Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Diskusijos apie žiedines sankryžas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • rmss
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Pas mus naudoja į 3 video panašią frezą, kuri ant kreivos dangos ir seną ženklinimą gana sunkiai ima. Su smėliasrove galima būtų kokybiškai nuvalyti ženklinimus, tik rangovai veikiausiai tokios įrangos neturi. Maža freza kompaktiškesnė, gerokai paprasčiau valdoma ir pigesnė, nei galinga mobili smėliasrovė, kurios į mikroautobusą neįsimesi. Taigi panaudojo ką turi ir nepavyko pasiekti rezultato.
    Vilniaus gatvėje su smėliu bandė nuimti dviračių juostos žymėjimą, bet vis tiek neėmė.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Pas mus naudoja į 3 video panašią frezą, kuri ant kreivos dangos ir seną ženklinimą gana sunkiai ima. Su smėliasrove galima būtų kokybiškai nuvalyti ženklinimus, tik rangovai veikiausiai tokios įrangos neturi. Maža freza kompaktiškesnė, gerokai paprasčiau valdoma ir pigesnė, nei galinga mobili smėliasrovė, kurios į mikroautobusą neįsimesi. Taigi panaudojo ką turi ir nepavyko pasiekti rezultato.

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied






    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
    Tiap liap, tiks ir taip. Galejo ir nutrint sena zymejima...
    Ties seno ženklinimo linijomis matosi, kad buvo bandyta frezuoti, o kai kur ženklinimas ir nufrezuotas .Tačiau kadangi danga kreiva šleiva, o ir ženklinimas yra nuo seno, tai norint visiškai pašalinti reiktų nufrezuoti gana giliai, o jau tada labai jaustųsi grioviai. Geriausia tokiu atveju bent uždažyti tamsiai pilkai.

    Komentuoti:


  • SoulMulticast
    replied
    Pokyčiai Vilniaus „pedagoginio žiede“: nuo šiol važiuoti teks kitaip

    Vienu metu pakeistas horizontalusis ženklinimas ir kelio ženklai.

    Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/auto/patarimai/....d?id=78755933


    Tiap liap, tiks ir taip. Galejo ir nutrint sena zymejima...

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą

    Tai, kad niekas nepasikeitė. Ir iki šiol važiuoti tiesiai buvo galima tik iš trečios juostos. O situacija kai VT varydavo kaip papuola pažeisdami taisykles, tai jokia naujiena, nes visuose žieduose jie pažeidinėja taisykles.

    Iliustracija:
    https://www.google.lt/maps/@54.69879...7i13312!8i6656
    Turiu omeny, kad VT iš stotelės turi persirikiuoti tik į antrą juostą. Jis automatiškai atsiduria trečioje kai jau už stotelės išvažiavimo atsiranda nauja nulinė juosta.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Lietrytis toliau rašo straipsnius net nežiūrėdamas į savo pačių dedamus paveiksliukus. Viena juosta atsiranda tik po išvažiavimo iš stotelės. Aišku rikiuotis į antrą juostas irgi bus ką veikt.
    Tai, kad niekas nepasikeitė. Ir iki šiol važiuoti tiesiai buvo galima tik iš trečios juostos. O situacija kai VT varydavo kaip papuola pažeisdami taisykles, tai jokia naujiena, nes visuose žieduose jie pažeidinėja taisykles.

    Iliustracija:
    https://www.google.lt/maps/@54.69879...7i13312!8i6656
    Paskutinis taisė sleader; 2018.08.03, 23:26.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Dabar viešojo transporto vairuotojams teks nemažas iššūkis Kontitucijos pr. persirikiuoti iš viešojo transporto juostos į trečiąją eismo juostą, kad galėtų važiuoti į T.Narbuto gatvę. Dėl šių pakeitimų ypač atidūs turės būti ir iš žiedo išvažinėjantys vairuotojai.
    Lietrytis toliau rašo straipsnius net nežiūrėdamas į savo pačių dedamus paveiksliukus. Viena juosta atsiranda tik po išvažiavimo iš stotelės. Aišku rikiuotis į antrą juostas irgi bus ką veikt.

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Kaip matome, patobulinimo jokio. O gaila, jei daryt, tai daryt gerai, o ne "vos vos".

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    lrytas.lt 2018.08.02
    Vairuotojams – didelė permaina Edukologijos žiede

    Vilniuje tęsiamas žiedinių sankryžų ženklinimo atnaujinimas. Rugpjūčio pradžioje nauja eismo tvarka bus įvesta Konstitucijos pr., Geležinio Vilko ir T. Narbuto g. žiedinėje sankryžoje, vairuotojų dažniau vadinama tiesiog „Pedagoginio“ arba Edukologijos žiedu. Čia vairuotojus pasitiks specialūs informaciniai skydai, nurodomieji kelio ženklai ir naujai paženklinta važiuojamoji dalis. Vilniaus miesto savivaldybės teigimu, skaičiuojama, jog šį atnaujintą ženklinimą jau anksčiau pritaikius kituose sostinės žieduose eismo įvykių skaičius juose sumažėjo net 6 kartus.

    Keisis nuo pirmadienio
    Nuo liepos 18 dienos artėdami prie Konstitucijos pr., Geležinio Vilko ir T. Narbuto g. žiedinės sankryžos vairuotojai mato stendus, iš anksto informuojančius apie laukiančius eismo pakeitimus. Patį dangos ženklinimą planuojama pradėti keisti nuo rugpjūčio 2 d., o visus darbus baigti iki rugpjūčio 6 d. Nuo šios dienos vairuotojus pasitiks išankstinė informacija apie eismo tvarką žiedu, kad jie galėtų iš anksto pasirinkti ir užsiimti reikiamą eismo juostą. Šią informaciją vairuotojai matys prieš sankryžą įrengtuose informaciniuose skyduose, taip pat bus įrengti nurodomieji kelio ženklai ir paženklinta važiuojamoji dalis


    Didžiausios naujovės
    Pertvarkius eismą šia žiedine sankryža vairuotojus pasitiks ne viena naujovė.

    Važiuojant Geležinio Vilko gatve (nuo Ukmergės g. pusės) ir pasirinkus pirmą eismo juostą, bus galima patekti į T. Narbuto, Geležinio Vilko gatves ir Konstitucijos pr., o pasirinkus antrą eismo juostą – į Konstitucijos pr. ar grįžti atgal į Ukmergės ir Geležinio Vilko gatves.
    Anksčiau iš pirmos juostos vairuotojai galėjo sukti tik į T.Narbuto gatvę, todėl ypač rytais antrojoje juostoje susidarydavo didelės spūstys.

    Tolyn žiedu iš pirmosios juostos bus galima važiuoti ir atvažiavus iš T.Narbuto gatvės bei Geležinio vilko gatvės nuo Seimo pusės.

    Tuo tarpu važiuojant iš Konstitucijos pr. net dvi pirmosios juostos bus skirtos tik išvažiavimui į pirmąjį kelią, Geležinio vilko g. Norintys važiuoti žiedu toliau turės pasirinkti trečiąją arba ketvirtąją juostą. Anksčiau šia kryptimi vairuotojai mėgo važiuoti tiesiai iš trijų eismo juostų, o autobusai ir troleibusai taip elgdavosi nuolat.
    Dabar viešojo transporto vairuotojams teks nemažas iššūkis Kontitucijos pr. persirikiuoti iš viešojo transporto juostos į trečiąją eismo juostą, kad galėtų važiuoti į T.Narbuto gatvę. Dėl šių pakeitimų ypač atidūs turės būti ir iš žiedo išvažinėjantys vairuotojai.

    https://www.lrytas.lt/auto/radaras/2...itaip-7147490/

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Pagal tavo schemą, tuomet atvažiavus nuo GV-Ukmergės g. sankryžos ir įvažiuojant į žiedą, pirma juosta kaip ir dabar liktų tik dešiniam posūkiui, nors iš esmės ten dauguma važiuoja link Konstitucijos pr. arba link Lvovo g. Planuojama schema padidina šios vietos pralaidumą, kas yra svarbu, nes "uodega" nuo šio įvažiavimo užkemšą pačią GV-Ukmergės sankryžą.
    Tada galimas toks variantas. Bet reikėtų asfaltuoti gabaliuką žiedo dėl ketvirtos juostos.

    Komentuoti:


  • SoulMulticast
    replied
    Parašė abruo Rodyti pranešimą
    Man tik įdomu, kaip čia bus su pėsčiųjų perėja Narbuto g., ar legalu taip? Kiek teko girdėti, pagal naujas taisykles perėja kertanti tris eismo juostas negali būti nereguliuojama.
    Niekas netrukdo ivaryt plastikine "saugumo" salele. Jei chebra labai skusies taip ir padarys.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė abruo Rodyti pranešimą
    Man tik įdomu, kaip čia bus su pėsčiųjų perėja Narbuto g., ar legalu taip? Kiek teko girdėti, pagal naujas taisykles perėja kertanti tris eismo juostas negali būti nereguliuojama.
    Nelegalu įrengti perėją. O jei jau esama, tai jos ir neliečia.

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Man tik įdomu, kaip čia bus su pėsčiųjų perėja Narbuto g., ar legalu taip? Kiek teko girdėti, pagal naujas taisykles perėja kertanti tris eismo juostas negali būti nereguliuojama.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    Ok, bet tada padarom, kad iš Konstitucijos pr. link Ukmergės/Žalgirio į dešinę tik viena juosta, ir taip pat viena juosta išvažiuojant iš žiedo, bet įvažiavimas į žiedą vis tiek 3 juostomis. Manau toks variantas už dabartinį būtų ir pralaidesnis ir saugesnis. Ar pagal projektuotojus nuo Narbuto srautas didesnis ir ten padarė 3 juostas arba viename gale 3 juostos saugu, o kitame jau ne? Visiškai nelogiška, juk srautas tiek VT, tiek auto nuo Konstitucijos pr. toks pats ar net gal dar didesnis nei iš Narbuto.
    Pagal tavo schemą, tuomet atvažiavus nuo GV-Ukmergės g. sankryžos ir įvažiuojant į žiedą, pirma juosta kaip ir dabar liktų tik dešiniam posūkiui, nors iš esmės ten dauguma važiuoja link Konstitucijos pr. arba link Lvovo g. Planuojama schema padidina šios vietos pralaidumą, kas yra svarbu, nes "uodega" nuo šio įvažiavimo užkemšą pačią GV-Ukmergės sankryžą.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė vėkas Rodyti pranešimą

    Matote specialistams modeliuojant neišeina ignoruoti "nepatogių" faktorių, kuriuos mes forumo ekspertai sėkmingai ignoruojame, kaip pavyzdžiui saugumas ir jo kaina.
    Ok, bet tada padarom, kad iš Konstitucijos pr. link Ukmergės/Žalgirio į dešinę tik viena juosta, ir taip pat viena juosta išvažiuojant iš žiedo, bet įvažiavimas į žiedą vis tiek 3 juostomis. Manau toks variantas už dabartinį būtų ir pralaidesnis ir saugesnis. Ar pagal projektuotojus nuo Narbuto srautas didesnis ir ten padarė 3 juostas arba viename gale 3 juostos saugu, o kitame jau ne? Visiškai nelogiška, juk srautas tiek VT, tiek auto nuo Konstitucijos pr. toks pats ar net gal dar didesnis nei iš Narbuto.

    Click image for larger version  Name:	Ziedines-sankryzos-schema.jpg Views:	1 Size:	209,6 kB ID:	1655691
    Paskutinis taisė Lettered; 2018.07.19, 13:59.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė dondc Rodyti pranešimą
    Ženklai skelbia, kad apsisukti iš visų pusių galima, bet pakylant iš pietų pusės nuo Geležinio vilko – apsisukti nesigauna. Nebent, jau teks papildomai rikiuotis tarp juostų, ko nėra važiuojant iš bet kurios kitos krypties. Na, formaliai legalu.


    Ne tik tai, iš tiesų iš visų pusių ženklai geltoname fone skiriasi nuo ženklų baltame ir mėlynuose fonuose.

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Ženklai skelbia, kad apsisukti iš visų pusių galima, bet pakylant iš pietų pusės nuo Geležinio vilko – apsisukti nesigauna. Nebent, jau teks papildomai rikiuotis tarp juostų, ko nėra važiuojant iš bet kurios kitos krypties. Na, formaliai legalu.

    Click image for larger version

Name:	Ziedines-sankryzos-schema-1024x715.jpg
Views:	105
Size:	182,8 kB
ID:	1655684

    Komentuoti:


  • vėkas
    replied
    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

    tie patys VGTU specialistai, kurie siulo palaipsniui naikint troleibusus, tad nieko keisto, kad kazkokiam tai VT biski nepatogu.
    Matote specialistams modeliuojant neišeina ignoruoti "nepatogių" faktorių, kuriuos mes forumo ekspertai sėkmingai ignoruojame, kaip pavyzdžiui saugumas ir jo kaina.

    Komentuoti:


  • SoulMulticast
    replied
    Parašė mr_miegas Rodyti pranešimą
    Atsakymas is Susiekimo paslaugos:
    tie patys VGTU specialistai, kurie siulo palaipsniui naikint troleibusus, tad nieko keisto, kad kazkokiam tai VT biski nepatogu.

    Komentuoti:

Working...
X