Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Diskusijos apie žiedines sankryžas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Na tai ir sakau, užkiša 1 iš 1000. Tai 1 nežiūri, 999 žiūri.
    Kur čia "nėra žiūrinčių"?

    O pirma juosta jau baisiau važiuot, kad kas nenukirstų sugalvojęs iš antros sukti.
    Nu tai likę 999 važiuoja pirma juosta. O iš tų kurie važiuoja antra ir bando išsukti užkiša 999 iš 1000
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą
    Vilniuje kažkuriuo metu buvo mada eismo juostas atskirti tokiais prie asfalto prisuktais gumbais. Bet pats esu matęs, kaip vyrukas su ponauju BMW visiškai sėkmingai pervažiavo tą Šimašiaus (?) liniją. Aišku BMW truputį skrido oru, bet tikras vilnietis vis tiek nuvažiavo ten kur jam reikia.
    Tai pravažiuoti įmanoma, bet nemalonu, o tai jau savaime atgrasys 90% tokių pažeidėjų. Reikėtu daugiau tokių gumbų, ypač fiziškai atskirti A juostas kad būtų mažiau "aplenkinėjantis kamštį"

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Vilniuje kažkuriuo metu buvo mada eismo juostas atskirti tokiais prie asfalto prisuktais gumbais. Bet pats esu matęs, kaip vyrukas su ponauju BMW visiškai sėkmingai pervažiavo tą Šimašiaus (?) liniją. Aišku BMW truputį skrido oru, bet tikras vilnietis vis tiek nuvažiavo ten kur jam reikia.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
    Dėl Klaipėdos melas. Nėra tokio žiedo, kuriame išsukimas iš 3 juostos būtų legalus.

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    Tokie manevrai, kurie čia nupiešti, būdavo (o Klaipėdos žieduose iki šiol) legalūs.
    Click image for larger version

Name:	36cd5153f554e7cc5694953917d9ba20-3.jpg
Views:	487
Size:	28,8 kB
ID:	1921477
    Dėl Klaipėdos melas. Nėra tokio žiedo, kuriame išsukimas iš 3 juostos būtų legalus.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė Tomizmas Rodyti pranešimą
    Jo, nuo žemės tas vaizdas atrodė neįtikėtinai, bet iš viršaus - dar nerealistiškiau. Ir absoliučiai keista, kaip tokiame chaose įmanoma niekur neatsitrenkti.
    Kaip suprantu, Triumfo arkos žiedas yra kažkas kaip mūsų Vilniaus stoties žiedas iki normalesnio paženklinimo apie 2015-2016 m. Jokių juostų, važiavimas kaip patogiau. Kaip pėsčiasis nardai tarp automobilių kaip besivystančiuose kraštuose ir tiek. Vienintelis skirtumas yra tas, kad Triumfo arkos žiedas turi požemines perėjas.

    Komentuoti:


  • Tomizmas
    replied
    Jo, nuo žemės tas vaizdas atrodė neįtikėtinai, bet iš viršaus - dar nerealistiškiau. Ir absoliučiai keista, kaip tokiame chaose įmanoma niekur neatsitrenkti.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Tomizmas Rodyti pranešimą

    Man iš tikrųjų tas labai įdomu. KAIP???

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Matyt vadovaujasi pagrindine kelių eismo taisykle - "duok durniui kelią".

    Komentuoti:


  • Tomizmas
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Prieš 10 metų buvau Egipte ir pastebėjau:
    1. Ženkinimo nėra.
    2. Šviesoforų nėra.
    3. Posukio signalo niekas nerodo.
    4. Avarijų taip pat nėra.
    Man iš tikrųjų tas labai įdomu. KAIP???

    Komentuoti:


  • themanual
    replied
    Parašė booraz Rodyti pranešimą
    Kiek tekę naudotis užsienio žiedais, logiškiausiai yra UK, Airijoje, sistema aiški kaip 2x2.

    https://theorytest.org.uk/roundabouts-uk/
    Man tai ten pateikti nurodymai nelabai patinka:

    Turning Right at a Roundabout (Green Car) : On the Roundabout : Manoeuvre : Exit the roundabout in the furthest left lane that is possible. If someone is in the lane next to you, you should take the next furthest left lane possible.

    O jeigu tas kažkas šalia yra tas ketvirtas baltas automobilis viršuje kuris įsuka į žiedo kairiausią juostą ir dabar ketina važiuoti tolyn iki antro išvažiavimo? Jeigu žalias automobilis važiuoja labai lėtai, o baltas įsuka gana staigiai ir mato jog jam kairėje palikti pakankamai vietos tai visai įmanoma jog jie spės susilyginti žiede ir žalias automobilis išsukinėdamas jam užkirs kelią.

    Aišku čia greičiausiai išaiškinimas šitam puslapyje nėra labai geras, nes apie kelių juostų žiedus po to yra atskira sekcija ir dažniausiai jie turi aiškų ženklinimą, o čia liustracijose juostos nesužymėtos, tik išaiškinime ir rodyklėse bando jas imituoti. Kaip mokymo medžiagai tokie neatitikimai iškart pasitikėjimo ja nekelia.

    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

    Tas pats ir šiais laikais, jeigu leidžia kelio ženklai (nes būna kad iš pirmos tik išsukti), tai prašom.
    Nemelas, bet logika yra atvirkštinė: jeigu iš pirmos tik išsukti tuomet tai nurodys kelio ženklai, o jeigu jų nebus tuomet papildomo leidimo kelio ženklais nereikės, nes keliu važiuoti tiesiai leidžiama pagal nutylėjimą, jeigu nenurodyta kitaip
    Paskutinis taisė themanual; 2021.10.20, 17:13.

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė booraz Rodyti pranešimą

    2000 m. instruktorius mokė, kad žiedu pirma juosta gali važiuoti ratu.
    Tas pats ir šiais laikais, jeigu leidžia kelio ženklai (nes būna kad iš pirmos tik išsukti), tai prašom.

    Komentuoti:


  • themanual
    replied
    Parašė ギントータス Rodyti pranešimą

    Tai čia mūsų nuomonės ir nesikerta. Protingiausia būtų, kad iš pirmos juostos būtų galima išsukti tik į pirmą išvažiavimą, tada tikrai nekiltų jokių problemų su užkišimu iš antros juostos. Šiaip kiek važiuoju žiedais, tai visada išsuku persirikiavęs į pirmą juostą, nebent yra ženklai leidžiantys tą daryti iš kitų juostų. Tokiu atveju, jei leidžiama išsukti iš antros juostos, būna ženklas, kad pirma juosta tiesiai važiuoti negali.
    Atrašiau ne dėl nuomonės, o dėl "reikalavimas iš pirmos juostos išsukti į pirmą išvažiavimą" Protingiausia yra daryti kaip daro olandai - eliminuojant bet kokį rikiavimąsi žiede ir visus įrengiant arba vienos juostos arba tokius, kuriuose iš anksto turi pasirinkti juostą. Tuomet kaip tam Latvijos žiede, kur galioja įprastos visiems taisyklės. Mažiausiai protinga yra žiede pristatyti ženklų kur trumpoje atkarpoje reikia greitai susiorientuoti, jog draudžiama pirma juosta važiuoti tolyn ir privalai išsukti.
    Paskutinis taisė themanual; 2021.10.20, 16:55.

    Komentuoti:


  • ギントータス
    replied
    Parašė themanual Rodyti pranešimą

    Klystat, žiedas yra toks pat kelias kaip ir kiti ir jame galioja reikalavimas išsukinėti iš dešiniausios (pirmos) juostos.

    Tiesiog tam reikalavimui apeiti pas mus kelių juostų žieduose būdavo pristatyta ženklų nurodančių kur galima iš kiekvienos juostos važiuoti. Bėda ta kad juos pamatydavai paskutinę akimirką ties išvažiavimu (nes jie turi stovėti pačiam kelyje, t.y. žiede ir prieš žiedą jų nepastatysi) ir realiai jie būdavo tik taisyklių atitikimui pastatyti ir vadovautasi tuo jog visi žino kaip važiuoti, o kaimiečiai su užsieniečiais kaip nors pravažiuos.

    Tai šitaip organizuojamas eismas neturėtų būti, todėl arba turi būti žiedas su iš anksto pasirenkamais įvažiavimais be rikiavimosi arba tokie kaip tas Latvijoje, kur sukant žiedu pirma juosta staiga neišdygsta ženklas liepiantis išsukinėti.
    Tai čia mūsų nuomonės ir nesikerta. Protingiausia būtų, kad iš pirmos juostos būtų galima išsukti tik į pirmą išvažiavimą, tada tikrai nekiltų jokių problemų su užkišimu iš antros juostos. Šiaip kiek važiuoju žiedais, tai visada išsuku persirikiavęs į pirmą juostą, nebent yra ženklai leidžiantys tą daryti iš kitų juostų. Tokiu atveju, jei leidžiama išsukti iš antros juostos, būna ženklas, kad pirma juosta tiesiai važiuoti negali.

    Komentuoti:


  • booraz
    replied
    Parašė ギントータス Rodyti pranešimą

    Tikrai iki 2008, nes kai pradėjau gyventi Kaune, tada pamačiau tuos galėjimus važiuoti tiesiai. Gali būti, kad buvo leidžiama ir iki tol.
    2000 m. instruktorius mokė, kad žiedu pirma juosta gali važiuoti ratu.

    Komentuoti:


  • themanual
    replied
    Parašė ギントータス Rodyti pranešimą

    Galiu klysti, bet bent jau senais laikais būdavo reikalavimas iš pirmos juostos išsukti į pirmą išvažiavimą. Pamenu, labai stebėjausi, kai atsirado ženklai, leidžiantys iš pirmos juostos važiuoti iki antro išvažiavimo.

    Iš ketbilietai.lt
    Klystat, žiedas yra toks pat kelias kaip ir kiti ir jame galioja reikalavimas išsukinėti iš dešiniausios (pirmos) juostos. Taip pat pirma juosta gali važiuoti ratu kaip ir bet kokio kito kelio pirma juosta.

    Tiesiog tam reikalavimui apeiti pas mus kelių juostų žieduose būdavo pristatyta ženklų nurodančių kur galima iš kiekvienos juostos važiuoti taip padarant iš pirmos žiedo juostos letėjimo juostą kuri ties kiekvienu išvažiavimu užsibaigdavo. Bėda ta kad juos pamatydavai paskutinę akimirką ties išvažiavimu (nes jie turi stovėti pačiam kelyje, t.y. žiede ir prieš žiedą jų nepastatysi) ir realiai jie būdavo tik taisyklių atitikimui pastatyti ir vadovautasi tuo jog visi žino kaip važiuoti, o kaimiečiai su užsieniečiais kaip nors pravažiuos.

    Tai šitaip organizuojamas eismas neturėtų būti, todėl arba turi būti žiedas su iš anksto pasirenkamais įvažiavimais be rikiavimosi arba tokie kaip tas Latvijoje, kur sukant žiedu pirma juosta staiga neišdygsta ženklas liepiantis išsukinėti.
    Paskutinis taisė themanual; 2021.10.20, 16:44.

    Komentuoti:


  • booraz
    replied
    Kiek tekę naudotis užsienio žiedais, logiškiausiai yra UK, Airijoje, sistema aiški kaip 2x2.

    https://theorytest.org.uk/roundabouts-uk/

    Komentuoti:


  • ギントータス
    replied
    Parašė booraz Rodyti pranešimą

    Senais laikais? Maždaug metai kurie?
    Tikrai iki 2008, nes kai pradėjau gyventi Kaune, tada pamačiau tuos galėjimus važiuoti tiesiai. Gali būti, kad buvo leidžiama ir iki tol.

    Komentuoti:


  • booraz
    replied
    Parašė ギントータス Rodyti pranešimą

    Galiu klysti, bet bent jau senais laikais būdavo reikalavimas iš pirmos juostos išsukti į pirmą išvažiavimą. Pamenu, labai stebėjausi, kai atsirado ženklai, leidžiantys iš pirmos juostos važiuoti iki antro išvažiavimo.

    Iš ketbilietai.lt
    Senais laikais? Maždaug metai kurie?

    Komentuoti:


  • ギントータス
    replied
    Parašė Tomas321 Rodyti pranešimą

    KET nereikalauja pirma juosta išsukti į pirmą išvažiavimą. Tokiam žiede pirma juosta galima važinėti ratais.
    Galiu klysti, bet bent jau senais laikais būdavo reikalavimas iš pirmos juostos išsukti į pirmą išvažiavimą. Pamenu, labai stebėjausi, kai atsirado ženklai, leidžiantys iš pirmos juostos važiuoti iki antro išvažiavimo.

    Iš ketbilietai.lt
    Išvažiuoti iš žiedinės sankryžos galima tik pasirinkus pirmąją eismo juosta, išskyrus atvejus, kai kryptys eismo juostose yra nurodomos atitinkamais kelio ženklais.
    Paskutinis taisė ギントータス; 2021.10.20, 16:28.

    Komentuoti:


  • Tomas321
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Tai gal neišsukinėtojai iš 2 juostos kalti, o tie, kurie pirma juosta privalomai neišsuka?
    KET nereikalauja pirma juosta išsukti į pirmą išvažiavimą. Tokiam žiede pirma juosta galima važinėti ratais.

    Komentuoti:

Working...
X