Parašė MikasRidikas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Diskusijos apie žiedines sankryžas
Collapse
X
-
Kadangi važiuoju ten kelis kart per dieną - logika ne per didžiausia. Maždaug 90 proc. mano matomų troleibusų/autobusų rikiuojasi žiede per ištisinę ir kokie 20 proc. matomų vairuotojų daro taip pat. Tai nežinau ar čia didesnis saugumas. Avarijų taip pat jau mačiau. Dėl pralaidumo atvažiuojant nuo Gariūnų/Vakarinio aplinkkelio - nelabai įsivaizduoju sprendimo - gal šviesoforas žiede padėtų kažkiek sureguliuoti srautus. Bet jį reikėtų derinti su Vingio parko šviesoforu, nes kitu atveju bus tiesiog užkištas žiedas.Parašė John Rodyti pranešimą
O ką ten reiktų daryti? Anksčiau žiede vyravo chaosas, kiekviena juosta buvo bloga juosta, nebuvo jokios eismo logikos. Dabar atsirado aiški važiavimo logika, pagerėjo saugumas, važiavimas žiedu tapo civilizuotas. Buvo labai blogai ir situacija pagerėjo kardinaliai. Ką ten dar būtų galima keisti?
Komentuoti:
-
Manau problema ta, kad juostos subraižytos ne pagal realius srautus, pvz. į GV nusukti galima tik viena juosta, kai į Savanorių pr. dviem, turėtų būti atvirkščiai. Kituose žieduose pralaidumas tai padidėjo, jau nekalbant apie saugumą. Beje, keisti žiede juostas taip pat galima, tik ne visur kaip seniau ,o tik tam tikrose vietose.Parašė Premier Rodyti pranešimą
mano manymu po žiedo perbraižymo drąstiškai sumažėjo pralaidumas, pailgėjo spūstys. dabar jau 7 ryto visi stovi nuo lazdynų...
Nors žiede dvi juostos su savo kryptimis, bet pastebėjau kad piko metu daugiau būna užpildyta tik viena,
arba žiede norint kitus aplenkti ar keisti išvažiavimą, sudėtinga, nes keisti juostų žiede iš esmės negalima, ištisinės linijos..
kaip manot kas galėtų padėti padidinti pralaidumą, gražinti žiede tris juostas, ar padaryti punktyrines linijas?
Komentuoti:
-
Gal reikėjo iš vis suvisam nutrint visas juostas. Kam čia sukt galvą ir vargintis.Parašė John Rodyti pranešimą
O ką ten reiktų daryti? Anksčiau žiede vyravo chaosas, kiekviena juosta buvo bloga juosta, nebuvo jokios eismo logikos. Dabar atsirado aiški važiavimo logika, pagerėjo saugumas, važiavimas žiedu tapo civilizuotas. Buvo labai blogai ir situacija pagerėjo kardinaliai. Ką ten dar būtų galima keisti?
Tiesa, girdėjau, kad nori įrengti šviesoforą srautui atvažiuojančiam nuo Laisvės pr./Oslo g., kad geriau paskirstytų srautus.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
O ką ten reiktų daryti? Anksčiau žiede vyravo chaosas, kiekviena juosta buvo bloga juosta, nebuvo jokios eismo logikos. Dabar atsirado aiški važiavimo logika, pagerėjo saugumas, važiavimas žiedu tapo civilizuotas. Buvo labai blogai ir situacija pagerėjo kardinaliai. Ką ten dar būtų galima keisti?Parašė Vilnius Rodyti pranešimąAr su savanorių žiedu ką nors planuoja daryti ar visiems tokia eismo tvarka ir patinka? Turbožiedas susitvarko?
- 3 patinka
Komentuoti:
-
mano manymu po žiedo perbraižymo drąstiškai sumažėjo pralaidumas, pailgėjo spūstys. dabar jau 7 ryto visi stovi nuo lazdynų...Parašė Vilnius Rodyti pranešimąAr su savanorių žiedu ką nors planuoja daryti ar visiems tokia eismo tvarka ir patinka? Turbožiedas susitvarko?
Nors žiede dvi juostos su savo kryptimis, bet pastebėjau kad piko metu daugiau būna užpildyta tik viena,
arba žiede norint kitus aplenkti ar keisti išvažiavimą, sudėtinga, nes keisti juostų žiede iš esmės negalima, ištisinės linijos..
kaip manot kas galėtų padėti padidinti pralaidumą, gražinti žiede tris juostas, ar padaryti punktyrines linijas?
Komentuoti:
-
Nelabai aišku, kam ten išvis dvi juostos tame žiede. Padarytų turbožiedą su viena juosta ir būtų kur kas saugiau ir gal net greičiau.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Žiedas buvo sužymėtas, tiesiog linijos nusitrynė. Kadangi posūkio spinduliai maži, o eismo greitis nedidelis, mažai kas varginasi laikytis taisyklių ir važiuoja per žiedą tiesiausiu keliu. O daliai vairuotojų eismo ratu tvarka apskritai kosmosas - kartą įvažiuojant į šį žiedą teko staigiai stabdyti, nes iš priekio, juosta vedančia link žiedo, atvažiavo vairuotoja, važiavusi žiedu prieš eismą. Važiavo greitai ir užtikrintai.Parašė Resutas Rodyti pranešimąSveiki, gal galite pakomentuoti, kaip reikia važiuoti žiedu prie IKEA ir Nordika? Vyksta kažkoks chaosas, žmonė bando iš žiedo išsukti iš antros juostos (kuri realiai neegzistuoja), kiti iš "pirmos". Įvažiavimas į žiedą iš dviejų juostų, išvažiavimai dauguma vienos juostos, pačiame žiede telpa 3 juostos turbūt, be jokio žymėjimo.
Dažnai įvyksta avarinės situacijos. Aišku greitis mažas, tad dažniausiai apsieinama be pasekmių. Gal vertėtų kiek aiškiau ją sužymėti? Ar kaip manote?
Kitas pakeitimas, kuris mano nuomone būtų naudingas - perbraižyti juostas prieš šviesoforą taip, kad pirma ir antra juosta nuo žiedo pereitų į antrą ir trečią juostą prieš šviesaforą. Papildoma juosta turėtų atsirasti ne posūkiui į kairę, bet posūkiui į dešinę. Šioje sankryžoje į kairę suka dvigubai daugiau automobilių, nei į dešinę. Kadangi dauguma iš žiedo išvažiuoja pirma juosta, po to rikiuojasi į antrą juostą nežiūrėdami į veidrodėlius ir nerodydami posūkio. Tada sustoja antroje juostoje, blokuodami tuščią trečią juostą.
Tipinė trajektorija šiuo metu ir pavojingi taškai:
Komentuoti:
-
Ar su savanorių žiedu ką nors planuoja daryti ar visiems tokia eismo tvarka ir patinka? Turbožiedas susitvarko?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Pritarčiau, kad perdarytų turbo žiedo principu. Visvien niekas ten niekur nesistengia rikiuotis, nes tokiais mažais spinduliais nėra ten kada tokiems manevrams, tai daugelis tiesiog bando visus prašokti spausdamas pedalą dugnan, o tai tik dar didina pavojų. Na, kadangi įvažiavime jau yra 2 juostos, tai galima vieną atskirti grynai posūkiui link makdonaldo.Parašė Resutas Rodyti pranešimąSveiki, gal galite pakomentuoti, kaip reikia važiuoti žiedu prie IKEA ir Nordika? Vyksta kažkoks chaosas, žmonė bando iš žiedo išsukti iš antros juostos (kuri realiai neegzistuoja), kiti iš "pirmos". Įvažiavimas į žiedą iš dviejų juostų, išvažiavimai dauguma vienos juostos, pačiame žiede telpa 3 juostos turbūt, be jokio žymėjimo.
Dažnai įvyksta avarinės situacijos. Aišku greitis mažas, tad dažniausiai apsieinama be pasekmių. Gal vertėtų kiek aiškiau ją sužymėti? Ar kaip manote?Paskutinis taisė Ginthus; 2019.11.11, 09:27.
Komentuoti:
-
Sveiki, gal galite pakomentuoti, kaip reikia važiuoti žiedu prie IKEA ir Nordika? Vyksta kažkoks chaosas, žmonė bando iš žiedo išsukti iš antros juostos (kuri realiai neegzistuoja), kiti iš "pirmos". Įvažiavimas į žiedą iš dviejų juostų, išvažiavimai dauguma vienos juostos, pačiame žiede telpa 3 juostos turbūt, be jokio žymėjimo.
Dažnai įvyksta avarinės situacijos. Aišku greitis mažas, tad dažniausiai apsieinama be pasekmių. Gal vertėtų kiek aiškiau ją sužymėti? Ar kaip manote?
Komentuoti:
-
15min.lt 2019.09.19
Gerosios Vilties žiede gali atsirasti šviesoforai
Užsienyje pavyzdžių, kai žiedinėse sankryžose eismą reguliuoja šviesoforai, yra ne vienas.
Vilniuje toks irgi buvo – maždaug prieš dešimtmetį Olandų žiede irgi sustatyti šviesoforai. „Susisiekimo paslaugų“ Miesto eismo organizavimo departamento vadovo Aleksejaus Apanovičiaus teigimu, šis žiedas yra labai mažas, jame telpa vos kelios mašinos. Dar viena problema – prie žiedinių sankryžų yra pėsčiųjų perėjos, tad pėsčiųjų srautus irgi reikia reguliuoti. „Dėl ko Olandų žiede dingo šviesoforai? Nes mašinų negalime sutalpinti tiek, kad jos galėtų normaliai judėti. Buvo sprendimas demontuoti ir šviesoforus, ir pėsčiųjų perėjas perkelti. Vokiečių bendrovės atstovai, diegę šią sistemą, iš pradžių tikino, kad viskas veiks. Bet pradėję diegti, reguliuoti, jau spjaudėsi, kad nieko negali padaryti“, – seną istoriją prisiminė A.Apanovičius.
Jis pripažįsta, kad šviesoforais reguliuojamų žiedinių sankryžų galėtų atsirasti ten, kur pėstieji gatvę kerta arba požemine perėja, arba viaduku. „Taip yra Savanorių–Gerosios Vilties žiede. Mes turime tokių minčių dėl reguliavimo šiame žiede. Piko metu būtų srautas daugiau praleidžiamas iš pagrindinės Oslo g. ir Laisvės pr. pusės į žiedą, kad visi galėtų įvažiuoti pristabdant kitus automobilius. O dienos metu gal šviesoforai būtų išjungiami, nes nėra tokio poreikio“, – sakė Miesto eismo organizavimo departamento vadovas. Ši mintis tik svarstoma, galutinio sprendimo nėra.
https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...ai-221-1204364
Komentuoti:
-
Įvažiavimas į žiedą atvažiuojantiems iš Laisvės pr. bei aplinkkeliu iš Kauno / Panevėžio pusės užsikemša iki pat susikirtimo/išsišakojimo, tai dėl to ne visos mašinos už upės gali persirikiuoti nuo aplinkkelio link Savanorių pr. žiedo. Automatiškai - tada sumažėja pralaidumas ties tuo susikirtimu/išsišakojimu bei kemšasi aplinkkelis (Oslo g.) nuo Lazdynų ligoninės. Vadinasi, kamštis dėl pablogėjusio Savanorių pr. žiedo pralaidumoParašė booraz Rodyti pranešimą
Ar ten tikrai problema pačiam žiede, ar susikirtime/išsišakojime prieš tai? Nes paskutinus kartus kai važiavau, tai būtent ten buvo problematiška. Žiedas didelis, galima šviesoforinį reguliavimą padaryti.
Komentuoti:
-
Problema tame, kad kamštis į žiedą užblokuoja ir tranzitą neįvažiuojantį į žiedą. Be to, tranzitinis srautas važiuojantis Utenos/Molėtų kryptimi turi įvažiuoti į patį žiedą. Šviesoforinis reguliavimas turbūt nedaug pakeistų, nebent būtų duotas labai didelis prioritetas rytinio piko metu nuo Lazdynų pusės. Bet tada gali kilti problemų iš kitų pusių. Pvz uodega nuo šviesoforo prie Vingio parko gali blokuoti žiedą.Parašė booraz Rodyti pranešimą
Ar ten tikrai problema pačiam žiede, ar susikirtime/išsišakojime prieš tai? Nes paskutinus kartus kai važiavau, tai būtent ten buvo problematiška. Žiedas didelis, galima šviesoforinį reguliavimą padaryti.
Iš esmės sprendimas yra Mykolo Lietuvo gatvė, Šiaurinė gatvė ir Pietinis aplinkelis. Taip pat koks nors sprendimas iš Liepkalnio patekti į šiaurinę dalį nevažiuojant per centrą. Tada būtų galima pradėt šnekėt, kad tai vidinis miesto mazgas, padaryt A juostas ir pasiųst automobilistus velniop.
Komentuoti:
-
Kaip tai nepakenkė, verslui kiekviena sugaišta minutė ir kamštyje išdegintas kuro litras yra brangus.Parašė sankauskas Rodyti pranešimąMažas automobilių srauto pralaidumas miesto centre dar tikrai nepakenkė nei vienam miestui.Paskutinis taisė Lettered; 2019.08.22, 13:08.
Komentuoti:
-
Ar ten tikrai problema pačiam žiede, ar susikirtime/išsišakojime prieš tai? Nes paskutinus kartus kai važiavau, tai būtent ten buvo problematiška. Žiedas didelis, galima šviesoforinį reguliavimą padaryti.Parašė mantasm Rodyti pranešimąBėda, kad ten ne mieto centro gatvė, o aplinkelis, per kurį važiuoja ir tarptautinis tranzitas.
Komentuoti:
-
Bėda, kad ten ne mieto centro gatvė, o aplinkelis, per kurį važiuoja ir tarptautinis tranzitas.
Komentuoti:
-
Mažas automobilių srauto pralaidumas miesto centre dar tikrai nepakenkė nei vienam miestui.
Komentuoti:
-
Kam čia kalbėt apie juostas, visą žiedą užasfaltuoti kur išeina. ...ir jokių žymėjimų nereikia. Nereiktų šnekėt apie pralaidūmo probliemas.Parašė John Rodyti pranešimąReikia didinci pralaidumą žėde. Kaip manotia, ar reiktų žiedą placinti pridedant dar dvi eismo juostas? Tuo pačiu būtų galima išvis panaikinti žymėjimą žiede. Pralaidūmas padidėtų dvigubai
Komentuoti:
Komentuoti: