Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Diskusijos apie žiedines sankryžas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • sleader
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Kas yra efetyvus? Žiedų pirminė funkcija yra tai kad jie yra daug saugesni nei sankryža.
    Žiedai saugesni kai jie yra maži, t.y. vienos eismo juostos. Kai žiedas yra su 2+ juostomis, tai tas saugumas, lyginant su reguliuojama sankryžą - pranyksta. Miesto sąlygomis reguliuojami srautai šviesoforais yra geriau. Žiedai mieste galėtų pilnai būti kokiose C kategorijos gatvėse, kai jos 1+1.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Vinecko Rodyti pranešimą

    Renkam normalią tarybą ir perdaro tegul. Šiaip dideli žiedai nėra efektyvus. Šioje vietoje sutikčiau su Zuoku, kad juos reikia į normalias sankryžas perdaryti.
    Kas yra efetyvus? Žiedų pirminė funkcija yra tai kad jie yra daug saugesni nei sankryža.

    Komentuoti:


  • Vinecko
    replied
    Parašė spekas Rodyti pranešimą
    Arba medį reikėjo nupjaut ir vietoj jo:
    Renkam normalią tarybą ir perdaro tegul. Šiaip dideli žiedai nėra efektyvus. Šioje vietoje sutikčiau su Zuoku, kad juos reikia į normalias sankryžas perdaryti.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Šiaip nuoroda
    Lietuviškos "Via Balticos" A5 temoje diskutuojama apie Marijampolės vakarinio mazgo (Tarpučių) dvi žiedines "kaulo formos" sankryžas
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Galima palyginti, kuo Tarpučiuose (Marijampolėje) ir Augustave skiriasi žiedinės "kaulo formos" sankryžos:
    (...)

    Tarpučiai (Marijampolė Vakarai)
    Foto 2025.01
    Pirma "kaulo formos" sankryža. Pavaizduotas ovalas, o ne "kaulas"
    ​​

    Nusukimas į A5.
    Turbūt pas mus tokie standartai, kad:
    - krypčių nuroda yra nedidelė,
    - kelių numeriai parašyti mažu šriftu ir pateikiamas perteklinis kilometražas


    Antra "kaulo formos" žiedinė sankryža su nusukimu į "fūrų" stovėjimo aikštelę


    Augustavas
    GSW foto 2024.09
    Artėjimas prie "kaulo" sankryžos nuo Augustavo.
    Atvaizduota "kaulo" forma


    Pirmas "kaulo" mazgas


    "Kaulo" viduryje yra dar viena išankstinė krypčių nuoroda


    Antras "kaulo" mazgas

    (...)
    Tokioje svarbioje A5 / A7 sankryžoje buvo galima pastatyti didesnes krypčių nuorodas.

    https://www.miestai.net/forumas/foru...altica/page105

    Komentuoti:


  • KEdas
    replied
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

    Įmeskite "eismo aikštės" pavyzdį ir platesnį komentarą.

    Ką žiedas palengvina? išsukimą iš D į kairę.
    Čia: https://www.wegenwiki.nl/Voorrangsplein

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Parašė KEdas Rodyti pranešimą

    Tai juk rašiau kodėl: nes D kategorijos gatvė bus naudojama kaip C. O jei nebus naudojama, tai vargu ar atitiks metodiniuose nurodymuose keliamą atšakų tolygaus apkrovimo sąlygą.
    Žiūrėti į STR kaip į nekvestionuojamų lentelių rinkinį nereikėtų, nes tas dokumentas yra tik apie tai, kas privaloma, o ne apie rekomendacijas ir gerąsias praktikas.
    Pvz. NL D ir C sankryžoms žiedai netaikomi ne be reikalo. Vietoj jų naudojama „eismo aikštė“, kurioje C gatve važiuojantieji turi pirmumą.
    Kad ir toje lentelėje yra pateikta informacija, kuri kai ką klaidina. Pažymiu tariamus neatitikimus. Tariamus, nes „+“ nereiškia, kad negalioja anksčiau rastas reikalavimas „atsižvelgti į urbanistinę aplinką“.
    N.B. Kalbame apie Alytuje įrengtą MINI žiedinę sankryžą. Tokią įrengti tarp C ir D kategorijų gatvių galima tik „pritaikius papildomus eismo organizavimo inžinerinius sprendimus“. Kokie gi sprendimai čia pritaikyti, kad D kategorijos gatvė nebūtų naudojama tranzitiniam eismui?
    Įmeskite "eismo aikštės" pavyzdį ir platesnį komentarą.

    Nelabai suprantu kaip galima apriboti "tranzitą" atsižvelgti į urbanistinę aplinką? Įrengti aklakelį?

    Ką žiedas palengvina? išsukimą iš D į kairę.

    Komentuoti:


  • KEdas
    replied
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

    Kodėl?

    STR vertinama "Sankryžos tarp D ir B/C kategorijos gatvių" kaip "tinkama", punktas 75
    D1-933 Dėl statybos techninio reglamento STR 2.06.04:2014 „Gatvės ir vietinės reikšmės keliai. Bendrieji...
    Tai juk rašiau kodėl: nes D kategorijos gatvė bus naudojama kaip C. O jei nebus naudojama, tai vargu ar atitiks metodiniuose nurodymuose keliamą atšakų tolygaus apkrovimo sąlygą.
    Žiūrėti į STR kaip į nekvestionuojamų lentelių rinkinį nereikėtų, nes tas dokumentas yra tik apie tai, kas privaloma, o ne apie rekomendacijas ir gerąsias praktikas.
    Pvz. NL D ir C sankryžoms žiedai netaikomi ne be reikalo. Vietoj jų naudojama „eismo aikštė“, kurioje C gatve važiuojantieji turi pirmumą.
    Kad ir toje lentelėje yra pateikta informacija, kuri kai ką klaidina. Pažymiu tariamus neatitikimus. Tariamus, nes „+“ nereiškia, kad negalioja anksčiau rastas reikalavimas „atsižvelgti į urbanistinę aplinką“.
    N.B. Kalbame apie Alytuje įrengtą MINI žiedinę sankryžą. Tokią įrengti tarp C ir D kategorijų gatvių galima tik „pritaikius papildomus eismo organizavimo inžinerinius sprendimus“. Kokie gi sprendimai čia pritaikyti, kad D kategorijos gatvė nebūtų naudojama tranzitiniam eismui?
    Click image for larger version

Name:	Ekrano nuotrauka 2025-01-04 162821.jpg
Views:	688
Size:	106,3 kB
ID:	2174499

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Matosi, jog pirma žiedinė sankryža buvo padaryta esamų bortų ribose, prisuko kažkokių plastikinių salelių ir žiedo viduje medį nukirto. Vėliau įrengė žiedą pagal reglamentus, pakeičiant visus elementus. Ukmergėje, Žiedo ir Deltuvos gatvių sankryžoje savivaldybė taip pat buvo įrengusi žiedą iš plastikinių blokų, vėliau perdarė su projektu. Sakyčiau sveikintini dalykai, kai padaro eksperimentus, pamato realų poreikį ir problemas, tai įvertinus įgyvendina projektus.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Tai kad buvo aprašyta, kaip netinkamai suprojektuotoje žiedinėje sankryžoje neišsiteko miškovežis arba autobusas dar nereiškia, kad ten "purbvaskaida" ar vairuotojas yra paspirtukinuinkų mėgstama "janina". Labiau panašu, kad problemą sukūrė atgrubnagiai projektuotojai.
    Gerai, kad po 9 metų Želvos žiedinė sankryža buvo pagaliu praplatinta ir problema išspręsta.
    Labai patogiai peršokai temą, bet čia pritarsiu. Dabar padaryta žymiai geriau.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Sutvarkė Želvoje kryptinį apšvietimą. Bravo.

    https://maps.app.goo.gl/mko7hBMFRUhqLmVr5

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
    Pats gi davei nuorodą į straipsnį su paburbėjimu. Dabar ir pats tesi kaltinimus kažką kažkur darant be pagrindo (tą patį purvo skleidimą), net nereaguodamas į atsakymus
    Tai kad buvo aprašyta, kaip netinkamai suprojektuotoje žiedinėje sankryžoje neišsiteko miškovežis arba autobusas dar nereiškia, kad ten "purbvaskaida" ar vairuotojas yra paspirtukinuinkų mėgstama "janina". Labiau panašu, kad problemą sukūrė atgrubnagiai projektuotojai.
    Gerai, kad po 9 metų Želvos žiedinė sankryža buvo pagaliau praplatinta ir problema išspręsta.
    Paskutinis taisė Romas; 2025.01.04, 09:15.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Gera ženklų gamintojams bei ekspertizes atliekantiesms saugaus eismo specialistams. Bloga perteklinių išlaidų bei vizualinio triukšmo prasme.
    Jo, vizualinis per didelis.
    Šioje vietoje aš Šimašiaus fanas - bandė tvarkytis.

    Visgi ši perėja neturi apšvietimo... Ją turėtų panaikinti

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą

    Ar galima paklausti, kam vienoje šoninėje gatvėje net 8 perėjos ženklai? Čia tokie "normatyvai"?
    Apibrauktose vietose atvažiuojant iš šoninės gatvės tų ženklų išvis nesimatoa rba jie iš tos pusės "nedalyvauja eisme".
    Kuo čia dėta "purvasklaida", jei sankryžų projektuotojai taško pinigus be jokio racionalaus pagrindimo.
    Taip, tokie normatyvai.
    Pats gi davei nuorodą į straipsnį su paburbėjimu. Dabar ir pats tesi kaltinimus kažką kažkur darant be pagrindo (tą patį purvo skleidimą), net nereaguodamas į atsakymus

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

    O kuo gera-bloga ta tvarka?
    Gera ženklų gamintojams bei ekspertizes atliekantiesms saugaus eismo specialistams. Bloga perteklinių išlaidų bei vizualinio triukšmo prasme.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
    Dėl perėjos ženklų tai išvis juokas pro ašaras. Jau gerą dešimtmetį galioja tokia žymėjimo tvarka ir iki šiol nieks jos neužprotestavo ir nesiruošia keisti, tik vat "random" kur paburbama purvasklaidos emocijoms sustiprinti.
    Ar galima paklausti, kam vienoje šoninėje gatvėje net 8 perėjos ženklai? Čia tokie "normatyvai"?
    Apibrauktose vietose atvažiuojant iš šoninės gatvės tų ženklų išvis nesimato arba jie iš tos pusės "nedalyvauja eisme".
    Kuo čia dėta "purvasklaida", jei sankryžų projektuotojai taško pinigus be jokio racionalaus pagrindimo.
    Paskutinis taisė Romas; 2025.01.04, 08:54.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
    Nes normatyvai ir "normalumas" yra ne būtinai tas pats. .....

    Dėl perėjos ženklų tai išvis juokas pro ašaras. Jau gerą dešimtmetį galioja tokia žymėjimo tvarka ir iki šiol nieks jos neužprotestavo ir nesiruošia keisti, tik vat "random" kur paburbama purvasklaidos emocijoms sustiprinti.
    O kuo gera-bloga ta tvarka?

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Želvos žiedinė sankryža

    Kodėl nebuvo galima padaryti normaliai iš karto, nemaitinant 9 metus kelininkų pasakaitėmis apie "normatyvus" ir "eismo saugumą"
    Nes normatyvai ir "normalumas" yra ne būtinai tas pats. Kažkokie šeštoko lygio klausimai-pašiepimai. Pataisymus padarė pagal kažkokį naują projektą? Nemanau. Tikėtina remonto būdu patvarkė pagal vietinių prašymus ir tai išlaukę laikotarpio, kai nieks nebepareikalaus gražinti netikslingai panaudotas lėšas. Dėl perėjos ženklų tai išvis juokas pro ašaras. Jau gerą dešimtmetį galioja tokia žymėjimo tvarka ir iki šiol nieks jos neužprotestavo ir nesiruošia keisti, tik vat "random" kur paburbama purvasklaidos emocijoms sustiprinti.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Želvos žiedinė sankryža
    5. Foto 2022.07
    Praėjus 9 metams po įrengimo pradėtas taisyti kelininkų absurdas

    https://www.google.com/maps/@55.2198...oASAFQAw%3D%3D

    6. Foto 2024.06








    Dabar žiedinėje sankryžoje išsitenka ir autobusai, ir miškovežiai

    Kodėl nebuvo galima padaryti normaliai iš karto, nemaitinant 9 metus kelininkų pasakaitėmis apie "normatyvus" ir "eismo saugumą"

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Želvos žiedinė sankryža
    3. Foto 2014.05
    Galima pabandyti suskaičiuoti, kiek pristatyta pėsčiųjų perėjų ženklų


    Iš viso kelininkai "pagal STR ir kitokius "normatyvus" prismaigstė apie 32 pėsčiųjų perėjų ženklus (4 * 4 * 2)
    Perėjos ženklai suporuoti net iš tos pusės, kur jų nesimato






    4. Foto 2019.04
    Po 5 metų - jokių pokyčių

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Vienos žiedinės sankryžos istorija
    Želva, Ukmergės r.

    1. Iki žiedinės sankryžos įrengimo
    Foto GSW 2012.06

    https://www.google.com/maps/@55.2199...oASAFQAw%3D%3D

    2. Straipsnis laikraštyje 2013 m. iš karto po žiedinės sankryžos įrengimo

    Lietuvos rytas 2013.03.23
    Kliuvinys – nauja sankryža
    Želvos miestelio (Ukmergės r.) gyventojai negali atsistebėti: kam šovė į galvą mintis už 300 tūkstančių litų įrengti tokią nepatogią žiedinę sankryžą? Ji eismo nepalengvino, o jį tik apsunkino.
    Želviškiai nesupranta, kodėl į šią sankryžą, kurioje nebūna avarijų, reikėjo investuoti net 300 tūkstančių litų.
    ​​
    A.Juknio nuotr
    „Sunkiasvoriai vilkikai, miškavežiai ar ilgi autobusai, kuriems reikia beveik visiškai apsukti sankryžoje ratą, niekaip neišsitenka – galiniais ratais lipa ant šaligatvio, varto sustatytus riboženklius. Čiagi ne miesto sankryža, mes neturime aplinkkelių, šioje vietoje važiuoja ypač daug miškavežių – reikėjo į tai atsižvelgti.
    Bet niekas su mumis nesitarė, parengtų projektų nerodė ir mūsų nuomonės neklausė. Sėdėdami kabinetuose ir teoriškai planuodami bei projektuodami kelininkai visiškai neįvertino realios padėties”, – apie pagrindinėje Želvos sankryžoje įrengtą eismą ratu kalbėjo miestelio seniūnas Kęstutis Mikalajūnas.

    Praėjusių metų pabaigoje per dvi savaites įrengusi šią sankryžą Lietuvos automobilių kelių direkcija nustebino vietos gyventojus, kurie metų metais prašo sutvarkyti labai baisios būklės kelio Ukmergė–Molėtai ruožą iki Želvos. Taip pat prašoma atlikti kai kuriuos neatidėliotinus darbus ir pačiame miestelyje: (...)
    „Jeigu metų pabaigoje kelininkai turėjo laisvų pinigų, galėjo geriau žiedinę sankryžą įrengti kelyje Ukmergė–Molėtai ties posūkiu į Želvos miestelį, kur jos tikrai labai reikia. Tačiau jie viską pradėjo ne nuo to galo – rekonstravo sankryžą, kuri tikrai dar galėjo palaukti ir jokių didelių problemų nekėlė. Niekas neprisimena, kad čia būtų buvęs koks nors eismo įvykis. Ir tarsi pasityčiodami iš mūsų ankstesnių prašymų šioje sankryžoje įrengė net 12 ženklų, žyminčių pėsčiųjų perėjas”, – nusivylimo kelininkais neslėpė seniūnas.

    ---
    Klaidas ištaisys?
    Algimantas Janušauskas, Lietuvos automobilių kelių direkcijos direktoriaus pavaduotojas
    „Valstybinės reikšmės rajoninių kelių Giedraičiai– Bekupė–Želva ir Želva–Šešuoliai mažoji žiedinė sankryža Želvos miestelyje buvo įrengta siekiant pakeisti eismo organizavimo schemą, bet ne rekonstruoti. Garantinis sankryžos laikotarpis yra 5 metai. Sankryžą įrengusi įmonė privalės ištaisyti visus jos pažeidimus, jei tokių bus nustatyta.

    http://www.lrytas.lt/?data=20130323&...s130323&view=2

    Komentuoti:

Working...
X