Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Diskusijos apie žiedines sankryžas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Kaid
    replied
    Grasinantis pranešimas iš 15min.lt...
    Mano galva čia vairuotojų bukumas...

    Naugarduko - Vytenio g. sankryža

    ​​​​​​http://www.facebook.com/gazas.lt/vid...3619550080819/
    Paskutinis taisė Romas; 2021.10.27, 13:10. Priežastis: Buvo plika nuoroda

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Parašė acetonas Rodyti pranešimą
    Baltijos pr. - Taikos pr. žiede nuo šiol 3/4 pusių galima išvengti laiptų. Bet taip norint išvengti laiptų reikka daryti puskilometrinius, o pačios požeminės perėjos ištiesų tragiškos. Tačiau nenustebčiau jog nieko nebus daroma, nes juk numatyta žiedo rekonstrukcija.
    Tokios pačios tragiškos požeminės perėjos bus ir rekonstruojamame Baltijos pr.-Šilutės pl. žiede. Ar verta tikėtis, kad Baltijos žiedo rekonstrukcija bus geresnė?

    Komentuoti:


  • acetonas
    replied
    Parašė themanual Rodyti pranešimą

    Miesto gatvėse neturėtų būti tokių masyvių žiedų arba jie turėtų būti pritaikyti dviratininkams ir pėstiesiems, ypač Klaipėdoje, kuri turbūt labiausiai tinkamas Lietuvos miestas kelionėms dviračiais.

    Dabar kiek teko matyti Klaipėdoje arba didelis žiedas su požeminėmis perėjomis, kurių nenulipus nuo dviračio neįmanoma įveikti (tarkim Baltijos pr - Taikos pr lygtais tik 1/4 pusių galima išvengti laiptų), arba be požeminių perėjų, bet tuomet jas panaikinant prie žiedo ir nukreipiant pėsčiuosius puskilometrio lankstui per reguliuojamą šviesoforu perėja ten kur jie mažiausiai trukdytų (Statybininkų pr - Taikos pr judant šiaurine puse rytų - vakarų kryptimi).

    Nesakau jog prie tokių masyvių žiedų nereguliuojamos perėjos būtų idealus sprendimas, bet jei bent kiek būtų girdėta Klaipėdoje apie darnų judumą tuomet prieš leidžiant milijonus estakadoms, kurios bus tiesiog naudojamos kaip sunkvežimių parkingas, būtų pirmiausia pasirūpinta normaliomis nuovažomis į požemines perėjas ten kur jų nėra ir įrengtos požeminės perėjos su normaliomis nuovažomis dideliuose žieduose kur tų požeminių perėjų nėra.

    Tuo tarpu Žirmūnų žiedas tikrai nėra toks masyvus, jau dabar turi tris normalias perėjas ir žmogus supanikavo jog įrengiama ir ketvirtoji, tai ir pagalvojau, kad gal jis iš Klaipėdos ir nepratęs prie žiedų matyti perėjas
    Baltijos pr. - Taikos pr. žiede nuo šiol 3/4 pusių galima išvengti laiptų. Bet taip norint išvengti laiptų reikka daryti puskilometrinius, o pačios požeminės perėjos ištiesų tragiškos. Tačiau nenustebčiau jog nieko nebus daroma, nes juk numatyta žiedo rekonstrukcija.

    Žardės žiedas (Taikos pr.- Statybininkų pr. žiedas) pėstiesiems tikrai nėra problema. Iš visų pusių yra pėsčiųjų perėjos, taip einant pagal Statybininkų pr. reiktų daryti puslankį. Tačiau dažniausiai toks srautas juda link Žardės PC ar Naujojo turgaus tai dabartinės pėsčiųjų perėjų vietos tam puikiai tinka. Seniau šiaip buvo pėsčiųjų perėjos rytų-vakarų kryptimi prie žeido išvažiavimo, bet jos buvo panaikintos, nes Taikos pr. per platus nereguliuojamai perėjai. Požeminės perėjos niekas nestatys dėl mažo srauto, kai šalia yra reguliuojamos perėjos. Žinau, kad jūs ten Vilniuje labai mėgstat požemines perėjas .

    Komentuoti:


  • themanual
    replied
    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
    Atkeliu iš temos apie Vilniaus perėjas.

    Kas nesuprantamo Klaipėdos žieduose?
    Miesto gatvėse neturėtų būti tokių masyvių žiedų arba jie turėtų būti pritaikyti dviratininkams ir pėstiesiems, ypač Klaipėdoje, kuri turbūt labiausiai tinkamas Lietuvos miestas kelionėms dviračiais.

    Dabar kiek teko matyti Klaipėdoje arba didelis žiedas su požeminėmis perėjomis, kurių nenulipus nuo dviračio neįmanoma įveikti (tarkim Baltijos pr - Taikos pr lygtais tik 1/4 pusių galima išvengti laiptų), arba be požeminių perėjų, bet tuomet jas panaikinant prie žiedo ir nukreipiant pėsčiuosius puskilometrio lankstui per reguliuojamą šviesoforu perėja ten kur jie mažiausiai trukdytų (Statybininkų pr - Taikos pr judant šiaurine puse rytų - vakarų kryptimi).

    Nesakau jog prie tokių masyvių žiedų nereguliuojamos perėjos būtų idealus sprendimas, bet jei bent kiek būtų girdėta Klaipėdoje apie darnų judumą tuomet prieš leidžiant milijonus estakadoms, kurios bus tiesiog naudojamos kaip sunkvežimių parkingas, būtų pirmiausia pasirūpinta normaliomis nuovažomis į požemines perėjas ten kur jų nėra ir įrengtos požeminės perėjos su normaliomis nuovažomis dideliuose žieduose kur tų požeminių perėjų nėra.

    Tuo tarpu Žirmūnų žiedas tikrai nėra toks masyvus, jau dabar turi tris normalias perėjas ir žmogus supanikavo jog įrengiama ir ketvirtoji, tai ir pagalvojau, kad gal jis iš Klaipėdos ir nepratęs prie žiedų matyti perėjas

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Atkeliu iš temos apie Vilniaus perėjas.
    Parašė themanual Rodyti pranešimą
    Čia tik Klaipėdoje sugeba miesto gatvių žiedus paversti į kažkokius nesusipratimus. Gal iš ten būsit kilęs?
    Kas nesuprantamo Klaipėdos žieduose?

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    Juk akivaizdu, kad prieš išsukant iš žiedo reikia persirikiuoti iš 3 į 2 juostą

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Na tai ir sakau, užkiša 1 iš 1000. Tai 1 nežiūri, 999 žiūri.
    Kur čia "nėra žiūrinčių"?

    O pirma juosta jau baisiau važiuot, kad kas nenukirstų sugalvojęs iš antros sukti.
    Nu tai likę 999 važiuoja pirma juosta. O iš tų kurie važiuoja antra ir bando išsukti užkiša 999 iš 1000
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą
    Vilniuje kažkuriuo metu buvo mada eismo juostas atskirti tokiais prie asfalto prisuktais gumbais. Bet pats esu matęs, kaip vyrukas su ponauju BMW visiškai sėkmingai pervažiavo tą Šimašiaus (?) liniją. Aišku BMW truputį skrido oru, bet tikras vilnietis vis tiek nuvažiavo ten kur jam reikia.
    Tai pravažiuoti įmanoma, bet nemalonu, o tai jau savaime atgrasys 90% tokių pažeidėjų. Reikėtu daugiau tokių gumbų, ypač fiziškai atskirti A juostas kad būtų mažiau "aplenkinėjantis kamštį"

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Vilniuje kažkuriuo metu buvo mada eismo juostas atskirti tokiais prie asfalto prisuktais gumbais. Bet pats esu matęs, kaip vyrukas su ponauju BMW visiškai sėkmingai pervažiavo tą Šimašiaus (?) liniją. Aišku BMW truputį skrido oru, bet tikras vilnietis vis tiek nuvažiavo ten kur jam reikia.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
    Dėl Klaipėdos melas. Nėra tokio žiedo, kuriame išsukimas iš 3 juostos būtų legalus.

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    Tokie manevrai, kurie čia nupiešti, būdavo (o Klaipėdos žieduose iki šiol) legalūs.
    Click image for larger version

Name:	36cd5153f554e7cc5694953917d9ba20-3.jpg
Views:	382
Size:	28,8 kB
ID:	1921477
    Dėl Klaipėdos melas. Nėra tokio žiedo, kuriame išsukimas iš 3 juostos būtų legalus.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė Tomizmas Rodyti pranešimą
    Jo, nuo žemės tas vaizdas atrodė neįtikėtinai, bet iš viršaus - dar nerealistiškiau. Ir absoliučiai keista, kaip tokiame chaose įmanoma niekur neatsitrenkti.
    Kaip suprantu, Triumfo arkos žiedas yra kažkas kaip mūsų Vilniaus stoties žiedas iki normalesnio paženklinimo apie 2015-2016 m. Jokių juostų, važiavimas kaip patogiau. Kaip pėsčiasis nardai tarp automobilių kaip besivystančiuose kraštuose ir tiek. Vienintelis skirtumas yra tas, kad Triumfo arkos žiedas turi požemines perėjas.

    Komentuoti:


  • Tomizmas
    replied
    Jo, nuo žemės tas vaizdas atrodė neįtikėtinai, bet iš viršaus - dar nerealistiškiau. Ir absoliučiai keista, kaip tokiame chaose įmanoma niekur neatsitrenkti.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Tomizmas Rodyti pranešimą

    Man iš tikrųjų tas labai įdomu. KAIP???

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Matyt vadovaujasi pagrindine kelių eismo taisykle - "duok durniui kelią".

    Komentuoti:


  • Tomizmas
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Prieš 10 metų buvau Egipte ir pastebėjau:
    1. Ženkinimo nėra.
    2. Šviesoforų nėra.
    3. Posukio signalo niekas nerodo.
    4. Avarijų taip pat nėra.
    Man iš tikrųjų tas labai įdomu. KAIP???

    Komentuoti:


  • themanual
    replied
    Parašė booraz Rodyti pranešimą
    Kiek tekę naudotis užsienio žiedais, logiškiausiai yra UK, Airijoje, sistema aiški kaip 2x2.

    https://theorytest.org.uk/roundabouts-uk/
    Man tai ten pateikti nurodymai nelabai patinka:

    Turning Right at a Roundabout (Green Car) : On the Roundabout : Manoeuvre : Exit the roundabout in the furthest left lane that is possible. If someone is in the lane next to you, you should take the next furthest left lane possible.

    O jeigu tas kažkas šalia yra tas ketvirtas baltas automobilis viršuje kuris įsuka į žiedo kairiausią juostą ir dabar ketina važiuoti tolyn iki antro išvažiavimo? Jeigu žalias automobilis važiuoja labai lėtai, o baltas įsuka gana staigiai ir mato jog jam kairėje palikti pakankamai vietos tai visai įmanoma jog jie spės susilyginti žiede ir žalias automobilis išsukinėdamas jam užkirs kelią.

    Aišku čia greičiausiai išaiškinimas šitam puslapyje nėra labai geras, nes apie kelių juostų žiedus po to yra atskira sekcija ir dažniausiai jie turi aiškų ženklinimą, o čia liustracijose juostos nesužymėtos, tik išaiškinime ir rodyklėse bando jas imituoti. Kaip mokymo medžiagai tokie neatitikimai iškart pasitikėjimo ja nekelia.

    Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą

    Tas pats ir šiais laikais, jeigu leidžia kelio ženklai (nes būna kad iš pirmos tik išsukti), tai prašom.
    Nemelas, bet logika yra atvirkštinė: jeigu iš pirmos tik išsukti tuomet tai nurodys kelio ženklai, o jeigu jų nebus tuomet papildomo leidimo kelio ženklais nereikės, nes keliu važiuoti tiesiai leidžiama pagal nutylėjimą, jeigu nenurodyta kitaip
    Paskutinis taisė themanual; 2021.10.20, 16:13.

    Komentuoti:


  • Savitarnos kasa
    replied
    Parašė booraz Rodyti pranešimą

    2000 m. instruktorius mokė, kad žiedu pirma juosta gali važiuoti ratu.
    Tas pats ir šiais laikais, jeigu leidžia kelio ženklai (nes būna kad iš pirmos tik išsukti), tai prašom.

    Komentuoti:


  • themanual
    replied
    Parašė ギントータス Rodyti pranešimą

    Tai čia mūsų nuomonės ir nesikerta. Protingiausia būtų, kad iš pirmos juostos būtų galima išsukti tik į pirmą išvažiavimą, tada tikrai nekiltų jokių problemų su užkišimu iš antros juostos. Šiaip kiek važiuoju žiedais, tai visada išsuku persirikiavęs į pirmą juostą, nebent yra ženklai leidžiantys tą daryti iš kitų juostų. Tokiu atveju, jei leidžiama išsukti iš antros juostos, būna ženklas, kad pirma juosta tiesiai važiuoti negali.
    Atrašiau ne dėl nuomonės, o dėl "reikalavimas iš pirmos juostos išsukti į pirmą išvažiavimą" Protingiausia yra daryti kaip daro olandai - eliminuojant bet kokį rikiavimąsi žiede ir visus įrengiant arba vienos juostos arba tokius, kuriuose iš anksto turi pasirinkti juostą. Tuomet kaip tam Latvijos žiede, kur galioja įprastos visiems taisyklės. Mažiausiai protinga yra žiede pristatyti ženklų kur trumpoje atkarpoje reikia greitai susiorientuoti, jog draudžiama pirma juosta važiuoti tolyn ir privalai išsukti.
    Paskutinis taisė themanual; 2021.10.20, 15:55.

    Komentuoti:


  • ギントータス
    replied
    Parašė themanual Rodyti pranešimą

    Klystat, žiedas yra toks pat kelias kaip ir kiti ir jame galioja reikalavimas išsukinėti iš dešiniausios (pirmos) juostos.

    Tiesiog tam reikalavimui apeiti pas mus kelių juostų žieduose būdavo pristatyta ženklų nurodančių kur galima iš kiekvienos juostos važiuoti. Bėda ta kad juos pamatydavai paskutinę akimirką ties išvažiavimu (nes jie turi stovėti pačiam kelyje, t.y. žiede ir prieš žiedą jų nepastatysi) ir realiai jie būdavo tik taisyklių atitikimui pastatyti ir vadovautasi tuo jog visi žino kaip važiuoti, o kaimiečiai su užsieniečiais kaip nors pravažiuos.

    Tai šitaip organizuojamas eismas neturėtų būti, todėl arba turi būti žiedas su iš anksto pasirenkamais įvažiavimais be rikiavimosi arba tokie kaip tas Latvijoje, kur sukant žiedu pirma juosta staiga neišdygsta ženklas liepiantis išsukinėti.
    Tai čia mūsų nuomonės ir nesikerta. Protingiausia būtų, kad iš pirmos juostos būtų galima išsukti tik į pirmą išvažiavimą, tada tikrai nekiltų jokių problemų su užkišimu iš antros juostos. Šiaip kiek važiuoju žiedais, tai visada išsuku persirikiavęs į pirmą juostą, nebent yra ženklai leidžiantys tą daryti iš kitų juostų. Tokiu atveju, jei leidžiama išsukti iš antros juostos, būna ženklas, kad pirma juosta tiesiai važiuoti negali.

    Komentuoti:


  • booraz
    replied
    Parašė ギントータス Rodyti pranešimą

    Tikrai iki 2008, nes kai pradėjau gyventi Kaune, tada pamačiau tuos galėjimus važiuoti tiesiai. Gali būti, kad buvo leidžiama ir iki tol.
    2000 m. instruktorius mokė, kad žiedu pirma juosta gali važiuoti ratu.

    Komentuoti:

Working...
X