Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Diskusijos apie žiedines sankryžas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • alga
    replied
    .
    Paskutinis taisė alga; 2021.12.08, 11:08.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Darnaus nejudumo žanro klasika.
    Ta Naugarduko - Vyteno gatvių sankryža vėl aptarinėjama spaudoje.
    Ne "aptarinėjama spaudoje", o eilinis Dumalako "šedevras", kurio tikrai negalima skaityti be šypsenos

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Ne visai tikslus straipsnio pavadinimas.
    Tiksliau būtų ne "Vilnius pokyčių gatvėse sugalvoja kasdien" o "Vilniui pokyčių gatvėse sugalvoja kasdien"
    Vilnius šiuo atveju yra pasyvusis elementas, kurio atžvilgiu yra atliekami bandymai - kokios gali būti absurdo ribos.
    O tų eksperimentų be abejo prisigalvoja imigrantai iš Tauragės, nes ten visi važinėjasi tramvajais ir niekas nesupranta Vilniaus vairOtojų bėdų?

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė luknas Rodyti pranešimą
    Vilnius pokyčių gatvėse sugalvoja kasdien – bando įrengti dar vieną žiedą
    Ne visai tikslus straipsnio pavadinimas.
    Tiksliau būtų ne "Vilnius pokyčių gatvėse sugalvoja kasdien" o "Vilniui pokyčių gatvėse sugalvoja kasdien"
    Vilnius šiuo atveju yra pasyvusis elementas, kurio atžvilgiu yra atliekami bandymai - kokios gali būti absurdo ribos.

    Komentuoti:


  • luknas
    replied
    Vilnius pokyčių gatvėse sugalvoja kasdien – bando įrengti dar vieną žiedą
    Pastaruoju metu eismo dalyviai nuolat sulaukia pokyčių Vilniaus gatvėse. Siaurinamos eismo juostos, tarp jų sodinami želdynai. O Naujamiestyje dar kitokie sprendimai – vietoj sankryžų čia atsiranda žiedai. Vienas toks pakeitė eismą Vytenio ir Naugarduko g. sankirtoje, dar vienas nupieštas šviesoforu reguliuojamoje Vytenio ir T.Ševčenkos g. sankryžoje. Tiesa, čia dar tik vertinama situacija.
    (...)
    Naujamiestyje, toje pačioje Vytenio gatvėje, nupieštas dar vienas žiedas.
    Kaip pasakojo sankryžoje tarp pastarosios ir T.Ševčenkos g. apskritimą pastebėjęs vilnietis, čia situacija stebina dar ir tuo, kad šiuo metu sankryžoje eismą reguliuoja šviesoforas, tad negi jį naikins? O tai esą būtų šis tas naujo Vilniaus mieste.

    Tačiau Vilniaus savivaldybė ramina – esą kol kas nerimauti dėl dar vieno pokyčio Naujamiestyje anksti.
    „Šiuo metu tiesiog yra nubraižytas apskritimas, leidžiantis vertinti situaciją, parametrus ir žiedinės sankryžos galimybę. Kol kas jokie fiziniai darbai nėra ir greitu metu nebus atliekami, žiedinės sankryžos atsiradimas šioje vietoje taip pat nėra patvirtintas. Apie pokyčius, kaip ir visuomet, pranešime“, – komentare 15min tvirtina Vilniaus miesto savivaldybė.

    https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...1595784
    Paskutinis taisė Romas; 2021.11.13, 05:58. Priežastis: Pridėta citata su vietos nuoroda

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Po to tie patys "urbanistai" piktinasi išlaužytais bordiūrais ir šaligatviais, lyg gatvėse visi važinėtų tik su mažais automobiliukais kaip jie.
    Į "ramaus eismo" gatves juk jokia statybinė technika, šiukšliavežė ar gaisrinė nevažiuoja, jų vieta aplinkkeliuose.
    Mažose (D kategorijos) gatvėse ir turi važinėti tik mažais automobiliukais. Tokiem ar kitokiem sunkvežimiams ten paprasčiausia ne vieta.


    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    O kur tada važiuoti statybinei technikai, šiukšliavežiams, sunkvežimiams? Naugarduko gatvė nėra kažkoks senamiesčio skersgatvis.
    Šiukšlevėžės daug kur pravažiuoja o jeigu ne tai gali būti mažesnės šiukšliavežės. Pvz Japonija mėgsta mažesniu gabaritų šiukšliavežes naudoti nes pas juos gatvės irgi siauros.

    O statybinei technikai ir sunkvežimiams nėra ko ten važiuoti.
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Tai vat, neturėtų taip būti, kad gatvėje, kur eismas gana intensyvus, niekas didesnis už mikriuką negali pravažiuoti nelipdamas ant šaligatvių.
    Kodėl neturėtu?

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Tai vat, neturėtų taip būti, kad gatvėje, kur eismas gana intensyvus, niekas didesnis už mikriuką negali pravažiuoti nelipdamas ant šaligatvių. Gatves galima padaryti saugias ir kitais būdais, ne tik fiziškai siaurinant, pvz. Tuskulėnų g. plati su skiriamąja juosta 4 juostų, vizualiai autostrada, bet kai atsirado iškilios perėjos kas kelis šimtus metrų, fiziškai nebėra kur įsibėgėti ir lakstančių nebesimato. Panašiai ir su Rinktinės g. atsitiko (rekonstruotoje atkarpoje).
    Su gatve viskas ok. Viršgabaritinės ir nestandartinės mašinos turėtų derinti maršrutus su svaivakdybe,o ne važiuoti ad hoc ir tikėtis, kad "ai kaip nors gal".
    Jeigu gatvė būtų dvigubai platesnė (kaip ankščiau), ten tiesiog būtų netvarkingai ir belekip priparkuota mašinų ir galimybės pravažiuoti būtų blogesnės.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Bent jau Linkmenų gatvėje statybinė technika nesibodėdama važiuodavo ir tebevažiuoja, kai nori, tiesiog šaligatviu, kai jiems reikdavo aplenkti kokią nors kliūtį. Jiems tikrai nėra problemų kur nors pravažiuoti, net jeigu tai reiškia visuomeninio turto niokojimą. Apie kokius nors maršrutų derinimus, švaros ir tvarkymo taisyklių laikymąsi nėra net kalbos.
    Tai vat, neturėtų taip būti, kad gatvėje, kur eismas gana intensyvus, niekas didesnis už mikriuką negali pravažiuoti nelipdamas ant šaligatvių. Gatves galima padaryti saugias ir kitais būdais, ne tik fiziškai siaurinant, pvz. Tuskulėnų g. plati su skiriamąja juosta 4 juostų, vizualiai autostrada, bet kai atsirado iškilios perėjos kas kelis šimtus metrų, fiziškai nebėra kur įsibėgėti ir lakstančių nebesimato. Panašiai ir su Rinktinės g. atsitiko (rekonstruotoje atkarpoje).

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Šiaip įdomu, o tai į kokią juostą tokie sunkvežimiai susisuka paprastose sankryžose? Nejau tiesiai į savo?
    Aš tai irgi labai abejoju ar iki žiedo įrengimo toks nestandartinis sukvežimis būtų pasukęs neišvažiuodamas į priešpriešinę juostą. Net video matosi, kad jo ratų pasukamumas mažas, o bazė daug ilgesnė.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    O kur tada važiuoti statybinei technikai, šiukšliavežiams, sunkvežimiams? Naugarduko gatvė nėra kažkoks senamiesčio skersgatvis.
    Bent jau Linkmenų gatvėje statybinė technika nesibodėdama važiuodavo ir tebevažiuoja, kai nori, tiesiog šaligatviu, kai jiems reikdavo aplenkti kokią nors kliūtį. Jiems tikrai nėra problemų kur nors pravažiuoti, net jeigu tai reiškia visuomeninio turto niokojimą. Apie kokius nors maršrutų derinimus, švaros ir tvarkymo taisyklių laikymąsi nėra net kalbos.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Tikras architektas Rodyti pranešimą
    Kad ir kaip nepatinka man tas automobilistų verkšlenimas, turiu pripažinti, kad tas autobusas tame žiede tikrai atrodo kiek juokingai. Kaip suprantu, ten važiuoja tik 73. Laimei, turbūt maršruto autobusas nebūna prailgintas. Galbūt iškėlus žiedą, palikus vidurį išgrįstą trinkelėmis ir nusklembtais bortais, problema išsispręs.
    Atrodo normaliai. UK (Londono) gatvėse belenkiek tokių mini žiedų. Autobusų vairuotojai ten gerai atidirbę techniką juos prašvilpia su vėjeliu. Šiaip manau teks įrengti kažkokį labai žemo profilio apskritimą su skirtinga tekstūra to žieduko centre, ant kurio autobusai nesibaimindami "užliptų" viena puse, jeigu idealiai neištaikys kitaip pravažiuoti baisiai neprilėtindami. Kol kas tą barikadą pastatė, kad mažiau pastabūs paprastų mašinų vaYrotojei pamatytų žiedą (nes ženklų kažkodėl nemato) ir neplaukiotų kaip iš mėnulio iškritę. Kitas dalykas, kad ir autobusų vairuotojai nelabai pratę prie tokių standartų. Jiems ir teks tobulinti vairavimo įgūdžius.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė bardakas Rodyti pranešimą
    Iš Savukyno fb sienos:
    Šiaip įdomu, o tai į kokią juostą tokie sunkvežimiai susisuka paprastose sankryžose? Nejau tiesiai į savo?

    Komentuoti:


  • MikasRidikas
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    O kur tada važiuoti statybinei technikai, šiukšliavežiams, sunkvežimiams? Naugarduko gatvė nėra kažkoks senamiesčio skersgatvis.
    Gal ne taip išsireiškiau - turėjau omeny nestandartinių gabaritų, prailgintas mašinas. Autobusas nesunkiai pravažiuoja, šiukšliavežės irgi ne kažkokių ypatingų gabaritų, kad netilptų.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą

    O kas ten negerai su tuo autobusu? Kiek mačiau, važiuoja ir pravažiuoja ten tie autobusai. O pati sankryža lengviesiems automobiliams pasidarė gerokai saugesnė ir lengviau įveikiama. Tiesa, sunkiojo transporto tokioje gatvėje apskritai neturėtų būti.
    O kur tada važiuoti statybinei technikai, šiukšliavežiams, sunkvežimiams? Naugarduko gatvė nėra kažkoks senamiesčio skersgatvis.

    Komentuoti:


  • MikasRidikas
    replied
    Parašė Tikras architektas Rodyti pranešimą
    Kad ir kaip nepatinka man tas automobilistų verkšlenimas, turiu pripažinti, kad tas autobusas tame žiede tikrai atrodo kiek juokingai. Kaip suprantu, ten važiuoja tik 73. Laimei, turbūt maršruto autobusas nebūna prailgintas. Galbūt iškėlus žiedą, palikus vidurį išgrįstą trinkelėmis ir nusklembtais bortais, problema išsispręs.
    O kas ten negerai su tuo autobusu? Kiek mačiau, važiuoja ir pravažiuoja ten tie autobusai. O pati sankryža lengviesiems automobiliams pasidarė gerokai saugesnė ir lengviau įveikiama. Tiesa, sunkiojo transporto tokioje gatvėje apskritai neturėtų būti.

    Komentuoti:


  • Tikras architektas
    replied
    Kad ir kaip nepatinka man tas automobilistų verkšlenimas, turiu pripažinti, kad tas autobusas tame žiede tikrai atrodo kiek juokingai. Kaip suprantu, ten važiuoja tik 73. Laimei, turbūt maršruto autobusas nebūna prailgintas. Galbūt iškėlus žiedą, palikus vidurį išgrįstą trinkelėmis ir nusklembtais bortais, problema išsispręs.

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Darnaus nejudumo žanro klasika.
    Ta Naugarduko - Vyteno gatvių sankryža vėl aptarinėjama spaudoje. Išaiškėjo, kad tik bus galvojama, kaip patyškinti sąnkryžą ir kaip viešajam transportui įveikti naują "žiedinę sankryžą".

    Lrytas 2021.11.11
    Gatvių siaurintojų išmonė beribė: eismo ekspertai apie ją nebegali kalbėti nesijuokdami
    Neįdomu, nes vairavimo instruktorius nėra eismo ekspertas.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Darnaus nejudumo žanro klasika.
    Ta Naugarduko - Vyteno gatvių sankryža vėl aptarinėjama spaudoje. Išaiškėjo, kad tik bus galvojama, kaip patyškinti sąnkryžą ir kaip viešajam transportui įveikti naują "žiedinę sankryžą".

    Lrytas 2021.11.11
    Gatvių siaurintojų išmonė beribė: eismo ekspertai apie ją nebegali kalbėti nesijuokdami
    Eismo pertvarkymai sostinėje jau nestebina, o kelia juoką tiek vairuotojams, tiek pėstiesiems. Šį kartą vertindami tai, kas praėjusią savaitę buvo padaryta sostinės Naugarduko ir Vytenio gatvių sankirtoje, eismo ekspertai nebegali kalbėti rimtai..


    Ant asfalto nupiešė apskritimą, sukaišiojo kelio ženklus ir mano, kad automobiliai važiuos ratu? To klausė vairuotojai, stebėdami vaizdą Naugarduko ir Vytenio gatvių sankryžoje. Šimtai, o gal ir tūkstančiai automobilių kasdien kerta šią keista tapusią žiedinę sankryžą. Eismo sąlygos, kurios anksčiau ties sankryža nebuvo geriausios, dabar dar prastesnės, nes automobilių eilės rikiuojasi tai Naugarduko, tai Vytenio gatvėje.
    Tai – vienas pavyzdžių, kai savivaldybė pertvarkas pradeda nuo vos ne ranka pieštų schemų, be techninių projektų ir jų derinimo įvairiose žinybose. Tos pertvarkos apsiribojant vien tikrovės neatitinkančiomis schemomis erzina darbus atliekančius rangovus. Pasitaikė atvejų, kai jie atsisakė toliau juos tęsti.

    Kad Naugarduko ir Vytenio gatvių sankirtoje įvykdyti eismo pokyčiai, savivaldybė nepasivargino nei iš anksto informuoti, nei pasirūpinti, kad po jų įgyvendinimo šioje vietoje bent pirmą savaitę budėtų policijos pareigūnai ir padėtų vairuotojams susigaudyti, kas įvyko. Iki pertvarkų pagrindinė buvo Naugarduko gatvė. Dabar važiuojančiųjų žiedu atžvilgiu ji tapo šalutinė. Tačiau daugelis vairuotojų nestabdydami važiuoja, kaip buvo įpratę, didindami incidentų riziką. (...)

    Kaip jau įprasta, savivaldybės specialistai ties sankryža dar susiaurino gatves, dalį jų atiduodami dviračių takams.
    Todėl žiedinėje sankryžoje nebeliko vietos net saugos salelėms, nors Lietuvos automobilių kelių direkcijos žiedinių sankryžų projektavimo metodiniuose nurodymuose reikalaujama, kad saugos salelės būtų net ir mažose žiedinėse sankryžose (...)

    Anot savivaldybės atstovo Pauliaus Vaitekėno, Naugarduko ir Vytenio gatvių sankryžoje darbai dar nebaigti, taip pat bus sprendžiama ir dėl ženklinimo, ir dėl pačios žiedinės sankryžos. P.Vaitekėnas žadėjo, kad ateityje sankryža turėtų būti šiek tiek iškelta virš važiuojamosios kelio dalies. (...) Savivaldybė pažadėjo paryškinti žiedinės sankryžos kontūrus, o sankryžos centrinėje dalyje jau įrengtas laikinas specialus ženklinimas – kūgiai. Jie vairuotojams turėtų priminti apie esančią kliūtį.
    Žiedinė sankryža bus įrengta pasitelkiant infrastruktūrinius sprendinius, kurie ne tiktai užtikrins matomumą, bet ir leis sankryžą saugiai įveikti viešajam transportui“, – tikino savivaldybės atstovai (...).

    http://www.lrytas.lt/auto/saugus-eis...kdami-21304723

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Po to tie patys "urbanistai" piktinasi išlaužytais bordiūrais ir šaligatviais, lyg gatvėse visi važinėtų tik su mažais automobiliukais kaip jie.
    Į "ramaus eismo" gatves juk jokia statybinė technika, šiukšliavežė ar gaisrinė nevažiuoja, jų vieta aplinkkeliuose.
    Paskutinis taisė Lettered; 2021.11.11, 12:41.

    Komentuoti:


  • bardakas
    replied
    Iš Savukyno fb sienos:
    Čia sunkvežimis suka į dešinę naująjame Vilniaus žiede. A
    tkreipkit dėmesį, į kurią juostą jam tenka išsukt


    https://www.facebook.com/10000043127...1239109181853/
    Paskutinis taisė Romas; 2021.11.11, 12:35.

    Komentuoti:

Working...
X