Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Diskusijos apie žiedines sankryžas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Tomas
    replied
    Parašė tajus2 Rodyti pranešimą
    Bonusas: Net google streetview radau kaip yra išsukinėjama iš antros žiedo juostos: https://www.google.com/maps/@55.6870...7i13312!8i6656
    Tikrai neketinu ginti trieilių ir ketureilių vilnietiškų, kaunietiškų ir klaipėdietiškų žiedų nesamonių, bet šiuo atveju viskas vyksta pagal ženklus:
    https://www.google.com/maps/@55.6866...7i13312!8i6656
    ir
    https://www.google.com/maps/@55.6874...7i13312!8i6656

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė Tomizmas Rodyti pranešimą
    Dėl panašios priežasties, kaip Latvijoje, prieš keletą metų teko prasikeikti Paryžiaus žieduose. Beje, aplink Triumfo arką einančiame žiede linijos nusitrynusios, ir ilgai stovėjau, žiūrėjau ir negalėjau suprasti:

    1. Kiek šiame žiede juostų,
    2. Iš kur vietiniai žino, kaip įsukti ir išsukti,
    3. Kaip jie sugeba nesusidurti vienas su kitu.
    Prieš 10 metų buvau Egipte ir pastebėjau:
    1. Ženkinimo nėra.
    2. Šviesoforų nėra.
    3. Posukio signalo niekas nerodo.
    4. Avarijų taip pat nėra.

    Komentuoti:


  • tajus2
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Kol Vilniuje neperpiešė žiedų buvo normali praktika išsukinėti iš žiedo iš antros ar net trečios juostos, todėl dabar avarijų n kartų ir sumažėjo nebelikus tokių nesąmonių. Tokie manevrai, kurie čia nupiešti, būdavo (o Klaipėdos žieduose iki šiol) legalūs.


    Click image for larger version  Name:	36cd5153f554e7cc5694953917d9ba20-3.jpg Views:	3 Size:	28,8 kB ID:	1921477
    Visiškai teisingai, vis galvojau kur dar yra tiek neaiškus išvažiavimas iš tarybinių žiedų.

    O gi šitame žiede:
    https://www.google.com/maps/@55.6863...7i13312!8i6656

    Manau irgi Tomo mėgiamiausias, nes nuo sovietmečio nepasikeitęs. Galėtų su savo eismo taisyklių interpretavimo paslaugomis dirbti ten lojeriu ties šituo Klaipėdos žiedu, daug klientų susirinktų.

    Bonusas: Net google streetview radau kaip yra išsukinėjama iš antros žiedo juostos: https://www.google.com/maps/@55.6870...7i13312!8i6656

    Dar vienas bonusas: Google streetview radau tame pačiame žiede pirma juosta sau važiuojantį autobusą ir net negalvojanti išsukti:
    https://www.google.com/maps/@55.6869...7i13312!8i6656
    Paskutinis taisė tajus2; 2021.10.20, 14:25.

    Komentuoti:


  • tajus2
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą

    Išeiti į gatvę ir nušauti pirmą pasitaikiusį praeivį iš esmės irgi galima.



    Ar pats nebūsi, Kuodžio terminais kalbant, lojeris?
    Aš tik nemėgstu, kai eismas vyksta pagal paniatkes. Būtų normalus vadinamasis turbo žiedas ir būtų viskas aišku. O dabar prieš važiuodamas į žiedą dar matau, kad reikės skaityti latviškas eismo taisykles.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą
    Išeiti į gatvę ir nušauti pirmą pasitaikiusį praeivį iš esmės irgi galima.
    Kol Vilniuje neperpiešė žiedų buvo normali praktika išsukinėti iš žiedo iš antros ar net trečios juostos, todėl dabar avarijų n kartų ir sumažėjo nebelikus tokių nesąmonių. Tokie manevrai, kurie čia nupiešti, būdavo (o Klaipėdos žieduose iki šiol) legalūs.


    Click image for larger version

Name:	36cd5153f554e7cc5694953917d9ba20-3.jpg
Views:	466
Size:	28,8 kB
ID:	1921477

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Parašė tajus2 Rodyti pranešimą

    Nu tai žiedo ženklinimas yra punktyrinė linija. Persirikiuoti ir išsukti iš žiedo antros juostos reiškia galima?
    Išeiti į gatvę ir nušauti pirmą pasitaikiusį praeivį iš esmės irgi galima.

    Dar paminėta išskyrus posūkį į žiedą. O kaip su posūkiu iš žiedo? Gal irgi išskyrus?
    Ar pats nebūsi, Kuodžio terminais kalbant, lojeris?
    Paskutinis taisė Tomas; 2021.10.20, 13:56.

    Komentuoti:


  • tajus2
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą
    (išskyrus posūkį į sankryžą, kurioje eismas vyksta ratu)

    Kelio ženklai ir (arba) horizontalusis ženklinimas gali šį reikalavimą pakeisti.
    Nu tai žiedo ženklinimas yra punktyrinė linija. Persirikiuoti ir išsukti iš žiedo antros juostos reiškia galima?

    Dar paminėta išskyrus posūkį į žiedą. O kaip su posūkiu iš žiedo? Gal irgi išskyrus?

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Parašė tajus2 Rodyti pranešimą
    Beje, dar gali bandyti ir iš antros juostos išsukinėti nesidairydamas, nes ženklų tai daryti draudžiančių nėra, tai jei su kuo iš pirmos juostos neišsukančiu susidursi tai bus galima labai ilgai aiškintis kas kaltas ir turėti ilgą ir smagų teismų maratoną. Žodžiu viskas "paprasta ir aišku".
    Lietuvos KET yra toks 106 punktas:
    106. Prieš sukdamas į dešinę, į kairę arba apsisukdamas (išskyrus posūkį į sankryžą, kurioje eismas vyksta ratu) vairuotojas privalo iš anksto pasitraukti prie pat važiuojamosios dalies, skirtos važiuoti ta kryptimi, atitinkamo krašto. Kelio ženklai ir (arba) horizontalusis ženklinimas gali šį reikalavimą pakeisti.
    Spėju pas latvius turėtų būti kažkas panašaus.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Kukumalu Rodyti pranešimą

    Žiedo, kaip koncepcijos, privalumas tai kad jis paprastas ir aiškus (nu ir aišku kad sumažina susidūrimų 90laipsniu kampu riziką, ir t.t.). Šitas latviškas atrodo toks akivaizdus ir kad ir beždžionė nieko nesugrybaus. Tavo Nyderlandų pavyzdžiai - kažkoks kosmosas, neprisizoominęs net nesuprantu kas ten per ying-yangai
    Žiedo kaip koncepcijos privalumas yra visu pirma tai kad yra saugus būdas organizuoti didelį automobilių srautą be šviesaforų. Paprastumas ir aiškumas čia tikrai ne pirmoje vietoje.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Parašė tajus2 Rodyti pranešimą

    O ką darai, kai į sankryžą įvažiuojama viena juosta?
    Aš pirmas paklausiau

    Komentuoti:


  • Kukumalu
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Kaip atrodo neseniai rekonstruotas/renovuotas žiedas Latvijos A5 (aplinkkelio) ir A7 sankryžoje. Atkreipkit dėmesį į Sovietmečio laikų horizontalųjų ženklinimą. Paskutiniai tvarkymai (nauja danga, stulpeliai, žvyruotos šalikelės) daryta kažkada po 2019, nes tų metų Google Street view dar atrodė šiek tiek kitaip.

    Žodžiu, jei Lietuvoje žiedai jau kokius 10 metų tvarkomi panašiu stiliumi ir su panašiomis saugumo priemonėmis, kaip Nyderlanduose ar kitose normaliose šalyse, tai Latvijoje 2021 kelius tvarko maždaug taip, kaip tvarkė Rusijoje kokiais 1980. Čia buvo turbūt labiausiai šokiruojantis dalykas, kokį mačiau Latvijoje per praėjusio savaitgalio kelionę

    Žiedo, kaip koncepcijos, privalumas tai kad jis paprastas ir aiškus (nu ir aišku kad sumažina susidūrimų 90laipsniu kampu riziką, ir t.t.). Šitas latviškas atrodo toks akivaizdus ir kad ir beždžionė nieko nesugrybaus. Tavo Nyderlandų pavyzdžiai - kažkoks kosmosas, neprisizoominęs net nesuprantu kas ten per ying-yangai

    Jei Kauno vairuotojų paklausi kuris yra blogiausias žiedas mieste tai neabejotinai daugiausiai keiksmų sulauks 6to forto žiedas. (Arba pilies žiedas). Atvažiuojant nuo Petrašiūnų po šiai dienai nežinau į kurią juosta rikiuotis, o atvažiuojant nuo kovo 11tosios gatvės ir norint važiuot į petrašiūnus išvis reik arba sustot žiede, arba driftint ar išvis teleportuotis. Nesistebiu kad ten turbūt kas porą dienų po avariją būna, ir kas svarbiausiai net ne ant to paties įvažiavimo/ / išvažiavimo, nes jis ant tiek painus tai avarijos būna įvairiausiosie žiedo vietose.

    Yra keli geri judesiukai jame tai kad gali sukti iš kovo 11tosios į Baršausko g. niekieno netrukdomas, ir atvažiavus nuo Pramonės pr. ir važiuojant link Baršausko - irgi gana paprasta. Bet ta kita pusė - visiška velniava.

    Komentuoti:


  • tajus2
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Tai ne bet kurios.
    Jei išvažiuosi pirmu išvažiavimu, įvažiuoji pirmon juoston.
    Kitu atveju įvažiuoi antron juoston.
    Paprasta.

    O tuose mandresniuose būna komplikuočiau ir skirtingai.
    Tu susimaišei. Čia aprašei tavo vadinamą manderesnį žiedą.

    O sovietiniame žiede nesvarbu kur išsuksi pasiimi pirmą juostą ir važiuoji sau nors ir sukdamas ratus aplink žiedą. Į antrą juostą važiuoji nebent apšokti kokią fūrą. Beje, dar gali bandyti ir iš antros juostos išsukinėti nesidairydamas, nes ženklų tai daryti draudžiančių nėra, tai jei su kuo iš pirmos juostos neišsukančiu susidursi tai bus galima labai ilgai aiškintis kas kaltas ir turėti ilgą ir smagų teismų maratoną. Žodžiu viskas "paprasta ir aišku".

    Beje antrą situaciją aprašiau iš savo gyvenimo prieš kokius 5 metus. Ketinau važiuoti toliau žiedu, bet atlėkęs latvis iš antros žiedo juostos nusprendė, kad yra pats tas išsukti į antrą juostą kelyje. Patikrinus stabdžių sistemą avarijos pavyko išvengti. O kas būtų kaltas iki šiol nesu tikras.

    Viskas įvyko čia:
    https://www.google.com/maps/@56.8118...7i13312!8i6656

    Paskutinis taisė tajus2; 2021.10.20, 13:31.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Meluoji.
    1000 kartū žiedu važiuojqnt, gal 1 kartą kažkqs užkiša nežiūrėdamas. Būtų labai neįtikima jei likę 999 nežiūri ir tik sėkmės dėka neužkiša
    Kiekviena kartą kai kas nors užkiša jis tai daro nežiūrėdamas. Nors lietuvoje tai daugiausiai tiesiog nelaksto į antrą juosta ir važiuoja normaliai pirmoje.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Tokių dar žieduose neteko sutikti.
    Meluoji.
    1000 kartū žiedu važiuojqnt, gal 1 kartą kažkqs užkiša nežiūrėdamas. Būtų labai neįtikima jei likę 999 nežiūri ir tik sėkmės dėka neužkiša

    Komentuoti:


  • tajus2
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą
    O ką darai, kai į žiedą įvažiuojama tik viena juosta?
    O ką darai, kai į sankryžą įvažiuojama viena juosta?

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė tajus2 Rodyti pranešimą

    Man tai paprastai būna aišku prieš atvažiuojant į sankryžą, kad jei suksiu į kairę, tai laikausi kairiau, o jei suksiu į dešinę tai dešiniau. Galimybės iš bet kurios juostos sukti į bet kurią pusę man netrūksta. Tas pats galioja ir žiedams, ir šviesoforinėms ir nereguliuojamoms sankryžoms.
    Tai ne bet kurios.
    Jei išvažiuosi pirmu išvažiavimu, įvažiuoji pirmon juoston.
    Kitu atveju įvažiuoi antron juoston.
    Paprasta.

    O tuose mandresniuose būna komplikuočiau ir skirtingai.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Gal dar tie, kurie persirikiuoja žiūrėdami.
    Pirma juosta jei suki į artimiausią išvažiavimą.
    Tokių dar žieduose neteko sutikti.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Aš tai niekaip nesuprantu, jeigu darai ne turbo žiedą, tai kam tada daryti daugiau nei viena juosta? Vis tiek niekas išskyrus savižudžiai kurie persirikiuoja nežiūrėdami nevažiuos antra juosta.
    Gal dar tie, kurie persirikiuoja žiūrėdami.
    Pirma juosta jei suki į artimiausią išvažiavimą.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    Tai čia gal tas turbo žiedas?

    Dauguma žiedų Lietuvoje su paprastom juostom.
    Aš tai niekaip nesuprantu, jeigu darai ne turbo žiedą, tai kam tada daryti daugiau nei viena juosta? Vis tiek niekas išskyrus savižudžiai kurie persirikiuoja nežiūrėdami nevažiuos antra juosta.
    Parašė Tomizmas Rodyti pranešimą

    Lietuvoje kaip tik labai patogu - pasižiūrėjai į ženklus, ir viskas aišku. Vilniuje daug kur ženklai prieš žiedus išskirtinai protingiems pastatyti net kelis kartus. Viskas subraižyta, visur rodyklės - tiesiog neįmanoma susipainioti.

    Dėl panašios priežasties, kaip Latvijoje, prieš keletą metų teko prasikeikti Paryžiaus žieduose. Beje, aplink Triumfo arką einančiame žiede linijos nusitrynusios, ir ilgai stovėjau, žiūrėjau ir negalėjau suprasti:

    1. Kiek šiame žiede juostų,
    2. Iš kur vietiniai žino, kaip įsukti ir išsukti,
    3. Kaip jie sugeba nesusidurti vienas su kitu.

    Latvija eina link Paryžiaus, nors kiek girdėjau, dabar ir ten didelės pertvarkos - greitis mažinamas, gatvės siaurinamos, gal pagaliau ir žiedus padarė normalius.
    Teisybės dėlei ženklia kelis kartus yra labia gerai nes kartais gali nepastebėti jeigu važiuoji paskui kokią furą ir ji tau užstoja.
    Paryžiuje vairuoti neteko, bet kiek teko vaikščioti tai jo, eismas ten turi savo taisykles.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    O ką darai, kai į žiedą įvažiuojama tik viena juosta?

    Komentuoti:

Working...
X