Parašė Sula
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Diskusijos apie žiedines sankryžas
Collapse
X
-
- 1 patinka
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąNa šiaip tai tas pastovus juostų perbraižymas pedagoginiame žiede tai tikrai užknisa.
Įvažiavęs supranti kad vėl pakeitė ir dabar teks išsukti kitur ir važiuoti ratu, taip dar didinant kamščius. O daugiau tai čia kaip ir visada peticijose - emocijos ir nieko daugiau.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Savanorių žiede iš viso betvarkė - kerta linijas, važiuoja tyčia ne pagal nurodytas kryptis. Ir, atrodo, šeštadienį, kai srautai mažesni ir skubėti nėra ko. Niekas nereaguoja.
Komentuoti:
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąNa šiaip tai tas pastovus juostų perbraižymas pedagoginiame žiede tai tikrai užknisa. Įvažiavęs supranti kad vėl pakeitė ir dabar teks išsukti kitur ir važiuoti ratu, taip dar didinant kamščius. O daugiau tai čia kaip ir visada peticijose - emocijos ir nieko daugiau.Paskutinis taisė Lettered; 2019.12.09, 11:00.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Na šiaip tai tas pastovus juostų perbraižymas pedagoginiame žiede tai tikrai užknisa. Įvažiavęs supranti kad vėl pakeitė ir dabar teks išsukti kitur ir važiuoti ratu, taip dar didinant kamščius. O daugiau tai čia kaip ir visada peticijose - emocijos ir nieko daugiau.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimąVilniaus vairuotojų kantrybė išseko: reikalauja atšaukti nesuprantamus eismo pakeitimus
Taip pat peršasi išvada, kad Transporto departamentui ir Eismo organizavimo skyriui vadovauja visiškai nekompetentingi asmenys, kurie nesiekia spręsti eismo problemų, o daro neapgalvotus sprendimus siekiant parodyti, kad skyrius dirba ir yra reikalingas. Taip pat norime atkreipti dėmesį, kad tokiais veiksmais didindami transporto kamščius Vilniuje,
Remdamiesi aukščiau išdėstytu prašome: 1. Kuo greičiau panaikinti „patobulinimus“ visuose Vilniaus miesto eismo žieduose, atstatant prieš tai buvusį eismo juostų ženklinimą ir eismo žiedų pralaidumą.
2. Grąžinti eismo juostas, kurios panaudotos dviračių takeliams ir parkavimuisi, miesto transportui. Dviračių takelius ir parkavimosi vietas kurti papildomai, nemažinant esamos transporto struktūros.
3. Pakeisti atsakingus už šiuos „patobulinimus“ asmenis kompetentingais darbuotojais, kurie iš esmės spręstų miesto transporto eismo organizavimą mažinant šviesoforų ir didinant apvažiavimo sprendimų skaičių.“
https://www.lrytas.lt/auto/radaras/2...imus-12828737/Paskutinis taisė Romas; 2019.12.09, 11:05.
Komentuoti:
-
Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimąKadangi važiuoju ten kelis kart per dieną - logika ne per didžiausia. Maždaug 90 proc. mano matomų troleibusų/autobusų rikiuojasi žiede per ištisinę ir kokie 20 proc. matomų vairuotojų daro taip pat. Tai nežinau ar čia didesnis saugumas. Avarijų taip pat jau mačiau. Dėl pralaidumo atvažiuojant nuo Gariūnų/Vakarinio aplinkkelio - nelabai įsivaizduoju sprendimo - gal šviesoforas žiede padėtų kažkiek sureguliuoti srautus. Bet jį reikėtų derinti su Vingio parko šviesoforu, nes kitu atveju bus tiesiog užkištas žiedas.
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimą
O ką ten reiktų daryti? Anksčiau žiede vyravo chaosas, kiekviena juosta buvo bloga juosta, nebuvo jokios eismo logikos. Dabar atsirado aiški važiavimo logika, pagerėjo saugumas, važiavimas žiedu tapo civilizuotas. Buvo labai blogai ir situacija pagerėjo kardinaliai. Ką ten dar būtų galima keisti?
Komentuoti:
-
Parašė Premier Rodyti pranešimą
mano manymu po žiedo perbraižymo drąstiškai sumažėjo pralaidumas, pailgėjo spūstys. dabar jau 7 ryto visi stovi nuo lazdynų...
Nors žiede dvi juostos su savo kryptimis, bet pastebėjau kad piko metu daugiau būna užpildyta tik viena,
arba žiede norint kitus aplenkti ar keisti išvažiavimą, sudėtinga, nes keisti juostų žiede iš esmės negalima, ištisinės linijos..
kaip manot kas galėtų padėti padidinti pralaidumą, gražinti žiede tris juostas, ar padaryti punktyrines linijas?
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimą
O ką ten reiktų daryti? Anksčiau žiede vyravo chaosas, kiekviena juosta buvo bloga juosta, nebuvo jokios eismo logikos. Dabar atsirado aiški važiavimo logika, pagerėjo saugumas, važiavimas žiedu tapo civilizuotas. Buvo labai blogai ir situacija pagerėjo kardinaliai. Ką ten dar būtų galima keisti?
Tiesa, girdėjau, kad nori įrengti šviesoforą srautui atvažiuojančiam nuo Laisvės pr./Oslo g., kad geriau paskirstytų srautus.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Vilnius Rodyti pranešimąAr su savanorių žiedu ką nors planuoja daryti ar visiems tokia eismo tvarka ir patinka? Turbožiedas susitvarko?
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Vilnius Rodyti pranešimąAr su savanorių žiedu ką nors planuoja daryti ar visiems tokia eismo tvarka ir patinka? Turbožiedas susitvarko?
Nors žiede dvi juostos su savo kryptimis, bet pastebėjau kad piko metu daugiau būna užpildyta tik viena,
arba žiede norint kitus aplenkti ar keisti išvažiavimą, sudėtinga, nes keisti juostų žiede iš esmės negalima, ištisinės linijos..
kaip manot kas galėtų padėti padidinti pralaidumą, gražinti žiede tris juostas, ar padaryti punktyrines linijas?
Komentuoti:
-
Nelabai aišku, kam ten išvis dvi juostos tame žiede. Padarytų turbožiedą su viena juosta ir būtų kur kas saugiau ir gal net greičiau.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Resutas Rodyti pranešimąSveiki, gal galite pakomentuoti, kaip reikia važiuoti žiedu prie IKEA ir Nordika? Vyksta kažkoks chaosas, žmonė bando iš žiedo išsukti iš antros juostos (kuri realiai neegzistuoja), kiti iš "pirmos". Įvažiavimas į žiedą iš dviejų juostų, išvažiavimai dauguma vienos juostos, pačiame žiede telpa 3 juostos turbūt, be jokio žymėjimo.
Dažnai įvyksta avarinės situacijos. Aišku greitis mažas, tad dažniausiai apsieinama be pasekmių. Gal vertėtų kiek aiškiau ją sužymėti? Ar kaip manote?
Kitas pakeitimas, kuris mano nuomone būtų naudingas - perbraižyti juostas prieš šviesoforą taip, kad pirma ir antra juosta nuo žiedo pereitų į antrą ir trečią juostą prieš šviesaforą. Papildoma juosta turėtų atsirasti ne posūkiui į kairę, bet posūkiui į dešinę. Šioje sankryžoje į kairę suka dvigubai daugiau automobilių, nei į dešinę. Kadangi dauguma iš žiedo išvažiuoja pirma juosta, po to rikiuojasi į antrą juostą nežiūrėdami į veidrodėlius ir nerodydami posūkio. Tada sustoja antroje juostoje, blokuodami tuščią trečią juostą.
Tipinė trajektorija šiuo metu ir pavojingi taškai:
Komentuoti:
-
Ar su savanorių žiedu ką nors planuoja daryti ar visiems tokia eismo tvarka ir patinka? Turbožiedas susitvarko?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Resutas Rodyti pranešimąSveiki, gal galite pakomentuoti, kaip reikia važiuoti žiedu prie IKEA ir Nordika? Vyksta kažkoks chaosas, žmonė bando iš žiedo išsukti iš antros juostos (kuri realiai neegzistuoja), kiti iš "pirmos". Įvažiavimas į žiedą iš dviejų juostų, išvažiavimai dauguma vienos juostos, pačiame žiede telpa 3 juostos turbūt, be jokio žymėjimo.
Dažnai įvyksta avarinės situacijos. Aišku greitis mažas, tad dažniausiai apsieinama be pasekmių. Gal vertėtų kiek aiškiau ją sužymėti? Ar kaip manote?Paskutinis taisė Ginthus; 2019.11.11, 08:27.
Komentuoti:
-
Sveiki, gal galite pakomentuoti, kaip reikia važiuoti žiedu prie IKEA ir Nordika? Vyksta kažkoks chaosas, žmonė bando iš žiedo išsukti iš antros juostos (kuri realiai neegzistuoja), kiti iš "pirmos". Įvažiavimas į žiedą iš dviejų juostų, išvažiavimai dauguma vienos juostos, pačiame žiede telpa 3 juostos turbūt, be jokio žymėjimo.
Dažnai įvyksta avarinės situacijos. Aišku greitis mažas, tad dažniausiai apsieinama be pasekmių. Gal vertėtų kiek aiškiau ją sužymėti? Ar kaip manote?
Komentuoti:
-
15min.lt 2019.09.19
Gerosios Vilties žiede gali atsirasti šviesoforai
Užsienyje pavyzdžių, kai žiedinėse sankryžose eismą reguliuoja šviesoforai, yra ne vienas.
Vilniuje toks irgi buvo – maždaug prieš dešimtmetį Olandų žiede irgi sustatyti šviesoforai. „Susisiekimo paslaugų“ Miesto eismo organizavimo departamento vadovo Aleksejaus Apanovičiaus teigimu, šis žiedas yra labai mažas, jame telpa vos kelios mašinos. Dar viena problema – prie žiedinių sankryžų yra pėsčiųjų perėjos, tad pėsčiųjų srautus irgi reikia reguliuoti. „Dėl ko Olandų žiede dingo šviesoforai? Nes mašinų negalime sutalpinti tiek, kad jos galėtų normaliai judėti. Buvo sprendimas demontuoti ir šviesoforus, ir pėsčiųjų perėjas perkelti. Vokiečių bendrovės atstovai, diegę šią sistemą, iš pradžių tikino, kad viskas veiks. Bet pradėję diegti, reguliuoti, jau spjaudėsi, kad nieko negali padaryti“, – seną istoriją prisiminė A.Apanovičius.
Jis pripažįsta, kad šviesoforais reguliuojamų žiedinių sankryžų galėtų atsirasti ten, kur pėstieji gatvę kerta arba požemine perėja, arba viaduku. „Taip yra Savanorių–Gerosios Vilties žiede. Mes turime tokių minčių dėl reguliavimo šiame žiede. Piko metu būtų srautas daugiau praleidžiamas iš pagrindinės Oslo g. ir Laisvės pr. pusės į žiedą, kad visi galėtų įvažiuoti pristabdant kitus automobilius. O dienos metu gal šviesoforai būtų išjungiami, nes nėra tokio poreikio“, – sakė Miesto eismo organizavimo departamento vadovas. Ši mintis tik svarstoma, galutinio sprendimo nėra.
https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...ai-221-1204364
Komentuoti:
-
Parašė booraz Rodyti pranešimą
Ar ten tikrai problema pačiam žiede, ar susikirtime/išsišakojime prieš tai? Nes paskutinus kartus kai važiavau, tai būtent ten buvo problematiška. Žiedas didelis, galima šviesoforinį reguliavimą padaryti.
Komentuoti:
Komentuoti: