Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Diskusijos apie žiedines sankryžas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Aleksio
    replied
    Parašė spekas Rodyti pranešimą
    Šiaurėje ir vakaruose perėjų nematau kaip pajudinti. Atrodo, be ore kabančio pėstiesiems ir dviratininkams skirto žiedo gali nieko neišeiti padaryti.
    Galima iškasti požeminę perėją.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Sprendimas su viaduku yra įmanomas. Ir matyt geriausias variantas saugumo požiūriu. Nyderlanduose ir kitur tokių objektų yra ne vienas. Pedagoginio žiedas šiaip yra ypač bjauri vieta pėsčiųjų ir dviračių accessibility požiūriu ir viename lygyje ten kažko sugalvoti matyt nepavyks. Kad būtų ir saugu ir patogu visiems eismo dalyviams.

    Kažkas tokio matyt turės ten anksčiau ar vėliau atsirasti.


    Paskutinis taisė John; 2019.12.10, 21:43.

    Komentuoti:


  • themanual
    replied
    Na man tai labiausiai iš to interviu užkliuvo forume lygtais nepacituota vieta: „Mums, vairuotojams, problema ta, kad mes turime jus praleisti ir vietoj to, kad didėtų pralaidumas, mes jus praleidinėjame.“
    Čia normalu tokias pareigas einančiam asmeniu tokiu būdu viešai reikšti savo asmeninę poziciją? Juk ne su kaimynu virtuvėj ant taburetės prie prasuktos bonkos kalba.

    O dėl pėsčiųjų viaduko kažkada kalbėjo (Kvedaravičius?) apie kažkokį super duper sprendimą žiedo formos su dviračių užvažiavimais. Ten ir šiaip bet koks viadukas netiks, jei dar planuojama kažkada estakada virš žiedo sujungiant Konstitucijos pr su Narbuto g. Arba estakada turės būti labai aukšta, arba pėsčiųjų viadukas (be užkilimų) sutilpti žiedo viduje, kur estakados aukštis būtų didžiausias.

    Komentuoti:


  • index
    replied
    Norint naikinti perėjas ten reiktų įrengti pėsčiųjų ir dviratininkų viadukus (gana ilgus ir nuožulnius, kad tiktų dviratininkams, paspirtukininkams ir neįgaliesiems). Visgi greičiau jau pralaidumo didintojai pasiūlys pėstiesiems išvis sėdėti namie ir iš jų nelįsti, kad važinėti netrukdytų.

    Komentuoti:


  • spekas
    replied
    Šiaip žiedo vakaruose esanti perėja yra nevietoje, nes ja einant pėstiesiems susidaro auto eilė žiede ir ji pradeda blokuoti žiedą. Perėją reikia traukti nuo žiedo.

    Šiaurėje ir pietuose perėjų nematau kaip pajudinti. Atrodo, be ore kabančio pėstiesiems ir dviratininkams skirto žiedo gali nieko neišeiti padaryti.

    Click image for larger version  Name:	Capture.JPG Views:	1 Size:	423,0 kB ID:	1768681
    Paskutinis taisė spekas; 2019.12.11, 21:43.

    Komentuoti:


  • mskapss
    replied
    Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
    Vairuotojo etika yra praleisti, o pėsčiojo etika neprovokuoti transporto (ypač sunkiasvorio) staigiai stabdyti .
    tiksliau, vairuotojui praleisti yra ne "etika", o "prievole", kurios nevykdymas baudžiamas ANK nustatyta tvarka

    Komentuoti:


  • senasnamas
    replied
    Kitoje dalyje, kur yra važiuojama link panoramos iš žiedo, ne kartą esu gaves "velnių" nuo autobuso vairuotojų nes jiem matai atlėkus žiede didžiuliu greičiu stabdyti reikia kai aš per perėją einu.
    Vairuotojo etika yra praleisti, o pėsčiojo etika neprovokuoti transporto (ypač sunkiasvorio) staigiai stabdyti .

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
    Pastovus perbraižymas ?! Nejuokinkit, perbraižė vieną kartą per 20 metų


    Šiaip tai prieš kiekvieną įvažiavimą į žiedą stovi įspėjamieji ženklai apie eismo kryptis sankryžoje (irgi netgi ne po vieną ženklą), tai man visiškai nesuprantama kodėl negalima tinkamą eismo juostą pasirinkti dar prieš įsukant į žiedą
    Na matyt mes paraleliose visatose gyvename nes aš vien šiemet jau du pakeitimus mačiau. O tie ženklai mažai padeda kai 1) jie buna užstoti medžių ar prieš tave važiuojančio autobuso ir 2) jie paprastai atnaujinami vėliau nei žiedas (matyt vėl savivaldybės neįgalumas). Va pvz liepos mėnesį ženklai rodė vieną, o linijos žiedė rodė kitą. Dar verta paminėti ir 3) iš ukmergės gatvės pusės ženklas stovi ten, kur jau yra įvažiuojama į žiedą, t.y. ten kur jau visis susirikiavę į 2 linijas ir persirikiuoti šanšų nėra.


    Parašė AudriusV Rodyti pranešimą
    Galima taip suprasti, kad Lietuvos policija nedaug kuo skiriasi nuo kolegų iš kitų rytinių postsovietinių valstybių, o šviesoforas pėstiesiems ir vairuotojams šioje vietoje ,matyt, tabu ?

    Tame žiede tikrai būtų patogiau visiems jeigu pėstieji ir automobiliai butų ne viename lygyje. Tiek pėsčiomis einant visada galvoji sustos ar nesustos, o važiuojant irgi dažnai būna, kad pats žiedas sustoja nes išsukant turi praleisti pėsčiuosius. Ta pati problema matoma ir prie santariškių, tik ten pėsčiųjų 10 kartų mažiau.

    Parašė MrDarkness Rodyti pranešimą
    Pėstieji gi perskris į kitą pusę.
    O jei rimtai, tai čia labai liūdna, kad iš policijos tokių pasiūlymų sulaukiam. Nelabai kuo skiriasi nuo kolegų iš rytų, teikdami tokius pasiūlymus. Atrodytų turėtų viskas eiti automobilizacijos mažinimo link, o čia ji tik bus didinama.

    Pėstiesiems turėtu būti perėja nesikertanti su keliu, dar geriau jeigu kartu ir dviračių takas būtų. Ir ne, konstitucijos pusės perėja nėra geras pavyzdys.

    Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
    Pėstieji tolesnėje perėjoje Panoramos link nieko netrukdo, nes ten mašinos ir taip stovi laukdamos, kol galės įvažiuoti į žiedą.

    Kitoje dalyje, kur yra važiuojama link panoramos iš žiedo, ne kartą esu gaves "velnių" nuo autobuso vairuotojų nes jiem matai atlėkus žiede didžiuliu greičiu stabdyti reikia kai aš per perėją einu.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Įtariu, kad tai švelni užuomina, kad reikia pėsčiųjų viaduko toje vietoje.

    Komentuoti:


  • senasnamas
    replied
    Realiai pėsčiųjų srautas, kiek ėjau, ties Laisvės kelio paminklu nėra didelis. Bet ta perėja pati pavojingiausia, nes ten visi greitai važiuoja, nesitiki pėsčiųjų ir juostų daug. Pėstieji tolesnėje perėjoje Panoramos link nieko netrukdo, nes ten mašinos ir taip stovi laukdamos, kol galės įvažiuoti į žiedą.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė senasnamas Rodyti pranešimą
    Prie perėjos atėjęs pėstysis turi palaukti, kol ateis dar koks 10 kolegų, ir tik tada visi kartu gali efektyviai eiti per gatvę .
    Tam žmonija yra išradusi šviesoforą, kuris "supakuotus" srautus praleidžia kas kiek laiko. Bet matyt apie tokį dalyką ne visi dar girdėjo. Gal ir pas mus kažkada išras "ratą", nes kitų sugalvotais ir praktiškai išbandytais pavyzdžiais pasinaudoti nesugebame, vis reikia kažką savotiško išgalvoti.

    Komentuoti:


  • Kaid
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Šiaip tai liudniausia yra tai, kad veikiausiai daugiausia visų nelogiškų ir neadekvačių eismo organizavimo sprendimų ateina būtent iš policijos. Kažkodėl visai nenustebins, kad idiotiškas sprendimas visur kabinti ryškiaspalvius perėjų skydus yra inicijuotas būtent kelių policijos atstovų, veikiausiai tas pats yra ir su šviesoforais, kur "prištampuota" perteklinis skaičiuos apsaugotų fazių. Nieko keisto, kad ir tokių pasiūlymų kaip pastarasis nuskamba. Juk kelių ar ne kelių policijos pareigūnas, tai ne eismo inžinierius, kuris turi atitinkamų žinių ir baigęs specializuotus mokslus. Pareigūnai gali būti baigę teisę, o tai niekuom nepanašu į inžineriją.
    Visiskai teisingai. Derinant projektus, bet kokius, ar mieste, ar užmiestyje, ar LAKD keliuose, reikia gauti policijos suderinimą.

    Komentuoti:


  • senasnamas
    replied
    "Truputį" išlindo policininko mentalitetas . Šiaip jau žiedo pralaidumas sumažėjo po tų visų juostų perbraižymų. Kokiu išvis tikslu tai buvo daroma? Ar tik ne dėl pėsčiųjų saugumo? Būtų įdomu sužinoti avaringumo žiede statistiką prieš ir po.

    O jūs, kaip nedrausmingi pėstieji, einate vienas paskui kitą vorele, tai praktiškai stovime vietoje“, – kalbėjo sostinės Kelių policijos valdybos viršininkas.
    Prie perėjos atėjęs pėstysis turi palaukti, kol ateis dar koks 10 kolegų, ir tik tada visi kartu gali efektyviai eiti per gatvę .

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Milicija sako, kad reikia mažinti pėsčiųjų srautus ir taip gerinti milicijos pagrindinės funkcijos, gatvių pralaidumo, užtikrinimą

    Vilniaus Kelių policijos vadas siūlo būdą spūstims Edukologijos žiede mažinti: lauk pėsčiuosius
    https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...ozrJcwA1IJTN-4

    Transporto srautai Edukologijos žiede – didžiuliai. Rytinės ir vakarinės spūstys čia nieko seniai nebestebina, tačiau pravažiuoti šia eismo arterija neretai sunku ir vidury dienos. Tikras iššūkis čia gatvę kirsti ir pėstiesiems ar dviratininkams. Per piką žiede eismą reguliuoja policijos pareigūnai, kurie tvirtina žinantys, kaip situaciją pagerinti. Tam esą tereikia sumažinti pėsčiųjų perėjų.
    „Dėl policijos siūlymo panaikinti pėsčiųjų perėjas Edukologijos žiede.“ Toks jo pasisakymas įtrauktas į komisijos, kurią sudaro Vilniaus savivaldybės, policijos, Susisiekimo ministerijos, „Vilniaus plano“, „Susisiekimo paslaugų“, VGTU, visuomeninių organizacijų atstovai, darbotvarkę.
    Ir straipsnio vinis. Milicininkas siūlo problemos sprendimą:
    Sostinės Kelių policijos valdybos viršininkas, paprašytas pakomentuoti šį pasiūlymą, 15min sakė, kad policijos pareigūnai, nuolat šiame žiede reguliuojantys eismą spūsčių metu, turi pastabų. „Kol kas yra siūlymas naikinti (pėsčiųjų perėjas – red.past.) toje pusėje, kur kelias link Ukmergės ir Geležinio Vilko gatvių, – sakė D.Šalomskas. – Motyvas vienas – sumažinti spūstis, padidinti žiedo pralaidumą.“ Paklaustas, kaip tuomet pėstiesiems, dviratininkams, paspirtukininkams tektų kirsti žiedą nuo T.Narbuto g. pusės ir pasiekti Konstitucijos prospektą ar atvirkščiai, pareigūnas sakė, kad eiti tektų kita puse.
    Bet tai Jesus Christ. Algas jiems padvigubino, o nei smegenų, nei kompetencijos net per milimetrą nepaaugo. Ir čia kalba ne šiaip koks eilinis mentas, o jų gana aukštas vadas. Kaip? Kodėl? Iš kur tokie nekompetentingi nevykėliai atsiduria tokiose pozicijose? Juk visiškai akivaizdu, kad žmogus kabantis tokius kliedesius nėra pajėgus būti savo pareigose.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Tai kaip suprantu daugiausiai problemų kyla būtent tokiems pratusiems važiuoti kaip jiems reikia, o ne pagal taisykles. Tai anksčiau buvo realiai galima mėtytis tarp juostų ir aplenkinėti kitus, o dabar nebegalima. Blogai. Kur pasirašyti peticiją?
    Nors apskritai tai pritariu, kad ne visur atitinka realius srautus ir gaunasi, kad įvažiuojant į žiedą viena juosta pustuštė, o kita nutysusi. Bet ne visuomet ir galima pasiekti to balanso iškart visomis kryptimis.
    Sakyčiau, kad problema tai kaip tos sankryžos yra pastatytos, o ne pats ženklinimas, nes net nežinau kaip gudriau būtų galima subraižyt, kad būtų aišku ir logiška.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą
    ...persirikiavau taip kaip man reikėjo (bet nebūtinai pagal KET ir žymėjimą) ir išvažiavau.
    Tai kaip suprantu daugiausiai problemų kyla būtent tokiems pratusiems važiuoti kaip jiems reikia, o ne pagal taisykles. Tai anksčiau buvo realiai galima mėtytis tarp juostų ir aplenkinėti kitus, o dabar nebegalima. Blogai. Kur pasirašyti peticiją?
    Nors apskritai tai pritariu, kad ne visur atitinka realius srautus ir gaunasi, kad įvažiuojant į žiedą viena juosta pustuštė, o kita nutysusi. Bet ne visuomet ir galima pasiekti to balanso iškart visomis kryptimis.
    Paskutinis taisė Ginthus; 2019.12.09, 19:02.

    Komentuoti:


  • MrDarkness
    replied
    Pėstieji gi perskris į kitą pusę.
    O jei rimtai, tai čia labai liūdna, kad iš policijos tokių pasiūlymų sulaukiam. Nelabai kuo skiriasi nuo kolegų iš rytų, teikdami tokius pasiūlymus. Atrodytų turėtų viskas eiti automobilizacijos mažinimo link, o čia ji tik bus didinama.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Šiaip tai liudniausia yra tai, kad veikiausiai daugiausia visų nelogiškų ir neadekvačių eismo organizavimo sprendimų ateina būtent iš policijos. Kažkodėl visai nenustebins, kad idiotiškas sprendimas visur kabinti ryškiaspalvius perėjų skydus yra inicijuotas būtent kelių policijos atstovų, veikiausiai tas pats yra ir su šviesoforais, kur "prištampuota" perteklinis skaičiuos apsaugotų fazių. Nieko keisto, kad ir tokių pasiūlymų kaip pastarasis nuskamba. Juk kelių ar ne kelių policijos pareigūnas, tai ne eismo inžinierius, kuris turi atitinkamų žinių ir baigęs specializuotus mokslus. Pareigūnai gali būti baigę teisę, o tai niekuom nepanašu į inžineriją.

    Komentuoti:


  • AudriusV
    replied

    Vilniaus Kelių policijos vadas siūlo būdą spūstims Edukologijos žiede mažinti: lauk pėsčiuosius

    Mums, vairuotojams, problema ta, kad mes turime jus praleisti ir vietoj to, kad didėtų pralaidumas, mes jus praleidinėjame. O jūs, kaip nedrausmingi pėstieji, einate vienas paskui kitą vorele, tai praktiškai stovime vietoje“, – kalbėjo sostinės Kelių policijos valdybos viršininkas.
    Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...1244296?copied


    Galima taip suprasti, kad Lietuvos policija nedaug kuo skiriasi nuo kolegų iš kitų rytinių postsovietinių valstybių, o šviesoforas pėstiesiems ir vairuotojams šioje vietoje ,matyt, tabu ?

    Komentuoti:


  • themanual
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą

    Aš vakar atvažiavau G. Vilku ir norėjau išvažiuoti link Ikea, tai iš pirmo karto nepataikiau, apsukau ratą, persirikiavau taip kaip man reikėjo (bet nebūtinai pagal KET ir žymėjimą) ir išvažiavau.
    O kaip ten galima nepataikyt? Ten nėra kur taikyt, reik tiesiog išsukt. Arba važiavai reikiama juosta ir pražiopsojai išsukimą, arba pačioje pradžioje atsistojai į neteisingą juostą ir jau pirmam rate rikiavaisi tam, kad toliau galėtum suktis žiede (ir vis tiek dar turėjai šansą nepražiopsot).

    Man dabartinė tvarka žymiai tvarkingesnė ir aiškesnė, anksčiau pvz norėdamas važiuoti link Ikėjos PRIVALĖDAVAI persirikiuoti į pirmą juostą pravažiavęs išsukimą link Panerių, nes tai nebuvo tipinis trijų juostų žiedo išvažiavimas, kuriame gali išvažiuoti ir pirma, ir antra juostomis. Vat tuomet tikrai esu kelis kart pražiopsojęs persirikiuoti ir sukęs garbės ratą, o su nauja tvarka dar nepasitaikė.

    Kas nepamenat, tai vat taip būdavo:
    https://www.google.lt/maps/@54.66801...7i13312!8i6656

    Komentuoti:

Working...
X