Parašė alga
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Diskusijos apie žiedines sankryžas
Collapse
X
-
Tai kodėl išknisti kelkraščiai toje "puikioje" žiedinėje sankryžoje Naugarduko g?..Parašė alga Rodyti pranešimąNet atsiverčiau VT žemėlapį. Uff, visgi nei Vytenio, nei Ševčenkos gatvėm joks VT nekursuoja. (...)
O žiedas čia toks pats kaip ir Naugarduko/Vytenio dabar: gaisrinė, autobusas, policija gali važiuot tiesiai per vidurį.
Paskutinis taisė Romas; 2022.11.20, 00:02.
Komentuoti:
-
Net atsiverčiau VT žemėlapį. Uff, visgi nei Vytenio, nei Ševčenkos gatvėm joks VT nekursuoja. Ir ši infrastruktūra tai ir komunikuoja: čia vietinė gatvė, važiuok lėtai, per iškilas perėjas mamos stumdo vėžimukus, dviračiai važinėja gatvių viduriu.Parašė Romas Rodyti pranešimąBeveik kaip "Remigijaus ir Gilmos vardo" žiedukas Naugarduko - Vytenio gatvėje, kur autobusas, norėdamas įveikti tą žiedą, turi porą kartų padirbėti atbuline eiga,
O žiedas čia toks pats kaip ir Naugarduko/Vytenio dabar: gaisrinė, autobusas, policija gali važiuot tiesiai per vidurį.
- 8 patinka
Komentuoti:
-
"Gilmos ir Remio sankryžoje" išties Durnus judumas, nes ten atviru būdu tyčiojamasi iš autobusų vairuotojų.Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimąDarnus judrumas - normalus VT = Judrus Durnumas
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Visa bėda Naugarduko/Vytenio žiede, kuris yra beveik kaip šitas, kad sunkiasvorėms mašinoms ir autobusams ten fiziškai per mažas posūkio kampas, kai yra daugiau automobilių. Ten nuolat išvažinėtos provežos tuose krūmelių/mulčiaus salelėse (arba kraštuose), tai, kiek mačiau, bevik visad pastatyti tie (nežinau kaip vadinasi) atšvaitiniai atitvarėliai. Beje, šitą sankryžą ir kelią tvark turbūt visus metus...
Komentuoti:
-
Tokie žiedukai ok, kur gatvėse ribojamas tranzitas. Vilniuje pagrindinės pašaipos eina dėl to, kad per daug auto susigrūda, prasideda chaosas, jaučiu nemaža dalis tranzitu varo per ją.
Visokiems sunkvežimiams ar net autobusams, tikslinga tiesiog pvz. sukti į kairę, nedaryti rato žiede. Manau tai ne problema, svarbu tokio transporto būtų minimaliai, ir jokiu būdu tokios tr. priemonės nevarytų per tokias sankryžas tranzitu.
Darnaus judumo idėja Vilniuje yra gera, ir nėra kažkokia utopija kaip SSRS komunizmas, bet šis procesas konkrečiai politizuotas, ne iki galo apgalvoti ir išdirbti sprendiniai, kažkoks noras daugiau parodyti, kad va turim tai, o ne ieškoti gudresnių sprendinių. Dar pridėčiau šviesoforus, kurie turi tapti labiau išmaniais ir su kuo mažesne gaišatimi.Paskutinis taisė PoDV; 2022.11.19, 21:39.
- 8 patinka
Komentuoti:
-
Beveik kaip "Remigijaus ir Gilmos vardo" žiedukas Naugarduko - Vytenio gatvėje, kur autobusas, norėdamas įveikti tą žiedą, turi porą kartų padirbėti atbuline eiga,Parašė alga Rodyti pranešimąWow, kaip gražu.Paskutinis taisė Romas; 2022.11.19, 21:45.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Jeigu nebūtų kliūtis didesnės transporto priemonėms vadinasi neatliktu savo pagrindinės paskirties - sulaikyti nuo važiavimo,
Čia ne indija kad važinėtume pagal paniatkes "didelė mašina tai važiuoju bet kaip"
Komentuoti:
-
Jeigu sankryža specialiai buvo suprojektuota taip, kad ribotų kažkurios rūšies eismą ar priverstų jį važinėti ratais, tuomet taip.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Jeigu kitaip neišeina - vadinasi nevažiuoji. Jeigu važiuoji - vadinasi nekompetetingas.
Bet jeigu projektuotojai tiesiog projektavo atbulomis rankomis, tai su vairuotojų kompetencija neturi nieko bendro. Visada gali pasitaikyti didesnių transporto priemonių, kurios važiuoja pirmą kartą ir netikėtai privažiavusios ankštą sankryžą nepakils į orą ir nenuskris, turės važiuoti toliau arba apsisukinėti toje pačioje sankryžoje.
Konkrečiai Vytenio/Naugarduko sankryža panašesnė į atvejį, kai nepasivarginta pagalvoti ir dėl minimalios naudos, lygioje vietoje sukurtos problemos. Turiu omeny ne rekonstrukciją bendrai, kuri yra geras dalykas, bet pasirinktą sprendimą įrengti aukštais bortais atribotus keistos konfigūracijos į(iš)važiavimus ir dar pasodinti krūmų. Vistiek tie krūmai neišgyvens ir sankryža visada atrodys kaip po karo, nes pavienės didesnės transporto priemonės važiavo ir važiuos. Civilizuotas sprendimas būtų buvęs tiesiog įrengti ~8cm aukščio kietą kelkraštį, kuris ramintų eismą, bet nebūtų kliūtis didesnėms tp. Taip pat klausimas, kada per vidurį sustatyti atitvarai bus pakeisti tokiu pačių principu pakelta sala. Gal vien šio pakeitimo užtektų 90% atvejų.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Jeigu kitaip neišeina - vadinasi nevažiuoji. Jeigu važiuoji - vadinasi nekompetetingas.Parašė Robyla Rodyti pranešimą
Nesusišnekam....
. Kalba yra ne apie tai, kad galima ar ne, bet, kad kitaip neišeina, net labiausiai turintiems patirtį manevruoti gatvėmis su sunkiasvoriu transportu.
Komentuoti:
-
Jei matai, kad kitaip neišeina, tai važiuoji ta kryptimi, kur išeina ir prie reikiamo objekto privažiuoji iš kitos pusės.Parašė Robyla Rodyti pranešimą
Nesusišnekam....
. Kalba yra ne apie tai, kad galima ar ne, bet, kad kitaip neišeina, net labiausiai turintiems patirtį manevruoti gatvėmis su sunkiasvoriu transportu.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Nesusišnekam....Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Jeigu važiuoja ant šaligatvių su tokio svorio priemonėm - tai tada taip, galima.
. Kalba yra ne apie tai, kad galima ar ne, bet, kad kitaip neišeina, net labiausiai turintiems patirtį manevruoti gatvėmis su sunkiasvoriu transportu.
Komentuoti:
-
Jeigu važiuoja ant šaligatvių su tokio svorio priemonėm - tai tada taip, galima.Parašė Robyla Rodyti pranešimą
Nesuabsoliutinant, ar šiukšliavežių vairuotojus galima laikyti "nekompetetingais"? Ko gero kompetetingiausi ir labiausiai įgudę vairuotojai.
Komentuoti:
-
Nesuabsoliutinant, ar šiukšliavežių vairuotojus galima laikyti "nekompetetingais"? Ko gero kompetetingiausi ir labiausiai įgudę vairuotojai.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Aišku kaip visada kaltų nebus arba kaltinsim savivaldybę dėl to kad nekompetentingi vairuotojai išlaužė?
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Visada galime kaltinti šimašių!Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Aišku kaip visada kaltų nebus arba kaltinsim savivaldybę dėl to kad nekompetentingi vairuotojai išlaužė?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Aišku kaip visada kaltų nebus arba kaltinsim savivaldybę dėl to kad nekompetentingi vairuotojai išlaužė?Parašė Robyla Rodyti pranešimąir kitas sunkiasvoris transportas - faktas. Nuvykite į ką tik baigtą Šaltkalvių g. po rekonstrukcijos ir įvertinkite kaip atrodo nauji bordiūrai, ypač prie įvažų. Fūros ten nevažiuoja, o kas išlaužė bordiūrus - matyt nuo šalčio ištrupėjo.
Komentuoti:
-
Dar neteko matyti tokios žiedinės sankryžos, kur taip būtų išvažinėti kelkraščiai.Parašė Robyla Rodyti pranešimąŠia konkrečia vieta skundžiasi ir VRM, rašo raštus savivaldybei. Per šį žiedą iš pirmo karto neišsisuka ir gaisrinės, ne tik fūros. Nusukimas iš Naugarduko į Vytenio išvis komplikuotas. Bet koks didesnis aptarnaujantis transportas ten gadina tuos bardiūriukus.
Dabar toje Naugarduko - Vytenio g.sankryžoje viską užklojo sniegas, o paskui vėl matysi purvynas.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Prašome pritildyti garsą (pamažinti šriftą)Parašė Robyla Rodyti pranešimą
Senamiestyje yra draudžiamieji ženklai sunkiasvorio transporto judėjimo ribojimui arba draudimui. Jame nevyksta statybos ir daugiau - mažiau nusistovėję įpročiai.
Naujamiestis vystosi, krūva statybų, krūva daugiabučių, krūva prekybos centrų, o tai reiškia didelio gabarito transporto judėjimą. Kad čia užkliuvo fūra, tai niekas jos neteisina, bet, kad neišsisuka
ir kitas sunkiasvoris transportas - faktas. Nuvykite į ką tik baigtą Šaltkalvių g. po rekonstrukcijos ir įvertinkite kaip atrodo nauji bordiūrai, ypač prie įvažų. Fūros ten nevažiuoja, o kas išlaužė bordiūrus - matyt nuo šalčio ištrupėjo.
- 1 patinka
Komentuoti:

Komentuoti: