Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Diskusijos apie žiedines sankryžas
Collapse
X
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąDarnaus nejudumo žanro klasika.
Ta Naugarduko - Vyteno gatvių sankryža vėl aptarinėjama spaudoje.
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąNe visai tikslus straipsnio pavadinimas.
Tiksliau būtų ne "Vilnius pokyčių gatvėse sugalvoja kasdien" o "Vilniui pokyčių gatvėse sugalvoja kasdien"
Vilnius šiuo atveju yra pasyvusis elementas, kurio atžvilgiu yra atliekami bandymai - kokios gali būti absurdo ribos.
- 10 patinka
Komentuoti:
-
Parašė luknas Rodyti pranešimąVilnius pokyčių gatvėse sugalvoja kasdien – bando įrengti dar vieną žiedą
Tiksliau būtų ne "Vilnius pokyčių gatvėse sugalvoja kasdien" o "Vilniui pokyčių gatvėse sugalvoja kasdien"
Vilnius šiuo atveju yra pasyvusis elementas, kurio atžvilgiu yra atliekami bandymai - kokios gali būti absurdo ribos.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Vilnius pokyčių gatvėse sugalvoja kasdien – bando įrengti dar vieną žiedą
Pastaruoju metu eismo dalyviai nuolat sulaukia pokyčių Vilniaus gatvėse. Siaurinamos eismo juostos, tarp jų sodinami želdynai. O Naujamiestyje dar kitokie sprendimai – vietoj sankryžų čia atsiranda žiedai. Vienas toks pakeitė eismą Vytenio ir Naugarduko g. sankirtoje, dar vienas nupieštas šviesoforu reguliuojamoje Vytenio ir T.Ševčenkos g. sankryžoje. Tiesa, čia dar tik vertinama situacija.
(...)
Naujamiestyje, toje pačioje Vytenio gatvėje, nupieštas dar vienas žiedas.
Kaip pasakojo sankryžoje tarp pastarosios ir T.Ševčenkos g. apskritimą pastebėjęs vilnietis, čia situacija stebina dar ir tuo, kad šiuo metu sankryžoje eismą reguliuoja šviesoforas, tad negi jį naikins? O tai esą būtų šis tas naujo Vilniaus mieste.
Tačiau Vilniaus savivaldybė ramina – esą kol kas nerimauti dėl dar vieno pokyčio Naujamiestyje anksti.
„Šiuo metu tiesiog yra nubraižytas apskritimas, leidžiantis vertinti situaciją, parametrus ir žiedinės sankryžos galimybę. Kol kas jokie fiziniai darbai nėra ir greitu metu nebus atliekami, žiedinės sankryžos atsiradimas šioje vietoje taip pat nėra patvirtintas. Apie pokyčius, kaip ir visuomet, pranešime“, – komentare 15min tvirtina Vilniaus miesto savivaldybė.
https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...1595784
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Po to tie patys "urbanistai" piktinasi išlaužytais bordiūrais ir šaligatviais, lyg gatvėse visi važinėtų tik su mažais automobiliukais kaip jie.
Į "ramaus eismo" gatves juk jokia statybinė technika, šiukšliavežė ar gaisrinė nevažiuoja, jų vieta aplinkkeliuose.
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
O kur tada važiuoti statybinei technikai, šiukšliavežiams, sunkvežimiams? Naugarduko gatvė nėra kažkoks senamiesčio skersgatvis.
O statybinei technikai ir sunkvežimiams nėra ko ten važiuoti.
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Tai vat, neturėtų taip būti, kad gatvėje, kur eismas gana intensyvus, niekas didesnis už mikriuką negali pravažiuoti nelipdamas ant šaligatvių.
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Tai vat, neturėtų taip būti, kad gatvėje, kur eismas gana intensyvus, niekas didesnis už mikriuką negali pravažiuoti nelipdamas ant šaligatvių. Gatves galima padaryti saugias ir kitais būdais, ne tik fiziškai siaurinant, pvz. Tuskulėnų g. plati su skiriamąja juosta 4 juostų, vizualiai autostrada, bet kai atsirado iškilios perėjos kas kelis šimtus metrų, fiziškai nebėra kur įsibėgėti ir lakstančių nebesimato. Panašiai ir su Rinktinės g. atsitiko (rekonstruotoje atkarpoje).
Jeigu gatvė būtų dvigubai platesnė (kaip ankščiau), ten tiesiog būtų netvarkingai ir belekip priparkuota mašinų ir galimybės pravažiuoti būtų blogesnės.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Bent jau Linkmenų gatvėje statybinė technika nesibodėdama važiuodavo ir tebevažiuoja, kai nori, tiesiog šaligatviu, kai jiems reikdavo aplenkti kokią nors kliūtį. Jiems tikrai nėra problemų kur nors pravažiuoti, net jeigu tai reiškia visuomeninio turto niokojimą. Apie kokius nors maršrutų derinimus, švaros ir tvarkymo taisyklių laikymąsi nėra net kalbos.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Šiaip įdomu, o tai į kokią juostą tokie sunkvežimiai susisuka paprastose sankryžose? Nejau tiesiai į savo?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
O kur tada važiuoti statybinei technikai, šiukšliavežiams, sunkvežimiams? Naugarduko gatvė nėra kažkoks senamiesčio skersgatvis.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Tikras architektas Rodyti pranešimąKad ir kaip nepatinka man tas automobilistų verkšlenimas, turiu pripažinti, kad tas autobusas tame žiede tikrai atrodo kiek juokingai. Kaip suprantu, ten važiuoja tik 73. Laimei, turbūt maršruto autobusas nebūna prailgintas. Galbūt iškėlus žiedą, palikus vidurį išgrįstą trinkelėmis ir nusklembtais bortais, problema išsispręs.
- 9 patinka
Komentuoti:
-
Parašė bardakas Rodyti pranešimąIš Savukyno fb sienos:
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
O kur tada važiuoti statybinei technikai, šiukšliavežiams, sunkvežimiams? Naugarduko gatvė nėra kažkoks senamiesčio skersgatvis.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą
O kas ten negerai su tuo autobusu? Kiek mačiau, važiuoja ir pravažiuoja ten tie autobusai. O pati sankryža lengviesiems automobiliams pasidarė gerokai saugesnė ir lengviau įveikiama. Tiesa, sunkiojo transporto tokioje gatvėje apskritai neturėtų būti.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Tikras architektas Rodyti pranešimąKad ir kaip nepatinka man tas automobilistų verkšlenimas, turiu pripažinti, kad tas autobusas tame žiede tikrai atrodo kiek juokingai. Kaip suprantu, ten važiuoja tik 73. Laimei, turbūt maršruto autobusas nebūna prailgintas. Galbūt iškėlus žiedą, palikus vidurį išgrįstą trinkelėmis ir nusklembtais bortais, problema išsispręs.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Kad ir kaip nepatinka man tas automobilistų verkšlenimas, turiu pripažinti, kad tas autobusas tame žiede tikrai atrodo kiek juokingai. Kaip suprantu, ten važiuoja tik 73. Laimei, turbūt maršruto autobusas nebūna prailgintas. Galbūt iškėlus žiedą, palikus vidurį išgrįstą trinkelėmis ir nusklembtais bortais, problema išsispręs.
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąDarnaus nejudumo žanro klasika.
Ta Naugarduko - Vyteno gatvių sankryža vėl aptarinėjama spaudoje. Išaiškėjo, kad tik bus galvojama, kaip patyškinti sąnkryžą ir kaip viešajam transportui įveikti naują "žiedinę sankryžą".
Lrytas 2021.11.11
Gatvių siaurintojų išmonė beribė: eismo ekspertai apie ją nebegali kalbėti nesijuokdami
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Darnaus nejudumo žanro klasika.
Ta Naugarduko - Vyteno gatvių sankryža vėl aptarinėjama spaudoje. Išaiškėjo, kad tik bus galvojama, kaip patyškinti sąnkryžą ir kaip viešajam transportui įveikti naują "žiedinę sankryžą".
Lrytas 2021.11.11
Gatvių siaurintojų išmonė beribė: eismo ekspertai apie ją nebegali kalbėti nesijuokdami
Eismo pertvarkymai sostinėje jau nestebina, o kelia juoką tiek vairuotojams, tiek pėstiesiems. Šį kartą vertindami tai, kas praėjusią savaitę buvo padaryta sostinės Naugarduko ir Vytenio gatvių sankirtoje, eismo ekspertai nebegali kalbėti rimtai..
Ant asfalto nupiešė apskritimą, sukaišiojo kelio ženklus ir mano, kad automobiliai važiuos ratu? To klausė vairuotojai, stebėdami vaizdą Naugarduko ir Vytenio gatvių sankryžoje. Šimtai, o gal ir tūkstančiai automobilių kasdien kerta šią keista tapusią žiedinę sankryžą. Eismo sąlygos, kurios anksčiau ties sankryža nebuvo geriausios, dabar dar prastesnės, nes automobilių eilės rikiuojasi tai Naugarduko, tai Vytenio gatvėje.
Tai – vienas pavyzdžių, kai savivaldybė pertvarkas pradeda nuo vos ne ranka pieštų schemų, be techninių projektų ir jų derinimo įvairiose žinybose. Tos pertvarkos apsiribojant vien tikrovės neatitinkančiomis schemomis erzina darbus atliekančius rangovus. Pasitaikė atvejų, kai jie atsisakė toliau juos tęsti.
Kad Naugarduko ir Vytenio gatvių sankirtoje įvykdyti eismo pokyčiai, savivaldybė nepasivargino nei iš anksto informuoti, nei pasirūpinti, kad po jų įgyvendinimo šioje vietoje bent pirmą savaitę budėtų policijos pareigūnai ir padėtų vairuotojams susigaudyti, kas įvyko. Iki pertvarkų pagrindinė buvo Naugarduko gatvė. Dabar važiuojančiųjų žiedu atžvilgiu ji tapo šalutinė. Tačiau daugelis vairuotojų nestabdydami važiuoja, kaip buvo įpratę, didindami incidentų riziką. (...)
Kaip jau įprasta, savivaldybės specialistai ties sankryža dar susiaurino gatves, dalį jų atiduodami dviračių takams.
Todėl žiedinėje sankryžoje nebeliko vietos net saugos salelėms, nors Lietuvos automobilių kelių direkcijos žiedinių sankryžų projektavimo metodiniuose nurodymuose reikalaujama, kad saugos salelės būtų net ir mažose žiedinėse sankryžose (...)
Anot savivaldybės atstovo Pauliaus Vaitekėno, Naugarduko ir Vytenio gatvių sankryžoje darbai dar nebaigti, taip pat bus sprendžiama ir dėl ženklinimo, ir dėl pačios žiedinės sankryžos. P.Vaitekėnas žadėjo, kad ateityje sankryža turėtų būti šiek tiek iškelta virš važiuojamosios kelio dalies. (...) Savivaldybė pažadėjo paryškinti žiedinės sankryžos kontūrus, o sankryžos centrinėje dalyje jau įrengtas laikinas specialus ženklinimas – kūgiai. Jie vairuotojams turėtų priminti apie esančią kliūtį.
Žiedinė sankryža bus įrengta pasitelkiant infrastruktūrinius sprendinius, kurie ne tiktai užtikrins matomumą, bet ir leis sankryžą saugiai įveikti viešajam transportui“, – tikino savivaldybės atstovai (...).
http://www.lrytas.lt/auto/saugus-eis...kdami-21304723
Komentuoti:
-
Parašė bardakas Rodyti pranešimą
Į "ramaus eismo" gatves juk jokia statybinė technika, šiukšliavežė ar gaisrinė nevažiuoja, jų vieta aplinkkeliuose.Paskutinis taisė Lettered; 2021.11.11, 12:41.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Iš Savukyno fb sienos:
Čia sunkvežimis suka į dešinę naująjame Vilniaus žiede. A
tkreipkit dėmesį, į kurią juostą jam tenka išsukt
https://www.facebook.com/10000043127...1239109181853/Paskutinis taisė Romas; 2021.11.11, 12:35.
- 2 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: