Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Diskusijos apie žiedines sankryžas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Ginthus
    replied
    Labai chaotiški žymėjimai. Vietomis žymėjimas išvis dingsta pačiose kritiškiausiose vietose. Vairuotojai tokiais atvejais važiuoja kiekvienas pagal savo suvokimą. Būtent dėl to ir prireikė pertvarkos.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
    Tai pala, negi Kaune jau pakeitė žiedus? Kiek atsimenu kaip ir Rygoj- beveik visur- išvažiavimas iš žiedo tik iš dešinės juostos.
    Kaune visada buvo visokių žiedų. Bet pagrindinis standartinio žiedo pliusas - kad į jį gali įvažiuoti iš abiejų juostų (kai įvažiavimo gatvė 2+2), o ne vienos.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
    Tai pala, negi Kaune jau pakeitė žiedus? Kiek atsimenu kaip ir Rygoj- beveik visur- išvažiavimas iš žiedo tik iš dešinės juostos.
    Labai įvairiai, daug žiedų, kur galima išvažiuoti ir iš antros juostos:

    https://www.google.lt/maps/@54.90113...7i13312!8i6656

    https://www.google.lt/maps/@54.90132...7i13312!8i6656

    https://www.google.lt/maps/@54.91654...7i13312!8i6656

    https://www.google.lt/maps/@54.91535...7i13312!8i6656

    https://www.google.lt/maps/@54.91171...7i13312!8i6656

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Tai pala, negi Kaune jau pakeitė žiedus? Kiek atsimenu kaip ir Rygoj- beveik visur- išvažiavimas iš žiedo tik iš dešinės juostos.

    Komentuoti:


  • VNS
    replied
    Tokia ir prabangi, jei į kelio ženklinimą gilinosi. Melagis

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Kaune neseniai teko važiuoti savo prabangia automašina, tai tiek žiedai, tiek gatvių žymėjimas kaip iš sovietmečio.
    Važiuotum su bemsu, nerūpėtų ženklinimas.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą

    Rygoj irgi iš anksto aišku, visada renkiesi kraštinę dešinę ir nesuki galvos. Ir nereikia prieš pusę kilometro pradėti procesinti krūvos eismo ženklų nurodančių kur ir kaip važiuoti, nes jų paprasčiausiai nėra.



    Jo, Kaune kiekvienas žiedas atskira istorija.
    Kaune neseniai teko važiuoti savo prabangia automašina, tai tiek žiedai, tiek gatvių žymėjimas kaip iš sovietmečio.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Parašė Riedis Rodyti pranešimą
    Man tai daug priimtinesni naujieji Vilniaus žiedai, iš anksto aišku kurią juostą rinktis, įvažiavus nebėra grėsmės, kad kas užlįs iš gretimos juostos (išskyrus etatiniai pažeidėjai).
    Rygoj irgi iš anksto aišku, visada renkiesi kraštinę dešinę ir nesuki galvos. Ir nereikia prieš pusę kilometro pradėti procesinti krūvos eismo ženklų nurodančių kur ir kaip važiuoti, nes jų paprasčiausiai nėra.

    Palyginus Kaune orientuotis žieduose daug sudėtingiau, ypač kai retai važiuoji. Dalis ištisinės, dalis skirta įvažiuot/išvažiuot. Neintuityvu.
    Jo, Kaune kiekvienas žiedas atskira istorija.

    Komentuoti:


  • Riedis
    replied
    Man tai daug priimtinesni naujieji Vilniaus žiedai, iš anksto aišku kurią juostą rinktis, įvažiavus nebėra grėsmės, kad kas užlįs iš gretimos juostos (išskyrus etatiniai pažeidėjai).

    Vienintelę bėdą matau tik dėl apsunkintų galimybių apvažiuoti troleibusus, principe persirikiuoti galima tik ties įvažiavimais.

    Palyginus Kaune orientuotis žieduose daug sudėtingiau, ypač kai retai važiuoji. Dalis ištisinės, dalis skirta įvažiuot/išvažiuot. Neintuityvu.

    Na o piko metu daug kur nesmagu, tad paprasčiau patogiau planuotis laiką. Ne visi turi tokias galimybes, bet dažnu atveju realu.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Parašė acetonas Rodyti pranešimą
    Gal Vilniaus žiedai judresni?
    Na taip, Vilniuje tokiame žiede srauto greitis būtų 80-90 km/h, Rygoj - 50. Tai labai palengvina įvažiavimą ir išvažiavimą iš žiedo. 3 juostų žiedų aš irgi nesuprantu.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Tai pats rašei "savaitgalį". Na ir bet kuriuo atveju važiavai turbūt ne pikinę valandą iš miegamojo į pramoninį?
    Esu važinėjęs vasarą, žiemą, darbo dieną, savaitgalį, per Naujus metus, remontuose ir t.t. ir pan. Ryga savo eismu kol kas nešokiravo.
    Paskutinis taisė Tomas; 2020.07.08, 14:26.

    Komentuoti:


  • acetonas
    replied
    Spėju, kad buvo darbo diena. Šiaip iš akies lyginti sunku nes neaišku kokie ten srautai. Gal Vilniaus žiedai judresni? Beje nepamiršk, kad latviškam žiede yra papildomos estakados garantuoju, kad jos turi didelę įtaką srautui. Beje jau iš mapso matosi tokių žiedų trūkumas - beveik nenaudojama 3 žiedo juosta, o iš patirties galiu pasakyti, kad 1 žiedo juosta irgi naudojama minimaliai.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą
    Pirmadienis LV buvo nedarbo diena?
    Tai pats rašei "savaitgalį". Na ir bet kuriuo atveju važiavai turbūt ne pikinę valandą iš miegamojo į pramoninį?

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Pirmadienis LV buvo nedarbo diena?

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą
    Ilgąjį šventinį savaitgalį eilinį kartą maliausi po Rygą ir jos apylinkes. Pastebėjau, kad žiedinių sankryžų ten apskritai nėra daug. O tos kur yra - tėra elementarūs standartiniai žiedai vulgaris be jokių dabar Lietuvoj madingų turbo-šmurbo-pasirink-eismo-juostą-kilometras-prieš-žiedą-nes-kitaip-nuvažiuosi-bbž-kur konfigūracijų. Ir matydamas kaip sklandžiai viskas veikia net tokiame mazge kaip https://www.google.com/maps/@56.9315.../data=!3m1!1e3 , pradėjau galvoti, kad eismo planuotojai pas mus eilinį kartą overendžinyrino, o paprastumas ir eismo žieduose standartizavimas (įvažiuoji iš kurios nori juostos, išvažiuoji tik iš pirmos) laimi prieš tariamai modernesnius eismo organizavimo principus.
    Buvau vasaros šventinę dieną mieste. Nebuvo jokių kamščių ir eismo problemų. Išvada - važinėti darbo dienomis yra overengineeringas...

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Ilgąjį šventinį savaitgalį eilinį kartą maliausi po Rygą ir jos apylinkes. Pastebėjau, kad žiedinių sankryžų ten apskritai nėra daug. O tos kur yra - tėra elementarūs standartiniai žiedai vulgaris be jokių dabar Lietuvoj madingų turbo-šmurbo-pasirink-eismo-juostą-kilometras-prieš-žiedą-nes-kitaip-nuvažiuosi-bbž-kur konfigūracijų. Ir matydamas kaip sklandžiai viskas veikia net tokiame mazge kaip https://www.google.com/maps/@56.9315.../data=!3m1!1e3 , pradėjau galvoti, kad eismo planuotojai pas mus eilinį kartą overendžinyrino, o paprastumas ir eismo žieduose standartizavimas (įvažiuoji iš kurios nori juostos, išvažiuoji tik iš pirmos) laimi prieš tariamai modernesnius eismo organizavimo principus.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Na, aš tai laisvai įsivaizduočiau gudručius, einančius skersai žiedą, nes taip gi trumpiau

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Sakyčiau, nuo laukinių gyvūnų jie. Vienintelis paaiškinimas.

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Viršupio g. sankryžos rekonstrukcija į žiedą. Man tik įdomu, tie pertekliniai atitvarai saugos žmones nuo automobilių ar priešingai?
    Attached Files
    Paskutinis taisė Ciurlionis; 2020.05.25, 21:56.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė R.D. Rodyti pranešimą
    Emilis Gorbačiovas
    3 mln. eurų kainavusi žiedinė sankryža gyventojus „varo iš kantrybės“: viena avarija po kitos, o pažeidimai – sunkiai išvengiami
    https://www.lrytas.lt/auto/saugus-ei...veng-14940738/
    Ir aš nesupratau, kokių problemų jis ten rado. Kauniečiams matomai tiesiog nepatinka apibrėžtumai bei suvaržymai

    Komentuoti:

Working...
X