Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Diskusijos apie žiedines sankryžas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Tomas
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Savanorių žiede iš viso betvarkė - kerta linijas, važiuoja tyčia ne pagal nurodytas kryptis. Ir, atrodo, šeštadienį, kai srautai mažesni ir skubėti nėra ko. Niekas nereaguoja.
    Aš vakar atvažiavau G. Vilku ir norėjau išvažiuoti link Ikea, tai iš pirmo karto nepataikiau, apsukau ratą, persirikiavau taip kaip man reikėjo (bet nebūtinai pagal KET ir žymėjimą) ir išvažiavau.

    Komentuoti:


  • 10.000
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    Na šiaip tai tas pastovus juostų perbraižymas pedagoginiame žiede tai tikrai užknisa.
    Pastovus perbraižymas ?! Nejuokinkit, perbraižė vieną kartą per 20 metų

    Įvažiavęs supranti kad vėl pakeitė ir dabar teks išsukti kitur ir važiuoti ratu, taip dar didinant kamščius. O daugiau tai čia kaip ir visada peticijose - emocijos ir nieko daugiau.
    Šiaip tai prieš kiekvieną įvažiavimą į žiedą stovi įspėjamieji ženklai apie eismo kryptis sankryžoje (irgi netgi ne po vieną ženklą), tai man visiškai nesuprantama kodėl negalima tinkamą eismo juostą pasirinkti dar prieš įsukant į žiedą

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Savanorių žiede iš viso betvarkė - kerta linijas, važiuoja tyčia ne pagal nurodytas kryptis. Ir, atrodo, šeštadienį, kai srautai mažesni ir skubėti nėra ko. Niekas nereaguoja.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    Na šiaip tai tas pastovus juostų perbraižymas pedagoginiame žiede tai tikrai užknisa. Įvažiavęs supranti kad vėl pakeitė ir dabar teks išsukti kitur ir važiuoti ratu, taip dar didinant kamščius. O daugiau tai čia kaip ir visada peticijose - emocijos ir nieko daugiau.
    Iš savo patirties galiu pasakyti, kad žirmūnų, olandų ir santariškių žiedų perbraižymas labai pasiteisino, gerokai padidėjo ne tik saugumas ir aiškumas, bet ir pralaidumas, tačiau su pedagoginiu ir ypač savanorių žiedais to nepasakyčiau. Aišku dabar žymiai saugiau ir komfortiškiau jais važiuoti, bet juostos ir kryptys subraižytos paprasčiausiai ne pagal realius srautus.
    Paskutinis taisė Lettered; 2019.12.09, 11:00.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Na šiaip tai tas pastovus juostų perbraižymas pedagoginiame žiede tai tikrai užknisa. Įvažiavęs supranti kad vėl pakeitė ir dabar teks išsukti kitur ir važiuoti ratu, taip dar didinant kamščius. O daugiau tai čia kaip ir visada peticijose - emocijos ir nieko daugiau.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Vilniaus vairuotojų kantrybė išseko: reikalauja atšaukti nesuprantamus eismo pakeitimus
    Taip pat peršasi išvada, kad Transporto departamentui ir Eismo organizavimo skyriui vadovauja visiškai nekompetentingi asmenys, kurie nesiekia spręsti eismo problemų, o daro neapgalvotus sprendimus siekiant parodyti, kad skyrius dirba ir yra reikalingas. Taip pat norime atkreipti dėmesį, kad tokiais veiksmais didindami transporto kamščius Vilniuje,

    Remdamiesi aukščiau išdėstytu prašome: 1. Kuo greičiau panaikinti „patobulinimus“ visuose Vilniaus miesto eismo žieduose, atstatant prieš tai buvusį eismo juostų ženklinimą ir eismo žiedų pralaidumą.
    2. Grąžinti eismo juostas, kurios panaudotos dviračių takeliams ir parkavimuisi, miesto transportui. Dviračių takelius ir parkavimosi vietas kurti papildomai, nemažinant esamos transporto struktūros.
    3. Pakeisti atsakingus už šiuos „patobulinimus“ asmenis kompetentingais darbuotojais, kurie iš esmės spręstų miesto transporto eismo organizavimą mažinant šviesoforų ir didinant apvažiavimo sprendimų skaičių.“

    https://www.lrytas.lt/auto/radaras/2...imus-12828737/
    Pagal pavadinimą pavyko.surasti straipsnį
    Paskutinis taisė Romas; 2019.12.09, 11:05.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą
    Kadangi važiuoju ten kelis kart per dieną - logika ne per didžiausia. Maždaug 90 proc. mano matomų troleibusų/autobusų rikiuojasi žiede per ištisinę ir kokie 20 proc. matomų vairuotojų daro taip pat. Tai nežinau ar čia didesnis saugumas. Avarijų taip pat jau mačiau. Dėl pralaidumo atvažiuojant nuo Gariūnų/Vakarinio aplinkkelio - nelabai įsivaizduoju sprendimo - gal šviesoforas žiede padėtų kažkiek sureguliuoti srautus. Bet jį reikėtų derinti su Vingio parko šviesoforu, nes kitu atveju bus tiesiog užkištas žiedas.
    Galbūt yra trūkumų, bet situacija yra nepalyginamai geresnė, nei buvo anksčiau.

    Komentuoti:


  • MikasRidikas
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    O ką ten reiktų daryti? Anksčiau žiede vyravo chaosas, kiekviena juosta buvo bloga juosta, nebuvo jokios eismo logikos. Dabar atsirado aiški važiavimo logika, pagerėjo saugumas, važiavimas žiedu tapo civilizuotas. Buvo labai blogai ir situacija pagerėjo kardinaliai. Ką ten dar būtų galima keisti?
    Kadangi važiuoju ten kelis kart per dieną - logika ne per didžiausia. Maždaug 90 proc. mano matomų troleibusų/autobusų rikiuojasi žiede per ištisinę ir kokie 20 proc. matomų vairuotojų daro taip pat. Tai nežinau ar čia didesnis saugumas. Avarijų taip pat jau mačiau. Dėl pralaidumo atvažiuojant nuo Gariūnų/Vakarinio aplinkkelio - nelabai įsivaizduoju sprendimo - gal šviesoforas žiede padėtų kažkiek sureguliuoti srautus. Bet jį reikėtų derinti su Vingio parko šviesoforu, nes kitu atveju bus tiesiog užkištas žiedas.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Premier Rodyti pranešimą

    mano manymu po žiedo perbraižymo drąstiškai sumažėjo pralaidumas, pailgėjo spūstys. dabar jau 7 ryto visi stovi nuo lazdynų...
    Nors žiede dvi juostos su savo kryptimis, bet pastebėjau kad piko metu daugiau būna užpildyta tik viena,
    arba žiede norint kitus aplenkti ar keisti išvažiavimą, sudėtinga, nes keisti juostų žiede iš esmės negalima, ištisinės linijos..
    kaip manot kas galėtų padėti padidinti pralaidumą, gražinti žiede tris juostas, ar padaryti punktyrines linijas?
    Manau problema ta, kad juostos subraižytos ne pagal realius srautus, pvz. į GV nusukti galima tik viena juosta, kai į Savanorių pr. dviem, turėtų būti atvirkščiai. Kituose žieduose pralaidumas tai padidėjo, jau nekalbant apie saugumą. Beje, keisti žiede juostas taip pat galima, tik ne visur kaip seniau ,o tik tam tikrose vietose.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    O ką ten reiktų daryti? Anksčiau žiede vyravo chaosas, kiekviena juosta buvo bloga juosta, nebuvo jokios eismo logikos. Dabar atsirado aiški važiavimo logika, pagerėjo saugumas, važiavimas žiedu tapo civilizuotas. Buvo labai blogai ir situacija pagerėjo kardinaliai. Ką ten dar būtų galima keisti?
    Gal reikėjo iš vis suvisam nutrint visas juostas. Kam čia sukt galvą ir vargintis.

    Tiesa, girdėjau, kad nori įrengti šviesoforą srautui atvažiuojančiam nuo Laisvės pr./Oslo g., kad geriau paskirstytų srautus.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Vilnius Rodyti pranešimą
    Ar su savanorių žiedu ką nors planuoja daryti ar visiems tokia eismo tvarka ir patinka? Turbožiedas susitvarko?
    O ką ten reiktų daryti? Anksčiau žiede vyravo chaosas, kiekviena juosta buvo bloga juosta, nebuvo jokios eismo logikos. Dabar atsirado aiški važiavimo logika, pagerėjo saugumas, važiavimas žiedu tapo civilizuotas. Buvo labai blogai ir situacija pagerėjo kardinaliai. Ką ten dar būtų galima keisti?

    Komentuoti:


  • Premier
    replied
    Parašė Vilnius Rodyti pranešimą
    Ar su savanorių žiedu ką nors planuoja daryti ar visiems tokia eismo tvarka ir patinka? Turbožiedas susitvarko?
    mano manymu po žiedo perbraižymo drąstiškai sumažėjo pralaidumas, pailgėjo spūstys. dabar jau 7 ryto visi stovi nuo lazdynų...
    Nors žiede dvi juostos su savo kryptimis, bet pastebėjau kad piko metu daugiau būna užpildyta tik viena,
    arba žiede norint kitus aplenkti ar keisti išvažiavimą, sudėtinga, nes keisti juostų žiede iš esmės negalima, ištisinės linijos..
    kaip manot kas galėtų padėti padidinti pralaidumą, gražinti žiede tris juostas, ar padaryti punktyrines linijas?

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Nelabai aišku, kam ten išvis dvi juostos tame žiede. Padarytų turbožiedą su viena juosta ir būtų kur kas saugiau ir gal net greičiau.

    Komentuoti:


  • kutas
    replied
    Parašė Resutas Rodyti pranešimą
    Sveiki, gal galite pakomentuoti, kaip reikia važiuoti žiedu prie IKEA ir Nordika? Vyksta kažkoks chaosas, žmonė bando iš žiedo išsukti iš antros juostos (kuri realiai neegzistuoja), kiti iš "pirmos". Įvažiavimas į žiedą iš dviejų juostų, išvažiavimai dauguma vienos juostos, pačiame žiede telpa 3 juostos turbūt, be jokio žymėjimo.

    Dažnai įvyksta avarinės situacijos. Aišku greitis mažas, tad dažniausiai apsieinama be pasekmių. Gal vertėtų kiek aiškiau ją sužymėti? Ar kaip manote?
    Žiedas buvo sužymėtas, tiesiog linijos nusitrynė. Kadangi posūkio spinduliai maži, o eismo greitis nedidelis, mažai kas varginasi laikytis taisyklių ir važiuoja per žiedą tiesiausiu keliu. O daliai vairuotojų eismo ratu tvarka apskritai kosmosas - kartą įvažiuojant į šį žiedą teko staigiai stabdyti, nes iš priekio, juosta vedančia link žiedo, atvažiavo vairuotoja, važiavusi žiedu prieš eismą. Važiavo greitai ir užtikrintai.

    Kitas pakeitimas, kuris mano nuomone būtų naudingas - perbraižyti juostas prieš šviesoforą taip, kad pirma ir antra juosta nuo žiedo pereitų į antrą ir trečią juostą prieš šviesaforą. Papildoma juosta turėtų atsirasti ne posūkiui į kairę, bet posūkiui į dešinę. Šioje sankryžoje į kairę suka dvigubai daugiau automobilių, nei į dešinę. Kadangi dauguma iš žiedo išvažiuoja pirma juosta, po to rikiuojasi į antrą juostą nežiūrėdami į veidrodėlius ir nerodydami posūkio. Tada sustoja antroje juostoje, blokuodami tuščią trečią juostą.

    Tipinė trajektorija šiuo metu ir pavojingi taškai:

    Komentuoti:


  • Vilnius
    replied
    Ar su savanorių žiedu ką nors planuoja daryti ar visiems tokia eismo tvarka ir patinka? Turbožiedas susitvarko?

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Resutas Rodyti pranešimą
    Sveiki, gal galite pakomentuoti, kaip reikia važiuoti žiedu prie IKEA ir Nordika? Vyksta kažkoks chaosas, žmonė bando iš žiedo išsukti iš antros juostos (kuri realiai neegzistuoja), kiti iš "pirmos". Įvažiavimas į žiedą iš dviejų juostų, išvažiavimai dauguma vienos juostos, pačiame žiede telpa 3 juostos turbūt, be jokio žymėjimo.

    Dažnai įvyksta avarinės situacijos. Aišku greitis mažas, tad dažniausiai apsieinama be pasekmių. Gal vertėtų kiek aiškiau ją sužymėti? Ar kaip manote?
    Pritarčiau, kad perdarytų turbo žiedo principu. Visvien niekas ten niekur nesistengia rikiuotis, nes tokiais mažais spinduliais nėra ten kada tokiems manevrams, tai daugelis tiesiog bando visus prašokti spausdamas pedalą dugnan, o tai tik dar didina pavojų. Na, kadangi įvažiavime jau yra 2 juostos, tai galima vieną atskirti grynai posūkiui link makdonaldo.
    Paskutinis taisė Ginthus; 2019.11.11, 08:27.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Aš tai užsimerkiu ir minu gazą.

    Komentuoti:


  • Resutas
    replied
    Sveiki, gal galite pakomentuoti, kaip reikia važiuoti žiedu prie IKEA ir Nordika? Vyksta kažkoks chaosas, žmonė bando iš žiedo išsukti iš antros juostos (kuri realiai neegzistuoja), kiti iš "pirmos". Įvažiavimas į žiedą iš dviejų juostų, išvažiavimai dauguma vienos juostos, pačiame žiede telpa 3 juostos turbūt, be jokio žymėjimo.

    Dažnai įvyksta avarinės situacijos. Aišku greitis mažas, tad dažniausiai apsieinama be pasekmių. Gal vertėtų kiek aiškiau ją sužymėti? Ar kaip manote?

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    15min.lt 2019.09.19
    Gerosios Vilties žiede gali atsirasti šviesoforai
    Užsienyje pavyzdžių, kai žiedinėse sankryžose eismą reguliuoja šviesoforai, yra ne vienas.
    Vilniuje toks irgi buvo – maždaug prieš dešimtmetį Olandų žiede irgi sustatyti šviesoforai. „Susisiekimo paslaugų“ Miesto eismo organizavimo departamento vadovo Aleksejaus Apanovičiaus teigimu, šis žiedas yra labai mažas, jame telpa vos kelios mašinos. Dar viena problema – prie žiedinių sankryžų yra pėsčiųjų perėjos, tad pėsčiųjų srautus irgi reikia reguliuoti. „Dėl ko Olandų žiede dingo šviesoforai? Nes mašinų negalime sutalpinti tiek, kad jos galėtų normaliai judėti. Buvo sprendimas demontuoti ir šviesoforus, ir pėsčiųjų perėjas perkelti. Vokiečių bendrovės atstovai, diegę šią sistemą, iš pradžių tikino, kad viskas veiks. Bet pradėję diegti, reguliuoti, jau spjaudėsi, kad nieko negali padaryti“, – seną istoriją prisiminė A.Apanovičius.

    Jis pripažįsta, kad šviesoforais reguliuojamų žiedinių sankryžų galėtų atsirasti ten, kur pėstieji gatvę kerta arba požemine perėja, arba viaduku. „Taip yra Savanorių–Gerosios Vilties žiede. Mes turime tokių minčių dėl reguliavimo šiame žiede. Piko metu būtų srautas daugiau praleidžiamas iš pagrindinės Oslo g. ir Laisvės pr. pusės į žiedą, kad visi galėtų įvažiuoti pristabdant kitus automobilius. O dienos metu gal šviesoforai būtų išjungiami, nes nėra tokio poreikio“, – sakė Miesto eismo organizavimo departamento vadovas. Ši mintis tik svarstoma, galutinio sprendimo nėra.

    https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...ai-221-1204364

    Komentuoti:


  • HSV
    replied
    Parašė booraz Rodyti pranešimą

    Ar ten tikrai problema pačiam žiede, ar susikirtime/išsišakojime prieš tai? Nes paskutinus kartus kai važiavau, tai būtent ten buvo problematiška. Žiedas didelis, galima šviesoforinį reguliavimą padaryti.
    Įvažiavimas į žiedą atvažiuojantiems iš Laisvės pr. bei aplinkkeliu iš Kauno / Panevėžio pusės užsikemša iki pat susikirtimo/išsišakojimo, tai dėl to ne visos mašinos už upės gali persirikiuoti nuo aplinkkelio link Savanorių pr. žiedo. Automatiškai - tada sumažėja pralaidumas ties tuo susikirtimu/išsišakojimu bei kemšasi aplinkkelis (Oslo g.) nuo Lazdynų ligoninės. Vadinasi, kamštis dėl pablogėjusio Savanorių pr. žiedo pralaidumo

    Komentuoti:

Working...
X