Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Diskusijos apie žiedines sankryžas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Gator
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Tokių dar žieduose neteko sutikti.
    Meluoji.
    1000 kartū žiedu važiuojqnt, gal 1 kartą kažkqs užkiša nežiūrėdamas. Būtų labai neįtikima jei likę 999 nežiūri ir tik sėkmės dėka neužkiša

    Komentuoti:


  • tajus2
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą
    O ką darai, kai į žiedą įvažiuojama tik viena juosta?
    O ką darai, kai į sankryžą įvažiuojama viena juosta?

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė tajus2 Rodyti pranešimą

    Man tai paprastai būna aišku prieš atvažiuojant į sankryžą, kad jei suksiu į kairę, tai laikausi kairiau, o jei suksiu į dešinę tai dešiniau. Galimybės iš bet kurios juostos sukti į bet kurią pusę man netrūksta. Tas pats galioja ir žiedams, ir šviesoforinėms ir nereguliuojamoms sankryžoms.
    Tai ne bet kurios.
    Jei išvažiuosi pirmu išvažiavimu, įvažiuoji pirmon juoston.
    Kitu atveju įvažiuoi antron juoston.
    Paprasta.

    O tuose mandresniuose būna komplikuočiau ir skirtingai.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Gal dar tie, kurie persirikiuoja žiūrėdami.
    Pirma juosta jei suki į artimiausią išvažiavimą.
    Tokių dar žieduose neteko sutikti.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

    Aš tai niekaip nesuprantu, jeigu darai ne turbo žiedą, tai kam tada daryti daugiau nei viena juosta? Vis tiek niekas išskyrus savižudžiai kurie persirikiuoja nežiūrėdami nevažiuos antra juosta.
    Gal dar tie, kurie persirikiuoja žiūrėdami.
    Pirma juosta jei suki į artimiausią išvažiavimą.

    Komentuoti:


  • MedinisStrazdas
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    Tai čia gal tas turbo žiedas?

    Dauguma žiedų Lietuvoje su paprastom juostom.
    Aš tai niekaip nesuprantu, jeigu darai ne turbo žiedą, tai kam tada daryti daugiau nei viena juosta? Vis tiek niekas išskyrus savižudžiai kurie persirikiuoja nežiūrėdami nevažiuos antra juosta.
    Parašė Tomizmas Rodyti pranešimą

    Lietuvoje kaip tik labai patogu - pasižiūrėjai į ženklus, ir viskas aišku. Vilniuje daug kur ženklai prieš žiedus išskirtinai protingiems pastatyti net kelis kartus. Viskas subraižyta, visur rodyklės - tiesiog neįmanoma susipainioti.

    Dėl panašios priežasties, kaip Latvijoje, prieš keletą metų teko prasikeikti Paryžiaus žieduose. Beje, aplink Triumfo arką einančiame žiede linijos nusitrynusios, ir ilgai stovėjau, žiūrėjau ir negalėjau suprasti:

    1. Kiek šiame žiede juostų,
    2. Iš kur vietiniai žino, kaip įsukti ir išsukti,
    3. Kaip jie sugeba nesusidurti vienas su kitu.

    Latvija eina link Paryžiaus, nors kiek girdėjau, dabar ir ten didelės pertvarkos - greitis mažinamas, gatvės siaurinamos, gal pagaliau ir žiedus padarė normalius.
    Teisybės dėlei ženklia kelis kartus yra labia gerai nes kartais gali nepastebėti jeigu važiuoji paskui kokią furą ir ji tau užstoja.
    Paryžiuje vairuoti neteko, bet kiek teko vaikščioti tai jo, eismas ten turi savo taisykles.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    O ką darai, kai į žiedą įvažiuojama tik viena juosta?

    Komentuoti:


  • tajus2
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Man atrodo čia būtent ir aprašei Tomo mėgstamą latvišką "pamatei žiedo ženklą ir viskas aišku" variantą
    Tuose naujobiniuose tai ne visada taip paprasta.
    Man tai paprastai būna aišku prieš atvažiuojant į sankryžą, kad jei suksiu į kairę, tai laikausi kairiau, o jei suksiu į dešinę tai dešiniau. Galimybės iš bet kurios juostos sukti į bet kurią pusę man netrūksta. Tas pats galioja ir žiedams, ir šviesoforinėms ir nereguliuojamoms sankryžoms.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Panašus sovietinis žiedas Vilniuje realiai telikęs vienas prie IKEA.
    Ir tas su nusitrynusiomis juostomis, kur kas antras važiuoja taip, lyg ten būtų tik viena juosta,

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    O jei konkrečiai dėl žiedų, tai jie ten žymimi taip, kaip pas mus buvo prieš kokiue 15-20 metų t.y. pagal Sovietmečio standartus, kai visas žiedas yra 2 arba net 3 juostos be jokios papildomos navigacijos ir saugumo logikos. Nu maždaug toks (čia tas pats žiedas Latvijoje, beje)
    Panašus sovietinis žiedas Vilniuje realiai telikęs vienas prie IKEA.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė tajus2 Rodyti pranešimą

    Kas čia taip sunku suprasti, kad jei važiuosi tiesiai ar į kairę žiede tai paimi antrą juostą, o jei suksi į dešinę (arba važiuosi tiesiai), tai pirmą juostą. Ne raketų mokslas.
    Man atrodo čia būtent ir aprašei Tomo mėgstamą latvišką "pamatei žiedo ženklą ir viskas aišku" variantą
    Tuose naujobiniuose tai ne visada taip paprasta.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Mane labiau ima purtyti artėjant prie tokių žiedų kaip Klaipėdoje ar Kaune, kur reikia persirikiuoti pačiame žiede norint iš jo išvažiuoti ir visi bet kaip makaluojasi tarp juostų. Statistika neveltui ir rodo, kad Vilniuje visus tarybinius žiedus perdarius į turbo avaringumas sumažėjo n kartų, o pralaidumas netgi padidėjo.

    Click image for larger version

Name:	Untitled.png
Views:	483
Size:	461,5 kB
ID:	1921059
    Aš dabar atitrūkęs nuo žiedų piešimo tendencijų Kaune ir Klaipėdoje, bet ką tai turi bendro su „latvišku“ žiedu?

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Mane labiau ima purtyti artėjant prie tokių žiedų kaip Klaipėdoje ar Kaune, kur reikia persirikiuoti pačiame žiede norint iš jo išvažiuoti ir visi bet kaip makaluojasi tarp juostų. Statistika neveltui ir rodo, kad Vilniuje visus tarybinius žiedus perdarius į turbo avaringumas sumažėjo n kartų, o pralaidumas netgi padidėjo.

    Click image for larger version  Name:	Untitled.png Views:	0 Size:	461,5 kB ID:	1921059
    Buvo besiskundžiančių, kad "kamščiai" ir kad "nebeįmanoma pravažoti" t. y. nebeįmanoma užlindinėti ir nardyti tarp juostų žiede ant 70km/h, leidžiant dūmų uždangą iš savo "gerų metų" BMW su kiauru dūsliku.
    Paskutinis taisė John; 2021.10.19, 14:44.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą
    Man kaip tik patinka minimalistiniai latviški žiedai. Kai Lietuvoje artėju prie žiedo, mane ima purtyti – nes jau kokį puskilometrį prieš žiedą jau reikia stebėti kelio ženklus, kur ir kaip persirikiuoti, iš kokios juostos įvažiuoti, nes paskui rizikuoji užsirauti ant kokio borto ir išvažiuoti ne ten kur tau reikia.
    Mane labiau ima purtyti artėjant prie tokių žiedų kaip Klaipėdoje ar Kaune, kur reikia persirikiuoti pačiame žiede norint iš jo išvažiuoti ir visi bet kaip makaluojasi tarp juostų. Statistika neveltui ir rodo, kad Vilniuje visus tarybinius žiedus perdarius į turbo avaringumas sumažėjo n kartų, o pralaidumas netgi padidėjo.

    Click image for larger version

Name:	Untitled.png
Views:	483
Size:	461,5 kB
ID:	1921059
    Paskutinis taisė Lettered; 2021.10.19, 14:39.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Latvijoje prasčiau nei Lietuvoje su horizontaliu ženklinimu: neišskirtos A juostos aiškia linija, keisto dizaino sustojimo vietų žymėjimai, tie keistieji kelkraščiai kur visi verčiami pasitraukti, etc. Taip pat su šviesoforais, jie vieninteliai naudoja rusišką kairiąją sekciją naujoms sankryžoms, kai Estija jos atsisakė 200X m., o Lietuva 2012 m.

    Vienas dalykas, kuris yra geriau tai vertikalusis ženklinimas. Naudojamas vokiškas šriftas ir ryškesni kontūrai, gražaus dizaino rodyklės. Įspėjamųjų ir draudžiamųjų ženklų raudoni rėmai platesni. Uždėkit latviškus ženklus pvz. A5 Marijampolė-Kaunas ir vaizdas būtų dar labiau europietiškas.

    Sutinku, kad Latvijoje su žiedais tikrai prastokai. Lietuvoje kiek geriau, tačiau chaotišku ženklinimo žiedų turi Kaunas, Klaipėda ir keletas rajonų centrų.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Turėtų būti akivaizdu, kad Olandijoje dominuoja paprastučiai vienos juostos žiedai be kilometrinių ženklinimų. Ką olandai daro ne taip ?

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Tarybinio standarto žiedus mėgsta tarybinio standarto žmonės, kuriems chaosas ir betvarkė yra natūrali terpė, kurioje jie augo ir formavosi. Jiems ten viskas yra "aišku" ir "paprasta" Ane, Tomai?

    Komentuoti:


  • tajus2
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą

    P.S. Olandijoje turbo žiedai naudojami retai.
    Nepatingėjau ir patikrinau šį "faktą".

    Kai užmiestyje susitinka du panašaus dydžio keliai yra naudojami tik tokie žiedai, kaip naujieji Lietuvoje.
    Pvz: https://www.google.com/maps/@52.0365.../data=!3m1!1e3

    Miestuose paprastai naudojami tik vienos juostos žiedai:
    https://www.google.com/maps/@53.2131.../data=!3m1!1e3 arba https://www.google.com/maps/@52.0292.../data=!3m1!1e3

    Ten kur užmiestyje itin dideli srauta (ties Autobanais)i naudojami žiedai su šviesoforais:
    Pvz: https://www.google.com/maps/@52.0573.../data=!3m1!1e3


    Būtų labai įdomu jei Tomas pateiktų Latviškų žiedų pavyzdžių Olandijoje.

    Komentuoti:


  • themanual
    replied
    Pas mus iki žiedų pertvarkos kelių juostų žieduose buvo pamėgę daryti kiekvieną išvažiavimą dviem juostom, o čia įdomiai kai kur dvi juostos išsukime, kai kur viena, bet pagal video tai ženklinimo nėra, reiškias išsukti tik pirma juosta gali visuose išvažiavimuose.

    Žinau lietuvaitį kuris Latvijoje išsukinėdamas iš antros juostos nukirto pirma juosta norėjusį važiuoti toliau žiedu, nes buvo įpratęs kaip LT jog gali ir antra juosta išsukinėti jeigu išsukimas dviejų juostų, bet ženklo tai leidžiančio daryti nebuvo...

    Mano nuomone šitą žiedą dar galima toleruoti, nes jame galioja paprasčiausios taisyklės. Turi būti žieduose arba taip arba kaip pas mus dabar Vilniuje bet ne taip kaip Vilniuje buvo anksčiau kur nei iš šio nei iš to paskutinę akimirką važiuodamas žiede pamatai ženklą jog pirma juosta gali tik išsukti į dešinę.

    Šitam latviškam žiede labiau prisikabinčiau ar apskritai jame reikia dviejų juostų.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Atvirkščiai, aš džiaugiuosi, kad Lietuvoje imamas pavyzdys iš infrastruktūros maniakų olandų, nes jie šioje srityje ko gero yra Nr. 1 pasaulyje. Bet pas juos kiekvienas transporto mazgas yra jau n kartų išgriautas ir perstatytas per naują, kiekvienas sprendimas yra pagrįstas patirtimi, ir jei galima daryti paprastai – jie vengia daryti sudėtingai.

    O pas mus tų turbo žiedų kišimas visur kur reikia ar nereikia tik sudaro vaizdą, kad svarbiausia „įsisavinti" daugiau bordiūrų, trinkelių ir kitų statybinių medžiagų, o eismo organizavimas iš tiesų tėra 7 eilės klausimas.

    Komentuoti:

Working...
X