Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Diskusijos apie žiedines sankryžas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Tomas
    replied
    Parašė Riedis Rodyti pranešimą
    Man tai daug priimtinesni naujieji Vilniaus žiedai, iš anksto aišku kurią juostą rinktis, įvažiavus nebėra grėsmės, kad kas užlįs iš gretimos juostos (išskyrus etatiniai pažeidėjai).
    Rygoj irgi iš anksto aišku, visada renkiesi kraštinę dešinę ir nesuki galvos. Ir nereikia prieš pusę kilometro pradėti procesinti krūvos eismo ženklų nurodančių kur ir kaip važiuoti, nes jų paprasčiausiai nėra.

    Palyginus Kaune orientuotis žieduose daug sudėtingiau, ypač kai retai važiuoji. Dalis ištisinės, dalis skirta įvažiuot/išvažiuot. Neintuityvu.
    Jo, Kaune kiekvienas žiedas atskira istorija.

    Komentuoti:


  • Riedis
    replied
    Man tai daug priimtinesni naujieji Vilniaus žiedai, iš anksto aišku kurią juostą rinktis, įvažiavus nebėra grėsmės, kad kas užlįs iš gretimos juostos (išskyrus etatiniai pažeidėjai).

    Vienintelę bėdą matau tik dėl apsunkintų galimybių apvažiuoti troleibusus, principe persirikiuoti galima tik ties įvažiavimais.

    Palyginus Kaune orientuotis žieduose daug sudėtingiau, ypač kai retai važiuoji. Dalis ištisinės, dalis skirta įvažiuot/išvažiuot. Neintuityvu.

    Na o piko metu daug kur nesmagu, tad paprasčiau patogiau planuotis laiką. Ne visi turi tokias galimybes, bet dažnu atveju realu.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Parašė acetonas Rodyti pranešimą
    Gal Vilniaus žiedai judresni?
    Na taip, Vilniuje tokiame žiede srauto greitis būtų 80-90 km/h, Rygoj - 50. Tai labai palengvina įvažiavimą ir išvažiavimą iš žiedo. 3 juostų žiedų aš irgi nesuprantu.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Tai pats rašei "savaitgalį". Na ir bet kuriuo atveju važiavai turbūt ne pikinę valandą iš miegamojo į pramoninį?
    Esu važinėjęs vasarą, žiemą, darbo dieną, savaitgalį, per Naujus metus, remontuose ir t.t. ir pan. Ryga savo eismu kol kas nešokiravo.
    Paskutinis taisė Tomas; 2020.07.08, 13:26.

    Komentuoti:


  • acetonas
    replied
    Spėju, kad buvo darbo diena. Šiaip iš akies lyginti sunku nes neaišku kokie ten srautai. Gal Vilniaus žiedai judresni? Beje nepamiršk, kad latviškam žiede yra papildomos estakados garantuoju, kad jos turi didelę įtaką srautui. Beje jau iš mapso matosi tokių žiedų trūkumas - beveik nenaudojama 3 žiedo juosta, o iš patirties galiu pasakyti, kad 1 žiedo juosta irgi naudojama minimaliai.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą
    Pirmadienis LV buvo nedarbo diena?
    Tai pats rašei "savaitgalį". Na ir bet kuriuo atveju važiavai turbūt ne pikinę valandą iš miegamojo į pramoninį?

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Pirmadienis LV buvo nedarbo diena?

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą
    Ilgąjį šventinį savaitgalį eilinį kartą maliausi po Rygą ir jos apylinkes. Pastebėjau, kad žiedinių sankryžų ten apskritai nėra daug. O tos kur yra - tėra elementarūs standartiniai žiedai vulgaris be jokių dabar Lietuvoj madingų turbo-šmurbo-pasirink-eismo-juostą-kilometras-prieš-žiedą-nes-kitaip-nuvažiuosi-bbž-kur konfigūracijų. Ir matydamas kaip sklandžiai viskas veikia net tokiame mazge kaip https://www.google.com/maps/@56.9315.../data=!3m1!1e3 , pradėjau galvoti, kad eismo planuotojai pas mus eilinį kartą overendžinyrino, o paprastumas ir eismo žieduose standartizavimas (įvažiuoji iš kurios nori juostos, išvažiuoji tik iš pirmos) laimi prieš tariamai modernesnius eismo organizavimo principus.
    Buvau vasaros šventinę dieną mieste. Nebuvo jokių kamščių ir eismo problemų. Išvada - važinėti darbo dienomis yra overengineeringas...

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Ilgąjį šventinį savaitgalį eilinį kartą maliausi po Rygą ir jos apylinkes. Pastebėjau, kad žiedinių sankryžų ten apskritai nėra daug. O tos kur yra - tėra elementarūs standartiniai žiedai vulgaris be jokių dabar Lietuvoj madingų turbo-šmurbo-pasirink-eismo-juostą-kilometras-prieš-žiedą-nes-kitaip-nuvažiuosi-bbž-kur konfigūracijų. Ir matydamas kaip sklandžiai viskas veikia net tokiame mazge kaip https://www.google.com/maps/@56.9315.../data=!3m1!1e3 , pradėjau galvoti, kad eismo planuotojai pas mus eilinį kartą overendžinyrino, o paprastumas ir eismo žieduose standartizavimas (įvažiuoji iš kurios nori juostos, išvažiuoji tik iš pirmos) laimi prieš tariamai modernesnius eismo organizavimo principus.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Na, aš tai laisvai įsivaizduočiau gudručius, einančius skersai žiedą, nes taip gi trumpiau

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Sakyčiau, nuo laukinių gyvūnų jie. Vienintelis paaiškinimas.

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Viršupio g. sankryžos rekonstrukcija į žiedą. Man tik įdomu, tie pertekliniai atitvarai saugos žmones nuo automobilių ar priešingai?
    Attached Files
    Paskutinis taisė Ciurlionis; 2020.05.25, 20:56.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė R.D. Rodyti pranešimą
    Emilis Gorbačiovas
    3 mln. eurų kainavusi žiedinė sankryža gyventojus „varo iš kantrybės“: viena avarija po kitos, o pažeidimai – sunkiai išvengiami
    https://www.lrytas.lt/auto/saugus-ei...veng-14940738/
    Ir aš nesupratau, kokių problemų jis ten rado. Kauniečiams matomai tiesiog nepatinka apibrėžtumai bei suvaržymai

    Komentuoti:


  • R.D.
    replied
    Emilis Gorbačiovas
    3 mln. eurų kainavusi žiedinė sankryža gyventojus „varo iš kantrybės“: viena avarija po kitos, o pažeidimai – sunkiai išvengiami
    https://www.lrytas.lt/auto/saugus-ei...veng-14940738/

    Kauno rajone esančio Akademijos miestelio Universiteto gatvėje – sujudimas: mažiau nei prieš metus įrengtoje žiedinėje sankryžoje nesiliaujama fiksuoti Kelių eismo taisyklių (KET) pažeidimų. Sankryža problemų kelia ne tik jauniems, bet ir nemenką patirtį turintiems vairuotojams, mat, pasak gyventojų, ženklai klaidinantys, o išplanavimas – nelogiškas. Vis tik panašu, jog situacija pasikeis, mat jau netrukus Lietuvos automobilių kelių direkcija (LAKD) ketina inicijuoti ženklinimo pakeitimus.
    Dabar gi į sankryžą įvažiuojantys gyventojai labai dažnai nesąmoningai pažeidžia KET.
    „Atvažiavę nuo Šakių plento antrąja juosta, žmonės įvažiuoja į žiedą ir suka Kauno miesto kryptimi, kurios pasirinkti, pagal dabartinį ženklinimą, negalima. Dažnam vairuotojui atrodo, kad įvažiavus į žiedą galima rinktis bet kurį išvažiavimą, net ir apsukus kelis ratus. O šioje sankryžoje žiedu galima važiuoti tik antrame išvažiavime. Tiesa, tai galioja tik atvažiuojantiems nuo Šakių plento“, – naujienų portalui lrytas.lt aiškino seniūnas. Anot S.Nominaičio, dėl painaus kelio atkarpos žymėjimo kalbėta ir su policijos pareigūnais, kurie taip pat suabejojo projektavimo ir ženklinimo logika. „Policininkai sakė, jog jei žiedinėje sankryžoje įvyksta vienas kitas KET pažeidimas, vairuotojas yra nubaudžiamas, kaip ir viskas logiška – kaltė suverčiama neapdairumui. Bet kai tas pats pažeidimas kartojasi nuolat, klausimų kyla ir policijos atstovams“, – pasakojo S.Nominaitis.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą

    Negi yra toks ženklinimo taisyklių reikalavimas uždėti dubliuojančius perėjos ženklus iš priešingos pusės, kur fiziškai neįmanoma važiuoti mašinoms.
    Yra. Kiekviena sankryža su salele ar skiriamąja juosta yra tokia. Niekas net nepastebėjo, kol neėmė piktnaudžiauti geltonais skydais ir su pėsčiųjų asociacija pakėlėme vėją. Gerai būtų inicijuoti ir taisyklių atitaisymą.
    Paskutinis taisė Ginthus; 2020.03.01, 18:42.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė VNS Rodyti pranešimą
    Ženklų kiek
    Turgelių žiedinių sankryžų projektiniai pasiūlymai:
    Eismo organizavimas
    Ženklinimas pateiktas eismo organizavimo plane. Horizontalusis ženklinimas atliekamas naudojant polimerines medžiagas su stiklo rutuliukais. Ženklinimas turi būti atliekamas vadovaujantis
    eismo organizavimo brėžiniu ir „Kelių horizontaliojo ženklinimo taisyklėmis Nr. 3-82“ Kelio ženklai turi būti statomi vadovaujantis eismo organizavimo brėžiniu bei „Kelio ženklų įrengimo ir vertikaliojo ženklinimo taisyklėmis Nr. 3-83“ Kelio ženklams naudojama aukšto intensyvumo plėvelė. Nuolatinių vertikaliųjų kelio ženklų eksploatacinių charakteristikų klasė ne žemesnė nei nurodyta TRA VŽ 12. Nukreipiamieji kelio ženklai Nr. 407 salelėse įrengiami nulinio dydžio. Kelio ženklai įrengimai ant saugių atramų (ne didesnio kaip 76,1/2,9 mm skersmens). Kiti kelio ženklai įrengiami 1 dydžio grupės.

    projektiniai http://old.salcininkai.lt/get_file.p...syeVducG8lM0Q=

    Negi yra toks ženklinimo taisyklių reikalavimas uždėti dubliuojančius perėjos ženklus iš priešingos pusės, kur fiziškai neįmanoma važiuoti mašinoms.

    Palyginimui - Želvos žiedinė sankryža (Ukmergės r.)
    Atrodo, Želvos rekordas, kur kiekvienai perėjai tenka net ne 4, o 8 pėsčiųjų perėjos ženklai, nebus sumuštas
    Foto 2014.05

    Komentuoti:


  • VNS
    replied
    Ženklų kiek

    Komentuoti:


  • Riedis
    replied
    Dar šiuo metu vyksta Šilo - Viršupio g. sankryžos renkonstravimas į žiedinę(Vilniuje/rajone neesu tikras). Lyg ir nemačiau, kad būtų paminėta.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied

    Šalčininkų r. savivaldybė 2020.02.10
    Visuomenės informavimas apie visuomenei svarbių statinių projektavimo pradžią
    Objekto pavadinimas: „Valstybinės reikšmės rajoninio kelio Nr. 3937 Jašiūnai-Turgeliai-Tabariškės sankryžos 12,59 km su keliu Nr. 5213 Medininkai-Laibiškės-Turgeliai ir keliu Nr. 3909 Didieji Baušiai-Akmenynė-Turgeliai rekonstravimo techninio projekto A laida, projekto vykdymo priežiūra.“
    Statinių statybvietės adresas ir žemės sklypo kadastrinis numeris: Šalčininkų r. sav., Turgelių mstl.,

    Projektinius pasiūlymus parengusio projektuotojo (juridinio ar fizinio asmens) įgalioto atstovo, galinčio informuoti apie projektinius pasiūlymus, vardas, pavardė, elektroninio pašto adresas ir telefono numeris: MB „Plentprojektas“, Gedimino pr. 41-1, LT-01109 Vilnius, PV. A. Sirtautas, el. p.: vaidas.butkus@plentprojektas.lt., tel. Nr. 8 618 55448

    Kur ir kada vyks viešasis susirinkimas (adresas, laikas):
    Viešasis susirinkimas vyks 2020 m. kovo 02 d., 17.00 val. Šalčininkų r., Turgelių sen., Turgelių mstl., Ilgoji g. 4.

    PROJEKTINIAI PASIŪLYMAI
    VIZUALIZACIJA
    http://old.salcininkai.lt/lit/Visuom...a/13399/121142

    Galiojančiame Lietuvos bendrajame plane (priimtas 2002.10.29) buvo numatytas kelias iš Medininkų muitinės aplenkiant Vilnių pro Turgelius-Jašiūnus link Alytaus ir toliau link Kaliningrado srities ir Lenkijos sienų. Kadangi Lietuvoje į tuos perspektyvinius planus mažai kreipiama dėmesio, tai jokio kelio ir neatsirado.

    https://e-seimas.lrs.lt/portal/legal...AD/TAIS.284909

    Kol kelias RK 5213 Medininkai-Turgeliai yra žvyrkelis, tai nėra tranzito iš Medininkų muitinės.
    Dabartinis krovininio transporto intensyvumas sankryžose yra menkas



    Tačiau, kai nutiesiamas asfaltas, fūros neretai bando trumpinti kelią arba taupyti kelių mokesčius.
    Įdomu, ar žiedinių sankryžų kreivės pakankamos joms pasukti prie bažnyčios dešinėje.


    Ši vieta dabar atrodo taip:
    1.sankryžos vieta. Turgelių miestelio aikštė
    Foto 2008.08


    2.sankryžos vieta. Kelio RK 5213 Medininkai-Turgeliai sankryža su keliu RK 3906 Turgeliai-Tabariškės
    Foto 2012.05



    Numatoma įrengti dvi žiedines sankryžas


    Padidintas vaizdas

    http://old.salcininkai.lt/get_file.p...p4blREb1d3JTNE

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Pasirašytos 4 žiedinių sankryžų įrengimo sutartys

    http://lakd.lrv.lt/lt/naujienos/pasi...ngimo-sutartys

    Čia ką, jie šia nuotrauka išdėstė savo kelio ženklų dizaino viziją?


    • valstybinės reikšmės krašto kelio Nr. 144 Jonava–Kėdainiai–Šeduva 76,01 km esančios sankryžos su valstybinės reikšmės rajoniniu keliu Nr. 3404 Baisogala–Baisogalos g. st. rekonstravimas į žiedinę sankryžą;
    • valstybinės reikšmės krašto kelio Nr. 150 Šiauliai–Pakruojis–Pasvalys 40,53 km esančios sankryžos su valstybinės reikšmės rajoniniu keliu Nr. 2903 Rimšoniai–Klovainiai–Rozalimas rekonstravimas į žiedinę sankryžą;
    • valstybinės reikšmės krašto kelio Nr. 122 Daugpilis–Rokiškis–Panevėžys 62,07 km esančios sankryžos su valstybinės reikšmės krašto keliu Nr. 118 Kupiškis–Utena rekonstravimas į žiedinę sankryžą;
    • valstybinės reikšmės krašto kelio Nr. 128 Valkininkų g. St.–Daugai–Alytus 25,105 esančios sankryžos su valstybinės reikšmės krašto keliu Nr. 1104 Daugai–Ūta rekonstravimo į žiedinę sankryžą.
    Šaltinis: LAKD

    Atsiras žiedinė sankryža 144 kelio ruože ties Baisogala. 144 jungia Kėdainius ir Šeduvą (grubiai - Radviliškį).
    Atsiras žiedinė sankryža 150 kelio ruože į rytus nuo Pakruojo ,ties Klovainiais.
    Atsiras antra žiedinė sankryža 122 kelyje ties Kupiškiu. 122 kelias yra pagrindinė magistralė jungianti Šiaurės Rytų Lietuvą (Rokiškis) su Vidurio ir Vakarų Lietuva (Panevėžys, Šiauliai, ...)
    Atsiras žiedinė sankryža Dzūkijoje, 128 kelyje, ties Daugais, pakeliui tarp Vilniaus ir Alytaus.

    Apibendrinant: Baisogala (Radviliškio r.), Klovainiai (Pakruojo r.), Kupiškis ir Daugai (Alytaus r.).

    Komentuoti:

Working...
X