Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Diskusijos apie žiedines sankryžas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • John
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    Detalizuok kas ten kitokio nei Lt mažiau pastabiems detalėms

    O jei konkrečiai dėl žiedų, tai jie ten žymimi taip, kaip pas mus buvo prieš kokiue 15-20 metų t.y. pagal Sovietmečio standartus, kai visas žiedas yra 2 arba net 3 juostos be jokios papildomos navigacijos ir saugumo logikos. Nu maždaug toks (čia tas pats žiedas Latvijoje, beje)



    Kaip šitie dalykai atrodo civilizuotose šalyse.

    Lietuva


    Nyderlandai

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Detalizuok kas ten kitokio nei Lt mažiau pastabiems detalėms

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Kaip atrodo neseniai rekonstruotas/renovuotas žiedas Latvijos A5 (aplinkkelio) ir A7 sankryžoje. Atkreipkit dėmesį į Sovietmečio laikų horizontalųjų ženklinimą. Paskutiniai tvarkymai (nauja danga, stulpeliai, žvyruotos šalikelės) daryta kažkada po 2019, nes tų metų Google Street view dar atrodė šiek tiek kitaip.

    Žodžiu, jei Lietuvoje žiedai jau kokius 10 metų tvarkomi panašiu stiliumi ir su panašiomis saugumo priemonėmis, kaip Nyderlanduose ar kitose normaliose šalyse, tai Latvijoje 2021 kelius tvarko maždaug taip, kaip tvarkė Rusijoje kokiais 1980. Čia buvo turbūt labiausiai šokiruojantis dalykas, kokį mačiau Latvijoje per praėjusio savaitgalio kelionę

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Parašė acetonas Rodyti pranešimą

    Klaipėdoje iš žiedų galima išvažiuot tiek pirma tiek antra juosta. Tačiau tai vistiek nesprendžia antros juostos perkrovos problemos.
    Kai įvažiuoti gali tik antra juosta (nes pirma atiduota išvažiuojantiems dešinėn) tai ir gauni antros juostos perkrovą.

    Komentuoti:


  • acetonas
    replied
    Parašė booraz Rodyti pranešimą

    Pritariu, kad UK, Airijos žiedų važiavimo taisyklės yra logiškesnės, ypač kai dvi įvažiavimo juostos, tai pralaidumas tikrai geresnis, negu likęs pas mus sovietinis bardakas su pirma išvažiavimo juosta tiktai. Reikia kaip UK, jei įvažiuoji į žiedą pirma juosta - tai tiesiai arba į dešinę, jei antra juosta - tai tiesiai, į kairę arba atgal.
    Klaipėdoje iš žiedų galima išvažiuot tiek pirma tiek antra juosta. Tačiau tai vistiek nesprendžia antros juostos perkrovos problemos.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Kauno žiedus perbraižyt analogiškai kaip Vilniuje Jokių punktyras-ištisinė-punktyras.

    Komentuoti:


  • booraz
    replied
    Parašė AudriusV Rodyti pranešimą
    Manau, nėra racionalu esant dviem įvažiavimo juostoms į žiedą, pirmą juostą naudoti tik iki pirmo išvažiavimo, kaip tai yra dabar, kai nėra kelio ženklų prieš žiedą.
    Man pasirodė racionali UK tvarka, kur nesant kelio ženklams, iš pirmos juostos galima išvažiuoti ties 12 val. kryptimi, iš antros virš.

    https://youtu.be/Diu1k_5H45k

    Nors yra ir sudėtingesnių variantų, bet daugumoje atvejų visur taikomi daugumaž vienodi sprendimai, kas leidžia vairuotojui elgtis panašiai.

    https://youtu.be/koK_a4KYs-E

    Vilniuje kiekviename žiede savo logika ir savo įvažiavimo/išvažiavimo juostų tvarka, todėl ankstesnė patirtis vairuotojui neleidžia tikėtis kažko panašaus.
    Pritariu, kad UK, Airijos žiedų važiavimo taisyklės yra logiškesnės, ypač kai dvi įvažiavimo juostos, tai pralaidumas tikrai geresnis, negu likęs pas mus sovietinis bardakas su pirma išvažiavimo juosta tiktai. Reikia kaip UK, jei įvažiuoji į žiedą pirma juosta - tai tiesiai arba į dešinę, jei antra juosta - tai tiesiai, į kairę arba atgal.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Na važiavimas ant 80 50 km/h zonoje Tikro Vilniečio neturėtų gąsdinti O kai išmoksi pervažiuoti Taikos pr., 6 forto ir Pilies žiedus, galėsi laikyti save viru ir pagaliau apgreidintis nuo litrinio golfo į bent jau 535.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą

    Kaune visada buvo visokių žiedų. Bet pagrindinis standartinio žiedo pliusas - kad į jį gali įvažiuoti iš abiejų juostų (kai įvažiavimo gatvė 2+2), o ne vienos.
    Man tai patinka tas didelis žiedas Taikos pr, kur visi rauna ane 80 ir visiškai neaišku, kur ir kaip viskas turi vykti. Aš irgi įsijautęs į vietinio vairuotojo vaidmenį pradėjau imt beveik dugną ir pypsint visokiems asilams, kurie per lėtai važiuoja per tą žiedą. Tai skaitau visi žiedai tokie turi būti, nes pagamina daug adrenaino ir netgi 1L Golfe pažadina žvėriuką.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Taip, Vilniuje ir Klaipėdoje "standartiniame" žiede pirma juosta būdavo skirta tik važiavimui dešinėn.

    Vėlgi Rygoje padaryta protingiau - dažnai, jei yra didelis srautas dešinėn, yra padarytas nusukimas prieš žiedą, o pats žiedas paliktas paprastas, 2 pilnaverčių juostų.

    Komentuoti:


  • AudriusV
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą

    Kai nėra kelio ženklų pirma juosta gali suktis ratu kiek nori.
    Jūs teisus. Tačiau daugumoje žiedinių sankryžų kelio ženklai paprastai yra ir ilgą laiką buvo tokie, kad kita juostų pasirinkimo tvarka tapo neįprasta. Vilniuje buvo gal kokios dvi sankryžos, kur žiedu važiuoti buvo galima ir pasirinkus pirmą juostą, jas dar prieš 20 metų man akcentavo instruktorius .Dabar jau neprisimenu, ar juose buvo kitoks ženklinimas pirmai juostai, ar nebuvo,bet visi jose važiuodavo lyg būtų kaip ir kitur. Todėl eksperimentuoti, nors ir būnant teisiam, nebuvo didelio noro.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Parašė AudriusV Rodyti pranešimą
    Manau, nėra racionalu esant dviem įvažiavimo juostoms į žiedą, pirmą juostą naudoti tik iki pirmo išvažiavimo, kaip tai yra dabar, kai nėra kelio ženklų prieš žiedą.
    Kai nėra kelio ženklų pirma juosta gali suktis ratu kiek nori.

    Komentuoti:


  • AudriusV
    replied
    Manau, nėra racionalu esant dviem įvažiavimo juostoms į žiedą, pirmą juostą naudoti tik iki pirmo išvažiavimo, kaip tai yra dabar, kai nėra kelio ženklų prieš žiedą.
    Man pasirodė racionali UK tvarka, kur nesant kelio ženklams, iš pirmos juostos galima išvažiuoti ties 12 val. kryptimi, iš antros virš.

    https://youtu.be/Diu1k_5H45k

    Nors yra ir sudėtingesnių variantų, bet daugumoje atvejų visur taikomi daugumaž vienodi sprendimai, kas leidžia vairuotojui elgtis panašiai.

    https://youtu.be/koK_a4KYs-E

    Vilniuje kiekviename žiede savo logika ir savo įvažiavimo/išvažiavimo juostų tvarka, todėl ankstesnė patirtis vairuotojui neleidžia tikėtis kažko panašaus.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Labai chaotiški žymėjimai. Vietomis žymėjimas išvis dingsta pačiose kritiškiausiose vietose. Vairuotojai tokiais atvejais važiuoja kiekvienas pagal savo suvokimą. Būtent dėl to ir prireikė pertvarkos.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
    Tai pala, negi Kaune jau pakeitė žiedus? Kiek atsimenu kaip ir Rygoj- beveik visur- išvažiavimas iš žiedo tik iš dešinės juostos.
    Kaune visada buvo visokių žiedų. Bet pagrindinis standartinio žiedo pliusas - kad į jį gali įvažiuoti iš abiejų juostų (kai įvažiavimo gatvė 2+2), o ne vienos.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
    Tai pala, negi Kaune jau pakeitė žiedus? Kiek atsimenu kaip ir Rygoj- beveik visur- išvažiavimas iš žiedo tik iš dešinės juostos.
    Labai įvairiai, daug žiedų, kur galima išvažiuoti ir iš antros juostos:

    https://www.google.lt/maps/@54.90113...7i13312!8i6656

    https://www.google.lt/maps/@54.90132...7i13312!8i6656

    https://www.google.lt/maps/@54.91654...7i13312!8i6656

    https://www.google.lt/maps/@54.91535...7i13312!8i6656

    https://www.google.lt/maps/@54.91171...7i13312!8i6656

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Tai pala, negi Kaune jau pakeitė žiedus? Kiek atsimenu kaip ir Rygoj- beveik visur- išvažiavimas iš žiedo tik iš dešinės juostos.

    Komentuoti:


  • VNS
    replied
    Tokia ir prabangi, jei į kelio ženklinimą gilinosi. Melagis

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Kaune neseniai teko važiuoti savo prabangia automašina, tai tiek žiedai, tiek gatvių žymėjimas kaip iš sovietmečio.
    Važiuotum su bemsu, nerūpėtų ženklinimas.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą

    Rygoj irgi iš anksto aišku, visada renkiesi kraštinę dešinę ir nesuki galvos. Ir nereikia prieš pusę kilometro pradėti procesinti krūvos eismo ženklų nurodančių kur ir kaip važiuoti, nes jų paprasčiausiai nėra.



    Jo, Kaune kiekvienas žiedas atskira istorija.
    Kaune neseniai teko važiuoti savo prabangia automašina, tai tiek žiedai, tiek gatvių žymėjimas kaip iš sovietmečio.

    Komentuoti:

Working...
X