Tai čia gal tas turbo žiedas?
Dauguma žiedų Lietuvoje su paprastom juostom.
Ta prasme Kaune pbz 6 forto žiedas, Urmo bazės žiedas kaip 1 pavyzdys. O tokių kaip antras esu matęs tarpmiestiniuose keliuose, o pačiame mieste nelabai.
Galvojau lyginai paprastų juostų žiedus Lv su paprastų juostų žiedais Lg, tik, kad ženklinimas skiriasi.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Diskusijos apie žiedines sankryžas
Collapse
X
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąDetalizuok kas ten kitokio nei Lt mažiau pastabiems detalėms
O jei konkrečiai dėl žiedų, tai jie ten žymimi taip, kaip pas mus buvo prieš kokiue 15-20 metų t.y. pagal Sovietmečio standartus, kai visas žiedas yra 2 arba net 3 juostos be jokios papildomos navigacijos ir saugumo logikos. Nu maždaug toks (čia tas pats žiedas Latvijoje, beje)
Kaip šitie dalykai atrodo civilizuotose šalyse.
Lietuva
Nyderlandai
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Kaip atrodo neseniai rekonstruotas/renovuotas žiedas Latvijos A5 (aplinkkelio) ir A7 sankryžoje. Atkreipkit dėmesį į Sovietmečio laikų horizontalųjų ženklinimą. Paskutiniai tvarkymai (nauja danga, stulpeliai, žvyruotos šalikelės) daryta kažkada po 2019, nes tų metų Google Street view dar atrodė šiek tiek kitaip.
Žodžiu, jei Lietuvoje žiedai jau kokius 10 metų tvarkomi panašiu stiliumi ir su panašiomis saugumo priemonėmis, kaip Nyderlanduose ar kitose normaliose šalyse, tai Latvijoje 2021 kelius tvarko maždaug taip, kaip tvarkė Rusijoje kokiais 1980. Čia buvo turbūt labiausiai šokiruojantis dalykas, kokį mačiau Latvijoje per praėjusio savaitgalio kelionę
Komentuoti:
-
Parašė acetonas Rodyti pranešimą
Klaipėdoje iš žiedų galima išvažiuot tiek pirma tiek antra juosta. Tačiau tai vistiek nesprendžia antros juostos perkrovos problemos.
Komentuoti:
-
Parašė booraz Rodyti pranešimą
Pritariu, kad UK, Airijos žiedų važiavimo taisyklės yra logiškesnės, ypač kai dvi įvažiavimo juostos, tai pralaidumas tikrai geresnis, negu likęs pas mus sovietinis bardakas su pirma išvažiavimo juosta tiktai. Reikia kaip UK, jei įvažiuoji į žiedą pirma juosta - tai tiesiai arba į dešinę, jei antra juosta - tai tiesiai, į kairę arba atgal.
Komentuoti:
-
Kauno žiedus perbraižyt analogiškai kaip VilniujeJokių punktyras-ištisinė-punktyras.
Komentuoti:
-
Parašė AudriusV Rodyti pranešimąManau, nėra racionalu esant dviem įvažiavimo juostoms į žiedą, pirmą juostą naudoti tik iki pirmo išvažiavimo, kaip tai yra dabar, kai nėra kelio ženklų prieš žiedą.
Man pasirodė racionali UK tvarka, kur nesant kelio ženklams, iš pirmos juostos galima išvažiuoti ties 12 val. kryptimi, iš antros virš.
https://youtu.be/Diu1k_5H45k
Nors yra ir sudėtingesnių variantų, bet daugumoje atvejų visur taikomi daugumaž vienodi sprendimai, kas leidžia vairuotojui elgtis panašiai.
https://youtu.be/koK_a4KYs-E
Vilniuje kiekviename žiede savo logika ir savo įvažiavimo/išvažiavimo juostų tvarka, todėl ankstesnė patirtis vairuotojui neleidžia tikėtis kažko panašaus.
Komentuoti:
-
Na važiavimas ant 80 50 km/h zonoje Tikro Vilniečio neturėtų gąsdintiO kai išmoksi pervažiuoti Taikos pr., 6 forto ir Pilies žiedus, galėsi laikyti save viru ir pagaliau apgreidintis nuo litrinio golfo į bent jau 535.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimą
Kaune visada buvo visokių žiedų. Bet pagrindinis standartinio žiedo pliusas - kad į jį gali įvažiuoti iš abiejų juostų (kai įvažiavimo gatvė 2+2), o ne vienos.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Taip, Vilniuje ir Klaipėdoje "standartiniame" žiede pirma juosta būdavo skirta tik važiavimui dešinėn.
Vėlgi Rygoje padaryta protingiau - dažnai, jei yra didelis srautas dešinėn, yra padarytas nusukimas prieš žiedą, o pats žiedas paliktas paprastas, 2 pilnaverčių juostų.
Komentuoti:
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimą
Kai nėra kelio ženklų pirma juosta gali suktis ratu kiek nori.
Komentuoti:
-
Parašė AudriusV Rodyti pranešimąManau, nėra racionalu esant dviem įvažiavimo juostoms į žiedą, pirmą juostą naudoti tik iki pirmo išvažiavimo, kaip tai yra dabar, kai nėra kelio ženklų prieš žiedą.
Komentuoti:
-
Manau, nėra racionalu esant dviem įvažiavimo juostoms į žiedą, pirmą juostą naudoti tik iki pirmo išvažiavimo, kaip tai yra dabar, kai nėra kelio ženklų prieš žiedą.
Man pasirodė racionali UK tvarka, kur nesant kelio ženklams, iš pirmos juostos galima išvažiuoti ties 12 val. kryptimi, iš antros virš.
https://youtu.be/Diu1k_5H45k
Nors yra ir sudėtingesnių variantų, bet daugumoje atvejų visur taikomi daugumaž vienodi sprendimai, kas leidžia vairuotojui elgtis panašiai.
https://youtu.be/koK_a4KYs-E
Vilniuje kiekviename žiede savo logika ir savo įvažiavimo/išvažiavimo juostų tvarka, todėl ankstesnė patirtis vairuotojui neleidžia tikėtis kažko panašaus.
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Labai įvairiai, daug žiedų, kur galima išvažiuoti ir iš antros juostos:
https://www.google.lt/maps/@54.90113...7i13312!8i6656
https://www.google.lt/maps/@54.90132...7i13312!8i6656
https://www.google.lt/maps/@54.91654...7i13312!8i6656
https://www.google.lt/maps/@54.91535...7i13312!8i6656
https://www.google.lt/maps/@54.91171...7i13312!8i6656
Komentuoti:
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąTai pala, negi Kaune jau pakeitė žiedus? Kiek atsimenu kaip ir Rygoj- beveik visur- išvažiavimas iš žiedo tik iš dešinės juostos.
Komentuoti:
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąTai pala, negi Kaune jau pakeitė žiedus? Kiek atsimenu kaip ir Rygoj- beveik visur- išvažiavimas iš žiedo tik iš dešinės juostos.
https://www.google.lt/maps/@54.90113...7i13312!8i6656
https://www.google.lt/maps/@54.90132...7i13312!8i6656
https://www.google.lt/maps/@54.91654...7i13312!8i6656
https://www.google.lt/maps/@54.91535...7i13312!8i6656
https://www.google.lt/maps/@54.91171...7i13312!8i6656
Komentuoti:
-
Tai pala, negi Kaune jau pakeitė žiedus? Kiek atsimenu kaip ir Rygoj- beveik visur- išvažiavimas iš žiedo tik iš dešinės juostos.
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Kaune neseniai teko važiuoti savo prabangia automašina, tai tiek žiedai, tiek gatvių žymėjimas kaip iš sovietmečio.
- 5 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: