽinoma ne. Turbūt tiksliau turėjau parašyti "kaip nenurodė, taip sudėjo".
O dėl pilno šviesoforo, tai rekonstruojant sankryžas jie yra įrengiami. Nurodyti pertvarkyti esamas sankryžas būtų per daug drastiška, nes tai kainuoja didelius pinigus. Lenteles nuimti tiek nekainuoja
Komentuoti:
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąNejaugi manai, kad ministerija galėjo nurodyti nesamonę - sudėti rodykles į geltoną ir raudoną signalus? Net minties tokios neturiu.
Komentuoti:
-
Parašė Briedis Rodyti pranešimąTai turbūt kaip nurodė, taip sudėjo. Stovėti už nugaros nebūtų reikėję, jeigu būtų nurodyta ne tik ką, bet ir kaip atlikti
Ko gero tokia situacija susidarė todėl, kad rodykles sudėjo pagal dabar galiojančias taisykles, nors turėjo atsižvelgti į negaliojantį standartą.
Čia vėlgi drįsčiau teigti, kad reikia tobulinti naująsias taisykles. Kaip griežtai buvo pasielgta su lentelėmis, taip reikia pasielgti ir su sovietiniu šviesoforų palikimu. Tokioje situacijoje vietoj sekcijos turi būti pilnavertis 3 spalvų šviesoforas, skirtas tik kairiajam posūkiui. O sekcija turėtų būti naudojama tik "iš dalies apsaugotam kairiajam posūkiui", kuris, deja, dar nėra įteisintas.
Komentuoti:
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąSekantis klausimas būtų, ar ministerija nepastovėjo už nugaros, kai rodykles dėjo
Jei rimtai, tai LST 1405:1995 aiškiai parašyta, kad rodyklės turi būti tik žaliame signale.
Dešinysis šviesoforas, aišku, galioja visiems.
Ko gero tokia situacija susidarė todėl, kad rodykles sudėjo pagal dabar galiojančias taisykles, nors turėjo atsižvelgti į negaliojantį standartą.
Čia vėlgi drįsčiau teigti, kad reikia tobulinti naująsias taisykles. Kaip griežtai buvo pasielgta su lentelėmis, taip reikia pasielgti ir su sovietiniu šviesoforų palikimu. Tokioje situacijoje vietoj sekcijos turi būti pilnavertis 3 spalvų šviesoforas, skirtas tik kairiajam posūkiui. O sekcija turėtų būti naudojama tik "iš dalies apsaugotam kairiajam posūkiui", kuris, deja, dar nėra įteisintas.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Briedis Rodyti pranešimąDešinysis šviesoforas paliktas be rodyklių. Ar jis nieko nereiškia šiuo atveju?
Negi ministerija savivaldybei nenurodė, kokias rodykles reikia įrengti? Juk žino, kokios galvos ten sėdi.
Jei rimtai, tai LST 1405:1995 aiškiai parašyta, kad rodyklės turi būti tik žaliame signale.
Dešinysis šviesoforas, aišku, galioja visiems.
Komentuoti:
-
Dešinysis šviesoforas paliktas be rodyklių. Ar jis nieko nereiškia šiuo atveju?
Negi ministerija savivaldybei nenurodė, kokias rodykles reikia įrengti? Juk žino, kokios galvos ten sėdi.
Komentuoti:
-
Parašė sleader Rodyti pranešimą
Kaip ir parašė, taip nėra raudono signalo į kairę. Raudonas tik tiesiai, o į kairę kas? Pagal naują KET redakciją, nedegant sekcijai, nedraudžiama važiuoti jos kryptimi, taigi pagal tokį šviesoforą kaip ir visada galima sukti į kairę, nes reguliuojamoje sankryžoje ši kryptis nereguliuojama. Atsakingi asmenys su teksto suvokimu (normatyvai, taisyklės) ir su elementaria logika nedraugauja.
Komentuoti:
-
Parašė Briedis Rodyti pranešimąO kodėl taip negerai?
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąDar durniauNebeliko raudono signalo į kairę
Komentuoti:
-
Parašė Briedis Rodyti pranešimąRodyklės jau sudėtos. Dabar vaizdas toks:
Nebeliko raudono signalo į kairę
Komentuoti:
-
-
Parašė evil Rodyti pranešimą
Tikrai taip, tik Vilniuje visi kulturingi, Kaune ir Klaipėdoje vairavimo kultūros nerasta. Mokslininkų patvirtinta pažiūrėjus pora youtube video.
Toks jausmas, kad Kaune ne taip agresyviai viskas atrodytųBet čia tik nuojauta.
Dar, spėčiau, pačių šviesoforų reguliavimas matyt skatina agresyvumą, Kaunas pagal šviesoforų tvarką, gal net sakyčiau lyderis (tikrai ne Vilnius ir turbūt ne Klaipėda), todėl ir eismas priverstas tvarkingiau važiuotPaskutinis taisė PoDV; 2019.12.20, 09:44.
Komentuoti:
Komentuoti: