3 mln. eurų kainavusi žiedinė sankryža gyventojus „varo iš kantrybės“: viena avarija po kitos, o pažeidimai – sunkiai išvengiami
https://www.lrytas.lt/auto/saugus-ei...veng-14940738/
Kauno rajone esančio Akademijos miestelio Universiteto gatvėje – sujudimas: mažiau nei prieš metus įrengtoje žiedinėje sankryžoje nesiliaujama fiksuoti Kelių eismo taisyklių (KET) pažeidimų. Sankryža problemų kelia ne tik jauniems, bet ir nemenką patirtį turintiems vairuotojams, mat, pasak gyventojų, ženklai klaidinantys, o išplanavimas – nelogiškas. Vis tik panašu, jog situacija pasikeis, mat jau netrukus Lietuvos automobilių kelių direkcija (LAKD) ketina inicijuoti ženklinimo pakeitimus.
Dabar gi į sankryžą įvažiuojantys gyventojai labai dažnai nesąmoningai pažeidžia KET.
„Atvažiavę nuo Šakių plento antrąja juosta, žmonės įvažiuoja į žiedą ir suka Kauno miesto kryptimi, kurios pasirinkti, pagal dabartinį ženklinimą, negalima. Dažnam vairuotojui atrodo, kad įvažiavus į žiedą galima rinktis bet kurį išvažiavimą, net ir apsukus kelis ratus. O šioje sankryžoje žiedu galima važiuoti tik antrame išvažiavime. Tiesa, tai galioja tik atvažiuojantiems nuo Šakių plento“, – naujienų portalui lrytas.lt aiškino seniūnas. Anot S.Nominaičio, dėl painaus kelio atkarpos žymėjimo kalbėta ir su policijos pareigūnais, kurie taip pat suabejojo projektavimo ir ženklinimo logika. „Policininkai sakė, jog jei žiedinėje sankryžoje įvyksta vienas kitas KET pažeidimas, vairuotojas yra nubaudžiamas, kaip ir viskas logiška – kaltė suverčiama neapdairumui. Bet kai tas pats pažeidimas kartojasi nuolat, klausimų kyla ir policijos atstovams“, – pasakojo S.Nominaitis.
„Atvažiavę nuo Šakių plento antrąja juosta, žmonės įvažiuoja į žiedą ir suka Kauno miesto kryptimi, kurios pasirinkti, pagal dabartinį ženklinimą, negalima. Dažnam vairuotojui atrodo, kad įvažiavus į žiedą galima rinktis bet kurį išvažiavimą, net ir apsukus kelis ratus. O šioje sankryžoje žiedu galima važiuoti tik antrame išvažiavime. Tiesa, tai galioja tik atvažiuojantiems nuo Šakių plento“, – naujienų portalui lrytas.lt aiškino seniūnas. Anot S.Nominaičio, dėl painaus kelio atkarpos žymėjimo kalbėta ir su policijos pareigūnais, kurie taip pat suabejojo projektavimo ir ženklinimo logika. „Policininkai sakė, jog jei žiedinėje sankryžoje įvyksta vienas kitas KET pažeidimas, vairuotojas yra nubaudžiamas, kaip ir viskas logiška – kaltė suverčiama neapdairumui. Bet kai tas pats pažeidimas kartojasi nuolat, klausimų kyla ir policijos atstovams“, – pasakojo S.Nominaitis.










Komentuoti: