Parašė ejs-ejs
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Diskusijos apie žiedines sankryžas
Collapse
X
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Skaičiuojant diametrus dažnai pamirštama, kad ir "užsimetimui" reikia atitinkamo pločio. Pagal paties pateiktus skaičius, apsisukant minimaliu žiedu eismo juostos plotis gaunasi 12m (26,55-14,7=11,85).
Išplatėjimai skiriasi išvelkant skirtingomis kryptimis; bet taip, saugus išplatėjimas yra 6m. Jis gali būti bendras gretimoms juostoms, jei juose tuo pačiu metu nevyksta TP judėjimas.
Komentuoti:
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Jei mes kalbam apie tą patį žiedą, tai jo vidinės eismo juostos vidinis diametras yra 30 m. Vilkiko su puspriekabe minimalus vidinis apsisukimo 180° diametras yra 14,7 m, o minimalus išorinis - 26,55 m. Išvada - kažkas nemoka vairuoti.
Jei kyla kausimų dėl betoninių trinkelių centre - jos ten sudėtos specialiai ir jų pagrindas atlaiko sunkiojo transporto apkrovas.
Aš lygioje aikštelėje sunkiąjam transportui priimdavau 12 m vidinį posūkio spindulį ir išplatėjimus skaičiuodavau į išorę.
Komentuoti:
-
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
Siulau kada nors del idomumo pastoveti 15 minuciu prie to ziedo ivaziuojant i Trakus ir paziureti kaip ji pravaziuoja furos su priekabomis. Tai vat jos varo skersai per tas juostas ir betono bortus, kitaip issukti joms ten tiesiog neimanoma. Tai toks ziedas butu rakstis uzpakalyje nuo pat pirmos dienos ir prakeiktas visu - ir pesciuju ir furistu ir visu kitu, jei ji idetu prie Liepkalnio. O ir srautai Liepkalnyje zymiai didesni nei ivaziuojant i Trakus.
Jei kyla kausimų dėl betoninių trinkelių centre - jos ten sudėtos specialiai ir jų pagrindas atlaiko sunkiojo transporto apkrovas.
Aš lygioje aikštelėje sunkiąjam transportui priimdavau 12 m vidinį posūkio spindulį ir išplatėjimus skaičiuodavau į išorę.
Komentuoti:
-
Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
Žiedai efektyviai veikia tik mažo/vidutinio intensyvumo gatvėse kur juostų skaičius 1+1 (dažniausiai). O didėli žiedai tai jau tarybinio mąstymo šedevras “juk gražu ir nedaug kainuoja”. Realiai šviesoforas didelio intensyvumo gatvėse tvarkosi geriau. Tačiau jeigu kalbame apie magistrales ir aplink kelius tai sankryžos skirtingame lygyje.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
Siulau kada nors del idomumo pastoveti 15 minuciu prie to ziedo ivaziuojant i Trakus ir paziureti kaip ji pravaziuoja furos su priekabomis. Tai vat jos varo skersai per tas juostas ir betono bortus, kitaip issukti joms ten tiesiog neimanoma. Tai toks ziedas butu rakstis uzpakalyje nuo pat pirmos dienos ir prakeiktas visu - ir pesciuju ir furistu ir visu kitu, jei ji idetu prie Liepkalnio. O ir srautai Liepkalnyje zymiai didesni nei ivaziuojant i Trakus.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Pedagoginio ar Savanorių žiedų gabaritas nustatytas pagal ideologinius, o ne transportinius reikalavimus.
Įvažiuojant į Trakus yra 2 juostų (ar 2,5) žiedas ir jis tikrai ne minimų žiedų gabaritų. Analogiški yra pvz Panevėžio aplinkkelyje.
Ir toks statinys Liepkalnio g./ VA mazge puikiai telpa.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimąO kalbant apie Liepkalnio sankryza, ten labai didelis tp srautas. Labai visi peikia vienos juostos gatves, kad mazyte avarija ir viskas uzsikimsa, bet vienos juostos ziedas atrodo kazkodel cia esantiems normalus sprendimas. Vienos, nes kad jis butu dvieju juostu, turetu buti zymiai zymiai didesnis, kaip pvz minetas Pedagoginio ar Savanorių.
Įvažiuojant į Trakus yra 2 juostų (ar 2,5) žiedas ir jis tikrai ne minimų žiedų gabaritų. Analogiški yra pvz Panevėžio aplinkkelyje.
Ir toks statinys Liepkalnio g./ VA mazge puikiai telpa.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė KEdas Rodyti pranešimą
Prie ko čia VGTU ir duomenys apie sankryžų efektyvumą? Juk pats pasakėte, kad duomenų neturite.
Bet jei dėstė Vytautas Grigonis, tai diplomą tikrai galite išmesti, nes tokio chaltūrščiko neteko matyti. Na, gal, nebent Audrius Dudėnas iš „Via Projecta“ jį gali perspjauti
Komentuoti:
-
Parašė sleader Rodyti pranešimą
Na va, pasirodo VGTU studijuojantiems dėsto tikrovės neatitinkančią informaciją. Reiks rimtai apsvarstyti ką dabar su savo diplomu daryt :/
Bet jei dėstė Vytautas Grigonis, tai diplomą tikrai galite išmesti, nes tokio chaltūrščiko neteko matyti. Na, gal, nebent Audrius Dudėnas iš „Via Projecta“ jį gali perspjauti
Komentuoti:
-
Parašė KEdas Rodyti pranešimą
Tai šnekate neturėdamas duomenų? Stipru.
Komentuoti:
-
Parašė KEdas Rodyti pranešimą
Tai šnekate neturėdamas duomenų? Stipru.
Kadangi dalyvavau tose žiedo pavertimo šviesoforine sankryža „studijose“, tai galiu užtikrinti, kad žiedas yra net LABAI efektyvus ir statyti ten šviesoforus būtų nusikaltimas. Faktiniais matavimais nustatė, kad laidumas viršija teorinius į,manomus (4500 vs 3500) ir Grigonis sumodeliavo šviesoforinę sankryžą būtent 3500 laidumui. Tiesa, pamiršo į laidumo skaičiavimus įtraukti pėstiesiems skirtą šviesoforų laiką, t.y. to nevertino
Po to Poderskis dalinosi studija, kur irgi matavo Olandų ir Minsko žiedų laidumą iš dronų. Studija buvo atviruose duomenyse, bet neberandu.
Komentuoti:
-
Parašė sleader Rodyti pranešimą
Tą išties pamiršau. Ir visi matome, kad tai gerai veikia.
Kad jis (Petro ir Povilo žiedas) neefektyvus, tai galima matyti ir plika akimi važiuojant per sankryžą, kai dėl pėsčiųjų judėjimo per nuovažą, automobiliai stoja žiede ir blokuoja kelią įvažiuojantiems į jį. Nežinau kaip galima daryti palyginimą, kai neaiškūs parametrai. Esama sankryža aiški, o keturšalė kokia būtų, kiek juostų, kokiomis kryptimis? Šiaip gi buvo planai ją perdaryti į paprastą sąnkryžą, tai turėjo būti ir bent minimalus skaičiavimas bei modeliavimas padarytas.
Kadangi dalyvavau tose žiedo pavertimo šviesoforine sankryža „studijose“, tai galiu užtikrinti, kad žiedas yra net LABAI efektyvus ir statyti ten šviesoforus būtų nusikaltimas. Faktiniais matavimais nustatė, kad laidumas viršija teorinius į,manomus (4500 vs 3500) ir Grigonis sumodeliavo šviesoforinę sankryžą būtent 3500 laidumui. Tiesa, pamiršo į laidumo skaičiavimus įtraukti pėstiesiems skirtą šviesoforų laiką, t.y. to nevertino
Po to Poderskis dalinosi studija, kur irgi matavo Olandų ir Minsko žiedų laidumą iš dronų. Studija buvo atviruose duomenyse, bet neberandu.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė KEdas Rodyti pranešimą
Pamiršote, kad ir Žygimantų/Vilniaus gatvių sankryža yra reguliuojama žiedinė. Jei jau teigiate, kad Olandų žiedas yra neefektyvus, gal galite palyginti jos laidumą ir asfalto kiekį su aptariamu žiedu?
Ačiū.
Kad jis (Petro ir Povilo žiedas) neefektyvus, tai galima matyti ir plika akimi važiuojant per sankryžą, kai dėl pėsčiųjų judėjimo per nuovažą, automobiliai stoja žiede ir blokuoja kelią įvažiuojantiems į jį. Nežinau kaip galima daryti palyginimą, kai neaiškūs parametrai. Esama sankryža aiški, o keturšalė kokia būtų, kiek juostų, kokiomis kryptimis? Šiaip gi buvo planai ją perdaryti į paprastą sąnkryžą, tai turėjo būti ir bent minimalus skaičiavimas bei modeliavimas padarytas.Paskutinis taisė sleader; 2025.04.15, 13:40.
Komentuoti:
-
Parašė sleader Rodyti pranešimą
Todėl tas žiedas yra netinkamas tokiam reguliavimui ir apskritai turėtų būti perdarytas į paprastą sankryžą, nes iš jo naudos nėra, o yra tik minusai (pvz. nereguliuojamas pėsčiųjų judėjimas).
Šiaip vieną "žiedinę" sankryžą su reguliavimu mes turime, tai Laisvės pr., Pilaitės pr. ir Narbuto g. sankryža. Kurios niekas žiedu nevadina, bet faktiškai tai yra reguliuojama žiedinė sankryža.
Pvz. Varšuvoje yra nemažai tokių reguliuojamų žiedinių sankryžų ir jos visai gerai veikia. Todėl pas mus bent jau Gerosios Vilties ir "Pedagoginio" sankryžas be problemų irgi būtų galima padaryti reguliuojamomis.
Ačiū.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Net ir su užmiestiniais pėsčiųjų bei dviratininkų kiekiais sakyčiau normaliai. Mindamas užmiestyje niekad neturėjau problemų žieduose. Aišku ir šviesoforas su dviračiu pusė velnio
Gal mano atmintis apgauna, bet ar nebuvo eksperimento berods Petro/Povilo žiede su reguliavimu kuris greitai buvo užrauktas dėl prastų rezultatų?
O dėl Petro ir Povilo žiedo, tai buvo toks eksperimentas, bet tiesiog buvo blogai suprojektuota ir suplanuota. Iš esmės, kad veiktų reguliuojami žiedai, prieš juos reikia papildomų eismo juostų. Todėl tas žiedas yra netinkamas tokiam reguliavimui ir apskritai turėtų būti perdarytas į paprastą sankryžą, nes iš jo naudos nėra, o yra tik minusai (pvz. nereguliuojamas pėsčiųjų judėjimas).
Šiaip vieną "žiedinę" sankryžą su reguliavimu mes turime, tai Laisvės pr., Pilaitės pr. ir Narbuto g. sankryža. Kurios niekas žiedu nevadina, bet faktiškai tai yra reguliuojama žiedinė sankryža.
Pvz. Varšuvoje yra nemažai tokių reguliuojamų žiedinių sankryžų ir jos visai gerai veikia. Todėl pas mus bent jau Gerosios Vilties ir "Pedagoginio" sankryžas be problemų irgi būtų galima padaryti reguliuojamomis.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė sleader Rodyti pranešimą
Užmiestyje taip, kai nėra pėsčiųjų, dviratininkų judėjimo. Buvo kalba apie situaciją mieste, tai mieste vienareikšmiškai geriausia yra reguliuoti srautus. Žiedas mieste tikslingas tik mažesnio intensyvumo gatvėse, arba gatvėse su tolygiai paskirstytais srautais, kai iš esmės šviesforo įrengimas yra neekonomiškas.
Man tai liudniausia, kad mes turėdami pvz. Vilniuje didelio diametro žiedus, nesugebame padaryti jų reguliuojamų ir taip pagerinti pralaidumo gatvėmis.
Gal mano atmintis apgauna, bet ar nebuvo eksperimento berods Petro/Povilo žiede su reguliavimu kuris greitai buvo užrauktas dėl prastų rezultatų?
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Sakyčiau yra viena išimtis. Užmiestyje net ir 2+2 žiedas yra saugiau nei šviesoforas. Prieš žiedą prisistabdo visi, o šviesoforas užmiestyje yra problematiška dėl stabdančių ir bandančių prašokt.
Man tai liudniausia, kad mes turėdami pvz. Vilniuje didelio diametro žiedus, nesugebame padaryti jų reguliuojamų ir taip pagerinti pralaidumo gatvėmis.
Komentuoti:
-
Parašė sleader Rodyti pranešimą
Žiedai saugesni kai jie yra maži, t.y. vienos eismo juostos. Kai žiedas yra su 2+ juostomis, tai tas saugumas, lyginant su reguliuojama sankryžą - pranyksta. Miesto sąlygomis reguliuojami srautai šviesoforais yra geriau. Žiedai mieste galėtų pilnai būti kokiose C kategorijos gatvėse, kai jos 1+1.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Kas yra efetyvus? Žiedų pirminė funkcija yra tai kad jie yra daug saugesni nei sankryža.
Komentuoti:
Komentuoti: