Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Diskusijos apie žiedines sankryžas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Diim4iik
    replied
    Ir koks tolkas iš tokiu žiedu kai budulis nestabdant ant 70km/h gali pralekt tieisiai?

    Komentuoti:


  • AngeLT
    replied
    Viskas čia labai teisingai ir gerai. Skandinavijoje įprasta ir man labai patinka, kad lemia lėtesnį greitį.

    Va pvz. du šalia tokie pat žiedai. Pavažinėkit tarp šių dviejų žiedų pirmyn ir atgal.

    https://www.google.lt/maps/@58.46088...2354,18z?hl=en

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Teko kaip tik pravažiuoti dvriačiu pro ten. Na tikrai puikus sprendimas. Sakyčiau pasaka. Saugumo ir jaukumo pojūtis net nelygintinas su tuo, kas buvo anksčiau ir kai niekada nebuvai tikras, kad budulis su papuvusiu BMW neatlėks ant 70 iš Vytenio. Dabar visi tvarkingai sulėtina, pravažiuoja žiedą ir negadina gyvenimo vieni kitiems.

    Komentuoti:


  • R.D.
    replied
    Twiterryje rusų urbanistas Arkadijus Geršmanas atkreipė dėmesį į Naugarduko/Vytenio g. pokyčius ir pateikė kaip gerą pvz. pėsčiųjų sagumo prasme:

    Click image for larger version

Name:	Geršmanas.jpg
Views:	627
Size:	106,0 kB
ID:	1926588

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Kukumalu Rodyti pranešimą

    Teoriškai reikia, Praktiškai - kiek žmonių žiūri į ženklus važiuodami tuo pačiu maršrutu kiekvieną dieną? (Kalbu apie žiūrėjimą į visus ženklus kiekvieną dieną)
    Galvą guldau kad ne daugiau kaip koks 1 iš 20, nors nenustebčiau jei ir 1% nesiektų.
    Aš nesakau kad taip daryti yra "gerai", bet realybė tokia kad šiai dienai jau nebeužtenka pastatyti ženklo "pasikeitusi eismo tvarka", nes jie neveikia. Reikia kažko akivaizdaus. Pvz šito žiedo atveju - jo viduryje pastatyti kokią nors kaliausę su lemputėm
    Na akivaizdu gali būti ir tai kad pažeidėjus pagaliau reikia pradėti bausti, o ne tik straipsnius rašyti juos teisinant, tada, gal, kai pradės netekti teisių, pradės žiūrėti į ženklus.

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Visų žiedų problema, kai ilgesnės transporto priemonės nei lengvieji automobiliai užstoja dviračių pervažas ir pėsčiųjų perėjas. Kadangi nuo žiedo iki pervažos ar perėjos turi būti 4-5 m atstumas. Kitu atveju būtų nesaugu, nes išvažiuojantys didintų greitį. Taip pat, tokius atstumus numato ir žiedinių sankryžų taisyklės.

    Komentuoti:


  • kutas
    replied
    Pažymėjus centrinę salelę fiziškai, chaoso sumažėjo. Išgrindus ir / ar šiek tiek pakėlus salelę manau problemos suprasti, kad eismas vyksta ratu, nebebus ir ateityje.

    Bet per savaitę pastebėjau kitas problemas:
    1. Dėl žiedo dydžio, nesimato ar žiedu atvažiuojantys automobiliai rodo posūkį ir ruošiasi išsukti, ar ne (plius, 80% vairuotojų išsukdami ir taip nerodo posūkio). Norintys įsukti laukia, kol galiausiai užsimerkia ir neria.
    2. Ilgesnės transporto priemonės stovėdamos užblokuoja dviračių takus ir perėjas (fiziškai netelpa).
    3. Posūkiai iš Naugarduko į Vytenio gatvę labai aštraus kampo ir dviprasmiški pirmenybės atžvilgiu. Tai sukuria pavojingas situacijas, kai sukantys į dešinę persisukę bando vienu metu žiūrėti, kad kas nekaltų į šoną iš kairės, ir kad patys kokio paspirtuko nepražiopsotų.

    IMHO, šioje sankryžoje šiuo metu yra tiesiog per didelis srautas, kad toks mini-žiedas pasiteisintų.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Mettal Rodyti pranešimą

    Nu palydovinėse foto ir ortofoto akivaizdžiai matosi, jog yra išvažinėta trajektorija būtent aplink, o ne per vidurį. Tai tikrai pakankamai daug vairuotojų ten važiuoja teisingai.

    Click image for larger version

Name:	Vilniaus m. interaktyvūs žemėlapiai - Google Chrom.png
Views:	624
Size:	1,05 MB
ID:	1924337
    https://maps.vilnius.lt/maps_vilnius/?theme=env
    Sena foto kai dar prekybcentrio nebuvo. Iš prekybcentrio į kairę dar nemačiau kada normaliai važiuotų. Nuio mokyklos irgi dažnai tiesiai pjauna apsipirkt.

    Komentuoti:


  • Mettal
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Drįsčiau teigti, kad nelabai ten lengvosios ratu važiuoja. Jei reikia pasukt į kairę - nelabai kaip žiede važiuoja...
    Nu palydovinėse foto ir ortofoto akivaizdžiai matosi, jog yra išvažinėta trajektorija būtent aplink, o ne per vidurį. Tai tikrai pakankamai daug vairuotojų ten važiuoja teisingai.

    Click image for larger version

Name:	Vilniaus m. interaktyvūs žemėlapiai - Google Chrom.png
Views:	624
Size:	1,05 MB
ID:	1924337
    https://maps.vilnius.lt/maps_vilnius/?theme=env

    Komentuoti:


  • KaJenius
    replied
    Infrastruktura turi nesukelti jokiu abejonu vairuotojui kaip reikia vaziuoti. Dabar vyksta konfliktas: zenklai rodo kad ziedas, bet kai paziuri i kelia matai kad faktiskai ziedo nera (tas istisinis apskritimas ant esanciu punktyru tikrai nera ziedas). Del to ir atsiranda interpretacijos. Interpretaciju darniam eismui neturi buti. Jeigu ziedas, tai akivaidziai ir turi but per viduri ziedas su bordiuru. Ar pasnigus kas nors matys ta linija? Ne.

    Komentuoti:


  • KaJenius
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    Savivaldybe visgi moka irengti normalu zieda.
    Bet kodel tokio nesugebejo padaryti Naugarduko /Vytenio sankryzoj..
    Paskutinis taisė Romas; 2021.11.01, 00:53. Priežastis: Pridėta citata

    Komentuoti:


  • Kukumalu
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Važiuojant reikia žiūrėti į ženklinimą o ne "tiesiog sekiau paskui priešais važiuojančią". O jeigu ženklinimo nematai vadinasi esi per arti priešais važiuojančios.

    Šita situacija būtent ir yra ištisinių linijų nepaisymas nes žiedo centras apribotas ištisine linija. Apie tai kaip vyksta eismas jus jau informavo kelio ženklas "eismas ratu", bet matyt jo irgi nematėte nes labia smarkiai žiųrėjote š prieš jus važiuojantį.
    Teoriškai reikia, Praktiškai - kiek žmonių žiūri į ženklus važiuodami tuo pačiu maršrutu kiekvieną dieną? (Kalbu apie žiūrėjimą į visus ženklus kiekvieną dieną)
    Galvą guldau kad ne daugiau kaip koks 1 iš 20, nors nenustebčiau jei ir 1% nesiektų.
    Aš nesakau kad taip daryti yra "gerai", bet realybė tokia kad šiai dienai jau nebeužtenka pastatyti ženklo "pasikeitusi eismo tvarka", nes jie neveikia. Reikia kažko akivaizdaus. Pvz šito žiedo atveju - jo viduryje pastatyti kokią nors kaliausę su lemputėm

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Kad tame video matome kad yra įžuliai pažeidinėjamos taisyklės ir vyksta chuliganinis vairavimas, keliantis grėsme eimo dalyviams. Taip, deja politija pas mus irgi dažnai nesilaiko KET
    Būtent, 15min.lt tai įamžino

    Šaltinis: https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...231522/6212474


    Click image for larger version

Name:	Capture.JPG
Views:	666
Size:	188,6 kB
ID:	1924285

    Komentuoti:


  • MikasRidikas
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Na jum gal sutirštinimas, bet mano patirtimi tai tiesiog faktinis situacijos atvaizdavimas.

    Kad tame video matome kad yra įžuliai pažeidinėjamos taisyklės ir vyksta chuliganinis vairavimas, keliantis grėsme eimo dalyviams. Taip, deja politija pas mus irgi dažnai nesilaiko KET



    Jeigu nesugebi matyti kelio ženklų ir sustoti praleisti perėjos dalyvių - mažink greitį.
    Jeigu nesugebi prasmingai komentuoti - mažink post'ų skaičių

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė mag Rodyti pranešimą

    Gal nereik sutirštint su tuo : " Dauguma vairuotojų padėję ant taisyklių".Tuo labiau ne kažkuo ypatinga ta vieta, kad pažeidinėt specialiai ir įžūliai. Vienoj foto matės ir policijos automobilis pravažiavo kaip paprastą sankryžą Šiaip po to, kai dideliuose Vilniaus žieduose eismo tvarką keitė, tai įrengė didelius informacinius stendus. Čia kažkaip paliko likimo valiai. Suprasčiau jei tokio žiedo pavyzdžių jau būtų buvę daugiau, dabar tai čia neįprasta įdėja Lietuvoj su tokiu "apskritimu".
    Na jum gal sutirštinimas, bet mano patirtimi tai tiesiog faktinis situacijos atvaizdavimas.

    Kad tame video matome kad yra įžuliai pažeidinėjamos taisyklės ir vyksta chuliganinis vairavimas, keliantis grėsme eimo dalyviams. Taip, deja politija pas mus irgi dažnai nesilaiko KET

    Parašė Shernas Rodyti pranešimą

    Važiuojant reikia žiūrėti kad kokia šventa karvė/jautis su tapšnokliu prieš nosį, ant paspirtuko ar dviračio netikėtai kelyje neišdygtų ar gimtadienio proga gavęs ratuotas kolega/kolegė kaip nors netikėtai nesumanevruotų.
    O ne naršyti feisbuke ar spręsti ką nurodo į apskritimą įsibedusi ištisinė linija.
    Jeigu nesugebi matyti kelio ženklų ir sustoti praleisti perėjos dalyvių - mažink greitį.

    Komentuoti:


  • Shernas
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Važiuojant reikia žiūrėti į ženklinimą o ne "tiesiog sekiau paskui priešais važiuojančią". O jeigu ženklinimo nematai vadinasi esi per arti priešais važiuojančios.

    Šita situacija būtent ir yra ištisinių linijų nepaisymas nes žiedo centras apribotas ištisine linija. Apie tai kaip vyksta eismas jus jau informavo kelio ženklas "eismas ratu", bet matyt jo irgi nematėte nes labia smarkiai žiųrėjote š prieš jus važiuojantį.
    Važiuojant reikia žiūrėti kad kokia šventa karvė/jautis su tapšnokliu prieš nosį, ant paspirtuko ar dviračio netikėtai kelyje neišdygtų ar gimtadienio proga gavęs ratuotas kolega/kolegė kaip nors netikėtai nesumanevruotų.
    O ne naršyti feisbuke ar spręsti ką nurodo į apskritimą įsibedusi ištisinė linija.

    Komentuoti:


  • mag
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    Infrastruktūra tai padaryta prastai, bet vairuotojai matyt čia inscenizavo indijos vairavimo ypatumus nes netikiu kad ant tiek buki žmonės lietuvoje.

    Pagrindinė problema čia yra ta kad vairuotojai yra įpratę visisškai ignoruoti ištisines linijas, kadangi už jū pažeidimus niekada niekada nebaudžiamas. Normalus vairuotojas pamatęs toki žiedą turėtu bijoti ant jo užvažiuoti. Ištisinė linija turi būti kaip siena. Į sieną trenktis niekas nenori.



    Kad apsoliuti dauguma viaruotojų yra padėję ant taisyklių ir važiuoja kaip nori tai jau seniai buvo aišku. Bet tas niekaip nepateisina jų elgesio.
    Gal nereik sutirštint su tuo : " Dauguma vairuotojų padėję ant taisyklių".Tuo labiau ne kažkuo ypatinga ta vieta, kad pažeidinėt specialiai ir įžūliai. Vienoj foto matės ir policijos automobilis pravažiavo kaip paprastą sankryžą Šiaip po to, kai dideliuose Vilniaus žieduose eismo tvarką keitė, tai įrengė didelius informacinius stendus. Čia kažkaip paliko likimo valiai. Suprasčiau jei tokio žiedo pavyzdžių jau būtų buvę daugiau, dabar tai čia neįprasta įdėja Lietuvoj su tokiu "apskritimu".
    Paskutinis taisė mag; 2021.10.28, 15:04.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimą

    Kokia ištisinė linija, jei ji pasimato ant jos užvažiavus? Gal nereikia pritempinėti šios situacijos prie ištisinių linijų nepaisymo? Čia tiesiog vidury sankryžos buvo nupieštas ratukas. Jokio kito horizontaliojo ženklinimo nebuvo. Nekalbant jau apie kokius nors perspėjimus dėl iš pagrindų pakeisto eismo sankryžoje. Žiedo ženklas kažkur dešinėj šone ant šaligatvio, už priparkuotų mašinų. Negalėjo net ženklo pritraukti arčiau važiuojamosios dalies.
    Važiuojant reikia žiūrėti į ženklinimą o ne "tiesiog sekiau paskui priešais važiuojančią". O jeigu ženklinimo nematai vadinasi esi per arti priešais važiuojančios.

    Šita situacija būtent ir yra ištisinių linijų nepaisymas nes žiedo centras apribotas ištisine linija. Apie tai kaip vyksta eismas jus jau informavo kelio ženklas "eismas ratu", bet matyt jo irgi nematėte nes labia smarkiai žiųrėjote š prieš jus važiuojantį.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
    Vis gi jūsų tiesa - Vilniuje yra kaip tik tokio labai mažo žiedo pavyzdys - Visalaukio ir Ragučio g. sankryžoje Balsiuose https://goo.gl/maps/5HEExXMje4kwvi9DA. Ten centras yra šiek tiek iškeltas iš trinkelių, bet nėra tokio stataus užvažiavimo kaip pvz. Lvovo / G. Vilko arba Salininkų/Liepkalnio žieduose ir nėra jokių stulpelių, kuoliukų ir pan. kliūčių centre. Lengvosios važiuoja ratu, o bet kas, kas yra didesnių gabaritų - per centrą.
    Drįsčiau teigti, kad nelabai ten lengvosios ratu važiuoja. Jei reikia pasukt į kairę - nelabai kaip žiede važiuoja...

    Komentuoti:


  • MikasRidikas
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    Infrastruktūra tai padaryta prastai, bet vairuotojai matyt čia inscenizavo indijos vairavimo ypatumus nes netikiu kad ant tiek buki žmonės lietuvoje.

    Pagrindinė problema čia yra ta kad vairuotojai yra įpratę visisškai ignoruoti ištisines linijas, kadangi už jū pažeidimus niekada niekada nebaudžiamas. Normalus vairuotojas pamatęs toki žiedą turėtu bijoti ant jo užvažiuoti. Ištisinė linija turi būti kaip siena. Į sieną trenktis niekas nenori.


    Kad apsoliuti dauguma viaruotojų yra padėję ant taisyklių ir važiuoja kaip nori tai jau seniai buvo aišku. Bet tas niekaip nepateisina jų elgesio.
    Kokia ištisinė linija, jei ji pasimato ant jos užvažiavus? Gal nereikia pritempinėti šios situacijos prie ištisinių linijų nepaisymo? Čia tiesiog vidury sankryžos buvo nupieštas ratukas. Jokio kito horizontaliojo ženklinimo nebuvo. Nekalbant jau apie kokius nors perspėjimus dėl iš pagrindų pakeisto eismo sankryžoje. Žiedo ženklas kažkur dešinėj šone ant šaligatvio, už priparkuotų mašinų. Negalėjo net ženklo pritraukti arčiau važiuojamosios dalies.

    Komentuoti:

Working...
X