Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Diskusijos apie žiedines sankryžas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Tomas
    replied
    Matyt vadovaujasi pagrindine kelių eismo taisykle - "duok durniui kelią".

    Komentuoti:


  • Tomizmas
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Prieš 10 metų buvau Egipte ir pastebėjau:
    1. Ženkinimo nėra.
    2. Šviesoforų nėra.
    3. Posukio signalo niekas nerodo.
    4. Avarijų taip pat nėra.
    Man iš tikrųjų tas labai įdomu. KAIP???

    Komentuoti:


  • themanual
    replied
    Parašė booraz Rodyti pranešimą
    Kiek tekę naudotis užsienio žiedais, logiškiausiai yra UK, Airijoje, sistema aiški kaip 2x2.

    https://theorytest.org.uk/roundabouts-uk/
    Man tai ten pateikti nurodymai nelabai patinka:

    Turning Right at a Roundabout (Green Car) : On the Roundabout : Manoeuvre : Exit the roundabout in the furthest left lane that is possible. If someone is in the lane next to you, you should take the next furthest left lane possible.

    O jeigu tas kažkas šalia yra tas ketvirtas baltas automobilis viršuje kuris įsuka į žiedo kairiausią juostą ir dabar ketina važiuoti tolyn iki antro išvažiavimo? Jeigu žalias automobilis važiuoja labai lėtai, o baltas įsuka gana staigiai ir mato jog jam kairėje palikti pakankamai vietos tai visai įmanoma jog jie spės susilyginti žiede ir žalias automobilis išsukinėdamas jam užkirs kelią.

    Aišku čia greičiausiai išaiškinimas šitam puslapyje nėra labai geras, nes apie kelių juostų žiedus po to yra atskira sekcija ir dažniausiai jie turi aiškų ženklinimą, o čia liustracijose juostos nesužymėtos, tik išaiškinime ir rodyklėse bando jas imituoti. Kaip mokymo medžiagai tokie neatitikimai iškart pasitikėjimo ja nekelia.

    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

    Tas pats ir šiais laikais, jeigu leidžia kelio ženklai (nes būna kad iš pirmos tik išsukti), tai prašom.
    Nemelas, bet logika yra atvirkštinė: jeigu iš pirmos tik išsukti tuomet tai nurodys kelio ženklai, o jeigu jų nebus tuomet papildomo leidimo kelio ženklais nereikės, nes keliu važiuoti tiesiai leidžiama pagal nutylėjimą, jeigu nenurodyta kitaip
    Paskutinis taisė themanual; 2021.10.20, 16:13.

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė booraz Rodyti pranešimą

    2000 m. instruktorius mokė, kad žiedu pirma juosta gali važiuoti ratu.
    Tas pats ir šiais laikais, jeigu leidžia kelio ženklai (nes būna kad iš pirmos tik išsukti), tai prašom.

    Komentuoti:


  • themanual
    replied
    Parašė ギントータス Rodyti pranešimą

    Tai čia mūsų nuomonės ir nesikerta. Protingiausia būtų, kad iš pirmos juostos būtų galima išsukti tik į pirmą išvažiavimą, tada tikrai nekiltų jokių problemų su užkišimu iš antros juostos. Šiaip kiek važiuoju žiedais, tai visada išsuku persirikiavęs į pirmą juostą, nebent yra ženklai leidžiantys tą daryti iš kitų juostų. Tokiu atveju, jei leidžiama išsukti iš antros juostos, būna ženklas, kad pirma juosta tiesiai važiuoti negali.
    Atrašiau ne dėl nuomonės, o dėl "reikalavimas iš pirmos juostos išsukti į pirmą išvažiavimą" Protingiausia yra daryti kaip daro olandai - eliminuojant bet kokį rikiavimąsi žiede ir visus įrengiant arba vienos juostos arba tokius, kuriuose iš anksto turi pasirinkti juostą. Tuomet kaip tam Latvijos žiede, kur galioja įprastos visiems taisyklės. Mažiausiai protinga yra žiede pristatyti ženklų kur trumpoje atkarpoje reikia greitai susiorientuoti, jog draudžiama pirma juosta važiuoti tolyn ir privalai išsukti.
    Paskutinis taisė themanual; 2021.10.20, 15:55.

    Komentuoti:


  • ギントータス
    replied
    Parašė themanual Rodyti pranešimą

    Klystat, žiedas yra toks pat kelias kaip ir kiti ir jame galioja reikalavimas išsukinėti iš dešiniausios (pirmos) juostos.

    Tiesiog tam reikalavimui apeiti pas mus kelių juostų žieduose būdavo pristatyta ženklų nurodančių kur galima iš kiekvienos juostos važiuoti. Bėda ta kad juos pamatydavai paskutinę akimirką ties išvažiavimu (nes jie turi stovėti pačiam kelyje, t.y. žiede ir prieš žiedą jų nepastatysi) ir realiai jie būdavo tik taisyklių atitikimui pastatyti ir vadovautasi tuo jog visi žino kaip važiuoti, o kaimiečiai su užsieniečiais kaip nors pravažiuos.

    Tai šitaip organizuojamas eismas neturėtų būti, todėl arba turi būti žiedas su iš anksto pasirenkamais įvažiavimais be rikiavimosi arba tokie kaip tas Latvijoje, kur sukant žiedu pirma juosta staiga neišdygsta ženklas liepiantis išsukinėti.
    Tai čia mūsų nuomonės ir nesikerta. Protingiausia būtų, kad iš pirmos juostos būtų galima išsukti tik į pirmą išvažiavimą, tada tikrai nekiltų jokių problemų su užkišimu iš antros juostos. Šiaip kiek važiuoju žiedais, tai visada išsuku persirikiavęs į pirmą juostą, nebent yra ženklai leidžiantys tą daryti iš kitų juostų. Tokiu atveju, jei leidžiama išsukti iš antros juostos, būna ženklas, kad pirma juosta tiesiai važiuoti negali.

    Komentuoti:


  • booraz
    replied
    Parašė ギントータス Rodyti pranešimą

    Tikrai iki 2008, nes kai pradėjau gyventi Kaune, tada pamačiau tuos galėjimus važiuoti tiesiai. Gali būti, kad buvo leidžiama ir iki tol.
    2000 m. instruktorius mokė, kad žiedu pirma juosta gali važiuoti ratu.

    Komentuoti:


  • themanual
    replied
    Parašė ギントータス Rodyti pranešimą

    Galiu klysti, bet bent jau senais laikais būdavo reikalavimas iš pirmos juostos išsukti į pirmą išvažiavimą. Pamenu, labai stebėjausi, kai atsirado ženklai, leidžiantys iš pirmos juostos važiuoti iki antro išvažiavimo.

    Iš ketbilietai.lt
    Klystat, žiedas yra toks pat kelias kaip ir kiti ir jame galioja reikalavimas išsukinėti iš dešiniausios (pirmos) juostos. Taip pat pirma juosta gali važiuoti ratu kaip ir bet kokio kito kelio pirma juosta.

    Tiesiog tam reikalavimui apeiti pas mus kelių juostų žieduose būdavo pristatyta ženklų nurodančių kur galima iš kiekvienos juostos važiuoti taip padarant iš pirmos žiedo juostos letėjimo juostą kuri ties kiekvienu išvažiavimu užsibaigdavo. Bėda ta kad juos pamatydavai paskutinę akimirką ties išvažiavimu (nes jie turi stovėti pačiam kelyje, t.y. žiede ir prieš žiedą jų nepastatysi) ir realiai jie būdavo tik taisyklių atitikimui pastatyti ir vadovautasi tuo jog visi žino kaip važiuoti, o kaimiečiai su užsieniečiais kaip nors pravažiuos.

    Tai šitaip organizuojamas eismas neturėtų būti, todėl arba turi būti žiedas su iš anksto pasirenkamais įvažiavimais be rikiavimosi arba tokie kaip tas Latvijoje, kur sukant žiedu pirma juosta staiga neišdygsta ženklas liepiantis išsukinėti.
    Paskutinis taisė themanual; 2021.10.20, 15:44.

    Komentuoti:


  • booraz
    replied
    Kiek tekę naudotis užsienio žiedais, logiškiausiai yra UK, Airijoje, sistema aiški kaip 2x2.

    https://theorytest.org.uk/roundabouts-uk/

    Komentuoti:


  • ギントータス
    replied
    Parašė booraz Rodyti pranešimą

    Senais laikais? Maždaug metai kurie?
    Tikrai iki 2008, nes kai pradėjau gyventi Kaune, tada pamačiau tuos galėjimus važiuoti tiesiai. Gali būti, kad buvo leidžiama ir iki tol.

    Komentuoti:


  • booraz
    replied
    Parašė ギントータス Rodyti pranešimą

    Galiu klysti, bet bent jau senais laikais būdavo reikalavimas iš pirmos juostos išsukti į pirmą išvažiavimą. Pamenu, labai stebėjausi, kai atsirado ženklai, leidžiantys iš pirmos juostos važiuoti iki antro išvažiavimo.

    Iš ketbilietai.lt
    Senais laikais? Maždaug metai kurie?

    Komentuoti:


  • ギントータス
    replied
    Parašė Tomas321 Rodyti pranešimą

    KET nereikalauja pirma juosta išsukti į pirmą išvažiavimą. Tokiam žiede pirma juosta galima važinėti ratais.
    Galiu klysti, bet bent jau senais laikais būdavo reikalavimas iš pirmos juostos išsukti į pirmą išvažiavimą. Pamenu, labai stebėjausi, kai atsirado ženklai, leidžiantys iš pirmos juostos važiuoti iki antro išvažiavimo.

    Iš ketbilietai.lt
    Išvažiuoti iš žiedinės sankryžos galima tik pasirinkus pirmąją eismo juosta, išskyrus atvejus, kai kryptys eismo juostose yra nurodomos atitinkamais kelio ženklais.
    Paskutinis taisė ギントータス; 2021.10.20, 15:28.

    Komentuoti:


  • Tomas321
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Tai gal neišsukinėtojai iš 2 juostos kalti, o tie, kurie pirma juosta privalomai neišsuka?
    KET nereikalauja pirma juosta išsukti į pirmą išvažiavimą. Tokiam žiede pirma juosta galima važinėti ratais.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Kol Vilniuje neperpiešė žiedų buvo normali praktika išsukinėti iš žiedo iš antros ar net trečios juostos, todėl dabar avarijų n kartų ir sumažėjo nebelikus tokių nesąmonių. Tokie manevrai, kurie čia nupiešti, būdavo (o Klaipėdos žieduose iki šiol) legalūs.


    Click image for larger version

Name:	36cd5153f554e7cc5694953917d9ba20-3.jpg
Views:	466
Size:	28,8 kB
ID:	1921477
    Tai gal neišsukinėtojai iš 2 juostos kalti, o tie, kurie pirma juosta privalomai neišsuka?

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė tajus2 Rodyti pranešimą

    Tu susimaišei. Čia aprašei tavo vadinamą manderesnį žiedą.

    O sovietiniame žiede nesvarbu kur išsuksi pasiimi pirmą juostą ir važiuoji sau nors ir sukdamas ratus aplink žiedą. Į antrą juostą važiuoji nebent apšokti kokią fūrą. Beje, dar gali bandyti ir iš antros juostos išsukinėti nesidairydamas, nes ženklų tai daryti draudžiančių nėra, tai jei su kuo iš pirmos juostos neišsukančiu susidursi tai bus galima labai ilgai aiškintis kas kaltas ir turėti ilgą ir smagų teismų maratoną. Žodžiu viskas "paprasta ir aišku".

    Beje antrą situaciją aprašiau iš savo gyvenimo prieš kokius 5 metus. Ketinau važiuoti toliau žiedu, bet atlėkęs latvis iš antros žiedo juostos nusprendė, kad yra pats tas išsukti į antrą juostą kelyje. Patikrinus stabdžių sistemą avarijos pavyko išvengti. O kas būtų kaltas iki šiol nesu tikras.

    Viskas įvyko čia:
    https://www.google.com/maps/@56.8118...7i13312!8i6656
    Aš paprastuose žieduose laikausi paprastos taisyklės - pirma juosta važiuoti tik iki pirmo išvažiavimo.
    Viskas labai aišku ir visada vienoda to "įprasto" tipo žieduose.
    Kaip rekomenduoja čia:
    Norint greičiau pervažiuoti tokio tipo sankryžą, reikia į ją įvažiuoti iš tinkamos eismo juostos. Jeigu jums reikia išvažiuoti iš žiedo jau pirmame posūkyje, tai ir įvažiuoti į žiedą reikia iš pirmosios eismo juostos. Jeigu jūs suplanavęs išvažiuoti antrame ar trečiame išvažiavime, tai į žiedą turite įvažiuoti iš antrosios eismo juostos.
    Skaityti daugiau: https://kauno.diena.lt/naujienos/lie...i-ziedu-732453

    Tuo tapu mandresniuose žieduose yra skirtingos konfigūracijos skirtinguose žieduose.

    Būtent tą ir turėjo omenyje žmonės sakydami, kad pamatei žiedo ženklą ir viskas aišku visuose žieduose (įprasto tipo).
    O naujo tipo turi atidžiai sekti rodykles prieš įvažiuodamas į bet kokį žiedą, nes daug skirtingų konfigūracijų.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Kiekviena kartą kai kas nors užkiša jis tai daro nežiūrėdamas. Nors lietuvoje tai daugiausiai tiesiog nelaksto į antrą juosta ir važiuoja normaliai pirmoje.
    Na tai ir sakau, užkiša 1 iš 1000. Tai 1 nežiūri, 999 žiūri.
    Kur čia "nėra žiūrinčių"?

    O pirma juosta jau baisiau važiuot, kad kas nenukirstų sugalvojęs iš antros sukti.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą
    Daugybę kartų mačiau, kad vilniečiai Vilniuje (ir matyt ne tik) važinėja kaip puspročiai. Bet tai nors viešoje internetų erdvėje taip nesidemonstruokite?
    Dabar jau bent žiedais nebevažinėja atsiradus turbo žiedams ir nebelikus galimybių makaluotis po žiedą.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Daugybę kartų mačiau, kad vilniečiai Vilniuje (ir matyt ne tik) važinėja kaip puspročiai. Bet tai nors viešoje internetų erdvėje taip nesidemonstruokite?

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą

    Tikrai neketinu ginti trieilių ir ketureilių vilnietiškų, kaunietiškų ir klaipėdietiškų žiedų nesamonių, bet šiuo atveju viskas vyksta pagal ženklus:
    https://www.google.com/maps/@55.6866...7i13312!8i6656
    ir
    https://www.google.com/maps/@55.6874...7i13312!8i6656
    Apie tai ir eina kalba, kad "legaliai" pagal ženklus galima šauti iš trečios žiedo juostos į pirmą išvažiavimo, nes visur punktyrai, o juos kirsti galima. Atitinkamai įvažinėjantys į žiedą galvoja, kad tas ir važiuos žiedu trečia juosta arba bent išvažinės į antrą gatvės juostą, todėl tiek ir avarijų tuose tarybiniuose žieduose. Jie realiai pritaikyti tokiam srautui, koks būdavo giliu sovietmečiu.

    Click image for larger version

Name:	Untitled.png
Views:	933
Size:	1,13 MB
ID:	1921490

    Komentuoti:


  • rPn
    replied
    Parašė tajus2 Rodyti pranešimą

    Visiškai teisingai, vis galvojau kur dar yra tiek neaiškus išvažiavimas iš tarybinių žiedų.

    O gi šitame žiede:
    https://www.google.com/maps/@55.6863...7i13312!8i6656

    Manau irgi Tomo mėgiamiausias, nes nuo sovietmečio nepasikeitęs. Galėtų su savo eismo taisyklių interpretavimo paslaugomis dirbti ten lojeriu ties šituo Klaipėdos žiedu, daug klientų susirinktų.

    Bonusas: Net google streetview radau kaip yra išsukinėjama iš antros žiedo juostos: https://www.google.com/maps/@55.6870...7i13312!8i6656
    Tai, kad čia Klaipėdoje šitame žiede yra ženklai ir pagal juos aišku kaip važiuoti. Kad iš pirmos juostos tik išsukti iš žiedo, o iš antros gali irgi išsukti iš žiedo.
    Click image for larger version  Name:	ZIEDAS.jpg Views:	1 Size:	187,8 kB ID:	1921486

    Blogiausia yra tas, kad nėra atitinkamo horizontalaus ženklinimo. Kuris šioje situacijoje turėtų atrodyti kažkaip taip: Click image for larger version  Name:	horizontalus.jpg Views:	1 Size:	161,7 kB ID:	1921487

    Tada visiems, net užsižiopsojusiems į ženklus, būtų aiškiau.
    Arba žinoma logiškesnis variantas iškart galima padaryti kaip Vilniuje.

    Komentuoti:

Working...
X