Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Diskusijos apie žiedines sankryžas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • mantasm
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą

    Tsss, tik niekam nesakykite, bet įvažiavus kaire juosta ir apvažiavus visą žiedą galima šį "posūkį į dešinę" atlikti greičiau ir išvažiuojant į norimą juostą. Nesuprantu prasmės stovėti dar viduryje tilto ir laukti.
    Bėda tame, kad norint įvažiuot į kairę juostą, vistiek reikia atstovėt tą pačią eilę. Nes dvi eilės atsiranda tik jau nusukus link žiedo. Kaip tik 15min buvo filmukas apie paršą su Poršu būtent taip nuvažiavusį... Ar ten tu ir buvai?

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Visa eilė dešinėje juostoje, nes tik iš jos galima sukti į Konstitucijos pr. Tame matyt problema.
    Tsss, tik niekam nesakykite, bet įvažiavus kaire juosta ir apvažiavus visą žiedą galima šį "posūkį į dešinę" atlikti greičiau ir išvažiuojant į norimą juostą. Nesuprantu prasmės stovėti dar viduryje tilto ir laukti.

    Komentuoti:


  • arsiakas
    replied
    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

    Patvirtinu, ant tilto eilė pailgėjo net ir ne piko valandomis. Viskas dėl to, kad pirma juosta pasukti Į Konstitucijos prospektą jau nebegalima nenaudojamu pakrasčiu, o reikia brautis į bendrą žiedo srautą, dėl ko tenka ilgiau laukti. Kita vertus eismas nuo Narbuto pusės žymiai palengvėjo, dėl ko tapo tik dar sunkiau atvažiuojantiems nuo tilto. Galima būtų padaryti dar vieną juostą į dešinę, bet jasu pėsčiųjų perėjai reikės saugumo salelės ir viskas išbrangs - jau ne kibirą dažų kainuos.
    Eilė ant Geležinio Vilko tilto ilgėja ne dienom, o valandom. Vakar ~18val. eilė laukiančių tęsėsi net už tunelio po Gedimino pr. Kadangi tai trukdo automobiliams išvažiuoti iš Goštauto g., tai kamštis ilgėja ir ten.

    Komentuoti:


  • Ginthus
    replied
    Parašė Gladiator Rodyti pranešimą
    Beje po Pedagoginio žiedo perbraižymo žymiai išaugo kamščiai Goštauto gatvėje vakarinio piko metu nes dabar nuo tilto važiuojant reikia žymiai ilgiau laukti kol bus galimybė įvažiuoti į žiedą (automatiškai kad nuo Goštauto g. užvažiuoti ant tilto irgi tenka laukti - nuo Verslo trikampio iki Pedagoginio tilto kelionė užtrunka apie 30 min). Anksčiau rytais ant tilto kamsčių nebūdavo, dabar visada per visą tiltą dešinėje juostoje. Įdomu buvo daromi modeliavimai kaip pasikeis eismas ar viskas ant durniaus? Žemiau nuotraukoje situacija rytais:
    Patvirtinu, ant tilto eilė pailgėjo net ir ne piko valandomis. Viskas dėl to, kad pirma juosta pasukti Į Konstitucijos prospektą jau nebegalima nenaudojamu pakrasčiu, o reikia brautis į bendrą žiedo srautą, dėl ko tenka ilgiau laukti. Kita vertus eismas nuo Narbuto pusės žymiai palengvėjo, dėl ko tapo tik dar sunkiau atvažiuojantiems nuo tilto. Galima būtų padaryti dar vieną juostą į dešinę, bet jasu pėsčiųjų perėjai reikės saugumo salelės ir viskas išbrangs - jau ne kibirą dažų kainuos.

    Komentuoti:


  • SoulMulticast
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Visa eilė dešinėje juostoje, nes tik iš jos galima sukti į Konstitucijos pr. Tame matyt problema.
    Pritariu kad si eile gerokai pailgejo.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Visa eilė dešinėje juostoje, nes tik iš jos galima sukti į Konstitucijos pr. Tame matyt problema.

    Komentuoti:


  • senasnamas
    replied
    Kaip tas žiedas gali pasidaryti pralaidesnis, jei susiaurintas. Pagrindinis tikslas buvo mažinti avaringumą. Pvz., ties Edukologijos universitetu išvažiuoti iš žiedo galima tik viena juosta (anksčiau būdavo galima dviem). Tai normalu, kad automobilių eilė prieš žiedą pailgėja. Man rodos, kad ta perėja ir buvo nesaugiausia, nes žiede važiuojama gana greitai ir pėsčiajam nelabai aišku, kurie automobiliai važiuos žiedu toliau, kurie išsuks.
    Paskutinis taisė senasnamas; 2018.08.30, 09:15.

    Komentuoti:


  • Gladiator
    replied
    Beje po Pedagoginio žiedo perbraižymo žymiai išaugo kamščiai Goštauto gatvėje vakarinio piko metu nes dabar nuo tilto važiuojant reikia žymiai ilgiau laukti kol bus galimybė įvažiuoti į žiedą (automatiškai kad nuo Goštauto g. užvažiuoti ant tilto irgi tenka laukti - nuo Verslo trikampio iki Pedagoginio tilto kelionė užtrunka apie 30 min). Anksčiau rytais ant tilto kamsčių nebūdavo, dabar visada per visą tiltą dešinėje juostoje. Įdomu buvo daromi modeliavimai kaip pasikeis eismas ar viskas ant durniaus? Žemiau nuotraukoje situacija rytais:

    Click image for larger version  Name:	IMG_20180830_085535_resized_20180830_085617731.jpg Views:	1 Size:	328,8 kB ID:	1666124
    Paskutinis taisė Gladiator; 2018.08.30, 08:01.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied



    Delfi Pilietis 2018.08.07
    Vairuotojui atnaujintame žiede užkliuvo keli dalykai

    Delfi.lt 2018.08.09
    Išpeikė „pedagoginio“ žiedą
    Perėjos nesaugios, ženklinimas nepraktiškas,
    Pokyčių teks luktelėti




    „Savivaldybė planuoja ties užbrūkšniuotais plotais sumontuoti guminius bortelius, o ant ištisinių linijų – atšvaitus. Tai yra, bus taikomi analogiški eismo organziavimo ir pakeitimo principai, kaip
    Žirmūnų ir Olandų žiedinėse sankryžose“

    Norintiems saugesnių pėsčiųjų perėjų, teks luktelėti kitų metų. Šiuo metu, pabrėžė savivaldybės atstovas, greta žiedo liko dvi pėsčiųjų perėjos, kai einančiam pėsčiomis reikia kirsti tris eismo juostas. Kaip aiškino T. Kamaitis, jos keisis drauge su vykdomais kitais eismo pakeitimais aplinkinėse gatvėse.

    „Kitais metais vyks Geležinio Vilko gatvės rekonstrukcija, tad gatvėje, važiuojant nuo Geležinio Vilko gatvės tunelio Baltupių link, atsiras papildoma transportui skirta eismo juosta. Ji baigsis už sankryžos su Žalgirio gatve, maždaug už „Rimi“ parduotuvės, esančios šioje gatvėje“,
    Eismo tvarka keisis ir jungiamajame kelyje, vedančiame nuo „pedagoginio“ žiedo Geležinio Vilko gatvės link. Čia, sako T. Kamaitis, išvažiuojant iš žiedinės sankryžos ir važiuojant Geležinio Vilko gatvės link, vietoje dviejų eismo juostų bus palikta tik viena. Pati dešiniausia, kraštinė, bus panaikinta pasitelkus horizontalųjį kelio ženklinimą. Dalis transporto srauto tą patį jungiamąjį kelią pasieks važiuodami Lvovo gatvele.
    „Eismo srautas greičiau įvažiuos į Geležinio Vilko gatvę, dings ir vakarinės eilės, laukiančios galimybės įvažiuoti nuo žiedo į šią gatvę. Ir vietoje trijų eismo juostų pėstiesiems reikės kirsti tik dvi“, – prognozavo T. Kamaitis. Be to, nebeliks galimybės iš Geležinio Vilko gatvės pasukti į dešinę taip, kad būtų įmanoma per nedidelę žiedinę sankryžą įvažiuoti į Lvovo gatvę. Anot T. Kamaičio, čia bus pakeista eismo kryptis ir juosta bus atiduota vairuotojams, į Geležinio Vilko gatvę atvažiuojantiems nuo „pedagoginio“ žiedo pusės.


    https://www.delfi.lt/auto/patarimai/....d?id=78782625

    Komentuoti:


  • arsiakas
    replied
    Parašė Neriukelis Rodyti pranešimą
    Supratau. Neįprastas ženklinimas, reikia priprasti. Turbūt vienintelis žiedas Lietuvoje, kad trečiam išvažiavimui iš jo tinka ir pasirinkta pirma juosta. Kiek žinau Žirmūnų ir Petro Povilo žiedai leidžia iš pirmos juostos tik į dešinę ir tiesiai.
    Ne vienintelis. Olandų žiede atvažiavus nuo Antakalnio g. pirmąja juosta galima išvažiuoti į Olandų g. Lygiai taip pat atvažiavus nuo Kalnų parko pusės, pirmąja juosta galima išvažiuoti link Žirmūnų tilto.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Net ne vienintelis žiedas, bet vienintelis įvažiavimas.
    Būtent. Bet tą diktuoja elementari logika, nes kam būtų reikalingas važiavimas "tiesiai" (iki antro išvažiavimo) dviejomis juostomis, jei ten važiuoja tik labai nedaug transporto, nes ta kryptimi galima pravažiuoti pro apačią.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Neriukelis Rodyti pranešimą
    Supratau. Neįprastas ženklinimas, reikia priprasti. Turbūt vienintelis žiedas Lietuvoje, kad trečiam išvažiavimui iš jo tinka ir pasirinkta pirma juosta. Kiek žinau Žirmūnų ir Petro Povilo žiedai leidžia iš pirmos juostos tik į dešinę ir tiesiai.
    Net ne vienintelis žiedas, bet vienintelis įvažiavimas.

    Komentuoti:


  • Neriukelis
    replied
    Supratau. Neįprastas ženklinimas, reikia priprasti. Turbūt vienintelis žiedas Lietuvoje, kad trečiam išvažiavimui iš jo tinka ir pasirinkta pirma juosta. Kiek žinau Žirmūnų ir Petro Povilo žiedai leidžia iš pirmos juostos tik į dešinę ir tiesiai.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Diim4iik Rodyti pranešimą

    Tikrai taip, tenka kirst ištisine arba žiede, arba jau išvažiuojant iš jo kad pasukt i forum palace.
    Nieko panašaus. Įvažiuoji į žiedą pirma juosta (dešiniausia) ir apvažiavęs žiedą išvažiuoji trečiame išvažiavime irgi pirmoje juostoje. Čia pagrindinis šio naujo ženklinimo privalumas, kad iš šio užvažiavimo nuo Ukmergės g. link populiariausios krypties - Konstitucijos pr. dabar galima važiuoti abiejomis juostomis, o ne tik antrąja.
    Juostos žiede nėra išdėliotos kažkaip atsitiktinai ar kaip kitaip. Jeigu pasirenki dešiniausią juostą, kuria gali važiuoti iki reikiamo išvažiavimo, tai išvažiavime irgi būsi dešiniausioje juostoje ir į kitą juostą "neperšoksi". Vienintelis dalykas yra kai atsiranda papildoma juosta posūkiui į dešinę (pvz. iš Konstitucijos pr. link Ukmergės g.), tai į tą papildomą juostą iš žiedo nepersirikiavęs nepatenki ir važiuodamas žiede dešiniausioje juostoje, išvažiavime būsi antroje juostoje.
    Paskutinis taisė sleader; 2018.08.08, 20:50.

    Komentuoti:


  • Diim4iik
    replied

    Tikrai taip, tenka kirst ištisine arba žiede, arba jau išvažiuojant iš jo kad pasukt i forum palace.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Neriukelis Rodyti pranešimą
    Sveiki forumiečiai, ar man taip pasirodė, ar važiuojant pagal naują pedagoginio žiedo ženklinimą, nepažeidžiant taisyklių ir nekirtus vientisos linijos nebeįmanoma užkilus į žiedą nuo Ukmergės g. Šeškinės pusės ir norint iškart už žiedo iš Konstitucijos pr., pasukti į dešinę pro Forum Palace į Upės gatvę?
    Nes įvažiuot į žiedą reikia antra juosta, žiede vien ištisinės linijos, o išvažiuoji į Konstitucijos pr. antroje juostoje.
    Pagal aukščiau esančią schemą - galima įvažiuoti ir pirma juosta. Tada ir į Konstitucijos išsuki pirmoje juostoje.

    Komentuoti:


  • Neriukelis
    replied
    Sveiki forumiečiai, ar man taip pasirodė, ar važiuojant pagal naują pedagoginio žiedo ženklinimą, nepažeidžiant taisyklių ir nekirtus vientisos linijos nebeįmanoma užkilus į žiedą nuo Ukmergės g. Šeškinės pusės ir norint iškart už žiedo iš Konstitucijos pr., pasukti į dešinę pro Forum Palace į Upės gatvę?
    Nes įvažiuot į žiedą reikia antra juosta, žiede vien ištisinės linijos, o išvažiuoji į Konstitucijos pr. antroje juostoje.

    Komentuoti:


  • Diim4iik
    replied
    Kažkaip užkliuvo šitas ženklas, nes stovi jis kur kas anksčiau nei prisideda 4 juosta. Gal bent reiktu ženklo iš kokios puses atsiranda papildoma juosta. Nes taip pirma karta važiuojantis sunkiai susigaudis kurioje juostuoje randasi ir kuria reikia pasirinkt.

    Komentuoti:


  • SoulMulticast
    replied
    Siandien vaziavau jau uzdaze sena zymejima. Liuks

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Lrytas.lt 2018.08.06
    Naujai perbraižytame Vilniaus žiede pasipylė avarijos:
    5 esminės vairuotojų klaidos

    Nuo pirmadienio vairuotojai Vilniuje pratinasi prie naujos važiavimo tvarkos vienoje iš didžiausių sostinės žiedinių sankryžų, Konstitucijos pr., Geležinio Vilko ir T. Narbuto gatvių sankirtoje. Gyventojų dažniau „Pedagoginio žiedu“ vadinamoje sankryžoje nuo pirmadienio atsirado daug naujovių.

    Trimis kryptimis įvažiuojant iš pirmosios eismo juostos galima išvažiuoti ne tik į pirmą išvažiavimą, bet ir važiuoti toliau, o ketvirtąja kryptimi, važiuojant iš Konstitucijos pr., net dvi labiausiai dešinėje esančios juostos skirtos sukti tik į pirmąjį išvažiavimą. Visos leidžiamos kryptys sužymėtos kelio ženklais ir ženklinimu, bet pirmadienį Lrytas.lt patikrinus, kaip vairuotojams sekasi, žiede tvyrojo chaosas. Jame per pusdienį įvyko net kelios avarijos, o avarinių situacijų buvo nesuskaičiuojama gausybė.
    Dauguma vairuotojų elgėsi itin atsargiai ir prieš žiedą pristabdydavo labiau nei įprastai. Bet buvo ir tokių, kurie drąsiai persirikiavo per ištisines linijas ar net lėkė užbrūkšniuotais plotais.



    Vairavimo mokytojas Artūras Pakėnas sakė pats dar iki pietų šioje žiedinėje matęs dvi technines avarijas, jos buvo įvykusios skirtingose vietose. Pasak pašnekovo, nauja tvarka žiede yra gana aiški ir atidžiai stebint ženklus problemų neturėtų kilti, bet jis išskyrė penkias dažniausiai vairuotojų daromas klaidas, dėl kurių važiavimas šiuo žiedu virsta problema ar net baigiasi avarija.


    1. Juostos nepasirenka iš anksto
    Pagal naująjį žymėjimą, Edukologijos žiede atsirado daug ištisinių linijų, draudžiančių persirikiuoti – kuria juosta pradėjote važiuoti, ta ir reikia ir išvažiuoti

    2. Nemoka pasitaisyti
    A.Pakėnas pastebėjo, kad neteisingai eismo juostą pasirinkę vairuotojai nemoka arba nenori pasitaisyti ir bando įnerti į kitą eismo juostą. „Net jei netinkamai pasirinko juostą, vis tiek suveikia „Man reikia ir aš čia važiuosiu“, vietoje to, kad apsuktų žiedą dar kartą ir tada išvažiuotų į teisingą juostą“, - atkreipė dėmesį vairavimo mokytojas. Tokie nardymai tarp juostų tampa dažna eismo įvykių priežastimi, nes žiede keliui sukantis labai lengva nepastebėti šalia važiuojančio kito automobilio ar motociklo.

    3. Tikisi lengvo išaiškinimo „Dar egzistuoja: „pasakyk dviem žodžiais, kaip čia važiuoti“. Tokie vairuotojai neįsigilina į taisykles, užsikabina ant vienos išgirstos frazės ir nesupranta, ką daryti. Pavyzdžiui, išgirdo, kad pirma juosta galima važiuoti iki kito išvažiavimo. Tada stoja į pirmą juostą ir važiuoja iki trečio išvažiavimo ar aplink visą žiedą, nes jei galima važiuoti iki kito išvažiavimo, tai neva galima ir iki dar kito, o ištisinė linija – nesvarbu“,

    4. Valdo seni įpročiai
    Dar viena vairuotojų problema – važiavimas pagal senus įpročius, nekreipiant dėmesio į naująjį ženklinimą.

    5. Bijo įvažiuoti į žiedą

    https://www.lrytas.lt/auto/radaras/2...aidos-7184576/

    Komentuoti:

Working...
X