Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Diskusijos apie žiedines sankryžas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • John
    replied
    Milicija sako, kad reikia mažinti pėsčiųjų srautus ir taip gerinti milicijos pagrindinės funkcijos, gatvių pralaidumo, užtikrinimą

    Vilniaus Kelių policijos vadas siūlo būdą spūstims Edukologijos žiede mažinti: lauk pėsčiuosius
    https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...ozrJcwA1IJTN-4

    Transporto srautai Edukologijos žiede – didžiuliai. Rytinės ir vakarinės spūstys čia nieko seniai nebestebina, tačiau pravažiuoti šia eismo arterija neretai sunku ir vidury dienos. Tikras iššūkis čia gatvę kirsti ir pėstiesiems ar dviratininkams. Per piką žiede eismą reguliuoja policijos pareigūnai, kurie tvirtina žinantys, kaip situaciją pagerinti. Tam esą tereikia sumažinti pėsčiųjų perėjų.
    „Dėl policijos siūlymo panaikinti pėsčiųjų perėjas Edukologijos žiede.“ Toks jo pasisakymas įtrauktas į komisijos, kurią sudaro Vilniaus savivaldybės, policijos, Susisiekimo ministerijos, „Vilniaus plano“, „Susisiekimo paslaugų“, VGTU, visuomeninių organizacijų atstovai, darbotvarkę.
    Ir straipsnio vinis. Milicininkas siūlo problemos sprendimą:
    Sostinės Kelių policijos valdybos viršininkas, paprašytas pakomentuoti šį pasiūlymą, 15min sakė, kad policijos pareigūnai, nuolat šiame žiede reguliuojantys eismą spūsčių metu, turi pastabų. „Kol kas yra siūlymas naikinti (pėsčiųjų perėjas – red.past.) toje pusėje, kur kelias link Ukmergės ir Geležinio Vilko gatvių, – sakė D.Šalomskas. – Motyvas vienas – sumažinti spūstis, padidinti žiedo pralaidumą.“ Paklaustas, kaip tuomet pėstiesiems, dviratininkams, paspirtukininkams tektų kirsti žiedą nuo T.Narbuto g. pusės ir pasiekti Konstitucijos prospektą ar atvirkščiai, pareigūnas sakė, kad eiti tektų kita puse.
    Bet tai Jesus Christ. Algas jiems padvigubino, o nei smegenų, nei kompetencijos net per milimetrą nepaaugo. Ir čia kalba ne šiaip koks eilinis mentas, o jų gana aukštas vadas. Kaip? Kodėl? Iš kur tokie nekompetentingi nevykėliai atsiduria tokiose pozicijose? Juk visiškai akivaizdu, kad žmogus kabantis tokius kliedesius nėra pajėgus būti savo pareigose.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Tai kaip suprantu daugiausiai problemų kyla būtent tokiems pratusiems važiuoti kaip jiems reikia, o ne pagal taisykles. Tai anksčiau buvo realiai galima mėtytis tarp juostų ir aplenkinėti kitus, o dabar nebegalima. Blogai. Kur pasirašyti peticiją?
    Nors apskritai tai pritariu, kad ne visur atitinka realius srautus ir gaunasi, kad įvažiuojant į žiedą viena juosta pustuštė, o kita nutysusi. Bet ne visuomet ir galima pasiekti to balanso iškart visomis kryptimis.
    Sakyčiau, kad problema tai kaip tos sankryžos yra pastatytos, o ne pats ženklinimas, nes net nežinau kaip gudriau būtų galima subraižyt, kad būtų aišku ir logiška.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą
    ...persirikiavau taip kaip man reikėjo (bet nebūtinai pagal KET ir žymėjimą) ir išvažiavau.
    Tai kaip suprantu daugiausiai problemų kyla būtent tokiems pratusiems važiuoti kaip jiems reikia, o ne pagal taisykles. Tai anksčiau buvo realiai galima mėtytis tarp juostų ir aplenkinėti kitus, o dabar nebegalima. Blogai. Kur pasirašyti peticiją?
    Nors apskritai tai pritariu, kad ne visur atitinka realius srautus ir gaunasi, kad įvažiuojant į žiedą viena juosta pustuštė, o kita nutysusi. Bet ne visuomet ir galima pasiekti to balanso iškart visomis kryptimis.
    Paskutinis taisė Ginthus; 2019.12.09, 19:02.

    Komentuoti:


  • MrDarkness
    replied
    Pėstieji gi perskris į kitą pusę.
    O jei rimtai, tai čia labai liūdna, kad iš policijos tokių pasiūlymų sulaukiam. Nelabai kuo skiriasi nuo kolegų iš rytų, teikdami tokius pasiūlymus. Atrodytų turėtų viskas eiti automobilizacijos mažinimo link, o čia ji tik bus didinama.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Šiaip tai liudniausia yra tai, kad veikiausiai daugiausia visų nelogiškų ir neadekvačių eismo organizavimo sprendimų ateina būtent iš policijos. Kažkodėl visai nenustebins, kad idiotiškas sprendimas visur kabinti ryškiaspalvius perėjų skydus yra inicijuotas būtent kelių policijos atstovų, veikiausiai tas pats yra ir su šviesoforais, kur "prištampuota" perteklinis skaičiuos apsaugotų fazių. Nieko keisto, kad ir tokių pasiūlymų kaip pastarasis nuskamba. Juk kelių ar ne kelių policijos pareigūnas, tai ne eismo inžinierius, kuris turi atitinkamų žinių ir baigęs specializuotus mokslus. Pareigūnai gali būti baigę teisę, o tai niekuom nepanašu į inžineriją.

    Komentuoti:


  • AudriusV
    replied

    Vilniaus Kelių policijos vadas siūlo būdą spūstims Edukologijos žiede mažinti: lauk pėsčiuosius

    Mums, vairuotojams, problema ta, kad mes turime jus praleisti ir vietoj to, kad didėtų pralaidumas, mes jus praleidinėjame. O jūs, kaip nedrausmingi pėstieji, einate vienas paskui kitą vorele, tai praktiškai stovime vietoje“, – kalbėjo sostinės Kelių policijos valdybos viršininkas.
    Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...1244296?copied


    Galima taip suprasti, kad Lietuvos policija nedaug kuo skiriasi nuo kolegų iš kitų rytinių postsovietinių valstybių, o šviesoforas pėstiesiems ir vairuotojams šioje vietoje ,matyt, tabu ?

    Komentuoti:


  • themanual
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą

    Aš vakar atvažiavau G. Vilku ir norėjau išvažiuoti link Ikea, tai iš pirmo karto nepataikiau, apsukau ratą, persirikiavau taip kaip man reikėjo (bet nebūtinai pagal KET ir žymėjimą) ir išvažiavau.
    O kaip ten galima nepataikyt? Ten nėra kur taikyt, reik tiesiog išsukt. Arba važiavai reikiama juosta ir pražiopsojai išsukimą, arba pačioje pradžioje atsistojai į neteisingą juostą ir jau pirmam rate rikiavaisi tam, kad toliau galėtum suktis žiede (ir vis tiek dar turėjai šansą nepražiopsot).

    Man dabartinė tvarka žymiai tvarkingesnė ir aiškesnė, anksčiau pvz norėdamas važiuoti link Ikėjos PRIVALĖDAVAI persirikiuoti į pirmą juostą pravažiavęs išsukimą link Panerių, nes tai nebuvo tipinis trijų juostų žiedo išvažiavimas, kuriame gali išvažiuoti ir pirma, ir antra juostomis. Vat tuomet tikrai esu kelis kart pražiopsojęs persirikiuoti ir sukęs garbės ratą, o su nauja tvarka dar nepasitaikė.

    Kas nepamenat, tai vat taip būdavo:
    https://www.google.lt/maps/@54.66801...7i13312!8i6656

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Savanorių žiede iš viso betvarkė - kerta linijas, važiuoja tyčia ne pagal nurodytas kryptis. Ir, atrodo, šeštadienį, kai srautai mažesni ir skubėti nėra ko. Niekas nereaguoja.
    Aš vakar atvažiavau G. Vilku ir norėjau išvažiuoti link Ikea, tai iš pirmo karto nepataikiau, apsukau ratą, persirikiavau taip kaip man reikėjo (bet nebūtinai pagal KET ir žymėjimą) ir išvažiavau.

    Komentuoti:


  • 10.000
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    Na šiaip tai tas pastovus juostų perbraižymas pedagoginiame žiede tai tikrai užknisa.
    Pastovus perbraižymas ?! Nejuokinkit, perbraižė vieną kartą per 20 metų

    Įvažiavęs supranti kad vėl pakeitė ir dabar teks išsukti kitur ir važiuoti ratu, taip dar didinant kamščius. O daugiau tai čia kaip ir visada peticijose - emocijos ir nieko daugiau.
    Šiaip tai prieš kiekvieną įvažiavimą į žiedą stovi įspėjamieji ženklai apie eismo kryptis sankryžoje (irgi netgi ne po vieną ženklą), tai man visiškai nesuprantama kodėl negalima tinkamą eismo juostą pasirinkti dar prieš įsukant į žiedą

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Savanorių žiede iš viso betvarkė - kerta linijas, važiuoja tyčia ne pagal nurodytas kryptis. Ir, atrodo, šeštadienį, kai srautai mažesni ir skubėti nėra ko. Niekas nereaguoja.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    Na šiaip tai tas pastovus juostų perbraižymas pedagoginiame žiede tai tikrai užknisa. Įvažiavęs supranti kad vėl pakeitė ir dabar teks išsukti kitur ir važiuoti ratu, taip dar didinant kamščius. O daugiau tai čia kaip ir visada peticijose - emocijos ir nieko daugiau.
    Iš savo patirties galiu pasakyti, kad žirmūnų, olandų ir santariškių žiedų perbraižymas labai pasiteisino, gerokai padidėjo ne tik saugumas ir aiškumas, bet ir pralaidumas, tačiau su pedagoginiu ir ypač savanorių žiedais to nepasakyčiau. Aišku dabar žymiai saugiau ir komfortiškiau jais važiuoti, bet juostos ir kryptys subraižytos paprasčiausiai ne pagal realius srautus.
    Paskutinis taisė Lettered; 2019.12.09, 11:00.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Na šiaip tai tas pastovus juostų perbraižymas pedagoginiame žiede tai tikrai užknisa. Įvažiavęs supranti kad vėl pakeitė ir dabar teks išsukti kitur ir važiuoti ratu, taip dar didinant kamščius. O daugiau tai čia kaip ir visada peticijose - emocijos ir nieko daugiau.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Vilniaus vairuotojų kantrybė išseko: reikalauja atšaukti nesuprantamus eismo pakeitimus
    Taip pat peršasi išvada, kad Transporto departamentui ir Eismo organizavimo skyriui vadovauja visiškai nekompetentingi asmenys, kurie nesiekia spręsti eismo problemų, o daro neapgalvotus sprendimus siekiant parodyti, kad skyrius dirba ir yra reikalingas. Taip pat norime atkreipti dėmesį, kad tokiais veiksmais didindami transporto kamščius Vilniuje,

    Remdamiesi aukščiau išdėstytu prašome: 1. Kuo greičiau panaikinti „patobulinimus“ visuose Vilniaus miesto eismo žieduose, atstatant prieš tai buvusį eismo juostų ženklinimą ir eismo žiedų pralaidumą.
    2. Grąžinti eismo juostas, kurios panaudotos dviračių takeliams ir parkavimuisi, miesto transportui. Dviračių takelius ir parkavimosi vietas kurti papildomai, nemažinant esamos transporto struktūros.
    3. Pakeisti atsakingus už šiuos „patobulinimus“ asmenis kompetentingais darbuotojais, kurie iš esmės spręstų miesto transporto eismo organizavimą mažinant šviesoforų ir didinant apvažiavimo sprendimų skaičių.“

    https://www.lrytas.lt/auto/radaras/2...imus-12828737/
    Pagal pavadinimą pavyko.surasti straipsnį
    Paskutinis taisė Romas; 2019.12.09, 11:05.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą
    Kadangi važiuoju ten kelis kart per dieną - logika ne per didžiausia. Maždaug 90 proc. mano matomų troleibusų/autobusų rikiuojasi žiede per ištisinę ir kokie 20 proc. matomų vairuotojų daro taip pat. Tai nežinau ar čia didesnis saugumas. Avarijų taip pat jau mačiau. Dėl pralaidumo atvažiuojant nuo Gariūnų/Vakarinio aplinkkelio - nelabai įsivaizduoju sprendimo - gal šviesoforas žiede padėtų kažkiek sureguliuoti srautus. Bet jį reikėtų derinti su Vingio parko šviesoforu, nes kitu atveju bus tiesiog užkištas žiedas.
    Galbūt yra trūkumų, bet situacija yra nepalyginamai geresnė, nei buvo anksčiau.

    Komentuoti:


  • MikasRidikas
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    O ką ten reiktų daryti? Anksčiau žiede vyravo chaosas, kiekviena juosta buvo bloga juosta, nebuvo jokios eismo logikos. Dabar atsirado aiški važiavimo logika, pagerėjo saugumas, važiavimas žiedu tapo civilizuotas. Buvo labai blogai ir situacija pagerėjo kardinaliai. Ką ten dar būtų galima keisti?
    Kadangi važiuoju ten kelis kart per dieną - logika ne per didžiausia. Maždaug 90 proc. mano matomų troleibusų/autobusų rikiuojasi žiede per ištisinę ir kokie 20 proc. matomų vairuotojų daro taip pat. Tai nežinau ar čia didesnis saugumas. Avarijų taip pat jau mačiau. Dėl pralaidumo atvažiuojant nuo Gariūnų/Vakarinio aplinkkelio - nelabai įsivaizduoju sprendimo - gal šviesoforas žiede padėtų kažkiek sureguliuoti srautus. Bet jį reikėtų derinti su Vingio parko šviesoforu, nes kitu atveju bus tiesiog užkištas žiedas.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Premier Rodyti pranešimą

    mano manymu po žiedo perbraižymo drąstiškai sumažėjo pralaidumas, pailgėjo spūstys. dabar jau 7 ryto visi stovi nuo lazdynų...
    Nors žiede dvi juostos su savo kryptimis, bet pastebėjau kad piko metu daugiau būna užpildyta tik viena,
    arba žiede norint kitus aplenkti ar keisti išvažiavimą, sudėtinga, nes keisti juostų žiede iš esmės negalima, ištisinės linijos..
    kaip manot kas galėtų padėti padidinti pralaidumą, gražinti žiede tris juostas, ar padaryti punktyrines linijas?
    Manau problema ta, kad juostos subraižytos ne pagal realius srautus, pvz. į GV nusukti galima tik viena juosta, kai į Savanorių pr. dviem, turėtų būti atvirkščiai. Kituose žieduose pralaidumas tai padidėjo, jau nekalbant apie saugumą. Beje, keisti žiede juostas taip pat galima, tik ne visur kaip seniau ,o tik tam tikrose vietose.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    O ką ten reiktų daryti? Anksčiau žiede vyravo chaosas, kiekviena juosta buvo bloga juosta, nebuvo jokios eismo logikos. Dabar atsirado aiški važiavimo logika, pagerėjo saugumas, važiavimas žiedu tapo civilizuotas. Buvo labai blogai ir situacija pagerėjo kardinaliai. Ką ten dar būtų galima keisti?
    Gal reikėjo iš vis suvisam nutrint visas juostas. Kam čia sukt galvą ir vargintis.

    Tiesa, girdėjau, kad nori įrengti šviesoforą srautui atvažiuojančiam nuo Laisvės pr./Oslo g., kad geriau paskirstytų srautus.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Vilnius Rodyti pranešimą
    Ar su savanorių žiedu ką nors planuoja daryti ar visiems tokia eismo tvarka ir patinka? Turbožiedas susitvarko?
    O ką ten reiktų daryti? Anksčiau žiede vyravo chaosas, kiekviena juosta buvo bloga juosta, nebuvo jokios eismo logikos. Dabar atsirado aiški važiavimo logika, pagerėjo saugumas, važiavimas žiedu tapo civilizuotas. Buvo labai blogai ir situacija pagerėjo kardinaliai. Ką ten dar būtų galima keisti?

    Komentuoti:


  • Premier
    replied
    Parašė Vilnius Rodyti pranešimą
    Ar su savanorių žiedu ką nors planuoja daryti ar visiems tokia eismo tvarka ir patinka? Turbožiedas susitvarko?
    mano manymu po žiedo perbraižymo drąstiškai sumažėjo pralaidumas, pailgėjo spūstys. dabar jau 7 ryto visi stovi nuo lazdynų...
    Nors žiede dvi juostos su savo kryptimis, bet pastebėjau kad piko metu daugiau būna užpildyta tik viena,
    arba žiede norint kitus aplenkti ar keisti išvažiavimą, sudėtinga, nes keisti juostų žiede iš esmės negalima, ištisinės linijos..
    kaip manot kas galėtų padėti padidinti pralaidumą, gražinti žiede tris juostas, ar padaryti punktyrines linijas?

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Nelabai aišku, kam ten išvis dvi juostos tame žiede. Padarytų turbožiedą su viena juosta ir būtų kur kas saugiau ir gal net greičiau.

    Komentuoti:

Working...
X