Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Diskusijos apie žiedines sankryžas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Ginthus
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą
    Ilgąjį šventinį savaitgalį eilinį kartą maliausi po Rygą ir jos apylinkes. Pastebėjau, kad žiedinių sankryžų ten apskritai nėra daug. O tos kur yra - tėra elementarūs standartiniai žiedai vulgaris be jokių dabar Lietuvoj madingų turbo-šmurbo-pasirink-eismo-juostą-kilometras-prieš-žiedą-nes-kitaip-nuvažiuosi-bbž-kur konfigūracijų. Ir matydamas kaip sklandžiai viskas veikia net tokiame mazge kaip https://www.google.com/maps/@56.9315.../data=!3m1!1e3 , pradėjau galvoti, kad eismo planuotojai pas mus eilinį kartą overendžinyrino, o paprastumas ir eismo žieduose standartizavimas (įvažiuoji iš kurios nori juostos, išvažiuoji tik iš pirmos) laimi prieš tariamai modernesnius eismo organizavimo principus.
    Buvau vasaros šventinę dieną mieste. Nebuvo jokių kamščių ir eismo problemų. Išvada - važinėti darbo dienomis yra overengineeringas...

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Ilgąjį šventinį savaitgalį eilinį kartą maliausi po Rygą ir jos apylinkes. Pastebėjau, kad žiedinių sankryžų ten apskritai nėra daug. O tos kur yra - tėra elementarūs standartiniai žiedai vulgaris be jokių dabar Lietuvoj madingų turbo-šmurbo-pasirink-eismo-juostą-kilometras-prieš-žiedą-nes-kitaip-nuvažiuosi-bbž-kur konfigūracijų. Ir matydamas kaip sklandžiai viskas veikia net tokiame mazge kaip https://www.google.com/maps/@56.9315.../data=!3m1!1e3 , pradėjau galvoti, kad eismo planuotojai pas mus eilinį kartą overendžinyrino, o paprastumas ir eismo žieduose standartizavimas (įvažiuoji iš kurios nori juostos, išvažiuoji tik iš pirmos) laimi prieš tariamai modernesnius eismo organizavimo principus.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Na, aš tai laisvai įsivaizduočiau gudručius, einančius skersai žiedą, nes taip gi trumpiau

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Sakyčiau, nuo laukinių gyvūnų jie. Vienintelis paaiškinimas.

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Viršupio g. sankryžos rekonstrukcija į žiedą. Man tik įdomu, tie pertekliniai atitvarai saugos žmones nuo automobilių ar priešingai?
    Attached Files
    Paskutinis taisė Ciurlionis; 2020.05.25, 20:56.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė R.D. Rodyti pranešimą
    Emilis Gorbačiovas
    3 mln. eurų kainavusi žiedinė sankryža gyventojus „varo iš kantrybės“: viena avarija po kitos, o pažeidimai – sunkiai išvengiami
    https://www.lrytas.lt/auto/saugus-ei...veng-14940738/
    Ir aš nesupratau, kokių problemų jis ten rado. Kauniečiams matomai tiesiog nepatinka apibrėžtumai bei suvaržymai

    Komentuoti:


  • R.D.
    replied
    Emilis Gorbačiovas
    3 mln. eurų kainavusi žiedinė sankryža gyventojus „varo iš kantrybės“: viena avarija po kitos, o pažeidimai – sunkiai išvengiami
    https://www.lrytas.lt/auto/saugus-ei...veng-14940738/

    Kauno rajone esančio Akademijos miestelio Universiteto gatvėje – sujudimas: mažiau nei prieš metus įrengtoje žiedinėje sankryžoje nesiliaujama fiksuoti Kelių eismo taisyklių (KET) pažeidimų. Sankryža problemų kelia ne tik jauniems, bet ir nemenką patirtį turintiems vairuotojams, mat, pasak gyventojų, ženklai klaidinantys, o išplanavimas – nelogiškas. Vis tik panašu, jog situacija pasikeis, mat jau netrukus Lietuvos automobilių kelių direkcija (LAKD) ketina inicijuoti ženklinimo pakeitimus.
    Dabar gi į sankryžą įvažiuojantys gyventojai labai dažnai nesąmoningai pažeidžia KET.
    „Atvažiavę nuo Šakių plento antrąja juosta, žmonės įvažiuoja į žiedą ir suka Kauno miesto kryptimi, kurios pasirinkti, pagal dabartinį ženklinimą, negalima. Dažnam vairuotojui atrodo, kad įvažiavus į žiedą galima rinktis bet kurį išvažiavimą, net ir apsukus kelis ratus. O šioje sankryžoje žiedu galima važiuoti tik antrame išvažiavime. Tiesa, tai galioja tik atvažiuojantiems nuo Šakių plento“, – naujienų portalui lrytas.lt aiškino seniūnas. Anot S.Nominaičio, dėl painaus kelio atkarpos žymėjimo kalbėta ir su policijos pareigūnais, kurie taip pat suabejojo projektavimo ir ženklinimo logika. „Policininkai sakė, jog jei žiedinėje sankryžoje įvyksta vienas kitas KET pažeidimas, vairuotojas yra nubaudžiamas, kaip ir viskas logiška – kaltė suverčiama neapdairumui. Bet kai tas pats pažeidimas kartojasi nuolat, klausimų kyla ir policijos atstovams“, – pasakojo S.Nominaitis.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą

    Negi yra toks ženklinimo taisyklių reikalavimas uždėti dubliuojančius perėjos ženklus iš priešingos pusės, kur fiziškai neįmanoma važiuoti mašinoms.
    Yra. Kiekviena sankryža su salele ar skiriamąja juosta yra tokia. Niekas net nepastebėjo, kol neėmė piktnaudžiauti geltonais skydais ir su pėsčiųjų asociacija pakėlėme vėją. Gerai būtų inicijuoti ir taisyklių atitaisymą.
    Paskutinis taisė Ginthus; 2020.03.01, 18:42.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė VNS Rodyti pranešimą
    Ženklų kiek
    Turgelių žiedinių sankryžų projektiniai pasiūlymai:
    Eismo organizavimas
    Ženklinimas pateiktas eismo organizavimo plane. Horizontalusis ženklinimas atliekamas naudojant polimerines medžiagas su stiklo rutuliukais. Ženklinimas turi būti atliekamas vadovaujantis
    eismo organizavimo brėžiniu ir „Kelių horizontaliojo ženklinimo taisyklėmis Nr. 3-82“ Kelio ženklai turi būti statomi vadovaujantis eismo organizavimo brėžiniu bei „Kelio ženklų įrengimo ir vertikaliojo ženklinimo taisyklėmis Nr. 3-83“ Kelio ženklams naudojama aukšto intensyvumo plėvelė. Nuolatinių vertikaliųjų kelio ženklų eksploatacinių charakteristikų klasė ne žemesnė nei nurodyta TRA VŽ 12. Nukreipiamieji kelio ženklai Nr. 407 salelėse įrengiami nulinio dydžio. Kelio ženklai įrengimai ant saugių atramų (ne didesnio kaip 76,1/2,9 mm skersmens). Kiti kelio ženklai įrengiami 1 dydžio grupės.

    projektiniai http://old.salcininkai.lt/get_file.p...syeVducG8lM0Q=

    Negi yra toks ženklinimo taisyklių reikalavimas uždėti dubliuojančius perėjos ženklus iš priešingos pusės, kur fiziškai neįmanoma važiuoti mašinoms.

    Palyginimui - Želvos žiedinė sankryža (Ukmergės r.)
    Atrodo, Želvos rekordas, kur kiekvienai perėjai tenka net ne 4, o 8 pėsčiųjų perėjos ženklai, nebus sumuštas
    Foto 2014.05

    Komentuoti:


  • VNS
    replied
    Ženklų kiek

    Komentuoti:


  • Riedis
    replied
    Dar šiuo metu vyksta Šilo - Viršupio g. sankryžos renkonstravimas į žiedinę(Vilniuje/rajone neesu tikras). Lyg ir nemačiau, kad būtų paminėta.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied

    Šalčininkų r. savivaldybė 2020.02.10
    Visuomenės informavimas apie visuomenei svarbių statinių projektavimo pradžią
    Objekto pavadinimas: „Valstybinės reikšmės rajoninio kelio Nr. 3937 Jašiūnai-Turgeliai-Tabariškės sankryžos 12,59 km su keliu Nr. 5213 Medininkai-Laibiškės-Turgeliai ir keliu Nr. 3909 Didieji Baušiai-Akmenynė-Turgeliai rekonstravimo techninio projekto A laida, projekto vykdymo priežiūra.“
    Statinių statybvietės adresas ir žemės sklypo kadastrinis numeris: Šalčininkų r. sav., Turgelių mstl.,

    Projektinius pasiūlymus parengusio projektuotojo (juridinio ar fizinio asmens) įgalioto atstovo, galinčio informuoti apie projektinius pasiūlymus, vardas, pavardė, elektroninio pašto adresas ir telefono numeris: MB „Plentprojektas“, Gedimino pr. 41-1, LT-01109 Vilnius, PV. A. Sirtautas, el. p.: vaidas.butkus@plentprojektas.lt., tel. Nr. 8 618 55448

    Kur ir kada vyks viešasis susirinkimas (adresas, laikas):
    Viešasis susirinkimas vyks 2020 m. kovo 02 d., 17.00 val. Šalčininkų r., Turgelių sen., Turgelių mstl., Ilgoji g. 4.

    PROJEKTINIAI PASIŪLYMAI
    VIZUALIZACIJA
    http://old.salcininkai.lt/lit/Visuom...a/13399/121142

    Galiojančiame Lietuvos bendrajame plane (priimtas 2002.10.29) buvo numatytas kelias iš Medininkų muitinės aplenkiant Vilnių pro Turgelius-Jašiūnus link Alytaus ir toliau link Kaliningrado srities ir Lenkijos sienų. Kadangi Lietuvoje į tuos perspektyvinius planus mažai kreipiama dėmesio, tai jokio kelio ir neatsirado.

    https://e-seimas.lrs.lt/portal/legal...AD/TAIS.284909

    Kol kelias RK 5213 Medininkai-Turgeliai yra žvyrkelis, tai nėra tranzito iš Medininkų muitinės.
    Dabartinis krovininio transporto intensyvumas sankryžose yra menkas



    Tačiau, kai nutiesiamas asfaltas, fūros neretai bando trumpinti kelią arba taupyti kelių mokesčius.
    Įdomu, ar žiedinių sankryžų kreivės pakankamos joms pasukti prie bažnyčios dešinėje.


    Ši vieta dabar atrodo taip:
    1.sankryžos vieta. Turgelių miestelio aikštė
    Foto 2008.08


    2.sankryžos vieta. Kelio RK 5213 Medininkai-Turgeliai sankryža su keliu RK 3906 Turgeliai-Tabariškės
    Foto 2012.05



    Numatoma įrengti dvi žiedines sankryžas


    Padidintas vaizdas

    http://old.salcininkai.lt/get_file.p...p4blREb1d3JTNE

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Pasirašytos 4 žiedinių sankryžų įrengimo sutartys

    http://lakd.lrv.lt/lt/naujienos/pasi...ngimo-sutartys

    Čia ką, jie šia nuotrauka išdėstė savo kelio ženklų dizaino viziją?


    • valstybinės reikšmės krašto kelio Nr. 144 Jonava–Kėdainiai–Šeduva 76,01 km esančios sankryžos su valstybinės reikšmės rajoniniu keliu Nr. 3404 Baisogala–Baisogalos g. st. rekonstravimas į žiedinę sankryžą;
    • valstybinės reikšmės krašto kelio Nr. 150 Šiauliai–Pakruojis–Pasvalys 40,53 km esančios sankryžos su valstybinės reikšmės rajoniniu keliu Nr. 2903 Rimšoniai–Klovainiai–Rozalimas rekonstravimas į žiedinę sankryžą;
    • valstybinės reikšmės krašto kelio Nr. 122 Daugpilis–Rokiškis–Panevėžys 62,07 km esančios sankryžos su valstybinės reikšmės krašto keliu Nr. 118 Kupiškis–Utena rekonstravimas į žiedinę sankryžą;
    • valstybinės reikšmės krašto kelio Nr. 128 Valkininkų g. St.–Daugai–Alytus 25,105 esančios sankryžos su valstybinės reikšmės krašto keliu Nr. 1104 Daugai–Ūta rekonstravimo į žiedinę sankryžą.
    Šaltinis: LAKD

    Atsiras žiedinė sankryža 144 kelio ruože ties Baisogala. 144 jungia Kėdainius ir Šeduvą (grubiai - Radviliškį).
    Atsiras žiedinė sankryža 150 kelio ruože į rytus nuo Pakruojo ,ties Klovainiais.
    Atsiras antra žiedinė sankryža 122 kelyje ties Kupiškiu. 122 kelias yra pagrindinė magistralė jungianti Šiaurės Rytų Lietuvą (Rokiškis) su Vidurio ir Vakarų Lietuva (Panevėžys, Šiauliai, ...)
    Atsiras žiedinė sankryža Dzūkijoje, 128 kelyje, ties Daugais, pakeliui tarp Vilniaus ir Alytaus.

    Apibendrinant: Baisogala (Radviliškio r.), Klovainiai (Pakruojo r.), Kupiškis ir Daugai (Alytaus r.).

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė themanual Rodyti pranešimą
    Taip, prieš siūlant tokias nesąmones kaip perėjų naikinimas, pirmiausia reikia tų posūkių, galėtų tuo pačiu dar ir šarvuočiais atskirti posūkį nuo Konsitucijos pr link Šeškinės, nes vis atsiranda išvažiuojančių iš žiedo per ištisinę. Ten šiek tiek paplatinus tilptų ir salelė pėstiesiems, kad nereiktų kirsti trijų juostų.
    Kalbant apie tą išvažiavimą... https://tvarkaumiesta.lt/problem/125984

    Komentuoti:


  • themanual
    replied
    Taip, prieš siūlant tokias nesąmones kaip perėjų naikinimas, pirmiausia reikia tų posūkių, galėtų tuo pačiu dar ir šarvuočiais atskirti posūkį nuo Konsitucijos pr link Šeškinės, nes vis atsiranda išvažiuojančių iš žiedo per ištisinę. Ten šiek tiek paplatinus tilptų ir salelė pėstiesiems, kad nereiktų kirsti trijų juostų.
    O šiaip tai įdomu, kodėl nebekeliamas klausimas dėl kairiojo posūkio grąžinimo iš Ukmergės g. link Žalgirio g., tiek išplatino ten visą sankryžą, negi nerastų vietos dedikuotai juostai dabar, nes panaikino lygtais, kai buvo bendra juosta sukti į kairę ir važiuoti tiesiai.
    Kai bus sutvarkyti automobilių reikalai, tegu tik tuomet žiūri, kaip kliudyti pėstiesiems, aš max ką pateisinčiau, tai patestuoti šviesoforą ties išvažiavimu link Šeškinės, kur yra trys juostas. Bet vis tiek jis turėtų būti patogus pėstiesiems, be ilgo laukimo.
    Ir tik jei vis tiek kažkas įrodys, jog miestui ir darniam judumui (saugumas?; nereik laukti prie šviesoforų jei tokie atsirastų; požeminės perėjos naikinimas prie moksleivių rūmų) bus naudingiau tas perėjas panaikinti, tai turės būti statomas patogus ir pageidautina estetiškas viadukas visiškai pritaikytas dviratininkams ir neįgaliesiems.

    Komentuoti:


  • Riedis
    replied
    Atstovas iš eismo organizavimo skyriaus LRT radijo laidoje užsiminė apie Pedagoginio žiedo papildomas juostas 2020m (turbūt išsukimui į dešinę iš Geležinio vilko g. ir iš Ukmergės g).

    Berods kadaise kažkas domėjosi ar dar tai planuose. Būtent tie du įvažiavimai pradeda dažniau turėti spūstis ir dienos metu.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Milicija sulaukė atsako

    Vilniaus kelių policijos vadovo žodžiai apie trukdančius pėsčiuosius papiktino: tikimasi atsiprašymo

    https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...C23eAZRBCbw6HI

    Rašto, kurį pasirašė Vilniaus vicemeras Vytautas Mitalas ir Lietuvos pėsčiųjų asociacijos prezidentas Silvestras Dikčius, pabaigoje tikimasi, kad D.Šalomskas „pasikarščiavo ir atsiprašys vilniečių, kurie visi, kaip minėta, pirmiausia ir yra pėstieji“.
    Lauksim mento reakcijos. Turbūt nesitikėjo tokios reakcijos.

    Komentuoti:


  • themanual
    replied
    Parašė Dovydas Rodyti pranešimą

    Aš pareigūnui turiu kontr-pasiūlymą: siūlau visiškai panaikinti tą žiedinę sankryžą ir palikti ją tik pėstiesiems ir dviratininkams. Jei minėtas pareigūnas manęs paklaustų, o kaipgi tuomet automobiliams pasiekti kitą sankryžos pusę ir atvirkščiai, atsakyčiau, kad automobiliams tektų apvažiuoti miestą aplinkeliu.
    Aš manau, kad jie taip drąsiai kalba tik dėl to, kad jiems neįtikima, kad kažkas galėtų ginti pėsčiųjų teises ir mano turėsią didelį populiarumą su tokiomis idėjomis. Kas iš dalies tiesa, bet man susidaro įspūdis, jog situacija gerėja ir dar prieš kokius penkis metus turbūt pėstieji jau būtų vaikščioję per aplinkui ir nebetrukdę automobiliams. O iš dabartinės savivaldybės signalai aiškūs, kad perėjos nebus naikinamos

    Komentuoti:


  • Dovydas
    replied

    Paklaustas, kaip tuomet pėstiesiems, dviratininkams, paspirtukininkams tektų kirsti žiedą nuo T.Narbuto g. pusės ir pasiekti Konstitucijos prospektą ar atvirkščiai, pareigūnas sakė, kad eiti tektų kita puse.
    Aš pareigūnui turiu kontr-pasiūlymą: siūlau visiškai panaikinti tą žiedinę sankryžą ir palikti ją tik pėstiesiems ir dviratininkams. Jei minėtas pareigūnas manęs paklaustų, o kaipgi tuomet automobiliams pasiekti kitą sankryžos pusę ir atvirkščiai, atsakyčiau, kad automobiliams tektų apvažiuoti miestą aplinkeliu.

    Komentuoti:


  • themanual
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Sprendimas su viaduku yra įmanomas. Ir matyt geriausias variantas saugumo požiūriu. Nyderlanduose ir kitur tokių objektų yra ne vienas. Pedagoginio žiedas šiaip yra ypač bjauri vieta pėsčiųjų ir dviračių accessibility požiūriu ir viename lygyje ten kažko sugalvoti matyt nepavyks. Kad būtų ir saugu ir patogu visiems eismo dalyviams.

    Kažkas tokio matyt turės ten anksčiau ar vėliau atsirasti.
    Cool, aš šiaip mieliau, kad būtų pėstieji pirmoje vietoje ir viskas liktų vienam lygyje, bet ta vieta visgi yra pagrindinis miesto mazgas ir naivu tikėtis, kad kažkas pasikeis, todėl eidamas ar mindamas pedalus žymiai mieliau pasinaudočiau tokiu viaduku (su racionalaus statumo rampom), nei laukčiau prie kokių nors naujai įrengtų šviesfoforų. O šiaip tai jei maršrutas leidžia, vis tiek matyt rinksiuos taką palei upę.

    Komentuoti:

Working...
X