Parašė MedinisStrazdas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Diskusijos apie žiedines sankryžas
Collapse
X
-
- 4 patinka
-
Parašė Vinecko Rodyti pranešimą
Renkam normalią tarybą ir perdaro tegul. Šiaip dideli žiedai nėra efektyvus. Šioje vietoje sutikčiau su Zuoku, kad juos reikia į normalias sankryžas perdaryti.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė spekas Rodyti pranešimąArba medį reikėjo nupjaut ir vietoj jo:
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Šiaip nuoroda
Lietuviškos "Via Balticos" A5 temoje diskutuojama apie Marijampolės vakarinio mazgo (Tarpučių) dvi žiedines "kaulo formos" sankryžas
Parašė Romas Rodyti pranešimąGalima palyginti, kuo Tarpučiuose (Marijampolėje) ir Augustave skiriasi žiedinės "kaulo formos" sankryžos:
(...)
Tarpučiai (Marijampolė Vakarai)
Foto 2025.01
Pirma "kaulo formos" sankryža. Pavaizduotas ovalas, o ne "kaulas"
Nusukimas į A5.
Turbūt pas mus tokie standartai, kad:
- krypčių nuroda yra nedidelė,
- kelių numeriai parašyti mažu šriftu ir pateikiamas perteklinis kilometražas
Antra "kaulo formos" žiedinė sankryža su nusukimu į "fūrų" stovėjimo aikštelę
Augustavas
GSW foto 2024.09
Artėjimas prie "kaulo" sankryžos nuo Augustavo.
Atvaizduota "kaulo" forma
Pirmas "kaulo" mazgas
"Kaulo" viduryje yra dar viena išankstinė krypčių nuoroda
Antras "kaulo" mazgas
(...)
Tokioje svarbioje A5 / A7 sankryžoje buvo galima pastatyti didesnes krypčių nuorodas.
https://www.miestai.net/forumas/foru...altica/page105
Komentuoti:
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
Įmeskite "eismo aikštės" pavyzdį ir platesnį komentarą.
Ką žiedas palengvina? išsukimą iš D į kairę.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė KEdas Rodyti pranešimą
Tai juk rašiau kodėl: nes D kategorijos gatvė bus naudojama kaip C. O jei nebus naudojama, tai vargu ar atitiks metodiniuose nurodymuose keliamą atšakų tolygaus apkrovimo sąlygą.
Žiūrėti į STR kaip į nekvestionuojamų lentelių rinkinį nereikėtų, nes tas dokumentas yra tik apie tai, kas privaloma, o ne apie rekomendacijas ir gerąsias praktikas.
Pvz. NL D ir C sankryžoms žiedai netaikomi ne be reikalo. Vietoj jų naudojama „eismo aikštė“, kurioje C gatve važiuojantieji turi pirmumą.
Kad ir toje lentelėje yra pateikta informacija, kuri kai ką klaidina. Pažymiu tariamus neatitikimus. Tariamus, nes „+“ nereiškia, kad negalioja anksčiau rastas reikalavimas „atsižvelgti į urbanistinę aplinką“.
N.B. Kalbame apie Alytuje įrengtą MINI žiedinę sankryžą. Tokią įrengti tarp C ir D kategorijų gatvių galima tik „pritaikius papildomus eismo organizavimo inžinerinius sprendimus“. Kokie gi sprendimai čia pritaikyti, kad D kategorijos gatvė nebūtų naudojama tranzitiniam eismui?
Nelabai suprantu kaip galima apriboti "tranzitą" atsižvelgti į urbanistinę aplinką? Įrengti aklakelį?
Ką žiedas palengvina? išsukimą iš D į kairę.
Komentuoti:
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
Kodėl?
STR vertinama "Sankryžos tarp D ir B/C kategorijos gatvių" kaip "tinkama", punktas 75
D1-933 Dėl statybos techninio reglamento STR 2.06.04:2014 „Gatvės ir vietinės reikšmės keliai. Bendrieji...
Žiūrėti į STR kaip į nekvestionuojamų lentelių rinkinį nereikėtų, nes tas dokumentas yra tik apie tai, kas privaloma, o ne apie rekomendacijas ir gerąsias praktikas.
Pvz. NL D ir C sankryžoms žiedai netaikomi ne be reikalo. Vietoj jų naudojama „eismo aikštė“, kurioje C gatve važiuojantieji turi pirmumą.
Kad ir toje lentelėje yra pateikta informacija, kuri kai ką klaidina. Pažymiu tariamus neatitikimus. Tariamus, nes „+“ nereiškia, kad negalioja anksčiau rastas reikalavimas „atsižvelgti į urbanistinę aplinką“.
N.B. Kalbame apie Alytuje įrengtą MINI žiedinę sankryžą. Tokią įrengti tarp C ir D kategorijų gatvių galima tik „pritaikius papildomus eismo organizavimo inžinerinius sprendimus“. Kokie gi sprendimai čia pritaikyti, kad D kategorijos gatvė nebūtų naudojama tranzitiniam eismui?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Matosi, jog pirma žiedinė sankryža buvo padaryta esamų bortų ribose, prisuko kažkokių plastikinių salelių ir žiedo viduje medį nukirto. Vėliau įrengė žiedą pagal reglamentus, pakeičiant visus elementus. Ukmergėje, Žiedo ir Deltuvos gatvių sankryžoje savivaldybė taip pat buvo įrengusi žiedą iš plastikinių blokų, vėliau perdarė su projektu. Sakyčiau sveikintini dalykai, kai padaro eksperimentus, pamato realų poreikį ir problemas, tai įvertinus įgyvendina projektus.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąTai kad buvo aprašyta, kaip netinkamai suprojektuotoje žiedinėje sankryžoje neišsiteko miškovežis arba autobusas dar nereiškia, kad ten "purbvaskaida" ar vairuotojas yra paspirtukinuinkų mėgstama "janina". Labiau panašu, kad problemą sukūrė atgrubnagiai projektuotojai.
Gerai, kad po 9 metų Želvos žiedinė sankryža buvo pagaliu praplatinta ir problema išspręsta.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimąPats gi davei nuorodą į straipsnį su paburbėjimu. Dabar ir pats tesi kaltinimus kažką kažkur darant be pagrindo (tą patį purvo skleidimą), net nereaguodamas į atsakymus
Gerai, kad po 9 metų Želvos žiedinė sankryža buvo pagaliau praplatinta ir problema išspręsta.Paskutinis taisė Romas; 2025.01.04, 09:15.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Gera ženklų gamintojams bei ekspertizes atliekantiesms saugaus eismo specialistams. Bloga perteklinių išlaidų bei vizualinio triukšmo prasme.
Šioje vietoje aš Šimašiaus fanas - bandė tvarkytis.
Visgi ši perėja neturi apšvietimo... Ją turėtų panaikinti
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimą
Ar galima paklausti, kam vienoje šoninėje gatvėje net 8 perėjos ženklai? Čia tokie "normatyvai"?
Apibrauktose vietose atvažiuojant iš šoninės gatvės tų ženklų išvis nesimatoa rba jie iš tos pusės "nedalyvauja eisme".
Kuo čia dėta "purvasklaida", jei sankryžų projektuotojai taško pinigus be jokio racionalaus pagrindimo.
Pats gi davei nuorodą į straipsnį su paburbėjimu. Dabar ir pats tesi kaltinimus kažką kažkur darant be pagrindo (tą patį purvo skleidimą), net nereaguodamas į atsakymus
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
O kuo gera-bloga ta tvarka?
- 8 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimąDėl perėjos ženklų tai išvis juokas pro ašaras. Jau gerą dešimtmetį galioja tokia žymėjimo tvarka ir iki šiol nieks jos neužprotestavo ir nesiruošia keisti, tik vat "random" kur paburbama purvasklaidos emocijoms sustiprinti.
Apibrauktose vietose atvažiuojant iš šoninės gatvės tų ženklų išvis nesimato arba jie iš tos pusės "nedalyvauja eisme".
Kuo čia dėta "purvasklaida", jei sankryžų projektuotojai taško pinigus be jokio racionalaus pagrindimo.
Paskutinis taisė Romas; 2025.01.04, 08:54.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimąNes normatyvai ir "normalumas" yra ne būtinai tas pats. .....
Dėl perėjos ženklų tai išvis juokas pro ašaras. Jau gerą dešimtmetį galioja tokia žymėjimo tvarka ir iki šiol nieks jos neužprotestavo ir nesiruošia keisti, tik vat "random" kur paburbama purvasklaidos emocijoms sustiprinti.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąŽelvos žiedinė sankryža
Kodėl nebuvo galima padaryti normaliai iš karto, nemaitinant 9 metus kelininkų pasakaitėmis apie "normatyvus" ir "eismo saugumą"
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Želvos žiedinė sankryža
5. Foto 2022.07
Praėjus 9 metams po įrengimo pradėtas taisyti kelininkų absurdas
https://www.google.com/maps/@55.2198...oASAFQAw%3D%3D
6. Foto 2024.06
Dabar žiedinėje sankryžoje išsitenka ir autobusai, ir miškovežiai
Kodėl nebuvo galima padaryti normaliai iš karto, nemaitinant 9 metus kelininkų pasakaitėmis apie "normatyvus" ir "eismo saugumą"
- 9 patinka
Komentuoti:
-
Želvos žiedinė sankryža
3. Foto 2014.05
Galima pabandyti suskaičiuoti, kiek pristatyta pėsčiųjų perėjų ženklų
Iš viso kelininkai "pagal STR ir kitokius "normatyvus" prismaigstė apie 32 pėsčiųjų perėjų ženklus (4 * 4 * 2)
Perėjos ženklai suporuoti net iš tos pusės, kur jų nesimato
4. Foto 2019.04
Po 5 metų - jokių pokyčių
Komentuoti:
-
Vienos žiedinės sankryžos istorija
Želva, Ukmergės r.
1. Iki žiedinės sankryžos įrengimo
Foto GSW 2012.06
https://www.google.com/maps/@55.2199...oASAFQAw%3D%3D
2. Straipsnis laikraštyje 2013 m. iš karto po žiedinės sankryžos įrengimo
Lietuvos rytas 2013.03.23
Kliuvinys – nauja sankryža
Želvos miestelio (Ukmergės r.) gyventojai negali atsistebėti: kam šovė į galvą mintis už 300 tūkstančių litų įrengti tokią nepatogią žiedinę sankryžą? Ji eismo nepalengvino, o jį tik apsunkino.
Želviškiai nesupranta, kodėl į šią sankryžą, kurioje nebūna avarijų, reikėjo investuoti net 300 tūkstančių litų.
A.Juknio nuotr
„Sunkiasvoriai vilkikai, miškavežiai ar ilgi autobusai, kuriems reikia beveik visiškai apsukti sankryžoje ratą, niekaip neišsitenka – galiniais ratais lipa ant šaligatvio, varto sustatytus riboženklius. Čiagi ne miesto sankryža, mes neturime aplinkkelių, šioje vietoje važiuoja ypač daug miškavežių – reikėjo į tai atsižvelgti.
Bet niekas su mumis nesitarė, parengtų projektų nerodė ir mūsų nuomonės neklausė. Sėdėdami kabinetuose ir teoriškai planuodami bei projektuodami kelininkai visiškai neįvertino realios padėties”, – apie pagrindinėje Želvos sankryžoje įrengtą eismą ratu kalbėjo miestelio seniūnas Kęstutis Mikalajūnas.
Praėjusių metų pabaigoje per dvi savaites įrengusi šią sankryžą Lietuvos automobilių kelių direkcija nustebino vietos gyventojus, kurie metų metais prašo sutvarkyti labai baisios būklės kelio Ukmergė–Molėtai ruožą iki Želvos. Taip pat prašoma atlikti kai kuriuos neatidėliotinus darbus ir pačiame miestelyje: (...)
„Jeigu metų pabaigoje kelininkai turėjo laisvų pinigų, galėjo geriau žiedinę sankryžą įrengti kelyje Ukmergė–Molėtai ties posūkiu į Želvos miestelį, kur jos tikrai labai reikia. Tačiau jie viską pradėjo ne nuo to galo – rekonstravo sankryžą, kuri tikrai dar galėjo palaukti ir jokių didelių problemų nekėlė. Niekas neprisimena, kad čia būtų buvęs koks nors eismo įvykis. Ir tarsi pasityčiodami iš mūsų ankstesnių prašymų šioje sankryžoje įrengė net 12 ženklų, žyminčių pėsčiųjų perėjas”, – nusivylimo kelininkais neslėpė seniūnas.
---
Klaidas ištaisys?
Algimantas Janušauskas, Lietuvos automobilių kelių direkcijos direktoriaus pavaduotojas
„Valstybinės reikšmės rajoninių kelių Giedraičiai– Bekupė–Želva ir Želva–Šešuoliai mažoji žiedinė sankryža Želvos miestelyje buvo įrengta siekiant pakeisti eismo organizavimo schemą, bet ne rekonstruoti. Garantinis sankryžos laikotarpis yra 5 metai. Sankryžą įrengusi įmonė privalės ištaisyti visus jos pažeidimus, jei tokių bus nustatyta.
http://www.lrytas.lt/?data=20130323&...s130323&view=2
Komentuoti:
Komentuoti: