Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Diskusijos apie žiedines sankryžas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Tomas
    replied
    Na važiavimas ant 80 50 km/h zonoje Tikro Vilniečio neturėtų gąsdinti O kai išmoksi pervažiuoti Taikos pr., 6 forto ir Pilies žiedus, galėsi laikyti save viru ir pagaliau apgreidintis nuo litrinio golfo į bent jau 535.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą

    Kaune visada buvo visokių žiedų. Bet pagrindinis standartinio žiedo pliusas - kad į jį gali įvažiuoti iš abiejų juostų (kai įvažiavimo gatvė 2+2), o ne vienos.
    Man tai patinka tas didelis žiedas Taikos pr, kur visi rauna ane 80 ir visiškai neaišku, kur ir kaip viskas turi vykti. Aš irgi įsijautęs į vietinio vairuotojo vaidmenį pradėjau imt beveik dugną ir pypsint visokiems asilams, kurie per lėtai važiuoja per tą žiedą. Tai skaitau visi žiedai tokie turi būti, nes pagamina daug adrenaino ir netgi 1L Golfe pažadina žvėriuką.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Taip, Vilniuje ir Klaipėdoje "standartiniame" žiede pirma juosta būdavo skirta tik važiavimui dešinėn.

    Vėlgi Rygoje padaryta protingiau - dažnai, jei yra didelis srautas dešinėn, yra padarytas nusukimas prieš žiedą, o pats žiedas paliktas paprastas, 2 pilnaverčių juostų.

    Komentuoti:


  • AudriusV
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą

    Kai nėra kelio ženklų pirma juosta gali suktis ratu kiek nori.
    Jūs teisus. Tačiau daugumoje žiedinių sankryžų kelio ženklai paprastai yra ir ilgą laiką buvo tokie, kad kita juostų pasirinkimo tvarka tapo neįprasta. Vilniuje buvo gal kokios dvi sankryžos, kur žiedu važiuoti buvo galima ir pasirinkus pirmą juostą, jas dar prieš 20 metų man akcentavo instruktorius .Dabar jau neprisimenu, ar juose buvo kitoks ženklinimas pirmai juostai, ar nebuvo,bet visi jose važiuodavo lyg būtų kaip ir kitur. Todėl eksperimentuoti, nors ir būnant teisiam, nebuvo didelio noro.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Parašė AudriusV Rodyti pranešimą
    Manau, nėra racionalu esant dviem įvažiavimo juostoms į žiedą, pirmą juostą naudoti tik iki pirmo išvažiavimo, kaip tai yra dabar, kai nėra kelio ženklų prieš žiedą.
    Kai nėra kelio ženklų pirma juosta gali suktis ratu kiek nori.

    Komentuoti:


  • AudriusV
    replied
    Manau, nėra racionalu esant dviem įvažiavimo juostoms į žiedą, pirmą juostą naudoti tik iki pirmo išvažiavimo, kaip tai yra dabar, kai nėra kelio ženklų prieš žiedą.
    Man pasirodė racionali UK tvarka, kur nesant kelio ženklams, iš pirmos juostos galima išvažiuoti ties 12 val. kryptimi, iš antros virš.

    https://youtu.be/Diu1k_5H45k

    Nors yra ir sudėtingesnių variantų, bet daugumoje atvejų visur taikomi daugumaž vienodi sprendimai, kas leidžia vairuotojui elgtis panašiai.

    https://youtu.be/koK_a4KYs-E

    Vilniuje kiekviename žiede savo logika ir savo įvažiavimo/išvažiavimo juostų tvarka, todėl ankstesnė patirtis vairuotojui neleidžia tikėtis kažko panašaus.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Labai chaotiški žymėjimai. Vietomis žymėjimas išvis dingsta pačiose kritiškiausiose vietose. Vairuotojai tokiais atvejais važiuoja kiekvienas pagal savo suvokimą. Būtent dėl to ir prireikė pertvarkos.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
    Tai pala, negi Kaune jau pakeitė žiedus? Kiek atsimenu kaip ir Rygoj- beveik visur- išvažiavimas iš žiedo tik iš dešinės juostos.
    Kaune visada buvo visokių žiedų. Bet pagrindinis standartinio žiedo pliusas - kad į jį gali įvažiuoti iš abiejų juostų (kai įvažiavimo gatvė 2+2), o ne vienos.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
    Tai pala, negi Kaune jau pakeitė žiedus? Kiek atsimenu kaip ir Rygoj- beveik visur- išvažiavimas iš žiedo tik iš dešinės juostos.
    Labai įvairiai, daug žiedų, kur galima išvažiuoti ir iš antros juostos:

    https://www.google.lt/maps/@54.90113...7i13312!8i6656

    https://www.google.lt/maps/@54.90132...7i13312!8i6656

    https://www.google.lt/maps/@54.91654...7i13312!8i6656

    https://www.google.lt/maps/@54.91535...7i13312!8i6656

    https://www.google.lt/maps/@54.91171...7i13312!8i6656

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Tai pala, negi Kaune jau pakeitė žiedus? Kiek atsimenu kaip ir Rygoj- beveik visur- išvažiavimas iš žiedo tik iš dešinės juostos.

    Komentuoti:


  • VNS
    replied
    Tokia ir prabangi, jei į kelio ženklinimą gilinosi. Melagis

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Kaune neseniai teko važiuoti savo prabangia automašina, tai tiek žiedai, tiek gatvių žymėjimas kaip iš sovietmečio.
    Važiuotum su bemsu, nerūpėtų ženklinimas.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą

    Rygoj irgi iš anksto aišku, visada renkiesi kraštinę dešinę ir nesuki galvos. Ir nereikia prieš pusę kilometro pradėti procesinti krūvos eismo ženklų nurodančių kur ir kaip važiuoti, nes jų paprasčiausiai nėra.



    Jo, Kaune kiekvienas žiedas atskira istorija.
    Kaune neseniai teko važiuoti savo prabangia automašina, tai tiek žiedai, tiek gatvių žymėjimas kaip iš sovietmečio.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Parašė Riedis Rodyti pranešimą
    Man tai daug priimtinesni naujieji Vilniaus žiedai, iš anksto aišku kurią juostą rinktis, įvažiavus nebėra grėsmės, kad kas užlįs iš gretimos juostos (išskyrus etatiniai pažeidėjai).
    Rygoj irgi iš anksto aišku, visada renkiesi kraštinę dešinę ir nesuki galvos. Ir nereikia prieš pusę kilometro pradėti procesinti krūvos eismo ženklų nurodančių kur ir kaip važiuoti, nes jų paprasčiausiai nėra.

    Palyginus Kaune orientuotis žieduose daug sudėtingiau, ypač kai retai važiuoji. Dalis ištisinės, dalis skirta įvažiuot/išvažiuot. Neintuityvu.
    Jo, Kaune kiekvienas žiedas atskira istorija.

    Komentuoti:


  • Riedis
    replied
    Man tai daug priimtinesni naujieji Vilniaus žiedai, iš anksto aišku kurią juostą rinktis, įvažiavus nebėra grėsmės, kad kas užlįs iš gretimos juostos (išskyrus etatiniai pažeidėjai).

    Vienintelę bėdą matau tik dėl apsunkintų galimybių apvažiuoti troleibusus, principe persirikiuoti galima tik ties įvažiavimais.

    Palyginus Kaune orientuotis žieduose daug sudėtingiau, ypač kai retai važiuoji. Dalis ištisinės, dalis skirta įvažiuot/išvažiuot. Neintuityvu.

    Na o piko metu daug kur nesmagu, tad paprasčiau patogiau planuotis laiką. Ne visi turi tokias galimybes, bet dažnu atveju realu.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Parašė acetonas Rodyti pranešimą
    Gal Vilniaus žiedai judresni?
    Na taip, Vilniuje tokiame žiede srauto greitis būtų 80-90 km/h, Rygoj - 50. Tai labai palengvina įvažiavimą ir išvažiavimą iš žiedo. 3 juostų žiedų aš irgi nesuprantu.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Tai pats rašei "savaitgalį". Na ir bet kuriuo atveju važiavai turbūt ne pikinę valandą iš miegamojo į pramoninį?
    Esu važinėjęs vasarą, žiemą, darbo dieną, savaitgalį, per Naujus metus, remontuose ir t.t. ir pan. Ryga savo eismu kol kas nešokiravo.
    Paskutinis taisė Tomas; 2020.07.08, 13:26.

    Komentuoti:


  • acetonas
    replied
    Spėju, kad buvo darbo diena. Šiaip iš akies lyginti sunku nes neaišku kokie ten srautai. Gal Vilniaus žiedai judresni? Beje nepamiršk, kad latviškam žiede yra papildomos estakados garantuoju, kad jos turi didelę įtaką srautui. Beje jau iš mapso matosi tokių žiedų trūkumas - beveik nenaudojama 3 žiedo juosta, o iš patirties galiu pasakyti, kad 1 žiedo juosta irgi naudojama minimaliai.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą
    Pirmadienis LV buvo nedarbo diena?
    Tai pats rašei "savaitgalį". Na ir bet kuriuo atveju važiavai turbūt ne pikinę valandą iš miegamojo į pramoninį?

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Pirmadienis LV buvo nedarbo diena?

    Komentuoti:

Working...
X