Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Diskusijos apie žiedines sankryžas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Romas
    replied
    /\ Gera ironija. Tas jau išbandyta Jakų žiede
    Pratęsiant mintį apie tokius "patoblinimus" didinant pralaidumą neblogas variantas būtų išbandyti susiaurinimą prieš žiedines sankryžas iki vienos juostos.
    Dar reikėtų pastatyti pėsčiųjų šviesoforus. Paprastų šviesoforų įtaka prie Petro ir Povilo bažnyčios jau buvo išbandyta...

    Komentuoti:


  • tomtom
    replied
    O man visad buvo įdomu, ar tokiuose didesniuose žieduose padidėtų pralaidumas jeigu būtų priverstinai sumažintas greitis, pvz gulinčiais policininkais

    Komentuoti:


  • kutas
    replied
    Parašė Gladiator Rodyti pranešimą

    Po perbraižymo ten ženkliai išaugo kamsčiai, atšaukti sprendimo ir taip prisipažinti nekompetenciją nenori tai kad visai eismas nesustotu metė policiją. Iki rinkimų tikrai bus, o kaip po to neaišku.
    Tuo tarpu policija eikvoja resursus, dėl situacijos, kurią buvo galima nuspėti iš anksto. Įdomu, ar bent sumažėjo eismo įvykių, kaip buvo žadėta.

    Komentuoti:


  • Gladiator
    replied
    Parašė thisisgoodnews Rodyti pranešimą
    jau bene koks mėnesis, kaip kiekvieną rytą apie 8:00 ir vakare, apie 17:00 ant pedagoginio žiedo, bei geležinio vilko - ukmergės g. sankryžose eismą reguliuoja policininkai. čia, suprasti, savivaldybės kapituliacija su šviesoforų sistemomis, ir spūsčių mažinimo sprnedimas, ar tiesiog kokia laikina akcija?
    Po perbraižymo ten ženkliai išaugo kamsčiai, atšaukti sprendimo ir taip prisipažinti nekompetenciją nenori tai kad visai eismas nesustotu metė policiją. Iki rinkimų tikrai bus, o kaip po to neaišku.

    Komentuoti:


  • thisisgoodnews
    replied
    jau bene koks mėnesis, kaip kiekvieną rytą apie 8:00 ir vakare, apie 17:00 ant pedagoginio žiedo, bei geležinio vilko - ukmergės g. sankryžose eismą reguliuoja policininkai. čia, suprasti, savivaldybės kapituliacija su šviesoforų sistemomis, ir spūsčių mažinimo sprnedimas, ar tiesiog kokia laikina akcija?

    Komentuoti:


  • Depeche
    replied
    Kokia situacija yra žiedinėse sankryžose su "rudais" ženklais?

    Komentuoti:


  • Kaunietis Aidas
    replied
    Nesusipratimu virtusi Muravos sankryža piktina vairuotojus: kalta ne tik panaikinta rodyklė?

    „Tačiau sankryžoje kol kas ne visos įrangos galimybės yra išnaudotos, todėl specialistai vis dar dirba kalibruodami programą pagal kasdien kintančius eismo srautus“, – pridūrė Kauno miesto savivaldybės atstovas.

    https://kaunas.kasvyksta.lt/2018/11/...kinta-rodykle/

    Padiskutuokime - ar reikėtų žiedinės sankryžos, kokios? Kaip ji turėtų atrodyti?

    Komentuoti:


  • drulia
    replied
    Šilainiuose sugalvojo pakeisti Baltų pr. ir Prūsų g. sankryžą į žiedinę. Sakyčiau puse ant pusės čia, dažnas ir taip važiuodavo ja lyg joje būtu buvęs žiedinis eismas. Bus matyt kaip žmonės tvarkysis su naujomis eismo taisyklėmis, šiandien pravažiavau, tai net vėlų vakarą sutikus vieną automobilį jau praleidinėjo kur buvo jam pirmenybė.
    Daugiau info: https://kaunas.kasvyksta.lt/2018/10/...-eismo-tvarka/

    Komentuoti:


  • Diim4iik
    replied
    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
    Galima nuimti 20m2 šaligatvio ir užkloti asfaltą. Bus dvi juostos
    Šitoj vietoj jau pradėjo darbus, apie puse metro plačiau bus.

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Sprendžiant pagal parašymą, pasirinktas brangesnis, bet turbūt efektyvesnis sprendimas - prieš žiedą daryti 3 juostas, iš kurių pirma būtų atskirta salele ir skirta tik posūkiui į dešinę.

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
    Galima nuimti 20m2 šaligatvio ir užkloti asfaltą. Bus dvi juostos
    „Edukologijos žiedo“ eismo tvarka: žadama dar daugiau permainų
    2018-09-11 https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...ugiau-permainu
    „Gavome kelis pastebėjimus, kad srautui, atvažiuojančiam nuo Geležinio Vilko gatvės tunelio, būtina suformuoti eismo juostą dešiniam posūkiui į Konstitucijos prospektą.

    Buvo užsakytas techninis projektas, kuris numato perkelti pėsčiųjų ir dviračių takus, viešojo transporto sustojimo vietą. Taip pat bus įrengta papildoma saugumo salelė pėstiesiems“, – netolimos ateities pakeitimus pristato T. Kamaitis.

    Komentuoti:


  • dondc
    replied
    „Edukologijos žiedo“ eismo tvarka: žadama dar daugiau permainų
    2018-09-11 https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...ugiau-permainu
    „Labai seniai yra kalbama apie T. Narbuto gatvės ir Konstitucijos prospekto jungtį. Dabar organizuojamos architektūrinės dirbtuvės, kad būtų atsirinktas variantas, kuris leistų užtikrinti sklandų pėsčiųjų, dviratininkų ir automobilių srautą. Taip pat siekiama, kad planuojama estakada būtų ne tik patogi judėti, bet patraukli ir architektūriškai“, – pasakoja T. Kamatis.

    Tačiau kalbant apie konkrečias datas, jis įvardijo tik tai, kad projektavimo darbai turėtų prasidėti dar nepasibaigus šiems metams, vėliausiai tai gali nusikelti iki pavasario. Kalbant apie galimą statybos eigos pradžią arba galimą galutinę estakados įrengimo datą, T. Kamaitis nieko nežadėjo ir teigė to įvardinti dar negalintis.
    Nors tema ne apie estakadas (ironija).

    Komentuoti:


  • arsiakas
    replied
    Parašė 10.000

    Nu tai nevažinėk su mašina po darbo, ir problema išspręsta.
    Negaliu patikėt, kad forume tiek daug nenuovokių žmonių. Iš darbo, kurį baigi bet kurioje Vilniaus dalyje, reikia parskristi? Ar numesti mašiną ten, kur pabaigei darbus, ir kasdien vis skirtingose vietose palikinėti automobilį?
    Aš pats esu už automobilizacijos mažinimą, bet sveiko proto ribose. Nes ką šiuo metu jūs forume darote, tai prisikabinėjate prie kiekvieno parašyto žodžio.

    Beje, tema yra apie žiedines sankryžas, tad metas ir grįžti prie to. Kalboms apie A juostas ir parkavimą yra atskiros temos.

    Komentuoti:


  • arsiakas
    replied
    Parašė Kristisz

    Darbo metu kamščiai labai nedideli, kalbama apie kamsčius prieš ir po darbo, tad argumentas apie darbo priemonę čia nelabai tinkamas.
    Ką? Nelabai supratau ką čia norėjai pasakyti. O apie kokį laiką, tavo nuomone, aš kalbu? Šeštadienį 22:00?

    Važinėjant po miestą su mašina nuo 8 iki 18val. gali matyti srautus ir piko, ir ne piko metu. Būtent apie laiką po darbo ir turėjau omeny.

    Komentuoti:


  • tomtom
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Dar variantas būtų padaryti papildomą juostą sukantiems į dešinę, tada būtų galima įvažiuoti į žiedą iš viso trim juostom, pirma - į prospektą, antra - į prospektą ir Narbuto g., o trečia tik į Narbuto g.
    Būtent to ten ir reikia, sukurti juostą į Konsitucijos pr, kuria naudotųsi tik tas srautas ir kuria nebūtų galima išvažiuoti iš žiedo atvažiuojantiems nuo Narbuto g. ar Ukmergės g.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą

    Manau, sprendimas logiškas. Jis neišspręstų važiuojančių link Konstitucijos pr. problemos, bet padėtų aplenktų kamštį važiuojantiems link T. Narbuto gatvės. Kad nebūtų užlindinėjama, manau, reiktų nuo šios vietos iki pat žiedo išskirti ištisinę ir daviklius, sekančius eismo tvarkos laikymąsi Taip pat nuo Geležinio Vilko gatvės iš anksto paženklinti, kuria juosta bus įvažiuojama į T. Narbuto gatvę, o kuria į Konstitucijos pr.
    Dar variantas būtų padaryti papildomą juostą sukantiems į dešinę, tada būtų galima įvažiuoti į žiedą iš viso trim juostom, pirma - į prospektą, antra - į prospektą ir Narbuto g., o trečia tik į Narbuto g.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė Briedis Rodyti pranešimą
    Galima nuimti 20m2 šaligatvio ir užkloti asfaltą. Bus dvi juostos
    Manau, sprendimas logiškas. Jis neišspręstų važiuojančių link Konstitucijos pr. problemos, bet padėtų aplenktų kamštį važiuojantiems link T. Narbuto gatvės. Kad nebūtų užlindinėjama, manau, reiktų nuo šios vietos iki pat žiedo išskirti ištisinę ir daviklius, sekančius eismo tvarkos laikymąsi Taip pat nuo Geležinio Vilko gatvės iš anksto paženklinti, kuria juosta bus įvažiuojama į T. Narbuto gatvę, o kuria į Konstitucijos pr.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą

    Ne poršo neturiu :/ Bet nepulčiau įžeidinėti žmogaus, kuris pažeidė taisykles, nes savivaldybė nelogiškai organizuoja eismą. T.y. ten kirtęs ištisinę ir nuvažiavęs į antrą juostą niekam nesutrukdė, niekam žalos nepadarė, nes visi laukia į pirmą juostą. Kokia prasmė ilginti kamštį ir blokuoti juostą kitiems, jeigu ten stovėti visai nereikia. Jeigu miestas toleruoja stovėjimą kieme ant žalios vejos, tai kodėl netoleruoti sklandaus judėjimo.
    Iš kur žinai, kad visi laukia į pirmą juostą? Kiti gal elementariai laikosi KET. Ką jeigu sąžiningai laukęs pilietis tokiam besirikiuojančiam įkaltų į šoną? Nes nu nesitiki, kad atlėks per ištisinę iš kairės...

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Bėda tame, kad norint įvažiuot į kairę juostą, vistiek reikia atstovėt tą pačią eilę. Nes dvi eilės atsiranda tik jau nusukus link žiedo. Kaip tik 15min buvo filmukas apie paršą su Poršu būtent taip nuvažiavusį... Ar ten tu ir buvai?
    Ne poršo neturiu :/ Bet nepulčiau įžeidinėti žmogaus, kuris pažeidė taisykles, nes savivaldybė nelogiškai organizuoja eismą. T.y. ten kirtęs ištisinę ir nuvažiavęs į antrą juostą niekam nesutrukdė, niekam žalos nepadarė, nes visi laukia į pirmą juostą. Kokia prasmė ilginti kamštį ir blokuoti juostą kitiems, jeigu ten stovėti visai nereikia. Jeigu miestas toleruoja stovėjimą kieme ant žalios vejos, tai kodėl netoleruoti sklandaus judėjimo.

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Galima nuimti 20m2 šaligatvio ir užkloti asfaltą. Bus dvi juostos

    Komentuoti:

Working...
X