Parašė spekas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Diskusijos apie žiedines sankryžas
Collapse
X
-
Sprendimas su viaduku yra įmanomas. Ir matyt geriausias variantas saugumo požiūriu. Nyderlanduose ir kitur tokių objektų yra ne vienas. Pedagoginio žiedas šiaip yra ypač bjauri vieta pėsčiųjų ir dviračių accessibility požiūriu ir viename lygyje ten kažko sugalvoti matyt nepavyks. Kad būtų ir saugu ir patogu visiems eismo dalyviams.
Kažkas tokio matyt turės ten anksčiau ar vėliau atsirasti.
Paskutinis taisė John; 2019.12.10, 21:43.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Na man tai labiausiai iš to interviu užkliuvo forume lygtais nepacituota vieta: „Mums, vairuotojams, problema ta, kad mes turime jus praleisti ir vietoj to, kad didėtų pralaidumas, mes jus praleidinėjame.“
Čia normalu tokias pareigas einančiam asmeniu tokiu būdu viešai reikšti savo asmeninę poziciją? Juk ne su kaimynu virtuvėj ant taburetės prie prasuktos bonkos kalba.
O dėl pėsčiųjų viaduko kažkada kalbėjo (Kvedaravičius?) apie kažkokį super duper sprendimą žiedo formos su dviračių užvažiavimais. Ten ir šiaip bet koks viadukas netiks, jei dar planuojama kažkada estakada virš žiedo sujungiant Konstitucijos pr su Narbuto g. Arba estakada turės būti labai aukšta, arba pėsčiųjų viadukas (be užkilimų) sutilpti žiedo viduje, kur estakados aukštis būtų didžiausias.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Norint naikinti perėjas ten reiktų įrengti pėsčiųjų ir dviratininkų viadukus (gana ilgus ir nuožulnius, kad tiktų dviratininkams, paspirtukininkams ir neįgaliesiems). Visgi greičiau jau pralaidumo didintojai pasiūlys pėstiesiems išvis sėdėti namie ir iš jų nelįsti, kad važinėti netrukdytų.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Šiaip žiedo vakaruose esanti perėja yra nevietoje, nes ja einant pėstiesiems susidaro auto eilė žiede ir ji pradeda blokuoti žiedą. Perėją reikia traukti nuo žiedo.
Šiaurėje ir pietuose perėjų nematau kaip pajudinti. Atrodo, be ore kabančio pėstiesiems ir dviratininkams skirto žiedo gali nieko neišeiti padaryti.
Paskutinis taisė spekas; 2019.12.11, 21:43.
Komentuoti:
-
Parašė senasnamas Rodyti pranešimąVairuotojo etika yra praleisti, o pėsčiojo etika neprovokuoti transporto (ypač sunkiasvorio) staigiai stabdyti .
Komentuoti:
-
Kitoje dalyje, kur yra važiuojama link panoramos iš žiedo, ne kartą esu gaves "velnių" nuo autobuso vairuotojų nes jiem matai atlėkus žiede didžiuliu greičiu stabdyti reikia kai aš per perėją einu.
Komentuoti:
-
Parašė 10.000 Rodyti pranešimąPastovus perbraižymas ?! Nejuokinkit, perbraižė vieną kartą per 20 metų
Šiaip tai prieš kiekvieną įvažiavimą į žiedą stovi įspėjamieji ženklai apie eismo kryptis sankryžoje (irgi netgi ne po vieną ženklą), tai man visiškai nesuprantama kodėl negalima tinkamą eismo juostą pasirinkti dar prieš įsukant į žiedą
Parašė AudriusV Rodyti pranešimąGalima taip suprasti, kad Lietuvos policija nedaug kuo skiriasi nuo kolegų iš kitų rytinių postsovietinių valstybių, o šviesoforas pėstiesiems ir vairuotojams šioje vietoje ,matyt, tabu ?
Tame žiede tikrai būtų patogiau visiems jeigu pėstieji ir automobiliai butų ne viename lygyje. Tiek pėsčiomis einant visada galvoji sustos ar nesustos, o važiuojant irgi dažnai būna, kad pats žiedas sustoja nes išsukant turi praleisti pėsčiuosius. Ta pati problema matoma ir prie santariškių, tik ten pėsčiųjų 10 kartų mažiau.
Parašė MrDarkness Rodyti pranešimąPėstieji gi perskris į kitą pusę.
O jei rimtai, tai čia labai liūdna, kad iš policijos tokių pasiūlymų sulaukiam. Nelabai kuo skiriasi nuo kolegų iš rytų, teikdami tokius pasiūlymus. Atrodytų turėtų viskas eiti automobilizacijos mažinimo link, o čia ji tik bus didinama.
Pėstiesiems turėtu būti perėja nesikertanti su keliu, dar geriau jeigu kartu ir dviračių takas būtų. Ir ne, konstitucijos pusės perėja nėra geras pavyzdys.
Parašė senasnamas Rodyti pranešimąPėstieji tolesnėje perėjoje Panoramos link nieko netrukdo, nes ten mašinos ir taip stovi laukdamos, kol galės įvažiuoti į žiedą.
Kitoje dalyje, kur yra važiuojama link panoramos iš žiedo, ne kartą esu gaves "velnių" nuo autobuso vairuotojų nes jiem matai atlėkus žiede didžiuliu greičiu stabdyti reikia kai aš per perėją einu.
Komentuoti:
-
Įtariu, kad tai švelni užuomina, kad reikia pėsčiųjų viaduko toje vietoje.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Realiai pėsčiųjų srautas, kiek ėjau, ties Laisvės kelio paminklu nėra didelis. Bet ta perėja pati pavojingiausia, nes ten visi greitai važiuoja, nesitiki pėsčiųjų ir juostų daug. Pėstieji tolesnėje perėjoje Panoramos link nieko netrukdo, nes ten mašinos ir taip stovi laukdamos, kol galės įvažiuoti į žiedą.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė senasnamas Rodyti pranešimąPrie perėjos atėjęs pėstysis turi palaukti, kol ateis dar koks 10 kolegų, ir tik tada visi kartu gali efektyviai eiti per gatvę .
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąŠiaip tai liudniausia yra tai, kad veikiausiai daugiausia visų nelogiškų ir neadekvačių eismo organizavimo sprendimų ateina būtent iš policijos. Kažkodėl visai nenustebins, kad idiotiškas sprendimas visur kabinti ryškiaspalvius perėjų skydus yra inicijuotas būtent kelių policijos atstovų, veikiausiai tas pats yra ir su šviesoforais, kur "prištampuota" perteklinis skaičiuos apsaugotų fazių. Nieko keisto, kad ir tokių pasiūlymų kaip pastarasis nuskamba. Juk kelių ar ne kelių policijos pareigūnas, tai ne eismo inžinierius, kuris turi atitinkamų žinių ir baigęs specializuotus mokslus. Pareigūnai gali būti baigę teisę, o tai niekuom nepanašu į inžineriją.
Komentuoti:
-
"Truputį" išlindo policininko mentalitetas . Šiaip jau žiedo pralaidumas sumažėjo po tų visų juostų perbraižymų. Kokiu išvis tikslu tai buvo daroma? Ar tik ne dėl pėsčiųjų saugumo? Būtų įdomu sužinoti avaringumo žiede statistiką prieš ir po.
O jūs, kaip nedrausmingi pėstieji, einate vienas paskui kitą vorele, tai praktiškai stovime vietoje“, – kalbėjo sostinės Kelių policijos valdybos viršininkas.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Milicija sako, kad reikia mažinti pėsčiųjų srautus ir taip gerinti milicijos pagrindinės funkcijos, gatvių pralaidumo, užtikrinimą
Vilniaus Kelių policijos vadas siūlo būdą spūstims Edukologijos žiede mažinti: lauk pėsčiuosius
https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...ozrJcwA1IJTN-4
Transporto srautai Edukologijos žiede – didžiuliai. Rytinės ir vakarinės spūstys čia nieko seniai nebestebina, tačiau pravažiuoti šia eismo arterija neretai sunku ir vidury dienos. Tikras iššūkis čia gatvę kirsti ir pėstiesiems ar dviratininkams. Per piką žiede eismą reguliuoja policijos pareigūnai, kurie tvirtina žinantys, kaip situaciją pagerinti. Tam esą tereikia sumažinti pėsčiųjų perėjų.„Dėl policijos siūlymo panaikinti pėsčiųjų perėjas Edukologijos žiede.“ Toks jo pasisakymas įtrauktas į komisijos, kurią sudaro Vilniaus savivaldybės, policijos, Susisiekimo ministerijos, „Vilniaus plano“, „Susisiekimo paslaugų“, VGTU, visuomeninių organizacijų atstovai, darbotvarkę.
Sostinės Kelių policijos valdybos viršininkas, paprašytas pakomentuoti šį pasiūlymą, 15min sakė, kad policijos pareigūnai, nuolat šiame žiede reguliuojantys eismą spūsčių metu, turi pastabų. „Kol kas yra siūlymas naikinti (pėsčiųjų perėjas – red.past.) toje pusėje, kur kelias link Ukmergės ir Geležinio Vilko gatvių, – sakė D.Šalomskas. – Motyvas vienas – sumažinti spūstis, padidinti žiedo pralaidumą.“ Paklaustas, kaip tuomet pėstiesiems, dviratininkams, paspirtukininkams tektų kirsti žiedą nuo T.Narbuto g. pusės ir pasiekti Konstitucijos prospektą ar atvirkščiai, pareigūnas sakė, kad eiti tektų kita puse.
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Tai kaip suprantu daugiausiai problemų kyla būtent tokiems pratusiems važiuoti kaip jiems reikia, o ne pagal taisykles. Tai anksčiau buvo realiai galima mėtytis tarp juostų ir aplenkinėti kitus, o dabar nebegalima. Blogai. Kur pasirašyti peticiją?
Nors apskritai tai pritariu, kad ne visur atitinka realius srautus ir gaunasi, kad įvažiuojant į žiedą viena juosta pustuštė, o kita nutysusi. Bet ne visuomet ir galima pasiekti to balanso iškart visomis kryptimis.
Komentuoti:
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimą...persirikiavau taip kaip man reikėjo (bet nebūtinai pagal KET ir žymėjimą) ir išvažiavau.
Nors apskritai tai pritariu, kad ne visur atitinka realius srautus ir gaunasi, kad įvažiuojant į žiedą viena juosta pustuštė, o kita nutysusi. Bet ne visuomet ir galima pasiekti to balanso iškart visomis kryptimis.Paskutinis taisė Ginthus; 2019.12.09, 19:02.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Pėstieji gi perskris į kitą pusę.
O jei rimtai, tai čia labai liūdna, kad iš policijos tokių pasiūlymų sulaukiam. Nelabai kuo skiriasi nuo kolegų iš rytų, teikdami tokius pasiūlymus. Atrodytų turėtų viskas eiti automobilizacijos mažinimo link, o čia ji tik bus didinama.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Šiaip tai liudniausia yra tai, kad veikiausiai daugiausia visų nelogiškų ir neadekvačių eismo organizavimo sprendimų ateina būtent iš policijos. Kažkodėl visai nenustebins, kad idiotiškas sprendimas visur kabinti ryškiaspalvius perėjų skydus yra inicijuotas būtent kelių policijos atstovų, veikiausiai tas pats yra ir su šviesoforais, kur "prištampuota" perteklinis skaičiuos apsaugotų fazių. Nieko keisto, kad ir tokių pasiūlymų kaip pastarasis nuskamba. Juk kelių ar ne kelių policijos pareigūnas, tai ne eismo inžinierius, kuris turi atitinkamų žinių ir baigęs specializuotus mokslus. Pareigūnai gali būti baigę teisę, o tai niekuom nepanašu į inžineriją.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Vilniaus Kelių policijos vadas siūlo būdą spūstims Edukologijos žiede mažinti: lauk pėsčiuosius
Mums, vairuotojams, problema ta, kad mes turime jus praleisti ir vietoj to, kad didėtų pralaidumas, mes jus praleidinėjame. O jūs, kaip nedrausmingi pėstieji, einate vienas paskui kitą vorele, tai praktiškai stovime vietoje“, – kalbėjo sostinės Kelių policijos valdybos viršininkas.
Galima taip suprasti, kad Lietuvos policija nedaug kuo skiriasi nuo kolegų iš kitų rytinių postsovietinių valstybių, o šviesoforas pėstiesiems ir vairuotojams šioje vietoje ,matyt, tabu ?
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimą
Aš vakar atvažiavau G. Vilku ir norėjau išvažiuoti link Ikea, tai iš pirmo karto nepataikiau, apsukau ratą, persirikiavau taip kaip man reikėjo (bet nebūtinai pagal KET ir žymėjimą) ir išvažiavau.
Man dabartinė tvarka žymiai tvarkingesnė ir aiškesnė, anksčiau pvz norėdamas važiuoti link Ikėjos PRIVALĖDAVAI persirikiuoti į pirmą juostą pravažiavęs išsukimą link Panerių, nes tai nebuvo tipinis trijų juostų žiedo išvažiavimas, kuriame gali išvažiuoti ir pirma, ir antra juostomis. Vat tuomet tikrai esu kelis kart pražiopsojęs persirikiuoti ir sukęs garbės ratą, o su nauja tvarka dar nepasitaikė.
Kas nepamenat, tai vat taip būdavo:
https://www.google.lt/maps/@54.66801...7i13312!8i6656
- 3 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: