Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Diskusijos apie žiedines sankryžas
Collapse
X
-
Ir koks tolkas iš tokiu žiedu kai budulis nestabdant ant 70km/h gali pralekt tieisiai?
- 1 patinka
-
Viskas čia labai teisingai ir gerai. Skandinavijoje įprasta ir man labai patinka, kad lemia lėtesnį greitį.
Va pvz. du šalia tokie pat žiedai. Pavažinėkit tarp šių dviejų žiedų pirmyn ir atgal.
https://www.google.lt/maps/@58.46088...2354,18z?hl=en
Komentuoti:
-
Teko kaip tik pravažiuoti dvriačiu pro ten. Na tikrai puikus sprendimas. Sakyčiau pasaka. Saugumo ir jaukumo pojūtis net nelygintinas su tuo, kas buvo anksčiau ir kai niekada nebuvai tikras, kad budulis su papuvusiu BMW neatlėks ant 70 iš Vytenio. Dabar visi tvarkingai sulėtina, pravažiuoja žiedą ir negadina gyvenimo vieni kitiems.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
-
Na akivaizdu gali būti ir tai kad pažeidėjus pagaliau reikia pradėti bausti, o ne tik straipsnius rašyti juos teisinant, tada, gal, kai pradės netekti teisių, pradės žiūrėti į ženklus.Parašė Kukumalu Rodyti pranešimą
Teoriškai reikia, Praktiškai - kiek žmonių žiūri į ženklus važiuodami tuo pačiu maršrutu kiekvieną dieną? (Kalbu apie žiūrėjimą į visus ženklus kiekvieną dieną)
Galvą guldau kad ne daugiau kaip koks 1 iš 20, nors nenustebčiau jei ir 1% nesiektų.
Aš nesakau kad taip daryti yra "gerai", bet realybė tokia kad šiai dienai jau nebeužtenka pastatyti ženklo "pasikeitusi eismo tvarka", nes jie neveikia. Reikia kažko akivaizdaus. Pvz šito žiedo atveju - jo viduryje pastatyti kokią nors kaliausę su lemputėm
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Visų žiedų problema, kai ilgesnės transporto priemonės nei lengvieji automobiliai užstoja dviračių pervažas ir pėsčiųjų perėjas. Kadangi nuo žiedo iki pervažos ar perėjos turi būti 4-5 m atstumas. Kitu atveju būtų nesaugu, nes išvažiuojantys didintų greitį. Taip pat, tokius atstumus numato ir žiedinių sankryžų taisyklės.
Komentuoti:
-
Pažymėjus centrinę salelę fiziškai, chaoso sumažėjo. Išgrindus ir / ar šiek tiek pakėlus salelę manau problemos suprasti, kad eismas vyksta ratu, nebebus ir ateityje.
Bet per savaitę pastebėjau kitas problemas:
1. Dėl žiedo dydžio, nesimato ar žiedu atvažiuojantys automobiliai rodo posūkį ir ruošiasi išsukti, ar ne (plius, 80% vairuotojų išsukdami ir taip nerodo posūkio). Norintys įsukti laukia, kol galiausiai užsimerkia ir neria.
2. Ilgesnės transporto priemonės stovėdamos užblokuoja dviračių takus ir perėjas (fiziškai netelpa).
3. Posūkiai iš Naugarduko į Vytenio gatvę labai aštraus kampo ir dviprasmiški pirmenybės atžvilgiu. Tai sukuria pavojingas situacijas, kai sukantys į dešinę persisukę bando vienu metu žiūrėti, kad kas nekaltų į šoną iš kairės, ir kad patys kokio paspirtuko nepražiopsotų.
IMHO, šioje sankryžoje šiuo metu yra tiesiog per didelis srautas, kad toks mini-žiedas pasiteisintų.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Sena foto kai dar prekybcentrio nebuvo. Iš prekybcentrio į kairę dar nemačiau kada normaliai važiuotų. Nuio mokyklos irgi dažnai tiesiai pjauna apsipirkt.Parašė Mettal Rodyti pranešimą
Nu palydovinėse foto ir ortofoto akivaizdžiai matosi, jog yra išvažinėta trajektorija būtent aplink, o ne per vidurį. Tai tikrai pakankamai daug vairuotojų ten važiuoja teisingai.
https://maps.vilnius.lt/maps_vilnius/?theme=env
Komentuoti:
-
Nu palydovinėse foto ir ortofoto akivaizdžiai matosi, jog yra išvažinėta trajektorija būtent aplink, o ne per vidurį. Tai tikrai pakankamai daug vairuotojų ten važiuoja teisingai.Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Drįsčiau teigti, kad nelabai ten lengvosios ratu važiuoja. Jei reikia pasukt į kairę - nelabai kaip žiede važiuoja...
https://maps.vilnius.lt/maps_vilnius/?theme=env
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Infrastruktura turi nesukelti jokiu abejonu vairuotojui kaip reikia vaziuoti. Dabar vyksta konfliktas: zenklai rodo kad ziedas, bet kai paziuri i kelia matai kad faktiskai ziedo nera (tas istisinis apskritimas ant esanciu punktyru tikrai nera ziedas). Del to ir atsiranda interpretacijos. Interpretaciju darniam eismui neturi buti. Jeigu ziedas, tai akivaidziai ir turi but per viduri ziedas su bordiuru. Ar pasnigus kas nors matys ta linija? Ne.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Savivaldybe visgi moka irengti normalu zieda.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Bet kodel tokio nesugebejo padaryti Naugarduko /Vytenio sankryzoj..
Komentuoti:
-
Teoriškai reikia, Praktiškai - kiek žmonių žiūri į ženklus važiuodami tuo pačiu maršrutu kiekvieną dieną? (Kalbu apie žiūrėjimą į visus ženklus kiekvieną dieną)Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Važiuojant reikia žiūrėti į ženklinimą o ne "tiesiog sekiau paskui priešais važiuojančią". O jeigu ženklinimo nematai vadinasi esi per arti priešais važiuojančios.
Šita situacija būtent ir yra ištisinių linijų nepaisymas nes žiedo centras apribotas ištisine linija. Apie tai kaip vyksta eismas jus jau informavo kelio ženklas "eismas ratu", bet matyt jo irgi nematėte nes labia smarkiai žiųrėjote š prieš jus važiuojantį.
Galvą guldau kad ne daugiau kaip koks 1 iš 20, nors nenustebčiau jei ir 1% nesiektų.
Aš nesakau kad taip daryti yra "gerai", bet realybė tokia kad šiai dienai jau nebeužtenka pastatyti ženklo "pasikeitusi eismo tvarka", nes jie neveikia. Reikia kažko akivaizdaus. Pvz šito žiedo atveju - jo viduryje pastatyti kokią nors kaliausę su lemputėm
Komentuoti:
-
Būtent, 15min.lt tai įamžinoParašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Kad tame video matome kad yra įžuliai pažeidinėjamos taisyklės ir vyksta chuliganinis vairavimas, keliantis grėsme eimo dalyviams. Taip, deja politija pas mus irgi dažnai nesilaiko KET
Šaltinis: https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...231522/6212474
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Jeigu nesugebi prasmingai komentuoti - mažink post'ų skaičiųParašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Na jum gal sutirštinimas, bet mano patirtimi tai tiesiog faktinis situacijos atvaizdavimas.
Kad tame video matome kad yra įžuliai pažeidinėjamos taisyklės ir vyksta chuliganinis vairavimas, keliantis grėsme eimo dalyviams. Taip, deja politija pas mus irgi dažnai nesilaiko KET
Jeigu nesugebi matyti kelio ženklų ir sustoti praleisti perėjos dalyvių - mažink greitį.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Na jum gal sutirštinimas, bet mano patirtimi tai tiesiog faktinis situacijos atvaizdavimas.Parašė mag Rodyti pranešimą
Gal nereik sutirštint su tuo : " Dauguma vairuotojų padėję ant taisyklių".Tuo labiau ne kažkuo ypatinga ta vieta, kad pažeidinėt specialiai ir įžūliai. Vienoj foto matės ir policijos automobilis pravažiavo kaip paprastą sankryžą
Šiaip po to, kai dideliuose Vilniaus žieduose eismo tvarką keitė, tai įrengė didelius informacinius stendus. Čia kažkaip paliko likimo valiai. Suprasčiau jei tokio žiedo pavyzdžių jau būtų buvę daugiau, dabar tai čia neįprasta įdėja Lietuvoj su tokiu "apskritimu".
Kad tame video matome kad yra įžuliai pažeidinėjamos taisyklės ir vyksta chuliganinis vairavimas, keliantis grėsme eimo dalyviams. Taip, deja politija pas mus irgi dažnai nesilaiko KET
Jeigu nesugebi matyti kelio ženklų ir sustoti praleisti perėjos dalyvių - mažink greitį.Parašė Shernas Rodyti pranešimą
Važiuojant reikia žiūrėti kad kokia šventa karvė/jautis su tapšnokliu prieš nosį, ant paspirtuko ar dviračio netikėtai kelyje neišdygtų ar gimtadienio proga gavęs ratuotas kolega/kolegė kaip nors netikėtai nesumanevruotų.
O ne naršyti feisbuke ar spręsti ką nurodo į apskritimą įsibedusi ištisinė linija.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Važiuojant reikia žiūrėti kad kokia šventa karvė/jautis su tapšnokliu prieš nosį, ant paspirtuko ar dviračio netikėtai kelyje neišdygtų ar gimtadienio proga gavęs ratuotas kolega/kolegė kaip nors netikėtai nesumanevruotų.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Važiuojant reikia žiūrėti į ženklinimą o ne "tiesiog sekiau paskui priešais važiuojančią". O jeigu ženklinimo nematai vadinasi esi per arti priešais važiuojančios.
Šita situacija būtent ir yra ištisinių linijų nepaisymas nes žiedo centras apribotas ištisine linija. Apie tai kaip vyksta eismas jus jau informavo kelio ženklas "eismas ratu", bet matyt jo irgi nematėte nes labia smarkiai žiųrėjote š prieš jus važiuojantį.
O ne naršyti feisbuke ar spręsti ką nurodo į apskritimą įsibedusi ištisinė linija.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Gal nereik sutirštint su tuo : " Dauguma vairuotojų padėję ant taisyklių".Tuo labiau ne kažkuo ypatinga ta vieta, kad pažeidinėt specialiai ir įžūliai. Vienoj foto matės ir policijos automobilis pravažiavo kaip paprastą sankryžąParašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąInfrastruktūra tai padaryta prastai, bet vairuotojai matyt čia inscenizavo indijos vairavimo ypatumus nes netikiu kad ant tiek buki žmonės lietuvoje.
Pagrindinė problema čia yra ta kad vairuotojai yra įpratę visisškai ignoruoti ištisines linijas, kadangi už jū pažeidimus niekada niekada nebaudžiamas. Normalus vairuotojas pamatęs toki žiedą turėtu bijoti ant jo užvažiuoti. Ištisinė linija turi būti kaip siena. Į sieną trenktis niekas nenori.
Kad apsoliuti dauguma viaruotojų yra padėję ant taisyklių ir važiuoja kaip nori tai jau seniai buvo aišku. Bet tas niekaip nepateisina jų elgesio.
Šiaip po to, kai dideliuose Vilniaus žieduose eismo tvarką keitė, tai įrengė didelius informacinius stendus. Čia kažkaip paliko likimo valiai. Suprasčiau jei tokio žiedo pavyzdžių jau būtų buvę daugiau, dabar tai čia neįprasta įdėja Lietuvoj su tokiu "apskritimu".
Paskutinis taisė mag; 2021.10.28, 15:04.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Važiuojant reikia žiūrėti į ženklinimą o ne "tiesiog sekiau paskui priešais važiuojančią". O jeigu ženklinimo nematai vadinasi esi per arti priešais važiuojančios.Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą
Kokia ištisinė linija, jei ji pasimato ant jos užvažiavus? Gal nereikia pritempinėti šios situacijos prie ištisinių linijų nepaisymo? Čia tiesiog vidury sankryžos buvo nupieštas ratukas. Jokio kito horizontaliojo ženklinimo nebuvo. Nekalbant jau apie kokius nors perspėjimus dėl iš pagrindų pakeisto eismo sankryžoje. Žiedo ženklas kažkur dešinėj šone ant šaligatvio, už priparkuotų mašinų. Negalėjo net ženklo pritraukti arčiau važiuojamosios dalies.
Šita situacija būtent ir yra ištisinių linijų nepaisymas nes žiedo centras apribotas ištisine linija. Apie tai kaip vyksta eismas jus jau informavo kelio ženklas "eismas ratu", bet matyt jo irgi nematėte nes labia smarkiai žiųrėjote š prieš jus važiuojantį.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Drįsčiau teigti, kad nelabai ten lengvosios ratu važiuoja. Jei reikia pasukt į kairę - nelabai kaip žiede važiuoja...Parašė Mettal Rodyti pranešimąVis gi jūsų tiesa - Vilniuje yra kaip tik tokio labai mažo žiedo pavyzdys - Visalaukio ir Ragučio g. sankryžoje Balsiuose https://goo.gl/maps/5HEExXMje4kwvi9DA. Ten centras yra šiek tiek iškeltas iš trinkelių, bet nėra tokio stataus užvažiavimo kaip pvz. Lvovo / G. Vilko arba Salininkų/Liepkalnio žieduose ir nėra jokių stulpelių, kuoliukų ir pan. kliūčių centre. Lengvosios važiuoja ratu, o bet kas, kas yra didesnių gabaritų - per centrą.
Komentuoti:
-
Kokia ištisinė linija, jei ji pasimato ant jos užvažiavus? Gal nereikia pritempinėti šios situacijos prie ištisinių linijų nepaisymo? Čia tiesiog vidury sankryžos buvo nupieštas ratukas. Jokio kito horizontaliojo ženklinimo nebuvo. Nekalbant jau apie kokius nors perspėjimus dėl iš pagrindų pakeisto eismo sankryžoje. Žiedo ženklas kažkur dešinėj šone ant šaligatvio, už priparkuotų mašinų. Negalėjo net ženklo pritraukti arčiau važiuojamosios dalies.Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąInfrastruktūra tai padaryta prastai, bet vairuotojai matyt čia inscenizavo indijos vairavimo ypatumus nes netikiu kad ant tiek buki žmonės lietuvoje.
Pagrindinė problema čia yra ta kad vairuotojai yra įpratę visisškai ignoruoti ištisines linijas, kadangi už jū pažeidimus niekada niekada nebaudžiamas. Normalus vairuotojas pamatęs toki žiedą turėtu bijoti ant jo užvažiuoti. Ištisinė linija turi būti kaip siena. Į sieną trenktis niekas nenori.
Kad apsoliuti dauguma viaruotojų yra padėję ant taisyklių ir važiuoja kaip nori tai jau seniai buvo aišku. Bet tas niekaip nepateisina jų elgesio.
- 2 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: