Grasinantis pranešimas iš 15min.lt...
Mano galva čia vairuotojų bukumas...
Naugarduko - Vytenio g. sankryža
http://www.facebook.com/gazas.lt/vid...3619550080819/
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Diskusijos apie žiedines sankryžas
Collapse
X
-
Parašė acetonas Rodyti pranešimąBaltijos pr. - Taikos pr. žiede nuo šiol 3/4 pusių galima išvengti laiptų. Bet taip norint išvengti laiptų reikka daryti puskilometrinius, o pačios požeminės perėjos ištiesų tragiškos. Tačiau nenustebčiau jog nieko nebus daroma, nes juk numatyta žiedo rekonstrukcija.
Komentuoti:
-
Parašė themanual Rodyti pranešimą
Miesto gatvėse neturėtų būti tokių masyvių žiedų arba jie turėtų būti pritaikyti dviratininkams ir pėstiesiems, ypač Klaipėdoje, kuri turbūt labiausiai tinkamas Lietuvos miestas kelionėms dviračiais.
Dabar kiek teko matyti Klaipėdoje arba didelis žiedas su požeminėmis perėjomis, kurių nenulipus nuo dviračio neįmanoma įveikti (tarkim Baltijos pr - Taikos pr lygtais tik 1/4 pusių galima išvengti laiptų), arba be požeminių perėjų, bet tuomet jas panaikinant prie žiedo ir nukreipiant pėsčiuosius puskilometrio lankstui per reguliuojamą šviesoforu perėja ten kur jie mažiausiai trukdytų (Statybininkų pr - Taikos pr judant šiaurine puse rytų - vakarų kryptimi).
Nesakau jog prie tokių masyvių žiedų nereguliuojamos perėjos būtų idealus sprendimas, bet jei bent kiek būtų girdėta Klaipėdoje apie darnų judumą tuomet prieš leidžiant milijonus estakadoms, kurios bus tiesiog naudojamos kaip sunkvežimių parkingas, būtų pirmiausia pasirūpinta normaliomis nuovažomis į požemines perėjas ten kur jų nėra ir įrengtos požeminės perėjos su normaliomis nuovažomis dideliuose žieduose kur tų požeminių perėjų nėra.
Tuo tarpu Žirmūnų žiedas tikrai nėra toks masyvus, jau dabar turi tris normalias perėjas ir žmogus supanikavo jog įrengiama ir ketvirtoji, tai ir pagalvojau, kad gal jis iš Klaipėdos ir nepratęs prie žiedų matyti perėjas
Žardės žiedas (Taikos pr.- Statybininkų pr. žiedas) pėstiesiems tikrai nėra problema. Iš visų pusių yra pėsčiųjų perėjos, taip einant pagal Statybininkų pr. reiktų daryti puslankį. Tačiau dažniausiai toks srautas juda link Žardės PC ar Naujojo turgaus tai dabartinės pėsčiųjų perėjų vietos tam puikiai tinka. Seniau šiaip buvo pėsčiųjų perėjos rytų-vakarų kryptimi prie žeido išvažiavimo, bet jos buvo panaikintos, nes Taikos pr. per platus nereguliuojamai perėjai. Požeminės perėjos niekas nestatys dėl mažo srauto, kai šalia yra reguliuojamos perėjos. Žinau, kad jūs ten Vilniuje labai mėgstat požemines perėjas .
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Briedis Rodyti pranešimąAtkeliu iš temos apie Vilniaus perėjas.
Kas nesuprantamo Klaipėdos žieduose?
Dabar kiek teko matyti Klaipėdoje arba didelis žiedas su požeminėmis perėjomis, kurių nenulipus nuo dviračio neįmanoma įveikti (tarkim Baltijos pr - Taikos pr lygtais tik 1/4 pusių galima išvengti laiptų), arba be požeminių perėjų, bet tuomet jas panaikinant prie žiedo ir nukreipiant pėsčiuosius puskilometrio lankstui per reguliuojamą šviesoforu perėja ten kur jie mažiausiai trukdytų (Statybininkų pr - Taikos pr judant šiaurine puse rytų - vakarų kryptimi).
Nesakau jog prie tokių masyvių žiedų nereguliuojamos perėjos būtų idealus sprendimas, bet jei bent kiek būtų girdėta Klaipėdoje apie darnų judumą tuomet prieš leidžiant milijonus estakadoms, kurios bus tiesiog naudojamos kaip sunkvežimių parkingas, būtų pirmiausia pasirūpinta normaliomis nuovažomis į požemines perėjas ten kur jų nėra ir įrengtos požeminės perėjos su normaliomis nuovažomis dideliuose žieduose kur tų požeminių perėjų nėra.
Tuo tarpu Žirmūnų žiedas tikrai nėra toks masyvus, jau dabar turi tris normalias perėjas ir žmogus supanikavo jog įrengiama ir ketvirtoji, tai ir pagalvojau, kad gal jis iš Klaipėdos ir nepratęs prie žiedų matyti perėjas
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Atkeliu iš temos apie Vilniaus perėjas.
Parašė themanual Rodyti pranešimąČia tik Klaipėdoje sugeba miesto gatvių žiedus paversti į kažkokius nesusipratimus. Gal iš ten būsit kilęs?
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Na tai ir sakau, užkiša 1 iš 1000. Tai 1 nežiūri, 999 žiūri.
Kur čia "nėra žiūrinčių"?
O pirma juosta jau baisiau važiuot, kad kas nenukirstų sugalvojęs iš antros sukti.
Parašė Tomas Rodyti pranešimąVilniuje kažkuriuo metu buvo mada eismo juostas atskirti tokiais prie asfalto prisuktais gumbais. Bet pats esu matęs, kaip vyrukas su ponauju BMW visiškai sėkmingai pervažiavo tą Šimašiaus (?) liniją. Aišku BMW truputį skrido oru, bet tikras vilnietis vis tiek nuvažiavo ten kur jam reikia.
Komentuoti:
-
Vilniuje kažkuriuo metu buvo mada eismo juostas atskirti tokiais prie asfalto prisuktais gumbais. Bet pats esu matęs, kaip vyrukas su ponauju BMW visiškai sėkmingai pervažiavo tą Šimašiaus (?) liniją. Aišku BMW truputį skrido oru, bet tikras vilnietis vis tiek nuvažiavo ten kur jam reikia.
Komentuoti:
-
Parašė Briedis Rodyti pranešimąDėl Klaipėdos melas. Nėra tokio žiedo, kuriame išsukimas iš 3 juostos būtų legalus.
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Komentuoti:
-
Parašė Tomizmas Rodyti pranešimąJo, nuo žemės tas vaizdas atrodė neįtikėtinai, bet iš viršaus - dar nerealistiškiau. Ir absoliučiai keista, kaip tokiame chaose įmanoma niekur neatsitrenkti.
Komentuoti:
-
Jo, nuo žemės tas vaizdas atrodė neįtikėtinai, bet iš viršaus - dar nerealistiškiau. Ir absoliučiai keista, kaip tokiame chaose įmanoma niekur neatsitrenkti.
Komentuoti:
-
-
Matyt vadovaujasi pagrindine kelių eismo taisykle - "duok durniui kelią".
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąPrieš 10 metų buvau Egipte ir pastebėjau:
1. Ženkinimo nėra.
2. Šviesoforų nėra.
3. Posukio signalo niekas nerodo.
4. Avarijų taip pat nėra.
Komentuoti:
-
Parašė booraz Rodyti pranešimąKiek tekę naudotis užsienio žiedais, logiškiausiai yra UK, Airijoje, sistema aiški kaip 2x2.
https://theorytest.org.uk/roundabouts-uk/
Turning Right at a Roundabout (Green Car) : On the Roundabout : Manoeuvre : Exit the roundabout in the furthest left lane that is possible. If someone is in the lane next to you, you should take the next furthest left lane possible.
O jeigu tas kažkas šalia yra tas ketvirtas baltas automobilis viršuje kuris įsuka į žiedo kairiausią juostą ir dabar ketina važiuoti tolyn iki antro išvažiavimo? Jeigu žalias automobilis važiuoja labai lėtai, o baltas įsuka gana staigiai ir mato jog jam kairėje palikti pakankamai vietos tai visai įmanoma jog jie spės susilyginti žiede ir žalias automobilis išsukinėdamas jam užkirs kelią.
Aišku čia greičiausiai išaiškinimas šitam puslapyje nėra labai geras, nes apie kelių juostų žiedus po to yra atskira sekcija ir dažniausiai jie turi aiškų ženklinimą, o čia liustracijose juostos nesužymėtos, tik išaiškinime ir rodyklėse bando jas imituoti. Kaip mokymo medžiagai tokie neatitikimai iškart pasitikėjimo ja nekelia.
Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
Tas pats ir šiais laikais, jeigu leidžia kelio ženklai (nes būna kad iš pirmos tik išsukti), tai prašom.Paskutinis taisė themanual; 2021.10.20, 16:13.
Komentuoti:
-
Parašė booraz Rodyti pranešimą
2000 m. instruktorius mokė, kad žiedu pirma juosta gali važiuoti ratu.
Komentuoti:
-
Parašė ギントータス Rodyti pranešimą
Tai čia mūsų nuomonės ir nesikerta. Protingiausia būtų, kad iš pirmos juostos būtų galima išsukti tik į pirmą išvažiavimą, tada tikrai nekiltų jokių problemų su užkišimu iš antros juostos. Šiaip kiek važiuoju žiedais, tai visada išsuku persirikiavęs į pirmą juostą, nebent yra ženklai leidžiantys tą daryti iš kitų juostų. Tokiu atveju, jei leidžiama išsukti iš antros juostos, būna ženklas, kad pirma juosta tiesiai važiuoti negali.Paskutinis taisė themanual; 2021.10.20, 15:55.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė themanual Rodyti pranešimą
Klystat, žiedas yra toks pat kelias kaip ir kiti ir jame galioja reikalavimas išsukinėti iš dešiniausios (pirmos) juostos.
Tiesiog tam reikalavimui apeiti pas mus kelių juostų žieduose būdavo pristatyta ženklų nurodančių kur galima iš kiekvienos juostos važiuoti. Bėda ta kad juos pamatydavai paskutinę akimirką ties išvažiavimu (nes jie turi stovėti pačiam kelyje, t.y. žiede ir prieš žiedą jų nepastatysi) ir realiai jie būdavo tik taisyklių atitikimui pastatyti ir vadovautasi tuo jog visi žino kaip važiuoti, o kaimiečiai su užsieniečiais kaip nors pravažiuos.
Tai šitaip organizuojamas eismas neturėtų būti, todėl arba turi būti žiedas su iš anksto pasirenkamais įvažiavimais be rikiavimosi arba tokie kaip tas Latvijoje, kur sukant žiedu pirma juosta staiga neišdygsta ženklas liepiantis išsukinėti.
Komentuoti:
-
Parašė ギントータス Rodyti pranešimą
Tikrai iki 2008, nes kai pradėjau gyventi Kaune, tada pamačiau tuos galėjimus važiuoti tiesiai. Gali būti, kad buvo leidžiama ir iki tol.
Komentuoti:
Komentuoti: