Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Diskusijos apie žiedines sankryžas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Creatium
    replied
    Parašė themanual Rodyti pranešimą
    Taip, prieš siūlant tokias nesąmones kaip perėjų naikinimas, pirmiausia reikia tų posūkių, galėtų tuo pačiu dar ir šarvuočiais atskirti posūkį nuo Konsitucijos pr link Šeškinės, nes vis atsiranda išvažiuojančių iš žiedo per ištisinę. Ten šiek tiek paplatinus tilptų ir salelė pėstiesiems, kad nereiktų kirsti trijų juostų.
    Kalbant apie tą išvažiavimą... https://tvarkaumiesta.lt/problem/125984

    Komentuoti:


  • themanual
    replied
    Taip, prieš siūlant tokias nesąmones kaip perėjų naikinimas, pirmiausia reikia tų posūkių, galėtų tuo pačiu dar ir šarvuočiais atskirti posūkį nuo Konsitucijos pr link Šeškinės, nes vis atsiranda išvažiuojančių iš žiedo per ištisinę. Ten šiek tiek paplatinus tilptų ir salelė pėstiesiems, kad nereiktų kirsti trijų juostų.
    O šiaip tai įdomu, kodėl nebekeliamas klausimas dėl kairiojo posūkio grąžinimo iš Ukmergės g. link Žalgirio g., tiek išplatino ten visą sankryžą, negi nerastų vietos dedikuotai juostai dabar, nes panaikino lygtais, kai buvo bendra juosta sukti į kairę ir važiuoti tiesiai.
    Kai bus sutvarkyti automobilių reikalai, tegu tik tuomet žiūri, kaip kliudyti pėstiesiems, aš max ką pateisinčiau, tai patestuoti šviesoforą ties išvažiavimu link Šeškinės, kur yra trys juostas. Bet vis tiek jis turėtų būti patogus pėstiesiems, be ilgo laukimo.
    Ir tik jei vis tiek kažkas įrodys, jog miestui ir darniam judumui (saugumas?; nereik laukti prie šviesoforų jei tokie atsirastų; požeminės perėjos naikinimas prie moksleivių rūmų) bus naudingiau tas perėjas panaikinti, tai turės būti statomas patogus ir pageidautina estetiškas viadukas visiškai pritaikytas dviratininkams ir neįgaliesiems.

    Komentuoti:


  • Riedis
    replied
    Atstovas iš eismo organizavimo skyriaus LRT radijo laidoje užsiminė apie Pedagoginio žiedo papildomas juostas 2020m (turbūt išsukimui į dešinę iš Geležinio vilko g. ir iš Ukmergės g).

    Berods kadaise kažkas domėjosi ar dar tai planuose. Būtent tie du įvažiavimai pradeda dažniau turėti spūstis ir dienos metu.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Milicija sulaukė atsako

    Vilniaus kelių policijos vadovo žodžiai apie trukdančius pėsčiuosius papiktino: tikimasi atsiprašymo

    https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...C23eAZRBCbw6HI

    Rašto, kurį pasirašė Vilniaus vicemeras Vytautas Mitalas ir Lietuvos pėsčiųjų asociacijos prezidentas Silvestras Dikčius, pabaigoje tikimasi, kad D.Šalomskas „pasikarščiavo ir atsiprašys vilniečių, kurie visi, kaip minėta, pirmiausia ir yra pėstieji“.
    Lauksim mento reakcijos. Turbūt nesitikėjo tokios reakcijos.

    Komentuoti:


  • themanual
    replied
    Parašė Dovydas Rodyti pranešimą

    Aš pareigūnui turiu kontr-pasiūlymą: siūlau visiškai panaikinti tą žiedinę sankryžą ir palikti ją tik pėstiesiems ir dviratininkams. Jei minėtas pareigūnas manęs paklaustų, o kaipgi tuomet automobiliams pasiekti kitą sankryžos pusę ir atvirkščiai, atsakyčiau, kad automobiliams tektų apvažiuoti miestą aplinkeliu.
    Aš manau, kad jie taip drąsiai kalba tik dėl to, kad jiems neįtikima, kad kažkas galėtų ginti pėsčiųjų teises ir mano turėsią didelį populiarumą su tokiomis idėjomis. Kas iš dalies tiesa, bet man susidaro įspūdis, jog situacija gerėja ir dar prieš kokius penkis metus turbūt pėstieji jau būtų vaikščioję per aplinkui ir nebetrukdę automobiliams. O iš dabartinės savivaldybės signalai aiškūs, kad perėjos nebus naikinamos

    Komentuoti:


  • Dovydas
    replied

    Paklaustas, kaip tuomet pėstiesiems, dviratininkams, paspirtukininkams tektų kirsti žiedą nuo T.Narbuto g. pusės ir pasiekti Konstitucijos prospektą ar atvirkščiai, pareigūnas sakė, kad eiti tektų kita puse.
    Aš pareigūnui turiu kontr-pasiūlymą: siūlau visiškai panaikinti tą žiedinę sankryžą ir palikti ją tik pėstiesiems ir dviratininkams. Jei minėtas pareigūnas manęs paklaustų, o kaipgi tuomet automobiliams pasiekti kitą sankryžos pusę ir atvirkščiai, atsakyčiau, kad automobiliams tektų apvažiuoti miestą aplinkeliu.

    Komentuoti:


  • themanual
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Sprendimas su viaduku yra įmanomas. Ir matyt geriausias variantas saugumo požiūriu. Nyderlanduose ir kitur tokių objektų yra ne vienas. Pedagoginio žiedas šiaip yra ypač bjauri vieta pėsčiųjų ir dviračių accessibility požiūriu ir viename lygyje ten kažko sugalvoti matyt nepavyks. Kad būtų ir saugu ir patogu visiems eismo dalyviams.

    Kažkas tokio matyt turės ten anksčiau ar vėliau atsirasti.
    Cool, aš šiaip mieliau, kad būtų pėstieji pirmoje vietoje ir viskas liktų vienam lygyje, bet ta vieta visgi yra pagrindinis miesto mazgas ir naivu tikėtis, kad kažkas pasikeis, todėl eidamas ar mindamas pedalus žymiai mieliau pasinaudočiau tokiu viaduku (su racionalaus statumo rampom), nei laukčiau prie kokių nors naujai įrengtų šviesfoforų. O šiaip tai jei maršrutas leidžia, vis tiek matyt rinksiuos taką palei upę.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė spekas Rodyti pranešimą
    Šiaurėje ir vakaruose perėjų nematau kaip pajudinti. Atrodo, be ore kabančio pėstiesiems ir dviratininkams skirto žiedo gali nieko neišeiti padaryti.
    Galima iškasti požeminę perėją.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Sprendimas su viaduku yra įmanomas. Ir matyt geriausias variantas saugumo požiūriu. Nyderlanduose ir kitur tokių objektų yra ne vienas. Pedagoginio žiedas šiaip yra ypač bjauri vieta pėsčiųjų ir dviračių accessibility požiūriu ir viename lygyje ten kažko sugalvoti matyt nepavyks. Kad būtų ir saugu ir patogu visiems eismo dalyviams.

    Kažkas tokio matyt turės ten anksčiau ar vėliau atsirasti.


    Paskutinis taisė John; 2019.12.10, 21:43.

    Komentuoti:


  • themanual
    replied
    Na man tai labiausiai iš to interviu užkliuvo forume lygtais nepacituota vieta: „Mums, vairuotojams, problema ta, kad mes turime jus praleisti ir vietoj to, kad didėtų pralaidumas, mes jus praleidinėjame.“
    Čia normalu tokias pareigas einančiam asmeniu tokiu būdu viešai reikšti savo asmeninę poziciją? Juk ne su kaimynu virtuvėj ant taburetės prie prasuktos bonkos kalba.

    O dėl pėsčiųjų viaduko kažkada kalbėjo (Kvedaravičius?) apie kažkokį super duper sprendimą žiedo formos su dviračių užvažiavimais. Ten ir šiaip bet koks viadukas netiks, jei dar planuojama kažkada estakada virš žiedo sujungiant Konstitucijos pr su Narbuto g. Arba estakada turės būti labai aukšta, arba pėsčiųjų viadukas (be užkilimų) sutilpti žiedo viduje, kur estakados aukštis būtų didžiausias.

    Komentuoti:


  • index
    replied
    Norint naikinti perėjas ten reiktų įrengti pėsčiųjų ir dviratininkų viadukus (gana ilgus ir nuožulnius, kad tiktų dviratininkams, paspirtukininkams ir neįgaliesiems). Visgi greičiau jau pralaidumo didintojai pasiūlys pėstiesiems išvis sėdėti namie ir iš jų nelįsti, kad važinėti netrukdytų.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Šiaip žiedo vakaruose esanti perėja yra nevietoje, nes ja einant pėstiesiems susidaro auto eilė žiede ir ji pradeda blokuoti žiedą. Perėją reikia traukti nuo žiedo.

    Šiaurėje ir pietuose perėjų nematau kaip pajudinti. Atrodo, be ore kabančio pėstiesiems ir dviratininkams skirto žiedo gali nieko neišeiti padaryti.

    Click image for larger version  Name:	Capture.JPG Views:	1 Size:	423,0 kB ID:	1768681
    Paskutinis taisė spekas; 2019.12.11, 21:43.

    Komentuoti:


  • mskapss
    replied
    Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
    Vairuotojo etika yra praleisti, o pėsčiojo etika neprovokuoti transporto (ypač sunkiasvorio) staigiai stabdyti .
    tiksliau, vairuotojui praleisti yra ne "etika", o "prievole", kurios nevykdymas baudžiamas ANK nustatyta tvarka

    Komentuoti:


  • senasnamas
    replied
    Kitoje dalyje, kur yra važiuojama link panoramos iš žiedo, ne kartą esu gaves "velnių" nuo autobuso vairuotojų nes jiem matai atlėkus žiede didžiuliu greičiu stabdyti reikia kai aš per perėją einu.
    Vairuotojo etika yra praleisti, o pėsčiojo etika neprovokuoti transporto (ypač sunkiasvorio) staigiai stabdyti .

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
    Pastovus perbraižymas ?! Nejuokinkit, perbraižė vieną kartą per 20 metų


    Šiaip tai prieš kiekvieną įvažiavimą į žiedą stovi įspėjamieji ženklai apie eismo kryptis sankryžoje (irgi netgi ne po vieną ženklą), tai man visiškai nesuprantama kodėl negalima tinkamą eismo juostą pasirinkti dar prieš įsukant į žiedą
    Na matyt mes paraleliose visatose gyvename nes aš vien šiemet jau du pakeitimus mačiau. O tie ženklai mažai padeda kai 1) jie buna užstoti medžių ar prieš tave važiuojančio autobuso ir 2) jie paprastai atnaujinami vėliau nei žiedas (matyt vėl savivaldybės neįgalumas). Va pvz liepos mėnesį ženklai rodė vieną, o linijos žiedė rodė kitą. Dar verta paminėti ir 3) iš ukmergės gatvės pusės ženklas stovi ten, kur jau yra įvažiuojama į žiedą, t.y. ten kur jau visis susirikiavę į 2 linijas ir persirikiuoti šanšų nėra.


    Parašė AudriusV Rodyti pranešimą
    Galima taip suprasti, kad Lietuvos policija nedaug kuo skiriasi nuo kolegų iš kitų rytinių postsovietinių valstybių, o šviesoforas pėstiesiems ir vairuotojams šioje vietoje ,matyt, tabu ?

    Tame žiede tikrai būtų patogiau visiems jeigu pėstieji ir automobiliai butų ne viename lygyje. Tiek pėsčiomis einant visada galvoji sustos ar nesustos, o važiuojant irgi dažnai būna, kad pats žiedas sustoja nes išsukant turi praleisti pėsčiuosius. Ta pati problema matoma ir prie santariškių, tik ten pėsčiųjų 10 kartų mažiau.

    Parašė MrDarkness Rodyti pranešimą
    Pėstieji gi perskris į kitą pusę.
    O jei rimtai, tai čia labai liūdna, kad iš policijos tokių pasiūlymų sulaukiam. Nelabai kuo skiriasi nuo kolegų iš rytų, teikdami tokius pasiūlymus. Atrodytų turėtų viskas eiti automobilizacijos mažinimo link, o čia ji tik bus didinama.

    Pėstiesiems turėtu būti perėja nesikertanti su keliu, dar geriau jeigu kartu ir dviračių takas būtų. Ir ne, konstitucijos pusės perėja nėra geras pavyzdys.

    Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
    Pėstieji tolesnėje perėjoje Panoramos link nieko netrukdo, nes ten mašinos ir taip stovi laukdamos, kol galės įvažiuoti į žiedą.

    Kitoje dalyje, kur yra važiuojama link panoramos iš žiedo, ne kartą esu gaves "velnių" nuo autobuso vairuotojų nes jiem matai atlėkus žiede didžiuliu greičiu stabdyti reikia kai aš per perėją einu.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Įtariu, kad tai švelni užuomina, kad reikia pėsčiųjų viaduko toje vietoje.

    Komentuoti:


  • senasnamas
    replied
    Realiai pėsčiųjų srautas, kiek ėjau, ties Laisvės kelio paminklu nėra didelis. Bet ta perėja pati pavojingiausia, nes ten visi greitai važiuoja, nesitiki pėsčiųjų ir juostų daug. Pėstieji tolesnėje perėjoje Panoramos link nieko netrukdo, nes ten mašinos ir taip stovi laukdamos, kol galės įvažiuoti į žiedą.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
    Prie perėjos atėjęs pėstysis turi palaukti, kol ateis dar koks 10 kolegų, ir tik tada visi kartu gali efektyviai eiti per gatvę .
    Tam žmonija yra išradusi šviesoforą, kuris "supakuotus" srautus praleidžia kas kiek laiko. Bet matyt apie tokį dalyką ne visi dar girdėjo. Gal ir pas mus kažkada išras "ratą", nes kitų sugalvotais ir praktiškai išbandytais pavyzdžiais pasinaudoti nesugebame, vis reikia kažką savotiško išgalvoti.

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Šiaip tai liudniausia yra tai, kad veikiausiai daugiausia visų nelogiškų ir neadekvačių eismo organizavimo sprendimų ateina būtent iš policijos. Kažkodėl visai nenustebins, kad idiotiškas sprendimas visur kabinti ryškiaspalvius perėjų skydus yra inicijuotas būtent kelių policijos atstovų, veikiausiai tas pats yra ir su šviesoforais, kur "prištampuota" perteklinis skaičiuos apsaugotų fazių. Nieko keisto, kad ir tokių pasiūlymų kaip pastarasis nuskamba. Juk kelių ar ne kelių policijos pareigūnas, tai ne eismo inžinierius, kuris turi atitinkamų žinių ir baigęs specializuotus mokslus. Pareigūnai gali būti baigę teisę, o tai niekuom nepanašu į inžineriją.
    Visiskai teisingai. Derinant projektus, bet kokius, ar mieste, ar užmiestyje, ar LAKD keliuose, reikia gauti policijos suderinimą.

    Komentuoti:


  • senasnamas
    replied
    "Truputį" išlindo policininko mentalitetas . Šiaip jau žiedo pralaidumas sumažėjo po tų visų juostų perbraižymų. Kokiu išvis tikslu tai buvo daroma? Ar tik ne dėl pėsčiųjų saugumo? Būtų įdomu sužinoti avaringumo žiede statistiką prieš ir po.

    O jūs, kaip nedrausmingi pėstieji, einate vienas paskui kitą vorele, tai praktiškai stovime vietoje“, – kalbėjo sostinės Kelių policijos valdybos viršininkas.
    Prie perėjos atėjęs pėstysis turi palaukti, kol ateis dar koks 10 kolegų, ir tik tada visi kartu gali efektyviai eiti per gatvę .

    Komentuoti:

Working...
X