Parašė sleader
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Diskusijos apie žiedines sankryžas
Collapse
X
-
Pas mus naudoja į 3 video panašią frezą, kuri ant kreivos dangos ir seną ženklinimą gana sunkiai ima. Su smėliasrove galima būtų kokybiškai nuvalyti ženklinimus, tik rangovai veikiausiai tokios įrangos neturi. Maža freza kompaktiškesnė, gerokai paprasčiau valdoma ir pigesnė, nei galinga mobili smėliasrovė, kurios į mikroautobusą neįsimesi. Taigi panaudojo ką turi ir nepavyko pasiekti rezultato.
Komentuoti:
-
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimąTiap liap, tiks ir taip. Galejo ir nutrint sena zymejima...
Komentuoti:
-
Pokyčiai Vilniaus „pedagoginio žiede“: nuo šiol važiuoti teks kitaip
Vienu metu pakeistas horizontalusis ženklinimas ir kelio ženklai.
Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/auto/patarimai/....d?id=78755933
Tiap liap, tiks ir taip. Galejo ir nutrint sena zymejima...
- 7 patinka
Komentuoti:
-
Parašė sleader Rodyti pranešimą
Tai, kad niekas nepasikeitė. Ir iki šiol važiuoti tiesiai buvo galima tik iš trečios juostos. O situacija kai VT varydavo kaip papuola pažeisdami taisykles, tai jokia naujiena, nes visuose žieduose jie pažeidinėja taisykles.
Iliustracija:
https://www.google.lt/maps/@54.69879...7i13312!8i6656
Komentuoti:
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Lietrytis toliau rašo straipsnius net nežiūrėdamas į savo pačių dedamus paveiksliukus. Viena juosta atsiranda tik po išvažiavimo iš stotelės. Aišku rikiuotis į antrą juostas irgi bus ką veikt.
Iliustracija:
https://www.google.lt/maps/@54.69879...7i13312!8i6656Paskutinis taisė sleader; 2018.08.03, 23:26.
Komentuoti:
-
Dabar viešojo transporto vairuotojams teks nemažas iššūkis Kontitucijos pr. persirikiuoti iš viešojo transporto juostos į trečiąją eismo juostą, kad galėtų važiuoti į T.Narbuto gatvę. Dėl šių pakeitimų ypač atidūs turės būti ir iš žiedo išvažinėjantys vairuotojai.
Komentuoti:
-
Kaip matome, patobulinimo jokio. O gaila, jei daryt, tai daryt gerai, o ne "vos vos".
- 1 patinka
Komentuoti:
-
lrytas.lt 2018.08.02
Vairuotojams – didelė permaina Edukologijos žiede
Vilniuje tęsiamas žiedinių sankryžų ženklinimo atnaujinimas. Rugpjūčio pradžioje nauja eismo tvarka bus įvesta Konstitucijos pr., Geležinio Vilko ir T. Narbuto g. žiedinėje sankryžoje, vairuotojų dažniau vadinama tiesiog „Pedagoginio“ arba Edukologijos žiedu. Čia vairuotojus pasitiks specialūs informaciniai skydai, nurodomieji kelio ženklai ir naujai paženklinta važiuojamoji dalis. Vilniaus miesto savivaldybės teigimu, skaičiuojama, jog šį atnaujintą ženklinimą jau anksčiau pritaikius kituose sostinės žieduose eismo įvykių skaičius juose sumažėjo net 6 kartus.
Keisis nuo pirmadienio
Nuo liepos 18 dienos artėdami prie Konstitucijos pr., Geležinio Vilko ir T. Narbuto g. žiedinės sankryžos vairuotojai mato stendus, iš anksto informuojančius apie laukiančius eismo pakeitimus. Patį dangos ženklinimą planuojama pradėti keisti nuo rugpjūčio 2 d., o visus darbus baigti iki rugpjūčio 6 d. Nuo šios dienos vairuotojus pasitiks išankstinė informacija apie eismo tvarką žiedu, kad jie galėtų iš anksto pasirinkti ir užsiimti reikiamą eismo juostą. Šią informaciją vairuotojai matys prieš sankryžą įrengtuose informaciniuose skyduose, taip pat bus įrengti nurodomieji kelio ženklai ir paženklinta važiuojamoji dalis
Didžiausios naujovės
Pertvarkius eismą šia žiedine sankryža vairuotojus pasitiks ne viena naujovė.
Važiuojant Geležinio Vilko gatve (nuo Ukmergės g. pusės) ir pasirinkus pirmą eismo juostą, bus galima patekti į T. Narbuto, Geležinio Vilko gatves ir Konstitucijos pr., o pasirinkus antrą eismo juostą – į Konstitucijos pr. ar grįžti atgal į Ukmergės ir Geležinio Vilko gatves.
Anksčiau iš pirmos juostos vairuotojai galėjo sukti tik į T.Narbuto gatvę, todėl ypač rytais antrojoje juostoje susidarydavo didelės spūstys.
Tolyn žiedu iš pirmosios juostos bus galima važiuoti ir atvažiavus iš T.Narbuto gatvės bei Geležinio vilko gatvės nuo Seimo pusės.
Tuo tarpu važiuojant iš Konstitucijos pr. net dvi pirmosios juostos bus skirtos tik išvažiavimui į pirmąjį kelią, Geležinio vilko g. Norintys važiuoti žiedu toliau turės pasirinkti trečiąją arba ketvirtąją juostą. Anksčiau šia kryptimi vairuotojai mėgo važiuoti tiesiai iš trijų eismo juostų, o autobusai ir troleibusai taip elgdavosi nuolat.
Dabar viešojo transporto vairuotojams teks nemažas iššūkis Kontitucijos pr. persirikiuoti iš viešojo transporto juostos į trečiąją eismo juostą, kad galėtų važiuoti į T.Narbuto gatvę. Dėl šių pakeitimų ypač atidūs turės būti ir iš žiedo išvažinėjantys vairuotojai.
https://www.lrytas.lt/auto/radaras/2...itaip-7147490/
Komentuoti:
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąPagal tavo schemą, tuomet atvažiavus nuo GV-Ukmergės g. sankryžos ir įvažiuojant į žiedą, pirma juosta kaip ir dabar liktų tik dešiniam posūkiui, nors iš esmės ten dauguma važiuoja link Konstitucijos pr. arba link Lvovo g. Planuojama schema padidina šios vietos pralaidumą, kas yra svarbu, nes "uodega" nuo šio įvažiavimo užkemšą pačią GV-Ukmergės sankryžą.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Parašė abruo Rodyti pranešimąMan tik įdomu, kaip čia bus su pėsčiųjų perėja Narbuto g., ar legalu taip? Kiek teko girdėti, pagal naujas taisykles perėja kertanti tris eismo juostas negali būti nereguliuojama.
Komentuoti:
-
Parašė abruo Rodyti pranešimąMan tik įdomu, kaip čia bus su pėsčiųjų perėja Narbuto g., ar legalu taip? Kiek teko girdėti, pagal naujas taisykles perėja kertanti tris eismo juostas negali būti nereguliuojama.
Komentuoti:
-
Man tik įdomu, kaip čia bus su pėsčiųjų perėja Narbuto g., ar legalu taip? Kiek teko girdėti, pagal naujas taisykles perėja kertanti tris eismo juostas negali būti nereguliuojama.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąOk, bet tada padarom, kad iš Konstitucijos pr. link Ukmergės/Žalgirio į dešinę tik viena juosta, ir taip pat viena juosta išvažiuojant iš žiedo, bet įvažiavimas į žiedą vis tiek 3 juostomis. Manau toks variantas už dabartinį būtų ir pralaidesnis ir saugesnis. Ar pagal projektuotojus nuo Narbuto srautas didesnis ir ten padarė 3 juostas arba viename gale 3 juostos saugu, o kitame jau ne? Visiškai nelogiška, juk srautas tiek VT, tiek auto nuo Konstitucijos pr. toks pats ar net gal dar didesnis nei iš Narbuto.
Komentuoti:
-
Parašė vėkas Rodyti pranešimą
Matote specialistams modeliuojant neišeina ignoruoti "nepatogių" faktorių, kuriuos mes forumo ekspertai sėkmingai ignoruojame, kaip pavyzdžiui saugumas ir jo kaina.
Paskutinis taisė Lettered; 2018.07.19, 13:59.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė dondc Rodyti pranešimąŽenklai skelbia, kad apsisukti iš visų pusių galima, bet pakylant iš pietų pusės nuo Geležinio vilko – apsisukti nesigauna. Nebent, jau teks papildomai rikiuotis tarp juostų, ko nėra važiuojant iš bet kurios kitos krypties. Na, formaliai legalu.
Komentuoti:
-
Ženklai skelbia, kad apsisukti iš visų pusių galima, bet pakylant iš pietų pusės nuo Geležinio vilko – apsisukti nesigauna. Nebent, jau teks papildomai rikiuotis tarp juostų, ko nėra važiuojant iš bet kurios kitos krypties. Na, formaliai legalu.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
tie patys VGTU specialistai, kurie siulo palaipsniui naikint troleibusus, tad nieko keisto, kad kazkokiam tai VT biski nepatogu.
Komentuoti:
-
Parašė mr_miegas Rodyti pranešimąAtsakymas is Susiekimo paslaugos:
- 3 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: