Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Diskusijos apie žiedines sankryžas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Romas
    replied
    Parašė alga Rodyti pranešimą
    Wow, kaip gražu.
    Beveik kaip "Remigijaus ir Gilmos vardo" žiedukas Naugarduko - Vytenio gatvėje, kur autobusas, norėdamas įveikti tą žiedą, turi porą kartų padirbėti atbuline eiga,
    Paskutinis taisė Romas; 2022.11.19, 20:45.

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą


    Wow, kaip gražu.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Jeigu nebūtų kliūtis didesnės transporto priemonėms vadinasi neatliktu savo pagrindinės paskirties - sulaikyti nuo važiavimo,
    Čia ne indija kad važinėtume pagal paniatkes "didelė mašina tai važiuoju bet kaip"

    Komentuoti:


  • kutas
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Jeigu kitaip neišeina - vadinasi nevažiuoji. Jeigu važiuoji - vadinasi nekompetetingas.
    Jeigu sankryža specialiai buvo suprojektuota taip, kad ribotų kažkurios rūšies eismą ar priverstų jį važinėti ratais, tuomet taip.
    Bet jeigu projektuotojai tiesiog projektavo atbulomis rankomis, tai su vairuotojų kompetencija neturi nieko bendro. Visada gali pasitaikyti didesnių transporto priemonių, kurios važiuoja pirmą kartą ir netikėtai privažiavusios ankštą sankryžą nepakils į orą ir nenuskris, turės važiuoti toliau arba apsisukinėti toje pačioje sankryžoje.

    Konkrečiai Vytenio/Naugarduko sankryža panašesnė į atvejį, kai nepasivarginta pagalvoti ir dėl minimalios naudos, lygioje vietoje sukurtos problemos. Turiu omeny ne rekonstrukciją bendrai, kuri yra geras dalykas, bet pasirinktą sprendimą įrengti aukštais bortais atribotus keistos konfigūracijos į(iš)važiavimus ir dar pasodinti krūmų. Vistiek tie krūmai neišgyvens ir sankryža visada atrodys kaip po karo, nes pavienės didesnės transporto priemonės važiavo ir važiuos. Civilizuotas sprendimas būtų buvęs tiesiog įrengti ~8cm aukščio kietą kelkraštį, kuris ramintų eismą, bet nebūtų kliūtis didesnėms tp. Taip pat klausimas, kada per vidurį sustatyti atitvarai bus pakeisti tokiu pačių principu pakelta sala. Gal vien šio pakeitimo užtektų 90% atvejų.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Robyla Rodyti pranešimą

    Nesusišnekam.... . Kalba yra ne apie tai, kad galima ar ne, bet, kad kitaip neišeina, net labiausiai turintiems patirtį manevruoti gatvėmis su sunkiasvoriu transportu.
    Jeigu kitaip neišeina - vadinasi nevažiuoji. Jeigu važiuoji - vadinasi nekompetetingas.

    Komentuoti:


  • MikasRidikas
    replied
    Parašė Robyla Rodyti pranešimą

    Nesusišnekam.... . Kalba yra ne apie tai, kad galima ar ne, bet, kad kitaip neišeina, net labiausiai turintiems patirtį manevruoti gatvėmis su sunkiasvoriu transportu.
    Jei matai, kad kitaip neišeina, tai važiuoji ta kryptimi, kur išeina ir prie reikiamo objekto privažiuoji iš kitos pusės.

    Komentuoti:


  • Robyla
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Jeigu važiuoja ant šaligatvių su tokio svorio priemonėm - tai tada taip, galima.
    Nesusišnekam.... . Kalba yra ne apie tai, kad galima ar ne, bet, kad kitaip neišeina, net labiausiai turintiems patirtį manevruoti gatvėmis su sunkiasvoriu transportu.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Robyla Rodyti pranešimą

    Nesuabsoliutinant, ar šiukšliavežių vairuotojus galima laikyti "nekompetetingais"? Ko gero kompetetingiausi ir labiausiai įgudę vairuotojai.
    Jeigu važiuoja ant šaligatvių su tokio svorio priemonėm - tai tada taip, galima.

    Komentuoti:


  • Robyla
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Aišku kaip visada kaltų nebus arba kaltinsim savivaldybę dėl to kad nekompetentingi vairuotojai išlaužė?
    Nesuabsoliutinant, ar šiukšliavežių vairuotojus galima laikyti "nekompetetingais"? Ko gero kompetetingiausi ir labiausiai įgudę vairuotojai.

    Komentuoti:


  • vėkas
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Aišku kaip visada kaltų nebus arba kaltinsim savivaldybę dėl to kad nekompetentingi vairuotojai išlaužė?
    Visada galime kaltinti šimašių!

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Robyla Rodyti pranešimą
    ir kitas sunkiasvoris transportas - faktas. Nuvykite į ką tik baigtą Šaltkalvių g. po rekonstrukcijos ir įvertinkite kaip atrodo nauji bordiūrai, ypač prie įvažų. Fūros ten nevažiuoja, o kas išlaužė bordiūrus - matyt nuo šalčio ištrupėjo.
    Aišku kaip visada kaltų nebus arba kaltinsim savivaldybę dėl to kad nekompetentingi vairuotojai išlaužė?

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė Robyla Rodyti pranešimą
    Šia konkrečia vieta skundžiasi ir VRM, rašo raštus savivaldybei. Per šį žiedą iš pirmo karto neišsisuka ir gaisrinės, ne tik fūros. Nusukimas iš Naugarduko į Vytenio išvis komplikuotas. Bet koks didesnis aptarnaujantis transportas ten gadina tuos bardiūriukus.
    Dar neteko matyti tokios žiedinės sankryžos, kur taip būtų išvažinėti kelkraščiai.
    Dabar toje Naugarduko - Vytenio g.sankryžoje viską užklojo sniegas, o paskui vėl matysi purvynas.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Robyla Rodyti pranešimą

    Senamiestyje yra draudžiamieji ženklai sunkiasvorio transporto judėjimo ribojimui arba draudimui. Jame nevyksta statybos ir daugiau - mažiau nusistovėję įpročiai.
    Naujamiestis vystosi, krūva statybų, krūva daugiabučių, krūva prekybos centrų, o tai reiškia didelio gabarito transporto judėjimą. Kad čia užkliuvo fūra, tai niekas jos neteisina, bet, kad neišsisuka
    ir kitas sunkiasvoris transportas - faktas. Nuvykite į ką tik baigtą Šaltkalvių g. po rekonstrukcijos ir įvertinkite kaip atrodo nauji bordiūrai, ypač prie įvažų. Fūros ten nevažiuoja, o kas išlaužė bordiūrus - matyt nuo šalčio ištrupėjo.
    Prašome pritildyti garsą (pamažinti šriftą)

    Komentuoti:


  • Robyla
    replied
    Parašė Kristisz Rodyti pranešimą
    Senamiestyje irgi daug kur fūros neišsisuktų: sprendimas griauti senamiestį kad visose gatvėse tilptų fūros ar tiesiog neleisti fūroms į jį važiuoti?
    Senamiestyje yra draudžiamieji ženklai sunkiasvorio transporto judėjimo ribojimui arba draudimui. Jame nevyksta statybos ir daugiau - mažiau nusistovėję įpročiai.
    Naujamiestis vystosi, krūva statybų, krūva daugiabučių, krūva prekybos centrų, o tai reiškia didelio gabarito transporto judėjimą. Kad čia užkliuvo fūra, tai niekas jos neteisina, bet, kad neišsisuka
    ir kitas sunkiasvoris transportas - faktas. Nuvykite į ką tik baigtą Šaltkalvių g. po rekonstrukcijos ir įvertinkite kaip atrodo nauji bordiūrai, ypač prie įvažų. Fūros ten nevažiuoja, o kas išlaužė bordiūrus - matyt nuo šalčio ištrupėjo.

    Komentuoti:


  • Kristisz
    replied
    Senamiestyje irgi daug kur fūros neišsisuktų: sprendimas griauti senamiestį kad visose gatvėse tilptų fūros ar tiesiog neleisti fūroms į jį važiuoti?

    Komentuoti:


  • Robyla
    replied
    Šia konkrečia vieta skundžiasi ir VRM, rašo raštus savivaldybei. Per šį žiedą iš pirmo karto neišsisuka ir gaisrinės, ne tik fūros. Nusukimas iš Naugarduko į Vytenio išvis komplikuotas. Bet koks didesnis aptarnaujantis transportas ten gadina tuos bardiūriukus.

    Komentuoti:


  • Nitro
    replied
    Parašė Pupajus87 Rodyti pranešimą
    Būna ir taip, ir neretai. Naujamiestis. Ar nėra kokių ženklų ar GPS sistemų, kad draustų tokius apsisukimus, nes kenčia ir augalija ir kita aplinka?
    Navigacijos spec. skirtos sunkvežimiams taip pat ne visada apie draudžiamus ženklus žino, tad furistui reiktų vadovautis galva ir ten, kur mato, kad nėra vietos apsisukti, to ir nedaryti. Šiuo atveju panašu turim tiesiog nemastantį egzempliorių.

    Komentuoti:


  • Auerswald
    replied
    Stebina mane fūristų logika

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Ten reikia drausti fūras tiesiog, gatvė tam neskirta.

    Komentuoti:


  • Pupajus87
    replied
    Būna ir taip, ir neretai. Naujamiestis. Ar nėra kokių ženklų ar GPS sistemų, kad draustų tokius apsisukimus, nes kenčia ir augalija ir kita aplinka?

    Komentuoti:

Working...
X