Parašė Romas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Diskusijos apie žiedines sankryžas
Collapse
X
-
- 2 patinka
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimąTaigi [kaune] ieškoma kompromisinių variantų, kur lyg vengiama ekstremalių pavyzdžių kaip Vilniaus Naujamiesčio pavyzdžiai su žiedukais, .
Beje, niekas iš "darnaus nejudumo" šalininkų taip ir nepapaiškino, kodėl (Vytenio-Naugarduko) R&G vardo žiedinės sankryžos šonus ir krūmus taip nuvažinėjo netelpantys autobusai ir sunkvežimiai..Paskutinis taisė Romas; 2022.11.20, 11:11.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Liudeselis... neseis prasinest greitai per miegamaji rajona atvaziavusiems ir vilniaus rajono ar Kauno.
Tarp kitko Kaune gatves placios? bet ar jauku? NOPE. Pastebejau labai nemalonu vaikscioti.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimą"Gilmos ir Remio sankryžoje" išties Durnus judumas, nes ten atviru būdu tyčiojamasi iš autobusų vairuotojų.
- 11 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąBeveik kaip "Remigijaus ir Gilmos vardo" žiedukas Naugarduko - Vytenio gatvėje, kur autobusas, norėdamas įveikti tą žiedą, turi porą kartų padirbėti atbuline eiga,
- 10 patinka
Komentuoti:
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimąO štai Naugarduko gatve VT važiuoja. O žiedas toks pat.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė alga Rodyti pranešimą
Net atsiverčiau VT žemėlapį. Uff, visgi nei Vytenio, nei Ševčenkos gatvėm joks VT nekursuoja. Ir ši infrastruktūra tai ir komunikuoja: čia vietinė gatvė, važiuok lėtai, per iškilas perėjas mamos stumdo vėžimukus, dviračiai važinėja gatvių viduriu.
O žiedas čia toks pats kaip ir Naugarduko/Vytenio dabar: gaisrinė, autobusas, policija gali važiuot tiesiai per vidurį.
Komentuoti:
-
Parašė alga Rodyti pranešimąNet atsiverčiau VT žemėlapį. Uff, visgi nei Vytenio, nei Ševčenkos gatvėm joks VT nekursuoja. (...)
O žiedas čia toks pats kaip ir Naugarduko/Vytenio dabar: gaisrinė, autobusas, policija gali važiuot tiesiai per vidurį.
Paskutinis taisė Romas; 2022.11.19, 23:02.
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąBeveik kaip "Remigijaus ir Gilmos vardo" žiedukas Naugarduko - Vytenio gatvėje, kur autobusas, norėdamas įveikti tą žiedą, turi porą kartų padirbėti atbuline eiga,
O žiedas čia toks pats kaip ir Naugarduko/Vytenio dabar: gaisrinė, autobusas, policija gali važiuot tiesiai per vidurį.
- 8 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimąDarnus judrumas - normalus VT = Judrus Durnumas
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Visa bėda Naugarduko/Vytenio žiede, kuris yra beveik kaip šitas, kad sunkiasvorėms mašinoms ir autobusams ten fiziškai per mažas posūkio kampas, kai yra daugiau automobilių. Ten nuolat išvažinėtos provežos tuose krūmelių/mulčiaus salelėse (arba kraštuose), tai, kiek mačiau, bevik visad pastatyti tie (nežinau kaip vadinasi) atšvaitiniai atitvarėliai. Beje, šitą sankryžą ir kelią tvark turbūt visus metus...
Komentuoti:
-
Tokie žiedukai ok, kur gatvėse ribojamas tranzitas. Vilniuje pagrindinės pašaipos eina dėl to, kad per daug auto susigrūda, prasideda chaosas, jaučiu nemaža dalis tranzitu varo per ją.
Visokiems sunkvežimiams ar net autobusams, tikslinga tiesiog pvz. sukti į kairę, nedaryti rato žiede. Manau tai ne problema, svarbu tokio transporto būtų minimaliai, ir jokiu būdu tokios tr. priemonės nevarytų per tokias sankryžas tranzitu.
Darnaus judumo idėja Vilniuje yra gera, ir nėra kažkokia utopija kaip SSRS komunizmas, bet šis procesas konkrečiai politizuotas, ne iki galo apgalvoti ir išdirbti sprendiniai, kažkoks noras daugiau parodyti, kad va turim tai, o ne ieškoti gudresnių sprendinių. Dar pridėčiau šviesoforus, kurie turi tapti labiau išmaniais ir su kuo mažesne gaišatimi.Paskutinis taisė PoDV; 2022.11.19, 20:39.
- 8 patinka
Komentuoti:
-
Parašė alga Rodyti pranešimąWow, kaip gražu.Paskutinis taisė Romas; 2022.11.19, 20:45.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Jeigu nebūtų kliūtis didesnės transporto priemonėms vadinasi neatliktu savo pagrindinės paskirties - sulaikyti nuo važiavimo,
Čia ne indija kad važinėtume pagal paniatkes "didelė mašina tai važiuoju bet kaip"
Komentuoti:
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Jeigu kitaip neišeina - vadinasi nevažiuoji. Jeigu važiuoji - vadinasi nekompetetingas.
Bet jeigu projektuotojai tiesiog projektavo atbulomis rankomis, tai su vairuotojų kompetencija neturi nieko bendro. Visada gali pasitaikyti didesnių transporto priemonių, kurios važiuoja pirmą kartą ir netikėtai privažiavusios ankštą sankryžą nepakils į orą ir nenuskris, turės važiuoti toliau arba apsisukinėti toje pačioje sankryžoje.
Konkrečiai Vytenio/Naugarduko sankryža panašesnė į atvejį, kai nepasivarginta pagalvoti ir dėl minimalios naudos, lygioje vietoje sukurtos problemos. Turiu omeny ne rekonstrukciją bendrai, kuri yra geras dalykas, bet pasirinktą sprendimą įrengti aukštais bortais atribotus keistos konfigūracijos į(iš)važiavimus ir dar pasodinti krūmų. Vistiek tie krūmai neišgyvens ir sankryža visada atrodys kaip po karo, nes pavienės didesnės transporto priemonės važiavo ir važiuos. Civilizuotas sprendimas būtų buvęs tiesiog įrengti ~8cm aukščio kietą kelkraštį, kuris ramintų eismą, bet nebūtų kliūtis didesnėms tp. Taip pat klausimas, kada per vidurį sustatyti atitvarai bus pakeisti tokiu pačių principu pakelta sala. Gal vien šio pakeitimo užtektų 90% atvejų.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Robyla Rodyti pranešimą
Nesusišnekam.... . Kalba yra ne apie tai, kad galima ar ne, bet, kad kitaip neišeina, net labiausiai turintiems patirtį manevruoti gatvėmis su sunkiasvoriu transportu.
Komentuoti:
-
Parašė Robyla Rodyti pranešimą
Nesusišnekam.... . Kalba yra ne apie tai, kad galima ar ne, bet, kad kitaip neišeina, net labiausiai turintiems patirtį manevruoti gatvėmis su sunkiasvoriu transportu.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Jeigu važiuoja ant šaligatvių su tokio svorio priemonėm - tai tada taip, galima.
Komentuoti:
Komentuoti: