Parašė Tomas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Diskusijos apie žiedines sankryžas
Collapse
X
-
- 2 patinka
-
Ilgąjį šventinį savaitgalį eilinį kartą maliausi po Rygą ir jos apylinkes. Pastebėjau, kad žiedinių sankryžų ten apskritai nėra daug. O tos kur yra - tėra elementarūs standartiniai žiedai vulgaris be jokių dabar Lietuvoj madingų turbo-šmurbo-pasirink-eismo-juostą-kilometras-prieš-žiedą-nes-kitaip-nuvažiuosi-bbž-kur konfigūracijų. Ir matydamas kaip sklandžiai viskas veikia net tokiame mazge kaip https://www.google.com/maps/@56.9315.../data=!3m1!1e3 , pradėjau galvoti, kad eismo planuotojai pas mus eilinį kartą overendžinyrino, o paprastumas ir eismo žieduose standartizavimas (įvažiuoji iš kurios nori juostos, išvažiuoji tik iš pirmos) laimi prieš tariamai modernesnius eismo organizavimo principus.
Komentuoti:
-
Na, aš tai laisvai įsivaizduočiau gudručius, einančius skersai žiedą, nes taip gi trumpiau
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Viršupio g. sankryžos rekonstrukcija į žiedą. Man tik įdomu, tie pertekliniai atitvarai saugos žmones nuo automobilių ar priešingai?Paskutinis taisė Ciurlionis; 2020.05.25, 20:56.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Parašė R.D. Rodyti pranešimąEmilis Gorbačiovas
3 mln. eurų kainavusi žiedinė sankryža gyventojus „varo iš kantrybės“: viena avarija po kitos, o pažeidimai – sunkiai išvengiami
https://www.lrytas.lt/auto/saugus-ei...veng-14940738/
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Emilis Gorbačiovas
3 mln. eurų kainavusi žiedinė sankryža gyventojus „varo iš kantrybės“: viena avarija po kitos, o pažeidimai – sunkiai išvengiami
https://www.lrytas.lt/auto/saugus-ei...veng-14940738/
Kauno rajone esančio Akademijos miestelio Universiteto gatvėje – sujudimas: mažiau nei prieš metus įrengtoje žiedinėje sankryžoje nesiliaujama fiksuoti Kelių eismo taisyklių (KET) pažeidimų. Sankryža problemų kelia ne tik jauniems, bet ir nemenką patirtį turintiems vairuotojams, mat, pasak gyventojų, ženklai klaidinantys, o išplanavimas – nelogiškas. Vis tik panašu, jog situacija pasikeis, mat jau netrukus Lietuvos automobilių kelių direkcija (LAKD) ketina inicijuoti ženklinimo pakeitimus.Dabar gi į sankryžą įvažiuojantys gyventojai labai dažnai nesąmoningai pažeidžia KET.
„Atvažiavę nuo Šakių plento antrąja juosta, žmonės įvažiuoja į žiedą ir suka Kauno miesto kryptimi, kurios pasirinkti, pagal dabartinį ženklinimą, negalima. Dažnam vairuotojui atrodo, kad įvažiavus į žiedą galima rinktis bet kurį išvažiavimą, net ir apsukus kelis ratus. O šioje sankryžoje žiedu galima važiuoti tik antrame išvažiavime. Tiesa, tai galioja tik atvažiuojantiems nuo Šakių plento“, – naujienų portalui lrytas.lt aiškino seniūnas. Anot S.Nominaičio, dėl painaus kelio atkarpos žymėjimo kalbėta ir su policijos pareigūnais, kurie taip pat suabejojo projektavimo ir ženklinimo logika. „Policininkai sakė, jog jei žiedinėje sankryžoje įvyksta vienas kitas KET pažeidimas, vairuotojas yra nubaudžiamas, kaip ir viskas logiška – kaltė suverčiama neapdairumui. Bet kai tas pats pažeidimas kartojasi nuolat, klausimų kyla ir policijos atstovams“, – pasakojo S.Nominaitis.
Komentuoti:
-
Parašė Romas Rodyti pranešimą
Negi yra toks ženklinimo taisyklių reikalavimas uždėti dubliuojančius perėjos ženklus iš priešingos pusės, kur fiziškai neįmanoma važiuoti mašinoms.Paskutinis taisė Ginthus; 2020.03.01, 18:42.
Komentuoti:
-
Parašė VNS Rodyti pranešimąŽenklų kiek
Eismo organizavimas
Ženklinimas pateiktas eismo organizavimo plane. Horizontalusis ženklinimas atliekamas naudojant polimerines medžiagas su stiklo rutuliukais. Ženklinimas turi būti atliekamas vadovaujantis
eismo organizavimo brėžiniu ir „Kelių horizontaliojo ženklinimo taisyklėmis Nr. 3-82“ Kelio ženklai turi būti statomi vadovaujantis eismo organizavimo brėžiniu bei „Kelio ženklų įrengimo ir vertikaliojo ženklinimo taisyklėmis Nr. 3-83“ Kelio ženklams naudojama aukšto intensyvumo plėvelė. Nuolatinių vertikaliųjų kelio ženklų eksploatacinių charakteristikų klasė ne žemesnė nei nurodyta TRA VŽ 12. Nukreipiamieji kelio ženklai Nr. 407 salelėse įrengiami nulinio dydžio. Kelio ženklai įrengimai ant saugių atramų (ne didesnio kaip 76,1/2,9 mm skersmens). Kiti kelio ženklai įrengiami 1 dydžio grupės.
projektiniai http://old.salcininkai.lt/get_file.p...syeVducG8lM0Q=
Negi yra toks ženklinimo taisyklių reikalavimas uždėti dubliuojančius perėjos ženklus iš priešingos pusės, kur fiziškai neįmanoma važiuoti mašinoms.
Palyginimui - Želvos žiedinė sankryža (Ukmergės r.)
Atrodo, Želvos rekordas, kur kiekvienai perėjai tenka net ne 4, o 8 pėsčiųjų perėjos ženklai, nebus sumuštas
Foto 2014.05
Komentuoti:
-
Dar šiuo metu vyksta Šilo - Viršupio g. sankryžos renkonstravimas į žiedinę(Vilniuje/rajone neesu tikras). Lyg ir nemačiau, kad būtų paminėta.
Komentuoti:
-
Šalčininkų r. savivaldybė 2020.02.10
Visuomenės informavimas apie visuomenei svarbių statinių projektavimo pradžią
Objekto pavadinimas: „Valstybinės reikšmės rajoninio kelio Nr. 3937 Jašiūnai-Turgeliai-Tabariškės sankryžos 12,59 km su keliu Nr. 5213 Medininkai-Laibiškės-Turgeliai ir keliu Nr. 3909 Didieji Baušiai-Akmenynė-Turgeliai rekonstravimo techninio projekto A laida, projekto vykdymo priežiūra.“
Statinių statybvietės adresas ir žemės sklypo kadastrinis numeris: Šalčininkų r. sav., Turgelių mstl.,
Projektinius pasiūlymus parengusio projektuotojo (juridinio ar fizinio asmens) įgalioto atstovo, galinčio informuoti apie projektinius pasiūlymus, vardas, pavardė, elektroninio pašto adresas ir telefono numeris: MB „Plentprojektas“, Gedimino pr. 41-1, LT-01109 Vilnius, PV. A. Sirtautas, el. p.: vaidas.butkus@plentprojektas.lt., tel. Nr. 8 618 55448
Kur ir kada vyks viešasis susirinkimas (adresas, laikas):
Viešasis susirinkimas vyks 2020 m. kovo 02 d., 17.00 val. Šalčininkų r., Turgelių sen., Turgelių mstl., Ilgoji g. 4.
PROJEKTINIAI PASIŪLYMAI
VIZUALIZACIJA
http://old.salcininkai.lt/lit/Visuom...a/13399/121142
Galiojančiame Lietuvos bendrajame plane (priimtas 2002.10.29) buvo numatytas kelias iš Medininkų muitinės aplenkiant Vilnių pro Turgelius-Jašiūnus link Alytaus ir toliau link Kaliningrado srities ir Lenkijos sienų. Kadangi Lietuvoje į tuos perspektyvinius planus mažai kreipiama dėmesio, tai jokio kelio ir neatsirado.
https://e-seimas.lrs.lt/portal/legal...AD/TAIS.284909
Kol kelias RK 5213 Medininkai-Turgeliai yra žvyrkelis, tai nėra tranzito iš Medininkų muitinės.
Dabartinis krovininio transporto intensyvumas sankryžose yra menkas
Tačiau, kai nutiesiamas asfaltas, fūros neretai bando trumpinti kelią arba taupyti kelių mokesčius.
Įdomu, ar žiedinių sankryžų kreivės pakankamos joms pasukti prie bažnyčios dešinėje.
Ši vieta dabar atrodo taip:
1.sankryžos vieta. Turgelių miestelio aikštė
Foto 2008.08
2.sankryžos vieta. Kelio RK 5213 Medininkai-Turgeliai sankryža su keliu RK 3906 Turgeliai-Tabariškės
Foto 2012.05
Numatoma įrengti dvi žiedines sankryžas
Padidintas vaizdas
http://old.salcininkai.lt/get_file.p...p4blREb1d3JTNE
Komentuoti:
-
Pasirašytos 4 žiedinių sankryžų įrengimo sutartys
http://lakd.lrv.lt/lt/naujienos/pasi...ngimo-sutartys
Čia ką, jie šia nuotrauka išdėstė savo kelio ženklų dizaino viziją?
• valstybinės reikšmės krašto kelio Nr. 144 Jonava–Kėdainiai–Šeduva 76,01 km esančios sankryžos su valstybinės reikšmės rajoniniu keliu Nr. 3404 Baisogala–Baisogalos g. st. rekonstravimas į žiedinę sankryžą;
• valstybinės reikšmės krašto kelio Nr. 150 Šiauliai–Pakruojis–Pasvalys 40,53 km esančios sankryžos su valstybinės reikšmės rajoniniu keliu Nr. 2903 Rimšoniai–Klovainiai–Rozalimas rekonstravimas į žiedinę sankryžą;
• valstybinės reikšmės krašto kelio Nr. 122 Daugpilis–Rokiškis–Panevėžys 62,07 km esančios sankryžos su valstybinės reikšmės krašto keliu Nr. 118 Kupiškis–Utena rekonstravimas į žiedinę sankryžą;
• valstybinės reikšmės krašto kelio Nr. 128 Valkininkų g. St.–Daugai–Alytus 25,105 esančios sankryžos su valstybinės reikšmės krašto keliu Nr. 1104 Daugai–Ūta rekonstravimo į žiedinę sankryžą.
Atsiras žiedinė sankryža 144 kelio ruože ties Baisogala. 144 jungia Kėdainius ir Šeduvą (grubiai - Radviliškį).
Atsiras žiedinė sankryža 150 kelio ruože į rytus nuo Pakruojo ,ties Klovainiais.
Atsiras antra žiedinė sankryža 122 kelyje ties Kupiškiu. 122 kelias yra pagrindinė magistralė jungianti Šiaurės Rytų Lietuvą (Rokiškis) su Vidurio ir Vakarų Lietuva (Panevėžys, Šiauliai, ...)
Atsiras žiedinė sankryža Dzūkijoje, 128 kelyje, ties Daugais, pakeliui tarp Vilniaus ir Alytaus.
Apibendrinant: Baisogala (Radviliškio r.), Klovainiai (Pakruojo r.), Kupiškis ir Daugai (Alytaus r.).
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė themanual Rodyti pranešimąTaip, prieš siūlant tokias nesąmones kaip perėjų naikinimas, pirmiausia reikia tų posūkių, galėtų tuo pačiu dar ir šarvuočiais atskirti posūkį nuo Konsitucijos pr link Šeškinės, nes vis atsiranda išvažiuojančių iš žiedo per ištisinę. Ten šiek tiek paplatinus tilptų ir salelė pėstiesiems, kad nereiktų kirsti trijų juostų.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Taip, prieš siūlant tokias nesąmones kaip perėjų naikinimas, pirmiausia reikia tų posūkių, galėtų tuo pačiu dar ir šarvuočiais atskirti posūkį nuo Konsitucijos pr link Šeškinės, nes vis atsiranda išvažiuojančių iš žiedo per ištisinę. Ten šiek tiek paplatinus tilptų ir salelė pėstiesiems, kad nereiktų kirsti trijų juostų.
O šiaip tai įdomu, kodėl nebekeliamas klausimas dėl kairiojo posūkio grąžinimo iš Ukmergės g. link Žalgirio g., tiek išplatino ten visą sankryžą, negi nerastų vietos dedikuotai juostai dabar, nes panaikino lygtais, kai buvo bendra juosta sukti į kairę ir važiuoti tiesiai.
Kai bus sutvarkyti automobilių reikalai, tegu tik tuomet žiūri, kaip kliudyti pėstiesiems, aš max ką pateisinčiau, tai patestuoti šviesoforą ties išvažiavimu link Šeškinės, kur yra trys juostas. Bet vis tiek jis turėtų būti patogus pėstiesiems, be ilgo laukimo.
Ir tik jei vis tiek kažkas įrodys, jog miestui ir darniam judumui (saugumas?; nereik laukti prie šviesoforų jei tokie atsirastų; požeminės perėjos naikinimas prie moksleivių rūmų) bus naudingiau tas perėjas panaikinti, tai turės būti statomas patogus ir pageidautina estetiškas viadukas visiškai pritaikytas dviratininkams ir neįgaliesiems.
Komentuoti:
-
Atstovas iš eismo organizavimo skyriaus LRT radijo laidoje užsiminė apie Pedagoginio žiedo papildomas juostas 2020m (turbūt išsukimui į dešinę iš Geležinio vilko g. ir iš Ukmergės g).
Berods kadaise kažkas domėjosi ar dar tai planuose. Būtent tie du įvažiavimai pradeda dažniau turėti spūstis ir dienos metu.
Komentuoti:
-
Milicija sulaukė atsako
Vilniaus kelių policijos vadovo žodžiai apie trukdančius pėsčiuosius papiktino: tikimasi atsiprašymo
https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...C23eAZRBCbw6HI
Rašto, kurį pasirašė Vilniaus vicemeras Vytautas Mitalas ir Lietuvos pėsčiųjų asociacijos prezidentas Silvestras Dikčius, pabaigoje tikimasi, kad D.Šalomskas „pasikarščiavo ir atsiprašys vilniečių, kurie visi, kaip minėta, pirmiausia ir yra pėstieji“.
- 6 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Dovydas Rodyti pranešimą
Aš pareigūnui turiu kontr-pasiūlymą: siūlau visiškai panaikinti tą žiedinę sankryžą ir palikti ją tik pėstiesiems ir dviratininkams. Jei minėtas pareigūnas manęs paklaustų, o kaipgi tuomet automobiliams pasiekti kitą sankryžos pusę ir atvirkščiai, atsakyčiau, kad automobiliams tektų apvažiuoti miestą aplinkeliu.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Paklaustas, kaip tuomet pėstiesiems, dviratininkams, paspirtukininkams tektų kirsti žiedą nuo T.Narbuto g. pusės ir pasiekti Konstitucijos prospektą ar atvirkščiai, pareigūnas sakė, kad eiti tektų kita puse.
- 11 patinka
Komentuoti:
-
Parašė John Rodyti pranešimąSprendimas su viaduku yra įmanomas. Ir matyt geriausias variantas saugumo požiūriu. Nyderlanduose ir kitur tokių objektų yra ne vienas. Pedagoginio žiedas šiaip yra ypač bjauri vieta pėsčiųjų ir dviračių accessibility požiūriu ir viename lygyje ten kažko sugalvoti matyt nepavyks. Kad būtų ir saugu ir patogu visiems eismo dalyviams.
Kažkas tokio matyt turės ten anksčiau ar vėliau atsirasti.
- 1 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: